Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εμένα αυτό που με βάζει σε σκέψεις είναι ότι ακούστηκε ότι θα πάει Μπρίντιζι Πάτρα απευθείας ( αν ισχύει αυτό) χωρίς στάση στην Ηγουμενίτσα .

Πώς θα μπορεί ένα τέτοιο πλοίο με τέτοιο γκαράζ να γεμίζει τόσα φορτηγά μόνο από Πάτρα χωρίς Ηγουμενίτσα .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Stella Artois said:

μου φαίνεται πού δυσκολο το ΔΙΑΓΟΡΑΣ να μείνει Χίο-Μυτιλήνη το καλοκαίρι κυρίως λόγω γκαραζ..

Μηπως τελικά δεν παίξει το ΡΟΔΟΣ ΙταΛΊα?

Μια μεγάλη φιδια θα ήταν να υπήρχε φήμη για Διαγόρα και Αδριατική😂 προφανώς κάνω πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα,απο το Ροδος που τσιμπησαν και το πιστεψαν ολοι,πιο πιστευτο θα γινοταν να εγραφαν αυριο οτι παει ο Διαγορας στο Μπριντιζι :P θα ειχε κ καλυτερες πληροτητες :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, MILTIADIS said:

200 εκατ. ηταν τα καθαρα κερδη για το 2020.

Bonus και η δημοσια δηλωση ενδιαφεροντος για την αγορα πλοιων της Tirrenia.

Πάντως δεν ξέρω τι μπορεί να αγοράσει και αν θα αγοράσει αλλα αυτά τα Florio και Rubattino θα ήταν οτι επρεπε για Δωδεκάνησα 😇

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

23 τελική αλλά όσες φορές τα έχω πετύχει πάνε γύρω στα 17-18, ίσως βέβαια και η γραμμή να μην έχει παραπάνω απαιτήσεις σε ταχύτητα. Πολύ όμορφα καράβια και εγώ χρόνια έχω που τα βλέπω και είμαι σίγουρος πως θα ταίριαζαν σε πάρα πολλές γραμμές στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Τα Vincenzo Florio και Rafaelle Rubattino κανουν Ναπολη-Παλερμο που εκει ειναι χωραφια αλλου(GNV).Ο Γκριμαλντι πιο πιθανο να στοχευει στα Sharden και Nuraghes που ειναι και τα μεγαλυτερα του στολου(πανομοιοτυπα χαρακτηριστικα με τα πρωτα παλατια του Ηρακλειου).

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, proud_ionian said:

το μονο δεδομενο ειναι οτι η εταιρια εχει κατουρηθει απο τη χαρα της για το πλοιο.:D

το τι θα ισχυει το 2022 δεν ειναι δεδομενο

οτι το πλοιο για 12 μηνες, ισως και 24 θα σου φερνει ζεστο χρημα καθε μερα, ενω αλλιως θα σου εφερνε για 2-3 φετος και λιγο περισσοτερο του χρονου ειναι επισης δεδομενο.

Το τι θα ισχύει το 2022 ΔΕΝ είναι δεδομένο, καθώς δεν είπα ποτέ πως με βεβαιότητα θα είναι "έτσι" ή "έτσι". Έχουμε όμως σαν δεδομένο οτι εχουν ξεκινήσει οι εμβολιασμοί, και πως ακόμα και με τους σημερινούς φειδωλούς ρυθμούς θα έχει εμβολιαστεί το 40% του πληθυσμού, εαν επιταχύνουμε όπως αναμένεται, τότε σίγουρα θα έχει καλυφθεί το 60%, άρα δεν θα υπάρχουν λόγοι περιορισμού μετακινήσεων. Είναι μαθηματικά και τίποτα άλλο. Άλλωστε μίλησα για "πολύ μεγάλο βαθμό", όχι οτι θα διακινηθούν οι αριθμοί που διακινήθηκαν το 2019.Άρα μοιραία το 2022 ξέρουμε οτι σίγουρα θα υπάρχει βελτίωση της κινητικότητας, όσο κι αν θέλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί. Ξαναλέω, μιλάω για βελτίωση, και όχι επιστροφή σε κανονικότητα όπως την ξέραμε έως και το 2019.

Σαφέστατα θα φέρνει ζεστό χρήμα. Θα το απαντούσα στο τόπικ για το Blue Star 2 στον @George...f. To Blue Star 1 θα φέρνει ένα ποσό από τη ναύλωση, καθαρό στην εταιρεία του από λοιπά έξοδα για το εν λόγω πλοιο ανεξάρτητα του μεταφορικού του έργου. Για το Blue Star 2 μπορεί να έχει φέρει λεφτά με το τσουβάλι, αλλά απο αυτά πληρώνει και τα έξοδά του όπως τα καύσιμα, ακόμα και τις περιόδους με ισχνό μεταφορικό έργο. Λογικό λοιπόν να δέχεται τέτοια προσοχή η περιποίηση του 1 και ακόμα πιο λογικό να μην δούμε σχετική περιποίηση στο 2.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ πως το 1 θα φέρει σαφώς πιο καθαρό χρημα χωρίς λοιπά έξοδα και υπολογισμούς όπως αναφέρει ο @Nikos_Chania αλλά διαφωνώ ως προς την μεταχείριση για το 2. Δηλαδή οι ΒορειοΕυρωπαιοι είναι άξιοι και εμείς πολίτες Β’ κατηγορίας; Σαφώς και δεν θέλω να πάω την συζητηση αλλου, αλλά όπως ειπώθηκε και σε άλλο τοπικ, οφείλεις να στηρίξεις τη γραμμή που σε ταΐζει 365 μέρες το χρόνο, σταθερά μέσα στα χρόνια. Και αν οφειλεις την κυριαρχία σου στον κλάδο της ναυτιλιας, την οφείλεις καθαρά στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, και οχι στις περίστασιακες επικερδείς ναυλώσεις. Όποτε σαφώς και θα πρέπει και το 2 να δεχτεί την ίδια περιποίηση. Στο κατω κατω περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας είναι. Και από τα πολύ άξια της μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που βγαινει σαν προγραματισμος παντως ειναι να μεινει το Αριαδνη Δ-Τ-Π  να κανει το κορμο σαν πιο μεγαλο γκαραζ κ το blue star 2 να κανει Τ-Π-Κ κ τα εξπρες στις κυκλαδες τα πρωινα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ενώ αργότερα το ίδιο δίδυμο (Stena Livia & Stena Flavia) θα αντικαταστήσει το δίδυμο Stena Gothica & Urd στη γραμμή Travemünde-Liepaja

 

Εγώ λέω πως αυτά τα 2 αν βγούν στην αγορά έχουν χωρητικότητα, μέτρα και ηλικία που μπορούμε να δούμε στην Ελλάδα. Δε νομίζω από την Άττικα λόγω ηλικίας αλλά σε πολλά σημεία θα μπορούσαν να κολλήσουν. Μην ξεχνάμε πως είναι ro-pax, δεν είναι roro, εύκολα βέβαια γίνονται καθαρά roro.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ταιριάζουν στο Αιγαίο για τους εξής λόγους. Σαν ro/pax (από κατασκευής) υποθέτω ότι θα τα ζητoύν ακριβότερα από ro/ro. Για να λειτουργήσουν σαν καθαρά roro υποθέτω ότι μόνο πιστοποιητικά θα χρειαστούν (και ένα βάψιμο μπάλας με το αυξημένο DWT). Αλλά είναι μεγαλύτερα από όσα ro/ro κυκλοφορούν στο Αιγαίο (φαντάζομαι και ακριβότερα λόγω καταμετρήσεων). Σαν ropax σε υπάρχουσες γραμμές θα μπορούσε να τα δεί κάποιος σαν οικονομικούς χειμερινούς αντικαταστάτες (έχουν και fin stabilizers) -ερωτηματικό η σημερινή ταχύτητα και οι μανούβρες- αλλά δεν θέλω καν να σκεφτώ πως θα τα υποδεχόταν το επιβατικό κοινό και ο τύπος. Το βασικό είναι ότι στο Αιγαίο δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τα βασικά τους πλεονεκτήματα (μεγάλη άπλα και ύψος γκαράζ για σύμμικτο φορτίο, καλό deck strength και ράμπα). Όπως είναι θα τα έβλεπα περισσότερο σε Μαύρη Θάλασσα και κάποιες συνδέσεις Αφρικής , Κεντρικής Αμερικής κλπ.  ίσως και σε (επιδοτούμενη) σύνδεση Ελλάδα/Κύπρου (αν είναι εντός προδιαγραφών).

Έχω συλλέξει αρκετές πληροφορίες (όπως και κάποιες για τα περίπου συνομήλικα ro/ro Καλλιμανόπουλου και Μαρή) αλλά δεν κατάφερα όταν ήταν επίκαιρο να τις παραθέσω στο νήμα της αντίστοιχης συζητήσεως και στην συνέχεια ξεχάστηκα. Ελπίζω να το κάνω σύντομα για να υπάρχουν σαν ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Σα ropax στο Αιγαίο σίγουρα όχι, συμφωνώ. Σα roro αν εξαιρέσεις την ηλικία τους, ένα από αυτά θα ταίριαζε να διπλώσει το Blue Carrier 1 και από πλευράς χωρητικότητας, θεωρώ δεδομένο πως προερχόμενα από τα χέρια της Stena θα είναι σε πολύ καλό επίπεδο συντήρησης. Αλλά η Attica έχοντας ζεματιστεί με εκείνο το Med Star δε νομίζω πως θα πάρει το ρίσκο της ηλικίας τους. 

 

Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λές για τη Μαύρη Θάλασσα, νομίζω είναι μανούλα για αυτό το trade. Από την άλλη θα μπορούσα να φανταστώ ένα από αυτά να διπλώνει το Golden Bridge για τον Αρκουμάνη, ή να κάνει Αλβανία για το Βεντούρη σαν οικονομική, χειμωνιάτικη λύση. Όπως και να έχει, είμαι πολύ περίεργος να δώ που θα καταλήξουν.

Link to comment
Share on other sites

Στο naviearmatori αναφέρουν πως ο Βεντούρης ίσως αγόρασε πλοίο απο τη Στένα , με πιο "ύποπτο" το Sassnitz. Μπορεί κάποιος απο αυτούς που ψήφισαν Polaris 😛 να το επιβεβαιώσει?

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα τρεναδικο στα νερά μας! Και μάλιστα όμορφο! Ισως δεχθεί και παρόμοια κατασκευή εξωτερικά με το Σμύρνα! Δηλαδή,κλείσιμο οι βαρδιολες,αφαίρεση πίσω γέφυρας,αλλαγή πρύμνης κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...