Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, MILTIADIS said:

Ακουγεται εντονα στην αλλη πλευρα της Αδριατικης οτι λογω των επικειμενων εξελιξεων με την Tirrenia στη Σαρδηνια ο Γκριμαλντι θα ριξει στο Livorno-Olbia τα Cruise Europa κ Cruise Olympia και θα δρομολογησει στη θεση τους στην Αγκωνα τα Cruise Olbia και Cruise Ausonia και πιθανως ακομα ενα πλοιο.

Μενει να δουμε αν θα επαληθευτει!

Μήπως το τρίτο πλοίο είναι το Cruise Bonaria; Δεν έχει ρόλο στην παρούσα φάση. 

54 minutes ago, lostromos said:

Και η ρήτρα;

Ποια ρήτρα; 

Link to comment
Share on other sites

Kαλα αυτο παιζει να ταν κ αστικος μυθος..Αλλα και να μην ηταν αυτος που την εβαλε δεν ειναι πια αναμεσα μας,ουτε και στην εταιρεια που ιδρυσε εδω κ καμια 15αρια χρονια βεβαια..

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, margaritis24 said:

Κ δε θα αφηνουν εξω φορτηγα με την κινηση που ειχαν χτισει τα Cruise στην Ανγκωνα τοσα χρονια τα νεοερχομενα;

Δε θα φτάσουν 3 πλοία για να καλύψουν την ζήτηση;

 

Παρεπιπτώντως, έκανα μια αναζήτηση στη ΜΙΝΟΑΝ για το καλοκαίρι από Αγκώνα για Πάτρα και επιστροφή και αντί για δρομολόγια μου βγάζει το μήνυμα: "Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δρομολόγια για την επιλεγμένη ημερομηνία, επιλέξτε κάποια διαφορετική ημερομηνία."

Τα πλάνα της ΜΙΝΟΑΝ για την σεζόν είχαν ανοίξει εδώ και σχεδόν 2 μήνες. Γιατί να τα αφαίρεσαν τώρα; Μήπως η φήμη που πόσταρε ο MILTIADIS τελικά έχει βάση;

 

(Ήθελα να κάνω edit στο προηγούμενο μήνυμα, όμως το σύστημα δε με άφησε, με αποτέλεσμα να διπλοποστάρω)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό. Για το καλοκαίρι έκανα την αναζήτηση, όχι για μεθάυριο. Αν δεν κάνω λάθος κι΄ όλας, οι διεθνείς μετακινήσεις (ειδικά εντός ΕΕ) δεν απαγορεύονται.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε για Κρήτη έχουν ανοίξει ακομα. Δεν σημαίνει απαραίτητα κατι αυτο. 

Αλλά έχει ψιλοξεφυγει το θέμα. 

Το προβλημα,αν μπορούμε να το πούμε ετσι, ειναι στην Ιταλία. Εκεί θέλει να καλύψει την κίνηση ο ντοτορε. Το οτι εμείς προεκτειναμε μία τράμπα, προσωρινή ή μη, σε συμφωνία με την Αττικα, ή το αν στεναχωρεί την πλούσια κίνηση που έχει, τη δεδομένη στιγμή μας "αποπροσανατολιζει". 

Τα 3 πλοία θα έχουν περισσότερα γραμμικά απο τα 2 υπάρχοντα, συνεπώς καλύπτεται ο φόρτος. Το οτι θα καίει πετρέλαια για 3 αντι για 2, δεν τον συμφέρει ομως αντιλαμβανομαστε τι ψωμί έχει προς Δυσμας. 

Σε ολα αυτά θα μας επιβεβαιώσουν ή οχι οι εξελίξεις των επόμενων ημερών. 

ΥΓ τα μέτρα του covid δεν σχετίζονται με την μη ανάρτηση δρομολογίων. Το οτι εγώ κι ο @MILTIADIS (τυχαία στοχοποιηση :P) δεν μπορούμε να βγούμε ουτε για βόλτα, δεν σημαίνει οτι δεν μετακινείται κόσμος για ιατρικους, επαγγελματικους, εκπαιδευτικούς λόγους ή ακόμα και για διακοπές (μιας και δεν μας το απαγορεύει κανένας-την έξοδο από την χώρα)

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MILTIADIS said:

πιθανως ακομα ενα πλοιο.

τριτο πλοιο θα ειναι ferry ή ενα ακομη roro?

3 hours ago, MILTIADIS said:

Kαλα αυτο παιζει να ταν κ αστικος μυθος..

αστικος μυθος δεν ηταν, γιατι οταν η ΑΝΕΚ εφερε ναυλωμενο το jean nicoli η attica πηγε τη veolia στα δικαστηρια.

oι ρητρες παντως δεν ισχυουν για παντα. 

πιστευω οτι οι τραμπες στα πλοια του Grimaldi δεν εχουν να κανουν με τις οποιες εξελιξεις μεταξυ ΑΝΕΚ και Attica. ειναι λαθος να τα συσχετιζουμε.

Εχει πλακα παντως. εκει που περιμεναμε τα Cruise στο Ηρακλειο, να δουμε τελικα τα fast να επιστρεφουν στην αδριατικη

Link to comment
Share on other sites

Και ετσι να ειναι με τις ρητρες μη μας διαφευγει οτι: 

α)Το Cruise Olbia δεν το αγορασε απο την Αττικα αλλα απο τους Biminιανους,αρα δεν παιζει να υπαρχει καποιος τετοιος ορος στην πλατη του.

β)Το Cruise Ausonia το απεκτησε στα πλαισια μιας συγκεκριμενης οικονομικης συμφωνιας/ανταλλαγης πλοιων με μετοχες αρα εκει ειναι αρκετα δυσκολο να του εθεσαν-και κυριως να δεχτηκε-ενα τετοιο ορο.Ασε που δεν ειχαν και λογο να το κανουν οταν απεναντι τους εχουν τα Κρουζ.

Για το πρωτο σκελος της ερωτησης σου δεν υπαρχει κατι σαφες ακομα.Η λογικη λεει ferry παντως το οποιο θα μπορουσε να ειναι ειτε το Ζευς Παλας ειτε ακομα και το ΧΙ οπως προειπωθηκε.Βεβαια μην ξεχναμε και τα τεραστια ro/ro που σε 1-1,5 χρονο θα ειναι εδω.

Σε καθε περιπτωση θα δουμε αν θα βγουν στην πραξη ολα τα παραπανω.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

just to spin this a little further (if the rumour comes reality)... Why not putting Olbia & Ausonia on the Iraklio line and Olympia & Europa Palace back to Ancona? If they still reach their old speeds (or at least come near), I think, they will be even better, as they are bigger (especially in Pax) and definitely faster... Apart from the sentimental reasons, of course... Also the engravings of their old names still exist, I think... :P Additionally Cruise Olbia had some problems reaching her speed from time to time in the last years. For Ancona it's hard to cover any delay at all...

As for a possible third ship, I'd just like to mention Cruise Smeralda. Think, she has a bigger garage (2200 vs 2000 lm) and can also carry more pax (1528 vs. 1000/1300?) than Zeus... apart from the sentimental reasons of course... :P IKARUS... 💓 Not sure, if she can still reach her good speeds (27+) from years ago, though...

Edited by Solomoslove
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Και ετσι να ειναι με τις ρητρες μη μας διαφευγει οτι: 

παμε παλι: α. οι ρητρες εχουν μια χρονικη διαρκεια. β. δεν εξαρτωνται απο το αν ζει ή πεθανε ο νομιμος εκπροσωπος της εταιριας γ. δεσμευουν και σε περιπτωη μεταπωλησης ή εταιρικων μετασχηματισμων.

προσωπικα δεν γνωριζω αν και τι ρητρες ειχαν μπει κατα την πωληση των superfast VI & superfast XII, σχετικα με την δρομολογηση τους σε γραμμες οπου εχει παρουσια η attica, αλλα δεν μπορω να βαλω και το χερι μου στη φωτια οτι δεν υπαρχουν τετοιες

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς είναι με τις ρήτρες. Οι clauses μπαίνουν έχουν συγκεκριμένο χρονικό όριο και ισχύουν αναιξαρτητως αν ο υπογραφών συνεχίζει να έχει τα ίδια προνόμια η έχει πάψει από αυτά .

Απο την άλλη ,  αν υπάρχει τέτοια ρήτρα στη προκειμένη περίπτωση , ίσως Ο dottore να μπορεί να ξεφύγει με κάποιο τροπο όπως για παράδειγμα η μεταπώληση του Cruise Αusonia σε μια θυγατρική του group .

Link to comment
Share on other sites

Το βρισκω εξαιρετικα τραβηγμενο οταν πουλησαν το VI σε Αμερικανικη εταιρεια κρουαζιερας να εθεσαν ορο να μην πιανει το πλοιο λιμανια της Αδριατικης(σκεφτειτε το και μονοι σας).

Αντιστοιχα δεν βλεπω πιθανο να εθεσαν αναλογη ρητρα για το ΧΙΙ οταν αυτος που το αγορασε εχει θεωρητικα 2 μεγαλυτερων δυνατοτητων πλοια απεναντι σου και ειναι και αυτος με τον οποιο διαπραγματευεσαι,σε μειονεκτικη θεση,μια ευρυτερη συμφωνια(HSW).Ισα ισα αν ηταν εξυπνοι θα επρεπε να επεδιωκαν να παρει τα Κρουζ απο τη γραμμη τοτε και να βαλει το Ausonia και οχι το αντιθετο.

Την εποχη που πηραν οι Γαλλοι το Jean Nicoli ηταν αλλιως γιατι ακομα το brand Superfast ηταν η αιχμη του δορατος στην Αδριατικη και οι ισορροπιες στην αγορα αλλιως.Και ο Περικλης μπορει να ζουσε και μετα το 2008,πλην ομως δεν ειχε καμια επιρροη στον ελεγχο της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως έρθουν έτσι τα πράγματα και τα cruise μετακομίσουν Σαρδηνία, πιο λογικό το βρίσκω να γίνει τραμπα των Ολυμπία/Ευρώπα Παλάς από το Ηράκλειο στην Πάτρα στην θέση των δυο πρώτων, το Κύδων από Χανιά να επιστρέψει Ηράκλειο και στην θέση των δυο που φεύγουν (Cruise Olympia/Europa) να έρθουν τα Cruise Bonaria (πρώην Κνωσσός Παλάς) και Cruise Smeralda (πρώην Ίκαρος) για Ηράκλειο και Χανιά αντίστοιχα. 

Τη μικρότερη δυνατή απώλεια θα έχει ο Μανωλιός με μια τέτοια ανακατανομή τόσο σε θέμα πλοίων (δυο φεύγουν-δυο έρχονται) όσο και σε θέμα χωρητικότητας και οικονομικότερης εκμετάλλευσης των πλοίων ανάλογα την κίνηση των γραμμών, τέτοια κορονοπερίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...