Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

23 minutes ago, proud_ionian said:

διαβαζετε shipfriends ;) :) 

 

Το φανταστηκα για που παει. Σαφώς και διαβάζουμε shipfriends. Εννοούσα ότι θα γίνει κάποιου είδους αντικατάσταση του XI με το Spirit ώστε να πάρει και μια ανάσα ζωής η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λέτε να δουμε το Χίος να κάνει γραμμή συρο Τήνο Μυκονο Σαντορίνη όπως έκανε το δήλος στη καραντίνα της άνοιξης? Και δεσιμο του ενός μικρου μπλε? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 hours ago, Orestis said:

Με αφορμή την αποχώρηση του Κνωσός Παλάς 20 ακριβώς χρόνια από την δρομολόγησή του, συνειδητοποίησα πως το 2000 ήταν μια πραγματικά  μαγική χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα με 10 (αν δεν ξεχνάω κάποιο) νεότευκτα πλοία: Κνωσός Παλάς, Blue Star 1 & 2, Blue Star Ithaki, Highspeed 2-3-4, Hellenic Spirit, Olympic Champion και Αίολος Κεντέρης.

Και από αυτά, ούτε τα μισά δεν δραστηριοποιούνται σήμερα στην χώρα μας. Δυστυχώς φανήκαμε ανίκανοι να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία (γέμισε ο τόπος νεότευκτα) προς ανανέωση του στόλου εξού και ακόμα και τώρα η Ελλάδα είναι "μάντρα γωνία" προς αγορά μεταχειρισμένων πλοίων. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ότι φτάει μόνο αυτό.Το άλμα ήταν τεράστιο.Δε μπορεί να έχεις τη μία μέρα το Καζαντζάκης και την επόμενη το Κνωσσός Παλάς.Η μετάβαση έπρεπε να ήταν ομαλή.Με πλοία σύγχρονα μεν αλλα με διαστάσεις γύρω στα 170 μέτρα και ταχύτητες γύρω στους 22 κόμβους.Φωτογραφίζω το Αρετούσα το ξέρω αλλά πιστεύω μερικά τέτοια πλοία θα ήταν η πιο ορθολογική επένδυση.Όχι τα 10 νεότευκτα που να μην ξέρεις τι να τα κάνεις.

Και δεν αναφέρομαι μόνο για τις Μινωικές,τρανταχτό παράδειγμα η Superfast.Με 12 ναυπηγήσεις που ήταν περιττές και αποδείχτηκαν σε βάθος χρόνου μία μπίζνα.Μια μπίζνα που σε βάθος χρόνου καθόρισε πιστεύω αρνητικά την εξέλιξη της ελληνικής ακτοπλοίας.Με το να τρέχουν όλοι για νεότευκτα,από τις Μινωικές και το Στρίντζη,μέχρι τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Το να ναυπηγησεις πλοιο 170 μετρων και 22 κομβων στο Ηρακλειο τη μετα 2000 εποχη θα ηταν σα να κατεβαζες τα παντελονια σου γιατι και θα το χρυσοπληρωνες,ως καινουριο,και θα ησουν πολυ πισω απο τον εν δυναμει ανταγωνιστη σου(superfast).

Mια χαρα ηταν κ ειναι τα παλατια στο Ηρακλειο.Και χωρους ειχαν,ενω τα τελευταια χρονια το γκαραζ τους μαλιστα αποδειχτηκε μικρο γι αυτο και η τωρινη ανταλλαγη αποτελει μια τεραστια αβαντα για την εταιρεια τους.Και το κυριοτερο εφραξαν μια και καλη το δρομο στο Φαστ ειτε το 2000 που δεν μπηκε στον κοπο να το φερει τελικα ο Περικλεας ειτε το 2009 που τραπηκε σε ατακτη φυγη επι Βγενοπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα.Οταν βγαινεις δημοσιως και το λες και μετα εξαφανιζεσαι μαλλον κατι τετοιο συμβαινει.Αποδειχτηκε αλλωστε οτι τον ενδιεφερε η συγκεκριμενη αγορα οταν μερικα χρονια αργοτερα εγινε μεγαλομετοχος των Μινωικων.

 

Link to comment
Share on other sites

Η δήλωση του Περικλή για το Ηράκλειο είχε γίνει το 1998 αν θυμάμαι καλά.Οι Μινωικές τότε είχαν στο Ηράκλειο Μίνως και Καζαντζάκης ενώ η ΑΝΕΚ το Βενιζέλο.Ο Περικλής είχε 4 Superfast.Και οι Μινωικές φοβούμενες μην γίνει η δήλωση πράξη παράγγειλαν εσπευσμένα 7 νεότευκτα 4 στην Ιταλία και 3 στη Κορέα.

Συνεπώς οι Μινωικές όχι μόνο φοβόντουσαν αλλά είχαν πανικοβληθεί κάνοντας τη μία λάθος κίνηση πίσω από την άλλη.

Ο Περικλής ήξερε τι έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ειναι η μια αναγνωση.Η φιλοπερικλιακη..

Η αλλη η πιο ουσιαστικη ειναι οτι το 1998 η Μινοαν ειχε ηδη παραλαβει 3 πλοια και παραγγειλε αλλα 4(Κνωσος,Φαιστος,Προμηθεας,Ωκεανος)με απωτερο στοχο την προσελκυση κεφαλαιων για εισοδο της εταιρειας στο χρηματιστηριο.Τα υπολοιπα καινουρια πλοια(4 που τελικα εγιναν 3)ηρθαν αργοτερα στα πλαισια των ακατασχετων ναυπηγησεων.Κανεις σοβαρος ανθρωπος στην Κρητη δεν πιστευει οτι οι Μινωικες θα εμπαιναν στη νεα δεκαετια/χιλιετια με Μινως κ Καζαντζακη στο Ηρακλειο.

Ο Περικλης και δηλωσεις εκανε και αδεια για δρομολογηση ειχε παρει.Γιατι δεν μπηκε αυτος ξερει αλλα και να εμπαινε δεν θα ειχε καμια τυχη οταν θα ειχε απεναντι του 2 πλοια Ηρακλειωτων για Ηρακλειωτες να τους πηγαινοφερνουν σε 6 ωρες.Και επειδη ηταν εξυπνος γι αυτο κ δεν προχωρησε.Εδω το ειδαμε στη πραξη με το ΧΙΙ 10 ολοκληρα χρονια μετα και με την εταιρεια Ιταλικη και  ακομα αναρωτιομαστε τι τον εμποδισε;

Στην τελικη ειδαμε τι απεγινε και η Αττικα και οι Μινωικες.Ηξερε τι εκανε και την εκανε..

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα κ δεν τον ενδιαφερε απλα εδωσε ωθησει στις τοτε εταιρειες να κανουν επενδεισεις για να σινεχισει να κανει αυτος γιατι οι τραπεζες το κοιτανε σαν κλαδο  κ οχι μεμονωμενα!φανταζομαι θα θυμασαι σαν παιδακι το Sf 3στο ηρακλειο που το κοιταγαν σαν διαστημοπλοιο τοτε στα εγκαινεια του,οτι δεν το εβαλε στη γραμμη η τα επομενα superfast που ηρθαν πριν των μινωικων!κ για να μην πιασουμε κ την αδριατικη που εβλεπε την πλατη του Περικλη ολα τα χρονια κ με πιο ακριβο εισητηριο..οσο για την εξαγορα των μινωικων χαρτζιλικι εβγαλε αφου οτι αγοραζε του ανεβαζε την αξια με το ονομα του κ μονο κ μετα το πουλαγε με την υπεραξια του!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες περί "φόβου" του Περικλή. Άλλο να σχεδιάζεις στα μουλωχτά να κάνεις κίνηση ΜΑΤ με το να βάζεις τα Superfast III&IV απέναντι σε Καζαντζάκη&Κιγκ-Μίνως και άλλο να βγαίνεις να "προειδοποιείς" τον ανταγωνισμό ώστε να τον αναγκάσεις να κάνει κίνηση άμυνας. Εντέλει οι Μινωικές έκαναν κίνηση επίθεσης με όχι μόνο αντικατάσταση των 2 Ηρακλειώτικων αλλά και των Ιταλικών. 

Αλλά διαφωνώ με την εκδοχή του σιγά-σιγά. Συγκεκριμένη περιόδο έβρεχε χρήματα στο Χ.Α. συγκεκριμένη περιόδο έπρεπε να ψωνίσεις. Αγοράζεις φίλε Περικλή 12 πλοία για 3 γραμμές (Πάτρα-Ανκόνα, Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα, Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι) & 2-3 Ευρωπαϊκές και βλέπεις ότι δεν βγαίνεις. Τι κάνεις?? Ανακατάταξη και αναδιανομή. Βλέπεις που έχει ψωμί και που όχι και πράττεις ανάλογα. Κόβεις το απευθείας, κρατάς τις 2 γραμμές (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι&Ανκόνα) εξαπλώνεσαι όπου μπορείς (Μπρίντιζι&Βενετία) και μπαίνεις ακτοπλοΐα όπου μπορείς. 

Στο μυαλό μου μια ανακατάταξη του στυλ:

Superfast I&II: Πειραιάς-Ηράκλειο

Superfast III&IV: Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι

Superfast V&VI:Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία

Superfast VII&VIII: Βέλγιο-Σκωτία

Superfast IX&X: Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι

Superfast XI&XII: Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα

Θα ήταν πολύ πιο λογική από την άτακτη υποχώρηση που έκανε βάζοντας πωλητήριο στα πάντα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλα @margaritis24 ελαττωσε λιγο Τη δοσολογια στο Periflex γιατι σε κανει να βλεπεις οραματα μου φαινεται. :P 

O Παναγοπουλος ειχε ηδη ονομα δεν περιμενε να κανουν επενδυσεις οι αλλες εταιρειες(??)για να τον μαθουν αυτον 'η τον κλαδο της ακτοπλοιας οι τραπεζες(!).Εσυ σαν εφηβος της εποχης μαλλον ξεχνας το σχεδιασμο του Παντελη Σφηνια ο οποιος ηταν ο πραγματικος ελεφαντας στο δωματιο που εκανε τον Παναγοπουλο να ανησυχει και οχι ενα φαστ στο Ηρακλειο 'η στο καθε Ηρακλειο.

Αν ηταν τοσο προχω ο ΠΠ ας εκανε οτι εκανε ο Στριντζης στα Χανια που οχι μονο ελεγε αλλα πηρε το ρισκο και εκανε κιολας.

Επαναλαμβανω,η μαχη των 2 εγινε-με αλλα αφεντικα-αργοτερα και ο νικητης αναδειχτηκε πανηγυρικα.Το ιδιο και για την καταληξη της Superfast που συντομα θα χασει και το τελευταιο της πλοιο γιατι τοση πολυ αγαπη τους εχει δειξει η μετα Παναγοπουλου Αττικα που απο κει που ειχε προοπτικες να κατακτησει ολη την Ευρωπη κοντευει να εξαφανιστει ακομα και απο την Αδριατικη απ οπου ξεκινησε.Σε αντιθεση με τα''ασχημα,κιτς,κουτια''παλατια που απλα..αλλαζουν γραμμες κατω απο την ιδια σκεπη..

Link to comment
Share on other sites

Ο κλαδος στο ξαναλεω τους ηθελε ολους κ οχι μονο εναν για να δανειζει!ο  κυρ παντελης σχεδιαζε αλλα οπως ειδαμε κατερευσε σαν χαρτινος πυργος ενω η Αττικα εζησε κ βασιλεψε για πολλα χρονια  κ ζει κ γιγαντωθηκε ενω οι μινωικες συρικνωθηκαν κ πουληθηκαν στον ιταλο!

 Οσο για τα superfast   ο ιταλος Πατριαρχης οπως τον αναφερεις τα χρυσοπληρωνει για να τα κανει δικα του μολις βγουν στο σφυρι

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Strofalos said:

Θα ήταν πολύ πιο λογική από την άτακτη υποχώρηση που έκανε βάζοντας πωλητήριο στα πάντα. 

Δεν ήταν καμία άτακτη υποχώρηση. Άνθρωπος του χώρου, όταν ο μικρός neptune ειδε στο γνωστο περιοδικο φωτο απο το χτισιμο του πρωτου Σουπερφαστ και εντυπωσιαστηκε, αν και ειμασταν μολις στο 1993 ειπε "θα ερθει θα τα κανει μπαχαλο και θα φυγει" ;)

Τώρα για την κατάληξη και της Σουπερφαστ και της Μινωαν, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα γινόταν αν είχε ο θείος Μανολι τα φαστ και οι Αττικά τα παλάτια. :ph34r:

 

Link to comment
Share on other sites

παιδες για τον παναγοπουλο τα εχουμε πει αναλυτικα και στο topic της superfast και στο topic για τον περικλη.

με τον ιδιο τροπο ειχε λειτουργησει και στην κρουαζιερα πριν τα ferries.

ουτε τον σφηνια φοβηθηκε, ουτε κανεναν, ουτε βεβαια ειχε αναγκη να γιγαντωθει αλλη εταιρια.

On 2/14/2011 at 5:52 PM, proud_ionian said:

θα μου πειτε, καλα ρε μεγαλε, ο παναγοπουλος εφτιαξε 12 βαπορια και μπηκε μεσα. hell not. ο ανθρωπος εβλαλε πολλα χρηματα απο την ιστορια, αλλα δεν τα εβγαλε μονο απο το ταξιδεμα των πλοιων.

ο παναγοπουλος ειχε δικο του ναυπηγικο επιτελειο (με επικεφαλης τον κωστα σταμπουλελη) και οποτε χρειαζοταν επιπλεον ναυπηγικη βοηθεια, επελεγε συγκεκριμενα ναυπηγικα γραφεια. οταν λοιπον επροκειτο να διαλεξει ναυπηγειο, ειχε ετοιμα δικα του σχεδια και καλουσε τα ναυπηγεια να υποβαλλουν προσφορες επι των σχεδιων που ειχε ετοιμα. επελεγε παντα ναυπηγεια που ειτε δεν ειχαν ξαναφτιαξει ferries, τα οποια προκειμενου να μπουν στην αγορα εδιναν σημαντικο discount και δεχονταν αυστηρες ρητρες για χρονο παραδοσης και εγγυηση. περα απο αυτο εξασφαλιζε προνομιακες χρηματοδοτησεις απο τραπεζες που στηριζαν τα συγκεκριμενα ναυπηγεια. (πχ τα ΙΙΙ και VI που φτιαχτηκαν στην Aker, ειχαν χαμηλοτοκη χρηματοδοτηση, απο την Φινλανδικη Τραπεζα προωθησεως εξαγωγικων επενδυσεων ή καπως ετσι). δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα ναυπηγεια που ναυπηγησαν κοκκινα, μετα τα κοκκινα οι εταιρειες τους βαρεσαν φαλιμεντο και ειτε τα εκλεισαν τελειως, ειτε εξαγοραστηκαν μπιρ παρα απο αλλες μεγαλυτερες.

εκτος ομως απο τις ναυπηγησεις, κερδισμενος βγηκε απο τις μεταπωλησεις. τα ΙΙ, ΙΙΙ και VI πουληθηκαν στην πολιτειακη ακτοπλοικη εταιρεια, της Τασμανιας της Αυστραλιας. Μαλλιστα η χασουρα που ειχε η ΤΤ απο την αγορα και δρομολογηση του Spirit of Tasmania III oδηγησε σε πτωση και την τοτε πολιτειακη κυβερνηση. τα VII, VIII & IX πουληθηκαν στην Tallink (ποτε θα σκασει αυτη η φουσκα αληθεια; ). Θυμιζω οτι η Tallink τοτε ηταν (και πρεπει να ειναι ακομη) μισοκρατικη με το κρατος να επιρρεαζει το management. προηγηθηκε το απιστευτο στησιμο, με την μεταθεση του ΙΧ απο τη Σκωτια στην Φινλανδια και καλα για ενισχυση της γραμμη. Οι εσθονοι εδωσαν ενα σκασμο λεφτα, πληρωνοντας εκτος απο τα πλοια και το δικαιωμα να χρησιμοποιουν το brand name superfast για αρκετα χρονια. στην ουσια το brand name τους ηταν αχρηστο, αποδειξη οτι τα 2 τα δενουν 4-5 μηνες το χρονο και το τριτο το ναυλωσαν στους καναδους και εβαλαν και ενα σωρο λεφτα απο την τσεπη πριν τους το δωσει (νεα bowtrhusters κλπ).

οτι απεμεινε, μοσχοπουληθηκε μαζι με τα blue star στο βγενοπουλο, την εποχη που ο τελευταιος εχτιζε την αυτοκρατορια του και ειχε ανοιχτο το χερι.

οσο για τις μινωικες τα εχουμε πει πολλες φορες στο σχετικο topic της εταιριας.ο φοβος του περικλη μπορει να χρησιμοποιηθηκε για να καμφθουν αντιδρασεις, αλλα κριτηριο για τις δεκα ναυπηγησεις δεν ηταν μονο οι αναγκες της εταιριας.

On 1/1/2009 at 12:46 PM, proud_ionian said:

οσο για τα υπολοιπα τα εχουμε ξαναπει, θυμα της μεγαλομανιας διοικησεως και μετοχων, της χρησιμοποιησης των μινωικων για να εξυπηρετηθουν οι πολιτικες καριερες ορισμενων και της γενικοτερης... ανιδιοτελειας αρκετων, ηταν οι μινωικες. το οτι σημερα της ελεγχει ο Grimaldi και αυριο μπορει να μην υπαρχουν ειναι λογικη καταληξη. ουτε εκλαψα ουτε θα κλαψω γι'αυτο;).

ολοι ομως οσοι διοικησαν τις μινωικες τα τελευταια χρονια, κρητικοι ηταν και κρητικοι τους στηριζαν, δεν ηταν κογκολεζοι, οποτε δεν ειναι και τοσο εξωπραγματικο αυτο που ειπα:rolleyes:

τι να θυμησω, την αποτυχημενη κατασκευη του αρετουσα, το ικαρος και το πασιφαη που ηταν σαν τα μιραζ του '88 και εξοπλιστηκαν με ηλεκτρονικα οι γεφυρες τους μετα, την εμπλοκη στην minoan lines highspeed & τη minoan flying dolphins, οπου το brand name των μινωικων εκπορνευοταν, πολυ πριν την τραγικη εξελιξη του ναυαγιου, τα (αρχικα 4 και μετεπειτα 3) κορεατικα που παραγγελθηκαν αρχικα για να κανουν πατρα ηγουμενιτσα βενετια σε 22 ωρες, μετα προοριζονταν για το ανοιγμα στη δυτικη μεσογειο (οπως το ανοιγμα του παττακου στην αφρικη) και μετα πουληθηκαν κοψοχρονια, τα ιταλικα παλατια που εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απο αλλα με αντιστοιχη ταχυτητα.

σταματαω εδω. αυτα ολα δεν τα αποφασισε ουτε ο παναγοπουλος, ουτε ο λασκαριδης, ουτε ο γκριμαλντι, ουτε ο παπαληγουρας ουτε ο οτε. ολοι αυτοι που κλαψουριζουν σημερα τα συναποφασισαν.

ΥΓ1 ο μανιαδακης πριν γινει Δ.Σ. ειχε πει οτι γυρω στο 97 πολλοι στις μινωικες αντιδρουσαν στην ιδρυση της minoan lines highspeed και αντιπροτειναν την κατασκευη 4-5 ferries μεγεθους απολλωνα/παλιου αριαδνη, για τις γραμμες του αιγαιου. τοτε οι μινωικες μπορουσαν να το κανουν αυτο και βεβαια δεν υπηρχε αλλος παικτης να τους ανταγωνιστει. επικρατησε ομως η λογικη των... θυγατρικων

ΥΓ2 θυμιζω τι αντιμετωπιση ειχαν οσοι μετοχοι αντιδρουσαν τοτε στα μεγαλεπηβολα σχεδια των 4+4 ναυπηγησεων

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, proud_ionian said:

ο φοβος του περικλη μπορει να χρησιμοποιηθηκε για να καμφθουν αντιδρασεις, αλλα κριτηριο για τις δεκα ναυπηγησεις δεν ηταν μονο οι αναγκες της εταιριας.

Αυτο ειναι το πιο ουσιαστικο που ειπωθηκε σημερα.Σαφως και το βεγγαλικο του Περικλη χρησιμοποιηθηκε ως μετρο πιεσης απο την τοτε διοικηση στους τοτε μετοχους αλλα οχι επειδη πραγματικα συγκινηθηκαν απο την ειδηση αλλα για να τους..ερεθισουν και να προχωρησουν οι απο καιρο σχεδιαζομενες επενδυσεις.Εχω συγκεκριμενα στοιχεια και γνωριζω οτι τα σχεδια για μαζικες ναυπηγησεις πλοιων στα γραφεια των Μινωικων ξεκινησαν ηδη απο το 1992.

Τα πραγματα τοτε ηταν πιο αγρια απ οτι με την ασφαλεια της αποστασης του σημερα νομιζουμε και ειδικα σε πολυμετοχικες εταιρειες(Μινωικες,ΑΝΕΚ,Νελ,Δανε κλπ)παιζοντουσαν παρα πολλα παιχνιδια απο πολιτικα μεχρι προσωπικο φαγοποτι.Οσοι ειναι απο νησια που σχετιζονται με ολες τις παραπανω εταιρειες καταλαβανουν πολυ καλα τι λεω και ειναι πραγματα που εγιναν τοτε και συζητουνται ακομα και σημερα σε πολλα απο αυτα.Μην ξεχναμε τι χρημα εβρεχε την εποχη και πως ειχαν μπει στο χρηματιστηριο ακομα και τα καφενεια.

Προσωπικα προτιμω την ηρεμια των νοικοκυρεμενων Μινωικων του σημερα παρα την χαβρα του τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Σκεπτόμενος τα γραφόμενα όλων σας και συνεπικουρούμενος από τις ίδιες απόψεις καταλήγω στα εξής συμπεράσματα.

Οι Μινωικές δεν περίμεναν την κίνηση του κ. Παναγόπουλου, αφού είχαν ήδη σχέδια για νέες κατασκευές.

Ο κ. Παναγόπουλος και οι συν αυτώ, ομοίως, χάραζαν τη δική τους ροτα.

Ωστόσο, ο μεν κ. Παναγόπουλος φαίνεται πως είχε τις ασφαλιστικές δικλείδες του, λέγε με πώληση των πλοίων, αλλά όχι εκποίηση υπό τον φόβο των Ιουδαίων (λέγε με δανειστές).

Από την άλλη οι Μινωικές παρασύρθηκαν σε τέτοιες επενδύσεις χωρίς να έχουν το αντίστοιχο μαξιλαράκι των πωλήσεων, αφού σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές δεν υπήρχε η δυνατότητα πώλησης πέραν των πλοίων και γραμμών.

Η σουπερφαστ είχε ανοιχτεί και στο εξωτερικό, επομένως χτύπησε περισσότερες πόρτες επίδοξων αγοραστών.

Βέβαια, διάβασα παραπάνω μία κατανομή του στόλου της σουπερφαστ, η οποία ωστόσο είναι ουτοπική κατ εμέ, χωρίς να θέλω να προσβάλλω το μέλος που τη διατύπωσε.

Πλοία Σουπερφαστ πραγματικά, σε Μπάρι, Βενετία και εννοείται Μπρίντεζι δε στέκονται, στο παρελθόν, στο παρόν αλλά και στο μέλλον. (Είμαι σαλιας, θα μπορούσα να γράψω στον αιώνα τον άπαντα).

Πλοία τέτοια θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στο Αιγαίο από τότε, τα πρώτα Ι, ΙΙ και το ΙΙΙ στις γραμμές Ανατολικού Αιγαίου, Χίος, Μυτιλήνη, Λήμνος, Ικαρία, Σάμος, Πάτμος, Λέρος, Κάλυμνος, Κως, Ρόδος κι άλλα πολλά νησιά που ξεχνώ, άθελά μου.

Εκεί ο ανταγωνισμός θα ήταν κατά πολύ υποδεέστερος.

Μπαίνοντας στη θέση των Μινωικών, όπως έχω εκφράσει, νομίζω και κατά το παρελθόν θα υπήρχε ανοικτός δίαυλος δρομολόγησης στο Αιγαίο πιο εύκολα.

Η μινοαν σε αυτή τη φάση είναι αδιαμφισβήτητα καλύτερα από τη σουπερφαστ, γιατί μεταξύ αυτών μιλάμε, αφού η Μπλου αποτελεί ξεχωριστό όραμα του κ. Στρίντζη.

Εν κατακλείδι, η σουπερφαστ είχε τους ανθρώπους να υποστηρίξουν αυτό που πρέσβευε, ενώ η μινοαν όχι.

Αυτό φαίνεται από τα σχέδια που είχαν καταρτιστεί για την επιτυχία, τη συνέχεια αυτού του ενδεχομένου αλλά και για την αποτυχία και τις συνέπειες αυτής.

Από εκεί και πέρα, οι Ιταλοί μας έβαλαν τα γυαλιά.

Είναι απαραίτητη η ύπαρξη τους, η οποία είναι δέσμευση για ανταγωνισμό σε υπηρεσίες και τιμές.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Nick the Greek said:

Εγώ δεν έχω καμία προσωπική πληροφόρηση, ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο. Απλώς μετράω τα κουκιά που λένε ότι με το Κρήτη Ι εκτός Ελλάδος, κάποιο πλοίο πρέπει να πηγαίνει Ηράκλειο. Και ο προφανής αντικαταστάτης είναι το Κρήτη ΙΙ όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που θέλουν στη γραμμή. Μιλάμε φυσικά για την περίπτωση που η ίδια η ΑΝΕΚ είναι ακόμη σε θέση να πάρει αυτήν την απόφαση και δεν έχουμε καμιά εξαγορά/συγχώνευση. 

Θα μπορουσε να παει το Ελυρος στο Ηρακλειο το καλοκαιρι και το Ελ.Βενιζελος στα Χανια μιας και δεν βλεπω να ναυλωνεται εξω κανενα απο τα 2 την επομενη χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Σωστό. Όμως και τη χρονιά που μας πέρασε είχαν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό και επέλεξαν να μείνει δεμένος ο Βενιζέλος προφανώς γιατί είναι πολύ ακριβότερο πλοίο λειτουργικά. Να αλλάξουν λογική φέτος? Οψόμεθα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω φετος ηταν μια ειδικη χρονια καθως ακυρωθηκε η προγραμματισμενη ναυλωση του Ελυρος κατι που μεχρι την ανοιξη δεν το περιμεναν,ο Βενιζελος εγινε πρωτο θεμα στα καναλια λογω...covid και το Μυκονος Παλας αντικατασταθηκε με τυμπανοκρουσιες απο το Κυδων Παλας οποτε οι επιλογες εγιναν με αλλα κριτηρια.

Δεν ξερω ουτε κ εγω κατι για το Κρητη ΙΙ αλλα δεν το θεωρω και αναντικαταστατο για το Ηρακλειο σε περιπτωση που οντως φυγει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενδιαφέρον θα έχει το πως η Αττικα θα εκμεταλευτεί το Αριάδνη με τον ερχομό του.Η πάλαι ποτε ναυαρχίδα της HSW είναι ένα πολύ αξιόλογο πλοίο ένα κλικ πάνω από Ρόδος και Σάμος.Θα βαφτεί Blue Star και θα μετανομαστεί σε BS3 ή Blue Star Ariadne;

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ή δίπλωμα του Σάμος στη γραμμή Χίος- Μυτιλήνη, ή αξιοποίησή του σε κρητικό λιμάνι σε αντικατάσταση υπάρχοντος της κοινοπραξίας κ ενίσχυση απέναντι σε Γκριμαλντι- Μινωικες. Ένα τρίτο σενάριο (πιο δύσκολο) είναι μια εκ νέου ναυλωση του από άλλη εταιρεία 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, pilot said:

Η λογική λέει ή δίπλωμα του Σάμος στη γραμμή Χίος- Μυτιλήνη, ή αξιοποίησή του σε κρητικό λιμάνι

Με την ταχύτητα που βγάζει η Αριάδνη, νομίζω πως, ένεκα μονοπωλίου, δεν θα το χαντακώσουν σε γραμμή δικιά τους (Χίο- Μυτιλήνη) ή να το βάλουν σε κοντινή γραμμή που καλύπτεται από πιο αργά μεν αξιόλογα δε (Blue Horizon) πλοία (Πειραιά- Κρήτη). 

Αν όμως πάει η Hellenic να την χτυπήσει την γραμμή της Κυπρου, νομίζω πως η Αριάδνη θα κουμπώσει καλύτερα σε έναν υποτιθέμενο ανασχηματισμό (Αριάδνη(με 22μιλια ταχύτητα): Πειραιά(20:00μμ)- Ρόδο(07:00με αναχ.08:00)- Λεμεσό(19:00μμ) με ταυτόχρονη απόσυρση του Blue Carrier και ανάληψη του μεταφορικού έργου από την Αριάδνη). 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά η Αριάδνη μπορεί να παει άνετα μέχρι 24,5-25 όπως πήγαινε στα Χανιά επι Hellenic. Για να δούμε...θα ήθελα να ξαναδω το πλοίο να βγάζει το δρόμο του και να το εκμεταλλευτεί σε ένα δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Εάν φίλε Γιώργο βάλουν την Αριάδνη με 25 μίλια από Πειραιά για Ρόδο- Λεμεσό, στο κομμάτι Πειραιάς- Ρόδος τουλάχιστον, προβλέπω επανάσταση τύπου "Ρόδος-ΔΑΝΕ" καθώς θα μπορεί κάποιος να πάρει το πλοίο το βράδυ (π.χ 21:00μμ) και μετά από 10ωρες (07:00πμ) να είναι Ρόδο..δλδ να έρθει σε επίπεδα Κρήτης.

Και με τα αεροπορικά στον Θεό μετά την αποχώρηση της RYANAIR, βλέπω πολλούς να προτιμούν την Αριαδνάρα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...