Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια άλλη επιλογή που ίσως να έχει ένας πλοιοκτήτης εάν συμφωνεί και το ναυπηγείο, είναι να καθυστερήσει την κατασκευή. Απο κεί δηλαδή που το πλοίο πρέπει να παραδωθεί καλοκαίρι του 2012 να το πάνε το 2013 ή ακόμα και το 2014. Αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί πάρα πολλές φορές τα τελευταία 3 χρόνια στην ποντοπόρο, βέβαια όμως αυτό ίσως να έχει να κάνει και με το μέγεθος της παραγγελίας. Αν δηλαδή ένας πλοιοκτήτης έχει παραγγείλει μια σειρά από πλοία, ίσως να είναι πιο ελαστικό το ναυπηγείο στην παράδωση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μία "τρελή" φήμη (υποτίθεται από επίσημα χείλη - αλλά κρατάω κάθε επιφύλαξη) κουβεντιάζουν οι γλάροι στη "στρούγκα":

Ο Παναγιωτάκης ζήτησε το Ιθάκη από την Blue Star (για τη γραμμή της Ραφήνας), αλλά δεν τα βρήκαν στην τιμή. Συνεχίζει όμως την αναζήτηση πλοίου με μεγαλύτερη ταχύτητα και ίσως λίγο μεγαλύτερο πρωτόκολλο από το Θεολόγο.

Υ.Γ: Σίγουρα πρόκειται για την εταιρεία που σχεδόν δεν έχει αγγίξει η κρίση (μιας και ο Θεολόγος συνεχίζει να δουλεύει πατωμένος). Πιθανότατα βλέπει πως το πρωινό δρομολόγιο από τα νησιά έχει φτάσει στο μέγιστο (μιας και πλην των ντόπιων και των μεταφορικών δύσκολα θα το προτιμήσει ο τουρίστας), και βλέπει πως μπορεί να πάρει αρκετό ψωμί στο πρωινό από Ραφήνα με ένα καλύτερο των ανταγωνιστών πλοίο. Σαφώς και το ενδιαφέρον για το Ιθάκη έχει να κάνει με την καταλληλότητά του για τη γραμμή (γι αυτό και θέλει αυτό ή παρόμοιο πλοίο σε καλή τιμή και δεν βρίσκει εδώ και 2 χρόνια). Ίσως σε αυτό συνηγορεί και η ακύρωση των σχεδίων για βελτίωση του Θεολόγου (προσθήκη καταπέλτη για το άνω γκαράζ κτλ) (?)

Link to comment
Share on other sites

21 Ιούλη το νέο ΣΑΣ (θέματα), με το μισό στόλο της ΝΕΛ να αλλάζει γραμμές (ήθελε δηλαδή).

ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Πειραιά - Χανιά

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ Πειραιά - Νάξο - Αγ. Κήρυκο - Καρλόβασι - Βαθύ

Επιβεβαιωνεται τελικα αυτο που ειχαμε μαθει για τον ΚΕΝΤΕΡΗ ενα μηνα πριν ;)

Τι ωραια δρομολογια ειναι παντως του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και του ΜΥΤΙΛΕΝ,γιατι δεν τους αφηνουν να τα κανουν,να εχουμε κι εμεις το καλοκαιρι με κατι να γελαμε :D

ΥΓ.Αραγε μετα το Βαθυ θα συνεχιζουν μεχρι Καβαλα :blink:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί είναι (περίεργος) τόσο αρνητικοί με την δρομολόγηση δεύτερου πλοίου στην Ικαρία – Σάμο. Αν υπάρχει κάποιος (από αυτούς που γράφουν στο φόρουμ), που έχει οποιαδήποτε σχέση με την HSW, ας μας πει γιατί η εταιρία δεν δρομολογεί (για το καλοκαίρι) το Ιεράπετρα π.χ. και με ποίο σκαφτικό η εταιρία επέλεξε τα συγκεκριμένα δρομολόγια.

Πάντως, και εγώ πιστεύω ότι είναι πλέον σχετικά αργά για την (καλοδεχούμενη) δρομολόγηση της ΝΕΛ. Αν υπάρχει δικαιοσύνη, ας ψάξει τους λόγους που κάποιοι αρνήθηκαν στην ουσία την δρομολόγηση ενός πλοίου, χωρίς επιδότηση, για όλο το χρόνο όπως λέει η ΝΕΛ. Αγνοήθηκαν και όλοι οι φορείς που ζητούσαν λύση στα ακτοπλοϊκά μας προβλήματα.

ΣΑΣ στις 21 Ιουλίου! Είναι τόσο αστείοι όλοι τους!

Link to comment
Share on other sites

Εχω πει την γνωμη μου για το δεδομενο ζητημα με το ΣΑΣ.Απο κει κ περα οι εταιριες πρωτα κοιταζουν το συμφερον τους και μετα ολα τα υπολοιπα.Αν μπορουμε λοιπον να κατηγορησουμε την HSW,οτι κατα καποιο τροπο 'πιεζει' ωστε να μην γινει αυτη η δρομολογηση(ωστε να μην χασει καποια απο τα εσοδα του καλοκαιριου την ωρα που οι αλλοι ερχονται για αρπαχτη και αντε γεια μετα τον Σεπτεβριο),τοτε θα πρεπει να δουμε και με διαφορετικο ματι την κινηση της ΝΕΛ,η ποια μονο αγνες προθεσεις εχει και σκεφτεται πραγματικα την Ικαρια και την Σαμο :rolleyes:

Μαλιστα θελει τοσο πολυ να στηριξει την ΙκαροΣαμια,που στο δρομολογιο εχει βαλει και την Ναξο :o = 10+ωρες για Αγ.Κηρυκο και περιπου 13ωρες για Βαθυ :wub:

Πραγματικα θελω να παρει το οκ απο το ΣΑΣ,ωστε μετα να δουμε τι κινηση θα μεταφερει στο συγκεκριμενο δρομολογιο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τι εχουν παθει ολοι με τη Ναξο φετος?Στο τελος θα μας πουν και τα κρητικα στο ανεβασμα τους να περνανε απο Ναξο και μετα θα πηγαινουν πειραια.

Δεν θελω τη ΝΕΛ στην γραμμη, αν συνεχισει ετσι αυτη η εταιρεια σε 1-2 χρονακια θα εχουμε κλαμματα, πιστευω ο δρομος που χαραξε ο καπτα μακης ειναι κοντα.Θ αφησει η ΑΤΤΙΚΑ και η ΧΕΛΛΕΝΙΚ τη ΝΕΛ να τους κανει κουμαντο μεσα στα «χωριαφια» τους?Δε νομιζω τακη

Προσωπικα στηριζω Μπλου σταρ που ειναι εδω ολο τον χρονο με δυο δρομολογια καθε μερα τα τελευταια 10 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχες Μαιου το ειχαμε συζητσει σαν φημη στο θεμα της Cretan αλλα μετα στην πορεια προεκυψε το ΑΡΚΑΔΙ.Φυσικα δεν ηρθε κανενα

Link to comment
Share on other sites

Βασικά οι φήμες δεν έλεγαν για το STENA NAUTICA;; Απλά είχε ακουστεί και ελάχιστα το όνομα navigator......πάντως είναι καλό για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο, αλλά θέλει νεότευκτο η σύμβαση της άγονης.......Ξέρω ότι έχω ένα μικρό <<κόλλημα>> αλλά για Ραφήνα κάνει; Γιατί βλέπω ταχύτητες 19 κόμβων και 130 μέτρα αλλά δεν ξέρω πως πάει από καμπίνες.....αν είναι γεμάτο καμπίνες......

Link to comment
Share on other sites

Άρα για ημερόπλοιο το θέλουν.........130 μέτρα για Ιόνιο μεγάλο είναι....πιοι μπορει να ψαχνουν ημεροπλοιο; ο βεντουρης αλλα ειναι μεγαλο, ο παναγιωτακης αλλα ειναι αργο, η ανεκ οχι, η νελ με τιποτα γιατι δεν μπορει να το βαλει σε αγονες........ξαναλέω, μήπως είναι η γκολντεν;;

Πάντως εσωτερικά είδα αυτές τιςφώτος που το δείχνουν πολύ ωραίο, αφού δεν έχει λοιπόν και καμπίνες........αντε με το καλο στη Ραφήνα.... :P :P :P:D

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για ένα συμβατικό πλοίο, περίπου 26 ετών, μήκους 130 μέτρων περίπου, το οποίο έχει χωρητικότητα 1000-1100 επιβατών, 35-40 φορτηγών και 100 Ι.Χ., που χαρακτηρίζεται ως οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων.

Πότε έδειξε ενδιαφέρον η Cretan για το Navigator?

Σύμφωνα με όσα ξέρουμε...ποτέ. Η Cretan ανακοίνωσε ότι ενδιαφέρεται για ένα πλοίο 130 μέτρων και 26 ετών (εννοώντας το Αρκάδι) και ο enas chiotis λογικά σκεπτόμενος υπέθεσε ότι πρόκειται για ένα από τα STENA NAVIGATOR/NAUTICA, που να φαντασθεί ο άνθρωπος ότι αυτοί μιλούσαν για το Αρκάδι. Συνεπώς, η μόνη σχέση της Cretan με το Navigator είναι η λογική υπόθεση του enas chiotis, όπότε ούτε καν για φήμη δεν μπορούμε να μιλήσουμς, πολλώ δε μάλλον για ενδιαφέρον της Cretan για το Navigator. Όχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά να μην χρεώνουμε στην Cretan και πράγματα που δεν έκανε.

Link to comment
Share on other sites

2.Η συγκεκριμένη δρομολόγηση δεν είναι ίδια με τις προηγούμενες περιπτώσεις καθώς δημιουργεί ένα ντόμινο αλλαγών στα υπάρχοντα πλοία της εταιρείας, σε άγονες κλπ. Άλλωστε όλες τις υπόλοιπες “έκτακτες” δρομολογήσεις που ζήτησε η ΝΕΛ, τις πήρε, τόσο τα προηγούμενα χρόνια, όσο και φέτος (πχ Σποράδες).

Εχω διαβασει καμια 10αρια φορες την ανακοινωση...Περα του δικαιου που εχουν για το ΣΑΣ(τα εχουμε ξαναπει)

Και η απάντηση Χαλκιώτη στις καταγγελίες της ΝΕΛ

Τελικα δεν εχουν κανενα δικιο :D στην ΝΕΛ και οφειλω να ομολογησω οτι ο Orestis ηταν σωστος.Επικεντρωθηκαμε οι περισσοτεροι(κ εγω κυριως)στα της Ικαριας-Σαμου και το πραγματικο ζουμι της υποθεσης ειναι στις αγονες,αφου η εταιρια εχει υπογραψει για 2 αγονες με ΘΕΟΦΙΛΟ και ΤΑΞΙΑΡΧΗ και στην ουσια τις εξυπηρετει με αλλα πλοια(ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κ ΤΑΞΙΑΡΧΗ τα οποια εχουν μικροτερες χωρητικοτητες με αυτες που ζητουσε η συμβαση).

Νομιζω οτι η ΝΕΛ θα μπορουσε να παρει την γραμμη Πειραιας-Ναξος-Ικαρια-Σαμος-Β.Αιγαιο,μονο αν δηλωνε τον ΘΕΟΦΙΛΟ μαζι με το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ :P,καθως με τον ΤΕΟ εχει παρει την αγονη ενω το μικρο θα βοηθουσε την γραμμη το καλοκαιρι.Βεβαια καταλαβαινουμε ολοι τι ωραια δρομολογια θα εβγαιναν με αυτα τα 2 πλοια :D

Αν δεν αλλαξει κατι,το ΣΑΣ πιστευω θα απαντησει σιγουρα αρνητικα στα αιτηματα της ΝΕΛ.

ΥΓ.Η χτεσινη ανακοινωση της ΝΕΛ (απ οτι φαινεται)ηταν απλα για δημιουργια εντυπωσεων-χωρις επιχειρηματα που στεκουν στην πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού τα αιτήματα για ελεύθερες δρομολογήσεις κατατίθονται μέχρι 31/01 όπως λέει ο κ. Χαλκιώτης, γιατί πέρσυ δρομολογήθηκε το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και το BLUE HORIZON το καλοκαίρι του 2010; Γιατί φέτος την άνοιξη μόλις κατέθεσαν αίτημα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ για Χανιά αμέσως συνεκλήθη ΣΑΣ και εξετάστηκε το αίτημα τους;

Άλλη ερώτηση: Αφού το ΣΑΣ είναι αυτό που εγκρίνει, σε ποιο ΣΑΣ ενεκρίθη η ελεύθερη δρομολόγηση του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ Ι στη γραμμή ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ;

Όσον αφορά τις άγονες τώρα και τις υποχρεώσεις που έχει η ΝΕΛ, είναι όντως έτσι. Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ οφείλουν να δρομολογηθούν στις γραμμές για τις όποιες έχουν ανάθεση, εφόσον δεν έχουν βλάβη, δεν έχουν πωληθεί ούτε έχουν ναυλωθεί. Βέβαια καλό θα ήταν να μας πει ο κ. Χαλκιώτης πως ενέκριναν την αντικατάσταση του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ Ι με το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, εφόσον το πλοίο ούτε βλάβη είχε, ούτε πουλήθηκε, ούτε ναυλώθηκε.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπάρχει καπου γραμμένο καθε πότε συνεδριάζει το ΣΑΣ. Μπορεί ο ένας να λέει ότι με το που έγινε η αίτηση συνεδρίασε το ΣΑΣ και ενεκρίθη το αίτημα και ο άλλος ότι έχω κάνει το αίτημα από το Μαιο και δεν συνεδριάζει να μου δώσει δρομολόγια (στο μεταξύ βέβαια καταργήθηκε το Υπουργείο). Από τη μια η ΝΕΛ θα ζητούσε 2 αλλαγές τώρα να λέει 5 που ξέρει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τα πάρει (για να κάνει το λιοντάρι) και από την άλλη ο ΓΓ να πηγαίνει με το γράμμα του νόμου, οπότε να μην υπάρχει περίπτωση να πάρει η εταιρεία καμμια γραμμή. Το δε φαινόμενο να εγκρίνει το ΣΑΣ ήδη πραγματοποιηθήσες αλλαγές δρομολογίων πράγματι ισχύει, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο ρόλος του είναι συμβουλευτικός για τον υπουργό και όχι δεσμευτικός. Δηλαδή την τελευταία λέξη την έχει πάντα ο υπουργός.

Το θέμα με το ποιο πλοίο παίρνει την άγονη και ποιο ταξιδεύει το έχουμε δει πολλές φορές, και με την τράμπα HS1 με τον Αρτέμη, και με τους Αίολους και με τον Τεο.

Link to comment
Share on other sites

Τότε λοιπόν ας μη λέει ιστορίες για αγρίους το υπουργείο για τις άγονες αφού εγκρίνει αντικαταστάσεις πλοίων κατά το δοκούν. Από την μία δίνει την άγονη στο Aqua Jewel αλλά από την άλλη δεν την δίνει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ γιατί λέει βάλε το ΘΕΟΦΙΛΟ.

Επιπλέον ο Χαλκιώτης δεν ξέρει τι του γίνεται με αυτά που λέει. Το ΣΑΣ ούτε εγκρίνει ούτε αποφασίζει, απλά γνωμοδοτεί. Ο υπουργός αποφασίζει. Ύστερα, τι ανέκδοτο ήταν αυτό με τις ελεύθερες δρομολογήσεις έως 31/01. Εδώ έχουν εγκριθεί ελεύθερες δρομολογήσεις τον Απρίλη, τον Μαή, τον Ιούνη και όποιον άλλο μήνα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Άλλη μία υποχρέωση της εταιρείας ήταν να δρομολογήσει από σήμερα το πλοίο Αίολος Κεντέρης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο αίτημα που ενέκρινε το ΣΑΣ και η εταιρεία δεν υλοποίησε. Ο κύριος Χαλκιώτης διέψευσε ότι η πρώην Υφυπουργός Ελπίδα Τσουρή ενέκρινε το αίτημα της ΝΕΛ για τη δρομολόγηση του πλοίου Μυτιλήνη στη γραμμή της Σάμου τονίζοντας ότι το ΣΑΣ είναι αυτό που εγκρίνει

:lol:

Edited by gsenso
Link to comment
Share on other sites

Μία "τρελή" φήμη (υποτίθεται από επίσημα χείλη - αλλά κρατάω κάθε επιφύλαξη) κουβεντιάζουν οι γλάροι στη "στρούγκα":

Ο Παναγιωτάκης ζήτησε το Ιθάκη από την Blue Star (για τη γραμμή της Ραφήνας), αλλά δεν τα βρήκαν στην τιμή. Συνεχίζει όμως την αναζήτηση πλοίου με μεγαλύτερη ταχύτητα και ίσως λίγο μεγαλύτερο πρωτόκολλο από το Θεολόγο

Το ελληνικής ναυπήγησης Northern Adventure μου φαινεται ιδανικό για την γραμμή...Κατασκευής 2004, 117μ και 23 κομβοι ταχυτητα δεν θα ήταν ασχημη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Αφού τα αιτήματα για ελεύθερες δρομολογήσεις κατατίθονται μέχρι 31/01 όπως λέει ο κ. Χαλκιώτης, γιατί πέρσυ δρομολογήθηκε το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και το BLUE HORIZON το καλοκαίρι του 2010; Γιατί φέτος την άνοιξη μόλις κατέθεσαν αίτημα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ για Χανιά αμέσως συνεκλήθη ΣΑΣ και εξετάστηκε το αίτημα τους;

Άλλη ερώτηση: Αφού το ΣΑΣ είναι αυτό που εγκρίνει, σε ποιο ΣΑΣ ενεκρίθη η ελεύθερη δρομολόγηση του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ Ι στη γραμμή ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ;

. Βέβαια καλό θα ήταν να μας πει ο κ. Χαλκιώτης πως ενέκριναν την αντικατάσταση του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ Ι με το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, εφόσον το πλοίο ούτε βλάβη είχε, ούτε πουλήθηκε, ούτε ναυλώθηκε.

Να τα παρουμε ενα ενα,μιας και τα γεγονοτα που αναφερεις ειναι αρκετα προσφατα και μαλιστα εχουν συζητηθει στο φορουμ.

H ΗSW ειχε δηλωσει τα Δωδεκανησα το καλοκαιρι του 2009,με το ΑΡΙΑΔΝΗ αν δεν κανω λαθος,και στα δρομολογια μπηκε το καλοκαιρι του 2010 με το ΡΟΔΟΣ(νομιζω εφοσον ειναι ελευθερη δρομολογηση και οχι για αγονη,μπορουν να αλλαζουν το πλοιο).

Το HORIZON δρομολογηθηκε στα Χανια Απριλιο του 2010 και οχι το καλοκαιρι.

Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ απεσυραν το αιτημα τους για Χανια,πριν γινει καν το ΣΑΣ.(δεν νομιζω το ΣΑΣ παντως να ετρεξε να κανει το συμβουλιο επειδη ηθελε ο Grimaldi δρομολογια).

Για τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι υπηρξε απευθειας αναθεση απο το υπουργειο για την γραμμη του.

Τελος για τον ΚΕΝΤΕΡΗ και το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ ειναι μια ιστορια που ξεκιναει οταν η προκηρυξη της αγονης ειναι για συμβατικο πλοιο και τελικα την παιρνει ενα ταχυπλοο της ΝΕΛ :blink: Πριν 2-3 χρονια που ξεκινησε η ιστορια με τους ΑΙΟΛΟΥΣ στις αγονες,δεν λεγαμε τι δουλεια εχουν τα ταχυπλοα σε αυτες τις γραμμες οταν η συμβαση γραφει για συμβατικα πλοιο?(περα οτι δεν κανουν) Τα ιδια και με την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ στα Ψαρα- αντε το πολυ να τροποποιησαν δηλαδη τις συμβασεις για να μπαινουν εστω 'νομιμα' τα ταχυπλοα.(γιαυτο λεμε οτι θα μας πλακωσει ο ουρανος,που διαμαρτυρεται η ΝΕΛ για το υπουργειο :rolleyes:)

Τότε λοιπόν ας μη λέει ιστορίες για αγρίους το υπουργείο για τις άγονες αφού εγκρίνει αντικαταστάσεις πλοίων κατά το δοκούν. Από την μία δίνει την άγονη στο Aqua Jewel αλλά από την άλλη δεν την δίνει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ γιατί λέει βάλε το ΘΕΟΦΙΛΟ.

Επιπλέον ο Χαλκιώτης δεν ξέρει τι του γίνεται με αυτά που λέει. Το ΣΑΣ ούτε εγκρίνει ούτε αποφασίζει, απλά γνωμοδοτεί. Ο υπουργός αποφασίζει. Ύστερα, τι ανέκδοτο ήταν αυτό με τις ελεύθερες δρομολογήσεις έως 31/01. Εδώ έχουν εγκριθεί ελεύθερες δρομολογήσεις τον Απρίλη, τον Μαή, τον Ιούνη και όποιον άλλο μήνα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Πιθανον πιστευεις οτι στην ΝΕΛ ξερουν τι τους γινεται και σε ολη αυτη την ιστορια εχουν δικιο.Η ΝΕΛ ομως γιατι δεν απαντησε στα επιχειρηματα που εθεσε ο γενικος γραμματεας? Να μαθει και ο κοσμος δηλαδη ποιος μας δουλευει και ποιος παρουσιαζει την αληθεια. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το ελληνικής ναυπήγησης Northern Adventure μου φαινεται ιδανικό για την γραμμή...Κατασκευής 2004, 117μ και 23 κομβοι ταχυτητα δεν θα ήταν ασχημη επιλογή.

Ποιο είναι βρε παιδιά το NORTHERN ADVENTURE? Δεν το ξέρω... Μήπως υπάρχει καμιά φώτο?? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Να τα παρουμε ενα ενα,μιας και τα γεγονοτα που αναφερεις ειναι αρκετα προσφατα και μαλιστα εχουν συζητηθει στο φορουμ.

H ΗSW ειχε δηλωσει τα Δωδεκανησα το καλοκαιρι του 2009,με το ΑΡΙΑΔΝΗ αν δεν κανω λαθος,και στα δρομολογια μπηκε το καλοκαιρι του 2010 με το ΡΟΔΟΣ(νομιζω εφοσον ειναι ελευθερη δρομολογηση και οχι για αγονη,μπορουν να αλλαζουν το πλοιο).

Τότε τι μας λεει ο κ. Χαλκιώτης για τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι. θα τον βάλει η ΝΕΛ το καλοκαιρι του 2012.

Το HORIZON δρομολογηθηκε στα Χανια Απριλιο του 2010 και οχι το καλοκαιρι.

Ακριβώς. Είχε κάνει αίτημα ως τις 31/01/2010;

Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ απεσυραν το αιτημα τους για Χανια, πριν γινει καν το ΣΑΣ.(δεν νομιζω το ΣΑΣ παντως να ετρεξε να κανει το συμβουλιο επειδη ηθελε ο Grimaldi δρομολογια).

Το θέμα είναι ότι οι Μινωικες ζήτησαν ελεύθερη δρομολόγηση τον Μάη, όχι μέχρι τις 31/10. Δεν ειδαμε τον κ.Χαλκιώτη να λέει ότι είναι εκπρόθεσμη η αίτηση.

Για τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι υπηρξε απευθειας αναθεση απο το υπουργειο για την γραμμή του.

Απευθείας ανάθεση για ελεύθερη δρομολόγηση πρώτη φορά ακούω. Δηλαδή τι σημαίνει αυτό, μπορεί ο υπουργός να πει στον τάδε επιχειρηματία σε διατάζω να βάλεις το πλοίο σου εκεί; Μήπως απλά η κ. Τσουρή έτρεξε άρον άρον να εγκρίνει μια δρομολόγηση, χωρις καν να περιμένει γνωμοδότηση ΣΑΣ, που βόλευε το πολιτικό της γραφείο; Για να λέει μετά στους Χιώτες, "να σας έφερα πλοίο, ψηφίστε με".

Τελος για τον ΚΕΝΤΕΡΗ και το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ ειναι μια ιστορια που ξεκιναει οταν η προκηρυξη της αγονης ειναι για συμβατικο πλοιο και τελικα την παιρνει ενα ταχυπλοο της ΝΕΛ :blink: Πριν 2-3 χρονια που ξεκινησε η ιστορια με τους ΑΙΟΛΟΥΣ στις αγονες,δεν λεγαμε τι δουλεια εχουν τα ταχυπλοα σε αυτες τις γραμμες οταν η συμβαση γραφει για συμβατικα πλοιο?(περα οτι δεν κανουν) Τα ιδια και με την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ στα Ψαρα- αντε το πολυ να τροποποιησαν δηλαδη τις συμβασεις για να μπαινουν εστω 'νομιμα' τα ταχυπλοα.(γιαυτο λεμε οτι θα μας πλακωσει ο ουρανος,που διαμαρτυρεται η ΝΕΛ για το υπουργειο :rolleyes:)

Και εγώ αυτό λέω ότι το υπουργείο δεν ξέρει τι του γίνεται. Εγκρίνει δρομολογήσεις κατά το δοκούν, παραβαίνοντας νόμους και διατάξεις. Ε και μετά οι εταιρείες ζητάνε ότι τους βολεύει. Αφου νόμοι δεν υπάρχουν διότι το ίδιο το υπουργείο τους αγνοεί.

Πιθανον πιστευεις οτι στην ΝΕΛ ξερουν τι τους γινεται και σε ολη αυτη την ιστορια εχουν δικιο.Η ΝΕΛ ομως γιατι δεν απαντησε στα επιχειρηματα που εθεσε ο γενικος γραμματεας? Να μαθει και ο κοσμος δηλαδη ποιος μας δουλευει και ποιος παρουσιαζει την αληθεια. :rolleyes:

Oι δηλώσεις του Χαλκιώτη έγιναν την Παρασκεύη. Θα δούμε τις απαντήσεις εκατέρωθεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και πλέον θα πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα, όχι από την σκοπιά των εταιρειών, αλλά από την σκοπιά των τραπεζών (Πειραιώς, Marfin, Millenium κλπ), οι οποίες...εν μέσω της οικονομικής κρίσης και των άσχημων αποτελεσμάτων που προβλέπονται για τα επόμενα χρόνια...θα προσπαθήσουν να μειώσουν τους κινδύνους τους...και όχι να βγάλουν τα μάτια τους.

Για να περιμένουμε να δούμε λοιπόν ποιές επιπτώσεις θα υπάρξουν στην ακτοπλοϊα, εάν προχωρήσει η συγχώνευση της Millennium με άλλη ελληνική τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...