Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προφανώς κι αφήνει η γραμμη χρήματα ούτε άγονη είναι . Άγονη χαρακτηρίστηκε λόγω της πανδημίας όπως το ίδιο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ολο το Αιγαίο αυτή την στιγμή .

Απλα η ιστορία δείχνει ότι το κέρδος που αφήνει η γραμμή δεν συγκινεί προς το παρόν μεγάλες επενδύσεις τύπου Μύκονος / Δηλος κλπ. Τωρα αν μετα απο λιγα χρονια αναπτυχθούν τόσο πολυ τουριστικά η Τηνος και η Ανδρος που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον μεγαλύτερων επενδύσεων εδώ θα είμαστε να τα παρακολουθούμε .

Η Attica δεν πραγματοποιεί ηθελημένα μεγάλες ακινησιες γιατι εχει άγονες Επιδοτούμενες γραμμές . Στο απογευματινό της Παροναξίας εχει μικρές κυκλαδες Αμοργο και Αστυπάλαια , στη Χίο Μυτιλήνη εχει Ψαρρά και οινουσσες , στην Ικαρια Σάμο εχει φούρνους και εν συνέχεια βόρειο Αιγαίο , στα δωδεκανησα εχει τις γραμμές που κανει αυτή την εποχή το Χιος , εχει το ένα εκ των δυο ενδοκυκλαδικων δρομολογίων και μέχρι πρόσφατα είχε το Λαύριο Αη Στρατη Λήμνο Καβάλα με τον Πηγασο.

οσο για τα γράμματα των δημάρχων εγώ δεν μπορώ να διαφωνήσω ούτε και να συμφωνήσω οτι είναι κατευθυνόμενα από τις εταιρείες για να λειτουργήσουν ως μέτρο πίεσης για επιδότηση , αφού δεν έχω κανένα στοιχείο να υποστηρίξω την μια η την άλλη άποψη .

Ομως βλεπω ότι η Ανδρός και η Τήνος αντιδρά ενω η Μύκονος όχι . Τα μεν νησια έχοντας συνολικά  περίπου 20.000 μόνιμους κατοίκους δεν έχουν αεροδρόμιο η δε Μύκονος εχει το οποίο σημαίνει οτι μια έκτακτη ανάγκη μπορει στη Μυκονο να εξυπηρετηθεί ενω στα αλλα δυο νησια ενδεχομένως όχι ιδιαίτερα με κακές καιρικές συνθήκες . Ήδη πριν τρεις ημέρες μια διακομιδή απο Ανδρο εξυπηρετήθηκε με το πλωτό του λιμεναρχείου της Ραφηνας κι αυτο επειδη είχε σχετικα καλο καιρο . Ομως ένα περιστατικό με εγκεφαλικό η καρδιακό επεισόδιο να διακομίζεται με πλωτό και με 5-6 μποφόρ στο καβο ντόρο δεν ειναι και η πλέον ενδεδειγμένη λύση . Μήπως τελικά ειναι αυτός ο πραγματικός λόγος των επιστολών ;; Επαναλαμβάνω υπόθεση ως προς αυτό κάνω και δεν ξέρω το πραγματικό υπόβαθρο της σκέψης των δημάρχων .

Στο ίδιο πλαίσιο χιος Μυτιλήνη Σαμος Ικαρια Σαντορίνη με τα μίνιμουμ δυνατά δρομολογια αλλα υπάρχουν αεροδρόμια . 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, mytilene said:

Στη θέση του BLUE STAR 2 το ΔΙΑΓΟΡΑΣ από 22/04😉

Mια καλη λυση ισως να ηταν το 2 να διπλωσει το Hellenic Spirit στην Κρητη που να υπαρχουν και ομοιομορφα ωραρια καθε μερα και να γλυτωσουν τα εξοδα ενος πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ισως να θελει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό εφόσον πλεον θα κανουν την ιδια ωρα τα μινωικα.. Αλλα κια για την μεγαλυτερη κινηση που εψει η ανεκ στο Ηράκλειο (φορτηγα) αλλα ισως και με το χαμηλο κόστος του ναυλου να κερδίσει ενα μέρος απο τους επιβατες της ανταγωνιστριας εταιρίας.. Εδώ είμαστε να παρακολουθησουμε τις εξελίξεις 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Strofalos said:

Καλά, τέτοια καραβάρα και συνδεδεμένη με τα Χανιά, και το στέλνουν Ηράκλειο?? 

Και τι θα στείλουν Χανιά, τον Μπένυ? 

και στην θεση του στα χανια ποιο πλοιο θα παει?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολύ κριμα αν γινει ετσι να έχει το Οραιζον για διπλωμα. Θα ήταν ωραία να θυμηθούμε παλιότερες εποχές με Τσαμπιον/ΧΙΙ. Η κοινοπραξία γενικα μαλλον κακο κανει στην ΑΝΕΚ στο Ηρακλειο, που ακομα και με τα Κρητη, τουλάχιστον δε θα μοιραζόταν το μεριδιο της.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν ωραία, αλλά θα ήταν χρήσιμα;

Εκτός αυτού, είναι μεν το Έλυρος ανώτερο του (των) Κρήτη, αλλά και το Οραιζον είναι ανώτερο αυτών.

Αδιαμφισβήτητα.

Link to comment
Share on other sites

Το Ελυρος εσωτερικά κοντράρει στα ίσια τα παλάτια. Ίσως να θέλει να χτυπήσει περισσότερους επιβάτες από την πίτα της γραμμής (και δεν είναι και μικρή) καθώς θα τους δίνει εφάμιλλο σχεδόν πλοίο με τιμή εισιτηρίου περίπου 20% κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λετε περι κοντρας θα ισχυε αν εβαζε ενα πλοιο της προκοπης ταυτοχρονα και στα Χανια και οχι ειδικα φετος το Βενιζελος(οντως τωρα;;;;!!)

Εγω πιστευω οτι η δρομολογηση του Ελυρος στο Ηρακλειο εγινε κατ εντολην των πιστωτων μιας κ εκει θα πετυχει καλυτερες πληροτητες στο γκαραζ.Αλλα και στα ημερησια.Μην ξεχναμε οτι τα περσινα ημερησια της κοινοπραξιας στα Χανια πηγαν σε μεγαλο βαθμο ακλαυτα με 30 κ 40 επιβατες μεσα Ιουλη μηνα.Επισης μην ξεχναμε και τις συνεχεις βλαβες του Κρητη 2 περυσι το καλοκαιρι που φανταζομαι δεν θα ηθελαν να το στιψουν και φετος το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Εγω πιστευω οτι η δρομολογηση του Ελυρος στο Ηρακλειο εγινε κατ εντολην των πιστωτων μιας κ εκει θα πετυχει καλυτερες πληροτητες στο γκαραζ.

Τα πλοία των δύο εταιρειών δουλεύουν στα πλαίσια της κοινοπραξίας και λαμβάνουν συγκεκριμένο ποσοστό επί του συνόλου των εσόδων βάσει  της μεταξύ τους συμφωνίας, άσχετα με το μεταφορικό έργο του κάθε πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.. Το καθε πλοίο οτι κουβαλήσει τα κέρδη δικα του.. Οπως και με τα έξοδα του καθε πλοίου παει στην εταιρία του 

Edited by proud_ionian
γ@@ω το quote μου @αμ@
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orestis said:

Τα πλοία των δύο εταιρειών δουλεύουν στα πλαίσια της κοινοπραξίας και λαμβάνουν συγκεκριμένο ποσοστό επί του συνόλου των εσόδων βάσει  της μεταξύ τους συμφωνίας, άσχετα με το μεταφορικό έργο του κάθε πλοίου.

Δεν διαφωνω,αλλα ποια γραμμη πιστευεις οτι εχει μεγαλυτερα περιθωρια κερδοφοριας λογω μεταφορικου εργου αυτη των Χανιων ή αυτη του Ηρακλειου;

Και επειδη η απαντηση ειναι προφανης,πιστευουν ακομα καποιοι αραγε οτι το Κρητη 2 στο Ηρακλειο ηταν η ιδανικη λυση για την κξ αυτο το καλοκαιρι μετα τα περσινα συμβαντα;

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που τους βρίσκεται ένα τέτοιο πλοίο διαθέσιμο, η λογική λέει αυτό που είπε ο @MILTIADIS και όντως αυτή τη στιγμή το Οράιζον είναι ανώτερο των Κρητη. Εγώ το συνέκρινα με τα παλάτια και το Έλυρος. Ας πούμε ο επιβάτης που θα τον τραβήξει το Έλυρος, θα θέλει πχ να ταξιδέψει τη δευτέρα με αυτό και όχι την Τρίτη με το Οράιζον; Και γιατί να μην πάει στα παλάτια από την αρχή, χωρίς να παίζει κορώνα γράμματα τι θα πετύχει; Πιστεύω πως δε θα αλλάξει με αυτό κάτι και πάλι θα παίρνουν το περισσεμα των Μινωικών, αφού περάσει ο ενθουσιασμός στην αρχή, που θα προέρχεται και από κάποια διαφήμιση που θα το συνοδέψει λογικά. Καλό θα ήταν να έχει η κοινοπραξία κάτι αντάξιο ή ελαφρώς υποδεέστερο του Ελυρος που να μένει ο κόσμος ευχαριστημένος όπως και να έχει, αν θέλουν μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας πάντα.

Στα των Κρήτη, όπως ξαναείπα θα ήταν καλύτερα για την ΑΝΕΚ να μην υπήρχε κοινοπραξία, και το όποιο περίσσεμα να το έπαιρνε όλο με τα Κρητη που έχουν γκαράζ μεγάλο και αξιοπρεπείς χώρους. Εκεί που έφτασε η κατάσταση τώρα, να χαμε να λέγαμε βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Στο ηρακλειο ο Ελυρος θα παει καλυτερα με τα περισσοτερα κρεβατια απο του Κρητη!κ ο ταξιδιωτης το καλοκαιρι δεν ξερει αυτα που ξερουμε εμεις απλα θελει να παει διακοπες!ο  Βενιζελος σκουπιζει στα χανια στα κρεββατια κ στα σαλονια οποτε παμε να δοκιμασουμε κατι νεο στο ηρακλειο που εχει περιθωρια μεγαλυτερου κερδους απο τα χανια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δύσκολο το βλέπω. Βενιζέλος- Έλυρος- Κρήτη ΙΙ θα είναι τα πλοία της ΑΝΕΚ στις γραμμές της Κρήτης λογικά.

Αλήθεια με την ναύλωση του Έλυρος τι γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...