Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Strofalos said:

Ρε σεις, μήπως μπερδέψατε τα τόπικ του φιδέμπορα με αυτό της Άττικα??
Μου φαίνεται αδιανόητο το Χίος, μια που βγήκε από τον δεξαμενισμό του, να ξαναμπεί για να ξαναβαφτεί και για να γίνει "ρετουσάρισμα" εσωτερικά..!
Αυτά ούτε ο Μανούσης δεν τα κάνει.
Αν όμως στέκει τα Μύκονος και Χίος και γίνουν Blue Star Mykonos&Blue Star Chios, τότε να περιμένουμε και τα Διαγόρας και Blue Horizon να περνάνε στην Hellenic.

και Blue Galaxy.

Πάντως είναι καλή ιδέα να δημιουργηθεί ένα καινούριο brand π.χ.  Aegean Lines με πτώχευση των εταιρειών και δημιουργία νέας εταιρείας χωρίς χρέη αλλά δεν ξέρω αν είναι και τόσο εύκολο να γίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/11/2019 at 3:42 PM, Petros P said:

 

Απο τη στιγμή που ο Κοραής μένει πάνω.

1.Ποιος μπαίνει στη θέση του ? Αζόρες? Κατερίνα?

2.Τα πλοία της ΣΑΟΣ τελικά τι θα γίνουν? Βόλο?Κέρκυρα?

13/12 Είχα απαντήσει στο 2ο ερώτημα, δυστυχώς όμως σε κάποιον δεν άρεσε και τη μετέφερε στην ώρα του παιδιού.

 

2. Ν.Α Αιγαίο μήπως ? Πάτμο ? Εδώ δεν πιάνουν οι κατάρες...λόγω του Ιωάννη! 😂🤣😂🤣

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Σαντορίνη Πάλας θα ηταν ιδανικό για το δρομολογιο Ηρακλειο Σαντορινη Πειραια με αναχωρηση πρωι απο Ηρακλειο και απογευμα απο Πειραια.Ετσι θα διατηρήσει τα γκρουπ που του έχουν απομείνει στο Ηράκλειο Σαντορίνη και θα κερδίσει πολλούς επιβατες απο και προς Σαντορίνη απο Πειραια.Το σκελοςΠειραια Σαντορινη θα το κανει σε 3.5 ωρες και σιγουρα θα κανει τη διαφορα.Δε θεωρώ σωστό να ανταγωνιστεί το Τερα στη πρωινή ζώνη απο Πειραια γιατι θα κουβαλάνε και τα 2 μύγες.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Και καμουφλάρει και την μικρότερη χωρητικότητα των Γιουρόπα-Ολύμπια Πάλας,αφού είναι πολύ πιθανό να παίρνει 200-300 άτομα από Ηράκλειο για Πειραιά και πίσω,σαν πρώτη σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Στο Ηράκλειο με τα ημερήσια γρήγορα των Παλλας ή διαφορα δεν θεωρώ ότι είναι τόσο σημαντική. Αν το δρομολογουσαν στα Χανιά θεωρώ ότι θα έκανε τη διαφορα όπως όταν ήταν Highspeed 5. Και επειδή υπάρχει το Kydon Palace μεσημβρινή ζώνη, βάζεις το Santorini πρωινή αναχώρηση από Πειραιά και σε 4.30 ώρες είσαι κατω. Τόσο γρήγορο ημερήσιο νομίζω θα δουλέψει πολύ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ το Kydon δεν γεμίζει θα γεμίζει και το Σαντορινη;Χώρια που το καλοκαίρι 2007(νομιζω) ειχε αποτύχει η δρομολογηση του στη συγκεκριμένη γραμμή.Ενω το Ηρακλειο Σαντορίνη Πειραιας θεωρω πως θα δουλέψει πολύ καλά.Και να προσθέσω πως το Ηρακλειο Πειραιάς θα το κανει σε 6 ώρες και τα μεγάλα παλάτια θα μπορουσαν να κόψουν αρκετά ημερήσια αφου θα στέλνουν το κοσμο με το Σαντορινη.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Όντας Χανιωτης επέτρεψε μου να σου πω ότι η δρομολόγηση των Highspeed τότε ήταν η μόνη πετυχημένη στα Χανιά. Γέμιζε πολύ καλα και κυρίως στις επιστροφές από Χανιά. Είχε και καλές εκπτώσεις σε φοιτητές, φαντάρους και πήγαινε πολύ καλα. Μαλλον εννοεις στο Ρέθυμνο που εκεί οντως δεν ήταν πετυχημένη.

Link to comment
Share on other sites

Δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε και γυρνάμε 13 χρόνια πίσω, αλλά διερωτώμαι, αν πήγαινε καλά (για την Εταιρεία, όχι για τους επιβάτες), τότε γιατί το εγχείρημα έληξε άδοξα;

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η HSW θελοντας να παρει μεριδιο και στα φορτηγα δρομολογησε το Αριαδνη στη θεση του.Και εν συνεχεια η ΑΝΕΚ θελοντας να καθαρισει την εδρα της ξεκινησε ολη αυτη την θανασιμη για την ιδια προσπαθεια εξαγορας της Hellenic.

Επι του παροντος βεβαια,επειδη οντως δεν εχει νοημα το τοτε δε νομιζω οτι υπαρχουν τετοιες σκεψεις για το Σαντορινη.Η Μινοαν εδειξε στην πραξη τους 2 χειμωνες οτι το πελατολογιο που εχει παρει στα φορτηγα των Χανιων δεν το εγκαταλειπει(μπορει να ειναι πιο μικρο απο της Ανεκ αλλα οικονομικα ειναι πιο συνεπες).Για τη δε γραμμη Ηρακλειο-Κυκλαδες αν δεν ηταν ικανοποιημενοι θα την ειχαν απλα αλλαξει.Οι ιδιοι ξερουν καλυτερα απο εμας πως παει το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα με την κατάσταση στην Tirrenia, με τις ναυλωσεις τι γινεται; Θα επιστρέψει η Αριαδνη; Δεδομενης της κατάστασης του Μπενυ, αν φύγει και ο Ελυρος, θα μπορούσε να μπει στη θεση του. 

Link to comment
Share on other sites

η ολη κατασταση ειναι σε φαση: βαλτε δημοσκοπηση που θα γινουν οι corona virus ντανες.

δεν υπαρχει προορισμος, οπου να μην εχουν γινει... chalenging περικοπες δρομολογιων, με εξαιρεση ισως αδριατικη και κρητη, που βαστανε απο τα φορτηγα, αλλα και απο το chicken game του ανταγωνισμου.

ακομη και His HolinessB) ο Σακελης, για περισσοτερες περικοπες δρομολογιων προϊδεαζει

11 hours ago, rantanplan said:

Ο κύριος Σακέλλης (Attica και ΣΕΕΝ) μίλησε στο ραδιόφωνο (στο κόκκινο) , όπου αναφέρθηκε:

[...]Γίνονται συζητήσεις με το ΥΕΝ για διαμόρφωση δρομολογίων...

πιστευω οτι θα κοπουν δρομολογια απο επιδοτουμενες γραμμες και τα κονδυλια που θα εξοικονομηθουν, μαζι με κατι xtra, θα στηριξουν τα λιγοστα, ενοποιημενα, δρομολογια που θα αποφασιθουν .

πχ ικαρο σαμια και πειχιμυ ενα πλοιο. κυκλαδες (εκτος δυτικων) και δωδεκανησα 2 πλοια,  ζακυνθος κεφαλονια και θιακι ενα πλοιο κλπ κλπ.

εκτιμηση μου το τελευταιο, αλλα ακομη και με το καλυτερο σεναριο, αυτο του να αρχισουν σταδιακα να χαλαρωνουν τα μετρ αρχες μαϊου, δεν προβλεπεται τουριστικη σαιζον πριν τις αρχες ιουλιου. με αλλα λογια τελη ιουνιου, αρχες ιουλιου, θα εχουμε κινηση μαρτιου

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση πάντως που η BSF  ''επιστρέφει'' το ΔΙΑΓΟΡΑΣ 21/04  στα δρομολόγια...βάσει συστήματος πάντα.

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

https://www.enandro.gr/oikonomia/5947-παραμένει-στη-γραμμή-ο-θεολόγος-μέχρι-νεωτέρας-διαμαρτυρία-χατζημάρκου-για-ακτοπλοΐα-και-μετακινήσεις.html

Εν τω μεταξύ, 45 φορτηγά που γράφουν ότι είχε στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν τα χωράει κανένα από τα άλλα τέσσερα συμβατικά πλοία της γραμμής, μόνο ο Θεολόγος εξαιτίας του διπλού γκαράζ για φορτηγά.

Δε βγαίνουν οι άνθρωποι παιδιά, μην το ψάχνουμε.

Ούτε οι κόκκινοι ούτε οι χρυσοί.

Αντί επιλόγου, να αναφέρω πως σίγουρα κι αυτοί ζοριζονται, όπως η πλειοψηφία των εργαζομένων της υφηλίου, πελάτες εξαφανίζονται στις πληρωμένες, νέες δουλειές δεν προκύπτουν εύκολα, αλλά μην τα ισοπεδώνουν όλα.

Επειδή μάζεψαν τόσα πλοία για τέσσερις μήνες και τελικά θα τα δουλέψουν για ένα μη ρίχνουν το φταίξιμο αλλού και ζητούν επιδοτήσεις, να είχαν σύγχρονα πλοία και να είχαν διευρύνει το δίκτυο τους, ώστε να μπορούσαν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα με χρήση scrubber ή και φυσικού αερίου. 

Να δούλευαν συνολικά οι δύο εταιρείες τα τέσσερα από τα πλοία τους σε ετήσια βάση κι όχι μόνο τα δύο.

Είναι λάθη επιχειρηματικά και τεχνικά όλα αυτά.

Εκεί είναι η ρίζα του προβλήματος, ας μην ψάχνουν χαρτζιλίκι από το κράτος, το δικό τους χαρτζιλίκι θα το στερηθούν 1000 οικογένειες που το χουν πραγματικά ανάγκη για να ζήσουν.

Αυτή είναι η αλήθεια και καλά θα κάνουν οι τοπικοί φορείς καθώς και τα μέσα ενημέρωσης (τοπικά και μη) να το καταλάβουν.

Αν έδινα έκθεση στις πανελλαδικές θα έπαιρνα 0, ο επίλογος μεγαλύτερος από το κυρίως θέμα, ευτυχώς που μεγάλωσα και ξεμπερδεψα με τις γραπτές εξετάσεις, να γελάσουμε και λίγο, χρειάζεται!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ τουλάχιστον τραγικό αυτή την μεμψιμοιρία από πλευράς αυτών των νησιών και των τοπικών τους αρχόντων. Να τονίζεται πόσες φορές μέσα στο άρθρο, την άγονη γραμμή μας(με κεφαλαία γράμματα για έμφαση). Μια γραμμή που το καλοκαίρι έχει τα περισσότερα δρόμολογια απ’ολα τα ελληνικά νησιά, και που το χειμώνα έχει σταθερά καθημερινή σύνδεση 2 φορές τη μέρα. Να κλάψει ο Αϊ Στράτης που πληρώνουν επιδότηση και πλοίο δεν δένει να το καταλάβω, αλλά μην αρχίζουμε την κλάψα και οι χορτασμένοι της ακτοπλοϊας. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, margaritis24 said:

Κ το Δηλος τα  χωραει ασχετα που η Μυκονος κ η Τηνος δουλευουν με τη Fast ferries

Το Δήλος δεν ειναιυστη γραμμή Ραφήνα Άνδρος Τήνος Μύκονος, δεν υπάρχει σύγκριση σε αυτό που λέτε. 

Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λες αλλά υπάρχει μια διαφορά.. Οι μεν Παναγωτακης, Στεφάνου, Ηλιόπουλος ότι επιχειρηματικες κινήσεις κάνουν τις πληρώνουν από τη τσέπη τους και από τις παράλληλες δραστηριότητες τους και όχι με θαλασσοδάνεια ούτε από το χρηματιστήριο.. (παίρνουν δάνεια φυσικά αλλά με προσωπικες εγγυήσεις  και τα πληρώνουν βρέξει χιονίσει) Δεν έχουν κάνει 100 φορές αναδιάρθρωση των δανείων τους ούτε έχουν φάει λεφτά του χαζου κοσμάκη που αγόρασε μετοχές στο χρηματιστήριο.. 

Επίσης οι άλλοι τι κάνουν δεν έχουν πλοία που κάθονται το χειμώνα? 

Δεν πιέζουν για λεφτά και κλαίγονται (βλέπε Σακελης)? 

Η μεγάλη διαφορά που βλέπω εγώ είναι ότι η ακτοπλοΐα είναι 2 και 3 ταχυτήτων.. Κάποιοι δουλεύουν βαπορακια μικρά μεγάλα παντόφλες κλειστά με δικά τους λεφτά (κάποιοι χωρίς καν δάνεια) και κάποιοι άλλοι κάνουν μεγαλεία με λεφτά ξένα και του κράτους.. Στη προκειμένη περίπτωση που χτυπήθηκαν όλοι από τη κρίση της επιδημίας μόνο για τους πρώτους λυπάμαι.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Villandry said:

https://www.enandro.gr/oikonomia/5947-παραμένει-στη-γραμμή-ο-θεολόγος-μέχρι-νεωτέρας-διαμαρτυρία-χατζημάρκου-για-ακτοπλοΐα-και-μετακινήσεις.html

Εν τω μεταξύ, 45 φορτηγά που γράφουν ότι είχε στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν τα χωράει κανένα από τα άλλα τέσσερα συμβατικά πλοία της γραμμής, μόνο ο Θεολόγος εξαιτίας του διπλού γκαράζ για φορτηγά.

Δε βγαίνουν οι άνθρωποι παιδιά, μην το ψάχνουμε.

Ούτε οι κόκκινοι ούτε οι χρυσοί.

Αντί επιλόγου, να αναφέρω πως σίγουρα κι αυτοί ζοριζονται, όπως η πλειοψηφία των εργαζομένων της υφηλίου, πελάτες εξαφανίζονται στις πληρωμένες, νέες δουλειές δεν προκύπτουν εύκολα, αλλά μην τα ισοπεδώνουν όλα.

Επειδή μάζεψαν τόσα πλοία για τέσσερις μήνες και τελικά θα τα δουλέψουν για ένα μη ρίχνουν το φταίξιμο αλλού και ζητούν επιδοτήσεις, να είχαν σύγχρονα πλοία και να είχαν διευρύνει το δίκτυο τους, ώστε να μπορούσαν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα με χρήση scrubber ή και φυσικού αερίου. 

Να δούλευαν συνολικά οι δύο εταιρείες τα τέσσερα από τα πλοία τους σε ετήσια βάση κι όχι μόνο τα δύο.

Είναι λάθη επιχειρηματικά και τεχνικά όλα αυτά.

Εκεί είναι η ρίζα του προβλήματος, ας μην ψάχνουν χαρτζιλίκι από το κράτος, το δικό τους χαρτζιλίκι θα το στερηθούν 1000 οικογένειες που το χουν πραγματικά ανάγκη για να ζήσουν.

Αυτή είναι η αλήθεια και καλά θα κάνουν οι τοπικοί φορείς καθώς και τα μέσα ενημέρωσης (τοπικά και μη) να το καταλάβουν.

Αν έδινα έκθεση στις πανελλαδικές θα έπαιρνα 0, ο επίλογος μεγαλύτερος από το κυρίως θέμα, ευτυχώς που μεγάλωσα και ξεμπερδεψα με τις γραπτές εξετάσεις, να γελάσουμε και λίγο, χρειάζεται!

Νομιζω οτι τα έχεις μπερδέψει λιγο τα πράγματα . Ποια scrubber να βάλουν και γιατί να τα βάλουν με τις σημερινές τιμές των πετρελαίων ;;; Εισαι σιγουρος οτι πλοία του μεγέθους του Θεολόγος του Αικατερίνη η των Superferry μπορούν να βάλουν φίλτρα ;;; Εγω δεν ειμαι καθόλου σιγουρος για να μην πω ειμαι βέβαιος οτι δεν μπορούν να βάλουν . 

Για ποιο φυσικό αέριο μιλάς ;;; Εδω η Ραφήνα δεν εχει μπαριζα και πληρώνουν μεγάλα κόστη σε μεταφορικά με βυτία , εσύ για φυσικό αέριο μιλάς ;;; Που ειναι οι υποδομές για να γίνουν οι ανάλογες επενδύσεις αν οι πλοιοκτήτες το θελήσουν να το κάνουν ;

Λες να υπάρχει μεταφορικό έργο το χειμώνα για να δουλέψουν από δυο πλοία και να είναι τόσο ερασιτέχνες που μην το κάνουν ;;;

Κατα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Nereus. Ολοι χρειάζονται , η ακτοπλοΐα δεν εχει δα και τόσους πολλους παίχτες για να αποκλείονται κάποιοι . Κι ο Παναγιωτακης χρειάζεται κι ο θεοδοσης , και οι Στεφανου και ο Ηλιοπουλος . Αλλιώς θα οδηγηθούμε σε ένα σκληρό μονοπώλιο που τα αποτελέσματα αυτού ειναι ξεκάθαρα σε κάποιες γραμμές . 
και οπως είπε κι ο Nereus τουλάχιστον αυτοί οι 4 Κι ο Grimaldi επενδύουν δικά τους κεφαλαία και τα δάνεια τα αποπληρώνουν κανονικά . 
ο ανταγωνισμός μεταξύ εταιρειών ειναι αναμφίβολα προς όφελος του επιβάτη . Οι μεγάλοι δεν επαναπαύονται στις ανταγωνιστικες Γραμμές και οι μικροί προσπαθούν με την σειρά τους να κερδίσουν ολοένα και περισσότερα κομμάτια απο την πιτα .

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό κύριοι @Nereus & @Annivas.

Δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε, ούτε είμαι ο διευθύνων της Αττικά, ούτε κι ο ηγέτης της νέας τάξης πραγμάτων.

Δηλαδή, δε θα συνέφερε τους δύο πλοιοκτήτες να δουλεύουν τα πλοία τους όλο το χρόνο;

Μεταφορικό έργο το χειμώνα που μας πέρασε είχε για δύο πλοία οριακά η γραμμή νομίζω, αν και δεν είμαι ντόπιος, ούτως ή άλλως χρόνια τώρα ένα πρωί πάει κι ένα βράδυ, δεν είπα να πάνε δύο το πρωί.

Ωστόσο, μεταφορικό έργο υπάρχει σε άλλες γραμμές με αφετηρία τον Πειραιά κι εκεί θα μπορούσαν να επεκταθούν. Δε θα προτείνω εγώ, ας σκεφτεί κανείς τη σκέψη και την υλοποίηση της πρώην διοίκησης της Hellenic Seaways για τη γραμμή της Πάρου, Νάξου και Σαντορίνης.

Δε θέλω σκληρό μονοπώλιο, για αυτό λέω πως πρέπει να γίνονται σωστές κινήσεις, τους μεγάλους δε μπορεί κανείς να τους χτυπήσει με ένα ταχύπλοο που ξεκινάει τα χαράματα από τον Πειραιά και γυρίζει πάλι τα χαράματα, μην τηρώντας τα ωράρια του. 

Αυτό είναι γεγονός, αν το βλέπω μόνο εγώ μάλλον πρέπει να το κοιτάξω.

Στη γραμμή τους δεν έχουν διασφαλιστεί, μπορούν να διαχειριστούν μία δρομολόγηση για δύο σεζόν του Μύκονος με διπλά δρομολόγια; 

Ποιο πλοίο έχουν για να αποτρέψει τους μεγάλους να κάνουν μια τέτοια κίνηση;

Αυτά...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν ευχής έργων να τα δούλευαν ολοι οι πλοιοκτητες ολα τα πλοία τους ολο το χρονο αλλα δυστυχώς ειναι αδύνατον είτε θέλεις να το συνειδητοποιησεις είτε όχι.Κι επειδη ανέφερες το παράδειγμα της Hellenic Seaways δες που κατέληξε μολις χειμώνιασε . Ξεκίνησε με το Νησος Χιος συνεχίστηκε με το ΝΗΣΟΣ Σαμος και τον χειμώνα δεν έμεινε κανένα .

Γιατι η Attica δεν εχει τρία δρομολογια Παροναξία και τον χειμώνα ;; Δεν θα ήθελε να δούλευαν τα πλοία της ;; Γιατι δο Highspeed 4 να το βγάλει μόνο τρεις μηνες ; Δεν θα ήθελε να το δουλέψει 6 μηνες ;;; 
Γιατι δεν εχει και τα δυο μεγάλα Blue Star στα δωδεκανησα τον χειμώνα ;;
Γιατι το Aqua Blue στόλιζε τον Νεο Μωλο Δραπετσώνας 5,5 μήνες κι έλυσε κάβους όταν πήρε την επιδοτούμενη γραμμή ;; 
Γιατι η levante έκανε τόσο μακρες ακινησιες φέτος στα πλοία της ;; Αν ήταν τόσο κερδοφόρα δεν θα τα δουλευε ολα της τα πλοία και να έκανε ακινησιας των 15-20 ημερών ;;;

Για το γεγονός ότι κόκκινοι και χρυσοί θα πάνε άκλαυτοι σε μια ενδεχόμενη δρομολόγηση του Μύκονος είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο .  Ομως το Μύκονος ξεκίνησε για αυτή την γραμμη να φτιάχνετε με προέκταση Σάμο - Ικαρια συνεχίστηκε με το ίδιο πλάνο δρομολόγησης και εν τελεί δεν πήγε ποτε . Παράλληλα το Ιθάκη πήγε μια φορα σε αυτή την γραμμη και μάλιστα με διπλα δρομολογια το 2012 , γονάτισε όλους τους άλλους , ο αδύναμος της υπόθεσης ο Αγουδημος φαλίρισε αλλα και το Ιθάκη την επόμενη σεζόν πήγε στην μυκονο απευθείας στην Πάρο στη Νάξο και στην Ιο και παράτησε την Ανδρο - Τήνο . Ελεημοσύνη έκανε η Attica στους αλλους δυο η Μήπως τελικά λέω μήπως το capacity της γραμμής Ανδρου Τήνου Μυκόνου δεν σηκώνει πλοία τέτοιων επενδύσεων ;;; Μήπως αλλου ειναι πιο προσοδοφόρα εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα τους σε γραμμές πιο μακρινές με διπλάσιους ναύλους και με περισσότερα έσοδα απο καμπίνες εστιατόρια bar κλπ;;;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εκτός θέματος εδώ νομίζω, με δική μου υπαιτιότητα.

Οφείλω όμως να πω ότι η Hellenic σταμάτησε τότε τα δρομολόγια εξαιτίας της εξαγοράς της.

Η αττικα δεν έχει τρία δρομολόγια ημερησίως στη γραμμή αυτή, ωστόσο κανένα πλοίο της δεν πραγματοποιεί ηθελημενες μεγάλες ακινησίες.

Τα πλοία της γραμμής Άνδρου Τήνου και Μυκόνου, τα πέντε συμβατικά, δε δουλεύουν ετησίως συνολικά πάνω από 40 μήνες. Κάνουν ακινησίες αρκετά μεγάλες, τα περισσότερα. 

Όντως δεν έκανε ελεημοσύνη η αττικα, αυτό όμως δε σημαίνει πως κάποτε με μεγαλύτερο στόλο θα θελήσει να βάλει κι εκεί πόδι.

Ας μη βγάλουμε όμως τη γραμμή για την οποία γράφουμε κι άγονη. Μια χαρά χρήματα αφήνει, φαίνεται και από τα νούμερα και από το πλήθος των ανταγωνιστών και κατά συνέπεια των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...