Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μπράβο στον καλό Θεούλη που μας έχει αφήσει στην γη κάποιους που μόνο αυτοί τα γνωρίζουν όλα και τα ξέρουν τόοοοσο καλά μόνο αυτοί και μας ανοίγουν τα μάτια... όλοι οι υπόλοιποι γνωρίζουμε μόνο ανακρίβειες... μπράβο και πάλι στον καλό Θεούλη!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αναρωτιεμαι ποια εταιρια μπορει την δεδομενη περιοδο(που λενε οτι θα κοπουν δρομολογια και θα δεσουν κι αλλα πλοια)να ξοδεψει χρηματα για την αγορα 2 τετοιων πλοιων :blink:

Ξέχνα τις εταιρείες... Όπως μου έλεγε και ένας φίλος: "Οι εταιρείες πέθαναν - ζήτω οι εφοπλιστές!" (μην πάει το μυαλό σου σε μανούσηδες, αγούδημους και σπανούς). Φαντάσου μικρές, νοικοκυρεμένες εταιρείες με συγκεκριμένους στόχους και μικρά διακριτικά/σταδιακά ανοίγματα... Όπου οι αποφάσεις παίρνονται από ανθρώπους που έχουν φάει τη θάλασσα με το κουτάλι (και βλέπουν τι συμβαίνει στον ντόκο) και όχι από "μάνατζερ" (μέσω συνοπτικών καταστάσεων).

Είναι πολύ λίγοι μεν (στα δάχτυλα του ενός χεριού), αλλά υπάρχουν ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

ειναι απαραίτητο να είναι οι ίδιοι?μόνο μία εταιρία έχουμε στην ναυτιλία?

Φυσικά και δεν είναι απαραίτητο. Απλώς αναρωτήθηκα. Και πιστεύω ευλόγως αναρωτήθηκα, καθώς δεν γνωρίζουμε το όνομα ούτε των μεν ούτε και των δε.

Link to comment
Share on other sites

απο ραφηνα μερια εχουμε χορτασει μουφες και ραδιο αρβυλα φετος. εχω την εντυπωση οτι οι εκει παικτες και περισσοτερο η GS προσπαθουν να εδραιωσουν τη θεση τους και να φοβισουν τους ανταγωνιστες, με διασπορα φημων για επικειμενη αγορα νεου πλοιου.

ποτε το στενα navigator, ποτε 22 εκατομμυρια για το ιθακη, ποτε τα σκοτσεζικα κλπ κλπ.

καποτε ακουγαμε οτι θα κιτρινισει το αιγαιο, τωρα κουμε να ερχονται ολα τα ferries 125 μετρων αυριο θα μετασκευαστει σε ferry το QE2 κλπ. περσυ και ολο το χειμωνα ακουγαμε απο παντου για τη ΝΕΛ οτι θα φερει θα κανει θα ρανει και φετος αναρρωτιομαστε μεχρι ποτε θα τη βγαλει.

ΥΓ1: για το μακεδονια, χωρις να ξερω κατι, δεν πιστευω οτι εχει σχεση με τα παραμυθια της ραφηνας η ιστορια. ισως απο ολα οσα εχουν ακουστει μπορει να ηταν και το πιο πραγματικο ενδιαφερον, αλλα υπερπροβληθηκε.

ΥΓ2: ολοι φημες ακουμε και κρινουμε απο αυτα που ακουμε και απο το ποιος μας το λεει, τι θα γραψουμε. πολλες φορες μπορει καποιοι (ξεροντας οτι θα βγουν στο internet) να διασπειρουν 2-3 αντικρουομενες φημες επιτηδες, για να βγουν και να γινει μπουγιο.

ΥΓ3: δεν χρειαζονται εντασεις. η δικαιωση ή η διαψευση ερχονται απο την πραγματικοτητα. προτιμω παντως μια φημη του τυπου ακουστηκε οτι η GS παιρνει το ιθακη/ενδιαφερεται για το ιθακη, παρα το καποιος ειδε το μακεδονια ή καποιος ειδε τα σκωτσεζικα ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξέχνα τις εταιρείες... Όπως μου έλεγε και ένας φίλος: "Οι εταιρείες πέθαναν - ζήτω οι εφοπλιστές!" (μην πάει το μυαλό σου σε μανούσηδες, αγούδημους και σπανούς). Φαντάσου μικρές, νοικοκυρεμένες εταιρείες με συγκεκριμένους στόχους και μικρά διακριτικά/σταδιακά ανοίγματα... Όπου οι αποφάσεις παίρνονται από ανθρώπους που έχουν φάει τη θάλασσα με το κουτάλι (και βλέπουν τι συμβαίνει στον ντόκο) και όχι από "μάνατζερ" (μέσω συνοπτικών καταστάσεων).

Είναι πολύ λίγοι μεν (στα δάχτυλα του ενός χεριού), αλλά υπάρχουν ακόμα...

Αγαπητε csst9728 ο φιλος σου ειναι πιθανον εφοπλιστης η σκεφτεται να κανει τον εφοπλιστη :P

Τελοσπαντων,εγω αναφερομαι σε εταιριες γιατι οι εφοπλιστες,που οπως λες μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου,δεν παιζουν κανενα μα κανενα ρολο στο ακτοπλοικο χαρτη του αιγαιου η διαφορετικα,αν θελουν οι μεγαλοι μπορουν να τους εξαφανισουν σε συντομο χρονικο διαστημα(κι ας εχουν φαει οση θαλασσα θελουν με το κουταλι :D )

Καλως η κακως,ουτε οι Στριντζαιοι διαμορφωνουν καταστασεις,ουτε οι Στεφανου,ουτε ο Αγουδημος και γενικα ολοι αυτοι με αναλογης 'κλιμακας'

εταιριες.Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να υπαρχουν αλλα οτι ειναι πολυ μικροι μπροστα στις υπολοιπες μεγαλες εταιριες(τραπεζες,μεγαλοεφοπλιστες,grimaldηδες κλπ)και οσο νοικοκυρεμενα και να εχουν τα 'μαγαζια' τους,μπορουν ανετα να γινουν ερμαιο των 'μεγαλων'.

Για τα HROSSEY-HJALTLAND που λεμε παραπανω,αν βρηκα σωστα στοιχεια στο net,κοστισαν 80 εκατ ευρω και τα δυο,το 2002,τωρα ποσο μπορουν να πουληθουν το καθενα?Να βαλουμε 25 το λιγοτερο,δηλαδη 50 και για τα 2...Με την δεδομενη οικονομικη συγκυρια και οτι απο την κριση δεν θα βγουμε...ποτε,ποια μικρη εταιρια θα διαθεσει ενα τετοιο ποσο και ποσο σιγουρη μπορει να ειναι οτι θα 'βγαλει' τα λεφτα της?

Γιαυτο μιλησα παραπισω για τους μεγαλους ομιλους και οχι για τις μικρες εταιριες. :)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε csst9728 ο φιλος σου ειναι πιθανον εφοπλιστης η σκεφτεται να κανει τον εφοπλιστη :P

Ούτε κατά διάνοια.. Απλά του θυμίζει άλλες εποχές να κατεβαίνει "η κεφαλή" στο λιμάνι και να βλέπει πως δένει ή πως φορτώνει ένα πλοίο (αντί να περιμένει την ενημέρωση από τον πράκτορα).

Τελοσπαντων,εγω αναφερομαι σε εταιριες γιατι οι εφοπλιστες,που οπως λες μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου,δεν παιζουν κανενα μα κανενα ρολο στο ακτοπλοικο χαρτη του αιγαιου η διαφορετικα,αν θελουν οι μεγαλοι μπορουν να τους εξαφανισουν σε συντομο χρονικο διαστημα(κι ας εχουν φαει οση θαλασσα θελουν με το κουταλι :D )

Είσαι τόσο σίγουρος για αυτό στην εποχή μας; Βλέποντας τη γραμμή της Ραφήνας (όπου κάποτε είχαμε και την κότα με τα χρυσά αυγά) παρατηρώ πως πλην της hsw με το flying cat το συντριπτικό κομμάτι της κίνησης το καρπώνονται μικρές εταιρείες που έχουν 1-2 άτομα από πίσω (Παναγιωτάκης, Στεφάνου, Αγούδημος, Ηλιόπουλος)

Καλως η κακως,ουτε οι Στριντζαιοι διαμορφωνουν καταστασεις,ουτε οι Στεφανου,ουτε ο Αγουδημος και γενικα ολοι αυτοι με αναλογης 'κλιμακας'

εταιριες.Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να υπαρχουν αλλα οτι ειναι πολυ μικροι μπροστα στις υπολοιπες μεγαλες εταιριες(τραπεζες,μεγαλοεφοπλιστες,grimaldηδες κλπ)και οσο νοικοκυρεμενα και να εχουν τα 'μαγαζια' τους,μπορουν ανετα να γινουν ερμαιο των 'μεγαλων'.

Δεν περιμένω να διαμορφώσουν καταστάσεις (ούτε το Αιγαίο να γίνει κίτρινο κλπ). Αλλά με μικρές κινήσεις να παίρνουν σιγά-σιγά ψιχουλάκια από την πίτα (που με τον καιρό γίνονται καλά κομμάτια) φέρνοντας σε ακόμα δυσκολότερη θέση τους μεγάλους. Εσύ αναφέρεσαι στο παράδειγμα του Στρίντζη που απορροφήθηκε και των υπόλοιπων που "αναγκάστηκαν" να συμπράξουν στην hsw. Εγώ αναφέρομαι στην αντίστροφη διαδικασία που έχουμε αρκετά παραδείγματα "αποχωρήσεων" των εταιρειών (με το αζημίωτο βέβαια, αλλά είναι συρρίκνωση).

Για τα HROSSEY-HJALTLAND που λεμε παραπανω,αν βρηκα σωστα στοιχεια στο net,κοστισαν 80 εκατ ευρω και τα δυο,το 2002,τωρα ποσο μπορουν να πουληθουν το καθενα?Να βαλουμε 25 το λιγοτερο,δηλαδη 50 και για τα 2...Με την δεδομενη οικονομικη συγκυρια και οτι απο την κριση δεν θα βγουμε...ποτε,ποια μικρη εταιρια θα διαθεσει ενα τετοιο ποσο και ποσο σιγουρη μπορει να ειναι οτι θα 'βγαλει' τα λεφτα της?

Γιαυτο μιλησα παραπισω για τους μεγαλους ομιλους και οχι για τις μικρες εταιριες. :)

*

Κοίτα, οι περισσότερες πιθανότητες είναι το δημοσίευμα να είναι μούφα (εξυπηρετώντας κάποιους σκοπούς). Σαφώς και είναι δύσκολο κάποιος μικρός να κάνει τέτοιο άνοιγμα, όπως αντίστοιχα και για κάποιον μεγάλο λόγω δανείων. Αλλά πιστεύω πως η μόνη ελπίδα να δούμε νέα πλοία στο Αιγαίο (πλην Δήλος/Πάτμος), είναι μία (πιθανότατα μικρότερη) κίνηση από κάποιον μικρό "νοικοκύρη" που έχει ως σκοπό αρχικά να "γλύψει" ένα "ψιλοαδιάφορο για τους μεγάλους" κομματάκι από την πίτα (στοχεύοντας φυσικά αργότερα σε ισχυροποίηση). Και όπως έχω αναφέρει ξανά, η γραμμή που σηκώνει σίγουρα τέτοια κίνηση (αν δεν επιβάλλεται λόγω ενδεχόμενης εισόδου του Ιθάκη) είναι η Ραφήνα. (πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες με παλιά πλοία όπου κάποιος θα μπορούσε να εισέλθει με κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα, αλλά δεν γνωρίζω τις δυνατότητές τους πχ Δυτικές ή Σποράδες)**.

*πέραν του κόστους, βλέποντας και την ιπποδύναμη πιθανότατα να έχουν και μεγαλύτερη κατανάλωση από τα αδελφά κορεάτικα.

**φαντάσου μία αντίστοιχη κίνηση σαν την είσοδο του Παναγιωτάκη στη Ραφήνα. Eκεί που "έφυγε" η hsw με το Αθηνά (πιο πριν) και τα highspeed και αναγκάστηκε σε φυγή το aqua jewel). Όπου το "λάθος" των Στεφάνου ήταν πως δεν προσέφεραν κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.

ΥΓ: Όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις, από κουβέντες (εκτός από τις άπειρες μούφες που ακούω) και παρατηρώντας από Τήνο.

Link to comment
Share on other sites

Για τα HROSSEY-HJALTLAND που λεμε παραπανω,αν βρηκα σωστα στοιχεια στο net,κοστισαν 80 εκατ ευρω και τα δυο,το 2002,τωρα ποσο μπορουν να πουληθουν το καθενα?Να βαλουμε 25 το λιγοτερο,δηλαδη 50 και για τα 2...Με την δεδομενη οικονομικη συγκυρια και οτι απο την κριση δεν θα βγουμε...ποτε,ποια μικρη εταιρια θα διαθεσει ενα τετοιο ποσο και ποσο σιγουρη μπορει να ειναι οτι θα 'βγαλει' τα λεφτα της?

Ας πούμε και λίγα για τα βαποράκια, πέρα από τα οικονομικά, αφού ως γνωστόν «λεφτά υπάρχουν». :rolleyes:

Κατ’ αρχήν φαίνονται κατάλληλα για Αιγαίο, από πλευράς διαστάσεων ταχυτήτων και βεβαίως είναι θαλασσοβάπορα, εάν κρίνω από κάτι βιντεάκια που είδα. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν είναι τόσο κατάλληλα αφού έχουν πρωτόκολλο 600 άτομα και κάπου 350 κρεβάτια και λογικά και έχουν λίγα σαλόνια και περιορισμένα καταστρώματα. Οπότε σε κάθε περίπτωση εάν έρχονταν ποτέ στην Ελλάδα μια καλή μετασκευή θα την ήθελαν. Εμφανισιακά είναι συμπαθή, αλλά χάλασαν αρκετά μετά την μετασκευή για την προσθήκη καμπινών, αυτό το κουτί πίσω από τις τσιμινιέρες και που από πρύμα παραπέμπει λίγο στο αυθαίρετο του Θεόφιλου. :rolleyes:

Αφού λοιπόν λύσουμε όλα αυτά τα ζητήματα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 30 Ιουνίου 2012 που λήγει η 6ετής σύμβαση για την επιδοτούμενη γραμμή των Shetland. Προς το παρόν ετοιμάζουν το νέο διαγωνισμό και έχουν αρχίσει οι γνωστές μας αψιμαχίες των άγονων, οι μεν ζητάνε μείωση της επιδότησης και των δρομολογίων, οι δε κλαίγονται ότι δεν βγαίνουν και θα πάρουν των ομματιών τους κλπ κλπ, τα γνωστά, όπως Ελλάντα. Οπότε μέχρι τότε έχουμε όλο τον καιρό…για να σεναριολογούμε.

Link to comment
Share on other sites

.....Για τα HROSSEY-HJALTLAND που λεμε παραπανω,αν βρηκα σωστα στοιχεια στο net,κοστισαν 80 εκατ ευρω και τα δυο,το 2002,τωρα ποσο μπορουν να πουληθουν το καθενα?Να βαλουμε 25 το λιγοτερο,δηλαδη 50 και για τα 2...

Μικρός ή μεγάλος, εφοπλιστής ή κτηνοτρόφος, εγχώριος ή αλλοδαπός, κορόϊδο θα πιαστεί να δώσει 50 εκατομ. για να αγοράσει όλα κι' όλα δύο βαπόρια. Γιατί λέω τέτοια βαριά κουβέντα; Επειδή η κεφαλαιοποίηση της Attica Συμμετοχών (κλείσιμο 26-8-2011), είναι μόλις 57,5 εκατομ. Εφόσον λοιπόν λεφτά υπάρχουν (στο παντελόνι του Αγίου αυτού ανθρώπου ;)) άν βάλει ένα premium, παίρνει μπλέ και κόκκινα εν ριπή οφθαλμού και δεν του κολλάει και κανένας ανταγωνιστής.

Link to comment
Share on other sites

Η Άττικα έχει μικρή διασπορά (η ΜΙΓ έχει ένα ποσοστό γύρω στο 90%).. Οπότε ότι και να λέει το ταμπλό δεν έχει νόημα (εκτός αν η ΜΙΓ αποφασίσει "να τη σκοτώσει", που είναι απίθανο). Όλη η αξία της Άττικα είναι ίδια με το κόστος κτήσης του Δήλος; :o

Αν η ΜΙΓ ή οποιοσδήποτε μεγαλομέτοχος βρίσκεται σε δύσκολη θέση δεν θα κάνει αυτό που κάνει το δημόσιο (να ξεπουλάει εταιρείες σε εξευτελιστικές τιμές), αλλά θα πουλήσει κάποια πάγια.. (γι αυτό πιστεύω πως το σενάριο πώλησης του Ιθάκη που ακούστηκε έχει βάση στην πραγματικότητα). ;)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύει αυτό που έμαθα, η Blue Star προχωράει σε άμεση μείωση προσωπικού κατά 50% στα γραφεία τουλάχιστον άμεσα. Το άμεσα πιθάνον να είναι σε βάθος μιάς ή δύο εβδομάδων...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι δυστυχως. Το εμαθα και γω σημερα αλλα με προλαβες. Συγκεκριμενα μεσα στο Σεπτεμβριο θα αποχαιρετισουν την εταιρια 60 περιπου υπαλληλοι γραφειου :(

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι κακκό νεό και δείχνει σε τι σημείο έχουμε φτάσει...η θέλουμε να λέμε ότι έχουμε φτάσει ;)

άλλο ήθελα να πω...από τον χειμώνα θα έχουμε εξελίξεις στην Ηγουμενίτσα και το τοπία σιγά σιγά ξεκαθαρίζει

ένας ένας λακίζει σιγά σιγά η κοιτάει πως θα την κάνει

το μόνο που κρατάει βαπόρια είναι το Μπάρι και αυτό...όχι για πολύ καιρό ακόμα..και αν άκουσα καλά όσο είμουν πάνω είμαι περίεργος να δω ποιος ΒΑΠΟΡΑΣ θα αντικαταστήσει(αν γίνει)τον υπερ βαπορα seatrade..αν και κάπου πάει το μυαλό μου

Link to comment
Share on other sites

η φημολογουμενη πωληση των σοφοκλη, ορη και πρεβελη, πιστευω οτι εχει να κανει με τη γενικοτερη μοιρασια των γραμμων.

μηπως δηλαδη δουμε την κοινοπραξια anek/minoan να ανεβαινει βενετια και να αφηνει την ancona. επισης μηπως δουμε καποιο μικρο blue star, να καταληγει στις αγονες των δωδεκανησων

Link to comment
Share on other sites

μην πουληθουν και αυτα μονο. ορη σοφοκλης κρητη Ι &ΙΙ, πρεβελης και πιθανον λατω. βγαινει να παρουμε το νησος ροδος να προσθεσουμε καμπινες και να το παμε χανια. αν μας δωσει και καμια 20ρια απο τα 45 ο μανωλης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε παιδια γιατι το συζηταμε? Αφου το βαπορι θα μπει ναυλωμενο απο τη Ventouris Sea Lines... Η HSW απογοητευτηκε απο τα νουμερα του HS5 το καλοκαιρι και δεν εβλεπε την ωρα να ερθει ο Σεπτεμβρης να φυγει θα εφερνε δευτερο συμβατικο? Σοβαροι να μαστε... Μεχρι τα μεσανυκτα θα εχουν ανοιχτει και τα πλανα της Πηγασαρας... Υπομονη. Αυριο πρωτο δρομολογιο.

Όπως τα λέει ο Neptune είναι, μην τρελαίνεστε και κάνετε σενάρια, αύριο κατά 99% το πρώτο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ο Στρίντζης μόνος του η εταιρεία..... και μην πιάνεσε με τις λέξεις ή τις προτάσεις προκειμένου να πείς κάτι.... για τους Κορεάτες το αναλύσαμε αρκετά και στην τελική ας είχαμε εμείς το μυαλό και την όρεξη να τα χτίσουμε εδώ. Και για να μην παρεξηγηθώ οταν λέω ας είχαμε εμείς το μυαλό εννοώ στο τιμολογιακό και στο συνδικαλιστικό κομμάτι...

Μέχρι τώρα ότι έγινε έγινε! Τώρα που φτάσαμε στο χείλος του οικονομικού γκρεμού είναι ώρα να βάλουμε το μυαλό και την όρεξη στο τιμολογιακό και στο συνδικαλιστικό κομμάτι για το μέλλον. Εγώ πιστεύω στο μέλλον. Μυαλό στο τεχνογνωστικό κομμάτι υπάρχει και περισσεύει. Το ίδιο και ικανότητες και δυνατότητες. Κουβέντα να γίνεται μέχρι να γνωστοποιηθεί η μεγάλη είδηση!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν επιδοτουμενη θα ηταν ηδη η ΝΕΛ στην γραμμη με το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ :lol: Ειναι μια γραμμη που σκεφτεται να ανοιξει ο Aldo για να αξιοποιησει τα navi blu,καθως εληξαν/ληγουν οι ναυλωσεις τους και δεν βρισκει νεους ναυλωτες.

Link to comment
Share on other sites

Μας τελειωσε η γραμμη πριν αρχισει :P Αιτια τα υψηλα λιμενικα τελη που ζητουσε καποιο λιμανι της βορειας Ιταλιας και η μη συμφωνια με τις μεταφορικες για το συγκεκριμενο δρομολογιο.Αναζητηση πλεον της τυχης των navi blu στο Τυρρηνικο πελαγος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...