Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο τη στιγμη που το ΕΛΛΗ Τ ξεκινησε να επισκευαζεται εχει θεωρηθει σιγουρο για τη γραμμη του Ρεθυμνου και μετα για καθε καινουρια γραμμη που ακουγεται οτι θα ανοιξει

Προσωπικα κραταω και μια πισινη για το αν το πλοιο που θα παει στο Λαυριο Τσεσμε εχει scrubbers

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή η γραμμή δεν έχει ξανά υπάρξει και η επιτυχία της δεν είναι δεδομένη , θα πόνταρα πως ίσως η εταιρεία θα πήγαινε σε ναύλωση πλοίου παρά σε αγορά . Επίσης αν ισχύουν τα παραπάνω περί scrubbers ,  μπορεί να είναι κάποιο ferry από την Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Τα ferries με scrubbers στην Ευρώπη είναι μετρημένα και (από όσο ξέρω αν δε μου διαφεύγει κάποιο) δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο κάτω των 130 μέτρων......

Το ΕΛΛΗ Τ φαντάζει too much, παρ όλα αυτά κάτι μου λέει ότι θα είναι κάποιο πλοίο 35ετίας τουλάχιστον - χωρίς ιδιαίτερες πιθανότητες να πιάσει αν δρομολογηθεί σε άλλες γραμμές στο Αιγαίο, σαν το aqua solution ενα πραγμα. Δε θα απέκλεια όμως και το ΑΕΟΛΟΣ που ενω ετοιμάζεται εντατικά (πέρα από μια δήλωση δρομολόγησης) δεν έχουμε ακούσει τίποτα για το για που προορίζεται.....

Link to comment
Share on other sites

On 3/26/2019 at 7:27 PM, AIDALUNA said:

Μπλέκονται τα πράγματα... Πριν λιγες μερες θεωρήθηκε κλεισμένο το Ολυμπους (Ελλη Τ.)...Σκραμπερς δεν εχει φορέσει.. Αρα;;;; 

Από πότε θεωρήθηκε κλεισμένο το Olympus για Λαύριο Τσεσμέ?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όλες οι εταιρείες είναι ενεργές!! Και όλες έχουν ήδη Ro-Ro πλοία στη κατοχή τους!!

Επειδή ξερω οτι όσοι ψάχνουν , κοιτάνε παλια , να υποθεσω οτι ειναι ο Κωστας ο Αγαπητός που κοιτάζει πιο νέα  μιας και ταυτόχρονα ζητάει και τι θέλουν τα ταχύπλοα;

Link to comment
Share on other sites

Απο το ποστ του Χιωτη δεν βλεπω καπου να αφηνει να εννοηθει οτι ειναι κλεισμενη η γραμμη απο το OLYMPUS

Εγινε ενας συνειρμος και πραγματι μπορει και να ειανι αυτο το πλοιο ,αλλα δεν αναφερεται πουθενα σαν κατι σιγουρο.

Ετσι κι αλλιως επικρατει τοση μυστικοπαθεια για την συγκεκριμενη προσπαθεια που νομιζω ελαχιστοι ξερουν τι πραγματικα συμβαινει.Εδω και στο site τους οι φωτο που εχουν ειναι απο αλλα βαπορια

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ελληνική εταιρεία φαίνεται να προχώρησε σε αγορά ενός Ro-Ro, ενώ άλλες δυο Ελληνικές εταιρείες κοιτάζουν στην αγορά για την απόκτηση Ro-Ro.

Η ανακοίνωση πάντως αναφέρεται σε ropax, όχι Roro...

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/5/2019 at 7:29 PM, proud_ionian said:

o πολυς γιωργος ξηραδακης της XRTC, υποψηφιος ευρωβουλευτης της ΝΔ. (με σταυρο εκλεγονται πλεον οι ευρωβουλευτες).

γνωστη η σχεση του με το γαλαζιο κομμα. ηταν επικεφαλης της κτηματικης εταιριας του Δημοσιου, τα πρωτα χρονια της χρυσης πενταετιας 2004-2009

περιφερεται ανα την επικρατεια, απο χωριου εις χωριον, προς αγραν ψηφων:rolleyes:

στη λεβεντογεννα αχαϊα αυτες τις μερες, οπου αναμεσα σε αλλα πρωτοτυπα, ειπε οτι τα λιμανια της πατρας και του αιγιου ειναι μοχλος αναπτυξης και μερος του σχεδιου να ανακοπει το brain drain.B) την ακριβη διατυπωση δεν τη θυμαμαι, αλλα συνδυασε, τα λιμανια, την αναπτυξη και το brain drain. στη σημερινη εντυπη εκδοση  της πελοποννησου (pelop.gr) η συνεντευξη, στο ενθετο για την αιγιαλεια.

ενα συντομο βιογραφικο του, στο achaianews.

Quote

Ο Γιώργος Ξηραδάκης γνωρίζει τη ναυτιλία καθώς την έχει ζήσει από μέσα, ως πλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού. Βλέποντας πάντα μπροστά μεταπήδησε στην Credit Lyonais, και από εκεί χάραξε την δική του πορεία όταν το 1999 δημιούργησε την δική του εταιρία, την XRTC που ενεργεί ως εκπρόσωπος μεγάλων τραπεζικών οργανισμών στην χώρα μας. Φέρει πλέον μία σειρά από τίτλους, πλην όμως εξακολουθεί να είναι αυθεντικός, σπαταλώντας άπειρες ώρες από τον προσωπικό του χρόνο προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα της Ελληνικής Ναυτιλιακής Οικογένειας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αυτός είναι ο Γιώργος Ξηραδάκης. Ένας παθιασμένος οραματιστής της μεγάλης Ελληνικής Ναυτιλίας. Άλλωστε και η Ναυτιλία έχει βρει στο πρόσωπό του εμπιστοσύνη, καθώς λειτουργούν και οι δύο με τον ίδιο τρόπο. Τα δίνουν όλα για την πατρίδα χωρίς να ζητούν τίποτα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Hellenic Highspeed βγήκε άσπρο στις μπάντες μετά το δεξαμενισμο του, για να δώσουμε τροφή για που θα καταλήξει το βαπόρι!!! 😉

Seajets????????

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...