Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί τα τουρκικά ρε παιδιά αν κοιτάω σώστε ειναι κατασκευής 1998 πιο παλιά δλδ και λιγότερης ταχύτητας δίνει 37 κόμβους ! Με τον ανταγωνισμό που θα εχει απο τη seajets θα έπρεπε να γίνει προσανατολισμός αγοράς με περισσότερες δυνατότητες !  Άσε που θα πρέπει να το κάνουν ανακαίνιση μέσα οποτε πάλι λεφτά 

 

Οψόμεθα ? Αν πάρει αυτα που ειναι κατασκευής 2007 θα ειναι τούμπανο ! Όπως κ να εχει εχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία οτι δεν θα ρισκάρει το brand 

 

Τα 2 ταχύπλοα που ειναι του 1998 απ οτι ειδα στο site της Austal έχουν 42 μέγιστη οποτε μια χαρά ειναι, τουρμπισια τα βλέπω  ! Το θέμα ειναι 1) ειναι σίγουρη η πώληση του 6 ; 2) υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσει κανένα απο τα καταμαράν της Austal ή και γενικά άλλο ταχύπλοο αν τελικά πωληθεί το 6αρι ;; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 Σε ενδεχομενη  πωληση του 6 ,  δεν θα μπορουσε  να υπαρξει  αντικατασταση του,    απο καποιο συμβατικο πλοιο (ναυλωση-αγορα) ? . Και το λεω αυτο γιατι φαινεται τα συμβατικα πλοια να δουλευουν καλα για την εταιρεια. Οποτε ποιος ξερει τι μπορει να σχεδιαζουν. 

Link to comment
Share on other sites

Το brand της hsw ειναι τα HIGHSPEED ! Οποτε αν πωληθεί προφανώς και αργά ή γρήγορα θα αντικατασταθεί ! Δεν εχει νόημα να αντικατασταθεί μόνιμα με συμβατικό γιατί  έχεις μια blue star που κρατάει τα σκήπτρα στα συμβατικά ! Το θέμα ειναι να προσφέρεις κάτι διαφορετικό για όσους θέλουν ταχύτητα 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Εκτος του Prince που 99% πρεπει να θεωρειται κλεισμενο κι αλλο πλοιο της Αδριατικης φαινεται να αλλαζει χερια εντος του μηνα και να παραμενει στην Αδριατικη αλλα σε αλλη γραμμη πιο νοτια. Για να δουμε. Περισσοτερα με τις υπογραφες ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
14 minutes ago, valencay said:

Η πώληση ολοκληρώθηκε σήμερα. Μέχρι το πολύ 18 Ιανουαρίου το σκάφος θα μας αφήσει. Η εταιρεία που ακούστηκε είναι η Naviera Armas,το γράφω με επιφύλαξη όμως. Πολύ πιθανή η ΜΗ αντικατάσταση του τελικά,για φέτος τουλάχιστον. 

Κοβω να την βγαζει την χρονια μεχρι την Σαντορινη το Highspeed 4.

Link to comment
Share on other sites

Κάκιστη κίνηση θα ήταν αυτή κατ' εμέ.. Αφήνουν κι άλλο χώρο στον Ηλιόπουλο.... Εξάλλου το Hellenic Highspeed δούλεψε πολύ καλά φέτος στη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Και τι θα μείνει μόνο το 4 απο Πειραιά ; και το Hellenic Highspeed απο Ραφήνα ; αν δεν το αντικαταστήσει , φέτος θα φάει τρελή τάπα απο τη seajets γιατί καλύπτει πολυ περισσότερους προορισμούς ! Για μένα σαν αισχατη επιλογή ας ανεβάσει το 7 Πειραιά έστω για φέτος και αν δεν θέλει να αφήσει την Κρήτη εκτεθημενη ας κατεβάσει εκει για φέτος το χελενικ χαισπιντ 

Εννοείται κάκιστη κίνηση ! Εγω πραγματικά απορώ ! Μεγιστη μλκια απο την εταιρεια! Το hellenic HIGHSPEED κατα τη γνώμη μ δεν μπορεί να καλύψει το κενο απο Πειραιά λόγω ταχύτητας σε σχέση με το HIGHSPEED 6! Απο την αλλη το 4 αν και ταχύτατο πως θα προλάβει μα καλύψει όλες τις διαδρομές Πειραιά - Παρο-Ναξο -Κουφονισι κ Αμοργο ;  Άρα αν θέλει να καλύψει την τρύπα το καταλληλότερο ειναι να επιστρατεύσει το 7 

Link to comment
Share on other sites

Καλα,κανεις δεν αφηνει μια γραμμη πολυ επιτυχημενη και κερδοφορα σε καποιον αλλον....Η- πιθανη- ,μη αντικατασταση προς το παρον απο αλλο σκαφος,μαλλον οφειλεται σε καθαρα οικονομικους λογους,εν οψει φυσικα και των οποιων εξελιξεων στην εταιρεια..Η μετακινηση του σκαφους ειναι η πιο λογικη κινηση εφοσον το 6 δεν αντικατασταθει.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο ειναι τάφος δεν υπάρχει περίπτωση να ανταποκριθει με την ταχύτητα που εχει ! Αν το βάλουν απο Πειραιά για Ιο και μετα Σαντορίνη θα κανει κανα 6 ωρο να πάει ! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερουμε στα σιγουρα αν θα μετακινηθει,και αν θα παει Σαντορινη,η καπου αλλου.Παντως χωρις αντικαταστατη η μετακινηση ειναι η μονη λυση ελλειψει αλλου σκαφους....

..

Link to comment
Share on other sites

Εκτός εάν προκύψει κάποιο συμβατικό για την Παροναξια!! Πρόσφατα υπήρξε συνάντηση μεταξύ των επικεφαλής της Τράπεζας Πειραιώς και του επικεφαλή της HSW και αμέσως μετά ξεκίνησε έντονα η φημολογία για ενδιαφέρον της HSW για το Vastervik.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και το πρωην δικό μας Highspeed 3 αν θελει να αγορασει,αλλα κόβω να κατεβαινει το 4 Παρο Ναξο Ιο Σαντορινη (αν τελικα δεν αγοράσει συμβατικό όπως είπε και ο Π100) και να κάνει το Flyingcat 4 Σιφνο Κουφωνήσια Αμοργό ή να ανέβει Ραφήνα το Flyingcat 4 και να κατέβει στο δρομολόγιο του 6 το Ηellenic Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκαταστροφικές τάσεις πάλι από την HSW... Πάει να χαλάσει το brandname των highspeed που έχτιζε 15 χρόνια. Θα είναι αυτοκτονία η μη αντικατάσταση του ‘6’ κυρίως από τη  στιγμή που η Seajet αρχίζει να εμπλουτίζει το στόλο της με σοβαρά ταχύπλοα.

Στην Παροναξία είναι αδύνατο να χτυπηθεί η Blue Star από συμβατικά της HSW. Δεν υπάρχει σύγκριση εκτός αν κατέβαζαν πίσω το Ν. Χίος.

 Ατυχώς επέλεξε η HSW να ρίξει πολλά λεφτά στο Σάμος για το οποίο τελικά μάλλον δεν είχε σαφές πλάνο εκμετάλλευσης. (Ίσως η Σμύρνη – Θεσσαλονίκη μόνο να ήταν ένα ορθολογικό πλάνο) 

Αυτή τη στιγμή έχει βρεθεί να χάνει έδαφος συνεχώς στα ταχύπλοα τα οποία και την κράτησαν ψηλά σαν brandname ενώ στον στόλο των συμβατικών θεωρώ πως μόνο το Αριάδνη και το Ν. Μυκονος έχουν ορθό ρόλο στις γραμμές τους. Η εταιρεία θα πρέπει ίσως να επανεξετάσει την στρατηγική της και τους στόχους της προχωρώντας στο ανάλογο restructure του στόλου της έχοντας κατά νου πλέον και την νέα εποχή που φέρνει το SECA area to 2020.

Link to comment
Share on other sites

Συνφωνω 100% με τον φίλο HIGHSPEED 4 !!! Τάσεις αυτοκτονία μάλλον εχει η εταιρεια!! Αν κανει τη μλκια και αγοράσει συμβατικό δεν εχει καμία ελπίδα ! Εννοείται πως και το Νήσος Μύκονος να βαλει απέναντι στη blue star , πάλι η blue θα εχει μεγαλύτερη κίνηση ( το είδαμε και το πρό περασμένο καλοκαίρι που το είχε στην Παροναξία απέναντι απο το Δήλος ) ! Η blue star στα συμβατικά ειναι το απόλυτο Brandname στις Κυκλαδες και κανένα άλλο  συμβατικό δε θα εχει καλή τύχη απέναντι του ) και εχει στελεχώσει πολυ καλα τα δρομολόγια του καλοκαιριού σε Παροναξία κουμπώνοντας με το πατμος ! 

Μονο με τα HIGHSPEED που ειναι αλλη υπηρεσία μπορει να χτυπήσει τη blue star γιατί παρέχει άλλο προϊόν , οποτε αυτοί που θέλουν ταχύτητα θα πάρουν το speed ! Για καλή της τύχη εχει ένα HIGHSPEED 4 που ειναι κτήνος και βάζει κάτω ολο τον ανταγωνισμό ( βλεπε seajets) σε ταχύτητα και πολυτέλεια , ειδικά με την αλλαγή όλων το καθισμάτων πέρυσι που μπορεί να παίξει μπάλα σε οτι δρομολόγιο επιλέξει η εταιρεια , και εχει κ ενα 7αρι το οποίον ειναι οτι καλύτερο υπάρχει σε εσωτερικό κ ταχύτητα ( όσον αφορά τα ταχύπλοα ) στην Ελλάδα ! Το χελενικ χαισπιντ απο ταχύτητα δύσκολα μπορει να ανταποκριθει απο Πειραιά σε ανταγωνιστικό χρονο λόγω χαμηλής ταχύτητας , οποτε θα πρέπει όπωσδηποτε να το αντικαταστήσει αλλιώς θα χάσει μεγάλο έδαφος , δεδομένου του ανταγωνισμού ! Εκτός αν θέλει να κατεβάσει το χελενικ χαισπιντ Κρήτη που σίγουρα θα γεμίζει με πιο χαλαρά ωράρια και να ανεβάσει Πειραιά το 7 που με την τόσο μεγάλη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει να το βάλουν να καλύπτει πολλούς προορισμούς έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό του 6. 

Κατα τη γνώμη μου οπωσδήποτε πρέπει να το αντικαταστήσει με ένα σοβαρό κ με πολλές δυνατότητες ταχύπλοο 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Το χελενικ χαισπιντ απο ταχύτητα δύσκολα μπορει να ανταποκριθει απο Πειραιά σε ανταγωνιστικό χρονο λόγω χαμηλής ταχύτητας , οποτε θα πρέπει όπωσδηποτε να το αντικαταστήσει αλλιώς θα χάσει μεγάλο έδαφος , δεδομένου του ανταγωνισμού !

 

24 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Εκτός αν θέλει να κατεβάσει το χελενικ χαισπιντ Κρήτη που σίγουρα θα γεμίζει με πιο χαλαρά ωράρια και να ανεβάσει Πειραιά το 7 που με την τόσο μεγάλη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει να το βάλουν να καλύπτει πολλούς προορισμούς έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό του 6. Κατα τη γνώμη μου οπωσδήποτε πρέπει να το αντικαταστήσει με ένα σοβαρό κ με πολλές δυνατότητες ταχύπλοο 

Το Ηellenic highspeed αν τυχόν πάει μόνο Ιο Σαντορίνη χωρίς Σίφνο θα κάνει μόνο 5-10  λεπτά περισσότερα από το 6(αν έκανε Σίφνο) οπότε δεν θα είναι τεράστια διαφορά χρόνου!

Το 7 δεν νομίζω να πάει Πειραιά γιατι τσάμπα η ψυχή του ανθρώπου που χαθηκε(όπως και η πυρκαγιά στο πλοίο)για να γίνει η μετασκευή ώστε να βγάζει περισσότερα άτομα προτόκολλο για να "σταθεί" στην Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πιο brand name χαλάει...κανείς δε θα καταλάβει ότι το HS6 θα έχει πουληθεί! Μην τρελαθούμε και όλας. Προφανώς ήταν πολύ καλά τα χρήματα. Υπάρχει μέλλον ακόμα μέχρι το καλοκαίρι, όλα είναι ανοιχτά και για τον στόλο και για τα δρομολόγια. Ας μην ξεχνάμε ότι και το 2015 η εταιρία ήταν με μόνο 2 highspeed. Το ότι η seajet μαζεύει ότι ταχύπλοο παροπλισμένο ή μη δε τη καθιστά κυρίαρχο του Αιγαίου. Το θέμα είναι να βγαίνουν οι εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...