Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το λησμονημένο; (Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος)-Ρόδος-Κώς-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Αλεξανδρούπολη (Καβάλα). Μιά φορά την εβδομάδα, αλλά το βαπόρι πρέπει να ξεκινάει είτε από το ένα τερματικό λιμάνι (βόρεια) ή από το άλλο (νότια). Μέχρι εκεί πως θα έχει πάει;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

βαλτε και λιγο πατρα σαμη ιθακη μεσα να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι ;):)

 

 

 

τα πρωτα χρονια του φορουμ καθε φθινοπωρο, σε ενα μηνα ξεκιναγε το blue horizon θεσσαλονικη ηρακλειο. B)

Link to comment
Share on other sites

Για δρομολογηση Κυκλαδες ακουγεται.Και μαλιστα αν μπει εκει που θελει να το βαλει ,θα κανει κινηση ματ....

 

Προφανώς το Rosella της Viking.

 

Όχι ότι μου πέφτει λόγος, αλλά στην σημερινή εποχή πλοίο με 1.200 κρεβάτια στις Κυκλάδες, που ο κόσμος δεν βγάζει ούτε αριθμημένες για οικονομία? Θα μου πείτε μεν ότι μπορεί να πέσει κάποια μετασκευή, αλλά μετασκευή σε πλοίο 35 ετών? Με δεδομένη την ηλικία του πιό λογικό θα έβλεπα εάν και όταν ερχόταν να πάει σε κάποια γραμμή που να ταιριάζει στις δυνατότητές του. Με πρώτη και καλύτερη το Ρέθυμνο, όπου έχει στρωθεί ήδη το έδαφος και θα έχει την τοπική στήριξη..εάν βεβαίως το πλοίο βγαίνει σε αυτή τη γραμμή. Εννοείται πως αυτοί που πρόκειται να βάλουν τα λεφτά τους...ξέρουν καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Εντος εκτος και επι τα αυτα. 

Απο Ευρωπη θα αγοραστει για δρομολογια μαλλον στην Αδριατικη. Περισσοτερα προσεχως με τις υπογραφες  ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας εφταναν τα Europalink,EF Brindisi,EF Olympia και αισιως το Finnhansa σε λιγο παιρνει ποδι και το Finnsailor.Βεβαια να πουμε οτι τα παραπανω πλοια(πλην του Europalink)κριθηκε ασυμφορο να προσαρμοστουν στους νεους αντιρυπαντικους κανονισμους που θεσπισε η Ε.Ε για τη Βορεια θαλασσα και ετσι η αποχωρηση τους απο τη Βαλτικη ηταν αναποφευκτη.

Και το εχουν κατα νου και αλλοι να το κανουν, κατεβαζοντας τα νοτια, απομακρυνοντας τα απο τη Βορρεια Θαλασσα...

Link to comment
Share on other sites

...πιό λογικό θα έβλεπα εάν και όταν ερχόταν να πάει σε κάποια γραμμή που να ταιριάζει στις δυνατότητές του. Με πρώτη και καλύτερη το Ρέθυμνο, όπου έχει στρωθεί ήδη το έδαφος και θα έχει την τοπική στήριξη..εάν βεβαίως το πλοίο βγαίνει σε αυτή τη γραμμή. Εννοείται πως αυτοί που πρόκειται να βάλουν τα λεφτά τους...ξέρουν καλύτερα.

 

Από ποια εταιρεία άραγε να έρχεται η νέα πρόταση?

 

ΥΓ Βρε μπας και...?

 

 

Με τα σινιάλα της Cretan? και το βασικότερον, υπό την σκέπη της;

Link to comment
Share on other sites

Σε Αμερικανικα , ειναι 37 εκ, δολλαρια....Μοσχοπουληθηκε-περιπου οσο κοστισε η κατασκευη του...Εν τω μεταξυ, καλες πηγες λενε πως ΔΥΟ πλοια της εταιρειας επιθεωρηθηκαν απο Ιταλο εφοπλιστη (μην παει ο νους σας στον γνωστο !!!!), αλλα στο ενα δεν τους αρεσε η κατασταση του, στο δε αλλο βρηκαν την τιμη υπερβολικη...

Και ο γνωστος τα ειδε valencay και ειπε ακριβως αυτο που λες και για τον αλλο ;) Edited by proud_ionian
μισολογα μονο στον κουτσομπολη ;)
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση . η Hellenic Seaways και η Aegean speed lines σε επιπεδο συμφεροντων ειναι ανταγωνιστες ή εχουν τιποτα το κοινο? δηλαδη η δρομολογηση του Πηγασου ως συμβατικου ειναι ανταγωνιστικη κινηση η μπορει να εχει γινει και σε συννενοηση ωστε να ελευθερωθει καποιο απο τα speedrunner ( απλα το ρωταω )

Link to comment
Share on other sites

δεν εχουν κοινο. ειναι ηδη ανταγωνιστες και στις δυτικες και στην παροναξια

η αιτηση για δρομολογηση του πηγασου στις δυτικες γινεται γιατι φευγει ο αγιος γεωργιος για ραφηνα (βλ. τα σχετικα threads)

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανταγωνιστριες εταιρείες!! Εάν ήθελε να δρομολογήσει κάποιο πλοίο η Aegean Speed Lines στις Σποράδες θα μπορούσε να δρομολογήσει πχ το Speedrunner II που είναι παροπλισμένο τόσο καιρό! Η δήλωση για δρομολόγηση του Εξπρές Πήγασος στις Δυτικές Κυκλάδες, είναι στο πλαίσιο νέας στρατηγικής της HSW

Link to comment
Share on other sites

 

Παίζει και το Sea Speed Jet αλλά μάλλον θα το αφήσουν για το επόμενο που θα φέρουν!!!

 
Ποιό θα μπροούσε να είνα αυτό; Να ρίξουμε στο τραπέζι ότι έχουμε! 

Θα μπορούσε να είναι αυτό ή και αυτό (αν πωλούνται) ή είναι μεγάλα;

 

Κάτι άλλο, το Superfast 12 Ρόδο το καλοκαίρι;

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

εχουμε διαβασει παρα πολλα για την αναδιαταξη του στολου της attica, μετα την πωληση του ιθακαρου και τη διευρυνση της κοινοπραξιας.

καποια εχουν ρεαλιστικη βαση και καποια αλλα ειναι για να φθειρονται τα πληκτρολογια.

 

σε ολα σχεδον τα σεναρια δηλος και πατμος ειναι στην παροναξια.

 

δεν θα ηταν καλυτερα, αν το δηλος (για το καλοκαιρι παντα μιλω) εκανε συροτηνομυκονια με εκτακτα βραδυνα παρο ναξο (την πεπατημενη δηλαδη), το πατμος πρωινο παροναξιας (οπως τωρα), το ενα μικρο απογευματινο παροναξιας (με ολη την αγονη) και το αλλο το καλοκαιρινο guest στη ραφηνα; σε εκτακτες περιπτωσεις θα μπορουσαν να γινουν μεμονωμενες τραμπες και συμπληρωματικα δρομολογια οπως φετος.

 

δεν θα εξυπηρετουνταν καλυτερα ετσι και οι δυο γραμμες;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ! Άλλωστε τα 2400 άτομα του Δήλος είναι πιο χρήσιμα στο πρωινό της Παροναξίας, ενώ οι καμπίνες του Πάτμος θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν ένα ενδεχόμενο βραδινό για Πάρο-Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

Από 20/11 εως 5/12 οι αναχωρήσεις των Μινωικών θα γίνονται κάθε μέρα στις 14:00 από Πειραιά και στις 23:00 από Ηράκλειο. Προφανώς κατά την περίοδο των ακινησιών των πλοίων θα υπάρχει 1 πλοίο στη γραμμή από την εταιρεία.

 

Να μην αρχίσουμε να φανταζόμαστε τους φιλιππικούς, τα κατηγορητήρια και τις νεκρολογίες αν το ίδιο έκανε η ΑΝΕΚ  στα Χανιά, έ; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...