Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

σχεδον απο την πρωτη στιγμη της επαναδρομολογησης του κεφαλονια, κυκλοφορουν διαφορα σεναρια νεων συμμαχιων στις γραμμες της κεφαλονιας και της ζακυνθου, τα οποια ξεκινανε απο την ενσωματωση στην ομπρελα της ionian ferries της kefalonian & της strintzis και φτανουν μεχρι τη συμμαχια μιας ή δυο εκ των ζακυνθινων εταιρειων με ενα ή και με τα δυο μπλε πλοια.

 

ενα τετοιο σεναριο ειχε βγει αρχικα στο kefaloniapress και αποσυρθηκε μετα απο λιγες μερες, ενω σημερα εχει αλλο παρομοιο το ionianpress.

 

πολυ πιστευουν οτι παρα την επισημη αντιπαλοτητα στο παρασκηνιο υπαρχουν διαυλοι επικοινωνιας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το δεύτερο σενάριο θα έχει πολύ άσχημο αποτέλεσμα για την δεύτερη Ζακυνθινη εταιρεία της κοινοπραξίας που ακούγεται ότι αντιμετωπίζει πολλές οικονομικές δυσκολίες αυτή τη περίοδο, λόγω λανθασμένων επιλογών της

Link to comment
Share on other sites

επιμενει το ionian press στα σεναρια και μιλα πλεον ευθεως για πωληση του ιονις, δυσκολιες στις σχεσεις των μελων της κοινοπραξιας, αλλαγη αφεντικου στο σολωμο και πολλα αλλα.

 

 

post-1817-0-08338000-1370892846_thumb.jp

 

 

ΥΓ: κεντρικο ιονιο ειναι. νοτιο ιονιο ειναι η σαπιεντζα, η σχιζα το βενετικο και η κυπαρισσια

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενα και αυτα που ακουγονται στο λιμανι, ας δώσω λίγο τροφή ακομα στην γωνιά των κουτσομπόληδων!!

1) Το Διονύσιος Σολωμός ακούγεται ότι μπορεί να αγοραστεί από τον Τυρογαλα, μιας και η Zante Ferries αντιμετωπίζει αρκετές οικονομικές δυσκολίες ώστε να πάρει κάποια οικονομική ανάσα

2) Σπάει η κοινοπραξία της Ionian Ferries και δημιουργείται μια νέα μεταξύ Τυρογαλα και Στρίντζη.

3) Το Επτάνησος τελικά πάει το καλοκαίρι στη γραμμή από τη Πάτρα και μένουν ικανοποιημένοι και οι Ζακυνθινοί, ότι δεν μπαίνει ξένος στο νησί τους

Link to comment
Share on other sites

Μετά το άκυρο που έφαγε η ΝΕΛ και υπολογίζοντας οτι τα ιδιόκτητα και ναύλωμενα(πάλι καλα) πλοία της είναι σε μια κατάσταση φθοράς και αφθαρσιας μήπως θα πρέπει να μελετάται μια διαδοχη κατάσταση; Οσο και κρατικοδιαιτη να είναι , είναι κρίμα απο το Θεό και τον Αγιο Νικόλα αυτο που γινεται

Link to comment
Share on other sites

λυσεις υπαρχουν.

λύσεις υπήρχαν θα έλεγα καλύτερα.

και θα υπάρξουν λύσεις αν οι διοικούντες αποφασίσουν να αφήσουν κατά μέρος την "πεπατημένη" του παρελθόντος (όχι μόνο στην ακτοπλοία βεβαίως).

Αλλά αν βλέπει κανείς τέτοια διάθεση ας μου το πεί να βάλω γυαλιά.

Όσο για τα φύκια μακάρι να ήταν μόνο αυτά. αόμη και τα βερεσέδια στις τράπεζες μας βλέπω να πληρώνουμε.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ενα γλάρος να κελαηδά το παρακάτω τραγούδι:

 

"Για ανταγωνιστές παρακαλάνε να ενεργοποιηθεί ημιθανής "ανταγωνιστική" εταιρεία ώστε να μείνει απ' έξω άλλος ανταγωνιστής (πιο υγιής) που μπορεί να θελήσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα.."

 

φαντάζομαι πως ο γλάρος ήταν μεθυσμένος.. δε νομίζω να γίνονται τέτοια πράγματα.. ε;

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Λετε να δουμε εκτακτως κανα ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στα ενδοκυκλαδικα? Το ΣΠΙΡΙΤ δεν αρκει για Ιουλιο-Αύγουστο και το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ σιγουρα θα κλειθει μεσα στο καλοκαιρι να καλυψει καποιο κενο απο βλάβη ΤΑΞΙΑΡΧΗ/ΘΕΟΦΙΛΟΥ...

Link to comment
Share on other sites

Δε διαδίδω φήμες,αλλά τι να εννοεί το Ellinikiaktoploia όταν λέει <<χωρις να αποκλείεται η εμφάνισή του στο λιμάνι της Ραφήνας>> ;;  Αν κρίνουμε και από το ότι έφαγε πόρτα, τότε το επόμενο ΣΑΣ θα είναι ενδιαφέρον.......


Link to comment
Share on other sites

στο επομενο ΣΑΣ θα πεφτουν τα φυλλα. ;) οτι ειναι να γινει απο εδω και περα, για οποιοδηποτε πλοιο και για οποιαδηποτε γραμμη, θα γινει με υπουργικη αποφαση

Link to comment
Share on other sites

Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ λέει συγκεκριμένα ότι:

 

Η είδηση διοχετεύθηκε αργότερα ως ήττα του Στρίντζη από την Κοινοπραξία, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία συνεργασίας για τα επόμενα χρόνια.

 

Άρα αυτό που λέγεται ήδη εδώ και λίγο καιρό και από άλλα sites, ότι δηλαδή ο Στρίντζης θα μπει στην κοινοπραξία της Ionian Ferries, φαίνεται να γίνεται πράξη τελικά...

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις τι απεγινε εκεινη η φημη περι καθοδου του ΔΙΑΓΟΡΑ σε Μηλο Κασοκαρπαθια κλπ?Λογικα, φιδια απο τα πολλα που διαβασαμε το φετινο χειμωνα?

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ενα γλάρος να κελαηδά το παρακάτω τραγούδι:

 

"Για ανταγωνιστές παρακαλάνε να ενεργοποιηθεί ημιθανής "ανταγωνιστική" εταιρεία ώστε να μείνει απ' έξω άλλος ανταγωνιστής (πιο υγιής) που μπορεί να θελήσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα.."

 

φαντάζομαι πως ο γλάρος ήταν μεθυσμένος.. δε νομίζω να γίνονται τέτοια πράγματα.. ε;

 

Δεν ξέρω εάν ήταν ντίρλα :D  ο γλάρος, το κελάηδημά του όμως θα μπορούσε να είναι μιά λογική απάντηση στην απορία του μικρού proud. Και φυσικά όλοι προτιμούν έναν ανταγωνιστή που σέρνεται και τον κουμαντάρουν, παρά να έλθει στη θέση του ("λόγω έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών") κανένας ορεξάτος για υπολογίσιμα μερίδια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yπαρχει περιπτωση να ανεβει το Επτανησος Σποραδες απο Βόλο ή απο Αγιο κωνσταντίνο, να ελευθερωθεί ο Πήγασος που θα πάει Σάμο, και να πάει το NISSOS CHIOS στη Χίο Μυτιλήνη? η οχι?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω, καθώς η hsw με την αντικατάσταση του Μύκονος απο το Χίος, λόγω της φωτιάς, δείχνει να θέλει να κρατήσει την υψηλή ταχύτητα και τα standar της γραμμης ως εχουν, μιας και εκτος της καλοκαιρινης περιόδου και της διαφήμισης, πλέον παίζει πολύ με την Συρομυκονιά, και θα ηταν λάθος κινηση μετά απο τόση διαφήμηση ενος Νήσος, έστω και για λίγο διαστημα να γίνει αντικατάσταση απο το Πήγασος..Αφού και στη Χίο βολεύτηκαν με το Αριάδνη οσο καιρό κρατήσει η επισκευή του Μυκονος.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Διαβασε κανεις το περιβοητο τμημα φημων του γνωστου ναυτιλιακου περιοδικου (αυτη τη δοση κοντα 10 σελιδες) ??Ελεγε πολλα και ενδιαφεροντα...

1. Απο τα 2 ¨"Κορεατικα" της ΑΝΕΚ το ενα το θελει η SNCM και το αλλο λεει θελουν να το μετασκευασουν στο στυλ του Ελυρου..

2.Κατι σε κυκλο που ειχε ελεγε για ΝΕΦΕΛΗ και Σαρωνικους...

 

Ισως να ειχε και αλλα "καυτα" τα οποια δε τα συγκρατησα... 

Οπως εγραψα και στο στατους..θα μας τρελανει..η μας τρολαρει?
Link to comment
Share on other sites

Ας αφησουμε τα εκδοτικα πυροτεχνηματα και ας περασουμε στις υπαρκτες ειδησεις απο το κοντινο μας μελλον κυριοι. :D

Ελλαδα ερχεται ως 4ο πλοιο σε Αγκωνα-Τεργεστη.Δεν παλευοντουσαν αλλιως τα δρομολογια με 3 πλοια το καλοκαιρι.

Οπως ανακοινωσε σημερα η Grimaldi Lines στις 19/7 το Ζευς Παλας θα εκτελεσει το τελευταιο δρομολογιο στη γραμμη Ιταλια-Τυνησια καθως αποφασιστηκε η διακοπη της λειτουργιας της εν λογω γραμμης απο την εταιρεια.Αμεσως μετα το πλοιο παει Πατρα.

Μετα τη χρησιμοποιηση του ως τσοντα στην Αγκωνα τι και που αραγε? :rolleyes: Λετε να ισχυει αυτο που ακουσα οτι θα χρειαστει για περισσοτερο καιρο στην Αδριατικη και μαλιστα σε αλλη γραμμη λιγο πιο νοτια?

Link to comment
Share on other sites

Με τις φήμες περί Ραφήνας, και την Πόπη να αποχωρεί οριστικά, δε νομίζω ότι θέλει και πολύ ρώτημα..... :ph34r: :ph34r:

 

Εξάλλου, εκεί είναι μια γραμμή, που μπορεί να δικαιολογήσει την "αρπαχτή" με το να πει ότι << χρειάζονται 4 πλοία τον Αύγουστο>> , πράγμα που είναι και αλήθεια εξάλλου.....

 

και γιατι να παρει το επτανησος δρομολογια για 40μερες στη ραφηνα, ως 5ο πλοιο και να μην καλυφθει το κενο εκ των ενοντων, πχ με προσθηκη της τηνου στο ιθακη και περισσοτερα τοπικα για ανδρο απο τους υπολοιπους. γιατι να παει το τανι για guest εμφανιση;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...