Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θεωρώ υπερβολή ότι το ΣΑΣ κρατά ζωντανή την ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ υπάρχει γιατί η διοίκηση της διαχρονικά ήταν συντηρητική, γιατί οι τοπικές κοινωνίες της Κρήτης την στήριξαν και γιατί η πολιτική που ακολούθησε με τις μεταφορικές της εξασφάλισαν έργο ακόμη και όταν ο ανταγωνισμός την πίεζε.

Δεν ειναι ομως αναληθες. Ξερουμε σε τι χωρα ζουμε. Πρωτιστως μετραει ποιος εχει τα καλυτερα "κονέ". Οπως το ΣΑΣ κραταει ζωντανη την ανεκ, στο ποδοσφαιρο για παραδειγμα τα οποια αρμοδια οργανα, κρατανε πρωτη την ομαδα του στολου

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν υποστηρίζω ότι δεν υπάρχει διαπλοκή. Δεν είμαι τόσοοοοο αφελής. Απλώς στα χρόνια που παρακολουθώ το τι συμβαίνει στην ακτοπλοϊα είδα και βλέπω ότι κατά καιρούς υπήρξαν και υπάρχουν ευνοημένοι, μάλιστα στην κορυφή της λίστας ήταν σχεδόν πάντα και οι δύο (τότε) εταιρείες της Κρήτης. Άπειρα παραδείγματα επαληθεύουν αυτή την εντύπωση.

Όχι όμως ότι η ύπαρξη-επιβίωση της ΑΝΕΚ ωφείλεται σε αυτή την εύνοια. Όχι βέβαια ότι αδικήθηκε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρα αν ισχυσει το σεναριο, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι θα γεμιζει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για Παρο-Ναξο και η Σαμος-Ικαρια θα εξυπηρετηται κατα κυριο λογο με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,αφου μονο αυτο θα εχει αρκετες διαθεσιμες θεσεις

Ισως κ να σκευτονται με αυτον τον τροπο να μειωσουν κ τα δρομολογια των HS φετος κρατοντας ισως ενα δρομολογιο με το HS και ενα δρομολογιο με το μυκονος,συνφερει γιατι οχι?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός..και εάν στην τραγική κατάσταση που βρίσκονται οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες...άνοιξε η όρεξη των Ιταλών να μπουν δυναμικά και στην ελληνική ακτοπλοϊα...όχι βέβαια στις άγονες και στην Ανδροτηνομυκονία, αλλά στα φιλέτα. Και επειδή νομίζω ότι αυτή η συγκυρία προσφέρεται για μελλοντικές υπεραξίες, για όποιον διαθέτει κεφάλαια, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο.

Συνεπώς, κατά την γνώμη μου είναι μονόδρομος ο πλήρης έλεγχος της εταιρείας από τον Γκριμάλντι. Ακόμα και η απεμπλοκή του από την εταιρεία και κατ’ επέκταση από την ακτοπλοϊα, πιστεύω ότι θα πρέπει πρώτα να περάσει από αυτό το στάδιο.

Και αν ισχυει αυτο φαινεται οτι καποιοι στην HSW εχουν μεινει στο 2008 :ph34r:

Δε νομίζω ότι ξαναγυρνάμε στο 2008, αλλά αρχίζουμε να βλέπουμε το έργο που θα παιχτεί το 2012-13. Πιστεύω ότι έληξε το άτυπο μορατόριουμ που υπήρχε μεταξύ HSW και BSF και βεβαίως -εάν όντως πάει το ΜΥΚΟΝΟΣ στην Παροναξία- είναι ισχυρότατο το χτύπημα για την BSF που θα πλήξει τις πληρότητες του ΔΗΛΟΣ...και μάλιστα σε αυτή την δύσκολη εποχή. Όχι ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι ανώτερο από το ΔΗΛΟΣ, αλλά είναι σε γενικές γραμμές ανταγωνιστικό. Οπότε, εάν επιβεβαιωθεί...πιστεύω ότι λογικά θα πρέπει να αναμένουμε την συνέχεια και στα υπόλοιπα μέτωπα.

Link to comment
Share on other sites

Θα θεωρουσα ιδανικο σεναριο για την HSW να βαλει το Νησος Μυκονος προς Συρο-Μυκονο-Ευδηλο-Βαθυ, το Νησος Χιος προς Παρο-Ναξο-Αγ.Κυρηκο-Φουρνους-Καρλοβασι και το ΑΡΙΑΔΝΗ για Χιο-Μυτιληνη & Λημνο-Θεσ/νικη

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απ'ότι είδα, ο όμιλος βρίσκεται σε αναβρασμό, σχεδιάζοντας νέες γραμμές και σχήματα, που αν υλοποιηθούν θα αλλάξουν τα δεδομένα της Αδριατικής και της Νότιονησιωτικής Ελλάδος!

Πανω κατω τα εχουμε πει παραπισω

Το σημαντικό είναι οτι οι τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις που επικρατούν στις εταιρείες με κάποιες οφειλές που υπάρχουν, ανατρέπουν το σκηνικό της Αδριατικής καταλήγοντας σε κοινοπραξείες-απορροφήσεις εταιριών και δημιουργίας νέων ευέλικτων δρομολογίων που θα μπορούν να "στέκονται".

Και για να μην μπερδευτείς περισσότερο, να σου πώ ότι αν δεν έρθει την άνοιξη το Catania, ίσως έρθει το New Catania ex:ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ

σαν ΜINOAN LINES παντως δεν θα επιστρεψει τιποτα στην Βενετια....

Οι νεες γραμμες και τα νεα 'σχηματα' λογικα αφορουν την HSW και σε συνδυασμο με το ανοιγμα της ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια,ισως ο Grimaldi αφησει τελειως το Πατρα-Βενετια και βαλει καποιο ΕΓ/ΟΓ με δελφινακια απο την Κορινθο.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ειναι σιγουρο-κλειδωμενο οτι το ιθακη θα μπει ραφηνα για ικαρια σαμο?(ειτε απο B.S.F ειτε απο G.S.F)????

με κινδυνο να γινω περισσοτερο γραφικος απο οσο ειμαι :) , να θυμισω τι εχει ακουστει για το Ιθακη τους τελευταιους 10 μηνες:

  1. ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο για την blue star
  2. ραφηνα παρο ναξο για την blue star
  3. ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο για την golden star
  4. ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο για την kyklades fast (παναγιωτακης)
  5. πειραια δυτικες κυκλαδες για την blue star
  6. ραφηνα ικαροσαμια για την blue star
  7. ραφηνα ικαροσαμια για την golden star

ωραια δημοσκοπηση/quiz θα ηταν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για να μην κατηγορηθώ ότι λέω και τέτοια πράγματα δημοσίος χωρίς στοιχεία, έστε ότι οι ακτοπλοικές στην Ελλάδα έχουν μια άτυπη συμφωνία για το μοίρασμα των γραμμών.

Γιατί δεν κάνουν και καμία άτυπη συμφωνία να πάνε μερικές γραμμές προς ραφήνα μεριά για να γλιτώσουν έξοδα?

Link to comment
Share on other sites

Π100,σιγουρα οι Ασιατες πηγαν Πατρα να δουν το ΣΟΦΟΚΛΗΣ Βενιζελος?? Μηπως πηγαν κατα Περαμα μερια να δουν τον εταιρο ΒΕΝΙΖΕΛΟ? ;)

Εκτος και αν οι Ασιατες ειναι οι ιδιοι που αγορασαν κιολας και ηρθαν για τιποτα λεπτομερειες..Παιζει κ αυτο!

Αυτοί οι Ασιάτες (Ινδονήσιοι εάν κατάλαβα καλά) που πήγαν στο Σοφοκλής Β, γιατί μου φαίνεται ότι είναι οι ίδιοι που πήγαν και σε αλλά πλοία της ακτοπλοΐας (Αιγαίου, Ιονίου, Σαρωνικού) για επιθεωρήσεις. Πήγαν σε πλοία μεγάλου μεγέθους, μεσαίου μεγέθους και μικρού μεγέθους, πλοία νεαρής ηλικίας αλλά και «τρίτης» ηλικίας

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι πείρε το αυτί μου σήμερα, ότι European Express πάει Χιο - Μυτιλήνη. Τώρα ότι θα πηγαίνει με 20 μίλια (άρα τα ίδια με Ν. Χίος) ώστε να έχουν τις ίδιες ώρες, μου φαίνεται πολύ μούφα. (που καταντήσαμε... τεσπά)

Το Μυτιλήνη πάει άγονη Β.Α., η Λήμνος παίρνει το πολυπόθητο Ταξιάρχης (που καταντήσαμε.... no2) και το aqua maria για να δικαιολογήσει την παρουσία του Λαύριο - Μεστά.

Link to comment
Share on other sites

Ποιός νοιάζεται πιά εάν θα έρθει, πότε θα έρθει, σε ποια γραμμή θα πάει, πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια, πόσα δευτερόλεπτα θα κάνει το δρομολόγιο και άλλα παρόμοια που μας είχαν απασχολήσει με το Δήλος? Με το Δήλος δεμένο ποιός να νοιαστεί για το Πάτμος και ποιος να χαρεί για τον ερχομό του? Σημεία των καιρών και ενδεικτικά της κατάστασης που βιώνουμε στην Ελλάδα.

αν δεν πουλησει η attica κανενα αλλο βαπορι, μη δουμε πατμος και δηλος να ταξιδευουν μονο απο 20/6 ως 10/09 με δεμενα τα μεγαλα bs και ενα απο τα μικρα

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν κατάλαβα την καούρα να βάλουν δεύτερο βαποράκι στη Σαμοθράκη λες και δεν φτάνει το ΣΑΟΣ ΙΙ. Μάλλον θα γίνει, όσο γίνει κατέβασμα του Γκριμάλντι στα Χανιά και του Bridge στη Σίφνο!

Άρα εφόσον ισχύει ο ένας σου συλλογισμός, τότε και 2ο πλοίο θα πάει Σαμοθράκη και το Μπριτζ Δυτικές :P Ο Γκριμάλντι θα κατέβει... Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη δεν θα εχει η ΝΕΛ βαπορι στην κυρια γραμμη αν δεν ετοιμαστει το EUROPEAN;

Σωστά φίλε polmyt!!!!Εκτός από επικίνδυνα τα άτομα είναι και για κλάματα ;) !! B)

:lol:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο αυτο

..τα αποτελέσματα της Minoan Lines για τη χρήση 2011. Συγκεκριμένα η εταιρεία εμφάνισε ζημιές ύψους 39,4 εκατ. ευρώ..

και απο αυτο

..η ΑΝΕΚ,η ανακοινωσε ζημειες υψους 22,9 εκατ. Ευρω.

Εξακολουθω να αναζητω μια λογικη απαντηση στο ερωτημα γιατι απορριφθηκε το αιτημα για δρομολογηση των 2 παλας στα Χανια στο ΣΑΣ του περασμενου Φεβρουαριου..Μονο η μια εταιρεια χρειαζεται..προστασια λοιπον? :ph34r:

Και ας μην αρχισουμε τα''οι καιροι ειναι δυσκολοι και γι αυτο εληφθη τετοια αποφαση''γιατι και για αλλες γραμμες και εταιρειες οι καιροι ειναι δυσκολοι αλλα αδεια δρομολογησης δοθηκε(βλ.Δυτικες Κυκλαδες με 5 εταιρειες και μεταφορικο εργο μικροτερο του 1/4 αυτου των Χανιων).Παντα τετοια λοιπον!

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δημοσιευτηκαν αυτα τα δρομολογια στο site της HSW γιατι μου φαινεται οτι φετος τα εβγαλαν πιο νωρις απο ποτε :blink: Μας γκρεμιζουν και τα ονειρα για το ΠΑΤΜΟΣ :P

Δεν είμαι και τόσο βέβαιος για το γκρέμισμα. :rolleyes: Εάν το καλοδείς αυτή η πρωτοφανής (για τα καθιερωμένα) κίνηση να βγάλουν τόσο νωρίς τα δρομολόγια και να δηλώσουν παρόντες στη γραμμή με full speed...μήπως κάτι άλλο σημαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Φοβαται ο Γιαννης το θεριο κ το θεριο το Γιαννη, εγω αυτο βλεπω!το θεμα ειναι μην τους κανουν καμια εκπληξη κ αντι για το ΠΑΤΜΟΣ στειλουν το BLUE STAR 1εκει να δεις γελια...γιατι το μεγαλο δεν χρειαζεται σαν δευτερο στα δωδεκανησα πια,το ΠΑΤΜΟΣ την καλυπτει μια χαρα την γραμμη ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην αγονη κ παει το μεγαλο ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ τα σκουπιζει ολα ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...