Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πλέον το βενιζέλος είναι μη κερδοφόρο για την γραμμή των χανίων καθότι απο λειτουργικά έξοδα και καύσιμα χτυπάει κόκκινο...

?????????????????????

Link to comment
Share on other sites

δεν συμφέρει. είναι βαπόρι με τεράστια κατανάλωση, τεράστια χωρητικότητα και μία αριστερή μηχανή η οποία είναι προβληματική και "αναγκάζει" το βαπόρι σε μειωμένη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια,το Λατω δεν παει πουθενα!!Φημη ητανε η ναυΛωση και παει..παντως πριν κανα μηνα(μπορει και παραπανω)που εψαχνα στο συστημα κρατησεων εδινε στο πειραιας-χανια το κρητη ι στη θεση του Λατω απο 10 Γεναρη(οποτε και βασει της ΦημοΛοΓιας πανω-κατω θα εΦευΓε Για ναυΛωση)..σημερα που ξαναψαξα Φυσικα το κΛασσικο τωρινο διδυμο της Γραμμης εμΦανιζεται κανονικα Για οΛους τους υποΛοιπους μηνες..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

δεν συμφέρει. είναι βαπόρι με τεράστια κατανάλωση, τεράστια χωρητικότητα και μία αριστερή μηχανή η οποία είναι προβληματική και "αναγκάζει" το βαπόρι σε μειωμένη ταχύτητα.

αυτο τι σχεση εχει με την κουβεντα σχετικα με την κοινοπραξια????????

Link to comment
Share on other sites

Mε αυτές τις τιμές των καυσίμων, καμία ακτοπλοϊκή γραμμή δεν είναι βιώσιμη. συνεπώς έχουμε να ακούσουμε πολλά κουτσομπολιά και σενάρια, καθώς λίγα πράγματα θα παραμείνουν στην ακτοπλοΐα όπως τα γνωρίζαμε.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Nα υπενθυμίσω βέβαια ότι και για το NISSOS MYKONOS είχαν κυκλοφορήσει φυλλάδια με ωράρια και τιμές αλλά το πλοίο ούτε καν στα ανοιχτά της Pαφήνας δεν εμφανίστηκε. Oπότε τα φυλλάδια δεν λένε απολύτως τίποτα...

Αυτό είναι αλήθεια.......Αλλά και πάλι που προτιμά μια εταιρεία να μπει; Εκεί που ήταν 10 χρόνια και έχει έτοιμο όνομα, ή εκεί που πρέπει να ματώσει για να τη μάθει ο κόσμος; Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας αρχισουμε παλι την σεναροορολια για τα πλοια του ομιλου...

ΔΗΛΟΣ παρο ναξο ιο θηρα

ΠΑΡΟΣ παρο ναξο φογκλαντς

ΝΑΞΟΣ συρο τηνο μυκονο

ΙΘΑΚΗ κυθνο σεριφο σιφνο μηλο

BLUE STAR 1 συρο 12νησα

BLUE STAR 2 χιο μυτηλινη

ΠΑΤΜΟΣ παρο12νησα

ΔΙΑΓΟΡΑΣ σαμο ικαρια

για το ΙΘΑΚΗ καλυτερα μπορει να σταθει στης δυτικες που εχει ΑΓΙΟ κ ΚΟΡΑΗ αντιπαλο κ να τους εκθρονισει παρα στην ραφηνα που εχει τα αλλα πλοια κ το καθενα εχει το δικο του επιβατικο κοινο

η αφιξη ενος μεγαλου μπλου σταρ στην χιο θα τελειωσει την νελ κατι που φυσικα θελει κ η HELLENIC κ μπορουνε να το καταφερουν κ να παρουν τα ηνια της γραμμης με εναλλαξ δρομολογια απογευματινα καθημερινα

το ΠΑΤΜΟΣ 12νησα για να παρει την θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ!βεβαια κ ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ στεκεται ανετα

ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ κ στην σαμο θα σταθει αλλα κ στην αγονη της καρπαθου

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η σεναριολογία που διαβάσω υπάρχουν σοβαρές σκέψεις απο την blue star για δρομολόγηση του Ιθάκι στις Δυτικές ή θα μείνει ενα σενάριο?

Link to comment
Share on other sites

Ας αρχισουμε παλι την σεναροορολια για τα πλοια του ομιλου...

ΔΗΛΟΣ παρο ναξο ιο θηρα

ΠΑΡΟΣ παρο ναξο φογκλαντς

ΝΑΞΟΣ συρο τηνο μυκονο

ΙΘΑΚΗ κυθνο σεριφο σιφνο μηλο

BLUE STAR 1 συρο 12νησα

BLUE STAR 2 χιο μυτηλινη

ΠΑΤΜΟΣ παρο12νησα

ΔΙΑΓΟΡΑΣ σαμο ικαρια

για το ΙΘΑΚΗ καλυτερα μπορει να σταθει στης δυτικες που εχει ΑΓΙΟ κ ΚΟΡΑΗ αντιπαλο κ να τους εκθρονισει παρα στην ραφηνα που εχει τα αλλα πλοια κ το καθενα εχει το δικο του επιβατικο κοινο

η αφιξη ενος μεγαλου μπλου σταρ στην χιο θα τελειωσει την νελ κατι που φυσικα θελει κ η HELLENIC κ μπορουνε να το καταφερουν κ να παρουν τα ηνια της γραμμης με εναλλαξ δρομολογια απογευματινα καθημερινα

το ΠΑΤΜΟΣ 12νησα για να παρει την θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ!βεβαια κ ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ στεκεται ανετα

ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ κ στην σαμο θα σταθει αλλα κ στην αγονη της καρπαθου

συμφωνω απολυτα μαζι σου αλλα με καποιες διαφοροποιησεις:

το BLUE STAR 2 συρο 12νησα

το BLUE STAR 1 χιο μυτηλινη

το ΙΘΑΚΗ κυθνο σεριφο σιφνο μηλο & (κιμωλο φολεγανδρο σικινο ιο θηρα αναφη) [εννοειτε μολις κατεβει δυτικες κυκλαδες ολοι θα πηγαινουν με αυτο]

το ΔΙΑΓΟΡΑΣ καλυτερα αγονη καρπαθου

απορια: θα μπορεσει να σταθει με 2 πλοια στα 12νησα????? (αν και γιαυτο μαλλον φτιαχνεται το πατμος με 2400 ατομα ωστε να μεινει με 2 δλδ : blue star 2 : 19.00 δε-τε συρο πατμο λερο (καλυμνο) -κω ροδο , 19.00 πα συρο κω ροδο , 23.55 σα αμοργο πατμο λερο (καλυμνο) κω ροδο , blue star patmos : 19.00 τρ πατμο λειψοι λερο καλυμνο κω συμη ροδο , 19.00 πε καλυμνο κω νισυρο τηλο συμη ροδο καστελοριζο , κυ 19.00 αστυπαλαια καλυμνο κω νισυρο τηλο ροδο )

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά το θεμα BLUE STAR 1 Χιο-Μυτιληνη με ένα joint service με την ANEK (HSW ότι θελετε τελοσπαντων...) θα είναι η πιο αναμενόμενη εξέλιξη μετά την άνοδο του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στην γραμμή...

υγ sg3 φαντάζομαι ότι έκανες εναλλαγή στα δρομολόγια των 1 και 2 λόγω του ότι το 1 έχει περισσότερες καμπίνες... ή μήπως για άλλο λόγο;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια.......Αλλά και πάλι που προτιμά μια εταιρεία να μπει; Εκεί που ήταν 10 χρόνια και έχει έτοιμο όνομα, ή εκεί που πρέπει να ματώσει για να τη μάθει ο κόσμος;

αν μπει τελικα δυτικες δε νομιζω οτι θα ματωσει καθολου!!!ισα ισα που ολοι θα το προτιμήσουν!!! μη σου πω οτι θα 'κοψει' και το σπιντ ρανερ 4 (ή και καποιο χα'ι'σπιντ) τον κοραη τοτε τον βλεπω για ζακυνθο μερια!

εννοειται η συμφωνια blue star - hsw και σε αυτη τη γραμμη με ωρα αναχωρησης 19.00 φανταζομαι.

δε το εκανα για θεμα καμπινων, αλλα το 2 ειναι τοσα χρονια στη γραμμη των 12νησων και δε μου παει να το δω αλλου, ενω το 1 γυριζε- βορεια θαλασσα, ανδριατικη, αιγαιο....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια.......Αλλά και πάλι που προτιμά μια εταιρεία να μπει; Εκεί που ήταν 10 χρόνια και έχει έτοιμο όνομα, ή εκεί που πρέπει να ματώσει για να τη μάθει ο κόσμος;

η εταιρεια δεν ειχε καλο ονομα απο κει γιατι ολη ξερανε κουτσα στραβα οτι το superferry το ειχε ψιλοπαρατησει!!!

απο την ραφηνα η φιρμα ηταν το superferry oxi η εταιρια

Link to comment
Share on other sites

το blue star ithaki ειναι οτι πρεπει για Σποραδες δεδομενο οτι το εξπρες σκιαθος θα αποχωρησει καποια στιγμη, το προτεινω για την γραμμη ΒΟΛΟΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΚΥΜΗ

νομιζω οτι αν η εταιρεια επιχειρησει να το βαλει στην γραμμη θα την κερδισει αμεσως γιατι υπαρχει τεραστια δυσαρεσκεια με την hsw η οποια μολις την προηγουμενη εβδομαδα ανεβασε για αλλη μια φορα τις τιμες τις ...

ελπιζω και ευχομαι η bsf να το δει το θεμα και με μια σωστη τιμολογιακη πολιτικη θα αναβαθμισει την γραμμη καλοκαιρι και χειμωνα

Link to comment
Share on other sites

για να τα λες αυτα σιγουρα ξερεις τη γραμμη καλυτερα απο εμας , τοτε να παει στη γραμμη αυτη που το εχει πραγματικα αναγκη!

παρα σε καποια αλλη που θα διωξει τους αλλους (δυτικες)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέροντα όλα τα σενάρια για τις πιθανές δρομολογήσεις, πωλήσεις, αγορές κλπ. Πόσο ρεαλιστικά ακούγονται σήμερα? Εκτός αν η αναφορά γίνεται με βάση τις προσδοκίες-επιθυμίες μας.

Να μιλήσω για τη γραμμή του Βορείου Αιγαίου που έχω κάποια άποψη, αν και πιθανόν τα δεδομένα να είναι ανάλογα και σε άλλες γραμμές.

Οι απορίες μου είναι:

Λένε οι φίλοι πιο πάνω ότι υπάρχει πιθανότητα για "κοινοπραξία" μεταξύ του ομίλου της Άττικα και του ομίλου της Sea Star. Η πρώτη θα στείλει κάποιο από τα μεγάλα Blue Star (1 ή 2 ή το επερχόμενο Πάτμος) και η άλλη το Νήσος Χίος (κατά καιρούς και κάποιο εκ των Κρήτη Ι και ΙΙ).

Και τι θα κουβαλούν όλα αυτά τα πλοία. Σήμερα η γραμμή έχει καθημερινά το Νήσος Χίος, αρκετά πιο μικρό όλων των παραπάνω, και τον Τεο κάθε δεύτερη μέρα, και πηγαινοέρχονται άδεια. Και αν όχι άδεια με το ζόρι να βγάζουν τα έξοδα τους. Τα θηρία ταξιδεύουν χωρίς κόστος?

Σήμερα η Sea Star έχει καθημερινό καράβι, τουλάχιστον το καλοκαίρι. Θα κάνει "κοινοπραξία" με την Άττικα και θα ανταγωνίζονται καθημερινά? Τι σόι κοινοπραξία είναι αυτή? Θα τα βάλουν εναλλάξ? Και εκεί που έχουν ένα πλοίο καθημερινά στη γραμμή θα χρειάζονται δύο πλοία? Υπάρχει κάποια οικονομία που μου διιαφεύγει?

Στην κατάσταση που είμαστε σήμερα όσα νησιά έχουν πλοίο καθημερινά θεωρούνται πλέον προνομιούχα. Η κίνηση δεν υπάρχει, επιβάτες δε μετακινούνται, η κατανάλωση έπεσε μαζί της και η ανάγκη για μεταφορά προϊόντων (φορτηγά) οπότε με τι θα επιβιώνουν?

Πλέον όλες οι ακτοπλόϊκές έχουν βάλει πωλητήριο και σκοτώνουν ότι μπορούν. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον δυσκολέυομαι να δω κάποιον να θέλει να διπλώσει δρομολόγια ή να ανοίξει πόλεμο με ανταγωνιστές. Δεν είμαστε πια στο 2008-2009.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν φήμες για άνοιγμα της άττικα προς δυτικες κυκλάδες και χιο μυτιληνη..ολα αυτα σε πολύ δυσκολες εποχες για την ακτοπλοία..δεν ειμαι σιγουρος αν γινει κάποιο απο τα δυο φημολογουμενα ανοιγματα της αττικα.. σιγουρα καιγονται να πουλησουν τον ορίζοντα και ίσως καποιο κοκκινο της Ανκώνα, ώστε να μπει ανκώνα κάποιο μεγάλο blue star και το πάτμος στα δωδεκάνησα..το ιδανικό (για την αττικα) θα ήταν να έφευγε το ro-ro της νελ τελειως απο τα δωδεκανησα και ισως γι αυτο διακινουν φημες περι ανοδου μπλε στο β.αιγαίο ως μεσο πιεσης...για τα μικρά ο άγνωστος χ είναι το ιθάκη. μεταξύ ραφήνας, δυτικών κυκλάδων και πώλησης ακούγονται διάφορα..κατα τη γνωμη μου οι δυτικες δεν μπορουν να σηκωσουν το ιθακη παρα μονο 2 μηνες το χρόνο..στη ραφηνα πρεπει να δουμε αν θα ερθει το αικατερινη και πόσο θα κατσει ακόμη η πόπη..παντως σε τετοιες εποχες αμφιβαλω αν η ραφηνα αντέχει τέταρτο συμβατικό ακόμη και το κατακαλόκαιρο..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το οποίο case είναι πάρα πολύ κοντά. Η attica θέλει άμεσα να ξεφορτωθεί τα μεγάλα της. Επίσης έκανε μείωση στο ποσοστό των πρακτόρων της κατά 30% και ετοιμάζεται νέο κύμα απολύσεων και μείωσης μισθών.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια θα βγαινανε ιδανικα, αν BSF & HSW προχωρουσαν σε συγχωνευση ή κοινοπραξια, ως εξης:

BS Ιθακη: Αγ. Κωνσταντινο - Σποραδες

BS Ναξος: Ναξο - Φογκλαντς - Ιο

BS Παρος: Κυθνο - Σεριφο - Σιφνο - Μηλο & Κιμωλο - Φολεγανδρο - Σικινο

BS 1 & 2: Σαντορινη/Καλυμνο - Κω - Ροδο

Ν. Μυκονος: Συρο - Τηνο - Μυκονο

Ν. Χιος: Συρο - Ευδηλο - Καρλοβασι - Βαθυ

BS Δηλος: Παρο - Ναξο - Σαντορινη (απευθειας χωρις Ιο)

BS Πατμος: Λοιπα Δωδεκανησα & Ροδο

Αριαδνη: Χιο - Μυτιληνη & Λημνο - Θεσ/νικη

Νομιζω παντως φιλε sg3 οτι το Πατμος, θα εχει μικροτερη χωρητικοτητα σε επιβατες, προκειμενου να εχει μεγαλυτερο αριθμο κλινων, καθως τα 12νησα απαιτουν πλοια με κλινες αναλογε με της Κρητης καθως εχουν ακομα μεγαλυτερες αποστασεις

Απο κει και περα ειναι πολυ πιθανο να βαλει ο Παναγιωτακης δευτερο πλοιο στη Ραφηνα αν οντως αποχωρησει απο εκει η BSF. Θα μπορουσε σε μια τετοια περιπτωση να ειναι τα δρομολογια ως εξης:

Θεολογος: Ραφηνα - Ανδρο - Τηνο - Μυκονο

Αικατερινη: Ραφηνα - Συρο - Παρο - Ναξο

Link to comment
Share on other sites

το καλοκαιρι, για να καλυφθει η πλεοναζουσα ζητηση σε γκαραζ σε καποιες κοντινες γραμμες, δεν θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν με μορφη ναυλωσης καποια μεγαλα αμφιδρομα;

πχ το ανω χωρα ΙΙ στις δυτικες, το στελιος φιλιαγκος τοπικα ραφηνα ανδρος, το ναυαρχος αποστολης συρο τηνο μυκονο κλπ;

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μέρα ακούμε ότι τα περίσσοτερα απο τα καλύτερα μας πλοία υπάρχει πιθανότητα να πουληθούν,οι συγκοινωνίες των νησιών γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω,επίσης η γενική γραμματεία νησιώτικης πολίτικης άκουσα ότι καταργήθηκε,κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα νησιά η μάλλον δεν θέλουν να ενδιαφερθούν ίσως είναι και αυτά μέσα στο σχέδιο ξεπουλήματος της χώρας στους γερμανούς και δεν ξέρω και εγώ ποιους άλλους,δεν πειράζει που τα πλοία που θα ταξιδέυουν απο αθήνα για τα νησια θα είναι ισάξια των φιλλιπινέζικων ferries σημασία έχει ότι θα υπάρχουν φτηνά αεροπλάνα απο τη γερμανία,όταν μας πάρουν και τα νησιά μαζί με τα πετρέλαια θα έρθει και το οριστικό τέλος (sorry για το offtopic)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...