Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

παντως κατα καιρους και με διαφορες αφορμες, ψιλοκυκλοφορουν παρομοιες φημες. πχ οτι στο ρεθυμνο η ΝΕΛ πηγε σαν συμπληρωμα και οχι σαν αντιπαλος ή οτι το ενδιαφερον της ΑΝΕΚ για τη ΝΕΛ δε σταματησε με την πωληση της συμμετοχης της πρωτης στη δευτερη και αλλα παρομοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19/6/2007

Στα χέρια του Πάνου Λασκαρίδη πέρασε ο έλεγχος των Μινωικών αφού αγόρασε το ποσοστό που είχε στην εταιρεία του Ηρακλείου ο Περικλής Παναγόπουλος.

Πιο συγκεκριμένα, αγόρασε 15,7 εκατομμύρια μετοχές περίπου έναντι 6 ευρώ το κομμάτι μέσω 2 ξεχωριστών πακέτων. Τις μετοχές αγόρασε η εταιρεία Access Maritime S.Α. συμφερότων Πάνου Λασκαρίδη.

Τώρα ο Λασκαρίδης ελέγχει συνολικά περίπου το 27% των Μινωικών Γραμμών.

....και έχων και κατέχων ήδη το 37% της HSW, εκπροσωπεί κατά 27% και το 33,33% της HSW,που κατέχουν οι Μινωικές στο Μ.Κ σήμερα, γιατί αύριο είναι άλλη μέρα.

Αρα ή θα τις συγχωνεύσει και έσσονται οι 2 εις σάρκαν..μίαν, ή θα εισαχθεί η δεύτερη στο ΧΑΑ με άρμα την πρώτη και θα δείς τη μετοχή της 2ψήφια σε μιά μέρα.

Δεν έχει λοιπόν κανένα λόγο να μη δρομολογήσει το ΑΡΙΑΔΝΗ -ΠΑΛΛΑΣ;στα Χανιά.Αποτα 4 s/f που σίγουρα είναι μέσα στη συμφωνία, ένα να διπλώσει το ΑΡΙΑΔΝΗ,φαντάζεσαι το σενάριο που ακολουθεί;

Γιατί τώρα και να κάτσει του κ.Απόστολου τα κουκιά είναι πολλά και η πλάστιγγα ήδη γέρνει.

Σφηνιά ζείς εσύ μας οδηγείς.Περίμενε και θα το ..δείς.

Τα τέσσερα Superfast με βάση ποιά λογική είναι μέσα στη συμφωνία? Και αν τη δεχτούμε αυτή τη λογική, γιατί να δρομολογηθεί στα Χανιά το ΑΡΙΑΔΝΗ και ένα Σούπερφαστ και όχι δύο Σούπερφαστ, έτσι ώστε να έχει ομοιογενή χαρακτήρα ο στόλος της γραμμής? Πέραν αυτού, μου φαίνεται εντελώς απίθανο να καταλήξουν τα Σούπερφαστ στις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα βλεπω να διαμορφωνεται το σκηνικο στην Ακτοπλοϊα ως εξης:

Οι Μινωικες και η HSW θα συγχωνευτουν δημιουργωντας τη MINOAN SEAWAYS. Τα χρωματα θα ειναι Η τσιμινιερα των Μινωικων με τον νεο πριγκηπα και το μπλε sealink της HSW. H η νεα εταιρεια θα κρατησει μονο τα 3 συμβατικα, τα 2 νησος θα μεινουν στις γραμμες που προοριζονται και το Αριαδνη (Palace 2) στη Βενετια. Τα πλοια του Σαρωνικου θα πουληθουν στη Nova Ferries και το Εx Skiathos στη Σαος.

Τα ταχυπλοα της HSW και της ΝΕL θα αγοραστουν απο τους Sawris της Wind και θα ταξιδευουν με το Brand Name Windspeed 1-7 (6&7 oι αιολοι) και Windcat 1-6.

Η ΑΝΕΚ θα αγορασει τα 4 εναπομειναντα Superfast, που θα μετονομαστουν σε Hellenic Soul, Heart, Thought & Lust. Tα 2 θα παραμεινουν στην Ancona ενω τα αλλα 2 θα πανε Βενετια μαζι με τον ΕΛ.Βενιζελο. Σοφοκλης και Ορη θα υποστουν εκτεταμενη μετασκευη τυπου Αριαδνη και θα πανε Χανια.

H Dubai Ports θα αγορασει τη ΝΕL. Μυτιληνη και Θεοφιλος θα πανε πλωτα ξενοδοχεια στο Dubai ενω παναγια τηνου και χοζοβιωτισσα θα κανουν πειραια χιο μυτιληνη.

Η Kallisti Ferries θα αγορασει τη Blue Star, θα βαψει ολα τα πλοια κιτρινα και θα μετονομαστουν σε yellow star & yellow sth. το yellow star 1 & to yellow horizon θα μεταδρομολογηθουν πειραια - συρο - μυκονο - αγιο κυρηκο - καρλοβασι - βαθυ - λειψους.

Ενω ζινονται ολα αυτα, το κεφαλονια εχει συμπληρωσει το 13o επιτυχημενο καλοκαιρι στη γραμμη του, ενω το επτανησοσ εχει αγοραστει απο τη Ventouris Sea Lines για τις δυτικες κυκλαδες.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και την δική μου άποψη για το μέλλον της ακτοπλοίας μας.

Πιθανολογώ την πώληση στην ΑΝΕΚ ενός κόκκινου από την ΑΤΤΙΚΑ ή ενός από τα Blue Star 1,2.Έτσι βρίσκουν στην ΑΝΕΚ, άμεσα ένα ανώτερο πλοίο από το Αριάδνη, και η ΑΤΤΙΚΑ ''βγάζει και άλλα κέρδη για τους μετόχους της''.

Ο κ. Παναγόπουλος (η Blue Star) εξαγοράζει την ΝΕΛ,δρομολογεί τα ταχύπλοά της συμπληρωματικά στις Κυκλάδες, παίρνει ένα μικρό αστεράκι (πχ Ιθάκη) και το δρομολογεί στην Χιο- Μυτιλήνη μαζί με το Μυτιλήνη.Το Θεόφιλος πάει Safaga.:D Ταυτόχρονα εγκαταλείπει την Σκοτία.Το Θεσσαλονίκη (όταν ολοκληρωθεί η μετασκεύη του) μπαίνει στη θέση του μικρού αστέρα , το οποίο πάει Ραφήνα στην θέση του SUPERFERRY II το οποίο πωλείται;) .Όταν παραλάβει το/τα νέα καράβια, μπαίνουν (Συρο-Μύκονο)-Ικαρία-Σάμο και Πάρο-Νάξο-(Ιο)Σαντορίνη.Ενα άλλο μικρό (πχ. Πάρος) μπαίνει δυτικές να ανασάνει επιτέλους η γραμμή.

Ο κ. Λασκαρίδης συγχωνεύει MINOAN-HSpeedW και γίνεται ένας όμιλος.Η πρώτη αναλαμβάνει τα συμβατικά και η δεύτερη τα ταχύπλοα.Τα Σαντορίνη-Σκιάθος κλπ πωλούνται στον κ. Μανούση ο οποίος αναλαμβάνει όλες τις επιδοτούμενες.

Τα πλοία του άρχοντα συνεχίζουν ακάθεκτα όπως έχουν με στόχο τα 50 χρόνια.:D

Link to comment
Share on other sites

Σωτηριον ετος 2010 .........(η μεγαλη εταιρεια καταφερε να εχει ολες της αγονες προς Κρητη :D )

Δρομολογια Δευτερας (πχ)

07.15 High Speed 1 της εταιρειας GA FERRIES για Κυθνο-Σεριφο-Σιφνο-Μηλο-Κιμολο-Φολ/δρο-σικινο-Ιο-Θηρα-Αναφη

07.20 High Speed 2 της εταιρειας GA FERRIES για Παρο-Ναξο

07.30 High Speed 3 της εταιρειας GA FERRIES για Συρο-Τηνο-Μυκονο-Πατμο-Λερο-Καλυμνο-Ψεριμο-Κω-Νισυρο-Τηλο-Ροδο

07.40 High Speed 4 της εταιρειας GA FERRIES για Πατμο-Λερο-Λειψοι-Βαθυ-Χιο-Οινουσες-Ψαρα

07.40 High Speed 5 της εταιρειας GA FERRIES για Κυθηρα-Γραμβουσα-Κισσαμο-Χανια (Παλια πολη)-Χανια (Σουδα)

07.45 ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα

08.00 ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ της εταιρειας SAOS FERRIES για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Αλεξ/λη

08.00 ΜΙΛΕΝΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Συρο-Τηνο-Μυκονο

08.00 ΚΝΟΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ της εταιρειας GA FERRIES για Αιγιαλη-Καλυμνο-Καλολυμνο-Ιμια-Κω-Ροδο-Ρω-Καστελοριζο

08.00 ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ της εταιρειας GA FERRIES για Αστυπαλαια-Νισυρο-Τηλο-Ροδο-Καρπαθο-Κασο-Σητεια

08.00 ΜΑΡΙΝΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Κυθνο-Σεριφο-Σιφνο-Μηλο

08.10 ΝΤΑΛΙΑΝΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Παρο-Ναξο-Θηρα-Ηρακλειο-Καρπαθο-Ροδο-Κω-Βαθυ-Θεσ/νικη

14.00 BLUE STAR 2 της εταιρειας GA FERRIES για Τηνο-Μυκονο-Πατμο-Λερο-Καλυμνο (τελικα χωρεσε ;) ) -Κω-Ροδο

16.00 ΡΟΜΙΛΝΤΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Ροδο (express)

16.00 ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ της εταιρειας GA FERRIES (τη ναυαρχιδα του στολου δεν την πουλησε :D ) για Μυκονο-Ναξο-Θηρα-Καταπολα

16.45 ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα

17.00 High Speed 2 της εταιρειας GA FERRIES για Παρο-Ναξο-Μυκονο

18.00 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της εταιρειας SAOS FERRIES για Χιο-Μυτιληνη

19.00 ΣΑΟΣ ΙΙ της εταιρειας SAOS FERRIES για Κεα-Κυθνο-Συρο-Παρο-Ναξο-Ευδηλο-Φουρνοι-Καρλοβασι-Βαθυ-Χιο-Ψαρα-Μυτιληνη-Λημνο-Αγ.ευστρατιο-Σαμοθρακη-Καβαλα

19.00 BLUE STAR 1 της εταιρειας GA FERRIES για Σαντορινη-Αναφη-Χανια-Ρεθυμνο-Ηρακλειο-Αγ.Νικολαο-Σητεια-(αντε και :D )-Ιεραπετρα-Χρυση-Γαυδος

19.00 ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ της εταιρειας SAOS FERRIES για Ηρακλειο

19.30 ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ της εταιρειας SAOS FERRIES για Χανια

20.00 ΑΡΣΙΝΟΗ της εταιρειας SAOS FERRIES για Ρεθυμνο

20.10 ΡΟΔΑΝΘΗ της εταιρειας SAOS FERRIES για Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα-Ηρακλειο

20.30 BLUE STAR NAXOS της εταιρειας GA FERRIES για Μονεμβασια-Γερακα-Νεαπολη-Αγ.Πελαγια-Γυθειο-Κηθυρα-Αντικηθυρα-Καστελι (το ΙΟΝΙΟΝ Ζει)

20.30 BLUE STAR PAROS της εταιρειας GA FERRIES για Ευδηλο-Βαθυ-Χιο-Μυτ/νη

20.30 BLUE STAR ITHAKI της εταιρειας GA FERRIES (καποιος εχει πει για ΙΘΑΚΙΑ :D ) της εταιρειας GA FERRIES για Συμη (express)

Ολες οι αλλες εταιρειες ανεστηλαν της δραστηριοτητες τους στην Ελλαδα και τα πλοια τους ταξιδευουν στη Safaga και μονο ............

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνα με σημερινο αρθρο του www.marinews.gr

''Δύο πληρώματα ετοιμάζει η ΑΝΕΚ. Το ένα για Ιαπωνία και το άλλο για Ελλάδα. Ετοιμάστε τα κιάλια.''

Για το ιαπωνικο πλοιο,μπορουμε να κανουμε διαφορες εικασιες αλλα για το ελληνικο,σκεφτομενοι λογικα κ αποκλειοντας οποιοδηποτε της Αδριατικης,να κατεβει στα Χανια,μενει ενα σκαρι μονο,το οποιο ειναι ηδη βαμμενο σε χρωματα αλλης εταιριας κ η καθυστερηση της μετασκευης του εχει κανει τα δρομολογια ανω κατω:eek:

Εγω τουλαχιστον(κ με βαση αλλα σχολια του ιδιου αρθρου)αυτο βαζω στο νου μου...

Link to comment
Share on other sites

ελεος πια. 2 φορες τη βδομαδα το marine news εχει καποιο νεο που "ανατρεπει" το επενδυτικο προγραμμα της HSW. μονο εδω μεσα τα τελευταια 2 χρονια εχουμε κανει quote σε απειρες αρβυλες. το νησος μυκονος φευγει απο Χιο Μυτιληνη και μαζι του η εταιρεια, το νησος χιος δεν θα κατασκευαστει, τα highspeed πωλουνται, το αριαδνη πωλειται στο εξωτερικο, πωλειται σε αρειανους για 20εκ πακιστανικες ρουπιες κλπ. ΗΜΑΡΤΟΝ. αν σε καθε περιπτωση προβλεψεις ολα τα ενδεχομενα θα πεσεις μεσα. οσο για το marine news τις συμπαθειες του τις ξερουμε.

Link to comment
Share on other sites

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=3086

Η εμπαθεια του Marinews ειναι κατι παραπανω απο εμφανης και κραυγαλεα για την HSW:D Το σταυρωσε το αμοιρο το καραβακι.Πρωτη φορα γινεται μια ζημια στο συγκεκριμενο.Αντε μετα να τους πιστεψεις οπως σωστα λεει και ο PROUD IONIAN σε καθε καταστροφικο σεναριο που βγαζουν ανα 15 μερες για την εταιρεια.Ελεος!!!!!!!:mad:

Link to comment
Share on other sites

μα ρε παιδια ενταξει τωρα. τι να πει κανεις. ζημια στον καταπελτη που εχουν παθει πολλα νεοτευκτα και την κανουμε τριχια. αντε αυριο θα μας πει οτι το πουλανε σε ινδους διαλυτες:mad:. μονο την τριηρη σε μπλε φοντο δεν εχουν βαλει ακομη. αληθεια το αριαδνη ποσο το δινουν στην ΑΝΕΚ; τζαμπα; 20εκ δραχμες μηπως; μηπως ο λασκαριδης δεν εχει λεφτα και τα πουλαει ολα για να αγορασει reefers; ΕΛΕΟΣ:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τον Ιούλιο θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο «Νήσος Χίος», ωστόσο, στη γραμμή Μυτιλήνης – Χίου – Πειραιά θα το δούμε περί τα τέλη του καλοκαιριού. Κι αυτό γιατί κατά πάσα πιθανότητα το πλοίο θα καλύψει το κενό του πλοίου «Αριάδνη» στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του περιοδικού «Εφοπλιστής», που στο τελευταίο τεύχος του δημοσιεύει φωτογραφίες του πλοίου από το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι του. Το πλοίο «Αριάδνη» αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του τον Αύγουστο.

Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε ότι το «Νήσος Χίος» θα ξεκινήσει την πραγματοποίηση δρομολογίων στα τέλη του Ιουνίου στη γραμμή Μυτιλήνη – Χίος – Μυτιλήνη, ωστόσο, ο προγραμματισμός αυτός δεν τηρήθηκε. Το πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι του «Νήσος Χίος» πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουνίου και πλοίαρχός του ήταν ο κ. Νίκος Βασιλικής. Το πλοίο που θα αντικαταστήσει το «Νήσος Μύκονος» στην κύρια γραμμή του Βορείου Αιγαίου, έχει ως πλεονέκτημά του τη μεγαλύτερη διάθεση σε καμπίνες από το αυτή που έχει το «Νήσος Μύκονος». Αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να κερδίσει περισσότερους επιβάτες από την Λέσβο.

Το «Νήσος Χίος» έχει μήκος 141 μέτρα και πλάτος 21 μέτρα, θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων την ώρα. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 1.800 επιβάτες (οι καμπίνες του διαθέτουν 272 κρεβάτια) και 418 Ι.Χ. Η τροπίδα του πλοίου τοποθετήθηκε στις 21 Μαρτίου 2006 και η καθέλκυση του έγινε στις 15 Νοεμβρίου 2006 με ανάδοχο τη σύζυγο του υπουργού Εθνικής Οικονομίας κ. Δίκα Αγαπητίδου – Αλογοσκούφη. Η σχεδίασή του έχει γίνει από τη φινλανδική εταιρεία Deltamarine και η ναυπήγησή του από την ελληνική εταιρεία Marenco των κ. Χρυσόστομου Καγκελίδη και Αντώνη Λιβανού, στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Η επίβλεψη του έργου έγινε από τους ναυπηγούς κ. Ηλία Γαλανόπουλο, Γιώργο Κογεβίνα, Νικόλαο Πρατικάκη, Κώστα Ζάγκα και Γιώργο Πρατικάκη.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ Λέσβου, 6/7/2007

από το www.chiosnews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Bλεποντας φωτογραφιες, αλλα και σχετικο αρθρο του 'Ε' σχετικα με τον Grimaldi και τα νεα πλοια της σειρας Cruise Roma, αναρωτιεμαι μηπως οι Ελληνικες εταιρειες θα πρεπει να ξανατολμησουν να προχωρησουν σε νεες ναυπηγησεις.Αυτη τη φορα οχι μονο για να οχυρωθουν γραμμες σαν αυτη της Κρητης ή της Αδριατικης αλλα και για την πιθανη εξαπλωση πλεον σε αλλες διεθνεις γραμμες. Πλεον η απειλη του Grimaldi ειναι υπαρκτη.Ακομα και αν προσπαθησει μεσω ΑΝΕΚ να διυσδησει στις ΄δικιες' μας γραμμες. Η Corsica επισης ως Κallisti ειδη μπηκε στην ακτοπλοοια μας. Ειναι πλεον φανερο πως η χρυση εποχη των Superfast-Palace περασε και η υπεροχη των ελληνικων νεοτευκτων τουλαχιστον στη Μεσογειο.Πλεον βλεπουμε τη ναυπηγηση γιγαντιαιων cruise ferries υψηλων ταχυτητων σε σημειο που ο Ικαρος και η Ευρωπη φαινονται μικρα. Oι Ιταλοι πλεον εχουν φοβερα πλοια.Για παραδειγμα τα καταπληκτικα La Superba και La Suprema, τα νεοτευκτα Cruise Roma και τα 3 αδελφα που ακολουθουν.Ακομα και τα Mega Express της Corsica.Αν θελησουν να ριξουν τετοια πλοια στην Αδριατικη ή ακομα και στην Κρητη σιγουρα θα ειναι δυσκολοι αντιπαλοι για τις εταιρειες μας.

Απο την αλλη δυστηχως απο τη στιγμη που η ΑΤΤΙΚΑ ουσιαστικα πλεον δεν ελεγχεται απο τον Παναγοπουλο, ποια εταιρεια θα ηταν σε θεση να τολμησει ενα νεο γυρο ναυπηγησεων? Η ΑΝΕΚ και οι Μινωικες ειναι πλεον οι μονες ελπιδες μας.Και αν σκεφτει κανεις την εμπλοκη Grimaldi στην ANEK η μονη αμιγως 'ανεξαρτητη' εταιρεια που μενει ειναι οι Μινωικες, η οποια ομως εχει αρκετα δανεια στην πλατη της. Απο τη HSW βεβαιως δεν νομιζω πως υπαρχει περιπτωση να δουμε καποια εκπληξη.

Link to comment
Share on other sites

Από που οι Μινωικές είναι μόνες τους?? Μήπως ξέχασες το Λασκαριδη??

Αλλά κατά τη γνώμη μου όσες εταιρείες έχουν κάποιο μεγάλο επενδύτη, είναι πιο πιθανό να προχωρήσει σε μια ναυπήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε θα το χαρουμε στην ακτοπλοια το Αριαδνη ή θα το δουμε να πηγαινει σε αλλα λιμανια μακρυα μας.Η ουσια δεν ειναι να λεμε αν ειναι ωραιο,πολυτελεστατο,γρηγορο,σταθερο αλλα αν γεμιζει κιολας.Και τα μεχρι τωρα στοιχεια δειχνουν .......:eek:

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε θα το χαρουμε στην ακτοπλοια το Αριαδνη ή θα το δουμε να πηγαινει σε αλλα λιμανια μακρυα μας.

Για να λες ότι φοβάσαι μη πάει σε λιμάνι μακριά. Κάτι θα έχεις ακούσεις και εσύ, που σιγοψιθυρίζεται στο λιμάνι:).

Ένα σενάριο που έχω ακούσει λέει ότι το Αριάδνη θα πάει στη Βενετία όσο κρατάνε οι επισκευές στα πλοία των Μινωικών.

Το Νήσος Χίος επιστρέφει στα Χανιά και το Νήσος Μύκονος στη Χίο Μυτιλήνη.

Ενώ στην Ικαρία Σάμο μένει ο Εξπρές Πήγασος, δε ξέρω τι θα γίνει όταν θα δέσει το Εξπρές Πήγασος, πιθανότατα θα αντικατασταθεί από το Εξπρές Σαντορίνη για τη διάρκεια της επισκευής.

Βέβαια μπορεί να μη γίνει τίποτα από αυτό το σενάριο:eek:

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, εάν η εταιρεία είχε σκόπό να το πάει σε μέρη μακρυνά...δεν θα το ξεκίναγε καθόλου και μάλιστα μετά Βαϊων και κλάδων.

Τι δηλαδή...ίσα ίσα για να αποχωρήσει σε 1-2-3 μήνες ηττημένη με το κεφάλι κάτω?

Η εταιρεία θα το παλέψει όσο παίρνει και όσο αντέχει οικονομικά. Εάν δεν...τότε θα το μεταδρομολογήσει. Και επειδή είναι ένα πλοίο υψηλών προδιαγραφών και μπορεί να σταθεί επάξια σε οποιαδήποτε γραμμή της Μεσογείου...τότε βλέπουμε. Ίσως, και γι' αυτό έβαλε τον πήχυ ψηλά στην ποιότητα. Για την περίπτωση αποτυχίας στα Χανιά να μπορεί να σταθεί οπουδήποτε.

Αυτά λοιπόν...αναμένοντες το Scenario XXVIII...:eek:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στα εγκαίνια ούτε για αστείο δεν ακούστηκε το ενδεχόμενο να φύγει το πλοίο. Και δεν μιλάω για τα μεγάλα κεφάλια αλλά για διάφορους άλλους. Ίσα ίσα που είπαν πως με αργούς μεν αλλά σταθερούς ρυθμούς η κίνησή του μεγαλώνει. Πάντως κι εγώ πιστεύω αυτό που λέει ο ΝΗΡΕΑΣ. Αν είχε σκοπό να το στείλει στις Μινωικές ή οπουδήποτε αλλού δεν θα έκανε τέτοιες εκδηλώσεις. Άλλωστε οι ετήσιες των Μινωικών πλησιάζουν. Θα είναι πολύ οξύμορο να πάρει το πλοίο ελάχιστες μέρες μετά τη δρομολόγησήξ του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια απορία έχω σχετικά με τα σενάρια “συνωμοσίας” (που η αλήθεια είναι πως αρέσουν σε όλους μας) και φέρουν τις δύο εταιρίες να τα έχουν κάνει πλακάκια: Αν πράγματι το Αριάδνη καλύψει τον Ιανουάριο & Φεβρουάριο τις ακινησίες στη Βενετία (όπως έγραψε η Ναυτεμπορική), η ΑΝΕΚ θα έχει αυτό το διάστημα 3 πλοία να ανταγωνίζονται τα 3 δικά της, σε Χανιά και Βενετία. Αν δεν πάει το Αριάδνη, η ΑΝΕΚ θα έχει 2 πλοία απέναντι στα τρία δικά της. Συνεπώς εγώ με τα φτωχά μαθηματικά μου δε μπορώ να διακρίνω τα οφέλη αυτής της... "συμφωνίας" :(

Link to comment
Share on other sites

εγω ενα σεναριο που μπορω να σκεφτω ειναι πως τωρα που ειναι τα "σκουρα" για την HSW με το Champion απεναντι της πιθανον και να γινει το εξης: Φευγει το ΑΡΙΑΔΝΗ για Βενετια και κανει τις ακινησιες. Την ιδια ωρα εφησυχαζει η ΑΝΕΚ οτι τον εδιωξε και αυτον τον κινδυνο και ξαναστελνει το Champion Ανκονα. "Ξε-ναυλωνει" και το Νικολη γιατι πλεον δεν χρειαζεται (πληρωνουμε και τοσα λεφτα). Πάνω που γίνεται αυτό "ξαναπετάει" η HSW την Αριάδνη στα Χανιά. έλα όμως που πλέον το μόνο που θα μπορέσει να μπει στο ανταγωνισμό απέναντι της θα είναι το ΕΛΥΡΟΣ το οποίο ωστόσο θα χρειαστεί πάαρα πολλά λεφτά για να φτάσει το επίπεδο του Αριάδνη...

Άρα αιφνιδιασμός.Τακτική υποχώρησης, μέχρι να εφησυχάσει ο..."εχθρόε" και στη συνέχεια επίθεση...ολοταχώς.

Ξαναλέω ότι είναι ένα σενάριο (πείτε το κι επιστημονικής φαντασίας) του..διεστραμένου μυαλού μου, λογικό όμως που θα μπορούσε να ευσταθεί

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απο της φοτογραφιες που ειδα στο site της εταιριας το μονο μερος που δεν μου αρεσε ηταν η rception καθολου ζεσαστια ενα μουντο πραγμα

http://www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/ships/ariadni/9.jpg

Η παλια reception ηταν πιο ωραια απο αυτη αλλα ηταν κλασικη και πηγαν να την κανουν μοντερνα και τα θαλασσοσαν

Παλια reception 1) http://images2.fotopic.net/?iid=ylc410&noresize=1&nostamp=1&quality=70 2)

Link to comment
Share on other sites

...το μονο μερος που δεν μου αρεσε ηταν η rception καθολου ζεσαστια ενα μουντο πραγμα....

Όταν ταξιδεύεις στη reception τη βγάζεις ? :D:confused:

Πάντως το καλοκαίρι που ταξίδεψα 2 φορές με το Ν. Χίος, τη δεύτερη πρόσεξα ότι υπάρχει και reception ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...