Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επιτρέψτε μου να κάνω κάποια σχόλια σχετικά με την MARLINES S.A. μιάς και την έχω ζήσει απο μέσα: 1ον Ο Μαραγκόπουλος ηταν ένας απο τους κυρίαρχους του παιχνιδιού πάνω απο μια δεκαετία. Πρίν ακόμα απο το 1990 έπιανε Ancona και Bari/Brindisi. ;) 2ον Αγόραζε τα πλοία δυο-δυο μια εποχή που η Αδριατική δεν ηταν στα πάνω της και τα δρομολογούσε με τιμές τσουχτερές για τα δεδομένα της εποχής. :confused: 3ον Δρομολογούσε τουλάχιστον τέσσερα πλοία ανα σεζόν στην Αδριατική με επέκταση Πειραιά, Κρήτη και Τουρκία (Charm M, Crown M, Countess M) συν τις ναυλώσεις του Dame M. ;) Τέλος ο Μαραγκόπουλος έκανε την μεγαλύτερη μαγκιά που λίγοι κατάφεραν: Πούλησε όλη τη σαβούρα πρίν ακόμα αρχίσει η κατρακύλα των μικρομεσαίων εταιριών της Αδριατικής, σε πολύ καλές τιμές. Πληροφορίες λένε οτι ασχολείται πλέον με Φορτηγά απλά δεν έχει δημοσιεύσει πράγματα στο Internet. Επίσης τα γραφεία της εταιρίας έχουν μεταφερθεί στην Κηφησιά...Αυτά!!!
Το Duchess M θα δρομολογηθεί Ελλάδα ή Αλβανία???

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Για εναν πρακτικα ασχετο(εμενα δηλαδη) με τις γραμμες της Ιταλιας πριν απο 15 χρονια, ηταν το νουμερο 2 μετα τη Μινωικη. Κριμα που δεν καταφερε να κρατησει εστω ενα κομματακι της πιτας για τον εαυτο του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλησε να ασχοληθει άλλο με την Αδριατική και τις υπάρχουσες τότε συνθήκες. Άνετα μπορούσε να κρατήσει το Dame M και Duchess M αλλά θα τα έτρωγαν τα μεγάλα. Εχει πλέον στραφεί στα Φορτηγά. Αν θυμάμαι καλά κάτι ψιλοαναφέρει στο site.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πραγματικά πολύ κρίμα φίλε Καραβολάτρη... :eek: Γενικά ο Μαραγκόπουλος είχε πολύ όμορφα βαπόρια. Η πλώρες τους ήταν φοβερές. Οι πρύμνες πάλι σε ορισμένα (βλέπε Baroness M που ήταν αρκετά τετραγωνισμένο) δεν έλεγαν και πολλά αλλά γενικά ήταν όλα τους όμορφα. Άλλες εποχές που δεν ξαναγυρίζουν, τι να λέμε...

Link to comment
Share on other sites

Nαι παλιες καλες εποχες!!...Εγω θυμαμαι μικρος το QUEEN M που επιανε μερικα καλοκαιρια στο Ηρακλειο. Φανταζε σαν κατι το διαφορετικο..!! Μια πλωρη ατελειωτη...μια "φορεσια" πρωτογνωρη...!! Μια φορα να το εβλεπες ξεχωριζε αμεσως!! Διαφορετικο αλλα σε εκανε να συμπαθησεις την σιλουετα του...!

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο Νeptune. Και όταν τα είχαν, πέρα απο ένα DAME M ούτε σκούπα δεν βάζανε μέσα στα βαπόρια, έτσι για τα μάτια του κόσμου. Η μπόχα του VISCOUNTESS M δε, χαρακτηριστικότατη. Καλά και άγια τα όμορφα βαπόρια αλλά και καμιά σκούπίτσα πότε πότε δεν κάνει κακό!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μιας και αναφέρθηκες σε ρυμουλκό proud_ionian να θυμήσουμε οτι ο Μαραγκό είχε στην κατοχή του για μερικά χρόνια το ρυμουλκό ΑΜΑΖΟΝΑ το οποίο βρίσκονταν στην Ηγουμενίτσα. Ήταν αρκετά μεγάλο και δυνατό

Link to comment
Share on other sites

Το Her Majesty M. είχε φτιαχτεί το 68 ως βοηθητικό στόλου του αυστραλιανού ΠΝ, το αγόρασε ο Μαραγκόπουλος γύρο στο 90 για να μετασκευαστεί σε κρουαζιερόπολοιο αλλά έμεινε όλα τα χρόνια δεμένο στην Ελευσίνα χωρίς να το αγγίξουν. Προς το τέλος μετανομάσθηκε Tara και λίγο αργότερα πήγε στην Ινδία για σκραπ.

Το Royal M. ήταν πρώην ρυμουλκό, που επίσης προοριζόταν για μετασκευή σε κρουαζιερόπλοιο. Επίσης έμεινε στην Ελευσίνα όπου και διαλύθηκε πριν δυο-τρία χρόνια.

Θυμάμαι μια διαφήμιση της marlines που ανέφερε τα ονόματα των πλοιών μεταξύ των οποίων ήταν και κάποιο Voli M., γνωρίζει κάποιος πιο καράβι ήταν?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ήταν η περίοδος που κυκλοφορούσε μια φήμη οτι θα ναύλωναν το Παναγία της Afroessa οπότε ίσως να προοριζόταν για αυτό το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Επιτέλους, μετά απο τόσο καιρό έμαθα απο τον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ Jan/2006 οτι το πρώην Ρ/Κ ΑΜΑΖΟΝΑ της Marlines είναι το σημερινό ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ των Φουρναράκηδων. Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει με το Web Site της εταιρίας??? Εδώ και έναν περίπου μήνα έχει βγεί off. Σημαίνει κάτι αυτό??? Λέτε να αρχίσουμε να την ξεχνάμε και την Marlines και το DUCHESS M???

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τι γίνεται η Marlines και το Duchess M??? Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό??? Δραστηριοποιείται στην Αλβανία??? Έχω καιρό να μάθω νέα της εταιρίας του Μαραγκό...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Duchess στην Δραπετσώνα.

Και σχολιάζοντας τα προηγούμενα να πώ ότι τα γραφεία δεν έφυγαν ποτέ απο την θέση τους, και δεν ασχολείται με τα φορτηγά. Κάπως αργά άλλως τε.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Οπως ειπαμε και αλλου, το Duchess M μετεφερθη στη ραδα της Ελευσινας και βρισκεται πια αγκαλιασμενο με το Παναγια Αγιασσου. Το 2007 δειχνει να φερνει την οριστικη εκλειψη και της Marlines απο το χαρτη με τα απο αυτην της Fragline.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Aν δεν κουνήθηκε απο την θέση του, πρέπει να αληθεύει το ραδιο galley , που έλεγε ότι δεν θα του ξαναδώσουν άδεια, διότι το παίζει εκ του πονηρού και βεβαίως ασφαλούς.

Ενας απο τους τελευταίους έμπιστους , πήρε την άγουσα.. αγοράζοντας και το αυτοκίνητο που του έκανε δώρο ο άρχοντας.

Το πιο πάνω σχόλιο του Ελληνα δεν απέχει της πραγματικότητος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Για τους λάτρεις των σκαριών του Ιονίου και της Αδριατικής δυο φωτογραφίες του Baroness M και του Princess M από την εποχή που μεσουρανούσε η Marlines:

gallery_2126_36_200737.jpg

gallery_2126_36_302543.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Μιλωντας για την εν λογω εταιρεια θα ηθελα να αναφερω οτι στην δεκαετια του 80 και Μεχρι τα Μεσα του 90 περιπου, οντως η εταιρεια θεωρειτο απο τις πολυ καλες ενω ειχε και αρχοντοπλοια που τα αγαπουσαν οι καραβολατρες.

ακοΜα και τα λεγοΜενα ''ασχηΜοπαπα" της (Barrones m) σου προκαλουσαν το ενδιαφερον.

στα της εταιρειας τωρα θυΜαΜαι οτι η εταιρεια ειχε σταθερη διαφηΜιστικη παρουσια σε πολιτικες εφηΜεριδες της εποχης νοΜιζω Με το σλογκαν ''παΜε ιταλια;'' (Aν κανω λαθος διορθωστε Με οποιος θυΜαται), ενω απο αφηγησεις συγγενικων προσωπων Μου εχω κρατησει οτι τα πλοια -τουλαχιστον- της αγκωνα ηταν πολυ καθαρα, περιποιηΜενα, ενω εντυπωση τους ειχε κανει το γεγονος οτι οταν Μπηκαν στην καΜπινα, τους περιΜεναν φρεσκα φρουτα και το πιο φουτουριστικο ηταν οτι οι κουβερτες που ηταν στρωΜενες, ηταν Μπλε Με το λογοτυπο της εταιρειας ενα τεραστιο m Μεσα σε δακτυλιο.

κοντολογις επροκειτο για Μια ιστορικη εταιρεια που εσβησε και αυτη θυΜα της "κοκκινης λαιλαπας" και οχι Μονο.......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σας κύριε gtogias των πλοίων Baroness m και Princess m όσο αφορά την marlines υπάρχουν πολλά πράγματα που θα ήθελα να πω μιας και είχα την τύχη να γνωρίζω τον κύριο Μαραγκόπουλο πάνω από μια δεκαπενταετία καθώς και πολλά άλλα στελέχη της εταιρίας και λόγω όλων αυτών μπορώ να πω ότι η εταιρία είχε αρκετά μεγάλα σχέδια για την πορεία της στις γραμμές της Αδριατικής με τον καιρό θα τα αναλύσουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...