Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν:

1.       Να μην έχει κόψει ούτε 50

2.       Όταν ενεργοποίησε την προσφορά των 50 να υπάρχουν ήδη κάποιες πωλήσεις, οπότε το σύνολο των επιβατών να είναι μεγαλύτερο

3.       Για λόγους εμπορικής πολιτικής, να προσθέτει επιπλέον θέσεις προφοράς σε κάποιες ημερομηνίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, Greek Ships said:

Δεν μπορω να καταλαβω την λογική των ναύλων της Attica Group. Για ποιο λογο η οικονομική θέση στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, ένα ταξιδι 9 ωρών να κοστίζει 28€ ενώ Πειραιάς-Σύρος που διαρκεί μόνο 3 ώρες και 20 λεπτά και Πειραιάς-Τήνος 4,5 ώρες να κοστίζουν 32,5€ και 35€ ;

Φίλε, ένα παράδειγμα θα σου δώσω.

Σύρος - Σάμος -> διακεκριμένη θέση (2 άτομα) + αμάξι μετ' επιστροφής = 348€
Σύρος - Ηράκλειο -> VIP θέση (1 ενήλικας και ένα παιδί στην ηλικία μεταξύ 5 έως 16 ετών, διότι η Minoan κάνει προσφορά σε αυτή την ηλικία) + αμάξι μετ' επιστροφής = 258€

Πιασ’ τ’ αυγό και κούρευτο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με τις ανατιμήσεις από 1ης Νοεμβρίου βλέπουμε ότι το εισιτήριο του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ για το κομμάτι Σκιάθος- Βόλος θα κοστίζει 27,5 ευρώ για 2:25 ώρες ταξιδιού, έναντι του ΕΡΑΤΩ που κοστίζει 28,00 ευρώ (κρατάει σταθερή την τιμή) για το ίδιο δρομολόγιο για 1,5 ώρα ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας αρκετά dummy booking με balearia από Θεούτα για Αλχεθίρας και ντένια ίμπιζα καθώς και με fred olsen για κανάρια νησιά παρατήρησα ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι αρκετά ανεβασμένες.Για παράδειγμα από corralejo για playa blanca για 25 λεπτά ταξίδι οι τιμές είναι 29 ευρώ ανά διαδρομή αν δεν είσαι μόνιμος κάτοικος του νησιού από το οποίο ταξιδεύεις αν όμως είσαι τότε έρχεται πολύ οικονομικότερα το εισιτήριο του επιβάτη περίπου 60-70%...Ένα τέτοιο μοντέλο στην Ελλάδα θα μπορούσε να δουλέψει ή θα ήταν τραγικά τα αποτελέσματα;Με αυτό τον τρόπο οι κάτοικοι των νησιών θα επωφελούνταν σημαντικά και πιστεύω θα επέστρεφαν πίσω στα πλοία αντί να ταξιδεύουν με αεροπλάνα που είναι το πλέον σύνηθες για τους κατοίκους των νησιών ενώ θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τον τουρισμό για ένα παραπάνω κέρδος το καλοκαίρι ειδικά στο island hopping που δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός του αεροπλάνου.Αν είναι off-topic θα παρακαλούσα τους mods να μεταφερθεί στο σωστό.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα ειναι να απορεις εκει στην κοινοπραξια που απευθυνοντε.δεν φτανει που ο ιταλος τους εχει παρει τα σωβρακα και στα χανια παρα αυξανουν και τις τιμες στα ηδη πανακριβα εισιτηρια τους.καμπινα δικλινη εξωτερικη χωρις εκπτωσεις 102 ευρω.θα κανουν να δουν επιβατες μηνες μεχρι το καλοκαιρι.εγω που κατεβαινω συνεχεια χανια εχω γινει με τον ιταλο φιλοι :lol:.και ας κανω απο εδω και περα κρουαζιερα και στο ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Καμπίνα δίκλινη εξωτερική single use με το Blue Horizon, 143 Euro, τον Οκτώβριο 2021!  Επιστροφή με Minoan ούτε τα μισά. Μην εκπλήσσεται κανείς με τα μερίδια αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυξησουλες και τα "οικολογικά πλοία της Μεσογείου". Τι κι αν καιμε το κακό καύσιμο και φοραμε σκραμπερ πρώτοι απ όλους τους άλλους, οι Μινωικες γραμμές ανεβάζουν τις τιμές απο 16.12.21 για την γραμμή των Χανίων. 

Για Χανιά λοιπόν πλεον το καταστρωμα απο 36 παει 39, η δικλινη εσωτερική απο 78 πάει 89!!!η δικλινη εξωτερική απο 87 πάει 99!!!

Με τσι γειες σας/μας. 

Link to comment
Share on other sites

Οταν φτηναινουν δεν τις κατεβαζουμε όμως. 

Οπως και να χει, το 11€ καπέλο στις καμπίνες είναι too much. 

ΥΓ: στη γραμμή του Ηρακλείου ΔΕΝ υπήρξαν ανατιμήσεις. Εκεί το καύσιμο είναι φθηνότερο; 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λογικά θα έχει αναφερθεί, αλλά μου έκανε φοβερή εντύπωση. Φίλος ήθελε να ταξιδέψει για Πάρο αυτή την εβδομάδα. Με πλοίο του έβγαινε κοντά στο 80ρι και με αεροπλάνο(Sky Express) ένα 90ρι . Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Link to comment
Share on other sites

On 7/14/2020 at 3:57 PM, basilis89 said:

Αν δεν Έχεις αυτοκίνητο, δυστυχώς συμφέρει Τ αεροπλάνο..

Όπως έχει ήδη ειπωθεί προ πολλού, ξεκάθαρο πλέον. Το πλοίο τείνει να γίνει μεταφορικό μέσο μόνο για επιβάτες με ΙΧ. 

Link to comment
Share on other sites

Και αυτο αν εχουν να παρουν πολλα πραγματα ή να κατσουν πολλες μερες

Τελος Νοεμβριου πηγαινελα Μυτιληνη για 4 μερες με Aegean συν νοικιασμενο αμαξι 210 ευρω.Το εισιτηριο μαλιστα δεν ηταν το τελειως οικονομικο αλλα μια κατηγορια πανω ωστε να μπορω να το ακυρωσω , οταν με πλοιο και αυτοκινητο εβγαινε συνολο 220. Η κρατηση εγινε 5 μερες πριν το ταξιδι .Πλεον ειδικα το χειμωνα βρισκεις εισιτηρια ισοτιμα με το πλοιο ακομα και 1-2 μερες πριν το ταξιδι 

Link to comment
Share on other sites

Όταν η "εμπορική πολιτική" συνοψίζεται στο "έρχονται μαζί μας μόνο αυτοί που δεν έχουν άλλη επιλογή οπότε ας τους χτυπήσουμε αλύπητα", τότε βράστα. Και στην υπόλοιπη Ευρώπη οι εταιρείες με φέρρυ αντιμετώπισαν τις κρίσεις τους λόγω του ανταγωνισμού των αεροπορικών εταιρειών αλλά έχουν καταφέρει να προσφέρουν ένα ανταγωνιστικό προιόν και να δημιουργούν καινούρια κίνηση. Αλλά εδώ έχουμε μείνει σε περασμένες δεκαετίες. Καινοτομία και φρέσκιες ιδέες, τίποτα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην έκταση που υπάρχουν σήμερα δε θα υπάρχουν. Αν όμως κρίνουμε με βάση το τι έγινε στο Ρίο - Αντίρριο, σίγουρα με τον καιρό θα βρούν και αυτοί ένα κομμάτι της αγοράς, με την προυπόθεση ότι θα προσφέρουν ανταγωνιστικά τιμολόγια. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως η σήραγγα -αν και όποτε αυτή κατασκευαστεί- θα είναι φτηνή.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό είπα οτι μετά θα στρώσουν. Η υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου-Πρέβεζας με συνολικό υποθαλάσσιο τμήμα 910 μέτρων (παραπλήσιο της μελλοντικής σήραγγας για Σαλαμίνα) έχει τιμή διοδίων για ΙΧ τα 3,00€.

Θεωρώντας οτι κάπου εκεί θα κυμαίνεται η τιμή των διοδίων και για την Σαλαμίνα, τότε τα 6,55€ σημερινά των πλοίων για ΙΧ και οδηγό είναι υπερδιπλάσια από την αναμενόμενη τιμή.

Θα αναγκαστούν λοιπόν σε μείωση άνω του 50% για να είναι ανταγωνιστικοί σε σχέση με την σήραγγα. Και τότε θα ανοίξουμε και νέα κουβέντα που θα λέμε "πως γίνεται το 2030 (π.χ.) να είναι βιώσιμη μια γραμμή με τιμή 3 ευρώ για ιχ και επιβάτη; άρα το 2022 κάνανε γερή μπάζα με τα 6,55€".

Ιστορία είναι όλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...