Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στα χρόνια τα καλά, τότε που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα, το εισιτήριο του ΙΧ ήταν πιο ακριβό στα ταχύπλοα, τουλάχιστον στα δικά μου μέρη (Αίολος Κεντέρης vs Μυτιλήνη ή Θεόφιλος). Γι'αυτό μου φάνηκε φυσιολογική η νυν διαφορά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Και λίγη που είναι η διαφορά,  αναλογιζόμενοι και το target group των 2 τύπων πλοίων.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω την εντυπωση παντως οτι και τα "καλα χρονια" στις τιμες του αυτοκινητου δεν υπηρχε διαφορα στη τιμη σε σχεση με το συμβατικο

Ο επιβατης ηταν στανταρ διπλασια τιμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 2003 το ΙΧ από Πειραιά για Χίο με το Μυτιλήνη είχε 69,40. ενώ με το Αίολος Κεντέρης 83,10. Αντίστοιχη η διαφορά στην επιστροφή. Το 2005 με το Νήσος Μύκονος 84.90, με το Αίολος Κεντέρης 92,60.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Αναερόβιος said:

Υπάρχει βέβαια πλέον πολύ μεγάλη διαφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου μεταξύ των δυο ακομα και αν μπει η έκπτωση των Μινοαν bonus πόσο μάλλον που πάρα πολλοί επιβάτες δεν έχουν καμία κάρτα πιστότητας και δεν έχουν και καμία όρεξη να βγάλουν.

Πειραιάς-Χανιά:

Κ/Ξ: DECK 38€

MINOAN: DECK 39€

 

Πειραιάς-Ηράκλειο:

Κ/Ξ: DECK 29€

MINOAN: DECK 46€

 

Στα Χανιά οι τιμές στο βραδινό δρομολόγιο των Μινωικών έχουν τιμή συν 1 ευρω από της κοινοπραξίας, ωστόσο οι επισκέπτες των Χανίων, που δεν θα εχουν κάρτα Μινοαν, θα εχουν έκπτωση επιστροφής 20% έχοντας κέρδος μιας και το δρομολογιο μετάβασης έχει ήδη μειωμένες τιμές μιας και ειναι ημερήσιο. Ταχύτερο, νεότερο πλοίο, με λιγότερες πλευσιμες ώρες για τις Μινωικές.

 

Στο Ηράκλειο η κοινοπραξία έχει χαμηλότερη τιμολογιακή πολιτική και παράλληλα προσφέρει και 20% εκπτωση για κατάστρωμα και 10% για καμπίνες για μελη του seasmiles. Δυστυχώς δεν ισχύει και στα Χανιά. Η κοινοπραξία με λιγα λόγια τιμολογιακά πλεονεκτεί στο Ηράκλειο, ενώ οι Μινωικές έχουν πλεονέκτημα στα Χανιά.

Όπως και να έχει, όποιος θέλει να ταξιδέψει οικονομικά, θα βγάλει και κάρτα, για να επωφεληθεί στο μέγιστο. Είναι ανέξοδο και σίγουρα θα κερδίσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τους εξηγείς (των επιβατών) πόσο μπορούν να κερδίσουν βγάζοντας τη κάρτα και κυρίως πόσα γλυτώνουν αν μεταφέρουν και αυτοκίνητο και πάλι ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να μπουν στην ολιγόλεπτη διαδικασία!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, proud_ionian said:
  • εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια μεταξυ μας, τα εισητηρια δεν ειναι ακριβα για τα δεδομενα των γραμμων. τα πληρωναμε παλιοτερα και πολυ ακριβοτερα, με φθηνοτερο πετρελαιο. :wub:

 

1 hour ago, Ariadne said:
  • εισητηρια, κρατησεις, τιμολογια -> Σε αυτό, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω λίγο ^_^ Σε σχέση με το εξωτερικό και την απόσταση, είναι ακριβά. Και παλαιότερα, τα πληρώναμε πολύ φθηνότερα. Μπορεί σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου, να ήταν ακριβότερα, αλλά από την τσέπη μας, έβγαιναν λιγότερα λεφτά.

 

 

On 7/19/2008 at 4:42 PM, proud_ionian said:

οι τιμες της stritzis εχουν πλεον ως εξης

€61.90 το ΙΧ και 16,90 το ατομικο απο πατρα για σαμη/βαθυ/πισαετο. (20% εκπτωση στις επιστροφες των ΙΧ).

€46.5 το ΙΧ κυλληνη πορο και 9,9 ο επιβατης (εκει το 20% για ολους).

η κοινοπραξια στον πορο ειναι αισθητα φτηνοτερη:rolleyes: €46,00 και 9,70. (οι ζακυνθινοι στο site δεν εχουν περασει την τελευταια αυξηση και ειναι λιγο χαμηλοτερες οι τιμες που δινουν).

περσι τον ιουλιο πατρα ιθακη ειχε €55,00 το ιχ και €14,90 το ατομικο. αυξηση 12,55% και 11,35% αντιστοιχα (σε δυο δοσεις). η εταιρεια εχει απορροφησει (για την ωρα) ενα μεγαλο μερος της αυξησης της τιμης των καυσιμων.

ΥΓ στο site της strintzis ferries εχει σκαναρισμενο το πρωτο εισητηριο που εκοψε το επτανησος. 5/8/03 πορος κυλληνη € 31.10. (αντιστοιχες ηταν και οι τιμες της κοινοπραξιας τοτε).

ξεχνας για το ΙΧ τα 47ρια στον πορο και 60ρια στην πατρα.

τωρα ειναι 39 στον πορο, 53 πατρα θιακι και 50 η σαμη (κατσαρα ποσα ειναι. ,90;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπότε, έχουμε δίκιο και οι δύο :P

Φτηνότερα τα 39 από τα 46, αλλά επίσης και φτηνότερα τα 31 από τα 39.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Η ΑΝΕΣ Ferries φέρνει νέες φθηνότερες τιμές και στα Ι.Χ. που είναι μεγαλύτερα σε μήκος των 3,70μ. . Επομένως όλες οι τιμές των Ι.Χ. για τα νησιά των Σποράδων από και προς Βόλο με το Ε/Γ - Ο/Γ Πρωτεύς αποκτούν μία ενιαία τιμή σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

FB_IMG_1570264147592.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ToMonopolioMasEfage said:

Θα ειναι κρίμα πάντως να καταλήξει και η ΑΝΕΚ στο Μανώλη. Ήδη θέλουμε ένα 500αρι να βγούμε από την Κρήτη. Ίσως φταίει ότι ταξιδεύω πολύ στη γραμμή, και όχι σαν οδηγός νταλίκας, και τυχαίνει να βλέπω τα προβλήματα πιο πολύ από κάποιον που θα έκανε περιστασιακό ταξίδι. Όπως επίσης και ότι ταξιδεύω με οικογένεια κάποιες φορές, και γυναίκα και παιδιά δεν έχουν καραβολατρικά ενδιαφέροντα, οπότε η γκρίνια πάει σύννεφο😜.

Το 500αρικο το θεωρώ υπερβολικό.

2 ενηλικες και 2 παιδια εως 16ετων σε 4κλινη εσωτερική και ΙΧ, με επιστροφή

■Με Μινωικές είναι στα 327€ αυτη την περίοδο (των τριγωνικών δρομολογίων) ενώ μετά τον Δεκέμβρη είναι στα 409€.

■Με κοινοπραξία είναι στα 326€ 

Άρα το 500άρι και το 600άρι που ακούμε συχνά να λέει ο κόσμος,:ph34r: απέχει πολύ μακριά από την πραγματικότητα. 

Φυσικά να πας μετά σε εξωτερικές ή λουξ καμπίνες, φυσικά η τιμή αλλάζει, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή, κι όχι κόστος που δεν μπορείς να αποφύγεις ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βεβαίως, αλλά και το 400-άρι δεν το λες και λίγο για πολλούς από τους συμπατριώτες μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είπα οτι το 400αρι ή το 300αρι είναι λίγο. Δεν σχολιάσα καν αν ειναι πολύ ή λιγο.

Όμως αν το 400 δεν είναι λίγο για πολλούς απο τους συμπατριώτες μας (αλήθεια, σε ποιούς αναφέρεσαι;), ποιά θα ήταν ικανοποιητική τιμή για μία 4μελή οικογένεια με ΙΧ όχημα για μετάβαση ΚΑΙ επιστροφή;

Να επαναλάβω οτι οι τιμές που εχω καταγράψει είναι ΜΕ επιστροφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nikos_Chania said:

Φυσικά να πας μετά σε εξωτερικές ή λουξ καμπίνες, φυσικά η τιμή αλλάζει, αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή, κι όχι κόστος που δεν μπορείς να αποφύγεις ;)

Να πας σε εξωτερική καμπίνα δεν είναι μόνο από επιλογή, αλλά και από έλλειψη διαθέσιμης εσωτερικής καμπίνας😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έχεις οικονομικό θέμα για την διαφορά των π.χ. 40 ευρώ της εξωτερικής με την εσωτερική, και γενικότερα έχεις θέμα οικονομικό, δεν πας παραμονή του απόπλου σου να κλείσεις εισιτήρια @Panagia Ekatontapiliani!!! 

Από τέτοιες εξυπνάδες έχουμε χορτάσει εδώ μέσα. Το ξαναείπα και πιο πανω, η προσφερόμενη πιο οικονομική τιμή, στην πιο οικονομική θεση με κλίνη είναι αυτή που ανέφερα.

Απο κει και πέρα και ανάλογα τις συνθήκες διαμορφωνεται και η εκάστοτε τιμή!!

Είναι σαν να μου λες να παω με αεροπλανο σήμερα στην Κω και να σου πω "απαπα φωτια!! 170ευρω το εισιτηριο για Κω; Αν ειναι δυνατον!!"

Οπότε λίγη εγκράτεια και σωστή αντίληψη θα βοηθούσε στο να λέμε σωστά τα δεδομένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειναι απαραίτητα εξυπνάδα, εκτός κι αν θεωρήσουμε πως όλοι όσοι έργάζονται και ταυτόχρονα έχουν οικογένεια (πολύ περισσότερο αν εργάζονται και οι δύο) μπορούν να προγραμματίσουν πολύ καιρό πριν το ταξίδι τους. μακάρι να ηταν έτσι αλλά δυστυχώς απέχει πολύ ακόμη από την ελληνική πραγματικότητα αυτή η κατάσταση.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα  συμφωνησω με τον @hayabusagr

με τα ελληνικα δεδομενα, δεν ειναι ευκολο για οποιον ταξιδευει, ειτε για αναψυχη, ειτε για επαγγελματικους λογους, να προγραμματισει πολυ νωρις. 

για να επανελθουμε στην αρχη της κουβεντας, οταν θες να υπολογισεις ενα μεσο κοστος για εναν προορισμο, δεν θα βασιστεις στις τιμες του early booking

γενικα μιλωντας, τα λεφτα δεν περισσευουν και ειτε 380, ειτε 450, ειναι γυρω στα 2/3 του βασικου μισθου.

συμπερασμα: αφηστε τα μιση:wub: και ψηφιστε οσοι δεν εχετε ψηφισει:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλάτε όμως και οι δυο σας, σαν οι εσωτερικές καμπίνες να είναι το early booking. 

Πολύ απλά τελευταία στιγμή έχεις μειωμένες πιθανότητες να βρεις εσωτερική καμπίνα, όχι οτι δεν προκειται να βρεις.

Και επαναλαμβανω, το κόστος της εξωτερικής δεν είναι πολύ πάνω από την εσωτερική για να μιλάμε για σημαντική επιβάρυνση μίας οικογένειας που θα πάει ταξίδι.

Και εν τελει, ταξίδι θα κάνει, γνωρίζει τα συν και τα πλην. Δεν θα βγαλουμε λοιπον οτι ειναι ακριβά τα εισιτηρια επειδη δεν θα υπολογίσουμε την φθηνοτερη δυνατή τιμή.

Όπως επίσης, και κλείνω, είτε για διακοπές, είτε για δουλειές, γνωρίζεις καλά το ποσο κοστιζουν και τι συμφέρει. Ακόμα λοιπόν κι αν δεν μπορείς να προγραμματίσεις έγκαιρα το ταξίδι σου, ακόμα και στην λύση της τελευταίας στιγμής να καταλήξεις, ε, 500 ευρώ δεν θα δώσεις! (απο το 500αρικο ξεκινήσαμε να σας θυμισω).

Ουτε χρυσώνω το χάπι, ούτε ευλογώ γένια, αλλά αρνούμαι να θεωρήσω σαν κόστος μεταφοράς κάτι πέραν του ελάχιστου δυνατού κατά περίπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikos_ChaniaΌταν έχεις κλειστοφοβικό στην οικογένεια, η εσωτερική δεν είναι επιλογή. Μην ξεχνάς το αμάξι, δε μπορείς να κάνεις ταξίδι με 4 άτομα οικογένεια. 450 ευρώ βγαίνει Μινωικές και κάπου τόσο και κοινοπραξία. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι φτωχή η εταιρεία που κοστολογηγει την Σύρο κ τα διπλανά Νησια με πιο ακριβές τιμές κ από το Ηράκλειο κ δεν έχει για να αυξήσει λίγο την ταχύτητα του Νάξος... Ούτε τα ωράρια του δεν βγάζει. Δίνει άφιξη Σύρο σε 3 κ 40 και δεν κάνεις λεπτό κάτω από 4 ώρες.

Edited by Aksyros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Σύρο πουλάει μόνο κατάστρωμα και καθισματα.

Στο Ηράκλειο πουλαει καμπινες ενω το καταστρωμα το επιλεγουν όσοι το αντεχουν. 

Οποτε σωστα τα τιμολογει. Δεν παει απαραιτητα με την αποσταση ή τον χρονο.

Το Ναξος και το Παρος ειναι κοντα εικοσαετιας, βαπορια που δουλευουν συνεχως, και δεχονται της απαραιτητες συντηρησεις στις ετησιες. Κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί διάφορες βλάβες και δεδομένης της ανάγκης τους, πανε σε ασφαλή όρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παράδοξο είναι το εξής.. 

Θέλω να πηγαίνω με newbuilding που χτυπάει 30 κόμβους με όλα το comforts που καεί τα ΕΛΠΕ το 24ωρο αλλά θέλω να είναι φθηνό.. 

Τα 100 αρικα που κοστίζει ένα βαπόρι να χτιστεί η έστω και λιγότερο από τα μισά να το πάρω μεταχειρισμένο, συν τα  opex, φόροι κλπ.. Κάπως πρέπει να βγουν.. Άμα σας φέρω καμία Ρομιλντα με σκισμένα καθίσματα και το πάω στα 12 κομμένο για οικονομία με φθηνό εισιτήριο θα επανάστατησετε.. 

Καταλαβαίνω ότι για κάποιους ειναι ένας μισθός το πήγαινελα με καμπίνα αλλά στη τελική είναι επιλογή και όχι ανάγκη.. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα γιατί πλησιάζουμε να γίνουμε ΠΑΣΟΚ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές φορές όμως είναι και ανάγκη.

Δεν μπορείς να πας κολυμπώντας στην Κρήτη ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά σκισμένα καθίσματα βρίσκουμε σε πολλά πλοία, δεν είναι ανάγκη τώρα να κλαίμε για το πως θα γίνουν πιο πλούσιες οι εταιρείες μη τυχόν και μας αφήσουν χωρίς συγκοινωνία !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...