Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/5/2022 at 8:11 PM, Captain_Nionios said:

Ιούνιος 2022: 48 !!!

Φτάνει στα όρια του αδιανόητου πλέον.

Με ταχύπλοα δεν ταξίδευα ποτέ. Είχαν ξεφύγει ήδη και πλέον έχουν φτάσει στο διάστημα, αλλά όταν το βλέπεις πλέον και στα συμβατικά πραγματικά παγώνεις. 

Οι ντόπιοι επιχειρηματίες των νησιών άραγε έχουν κάνει κάποιες κινήσεις για να μπει λίγο φρένο;

Τη Νάξο την αγαπάμε πολύ, όποτε μπορούσαμε πηγαίναμε 4 μέρες ανά 3-4 χρόνια. Το σκεφτόμασταν για φέτος αλλά ειλικρινά δε θα πάμε. Κάποια στιγμή πρέπει να πούμε και εμείς σαν πελάτες τους όχι. 

Εγώ έχω βρει λύση.. 

Παρασκευή πρωί 7μισι.

Λαύριο ναξος με 20€ το ατομικό και 65€ το αμάξι.. 

-Για όσους έχουν αμαξι-

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, TritoN said:

Δεν γνωρίζω όμως αν λόγω της επιδότησης θα έπρεπε να έχει καλύτερες τιμές ή το υπουργείο καλύπτει μόνο πετρέλαια πχ. 

Θέτετε ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα.

Αλήθεια η Άττικα, που εφαρμόζει μειώσεις ναύλων στις τόσες άγονες που κατέχει?

Όλο ανακοινώσεις περί κοινωνικής προσφοράς βλέπουμε, αλλά επί της ουσίας τίποτα.

Και είναι κρίμα.

Νησιά μικρά να μένουν πίσω εξαιτίας τέτοιων τιμολογιακών πολιτικών.

Να επισημάνω πως το παρόν δεν αποτελεί μομφή προς εσάς, αξιότιμε γράφοντα.

Link to comment
Share on other sites

Να επισημάνουμε ότι η διαμόρφωση των τιμολογίων είναι "ελεγχόμενη" μόνο για τους επιβάτες της Οικονομικής θέσης, για ΙΧ επιβατηγά και ανά μέτρο στα φορτηγά, και αυτό μόνο στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας και σε γραμμές που έχουν "μικρή" κίνηση.

Η σχετική απόφαση είναι η 3323.1 του 2005 η οποία επικαιροποιείται σε τακτική βάση. Οι επικαιροποιήσεις περιέχουν τους σχετικούς πίνακες υπολογισμού των παραπάνω. Για τα ταχύπλοα και τα Ιπτάμενα Δελφίνια προβλέπεται η σχετική προσαύξηση, πάντα για Οικονομική θέση.

Όλα τα υπόλοιπα είναι ελεύθερα.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Αν και οι τιμές γενικά έχουν πάρει την ανηφόρα, έχει ενδιαφέρον να κάνει κανείς κάποια σύγκριση με το 2019. Ενδεικτικά βλέπουμε ότι η Παροναξία, Σύρος Τήνος και Μύκονος έχουν τσιμπήσει ένα 10ρακι. (σε παρένθεση οι τιμές συμβατικού το 2019) 

Πειραιά Πάρος (36)    46.5
Πειραιάς Σύρος(33) 42.5

Η Ραφήνα είναι 8 ευρώ πάνω για Τήνο και 9 για Μύκονο 

Ραφήνα Τήνος (27) 35

Ραφήνα Μύκονος (29) 38

Στις Δυτικές Κυκλάδες η αύξηση είναι μεγαλύτερη. 

Σίφνος Πειραιάς (50) 65.7

Επίσης σε κάποια ενδοκυκλαδικα οι τιμές είναι φωτιά 

Νάξος Ίος με ταχύπλοο 57.5

Μύκονος Νάξος με ταχύπλοο 29-49.70

Έχουμε όμως και κάποια παράδοξα. Τήνος Πάρος με συμβατικό (32) 30 και Τήνος Σαντορίνη 58 με συμβατικό το 2019 και 60 με ταχύπλοο φέτος. 

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν αιτήματος στο υπουργείο Ναυτιλίας(?) που είχε άμεση ανταπόκριση(?), οι τιμές από και προς Κάρυστο επέστρεψαν εκεί που ήταν. 

Link to comment
Share on other sites

H blue star (μέχρι στιγμής) προχώρησε σε νέες αυξήσεις. Πειραιάς Νάξος στα 51,5 ευρώ πλέων και το αυτοκίνητο στα 116 ...

Edited by george p.
Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη φετινή αρπαχτή (εννοείται πάντα απο την Αττικα) δεν έχει τελειωμό. Απο 1/7 και νέα αύξηση 5% ΚΑΙ σε επιβάτες ΚΑΙ σε οχήματα στις γραμμές Κυκλάδων - Δωδεκανήσου - Ικαρίας και Σάμου. Εξαιρούνται Σποράδες και Χίος - Μυτιλήνη. 

Υ.Γ. Ετοιμάζω βαλίτσες για να πάω στα Ψαρά τον επόμενο μήνα αφου μου δίνει 50% έκπτωση με την κάρτα !!!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, margaritis24 said:

Κοιτα,αρπαχτη δε το λες δε καινε αερα τα βαπορια Αλλα ναι θα δυσκολευουμε πολυ να παμε διακοπες φετος

Δηλαδή τα πλοία των Σποράδων και της Κρήτης (λόγω βέβαια ανταγωνισμού) και Χίου -Μυτιληνης (λόγω επιτροπής ανταγωνισμού) καίνε άλλο καύσιμο ;

Link to comment
Share on other sites

Blue Star για Νάξο.

Μάιο 2021: 34
Ιούνιο 2021: 37
Νοέμβριο 2021: 39.5
Μάρτιο 2022: 43.5
Ιούνιο 2022: 48
Ιούλιο 2022: 51.5

Μας ενημέρωσαν από πάνω αλλά ας έχουμε και τη συνολική πρόοδο.

Το 2019 που αναφέρθηκε 36 ευρώ, ήταν πριν την μείωση του ΦΠΑ, μετά έπεσε στα 34.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Δηλαδή τα πλοία των Σποράδων και της Κρήτης (λόγω βέβαια ανταγωνισμού) και Χίου -Μυτιληνης (λόγω επιτροπής ανταγωνισμού) καίνε άλλο καύσιμο ;

Οχι αλλα εκει εχουν μεγαλυτερο κερδος λογω των γκαραζ κ μικροτερης καταναλωσης απ οτι στις κυκλαδες που καινε το π@το τους τα blue star 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Δηλαδή τα πλοία των Σποράδων και της Κρήτης (λόγω βέβαια ανταγωνισμού) και Χίου -Μυτιληνης (λόγω επιτροπής ανταγωνισμού) καίνε άλλο καύσιμο ;

Όχι, το ίδιο καίνε αλλά την ζημιά την πληρώνουν τα υπόλοιπα κορόιδα.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια "χαζή" ερώτηση? Γιατί δεν υιοθετούν και στην ακτοπλοΐα το σύστημα των αεροπορικών, με διαφορετική τιμολόγηση ανάλογα την ημέρα-ζήτηση-3ήμερο κλπ? Από τη στιγμή που πλέον δείχνει το πράγμα να έχει ξεφύγει τελείως με τι τιμές. 

Link to comment
Share on other sites

Η λύση της δυναμικής τιμολόγησης είναι μία διαφορετική προσέγγιση αλλά δεν θεωρώ πως θα έλυνε το πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ακτοπλοΐα.  Αν υποθέσουμε πως έχουν γίνει αυξήσεις 30-35%, με την νέα προσέγγιση (που καμία εταιρεία/σύστημα διανομής δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει) σε κάποια δρομολόγια θα έβρισκες εισιτήρια με +20-25% και σε κάποια με +40-45%

Link to comment
Share on other sites

Σωστά και  η τιμή δεν είχε σχέση μόνο με την μέρα αλλά και με το σκέλος της διαδρομής (αναχώρηση/επιστροφή). Αλλά και πάλι δεν ήταν σύστημα δυναμικής τιμολόγησης (όπως στα αεροπλάνα με αλγόριθμους που «διαβάζουν» την ζήτηση) αλλά απλά ένα σύστημα με δύο μόνο διαφορετικές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...