Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Flyingcat 4:

Σίκινος - Ραφήνα 50€

Σίκινος - Μύκονος 58€ 

Απ'τα παράλογα/παγίδες των ενδοκυκλαδικών με τα ταχύπλοα 😁

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακριβώς! 😁 Ακόμα καλύτερα, κλείνεις εισιτήριο για Τήνο (49€) που είναι φτηνότερο από τη Ραφήνα και κατεβαίνεις στη Μύκονο!

Επίσης Σαντορίνη - Τήνος 58€, Σαντορίνη - Ραφήνα 40€ με το Superrunner..

Και μετά τα τελευταία, Ραφήνα - Νάξος 32€ (!!!), Ραφήνα - Μύκονος 44€

Πέρα από τα ενδοκυκλαδικά που πάντα ήταν τσιμπημένα, δεν νομίζω πως είχαμε ξαναδεί νησί που είναι στο τέλος του δρομολογίου να έχει χαμηλότερη τιμή από νησί στην αρχή του δρομολογίου ενός πλοίου! 

Και επίσης, μετά τις τελευταίες αλλαγές στις τιμές του Superrunner, νομίζω ότι οι αδερφοί δεν παίζουν και πολύ τίμια φέτος.. Κάνουν ό,τι τους έκαναν πέρσι και γκρινιάζανε.. μετά αν και η αντίθετη πλευρά αγριέψει ποιος ξέρει τι θα κάνουν και τι θα λένε..!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Η Seajets διαφημίζει τη μειωμένη τιμή του Tera Jet από Ραφήνα για Τήνο με 19€, αλλά η επιστροφή από τη Τήνο για Ραφήνα είναι στα 32.70€!!! Ενω οι τιμές με το Νάξος Τζετ για τις ίδιες διαδρομές είναι 39,70€ ανά διαδρομή!! Σε αντίθεση με την Άνδρο που η τιμή των 19€ ισχύει και στις δύο διαδρομές με το Tera Jet. 

Από Ραφήνα για Μύκονο το Tera Jet έχει 44.70€ και το Νάξος Τζετ έχει 52.70€ ανά διαδρομή.

Οι τιμές από Ραφήνα για Σύρο με το Νάξος Τζετ είναι 39.70€ ανά διαδρομή.

Από Ραφήνα για Νάξο οι τιμές με το Tera Jet είναι 35,70€και η επιστροφή στα 39,70€. Ενώ με το Νάξος Τζετ η διαδρομή είναι στα 52.70€.

Από Ραφήνα για Πάρο οι τιμές με το. Tera Jet είναι 38,90€ ανά διαδρομή. Ενώ με το Νάξος Τζετ η διαδρομή είναι στα 52.70€.

Οπότε οι τιμές για Μύκονο Πάρο Νάξο με το Νάξος Τζετ είναι ίδια! Ενώ με το Tera Jet η τιμή για τη Μύκονο είναι πιο ακριβή από τη Πάρο και τη Νάξο, όπως και η τιμή της Πάρου σε σχέση με τη Νάξο!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν και ίδιος όμιλος, blue star και hsw εχουν διαφορετικες τιμές στην Χίο-Μυτιλήνη με την πρώτη να ειναι ακριβότερη κατα 0.5ευρώ, παρόλο που το πλοίο της -διαγορας- εκτελεί το δρομολογιο σε περισσοτερη ωρα απο το σάμος. 

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά νομίζω ότι υπήρχε προ εξαγοράς και στους ορούς για την έγκριση της εξαγοράς από την επιτροπή ανταγωνισμού έλεγε ότι δεν πρέπει να αλλάξουν τη συχνότητα των δρομολογίων και τις τιμές, όποτε για αυτό νομίζω ότι υπάρχει αυτή η διαφορά

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Από ότι βλέπω η τιμή του World ChampionJet Από Πειραιά για Σαντορινη και αντίστροφα ,αυξάνεται στα 77.80€ από τα 69.70€ στην economy και αντίστοιχα στις αλλες θεσεις Club και Platinum.Εξάλλου μιας που τώρα δεν υπάρχει η Hellenic με το Hellenic Highspeed αυτοί που θέλουν να πάνε γρήγορα Πειραιά δεν έχουν άλλη επιλογη εκτός από το World και το Tera(για τις αναχωρήσεις γύρω στις 12)....Μονοπώλιο,δυστυχώς ....

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λες και μονοπώλιο. Ένα νησί στον οποίο προσεγγίζουν πλοία πολλών εταιρειών, με πολλές και διαφορετικές ταχύτητες, για πολλούς προορισμούς. Μάλλον είναι η επιτομή του πλήρους ανταγωνισμού, έστω μόνο για το καλοκαίρι. Τι να πουν άλλα νησιά που πάει μόνο μια εταιρεία, σε ωράρια που σκοτώνουν την κίνηση και τις όποιες παραγωγικές προσπάθειες. Τα παραδείγματα άπειρα, αλλά μη θίξουμε την ιερή αγελάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Το εννοώ κυρίως για τα ταχύπλοα αφού πλέον είναι η μοναδική εταιρία μαζί με το supercat το οποίο φεύγει αργά το απόγευμα που πάνε Πειραιά.Το μεσημέρι δεν υπάρχουν άλλα ταχύπλοα εκτός της Seajets,ενώ πέρυσι υπήρχε και το Hellenic Highspeed

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μονοπώλιο δεν είναι. Αυτό έχει σημασία. Ο επιβάτης έχει πολλές επιλογές για πολλούς προορισμούς. Τα μετρά και αποφασίζει τι τον βολεύει, τι μπορεί να πληρώσει και τι του αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το βλέπω 79,70 (αύξηση 10€), ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι το Worldchampion Jet και το TeraJet με ίδια ώρα αναχώρησης από Πειραιά και άφιξης στη Σαντορίνη, έχουν 20€ διαφορά στο εισιτήριο! 79,70 το WCJ, 59,90 το TJ (και το SeaJet με 20' παραπάνω ταξίδι 55€)!

Link to comment
Share on other sites

Εχεις την επιλογη να διαλεξεις δε σε αναγκαζει κανεις ισα ισα που εγω το βλεπω κ πιο σωστο γιατι αναλογα με το πλοιο κ τα λειτουργικα του κοστολογει κ το εισητηριο!για σκεψου να εβαζε κ το seajet 80€ εκει θα ηταν κοροίδια αλλα το αφηνει στον επιβατη να διαλεξει

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Τότε άμα είναι να κοστολογεί ανάλογα με τα λειτουργικά το Tera με τους 15 περίπου τόννους την ωρα,μπορει και παραπανω, πόσο θα επρεπε να είχε βάλει το εισιτήριο;

Θα μου πεις ο Ήλιο είχε βάλει 15€ για Τήνο Μύκονο πριν 2 χρόνια,οπότε....

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αναφέρατε για το Tera: 

Το εισιτήριο δεν είναι (και ούτε πρέπει να είναι) ανάλογο με τα λειτουργικά έξοδα, αλλά ανάλογο με την υπηρεσία. Ο βασικός περιορισμός που υπάρχει είναι ότι το εισιτήριο πρέπει να είναι περισσότερο από τα λειτουργικά έξοδα του πλοίου (κοινώς να μην πουλάς σε τιμή χαμηλότερη από τα έξοδά σου), και αυτό βάσει ενός από τους 4 βασικούς κανονισμούς της ΕΕ για τη ναυτιλία (4057/86 ). 

Και το Tera, με τα 15 ευρώ, έβγαζε τουλάχιστον τα εξοδά του και ένα Χ κέρδος - εξαιρετικά ασήμαντο βέβαια. Και κρίνοντας ότι ένα φεγγάρι εκείνο το καλοκαίρι το MGO είχε πάει στα 418 δολλάρια/mt (ακριβώς την περίοδο που το έριξε στα 15 ευρώ - τέλη Ιουνίου),  η μείωση έγινε στην σωστή στιγμή (και οφείλουμε να πούμε ότι βλέπουμε πολύ συχνά αύξηση εισιτηρίων με την αύξηση του πετρελαίου αλλά ψιλοσπάνια υπάρχει η αντίστοιχη μείωση όταν μειώνεται η τιμή του καυσίμου)... 

Έγινε ένας υπολογισμός από τον @Nick the Greek στο θέμα το πλοίου, εγώ θα κάνω έναν όμοιο υπολογισμό με τα εκ των υστέρων δεδομένα και φοβερά μπακάλικο....... 

Για την ιστορία, ας πούμε πολύ χονδροειδώς: 440$/mt (λέμε ένα μέσο νούμερο) ο τόνος και 0,9 ευρώ = 1 δολλάριο. 

Ημερήσια έξοδα: 

8 ώρες με 10 τόνους/ώρα - 80 τόννοι - 39100 ευρω (στους 31 κόμβους πχ)

2 ώρες με 7 τόνους/ώρα - 14 τόννοι - 6850 ευρώ (λιμάνια / standby / όταν πάει κομμένο κλπ)

14 ώρες με 1 τόνο/ώρα - διανυκτερεύσεις στη Ραφήνα 

Ημερήσια έσοδα:

500 επιβάτες με 15 ευρώ (ραφήνα τήνο ή μύκονο) = 7500

500 επιβάτες με 28 ευρώ (ραφήνα πάρο η νάξο) = 14000

500 επιβάτες με 21 ευρώ (μύκονο ή τήνο ραφήνα) = 10500

500 επιβάτες με 33 ευρώ (πάρο η νάξο ραφήνα) = 16500

500 ενδοκυκλαδικοί επιβάτες όλοι με 30 ευρώ έστω = 15000

200 ιχ με 50 ευρώ = 10000 ευρώ

250 ιχ με 45 ευρώ = 11250 ευρώ

(για τα ιχ η πραγματικότητα είναι ότι μετέφερε κάθε μέρα 300 ιχ μόνο στο νησιά-Ραφήνα οπότε είναι συντηρητικό το νούμερο)

Σύνολο έσοδα: 84750

Σύνολο καύσιμα: 52800

Ας βγάλουμε 35% από τα έσοδα (φορολογία/πράκτορες κλπ) σύμφωνα με τον υπολογισμό του @Nick the Greek , οπότε μένουν ως κέρδος καπου στα 3.000 / ημέρα - που βέβαια τον Αύγουστο ήταν παραπάνω ενώ προφανώς θα υπήρχαν και μέρες που μπορεί να ήταν μείον . 

(Λείπει το κόστος πληρώματος από τον παραπάνω υπολογισμό ωστόσο, καθώς και τα έσοδα από κυλικεία κλπ που τα εκμεταλλεύεται η εταιρεία , που μπορεί να είναι στα 3 χιλιάρικα τη μέρα - έστω 500 επιβάτες από 2 ευρώ ο καθένας και 500 απο 4 - με τα μισά να μένουν στο ταμείο - βγάζει 45.000/μήνα.....)

Οπότε νομικά είναι καλυμμένος..... Τώρα γιατί οι άλλοι με βαπόρια των 30 τόνων το 24ωρο, και με 250 ευρώ τον τόνο  και όχι 450 όπως τα ταχύπλοα χρεώνουν κανα 20άρικο μόνο για Άνδρο, είναι ένα ερώτημα.....

***** Απλα κατι δε μου καθότανε καλά, και αντιλήφθηκα ότι αντί 0,9 δολλάρια=1 ευρώ έκανα το ανάποδο στο φύλο excel από κεκτημένη ταχύτητα...... 

Με το καύσιμο στα 440$/mt αυτό που μένει στο ταμείο με αυτά τα νούμερα και τις ίδιες παραδοχές είναι χονδρικά στα 12500 ευρώ τη μέρα, και με το καύσιμο στα 500$/mt  είναι στα 6800 ευρώ τη μέρα..... Λείπουν τα έξοδα πληρώματος και τα έσοδα απο τα κυλικεία και πάλι. Αυτά για το καλοκαίρι του 17 πάντα. 

 

 

Διορθωση 2:  Απλα κατι δε μου καθότανε καλά, και αντιλήφθηκα ότι έκανα 0,9 δολλάρια=1 ευρώ θέλω να πω παραπάνω, ωστόσο το διόρθωσα και τα 2α νούμερα είναι τα σωστά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με τέτοιες τιμές στα ταχύπλοα, ακόμα κι εγώ που δεν προγραμμάτιζα φέτος νησί, θα πάω για ένα τετραημεράκι Πάρο χαλαρά ! Και έχουν και τις ίδιες τιμές με τα συμβατικά στις μοτοσυκλέτες !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...