Orestis Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Νέα πλαφόν στις ακτοπλοικές γραμμές με αισθητή μείωση! Παράδειγμα που μπορώ να αναφέρω είναι πως το Πειραιάς-Σύρος από 24,14(καθαρός ναύλος) πλοίο μεγαλύτερο 10ετίας πλέον περιορίζεται στα 15,208!!! (για μικρότερο 10ετίας στα 18,25) Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις και η μείωση είναι της τάξεως του 2,5%. Νομίζω πως η τιμή που αναφέρεις αφορά ελεύθερο δρομολόγιο συνεπώς δεν είναι συγκρίσιμη με αυτή που ορίζει το νέο ΦΕΚ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Δηλαδή το ΦΕΚ που περιλαμβάνει όλες τις γραμμές, ακόμα και Πειραιάς-Χανιά, Ηράκλειο, Πάρος, Χίος κλπ που δεν είναι επιδοτούμενες, είναι παραπλανητικό; Αναγράφεται με αντίφαση το εξής: 2. Οι νέες τιμές αφορούν σε όλες τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της χώρας και δεν έχουν εφαρμογή στις συνδέσεις στις οποίες δεν υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση. Ποιες ειναι οι γραμμές που δεν έχουν ανώτατο όριο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Όλες όσες δεν είναι επιδοτούμενες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Που ορίζεται αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 ειχε καθοριστει με προεδρικο διαταγμα επι υπουργειας κεφαλογιαννη δες και εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Άρα ο καθορισμός ανώτατου ναύλου σε γραμμές ΜΗ επιδοτούμενες είναι σε περίπτωση που επιδοτηθούν στο μελλον; Link to comment Share on other sites More sharing options...
csst9728 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Η είδηση στη Ναυτεμπορική:http://www.naftemporiki.gr/finance/story/947783/yp-nautilias-eksetazontai-peraitero-meioseis-ton-timon-ton-aktoploikon-eisitirion Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις Πάντως έχει να πέσει πολύ γέλιο στα πρακτορεία, καθώς τα περισσότερα ΜΜΕ παρουσιάζουν την είδηση σαν αυτές οι τιμές να ισχύουν για όλες τις συνδέσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
samothrax Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Νέα πλαφόν στις ακτοπλοικές γραμμές με αισθητή μείωση! Που μπορώ να βρω τον κατάλογο των ναύλων που ίσχυαν ως τώρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Στο ΦΕΚ Β730/29.04.2015 αναφέρεται ανώτατος καθαρός ναύλος στην γραμμή Αγιος Κήρυκος-Πυθαγόρειο Σάμου με ΤΑΧΥΠΛΟΟ 17,784 ευρώπλέον ΦΠΑ..Το D.Pride έχει 25 ευρώ το εισιτήριο, 7,5 ευρώ περισσότερο,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΝΑΥΛΟ και λαμβάνει και 23 χιλιάρικα επιδότηση για κάθε δρομολόγιο.Ποιός θα εφαρμόσει τον νέο νόμο;Μήπως θα πρέπει να επισκευθούμε τον κ.εισαγγελέα Σάμου; γιατί ο κ.Λιμενάρχης Πυθαγορείου και ο πράκτορας ποιούν την νήσσα;Το Υπουργείο δεν έχει υποχρέωση να ελέγχει τις νέες τιμές στο FCRS και να επιβάλει πρόστιμα; Ο νόμος ισχύει σε όσες γραμμές δεν υπάρχει ανταγωνισμός,δηλαδή μονοπώλιο και σε όλες τις επιδοτούμενες.Το ίδιο ισχύει και στην HSW που δεν μείωσε τις τιμές για Καβάλα ακόμα.Και κυρίως τις τιμές στα φορτηγά/μέτρο.Με 50 ευρώ πήγαινα στον Πειραιά και ερχόμουνα,όχι στον Άγιο.Που είναι το ΣΔΟΕ να ελέγξει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 (edited) ολα στο blender μηπως μπερδευεις τον καθαρο ναυλο με την τελικη επιβαρυνση του επιβατη, η οποια περιλαμβανει ΦΠΑ και διαφορα χαρατσια υπερ τριτων (που επισης τρωνε και αυτα ΦΠΑ)? το μπλαφον της υπουργικης αποφασης νομιζω οτι μιλα για καθαρο ναυλο. επισης ο περιορισμος ανωτατης τιμης (στον καθαρο ναυλο παντα), αφορα μονο τις επιδοτουμενες γραμμες. το αναλυσαμε προσφατα. κλασσικο παραδειγμα τα χανια και τα δωδεκανησα (και η πατρα σαμη ιθακη μεχρι προτινος ) οπου παροτι υπαρχει μονο μια εταιρεια, η τιμολογηση ειναι ελευθερη. oι προσφατες μειωσεις στις επιδοτουμενες, οπως ειδαμε, ειναι 2,5% στον καθαρο ναυλο. στον μεικτο ειναι λιγοτερο γιατι τα πιο πολλα καπελα ειναι κατ' αποκοπην και οχι ποσοστιαια. ενδεικτικα στο σαμος καβαλα η κοσμαγαπητη HSW ζητα πλεων €45,5 αντι €46,5. καημο το εχω να εισαι με κατι ευχαριστημενος τοσα χρονια. εισαγγελεας πρεπει να εισαι Edited May 21, 2015 by proud_ionian προτινος αντι... ποριτνος :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις Πάντως έχει να πέσει πολύ γέλιο στα πρακτορεία, καθώς τα περισσότερα ΜΜΕ παρουσιάζουν την είδηση σαν αυτές οι τιμές να ισχύουν για όλες τις συνδέσεις... Πάντως, είχα εγκαίρως προβλέψει το τι θα γίνει με όσους δεν διαβάζουν shipfriends Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Μερικές εταιρείες κάνουν έκπτωση σε ΙΧ που έχουν μήκος μέχρι 3,70 m. Η απορία μου είναι τι πρέπει να προσκομίσει κάποιος στο πρακτορείο έκδοσης του εισιτηρίου για να πειστεί ο πράκτορας ότι όντως το ΙΧ σου έχει μήκος μέχρι 3,70 m. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Μύκονος-Πάτμος με το Ν.ΡΟΔΟΣ 31 ευρώ στην οικονομική! Για απόσταση 72 μιλίων! Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! Απαράδεκτα πράγματα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 (edited) Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! Με 36 πας Χανια οικονομικη.Τα 28 ειναι περιορισμενες θεσεις που αν θες να βρεις πρεπει να κλεισεις κανα μηνα πριν Και αν πας χανια με ryanair βρισκεις με 19 ευρω καμια δεκαρια μερες πριν ταξιδεψεις. Υπαρχει σε γενικοτερο επιπεδο μεγαλο θεμα με τα ναυλα σε ολες τις γραμμες Edited June 15, 2015 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Μύκονος-Πάτμος με το Ν.ΡΟΔΟΣ 31 ευρώ στην οικονομική! Για απόσταση 72 μιλίων! Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! Απαράδεκτα πράγματα.. Αυτό δεν είναι τίποτα, ρίξε μια ματιά στα ενδοκυκλαδικά των ταχυπλοων (κυρίως SeaJets) να σου βγουν τα μάτια... Ενδεικτικά Σαντορίνη-Αμοργός, 1 ώρα διαδρομή, 50 ευρώ... Αυτά έχει το μονοπώλιο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Αυτά έχει το μονοπώλιο! Αν και δεν μου πάει να υπερασπίζομαι εταιρεία ταχυπλόων , θα διαφωνήσω στα περί μονοπωλίου. Υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Μπορείς πχ να πάρεις τον Σκοπελίτη μια φορά την βδομάδα που θα κάνει μεν πολύ περισσότερεςώρες, αλλά θα πληρώσεις γύρω στα 10 ευρώ. Μπορείς ακόμα να πάρεις το BS για Νάξο κι από εκεί το άλλο BS για Κατάπολα. Θα σου κοστίσει γύρω στα 30 ευρώ, αλλά θα χάσεις πολύ περισσότερες ώρες στο ταξείδι και στις ανταποκρίσεις. Οπότε εάν θέλεις να πας απευθείας σε 1 ώρα -και όποτε θέλεις- θα πρέπει να το πληρώσεις παραπάνω. Λογικό είναι, αλλά δεν είναι ζήτημα μονοπωλίου, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις. ΥΓ Να διαμαρτύρεσαι όμως επειδή έχει τα ίδια λεφτά το ταχύπλοο είτε πηγαίνει Κατάπολα απευθείας σε 1 ώρα, είτε πηγαίνει σε 4,30 μέσω Μυκόνου, είναι απολύτως λογικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
lifeguard Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 (edited) ...και εκεί που δεν έχει μονοπώλιο η εταρία ταχυπλοων (κυρίως SeaJets) βαράει στο ψαχνό... κι όποιος αντέχει! Παράδειγμα ενδοκυκλαδικών ταχυπλόων... FLYINGCAT 4 TINOS-NAXOS 29,00 SUPERJET TINOS-NAXOS 42,50 ...απλά τα πράγματα. Edited June 15, 2015 by lifeguard Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Μερικές εταιρείες κάνουν έκπτωση σε ΙΧ που έχουν μήκος μέχρι 3,70 m. Η απορία μου είναι τι πρέπει να προσκομίσει κάποιος στο πρακτορείο έκδοσης του εισιτηρίου για να πειστεί ο πράκτορας ότι όντως το ΙΧ σου έχει μήκος μέχρι 3,70 m. ? Νομιζω οτι δεν χρειαζεται να προσκομισεις τιποτα.Λες οτι εχω αυτοκινητο <3.70m και σου κανουν την εκπτωση,συνηθως σε ρωτανε τι μαρκα αυτοκινητο εχεις.Αν λες ψεμματα θα το δουν στη φορτωση και θα σε βαλουν να πληρωσεις τη διαφορα στο πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Αν και δεν μου πάει να υπερασπίζομαι εταιρεία ταχυπλόων , θα διαφωνήσω στα περί μονοπωλίου. Υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Μπορείς πχ να πάρεις τον Σκοπελίτη μια φορά την βδομάδα που θα κάνει μεν πολύ περισσότερεςώρες, αλλά θα πληρώσεις γύρω στα 10 ευρώ. Μπορείς ακόμα να πάρεις το BS για Νάξο κι από εκεί το άλλο BS για Κατάπολα. Θα σου κοστίσει γύρω στα 30 ευρώ, αλλά θα χάσεις πολύ περισσότερες ώρες στο ταξείδι και στις ανταποκρίσεις. Οπότε εάν θέλεις να πας απευθείας σε 1 ώρα -και όποτε θέλεις- θα πρέπει να το πληρώσεις παραπάνω. Λογικό είναι, αλλά δεν είναι ζήτημα μονοπωλίου, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις. ΥΓ Να διαμαρτύρεσαι όμως επειδή έχει τα ίδια λεφτά το ταχύπλοο είτε πηγαίνει Κατάπολα απευθείας σε 1 ώρα, είτε πηγαίνει σε 4,30 μέσω Μυκόνου, είναι απολύτως λογικό Δε διαφωνώ με αυτά που λες, αν και η μία εναλλακτική είναι μόνο μία φορά την εβδομάδα και η άλλη απαιτεί ταξίδι 11 ωρών περίπου, οπότε δύσκολο να αποφύγει κάποιος τη SeaJets. ΥΓ Όταν η ίδια εταιρεία ζητάει 62 ευρώ για Σαντορίνη από Πειραιά με πλοίο που κάνει 7 ώρες (και την ίδια τιμή για άλλο πλοίο τους που κάνει 4.45 ώρες το ίδιο δρομολόγιο), δεν μου κάνει τόσο εντύπωση να ζητάνε 50 για ταξίδι 4,5 ωρών που κάνουν και σε 1 ώρα κάποιες μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 10% αύξηση στο ΦΠΑ των εισιτηρίων επιβατών (από 13% στο 23%) προβλέπει το νέο μνημόνιο, τεράστιο πλήγμα και για τους επιβάτες και για τις εταιρείες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Μιας και υπάρχει αυτή η κόντρα μεταξύ HS4 και TeraJet να σημειώσουμε πως το HS4 πρέπει να έριξε ελαφρώς τις τιμές. Τέλη Ιούνιου το εισιτήριο της οικονομικής του HS4 Ηράκλειο-Μύκονος ήταν τουλάχιστον 4 ευρώ ακριβότερο από αυτό του TeraJet, ενώ τώρα είναι 79,00Ε (HS4) αντί 77,70E (TeraJet). Η διαφορά για Σαντορίνη είναι μόλις 10 λεπτά του ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Απο Δευτέρα 20/7 θα ισχύσει το νέο αυξημένο ναυλολόγιο επιβατών, λόγω της αυξησης του ΦΠΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Σήμερα το βράδυ θα κλειδώσουν το Open seas για να αλλαχτούν οι τιμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 (edited) Για τη ωρα οι Μινωικες εχουν αναρτησει μονο τους νεους τιμοκαταλογους(που ισχυουν απο σημερα).Στη γραμμη του Ηρακλειου η αυξηση στα βραδινα δρομολογια ειναι της ταξης των 4 ευρω,ενω στα ημερησια στις κατηγοριες deck και ats ειναι επισης 4 ευρω παραπανω δινουν ομως φθηνοτερα τις καμπινες σε σχεση με πριν.Για παραδειγμα deck στο ημερησιο για Ηρακλειο 47 ευρω(απο 43 πριν)και κρεβατι στα ημερησια σε 4κλινη εσωτερικη 51 ευρω(απο 67 μεχρι χθες).Αν λαβουμε υπ'οψιν οτι το vip ats εχει 53 οσοι θελουν να παρουν ενα μεσημεριανο υπνο και να φτασουν πιο ξεκουραστα στο Ηρακλειο τους συμφερει η καμπινα. Edited July 19, 2015 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now