Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή την πρόσφατη αγορά 2 πλοίων από την συγκεκριμένη εταιρία αλλά και για να ανοίξουμε και λίγο ακόμα τους ορίζοντές μας.
Μετά το γνωστό σε όλους μας SPIRIT OF TASMANIA III (νυν MEGA EXPRESS FOUR) η εταιρία αγόρασε και το γιαπωνέζικο PHOENIX EXPRESS. Ένα πολύ όμορφο σκαρί προς απογοήτευση του George που είχε την ψευδαίσθηση ότι αυτό ή το αδερφό του θα ερχόντουσαν κάποτε εδώ. Το πλοίο θα μετασκευαστεί κι ελπίζω να βγει ακόμα ωραιότερο. Δυστυχώς και το αδερφό πουλήθηκε στην Κορέα. Η συγκεκριμένη εταιρία για όσους τυχόν δεν το ξέρουν έχει μετασκευάσει και το δικό μας ΩΚΕΑΝΟΣ των Μινωικών το οποίο ταξιδεύει με το όνομα MEGA EXPRESS THREE. Και εις άλλα με υγεία...

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω, για αυτό το πλοιο είχε ενδιαφερθεί και η HSW περίπου το Μάιο. Δεν μου είχαν πει το όνομα του πλοίου, αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά ταίριαζαν απόλυτα με αυτό το πλοίο. Κάνανε δυο προτάσεις για να το αγοράσουν αλλά τους πήραν αυτοί φαίνεται (τότε είχα ακούσει ότι το πήρε ο Grimaldi). Εάν θυμάμαι καλά η τελευταία πρόσφορα της HSW, ήταν 30 εκατομμύρια Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δεν ξέρω τι κάνει η "θυγατέρα", αλλά η "μαμά" πάει καλά. Τόσο καλά που ναύλωσε και το Scorpio από την Tirrenia για να κάνει παρέα στην Mega Smeralda στη γραμμή Livorno - Golfo Aranci. Εάν δεν κάνω λάθος το Scorpio είναι περισσότερο "πετρελαιοβόρο" και από το Red Sea I (ου Κιντέρς ντε:rolleyes:) και γι' αυτό ήταν παροπλισμένο και προς πώληση 2-3 χρόνια. Πραγματικά, μου κάνει εντύπωση που το δρομολόγησαν φέτος με την κρίση του πετρελαίου.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του ότι εχουν υπερογκη καταναλωση πετρελαιου ααντιμετωπισε όπως και τοα δελφό του πολλά τεχνικά προβλήματα οπότε ο συνδυασμος αυτων των δυο πραγματων τα κρατησαν δεμενα και τα ειχαν θεσει προς πωληση αλλα ματαια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Corsica Ferries reports that over the four month May to August holiday period, it transported 1.08 million passengers between France (Nice and Toulon) and Corsica, an increase of 7.44 per cent over 2007, and 590,000 passengers between Italy (Livorno and Savona) and Corsica, an increase of 11.78 per cent.

Extra capacity will be added in 2009 with the newly converted MEGA EXPRESS FIVE, now transfered to Genoa for conversion.

www.shippax.se

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 years later...

Η γνωστή και αγαπητή Corsica Ferries, αγόρασε από την TALLINK το Superstar. Πρόκειται για αδερφό των Moby Aki, Moby Freedom (νυν Finlandia) και Moby Wonder. Ναυπηγημένο το 2008 στην Αγκώνα, θα ναυλωθεί πίσω στην TALLINK έως την παράδοση του πρώτου της LNG-πλοίου τις αρχές του 2017. Η αλλαγή ιδιοκτησίας θα γίνει τον προσεχή Δεκέμβριο.

Υποθέτω, θα προορίζεται για αντικατάσταση των πανέμορφων Corsica Victoria και Sardinia Regina ... :(

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Ελαφρώς καθυστερημένο αλλά ίσως σημαντικό. Σε συνέντευξη που έδωσε σε γαλλικά μέσα ο διευθύνων σύμβουλος της Corsica Ferries, ανέφερε πως έχει έρθει η ώρα η Corsica Ferries να αναπτυχθεί και σε άλλες αγορές. Για να δούμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Εάν εξακολουθήσει με το στάνταρ που τη διακατέχει και την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει, ελπίζω στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 7/13/2017 at 11:43 PM, Nick the Greek said:

Ελαφρώς καθυστερημένο αλλά ίσως σημαντικό. Σε συνέντευξη που έδωσε σε γαλλικά μέσα ο διευθύνων σύμβουλος της Corsica Ferries, ανέφερε πως έχει έρθει η ώρα η Corsica Ferries να αναπτυχθεί και σε άλλες αγορές. Για να δούμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το μέλλον.

 

Τελικά ήξερε τι έλεγε στην καλοκαιρινή του συνέντευξη, και μάλιστα σε Γαλλικά μέσα. Αναφερόταν προφανώς στην γραμμή Toulon - Alcudia. Όχι μόνο εκεί όμως. Με μια σύντομη ματιά στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Corsica Ferries, που ήδη βρίσκονται Online, υπάρχουν 2 καινούριες συνδέσεις από τη Γαλλία πρός τη Σαρδηνία. Αυτή της Toulon με το Porto Torres(βορειοδυτική Σαρδηνία) αλλά και αυτή της Νίκαιας με το Golfo Aranci(βορειοανατολική Σαρδηνία). Το Toulon - Porto Torres είναι απ' ευθείας σύνδεση, το Nice - Golfo Aranci όμως είναι προσέγγιση μέσω Porto Vecchio(νοτιοανατολική Κορσική). Το πλοίο δηλαδή φεύγει βράδυ από τη Νίκαια, φτάνει στις 0600 στο Porto Vecchio και κατά τις 0930 στο Golfo Aranci.

 

Με τόσες καινούριες προσεγγίσεις, θα περίμενε κανείς κάποιο έξτρα πλοίο στο στόλο, κάτι που όμως δε φαίνεται μέχρι στιγμής, απλά έχουμε αναδιάταξη των δρομολογίων των υφισταμένων πλοίων και ενεργοποίηση και πάλι του Sardinia Vera από το Piombino, όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια. Η αλήθεια είναι όμως πως η επένδυση στο Pascal Lota είναι μεγάλη και ίσως να μην αφήνει περιθώρια για καινούριες κινήσεις τόσο σύντομα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή υπάρχουν κι εταιρείες που κάνουν πραγματικά μελλοντικό προγραμματισμό, άνοιξαν οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018. Οπότε πάμε να πάρουμε μια σύντομη γεύση, διαλέγοντας την εβδομάδα που ξεκινά από τις 22 Ιουλίου.

 

Για Κορσική η εταιρεία προσφέρει τις ακόλουθες συνδέσεις:

Από Toulon για Ile Rousse(βόρεια Κορσική), για Ajaccio(δυτική Κορσική), για Bastia(ανατολική Κορσική)

Από Nice για Ile Rousse, για Ajaccio, για Bastia, για Porto Vecchio(νοτιοανατολική Κορσική)

Από Savona για Ile Rousse, για Bastia

Από Livorno για Bastia, για Porto Vecchio

Από Piombino για Bastia, για Porto Vecchio

Μπορούμε να παρατηρήσουμε πως δεν υπάρχει το Calvi στο πρόγραμμα καθόλου, ενώ από το Livorno προστίθεται η επιλογή του Porto Vecchio όπως και από το Piombino. Φαίνεται πως η εταιρεία ποντάρει πολύ στο Porto Vecchio μια και αυτό φιγουράρει στο πρόγραμμα και από Nice, κάτι που από μνήμης δεν θυμάμαι να συνέβαινε στο παρελθόν, η αναχώρηση δε αυτή έχει προέκταση πρός το Golfo Aranci της Σαρδηνίας και μάλιστα μπορεί κανείς να ταξιδέψει από Κορσική σε Σαρδηνία. Οι περισσότερες από τις παραπάνω γραμμές γίνονται σε καθημερινή βάση, ενώ άλλες διατίθενται ορισμένες φορές την εβδομάδα.

 

Για Σαρδηνία η εταιρεία προσφέρει τις παρακάτω επιλογές:

Από Toulon για Porto Torres

Από Nice για Golfo Aranci

Από Livorno για Golfo Aranci

Από Piombino για Golfo Aranci

Η εταιρεία στην ανατολική πλευρά της Σαρδηνίας πηγαίνει Golfo Aranci, κι όχι Olbia. Το Golfo Aranci βρίσκεται στην είσοδο του κόλπου της Olbia και γλιτώνει κανείς για πλάκα 45 λεπτά ταξιδίου. Για τις συνδέσεις από την Toulon και τη Nice, τα λέω στο παραπάνω post.

 

Για τη γραμμή της Alcudia τα έχουμε πεί εδώ, τα πλάνα του Portoferraio - Elba δεν έχουν ανοίξει ακόμη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κάτι άλλο που βλέπω για τα χειμερινά δρομολόγια πρός Κορσική και συγκεκριμένα γι αυτά πρός Bastia, είναι πως ορισμένες πρωινές αναχωρήσεις από Toulon(δίπλα στη Μασσαλία), περνάνε πρώτα από Νίκαια και μετά πάνε Bastia. Σα να λέμε Χανιά - Ηράκλειο - Πειραιάς. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με το Corse Net Infos, το Διοικητικό Εφετείο της Μασσαλίας έβγαλε υπέρ της Corsica Ferries, για παράνομες επιδοτήσεις στη SNCM. Το αντικείμενο της διαφοράς ήταν η ενίσχυση που καταβλήθηκε μεταξύ του 2007 και του 2013 στην πρώην SNCM και την CMN. Στις 23 Φεβρουαρίου 2017, το διοικητικό δικαστήριο της Bastia είχε διατάξει την Collectivité de Corse (CTC) να καταβάλει στην Corsica Ferries ποσό 84,3 εκατ. Ευρώ για αποζημίωση για τη ζημία που προκλήθηκε από την καταβολή επιδοτήσεων. Η εν λόγω ενίσχυση, που θεωρήθηκε παράνομη, επέτρεψε την παροχή πρόσθετης υπηρεσίας για τη μεταφορά επιβατών κατά τις περιόδους αιχμής στο πλαίσιο του DSP (αντιπροσωπεία δημόσιας υπηρεσίας). Στη συνέχεια, η Corsica Ferries κατέλαβε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έλαβε, τον Απρίλιο του 2016, την ακύρωση του DSP.

Link to comment
Share on other sites

η γυναικα ειναι σαν τη μεταφραση. η καλη δεν ειναι πιστη και η πιστη δεν ειναι καλη ;) 

α) το διοικητικο εφετειο της μαρσιγιας τι ακριβως εβγαλε υπερ της Corsica;

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στη συνέχεια, η Corsica Ferries κατέλαβε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

β) πως κατελαβε η Corsica την Ευρωπαϊκη Επιτροπη; με τα οπλα; κρατησε ομηρο τον επιτροπο μεταναστευσης;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Προφανώς και η οικογένεια Lota δε θα μπορούσε να μείνει έξω από το χορό των ναυπηγήσεων. Σε συζητήσεις λοιπόν με διάφορα ναυπηγεία η εταιρεία για 2 πλοία διαστάσεων Bastia και χωρητικότητας 2,200 επιβατών και 700 ΙΧ. Γενικά η εταιρεία το πάει πρός το low cost concept όπως και λέει το άρθρο, μειώνοντας στο ελάχιστο το εισιτήριο αλλά χρεώνοντας επιπλέον όποια άλλη υπηρεσία προσφέρεται επάνω στο πλοίο. Υπολογίζεται πως 1/3 των ετησίων εσόδων της, προέρχεται από τα εστιατόρια/μπάρ των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Η NAOS Ship and Boat Design παρουσίασε ένα σχέδιο ενός πλοίου της Corsica Sardinia Ferries. Tο πλοίο θα κινείται με LNG καύσιμο και το μήκος του θα είναι γύρω στα 180-185 μέτρα, έτσι ώστε να χωράει στο λιμάνι της Bastia και θα είναι έτοιμο το 2021

Corsica.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Corsica Ferries θα ανοίξει μια νέα γραμμή από τη νότια Γαλλία (τη Νίκαια και την Τουλόν) με τη Σικελία (Trapani) από τις 21 Απριλίου 2019 και τα πλάνα άνοιξαν στις 25 Σεπτεμβρίου. Αυτή η νέα γραμμή με το Mega Express θα απαιτήσει 19 ώρες για τη σύνδεση της Γαλλίας και της Σικελίας και η συχνότητα αναμένεται να είναι δύο φορές την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ο κορωνοιός τον πήρε και τον σήκωσε το στόλο της εταιρείας, αυτήν τη στιγμή ταξιδεύουν μόνο τα Mega Express και Mega Express Four σε δρομολόγια ανάμεσα σε Bastia και Toulon. 

Link to comment
Share on other sites

Φετος το καλοκαιρι η Corsica θα αφαιρεσει ενα πλοιο της απο την Κορσικη μεταδρομολογοντας το στη Σαρδηνια και στη νεα κυκλικη γραμμη Savona-Golfo Aranchi-Civitavecchia.Αυτο το δρομολογιο θα το κανει ειτε το ME 1 ειτε το ME 2 και κατα τους φιλους μας απο το navi η κινηση αυτη μπορει να εχει δυο ερμηνειες.Ειτε οτι πολλες χωρες(αναμεσα τους και η Γαλλια)θα κρατησουν φετος κλειστα τα συνορα τους με την Ιταλια ειτε οτι υπαρχει κινδυνος αμεσης καταρευσης των εταιρειων του Onorato.Ειτε και τα 2 μαζι θα προσθεσω εγω :P 

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω καθόλου τη γραμμή. Από επιβάτες φαντάζομαι θα πηγαίνει καλά (όχι τώρα φυσικά) από φορτηγά πως τα πάει όμως? Έχει δυναμική να κράτησει σε αυτή τη κατάσταση? 

Link to comment
Share on other sites

Θα ειναι εποχικη γραμμη μεχρι τα μεσα Σεπτεμβρη οποτε μαλλον δεν τα λογαριαζουν τα φορτηγα ;) Υποσχονται και διαρκεια διαδρομης στο σκελος Golfo Aranchi-Civitavecchia 5 ωρων οποτε θα το πηγαινουν τρεχαλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με γαλλικά sites, που επικαλείται το Ferries!, Κορσικανικο Εργατικό Σωματείο, στο οποίο συμμετέχουν και τα πληρώματα της Corsica Lines και της Meridionale, παρεμπόδισε πλοίο της Corsica και δεν το άφησε να δέσει στο Αιάκειο. (Το Mega Express αν κρίνω από τη φωτο). Οι κορσικανοι ισχυρίζονται ότι μετέφερε μονάδες της αστυνομίας, που προορίζονται να ενισχύσουν την υπάρχουσα δύναμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...