Jump to content
Shipfriends

Εύβοια Σταρ (ΙΜΟ 7912525)


Recommended Posts

Ταξιδεψα προσφατα με το Ευβοια Σταρ οποτε ηρθε η ωρα να μοιραστουμε τις εντυπωσεις μου

Σαλονι στην μορφη που εχουμε συνηθισει στα ferry δεν υπαρχει.Υπαρχει ενας ενιαιος χωρος απο περιπου πρυμα μεχρι πλωρα γεματος με τραπεζια βιδωμενα στο πατωμα και 2πλες καρεκλες χτιστες στο πατωμα και αυτες σε καθε μερια(καθε τραπεζι για 4 ατομα).Στην μεση αυτου του χωρου ειναι ενα μπαρ και στην ακρη του χωρου προς την πλωρη η reception.Αυτο ειναι ολο και τιποτα αλλο.Α εχει και μερικα μηχανηματα με κερματα για να πιανουμε και κανα αρκουδακι οταν βαριομαστε.Για να μπεις στο σαλονι αφου ανεβεις απο την ξεχωριστη σκαλα επιβατων πρωτα βγαινεις σε ανοιχτο σκεπαστο καταστρωμα και μετα απο μια πορτα μπαινεις μεσα.

Σε αντιθεση με το εσωτερικο τα εξωτερικα καταστρωματα υπαρχουν εν αφθονια.Στο deck που βρισκεται το σαλονι μπορει καποιος εξωτερικα να παει σχεδον μεχρι την πρυμνη ή ακολουθοντας τους πλαινους αλουεδες να φτασει μεχρι μια πορτα που σε βγαζει στην πλωρη.Ανεβαινοντας μια σκαλα φτανεις στο κυριως εξωτερικο καταστρωμα το οποιο μεχρι την μεση του ειναι ανοιχτο.Απο την μεση και μετα υπαρχουν καρεκλες και ο χωρος ειναι σκεπαστος.Στο τελος του deck προς τα πλωρα υπαρχει μια σκαλα οχι ιδιαιτερα ανετη η οποια σε παει στην γεφυρα.

Η γεφυρα πισω της εχει ενα μπαλκονακι που κοιταει το deck που ανεφερα πριν λιγοΟι βαρδιολες ειναι κλειστες αλλα μαλλον επισκεψιμες μιας και υπαρχει πορτα ορθανοιχτη.Για να λεω την αληθεια δεν επιχειρησα να μπω.

Η ταχυτητα του ειναι οπως και του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ περιπου 15 κομβους.Δεν ξερω αν μπορει να παει και παραπανω παντως μα αυτη την ταχυτητα το δρομολογιο βγαινει σε μια ωρα ακριβως.

Οριστε και μερικες φωτο για να υπαρχει και μια μικρη οπτικη επαφη

post-15-128326959269_thumb.jpg

post-15-128326959273_thumb.jpg

post-15-128326959275_thumb.jpg

post-15-128326959278_thumb.jpg

 

_______________________________

(1980, ex-Hayabusa No 3)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο εσωτερικο. σαν αιθουσα αναμονης παλιου κουρειου ειναι αν το εβαζες κουιζ παντως θα ψαχναμε να δουμε ποια παντοφλα του ριου ειναι. να υποθεσω οτι οπως ηταν στη Γιαπωνια εμεινε το σαλονι;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

...άσε που τα πλοία από Ραφήνα δεν πιάνουν πλέον στην Κάρυστο, αλλά μόνο στο Μαρμάρι:P

Αλλά, που να τα ξέρουν αυτά...όσοι προτιμούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εχω αναφερθεί και σε ένα άλλο μήνυμα μου, για την μόνιμη κλίση προς τα αριστερά, που έχει το πλοίο.

Σε μια αποψινή βόλτα μου στην Ραφήνα, διαπίστωσα πως αυτή η κλίση παραμένει, και μάλιστα είναι πιο εμφανής, μάλλον πρέπει να έχει αυξηθεί.

Εντάξει, είπαμε, αλλά εφόσον αυτή η κλίση όπως είπα και πιο πάνω είναι μόνιμη, και μάλλον με αυξητικές ...τάσεις, μήπως θα έπρεπε να επέμβει

κάποιος πιό αρμόδιος;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ταξιδακι ξανα χτες με το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ μετα απο 2,5 χρονια.

Δεν εχω να πω και πολλα μιας και δεν εχει αλλαξει τιποτα απο οσα εχω πει στο πρωτο ποστ του θεματος.

Σαλονια τα ιδια σαν παντοφλας αλλα σε γενικες γραμμες πολυ καθαρο.

Γενικα παντως θυμιζει αλλες εποχες.Καφες βαπορισιος και γκαραζ που με τη μυρωδια του σου θυμιζει οτι μπηκες σε πλοιο.

Μια αναβαθμιση στους εσωτερικους χωρους παντως ειναι

Ας το δουμε και δεμενο στο Μαρμαρι αλλα και πανω στη μανουβρα στη Ραφηνα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Πραγματικα απιστευτες και σπανιοτατες οι φωτογραφιες του φιλου Panteli.Με εχουν αφησει αφωνο.

Καταρχην δεν ηξερα οτι το πλοιο λεγοταν ποτε BLUE BIRD I.Το πιο πιθανο ειναι να ειναι προσωρινο το ονομα μιας το πλοιο αγοραστηκε απο την Ιαπωνια οπου δεν συνιθιζουν σε ευρωπαικα ονοματα.

Εφαγε τελικα και αρκετα μεγαλη μετασκευη.Πριν δω αυτες τις φωτογραφιες νομιζα οτι δεν ειχε αλλαξει πολυ η μορφη του απο τη μετασκευη αλλα τελικα εκανα λαθος

Και επειδη ετυχε να ταξιδεψε προχτες στην επιστροφη απο Μαρμαρι και οι εντυπωσεις μου ειναι ιδιες με αυτες που ειχα περυσι.Καθαρο μεσα κι εξω αλλα αυτο το σαλονακι που μοιαζει με σαλονι παντοφλας πραγματικα με χαλαει παρα πολυ.Και με χαλαει ακομα περισσοτερο τωρα που εμαθα οτι φτιαχτικε στην Ελλαδα.Θα μπορουσε να γινει κατι πολυ καλυτερο.

Ταχυτυτα γυρω στα 15 μιλια και το δρομολογιο βγαινει ανετα σε μια ωρα.

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το visor δεν ειναι σφραγισμενο.Δεν το εχω δει και ανοιχτο βεβαια ποτε αλλα αν παρατηρησετε τις φωτογραφιες σιγουρα δεν το εχουν σφραγισει

Ας δουμε και μερικες φωτογραφιες

Το κιτρινο αστερι στην τσιμινιερα του βαποριου

Δεμενο στο Μαρμαρι,μονο του αλλα και παρεα με το ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ

Και στη Ραφηνα το βραδυ λιγο πριν αναχωρησει ξανα για Μαρμαρι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φωτιά σε κλιματιστικό σύστημα του Εύβοια Σταρ

Πυρκαγιά χωρίς ωστόσο να σημειωθούν άλλα απρόοπτα σημειώθηκε στο σύστημα κλιματισμού του Εύβοια Σταρ κατά τον απόπλου του από Μαρμάρι για Ραφήνα με 639 επιβάτες.

Υπήρξε άμεση παρέμβαση και η φωτιά κατασβήστηκε το δε πλοίο συνέχισε κανονικά το δρομολόγιό του

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ειναι το τελευταιο που ειναι ακομα κατηγοριας Γ και θα γινει Β.

Οποτε θα γινουν κι αλλες επεμβασεις στο εσωτερικο ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Λέτε τα sponsons που τοποθετούνται να βοηθήσουν στο να έρθει το βαπόρι "στα ίσα του", και να εξαλειφθεί επιτέλους η μόνιμη επί χρόνια προς τα αριστερά κλίση του, ή δεν παίζουν ρόλο σε αυτή ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...