Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μετά το δοκιμαστικο του το Καλύμνος Σταρ επέστρεψε στο ναυπηγείο του Χαλκιτη και αναχώρησε λίγη ώρα αργότερα για τη Κάλυμνο με ενδιάμεσο σταθμό τη Παροικια της Πάρου (στο ανέβασμα είχε πιάσει στο Καλό Λιβάδι).

Link to comment
Share on other sites

Αφού διανυκτέρευσε το Κάλυμνος Σταρ στη Παροικία σήμερα το πρωί συνεχίζει το ταξίδι του για τη Κάλυμνο, όπου αναμένεται να καταπλεύσει πριν το μεσημέρι. Το σκάφος εδώ και 5 μήνες, από τις 11 Δεκεμβρίου 2016, βρισκόταν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας “Ναυπηγεία Χαλκίτη Α.Ε” στο Πέραμα για εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες επισκευής και συντήρησης. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του kalymnos-news.gr πραγματοποιήθηκαν, εκτεταμένες εργασίες επισκευής και συντήρησης σε όλα τα τμήματα του σκάφους, ανακατασκευή και των 2 μηχανών, καθώς και της ηλεκτρομηχανής, ενώ τοποθετήθηκε και δεύτερη ηλεκτρομηχανή. Επίσης αντικαταστάθηκε όλη η ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σκάφους και έγινε πλήρης ανακαίνιση του σαλονιού και του καταστρώματος.

Link to comment
Share on other sites

Το Κάλυμνος Σταρ (IMO No: 8691130) έφτασε χθες στη Κάλυμνο γύρω στις 12:15 αφού έκανε ανεφοδιασμό στη Νάξο, μετά την αναχώρηση του από τη Πάρο. Στην προβλήτα ανέμεναν το σκάφος ο Δήμαρχος Ιωάννης Γαλουζής,ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γιαννής Διαμαντής και ο αντιδήμαρχος Γιώργος Ψαράς. Αμέσως μετά έγινε σύντομη ενημέρωση και δηλώσεις τόσο από το Δήμαρχο όσο και από το καπετάνιο του σκάφους Αντώνη Γεδεών. Να σημειώσουμε ότι στο κατάστρωμα του σκάφους βρισκόντουσαν όλα τα ανταλλακτικά που αντικαταστάθηκαν. Φειδωλός στις δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γιάννης Διαμαντής που είπε ότι αναλυτική ενημέρωση για την όλη επισκευή θα υπάρξει στη συνέντευξη που θα δοθεί. Βέβαια δεν παρέλειψε να απευθυνθεί με καυστικό τρόπο σε όλους αυτούς που όπως είπε όλο αυτό τον  καιρό δυσφημούσαν την ΑΝΕΚ ,με αφορμή την καθυστέρηση των επισκευών και επιστροφής του «KALYMNOS STAR» στην Κάλυμνο. Όπως άφησε να εννοηθεί όλοι αυτοί θα πάρουν απάντηση στη συνέντευξη που θα δοθεί. Από ότι κατάλαβα η καθυστέρηση στην επιστροφή του οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα με το στρόφαλο στο πρώτο δοκιμαστικό.

Link to comment
Share on other sites

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα Δευτέρα 22 Μαΐου 2017 στις 11.00 το πρωί, στο Δημαρχιακό Μέγαρο η Διοίκηση της ΑΝΕΚ παρουσία του Δημάρχου Ιωάννη Γαλουζή, σχετικά με τις εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες επισκευής και συντήρησης που πραγματοποιήθηκαν στο ταχύπλοο σκάφος της Εταιρείας  «KALYMNOS STAR». Από πλευράς Διοίκησης της ΑΝΕΚ παρόντες ο Πρόεδρος της Εταιρείας  Γιάννης Διαμαντής, ο αντιπρόεδρος της Γιώργος Παντελής, ο Τεχνικός σύμβουλος Θωμάς Σκριβάνος και ο καπετάνιος του σκάφους Αντώνης Γεδεών.

Quote

Μία συνέντευξη με ενδιαφέροντα και αναλυτικά στοιχεία, για τις εργασίες που έγιναν και το κόστος αυτών ,αλλά και με απαντήσεις στη μείζονα αντιπολίτευση, που από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι το σκάφος θα μεταβεί για επισκευές και συντήρηση, ξεκίνησε μία άνευ προηγουμένου αντιπολιτευτική κριτική κατά του Προέδρου της ΑΝΕΚ Γιάννη Διαμαντή ,αλλά και της Δημοτικής Αρχής.

Πρώτος το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Ι. Γαλουζής ο οποίος σε μία σύντομη εισαγωγή ανέφερε: Σκοπός της συνέντευξης είναι να δοθούν απαντήσεις, να καταλάβει ο κόσμος ακόμη καλύτερα το πως ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του «KALYMNOS STAR» και πάνω απ’ όλα διαφάνεια ,αυτό που ζητά ο κόσμος και είναι υποχρέωση μας και προεκλογική μας υπόσχεση.

Για κάθε κίνηση την οποία κάνουμε να γνωρίζει ο κάθε Καλύμνιος τι ακριβώς ξοδέψαμε,τι αποτέλεσμα έχουμε και ποια είναι τα συν και τα πλην της όλης ιστορίας.

Να απαντήσουμε στις όποιες καταγγελίες κατά καιρούς των αντιπολιτεύσεων και συγκεκριμένα της μείζονος μειοψηφίας η οποία στάθηκε σε ένα θέμα που δεν νομίζω ότι είχε αντικείμενο να σταθεί και δεν ξέρουμε από εδώ και πέρα ποια αντιπολιτευτική τακτική θα ακολουθήσει.

Στη συνέχεια παρουσίασε τους συμμετέχοντες στο πανελ και αναφέρθηκε στη δομή της ενημέρωσης.

Ακολούθησε ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γιάννης Διαμαντής που ανέφερε ότι θα γίνει παρουσίαση των αποτελεσμάτων της επισκευής όπως είχε υποσχεθεί από την πρώτη στιγμή με πλήρη διαφάνεια, λέγοντας χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε αναλυτικά τους λόγους που πήγε το σκάφος για επισκευή, το ποσό που ξοδεύτηκε ,γιατί υπήρξε καθυστέρηση.

Ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ σε αρκετές παρεμβάσεις που έκανε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, έδωσε στοχευμένες και αποστομωτικές απαντήσεις στις αιτιάσεις συγκεκριμένων προσώπων της μείζονος μειοψηφίας που εδώ και 10 μήνες τον βομβάρδιζαν με έγγραφα ,με δελτία τύπου, μέσω τηλεοπτικών εμφανίσεων, με απαξιωτικές φραστικές επιθέσεις. Μάλιστα ήταν φανερό ότι ο Γιάννης Διαμαντής σε κάποια σημεία των τοποθετήσεων του, έβγαζε την πικρία του, αλλά και την αγανάκτηση για τον πόλεμο και τα «κτυπήματα κάτω από τη μέση» που δέχθηκε από συγκεκριμένα άτομα όλο το προηγούμενο διάστημα .

Ακολούθησε ο Τεχνικός σύμβουλος Θωμάς Σκριβάνος που απλά ,κατανοητά αναλυτικά, τεχνοκρατικά και τεκμηριωμένα, παρουσίασε τις εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες επισκευής και συντήρησης που πραγματοποιήθηκαν, αλλά και τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία των επισκευών.

Τα κύρια στοιχεία που παρουσίασε ο Τεχνικός σύμβουλος Θωμάς Σκριβάνος που είχε και το κύριο βάρος της εν λόγω ενημέρωσης είναι:

1. Το σκάφος μετέβη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας “Ναυπηγεία Χαλκίτη Α.Ε” στο Πέραμα στις 11 Δεκεμβρίου 2016 ενώ οι μηχανές μετά την αφαίρεση τους μεταφέρθηκαν για ανακατασκευή στο συνεργείο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ»,όπως είχε αποφασίσει και εγκρίνει το ΔΣ της ΑΝΕΚ.

2. Για την ανακατασκευή των μηχανών:

Α. Σύμφωνα με το προϋπολογισμό που ο ίδιος είχε εκπονήσει και παρουσιάσει στο ΔΣ με τα πιθανά ανταλλακτικά που θα απαιτούντο, αυτός ανερχόταν στο ποσό των 68.650 ευρώ . Τελικά ανήλθε στις 74.344 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά από την MTU, λόγω κάποιων επιπλέον ανταλλακτικών που προέκυψε η αντικατάσταση τους  στην πορεία.

Β. Ο Προϋπολογισμός αμοιβών για τις εργασίες ανακατασκευής προϋπολογίστηκαν στα 44.300 ευρώ όσο ήταν και το τελικό ποσό που πληρώθηκε.

Γ. Επιπλέον έγιναν επισκευές αναγομώσεων σε περιφερειακά συστήματα που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν από την αρχή ,ύψους 3.710 ευρώ ,

Δ. Η προμήθεια γνήσιων ανταλλακτικών για τα περιφερειακά συστήματα στοίχισαν 15.250 ευρώ.

Ε. Συνολικά η ανακατασκευήτων 2 μηχανών στοίχισε 137.604 ευρώ.

3.Η επίσημη προσφορά από την MTU για την προμήθεια 2 καινούργιων μηχανών ήταν210.000 ευρώ. Στην τιμή αυτή δεν συμπεριλαβανόταν τόσο τα μεταφορικά από τη Γερμανία, όσο και οι εργασίες τοποθέτησης τους. Και το σημαντικότερο η παράδοση τους θα ήταν μετά από 6 μήνες.

4. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα αποφασίστηκε από το ΔΣ της ΑΝΕΚ η ανακατασκευή των 2 μηχανών. Ήταν η πλέον συμφέρουσα περίπτωση και η σωστότερη λύση.

5. Στη συνέχεια ήλθε μία νέα προσφορά από την αντιπροσωπεία της ΜΤU Ελλάδας για 2 μηχανές με τιμή 197.000 ευρώ και με αγορά των 2 παλαιών, εφόσον βρισκόταν σε καλή κατάσταση με 15.000 ευρώ την καθεμία. Στο σημείο αυτό παρενέβη ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ που είπε: Για να μην δημιουργηθούν εντυπώσεις ευτυχώς που δεν πήγαμε σε αυτή τη λύση, γιατί μετά από 2 μήνες η αντιπροσωπεία αυτή έπαυσε να υφίστατια στην Ελλάδα.

6. Επίσης έγιναν εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες συντήρησης ,αντικατάστασης ,ανακαίνισης σε όλα τα τμήματα του σκάφους, που περιλάμβαναν:

-αντικατάσταση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης

-της ηλεκτρομηχανής ,ενώ τοποθετήθηκε και δεύτερη ηλεκτρομηχανή.

-Καθαρισμός υφάλων

-Επισκευή πηδαλίων

-Εξαγωγή αξόνων,τοποθέτηση νέων κουζινέτων και επανατοποθέτηση

-Εργασίες χρωματισμού

-Γιάλισμα του σκάφους εξωτερικά με ειδικούς τροχούς

-Ανακατασκευή δεξαμενής

-πλήρης ανακαίνιση του σαλονιού και του καταστρώματος.

-Ανύψωση μηχανών

-Αντικατάσταση προσκρουστήρων

-Αντικατάσταση τζαμιού γέφυρας

-Κατασκευή καπακιών στο χώρο που βρισκόντουσαν οι μηχανές για να είναι δυνατή η εξαγωγή και επανατοποθέτηση τους

-Αντικατάσταση μπιντών

-Ηλεκτρολογικές και ξυλουρικές εργασίες.

Όλα τα παρπάνω συν τα έξοδα ενοικίου στο Ναυπηγείο ανήλθαν στο ποσό των 47.000 ευρώ

Επίσης ο Τεχνικός σύμβουλος αναφέρθηκε στο χρόνο που χρειάστηκε για τις επισκευές του σκάφους. Όπως είπε ο χρόνος μέχρι τις 24 Μαρτίου 2017 ήταν μέσα στο χρονοδιάγραμμα του σχεδιασμού του και είναι ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείτο, λέγοντας χαρακτηριστικά: είμαι υπερήφανος που όλα αυτά έγιναν μέσα στο χρόνο αυτό κι αν είχε γίνει ο σχεδιασμός από κάποιον άλλο, ο χρόνος θα ήταν ο διπλάσιος.

Αναφορικά για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη μία μηχανή κατά το δοκιμαστικό πλού της 24ης Μαρτίου 2017 είπε ότι ήταν κάτι ανεξήγητο μέχρι τώρα. Ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στις 50 ημέρες που χρειάστηκαν για να αποκατασταθεί η βλάβη και να επιστρέψει το σκάφος στην Κάλυμνο ,περιγράφοντας με αναλυτικό τρόπο το χρονοδιάγραμμα .Όπως ανέφερε και ο χρόνος αυτός ήταν ο τελείως απαραίτητος και ο ελάχιστος και δεν υπήρξε καμία καθυστέρηση.

Κλείνοντας να σημειώσουμε την αναφορά που έκανε ο καπετάνιος του πλοίου Αντώνης Γεδεών στη σύντομη τοποθέτηση του και δημιούργησε εντύπωση. Όπως είπε όταν πήρε το σκάφος να το μεταφέρει στο Ναυπηγείο αυτό παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα.

Μάλιστα στο σημείο αυτό έκανε παρέμβαση τόσο ο Τεχνικός σύμβουλος όσο και ο αντιπρόεδρος της Εταιρείας που επισήμαναν ότι κάποια από τα προβλήματα αυτά ήταν κατασκευαστικά.

Η συνέντευξη δόθηκε με αφορμή την μείζων μειοψηφία που στήριξε την αντιπολιτευτική της τακτική στο ταχύπλοο «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» της ΑΝΕΚ. Ξεκίνησε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Ιωάννης Μαστροκούκος, όταν έγινε γνωστό ότι το εν λόγω σκάφος στο τέλος της σεζόν θα πήγαινε για εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες επισκευής και συντήρησης, με προειδοποιήσεις του στυλ «μην τολμήσετε να αλλάξετε τις μηχανές με αγορά άλλων» αφήνοντας μάλιστα εμμέσως πλην σαφώς, υπονοούμενα ότι στην περίπτωση αυτή, κάποιοι θα πάρουν μίζες !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Παράσυρση ΙΧΕ οχήματος στην Κάλυμνο από το Κάλυμνος Σταρ

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Καλύμνου για την ύπαρξη Ι.Χ.Ε οχήματος στο κενό μεταξύ της προβλήτας του οικείου λιμένα και του Ε/Γ-Δ/Ρ πλοίου ''ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ'' Ν.Κ. 604, στο σημείο της προβλήτας όπου ελλιμενίζεται το πλοίο.

Στο σημείο μετέβησαν στελέχη του Λιμεναρχείου Καλύμνου όπου διαπίστωσαν ότι το Ι.Χ.Ε. (κενό επιβατών), βρισκόταν με τους μπροστινούς τροχούς στο κενό και τους δύο οπίσθιους τροχούς επί της προβλήτας. Σύμφωνα με δήλωση του Κυβερνήτη του πλοίου, κατά τη διάρκεια χειρισμών απομάκρυνσής του από την προβλήτα, μπερδεύτηκε το σκοινί του μπαλονιού πρόσδεσης με το ανωτέρω Ι.Χ.Ε, με αποτέλεσμα την παρασυρση του και την πτώση των μπροστινών τροχών στο κενό καθώς και την επαφή του με το πλοίο.

Το πλοίο επιθεωρήθηκε από αρμόδιο Επιθεωρητή του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων, όπου διαπιστώθηκαν επιφανειακές και μικρής έκτασης εκδορές στη δεξιά πλευρά του πλοίου,προκαλώντας μικρής έκτασης αποκόλληση του χρώματός του, χωρίς να έχει πληγεί η κατασκευαστική του ακεραιότητα.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το Ι.Χ.Ε. απομακρύνθηκε με μέριμνα του ιδιοκτήτη.

Φωτογραφικό υλικό από το περιστατικό 

Link to comment
Share on other sites

Ο καπετάνιος του Καλυμνος Σταρ Αντώνης Γεδεών, μιλά στην κάμερα του kalymnos-news.gr για το συμβάν με το σταθμευμένο όχημα, που παρά λίγο να βρεθεί στη θάλασσα το Σάββατο 16 Ιουνίου 2018, αλλά και για τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν δίπλα στα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...

Τη Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020 λίγο μετά τις 2.00 το μεσημέρι κατέπλευσε στο λιμάνι της Καλύμνου το Κάλυμνος σταρ Στον φακό του kalymnos-news.gr μίλησε ο καπετάνιος του σκάφους Αντώνης Γεδεών.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...