Jump to content
Shipfriends

Αχιλλέας (IMO 8711033)


Recommended Posts

  • 3 months later...

Μερικα στοιχεια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΧΙΛΛΕΑΣ απο το site της ΣΚΥΡΟΣ ΝΕ

ΛΙΜΑΝΙ / ΑΡ. ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ 11282

IMO No – ΔΔΣ: 8711033 – SYLL

AMYEN: GRC 100003399

ΚΛΑΣΗ: Η100Α1 PASSENGER FERRY (C.S.). HMC BY HRS (No 13080)

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΚΟΡΟΥΣ): GROSS/ΟΛΙΚΗ: 2277,56- ΝΕΤ/ΚΑΘΑΡΗ: 1103,13

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΚΥΒ. ΜΕΤΡΑ): GROSS/ΟΛΙΚΗ-6445,48- ΝΕΤ/ΚΑΘΑΡΗ3121,84

DEAD WEIGHT: 675.647 ΜΤ

ΜΗΚΟΣ / ΟΛΙΚΟ: 94,40 Μ

ΜΗΚΟΣ ΝΗΟΛΟΓΗΣΗΣ: 90,45 Μ

ΠΛΑΤΟΣ ΝΗΟΛΟΓΗΣΗΣ: 16,60 Μ

ΒΥΘΙΣΜΑ ΝΗΟΛΟΓΗΣΗΣ: 4,56 Μ / 9,56 Μ

ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ / ΕΤΟΣ-/ ΕΤΟΣ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗΣ: ANAN CITY-TOKUSHIMA, ΙΑΠΩΝΙΑ / 1987 / 2004

ΜΗΧΑΝΕΣ / ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: DAIHATSU 6DLM28 / 4 x 1324 KW 4 x 1800 HPS

ΕΛΙΚΕΣ: ΔΥΟ (2)

ΕΛΙΚΑΣ ΕΛΙΓΜΩΝ ΠΛΩΡΗΣ: DAIHATSU DLM20 – 900 HPS

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ: ΕΙΚΟΣΙ (20)

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ: 518 ΧΕΙΜΩΝΑ – 600 ΘΕΡΟΣ

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ: DIESEL OIL: 167,3 m³- LUB OIL: 22,74 m³

ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Ι.Χ.: 156 (ΠΑΤΑΡΙ 48)

ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ: 8 ΦΟΡΤΗΓΑ x 12 m

Έχει δυο φωτογραφίες από το ξενοδοχειακό του πλοίου.

post-54-128326979034_thumb.jpg

post-54-128326979034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πρόσφατα βρέθηκε κάποιος γνωστός μου στη Κύμη και ήμουν τυχερός γιατί το ξενοδοχείο τους ήταν μπροστά από τη μπούκα του λιμανιού. Όποτε μπορούμε να καμαρώσουμε τον Αχιλλέα να φτάνει στο λιμάνι της Κύμης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας πάμε μιά βόλτα μέχρι την όμορφη Σκόπελο για να δούμε μία όχι και τόσο συνηθισμένη επίσκεψη.

Τρίτη 11 Αυγούστου λοιπόν και το ΑΧΙΛΛΕΑΣ συνεπές στην ώρα άφιξης του φθάνει στο λιμάνι της Σκοπέλου. Μέσα στο λιμάνι ήδη το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, και έχοντας δει πριν λίγη μόλις ώρα φτάνοντας τις ...διαθέσιμες προβλήτες πρόσδεσης :rolleyes:, φαντάστηκα ότι θα περίμενε, αφού ούτως ή άλλως το ΣΚΙΑΘΟΣ θα αναχωρούσε μετά από κανένα δεκάλεπτο. Παρ' όλα αυτά το πλοίο μπήκε αμέσως, και μετά από ένα πολύ γρήγορο ρεμέτζο έδεσε δίπλα στο Ε.Σ.

Ένα όμορφο γιαπωνεζάκι, που δεν είχε τύχει να το φωτογραφήσω στο ...υγρό στοιχείο, παρά μόνο μιά φορά στην δεξαμενή Βασιλειάδη. Το έκανα στην όμορφη Σκόπελο και το καταχάρηκα. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έκτακτο δρομολόγιο του ΑΧΙΛΛΕΑΣ από Σκύρο για Κύμη για την μεταφορά ενός βρέφους. Περισσότερα στην zougla.gr

Αγώνα για τη ζωή ενός παιδιού 10 μηνών δίνουν γιατροί και λιμενικοί στην Σκύρο.

Η υγεία του παιδιού επιδεινώθηκε ραγδαία μετά τη λήψη αντιβίωσης, καθώς έπασχε από ωτίτιδα.

Στις οκτώ απόψε το βράδυ, σκάφος του Λιμενικού παρέλαβε το παιδί για να το μεταφέρει με τη συνοδεία παιδιάτρου στην Αθήνα. Λίγα ναυτικά μίλια έξω από το λιμάνι της Σκύρου, το σκάφος έπαθε μηχανική βλάβη και έτσι επέστρεψε στο νησί, στις οκτώμισι περίπου το βράδυ.

Πανικόβλητοι οι γονείς του βρέφους αναζητούσαν τρόπο να μεταφερθεί το 10μηνο αγοράκι τους το συντομότερο δυνατόν στην Αθήνα. Τελικά, πείστηκαν να ταξιδέψει συνοδεία τους προς την Κύμη με φέρρυ μπόουτ και αυτή την ώρα βρίσκονται εν πλω.

Link to comment
Share on other sites

Από την πλευρά του το ΥΕΝ, ευλόγως τα λέει λίγο διαφορετικά. Δεν θα σταθώ στην βλάβη του σκάφους (εάν όντως αληθεύει) ... αλλά στο πόσο μεγάλο πράγμα είναι για τους νησιώτες να διανυκτερεύει το καράβι τους στο νησί τους. Και από αυτή την πλευρά είναι αξιέπαινοι οι Σκυριανοί που τα έχουν καταφέρει...παρόλα τα προβλήματα και τις γκρίνιες.

Με μέριμνα του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, πραγματοποιήθηκε, βραδινές ώρες σήμερα, με το Ε/Γ - Ο/Γ «ΑΧΙΛΛΕΑΣ» Ν.Π. 11282, από το λιμένα Σκύρου στο λιμένα Κύμης, η μεταφορά 06μηνου βρέφους, το οποίο έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
...μείνει χωρίς καράβι!!!:mad:
Μα κάθε χρόνο έτσι γίνεται, δεν μπαίνει άλλο πλοίο για αυτές τις λίγες μέρες ακινησίας, εάν δεν απατώμαι συνήθως είναι γύρω στην εβδομάδα. Εξάλλου μικρό είναι το νησί και κάνουν το κουμάντο τους. Ε τώρα εάν προκύψει καμιά έκτακτη ανάγκη, υπάρχουν και καϊκια και σκάφος του ΛΣ και δρομολόγια αεροπλάνων υπάρχουν κλπ. Και δεν έτυχε ποτέ να ακούσω διαμαρτυρίες για να υπάρξει αντικαταταστάτης.
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω ποτε περναει 5 ετες το βαπορι?

Γιατι αν δεν κανω λαθος πανε πεντε χρονια που ειναι εδω δρομολογημενο αρα φετος θα πρεπει να περναει.Αν δεν λεω καμια σαχλαμαρα:P λογικα δεν θα ειναι μονο βδομαδα η ακινησια του

Link to comment
Share on other sites

...λογικα δεν θα ειναι μονο βδομαδα η ακινησια του

Η γνώμη μου είναι ότι είτε μία εβδομάδα είτε ένα μήνα διαρκέσει η ετήσια του πλοίου, αν ζούσαμε σε ένα ευνομούμενο κράτος θα μπορούσε να γίνει μία καλύτερη διαχείριση της κατάστασης. Στην Νότιο Εύβοια υπάρχουν δύο πλοία, το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ και το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ τα οποία για όλη την χειμερινή περίοδο σχεδόν, δεν ταξιδεύουν ποτέ ταυτοχρόνως. Ή αν θέλετε να πάμε και λίγο πιό μακριά, το ίδιο συμβαίνει και στο Λαύριο με τα ΜΑΚΕΔΩΝ και ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ. Ένας στοιχειώδης συντονισμός αν υπήρχε από κάποια υπηρεσία του ΥΕΝ (λέμε τώρα :rolleyes:), θα μπορούσε κάλλιστα κάποιο από τα προαναφερθέντα πλοία να καλύψει την ακινησία του ΑΧΙΛΛΕΑ και να μην μείνει η γραμμή ούτε μία ημέρα χωρίς ακτοπλοική σύνδεση.

Όχι βέβαια ότι διαφωνώ και με την παραπάνω άποψη του ΝΗΡΕΑ. Δεν θα έρθει δα και η συντέλεια του κόσμου αν το πλοίο λείψει για μία εβδομάδα από την γραμμή. Έτερον, εκάτερον.....

Κατά τα άλλα, όπως ήδη έχουμε πει, το πλοίο βρίσκεται από την Παρασκευή το πρωί στα ναυπηγεία της Αυλίδας, όχι όμως σε κάποιο ντοκ, αλλά πλαγιοδετημένο στην πλωτή δεξαμενή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Να ρωτησω ποτε περναει 5 ετες το βαπορι?

Γιατι αν δεν κανω λαθος πανε πεντε χρονια που ειναι εδω δρομολογημενο αρα φετος θα πρεπει να περναει.Αν δεν λεω καμια σαχλαμαρα:P λογικα δεν θα ειναι μονο βδομαδα η ακινησια του

Απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον έχεις δίκιο. Το πλοίο παραμένει (AIS) στην Αυλίδα και έκλεισε ένα δεκαήμερο χωρίς δρομολόγια. Οπότε θα πρέπει να μπει κάποιο πλοίο, έστω και διερχόμενο. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν ακούω καμιά φωνή διαμαρτυρίας από κανένα. Και ας μην ξεχνάμε ότι τα 4 δρομολόγια την εβδομάδα είναι επιδοτούμενα, και προφανώς θα έπρεπε να προβλεφθεί αντικαταστάτης.

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΞ. ΣΚΙΑΘΟΣ θα μπορούσε να κάνει καμια έκτακτη προσέγγιση στη Σκύρο μέχρι να επιστρέψει ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ στη γραμμή. Συμφωνώ με το ΝΗΡΕΑ πως προκαλεί εντύπωση το οτι δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες από τους ντόπιους για το γεγονός πως έχουν μείνει χωρίς βαπόρι. Νομίζω στη Σκύρο υπάρχουν και μερικές δεκάδες φαντάροι και ένστολοι γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλοι μας είχαμε δίκιο:rolleyes:...και 5ετές πέρασε...και οι Σκυριανοί τα είχαν βρει μεταξύ τους...και 2 προσέγγισεις του Ταξιάρχη είχαν κανονίσει (εγιναν άραγε?)...και δρομολόγια για Κύμη με τουριστικό υπήρχαν ..και η συντήρηση τελείωσε...και ο Αχιλλέας θα επιστρέψει μόλις το επιτρέψει καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι στην φετινή του συντήρηση στα ναυπηγεία της Αυλίδας, το πλοίο δεν ανέβηκε σε δεξαμενή. Ο τελευταίος του προγραμματισμένος δεξαμενισμός είχε γίνει τον Οκτώβρη του 2008 στις δεξαμενές του Βασιλειάδη, ενώ είχε κάνει και έναν έκτακτο τον περασμένο Φεβρουάριο στην Αυλίδα λόγω αβαρίας σε έναν από τους έλικες του.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το πρόγραμμα του ΟΛΠ το έχει να δεξαμενίζεται την ερχόμενη Δευτέρα 18/10 και για 6 ημέρες. Οπότε μάλλον Κυριακή βράδυ θα μας έρθει. Δε θα λείψει πολύ, να δούμε αν ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κάνει καμια έκτακτη προσέγγιση Σκύρο όπως πέρσυ, κατά το δεξαμενισμό του ΑΧΙΛΛΕΑ.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν έκανε κάποιες ιδιαίτερες εργασίες για να απαιτούνται τόσες ήμερες δεξαμενισμού. Γιατί πρόπερσι είχαν βγει τελικοί άξονες και τιμόνια. Ας δούμε το πλοίο στη δεξαμενή του Βασιλειάδη από πλωρα και πρυμα. Ετσι το πλοίο σήμερα το πρωί ετοιμαζόταν να πέσει από τη δεξαμενή (δυο ήμερες νωρίτερα από το πρόγραμμα).

Μια διάφορα στο πλοίο που παρατήρησα ότι είναι έχουν κλείσει το χώρο από τις σκάλες επιβίβασης στο κατάστρωμα που είναι το σαλόνι με κάποια τζαμαρία, προφανώς για να προστατεύονται οι επιβάτες από το κρύο και τη βροχή.

Υ.Γ: Όπως είδατε στη πρύμη έχει ηλεκτρονικό πίνακα B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...