Jump to content
Shipfriends
ΝΗΡΕΑΣ

Αχιλλέας (IMO 8711033)

Recommended Posts

.

Τα παρακάτω 3 άρθρα δημοσιεύονται στην εφημερίδα ΜΠΟΦΟΡ ΣΚΥΡΟΥ / Έκδοση Φεβρουαρίου 2005

Δέσμευση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας για ΑΧΙΛΛΕΑ ανακοίνωσε ο Αναστάσιος Λιάσκος

Σήκωσε άγκυρα ο "ΑΧΙΛΛΕΑΣ".

Μανόλης Κεφαλογιάννης: Λάθος η αγορά του Αχιλλέα!


Μπορείτε να τα διαβάσετε στο: http://www.inskyros.gr (ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ)

Τι ακριβώς συμβαίνει με τον ΑΧΙΛΛΕΑ ? Πότε θα δρομολογηθεί ?
 

______________________________________

(1987, ex-Awaji, Namhae Gosok Car Ferry)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξερω καλα τους ισχυοντες κανονισμους, αλλα απο οτι ακουγεται ο αχιλλεας δεν εχει διπυθμενα.

οι προηγουμενη κυβερνηση ειχε υποσχεθει (προεκλογικα) στους σκυριανους (οταν ειχαν βρει το καραβι) οτι κατ'αιξερεση θα δοθει αδεια και σ'αυτο παρότι μονοπυθμενο αρκει να γινονταν καποιες τροποιησεις (προσθηκη διπυθμενων στο μηχανοστασιο).

οι σκυριανοι επικαλεστηκαν καμια δεκαρια "υπαρχοντα" μονοπυθμενα ferries που πηραν αδεια απο 93-04 (μαζι με καποια εκ μετατροπης roro).

Ο νυν ΥΕΝ τσινισε στην αρχη αλλα μαλλον τελικα θα υπογραψει αφου κανουν μερικες αλλαγες ακομη για το θεαθηναι.

αυτα χοντρικως αλλα επειδη μπορει να εχω πει κατι ανακριβες ας με διορθωσουν οι γνωριζοντες

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη η εφημεριδα θα βγάλει αυτα τα αρθρα καποια στιγμη ενω το φορουμ θα μεινει θελω να ελπιζω ας μπουνε σαν quotes.

περα απο αυτο συμφωνα με πληροφοριες δεν ειναι μονο ο Αχιλλεας που με την ευνοια πολιτικων τυχον προβληματα ξεπεραστηκαν. Απλα εδω το κανουν θεμα για να δειξουν τι υποσχοταν και τι εκανε η προηγουμενη κυβερνηση με πολιτικες υποσχεσεις- σιγουρα προ εποχης σαμινα ακομα- και πια η ευνοια οταν μιλαμε για Λαικη βαση.

Η νομοθεσία ορίζει πως ένα καράβι αν ήταν χαρακτηρισμένο ως υπάρχον Ferry τότε δεν χρειάζεται διπύθμενα. Αν όμως ήταν ro-ro και μετασκευαστεί ώστε να χαρακτηριστεί ως ferry τότε υποχρεούται να μετασκευαστεί με νομοθεσία του "ως καινούργιο" δηλαδή κατασκευής 2005 όπου και το να έχει διπύθμενα είναι must.

Όταν ένα πλοίο ενοχλεί κάποιους και το θέμα φτάνει ψηλά λοιπόν...γιατί αυτό βλέπουμε με το post του Νηρέα- δεδομένου ότι δεν ξέρω αν ήταν "ρορο" η Ferry ο Αχιλλέας και δεδομένου ότι σαν Maru style που το είχα δει στην δραπετσώνα η μετασκευή του είναι εκπληκτικά όμορφη- τότε double μπότομς προστίθονται και μπορεί να γίνει παντού εκτος από κάτω το μηχανοστάσιο.

Άρα ότι έχει γίνει σε αυτό το πλοίο αλλα και σε αλλα "ρορο" που έγιναν ferries-ΚΑΙ ΝΑΙ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ επί εποχής τωρινής αντιπολίτευσης- χάνεται στα άδυτα του κελύφους.

Προσωπική μου γνώμη είναι βεβαια ότι επειδή τα double bottoms ( η μάλλον για να είμαι ακριβείς) το ύψος αυτών και όχι η ύπαρξη τους στηρίζονται σε θεωρία πιθανοτήτων και σκοπό έχουν να αυξήσουν η να μηδενίσουν την ταχύτητα εισροής υδάτων σε μια κακια στιγμή, στο μήκος που βρίσκεται συνήθως ένα μηχανοστάσιο οι πιθανότητες είτε μονόπατο είτε δίπατο είναι ελάχιστες στο να συμβεί ένα ατύχημα. Δεν σημαίνει αυτό ότι για ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ και μονο λόγους και μιλάω για τα ror της προηγουμενης κυβέρνησης κυρίως δεν πρέπει να κατακρεουργούμε τους νομους και να παίζουμε με την ασφάλεια του κόσμου.

Υστερόγραφο: Να γιατί γκαρίζω ότι πρέπει να πάμε ναυπηγοί σε επιθεωρήσεις κλπ γιατί μας μάθανε από την πρώτη μέρα τι σημαίνει ασφάλεια και κόστος ζωής και μας τα μάθανε αυτά μαζί με τα τριπλά ολοκληρώματα του simpson :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι η εξυγείανση της ακτοπλοίας αρχίζει από τους μικρούς όπως και στο ποδόσφαιρο.

Οπως έριξαν τα Γιάννενα λόγω χρεών ενώ κάποιες άλλες μεγαλύτερες ομάδες την γλύτωσαν έτσι γίνεται κι εδώ.Αρχίζει η εξυγίανση της ακτοπλοίας από την ναυτιλιακή Σκύρου η οποία είναι μια εταιρεία η οποία πήρε ένα βαποράκι καλό αλλα μονοπύθμενο για να καλύψει τις ανάγκες του νησιού της. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηλια τελικα την πηρε την αδεια αρα δεν ισχυει αυτο που λες.

Ισως το αντιθετο

Παντως μια κ το εφερε η κουβεντα η μετασκευη εξωτερικα αλλα και εσωτερικα θεωρουνται απο τις πλέον ακριβες.

Τινγκα στις πλασμα οθονες ειναι....

ειναι και αυτο ενα χαρακτηριστικο των λαικων βάσεων?

να συμπληρωσω και επι του πιο πανω ποστ μου οτι ισως για μονοπυθμενα εκτος SOLAS τα πραγματα να μην ειναι ακριβως οπως τα λεω και η λεξη υπαρχον να ερμηνευεται απο @επιτροπες@ αναλογα την περισταση και ισως το ποσον και το κομμα. Ισως λεμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την άδεια το ξέρω ότι την πήρε άλλωστε ήμουν σίγουρος ότι θα την έπαιρνε αναλογη περίπτωση είχαμε και με το ΚΑΛΒΟΣ που τελικά πήρε δρομολόγια.

Απλά το πιο πάνω ποστ μου αναφέρεται στις κόνξες που έκανε το υπουργείο :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ακριβως δηλαδη οπως τα λεω στο λαστ ποστ εκτος βεβαια το οτι ηταν εκτος ΣΟΛΑΣ γκουχου γκουχου....

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Ο "Αχιλλέας" ξεκίνησε δρομολόγια στις 23 Μαρτίου 2005.

Διαβάστε το άρθρο του προέδρου της Σ.Ν.Ε. Ιππ. Κωστή περί "Αχιλλέα", "Λυκομήδη" και διπύθμενων

στην εφημερίδα ΜΠΟΦΩΡ της Σκύρου. (τ. Απριλίου 2005)

http://www.inskyros.gr/29naftiki-etairia.htm

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σαββατοκύριακο είχα τη τύχη να ταξιδέψω προς Σκύρο και ομολογώοτι έμεινα εντυπωσιασμένος από το καράβι. Τουλάχιστον όσο αφορα αυτά που βλέπει ένας επιβάτης. Οι χώροι του ασυγκριτα καλύτεροι συγκρινόμενοι με οποιοδήποτε πλοιο του Σαρωνικού που είναι αντίστοιχου μεγέθους (Μια επιφύλαξη κρατώ για τα πλοια της Nova με τα οποια δεν έχω ταξιδέψει ακόμα...). Το ίδιο και το προσωπικο... Από ότι μου είπαν μάλιστα αυτό το καλοκαίρι δούλεψε και αρκετα καλα.

Πάντως πολλοί γνωρίζοντες μουρμουρίζουν οτι τελικα δεν ήταν η καλύτερη επιλογή για τη συγκεκριμένη περίσταση. Καθότι ιαπωνικό δεν είχει την ίδια συμπεριφορά με το βορειοευρωπαικό Λυκομηδης συν το γεγονός οτι για τη μετασκευή του χρειάστηκαν τεράστια για τα δεδομένα της εταιρίας. Παρά τη σχετικά μέγαλη αύξηση κεφαλαίου ακόμα χρωστούν σε τράπεζες €2,500,000. Ανάσα θα έδινε η πώληση του Λυκομήδη αλλά δεν φαίνεται έυκολο να βρεθεί αγοραστης.

Παράλληλα κατι που παρατήρησα και δεν μου άρεσε ήταν οτι ενώ οι χώροι επιβατών ήταν κούκλα, στους χώρους του πληρώματως δεν έγινε καμιά απολύτως ανακαίνιση!!!

Ακολουθεί μια φωτογραφία και των δυό πλοιων απο το λιμάνι της Κύμης...

post-122-128326955252_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μία μικρή ενημέρωση περί Αχιλλέα. Από την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΠΟΦΟΡ ΣΚΥΡΟΥ / Έκδοση Οκτωβρίου. http://www.inskyros.gr

Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό, ότι κατά τη χειμερινή περίοδο και συγκεκριμένα από Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2005, το ταξίδι του πλοίου μας «ΑΧΙΛΛΕΑΣ» στη δρομολογιακή γραμμή Κύμης - Σκύρου, θα εκτελείται με οικονομική ταχύτητα και θα διαρκεί περίπου δύο (2) ώρες.

Επισημαίνουμε ότι δε θα επέλθει αλλαγή ή τροποποίηση στις ώρες αναχωρήσεων από τους λιμένες Κύμης και Σκύρου.

Το Δ.Σ. της Σ.Ν.Ε.

Και κάποιες επισημάνσεις από την εκδότη της εφημερίδας:

[…]Έπειτα οι μεγαλύτεροι όγκοι μεταφερόμενων που καλώς μπορεί να εξυπηρετεί ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ήταν δυσανάλογοι με τις δυνατότητες της Λιναριάς. Οι ουρές για να επιβιβασθούν τα αυτοκίνητα, έφταναν μέχρι τη ΔΕΗ. Η δυσκολίες στάσης στο πρακτορείο, μανούβρας και γρήγορης φόρτωσης, καθυστερούσαν (παράνομα) για ένα ημίωρο μόνιμα όλο τον Αύγουστο την αναχώρηση του πλοίου από τη Λιναριά. Και το μισάωρο από-επιβίβασης, ήταν πολύ λίγο και δημιουργούσε συμφόρηση.

Στις προβλήτες, ο κατεβασμένος καταπέλτης του πλοίου δημιουργούσε σημαντική γωνία με αποτέλεσμα τα χαμηλά αυτοκίνητα να «βρίσκουν» κάτω και να τραυματίζονται, άλλα στις εξατμίσεις, άλλα στους προφυλακτήρες. Το ίδιο και τα φορτηγά. Ανεβαίνοντας «έβρισκαν» στην οροφή του γκαράζ. Μια μικρή τσιμεντένια ράμπα που θα αποσβένει απαλότερα τη γωνιά, θα έλυνε το πρόβλημα που πια ενηλικιώθηκε.

Και κάτι λιγότερο σημαντικό. Οι πόρτες των προθαλάμων στις τουαλέτες του κύριου σαλονιού του πλοίου, θα έπρεπε να έχουν ελατήριο και να κλείνουν αυτόματα, για μη φέρνουν σε αμηχανία ανθρώπους που ακόμα ζώνουν τα παντελόνια τους ή κουμπώνουν τις φούστες τους, σε κοινή θέα…

Επίσης, υπάρχουν πολλά παράπονα από τους Σκυριανούς γιατί δεν υπάρχει κυλιόμενη σκάλα και έτσι ταλαιπωρούνται οι ηλικιωμένοι.

Τέλος (απ’ ότι γράφεται) το κόστος του πλοίου έφτασε περίπου τα 8,5 εκ ευρώ εκ των οποίων περίπου τα 5 για την μετασκευή.

Και σε αυτό το κόστος της μετασκευής (αλλά και γενικώτερα για την αγορά του συγκεκριμένου πλοίου) μαίνεται ένας φοβερός ενδοσκυριανός πόλεμος.

Θεωρούν υπερβολικό το κόστος συγκρίνοντας το με το κόστος μετασκευής παρομοίων πλοίων (Νεφέλη, Φοίβος), αλλά και σε σχέση με τα χρόνια ζωής του πλοίου.

Ορισμένοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι με τα 8,5 εκ θα μπορούσαν να κτίσουν νεότευκτο στην Ελλάδα!

Γενικώς γίνεται της τρελλής εκεί πάνω, σχετικά με την αγορά του Αχιλλέα.

Το θέμα του Αχιλλέα κυριαρχεί στα θέματα της εφημερίδας, με επιστολές διαφόρων εμπλεκομένων, απαντήσεις του Προέδρου της ΣΝΕ, ανταπαντήσεις και κόντρα απαντήσεις κλπ

Τώρα ποιος έχει το δίκιο και ποιος το άδικο, ποιος το ξέρει?

Όποιος θέλει περισσότερη ενημέρωση, ας διαβάσει την εφημερίδα - και όχι μόνο αυτό το φύλλο.

Και αν βγάλει άκρη (ή έχει προσωπική άποψη), ας το πεί και σε εμάς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο σημερα το βραδι ο Αχιλλεας στη μεγαλη μονιμη δεξαμενη του Βασιλειαδη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν εχει καμια ουσιαστικη διαφορα απο τον λυκομηδη.τον εφεραν για πιο γρηγορο απ τον λυκομηδη κατα μιση ωρα.τελικα ειναι πιο γρηγορος κατα ενα τεταρτο.ενα πασχα μαλιστα εκανε δυο ωρες την διαδρομη κυμης σκυρου σε δυο ωρες οσο δηλαδη και ο λυκομηδης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα αποτελεί μια αναβάθμιση στο ξενοδοχιακό κομμάτι... Από εκεί και πέρα σύμφωνα με τη παλιά νομοθεσία ο Λυκο έπρεπε σύντομα να φύγει, άρα αναγκαστικά έπρεπε να πάρουν κάτι άλλο. Η αλήθεια είναι πως οι Σκυριανοί δεν το έχουν και πολύ σε εκτίμηση (ως προς ταξιδεμα κλπ) αλλά για μένα είανι μια αναβάθμιση και μου άρεσε. Ηταν από τα πιο ευχάριστα ταξίδια.

Αν βοηθούσαν τα δρομολόγια τους τουρίστες θα ήταν ακόμα καλύτερα, καθώς οι ώρες έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες των ντόπιων που θέλουν να φύγουν πρωι από το νησί και να γυρίσουν βράδυ

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ταξιδι που κανει το συγκεκριμενο πλοιο διαρκει περιπου 2 ωρες δεν νομιζω οτι χρειαζεται και τοσο το ξενοδοχειακο κομματι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα δεν υπάρχει σύγκριση.Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ είναι ένα βαπόρι νεώτερο,ταχύτερο, ποιοτικότερο και πιο μανουβραδόρικο από το ΛΥΚΟΜΗΔΗΣ.

Πρακτικά είναι εφάμιλο πλοίο του ΝΕΦΕΛΗ και του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ δύο πλοία που έχουν μια πολύ επιτυχημένη καριέρα στην Ελλάδα.

Οπότε από πλευράς επιλογής ήταν πολύ καλή για την γραμμή και αναβάθμιση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια και είναι η μέρα που ποστάρω φωτογραφίες παρακάτω κάποιες φωτο απο την εποχή που και Αχιλλέας και Λυκομήδης ήταν στη Κύμη

post-122-128326964603_thumb.jpg

post-122-128326964604_thumb.jpg

post-122-128326964605_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα τις προάλλες με τον Αχιλλέα και οι εντυπώσεις μου είναι θετικές, αλλά ανάμεικτες. Κατ΄αρχήν να πω ότι δεν έχω ταξιδέψει με τον Λυκομήδη, οπότε και δεν μπορώ να έχω ένα μέτρο σύγκρισης. Εξάλλου δεν έχει νόημα μια τέτοια σύγκριση, γιατί ο Λυκομήδης έπρεπε να αποσυρθεί λόγω ηλικίας και συνεπώς δεν έχουμε αντικατάσταση από επιλογή, αλλά από ανάγκη.

Το πλοίο εσωτερικά είναι άψογο και πολύ καλόγουστο. Τα σαλόνια (οικονομικής και διακεκριμένης) άνετα και φωτεινά σε απαλούς μπεζ χρωματισμούς. Αυστηρή, αν και ευγενική, η «πόρτα» της διακεκριμένης. Τρία bar, 2 εσωτερικά και 1 εξωτερικό. Αν μάλιστα έβαζαν λιγότερα παγάκια και περισσότερη ποσότητα στον καφέ…θα ήταν ακόμα καλύτερα. Λίγες αεροπορικές και αρκετές τηλεοράσεις. Η καθαριότητα γενικά πολύ καλή και το πλήρωμα ευγενικό και συμπαθητικό. Τα καταστρώματα αρκετά μεγάλα και συμπαθητικά. Και μάλιστα είχα καιρό να δω εμφανείς μηχανισμούς του καταπέλτη. Το γκαράζ του μεγάλο για την γραμμή και πολύ άνετο με ένα μικρό πατάρι.

Αλλά… Στο σαλόνι της οικονομικής υπάρχει ένα αισθητό «γλυκό» vibration, σαν σουέλ, το οποίο σου δημιουργεί μια ζαλάδα. Και στον χώρο του bar της οικονομικής υπάρχει αρκετός θόρυβος. Όπως αρκετός θόρυβος υπάρχει και στα καταστρώματα…ειδικά ανάμεσα στις τσιμινιέρες είναι πολύ ενοχλητικός. Πολύ ήσυχους βρήκα τους πλαϊνούς διαδρόμους με τα βαρελάκια…εάν βέβαια δεν έχει αέρα. Επίσης, νομίζω ότι στα καταστρώματα είναι λάθος η επιλογή των πάγκων με διάτρητη λαμαρίνα, καθώς με το πρώτο-δευτέρο βάψιμο έχουν κλείσει πολλές από τις τρύπες…και σε λίγο θα γίνει α-διάτρητη λαμαρίνα. Τέλος ενώ τα δάπεδα στα καταστρώματα, τα οποία προστέθηκαν στην μετασκευή, είναι λεία, καλοβαμένα και πεντακάθαρα…τα δάπεδα που προϋπήρχαν δεν καθαρίσθηκαν από τον παλιό τάπητα, αλλά απλώς βάφτηκαν από πάνω. Το αποτέλεσμα είναι να έχει ξεφτίσει το χρώμα σε κάποια σημεία και να υπάρχουν λακούβες στον παλιό τάπητα, οι οποίες δεν συνάδουν με ένα πλοίο που μόλις βγήκε από μετασκευή.

Εμφανισιακά…ουδέτερο. Δεν σε συναρπάζει…ούτε και σε απωθεί. Αλλά μάλλον προς συμπαθητικό το βρήκα. Από ταξίδεμα δεν μπορώ να πω, καθώς είχαμε 3-4-5 Β…αν και μάλλον θα πρέπει να κουνάει λιγουλάκι. Τα ρεμέτζα τυπικά, αν και απ’ ότι κατάλαβα η Κύμη πρέπει να είναι λίγο δύσκολη, λόγω ιδιαιτερότητας προσανατολισμού. Περνάει τα φανάρια με γρήγορη δεξιά στροφή, γυρνάει αριστερά μέσα στο λιμάνι, φουντάρει την δεξιά και γυρνάει με την άγκυρα. Από ταχύτητα το έκανε 1.35 ώρα περίπου, ίσως, γιατί καθυστέρησε ο απόπλους από το άθλιο λιμάνι της Κύμης κατά ένα μισάωρο λόγω φόρτωσης. Πιστεύω, όμως, ότι αυτή η καθυστέρηση είναι αδικαιολόγητη, καθώς είναι απολύτως γνωστές και προβλέψιμες οι συνθήκες και των λιμανιών (Κύμης και Λιναριάς) και της φόρτωσης του πλοίου.

Highlight: το πλωριό προπελλάκι, το οποίο δεν είναι ηλεκτρικό, αλλά πετρελαιοκίνητο. Και λίγα λεπτά πριν από την αναχώρηση ή το ρεμέτζο βάζουν την μηχανή μπροστά και …παααφ… πετάγεται ένα ντουμανάκι από μια «εξάτμιση» δεξιά στη βάση του καθρέπτη. Έχει αρκετή πλάκα, ειδικά όταν το πρωτοβλέπεις.

Εν τέλει, η γνώμη μου είναι ότι εάν είχε προσεχθεί παραπάνω το vibration και ο θόρυβος θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό πλοίο….για τα δεδομένα της γραμμής βεβαίως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Εν τέλει, η γνώμη μου είναι ότι εάν είχε προσεχθεί παραπάνω το vibration και ο θόρυβος θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό πλοίο….για τα δεδομένα της γραμμής βεβαίως."

Άρα θεωρείς πως δεν είναι καλό για τη γραμμή? Βεβαίως περί ορέξεως... αλλά προσωπικά πιστεύω πως αν και τους κόστισε κάτι παραπάνω από οτι θα μπορούσαν να αντέξουν, εν τέλει είναι ένα πολύ καλό πλοίο για τη γραμμή. Ενα πλοίο που πολλά άλλα νησιά με την αντίστοιχη κίνηση θα ήθελαν να έχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ μου, ξαναδιάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψα και μην είσαι τόσο βιαστικός στα συμπεράσματά σου.

Το ότι, λόγω του vibration και του θορύβου, δεν το θεωρώ πολύ καλό...δεν σημαίνει ότι δεν το θεωρώ και καλό.

Και βεβαίως, δεν παραβλέπω το γεγονός ότι πολλά νησιά θα το ζήλευαν.

Όμως, άλλο οι εντυπώσεις μου ως επιβάτη και άλλο η συνολική θεώρηση του πλοίου, της γραμμής, της εταιρείας κλπ

Έτερον...εκάτερον!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χτες έκανε το δρομολόγιο μόνο Κύμη-Σκύρο και όχι την προέκταση προς Αλόννησο-Σκόπελο, την οποία έκανε στο σημερινό δρομολόγιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή είχε μια μηχανική βλάβη.

Με λίγα λόγια ήρθε απο Σκύρο στην Κύμη,ακυρώθηκε το δρομολόγιο για τα δύο νησιά των Σποράδων,η βλάβη επιδιορθώθηκε,βγήκε για δοκιμαστικό γύρω και γύρω στις 6 και 20 επέστρεψε να πάρει κόσμο και να φύγει.κε έφυγε με καθυστέρηση 45 περίπου λεπτών για το λιμάνι της Σκύρου,την Λιναριά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον Αχιλλέα από τη πρώτη ήμερα (Τετάρτη) στη δεξαμενή είχαν βγάλει τον αριστερό άξονα και τιμόνι. Χθες που ξαναπέρασα είχαν βγάλει και το δεξιό άξονα και τιμόνι. Τα πτερύγια της προπέλας έλειπαν από τη δεξαμενή όποτε θα τα έστειλαν για γυάλισμα σε συνεργείο. Ενώ στη πλώρη έκαναν κάποιες εργασίες στις καδένες των αγκυρών (μάλλον μετρήσεις). Και φυσικά καθαριστήκαν και βάφτηκαν τα ύφαλα του πλοίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άξονες και προπέλες έχουν επανατοποθετηθεί στο πλοίο, με τα πτερύγια απαστράπτοντα και τόσο καλογυαλισμένα,

που αν δεν είχε προηγηθεί το ποστ του Π100, (περί αποστολής των πτερυγίων σε συνεργείο για γυάλισμα)

θα πίστευα ότι τοποθετήσανε καινούργιες προπέλες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...