Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Στην ώρα(2005) η αποψινή άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος στον Τούρλο της Μυκόνου με κίνηση περίπου 25 επιβάτες, 13 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 3 επικαθήμενα. Προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο - Τήνο, έχοντας φορτώσει 1 ΙΧ απέπλευσε στις 2025 για Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ. Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε την αντίστοιχη κίνηση του Fast Ferries Andros, δυστυχώς η θέση 7 σε σχέση με την κάμερα είναι σχεδόν αδύνατο να δώσει μια αξιόπιστη εικόνα. Θεωρώ όμως πως η κίνηση θα είναι πολλαπλάσια.

 

Και Σήφη είχαμε απόψε, και μάλιστα για την 1 αφού στην 3 ήταν το ΕΚΟ 1 που βρίσκεται απόψε στη Μύκονο προερχόμενο από την Ελευσίνα για ανεφοδιασμό των πρατηρίων. Κάνει το δρομολόγιο Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Μεστά. Άφιξη στη Μύκονο στις 0020 και άμεσος απόπλους έχοντας εκφορτώσει 2 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα και 1 συρόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Μια ακόμη χαρακτηριστική καλοκαιρινή σκηνή από τον Τούρλο της Μυκόνου, που δείχνει και την ποσότητα των προσεγγίσεων που βλέπει το λιμάνι αλλά και την διαφορετικότητα των πλοίων. Τέλος Αυγούστου και έχουμε Celebrity Apex, Superferry, Blue Star Paros και το Superrunner Jet σε μια από τις λιγοστές του προσεγγίσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εφτάρι Α-ΝΑ ο άνεμος απόψε στη Μύκονο με τη θάλασσα στον Τούρλο ζωντανή,  να καβαλάει την προβλήτα. Σε αυτές τις συνθήκες έριξε καταπέλτη και το Μύκονος στις 2140 απόψε, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Και με δύσκολη αριστερή στροφή, με το πλοίο να κουπαστάρει εμφανέστατα και τον αέρα να το χτίζει πρός τη 2 όπου και έδεσε. Αριστερά δεν έδωσε κάβο σίγουρα, δεξιά δεν μπόρεσα να διακρίνω τι και πως. Απεβίβασε καμιά 40αριά επιβάτες που έγιναν λούτσα κατά τη διαδικασία ενώ από εκφόρτωση είχαμε 10 ΙΧ και 2 μόνο νταλίκες. Καμιά δεκαριά επιβάτες επιβιβάστηκαν ενώ φορτώθηκαν και άλλα 10 ΙΧ για τα επόμενα λιμάνια. Βλέποντας τα πενιχρά νούμερα του Μύκονος σε φορτηγά, καταλαβαίνει κανείς πως απόψε στο Fast Ferries Andros λογικά θα γίνεται χαμός από γκαράζ. Μόλα όλα στις 2151 για τον επιδοτούμενο σιδηρόδρομο με τελικό προορισμό την Καβάλα.

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα να φύγει για να γραψω, το χάζευα και γώ και εκνευριστηκα αρκετά με την κατάσταση!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΛΑ ''έγιναν λούτσα κατά τη διαδικασία'' -τριτοκοσμικές συνθήκες!!!ΛΙΜΑΝΙ ΜΥΚΟΝΟΥ λεει. ΑΧΡΗΣΤΟΙ - ΛΑΜΟΓΙΑ - ΑΛΗΤΕΣ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ οσοι ασχοληθήκατε για να ''φτιάξτε'' το λιμάνι, σχεδιάσατε αυτό το τίποτα που σε προφυλάσει μόνο στην μπουνάτσα σαν επιβάτη και με τα βαπόρια να χοροπηδάει ο καταπέλτης τους και να μην μπορούν να σταθούν !! ''Καμιά δεκαριά επιβάτες επιβιβάστηκαν'' ...μια γυναίκα με παιδικό καρότσι πάλευε να μπεί και στο τέλος έτρεξαν από το πλοίο να την βοηθήσουν να μπει μούσκεμα και να ταξιδέψει!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ 

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο του μεγέθους και των ελικτικών δυνατοτήτων του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ με καιρό γαρμπή, μπορεί να δέσει ασφαλώς στο "μέσα"? Και αν ναι, γιατί δεν το κάνει?

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Από το Λιμεναρχείο υπάρχει η απαγόρευση;Δηλαδή αν πχ ζητήσει το Άρτεμις να προσεγγίσει στο παλιό λόγω καιρικών συνθηκών,δε θα το αφήσουν;

Link to comment
Share on other sites

Για να δέσει κατ αρχας πρέπει να υπάρχει και θέση. Απ οσο ξέρω οι θέσεις πρόσδεσης του παλιού λιμανιού είναι κατειλημμενες απο διαφορα σκάφη. 

Δεν θα πάψουμε ποτέ να γράφουμε μελανά σημεία, κι αυτό γιατί ολόκληρη η νησιωτική χώρα δεν έχει ούτε ένα ασφαλές λιμάνι, με εξαίρεση ορισμένων που είναι ίσως σε καλύτερη μοίρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλοκαίρι σίγουρα θα τους πουν ότι δεν επιτρέπεται γιατί συνήθως είναι κότερα μέσα στις θέσεις που έπεφταν παλιά τα πλοίο. Εδώ πλέον έχουν μεταφέρει και τα μικρά ταχύπλοα στο νέο λιμάνι, που μέχρι πριν 3 χρόνια έπεφταν στο παλιό.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχει καταφύγει στο παλιό λιμάνι της Μυκόνου το μοτορσιπάκι Μαστροκώστας. Δεν ξέρω αν είναι για να προφυλαχτεί από τον καιρό ή κάνει και εκφόρτωση πάντως φαίνεται πως για ένα μικρό φορτηγό χώρος το χειμώνα υπάρχει σίγουρα. Την ίδια στιγμή το μότορσιπ Αναστασία έχει φουντάρει ανοιχτά του παλιού λιμανιού και πρός την κατεύθυνση του Κόρφου για να προφυλαχτεί από το νοτιά. 

Link to comment
Share on other sites

Στις 2055 έφτασε σήμερα το Μύκονος στο ομώνυμό του νησί με παρόμοια εικόνα με την περασμένη εβδομάδα. Οι 40 περίπου επιβάτες που αποβιβάστηκαν έφαγαν 1-2 καλές θαλασσιές. Κατά τα άλλα 3 δίκυκλα, 14 ΙΧ και 2 νταλίκες η εκφόρτωση. Ανεχώρησε στις 2110 για τον σιδηρόδρομο της Καβάλας έχοντας φορτώσει 2 ΙΧ και 1 ΙΧ που έσερνε ένα σκάφος σε τρέηλερ. Το πλοίο έχει στο γκαράζ και επικαθήμενο χορταράδικο που μπαινοβαίνει στα λιμάνια έτσι ώστε να βρίσκετα πάντα μπροστά στον καταπέλτη. Η γνωστή παπάντζα που υποτίθεται πως σε περίπτωση ανάγκης θα το ρίξουν στη θάλασσα ή κάποια τέτοια επιστημονική φαντασία τέλος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

χαχα αυτή την παραμύθα με τα χορταραδικα την ακούω χρόνια !!!Πάντως φαινόταν οτι σήμερα ήταν γκαραζ σχεδον αποκλειστικά για ΙΚΑΡΙΑ ΣΑΜΟ  έτσι όπως το είδα,έρχεται και απεργία και ικαροσαμια έχει ξανα Σαββατο!!!......1 ΙΧ που έσερνε ένα σκάφος σε τρέηλερ..... βγήκε το ιχ😝

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήκωσε καταπέλτη το πρώην Νήσος Μύκονος από τον Τούρλο, στο κατέβασμα του επιδοτούμενου σιδηροδρόμου της Καβάλας. Για το κομμάτι Σάμος - Καβάλα δεν ξέρω τι παίζει αλλά για το κομμάτι Σάμος - Πειραιάς εγώ θα πρότεινα να αυξηθεί η επιδότηση και μάλιστα αναδρομικά. Εκφόρτωση 3 ΙΧ είχαμε σήμερα και φόρτωση περίπου 40 επιβάτες, 3 δίκυκλα, 2 νταλίκες και πάνω από 20ΙΧ. Ενδεικτικό του πόσο γεμάτο είναι το επάνω γκαράζ το ότι τα τελευταία ΙΧ μπήκαν με ανάποδα επάνω στη ράμπα, προφανώς γιατί έχει φρακάρει επάνω. Είναι και 5-6 ΙΧ που μπήκαν στο κάτω γκαράζ και φαντάζομαι πως έχουν τελικό προορισμό τη Σύρο, που είναι και το τελευταίο λιμάνι του πλοίου πρίν τον Πειραιά. Το κυρίως γκαράζ από τα αριστερά είναι γεμάτο μέχρι την άκρη του μπουλμέ, κάπως έτσι πρέπει να είναι και το δεξί κομμάτι του.

Link to comment
Share on other sites

Το Σάμος - Πειραιάς είναι ελεύθερο (χωρις επιδότηση). Απο κίνηση (φορτηγά) δεν πρέπει να πηγαίνει άσχημα με δεδομένο οτι εκτός από τα 3 δρομολόγια την βδομάδα έρχεται και το BLUE CARRIER I  σε σταθερή εβδομαδιαία βάση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...