Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μύκονος στη Μύκονο και απόψε, πρίν λίγα λεπτά σήκωσε καταπέλτη για την Ικαριά. Μονοψήφιος αριθμός επιβατώνε, 10 ΙΧ και 5 νταλίκες ήταν η εκφόρτωση(με 2 άλλες να βγαίνουν και μετά να ξαναμπαίνουν για να ανοιχθεί δίοδος πρός τις Μυκονιάτικες καρότσες). Είχαμε και 2 ΙΧ φόρτωση.

Link to comment
Share on other sites

Νήσος Μύκονος απόψε στις 2145 στη Μύκονο προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο - Τήνο, με εκφόρτωση 2 φορτηγά, 10 ΙΧ και φόρτωση 2 ΙΧ. Συνολική παραμονή 5 λεπτών στο λιμάνι.

 

Συνέχεια με άφιξη του Χίος στις 2300 προερχόμενο από Σαντορίνη. Αποβίβασε 1 ΙΧ και φόρτωσε καμιά 20αριά νοματαίους τους οποίους κατάφεραν να μπλέξουν με μία νταλίκα που εκείνη την ώρα έμπαινε μέσα. Το πλοίο συνολικά φόρτωσε 4 νταλίκες, 2 μονά φορτηγά, 1 πυροσβεστικό όχημα και 9 ΙΧ. Από γκαράζ πρέπει να ήταν πρός το άδειο μια και οι πρώτες 2 νταλίκες μπήκαν με τη μούρη και μάλλον γύρισαν στην πλώρη. Απόπλους στις 2315 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά.

 

Σήμερα είχαμε και Μπλέ Κουβαλητή 1 ο οποίος προερχόμενος από τον Πειραιά έριξε καταπέλτη στη Μύκονο στις 2350. Ξεφόρτωσε 11 νταλίκες και 1 μονό φορτηγό ψυγείο, όλα στο πάνω γκαράζ και χωρίς να ανοίξει το κυρίως, όπως πάντα. Σήκωσε καταπέλτη στις 0020 για Κώ και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του πρωινού δρομολογίου της Attica από Πειραιά - Σύρο - Τήνο στις 1405 με το Χίος. Και μόνο από την κλίση του καταπέλτη, καταλαβαίνει κανείς πόσο άδειο ήταν το βαπόρι. Κατέβασε ελάχιστους επιβάτες, περίπου 12ΙΧ, 2-3 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και 2 νταλίκες. Καταλαβαίνει κανείς πως η μερίδα του λέοντος της όποιας κίνησης, μάλλον θα έρθει το βράδυ με τον Παναγιωτάκη από τη Ραφήνα. Το πλοίο απέπλευσε μετά από 15λεπτη παραμονή για τη Σαντορίνη. Αναρωτιέμαι τι κουβαλάει για εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα πως κ ειχε χτες το carrier μυκονο ναξο παρο κυκλικο χτες κ με το Μυκονος να εχει προηγηθει αυτο μου κανει εντυπωση για το νησι των Ανεμων

Link to comment
Share on other sites

Στις 2248 λίγο νωρίτερα απόψε η άφιξη του Χίος στη Μύκονο, προερχόμενο από Σαντορίνη. Εντυπωσιακή θα έλεγα μάλιστα, με το πλοίο να δένει στην 1 και με τον καταπέλτη να περνά πάνω από μπίντες και σύριζα με την περίφραξη του ντόκου των κρουαζιεροπλοίων. Αυξημένη και η αποψινή του κίνηση, για τα δεδομένα πάντα της συγκυρίας με την πανδημία. Πήρε περίπου 25 νοματαίους:D, 20 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 2 μικρά φορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 8 νταλίκες, όλες πλήν ενός άδειες καρότσες που είχαν επάνω τους δεύτερη άδεια καρότσα για "φορτίο". Απόπλους στις 2310 για Τήνο - Σύρα - Περαία, που λέει κι ο Νίκος ο Κοντιζάς στο Μύκονος FM:D.

 

Απόψε επίσης στο λιμάνι της Μυκόνου το μοτορσιπάκι Μαστροκώστας που εκφόρτωνε οικοδομικά υλικά και το ΕΚΟ 2 που εκφόρτωνε καύσιμα στην 3, γι αυτό και το Χίος δεν πήγε στη 2 αλλά στην ετοιμόρροπη 1. Στην αρχή μάλιστα είδα ντανιασμένα οχήματα στην 2 αλλά τελικά μάλλον πρυτάνευσε η λογική και το Χίος δεν έδεσε δίπλα στα επικίνδυνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από ράθυμη δεξιά στροφή έδεσε το Μπλού Στάρ Δήλος στις 2300 απόψε στη Μύκονο, εκφόρτωσε 1 ΙΧ. Μπήκαν μέσα καμιά 15αριά επιβάτες, 2 δίκλυκλα, 7 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 7 νταλίκες. Αναχώρηση 2312 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Στις 2307 έφτασε απόψε στη Μύκονο το Μπλού Στάρ Δήλος, επιβίβασε περίπου 15 επιβάτες, 1 δίκυκλο, 20 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά και 10 φορτηγά. Απόπλους στις 2322 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ταυτόχρονη άφιξη Τάλως και Καπετάν Χρήστος απόψε στις 0130 στη Μύκονο. Το Τάλως προερχόμενο από Σύρο και Τήνο, έφτασε μέχρι τον Τούρλο, έκανε δεξιά στροφή και έφυγε για τον Εύδηλο. Προφανώς δεν υπήρχε καμία κίνηση για ή από τη Μύκονο αλλά το πλοίο -φαντάζομαι- υποχρεώθηκε από το νομικό πλαίσιο να φτάσει μέχρι το λιμάνι για να σφυρίξει και να φύγει. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες μου φαίνεται παραλογισμός. Φορτηγό είναι, ξέρουν πολύ καλά αν έχουν κίνηση, δεν είναι πως θα περάσει κανένας ξέμπαρκος επιβάτης της τελευταίας στιγμής. Οπότε δε βλέπω γιατί απαιτείται αυτός ο θεατρινισμός του "περνάω απέξω και σφυράω".

 

Ο Καπετάν Χρήστος έριξε καταπέλτη στην 3 στις 0135, έχοντας περάσει από τη Σύρο και με το κάτω γκαράζ γεμάτο πάνω από τη μέση, υποθέτω έβγαλε 8-9 κομμάτια στη Σύρο, αν έφυγε γεμάτο από την Ελευσίνα. Έβγαλε 15 νταλίκες(13 από το κάτω και 2 από το πάνω γκαράζ), 2 μονά φορτηγά και 2 ημιφορτηγά από το πάνω, ενώ φόρτωσε και 3 άδειες καρότσες. Σχεδόν γεμάτο ήταν και το πάνω γκαράζ, πρέπει να έχει ακόμη 5-6 νταλίκες μάλλον για τη Νάξο. Το αξιοσημείωτο εδώ είναι πως το κάτω γκαράζ εκτός από τις 3 άδειες καρότσες πρέπει να έχει αδειάσει εντελώς ενώ το πάνω έχει ακόμη τις γεμάτες καρότσες. Θεωρώ δεδομένο πως το stability booklet του πλοίου το επιτρέπει κάτι τέτοιο, και πάλι όμως μου κάνει εντύπωση πως ειδικά στα τελευταία 2 μονά φορτηγά που κατέβηκαν με το ασανσέρ(βρίσκεται και αυτό πλώρα και δεξιά), έπαιρνε ξεκάθαρη κλίση πρός τα δεξιά το πλοίο ενώ κατέβαινε το φορτηγό με το ασανσέρ. Το πλοίο παραμένει στη Μύκονο μέχρις ώρας, υποθέτω αναμένοντας το μοναδικό βυτίο που εκφόρτωσε, έτσι ώστε να αποπλεύσει για τη Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

Αφιξη πριν λίγη ώρα του SFII στη Μύκονο και έβγαλε περίπου 100-110 ιχ συν  8-9 φορτηγα !!Αρκετά καλή κινησούλα για την εποχή(??)

Link to comment
Share on other sites

Θεάτρου του παραλόγου συνέχεια σήμερα με τον Τάλω στη Μύκονο. Έφτασε πρίν λίγα λεπτά προερχόμενος από τον Εύδηλο, έκανε μια στροφή με 10 μίλια μπροστά στον Τούρλο και έφυγε για την Τήνο. Και μόνο οι έξτρα εκμπομπές άνθρακα είναι εγκληματικές.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Στην ώρα του έφτασε(0055) και έφυγε(0110) το Χίος απόψε στη Μύκονο προερχόμενο από Βόρειο Αιγαίο και με προορισμό Τήνο - Σύρο - Πειραιά. Πανέμορφη αριστερή πιρουέτα για την 2 του Τούρλου. Αξιοσημείωτη η κίνηση εκφόρτωσης με 10 δίκυκλα, 19 ΙΧ και 1 ΙΧ που έσερνε ένα μεγάλο φουσκωτό. Φόρτωση περίπου 30 νοματαίους, 5 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 2 νταλίκες.

 

Διόρθωση: Δεν έχει Τήνο στην επιστροφή, μόνο Σύρο. Ψήλωσε μέχρι έξω από την Τήνο για να γυρίσει για τη Σύρο.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Στις 2235 έπεσε ο καταπέλτης του Θεολόγος Π στη Μύκονο, όσο μπόρεσα να δω έβγαλε καμιά 20αριά ΙΧ και μέτρησα τουλάχιστον 22 νταλίκες.

 

Με μπόλικο ψήλωμα από τη Σύρο και μετά, έριξε καταπέλτη ο Σήφης κατά τις 2355 προερχόμενος από Πειραιά. Θα σας έλεγα και τι κίνηση είχε, αν δεν κολλούσες η @#$#%κάμερα την ώρα που έπεφτε ο καταπέλτης.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, δεν ξαναμιλάω για τα ΙΧ του Θεολόγου :D. Εκεί που είναι η κάμερα κι εκεί που πέφτει το πλοίο, είναι συνταγή για κουβά:D. Με ειδοποιούν από το κοντρόλ λοιπόν πως δεν είχε 20 ΙΧ χτές αλλά πάνω από 50, πρός αποκατάσταση της αλήθειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απόψε έχουμε 3 ρορό στη Μύκονο είτε το πιστεύετε, είτε όχι. Ξεκίνημα με το Καπετάν Χρήστος που έριξε καταπέλτη στις 0055 προερχόμενο από Ελευσίνα και Σύρο. Αρκετά καλή κίνηση εκφόρτωσης με 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό, 5 επικαθήμενα βυτία και άλλες 5 νταλίκες. Είχε και φόρτωση ενός μονού φορτηγού και 2 νταλικών, αποπλέοντας στις 0145 για τη Νάξο. Χαρακτηριστικό και πάλι πως το πλοίο είχε στο επάνω γκαράζ μερικά φορτηγά με προορισμό τη Νάξο. Με το που άδειασε το κάτω γκαράζ λοιπόν από την κίνηση της Μυκόνου, μπορούσε να διακρίνει κανείς χαρακτηριστικά στη webcam πως άλλαξε η συμπεριφορά του πλοίου το οποίο από εκει που ήταν σταθερά δεμένο, άρχισε να κουπαστάρει ευδιάκριτα λόγω του πολύ ηψηλού κέντρου βάρους.

 

Σειρά πήρε ο Μπλέ Κουβαλητής 1 προερχόμενος από Πειραιά και Σύρο, έριξε καταπέλτη στο καθηγιασμένο οπλισμένο σκυρόδεμα:D του νησιού στις 0240. Αρκετοί τράκτορες απέξω και το compteur του υπογράφοντος τελικά έγραψε 15 περίπου ασυνόδευτα ΙΧ(νοικιάρικα φαντάζομαι) σύν 20 περίπου νταλίκες που βρίσκονταν και στο πάνω αλλά και στο κυρίως κατάστρωμα. Οι αριθμοί με επιφύλαξη γιατί η webcam μας έκανε νερά. Απόπλους στις 0325(έκατσε 45 λεπτά δηλαδή).

 

Τέλος ένα pit stop α-λα Φόρμουλα 2 έκανε απόψε και το Τάλως. Έριξε καταπέλτη στις 0255 προερχόμενο από Πειραιά, Σύρο και Τήνο και ανεχώρησε στις 0300 με προορισμό τη Σαντορίνη έχοντας εκφορτώσει 4 βυτία, 1 μονό φορτηγό κανονικό και 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στα 6 μποφώρ η πρόγνωση προχτές Πέμπτη για το λιμάνι της Μυκόνου, στην πράξη δεν ξέρω ακριβώς πόσος ήταν ο αέρας. Πάντως σίγουρα δεν ήταν στα 6 μποφώρ γιατί στα 6 σε καμιά περίπτωση δε χρειάζεται το MSC Magnifica προπελλάκια στο φούλ για να κρατηθεί στο ντόκο. Παρατηρείστε το απόνερο, είναι εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν γινόταν κάτι άλλο με τα προπελλάκια, πάντως ο αέρας ήταν πολύ ισχυρός και το πλοίο έχει μπόλικη πλευρική επιφάνεια. Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε το Λιμεναρχείο Μυκόνου να επιτρέψει σε Santorini Palace(δέστε πως έχει φουντάρει και τις 2 άγκυρες) και Superferry να δέσουν ταυτόχρονα, για την 3 το πρώτο και την 1 το δεύτερο. Με αριστερή στροφή το ταχύπλοο, με δεξιά στροφή στην πρύμη του MSC Magnifica, το συμβατικό. Με τη συνδρομή του αέρα που ζόρισε πάρα πολύ το Santorini Palace(είχε προηγηθεί πολύ ψήλωμα στον Τσικνιά) τα δύο πλοία ήρθαν πιο κοντά απ΄ ότι χρειαζόταν κατά την ταπεινή μου άποψη. Ειδικά στη Μύκονο αυτά είναι καθημερινά φαινόμενα κι αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να γίνει κάτι πρίν γίνει το Λιμεναρχείο λιγάκι πιο συντηρητικό, ειδικά σε τέτοιες δύσκολες καιρικές συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του Μύκονος στο ομώνυμό του νησί το πρωί του Σάββατου με ημίωρη καθυστέρηση και ολιγόλεπτη παραμονή, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Έβγαλε περί των 120 επιβατών και καμιά 15αριά ΙΧ, αποπλέοντας αμέσως για Ικαρία και Σάμο. Πρίν λίγες ώρες είχαμε και την αναχώρησή του για Σύρο και Πειραιά με φόρτωση περίπου 250 επιβατών, 20 ΙΧ, ενός μονού φορτηγού και 6 επικαθημένων.

Link to comment
Share on other sites

Προσέγγιση του Σήφακα χτές το βράδυ απ' ευθείας από Πειραιά, το πλοίο ήταν πραγματικά πίτα στις νταλίκες μέχρι τον καταπέλτη. Έβγαλε περίπου 12 κομμάτια για τη Μύκονο και απέπλευσε αμέσως για Κώ και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Στις 2230 κατέπλευσε ο Διαγόρας στη Μύκονο νωρίτερα απόψε, απεβίβασε περίπου 70 επιβάτες και καμιά 10αριά ΙΧ σύν ένα δίκλυκλο. Πλήν όμως η παραμονή του ήταν ημίωρη, γιατί ένα μεγάλο κομμάτι του κάτω γκαράζ ανήκε στη Μύκονο όσον αφορά τις νταλίκες, πρέπει να εκφορτώθηκαν καμιά 15αριά συνολικά. Φόρτωση καμιά 10αριά επιβάτες και 4 ΙΧ, και απόπλους πρός το βορνά της Μυκόνου με επόμενο προορισμό τη Λέρο.

Link to comment
Share on other sites

Διήμερο ταλαιπωρίας πλοίων και επιβατών, καθυστερήσεων(ειδικά για τα ταχύπλοα) και άφθονης καραβολατρικής δράσης, ανάμεσα σε μπάνιο και την μαγική κατσαρόλα της Χριστίνας, ας μην κάνω διαφήμιση στη μαγαζάρα:rolleyes:. Ο αέρας εδώ ειδικά σήμερα Κυριακή χτύπησε το 8άρι αλλά όχι με τόσο υψηλό κυματισμό, όσο μπορούσα να καταλάβω. Τα συμβατικά ανταπεξήλθαν καλά και με λιγότερη ταλαιπωρία και καθυστερήσεις για τους επιβάτες, αντίθετα με τα ταχύπλοα που υπέφεραν πραγματικά με πολλά ψηλώματα και γενικά με εν πλώ συμπεριφορά που ταλαιπώρησε. Καλά σχόλια άκουσα χτές για το Thunder από συγγενικά μου πρόσωπα με πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία στη γραμμή, που ταξίδεψαν μαζί του. Ειδικά όσον αφορά το ταξίδεμα, σε μια δύσκολη όπως είπα ημέρα. Το Σαντορίνη Παλάς το Σάββατο ταλαιπώρησε και ταλαιπωρήθηκε(θα πούμε ξεχωριστά εντυπώσεις), ενώ το Power Jet είχε μεγάλες καθυστερήσεις.

 

Και για να μιλήσω για μια ακόμη φορά σχετικά με την ασφάλεια και την έλλειψη κουλτούρας που έχουμε, να πω το εξής: Σήμερα βγήκε από βαπόρι της γραμμής μονό φορτηγό με καρότσα από πίσω. Πίσω από την καμπίνα του οδηγού είχε κάτι παλέτες και διάφορα εμπορεύματα και από πίσω τους ένα γεμάτο 20άρι κοντέινερ. Αποτέλεσμα ήταν το κοντέινερ να εξέχει 2 μέτρα από την καρότσα. Πέραν του ότι δεν υπήρχε καμία σήμανση για το μήκος της καρότσας που ήταν πάνω από το κανονικό, το -γεμάτο επαναλαμβάνω- κοντέινερ ήταν δεμένο με δύο ιμάντες από πάνω, και έναν στο διαμήκες. Με καιρό 8 μποφώρ. Εννοείται πως γεμάτο κοντέινερ δεν κρατιέται με ιμάντες και είμασταν τυχεροί που δεν υπήρξαν θέματα. Στην τύχη όλα.

Link to comment
Share on other sites

Το φόρτωμα των φορτηγών και ειδικά των τοπικών μεταφορικών τα καλοκαίρια είναι κλάφτα Χαράλαμπε .2 χαρακτηριστικα που έχω δει αυτοπροσώπως είναι επίπεδη πλατφόρμα φορτωμένη διάφορα και από πάνω ριγμενος ένας ασπρος μουσαμας δεμένος στις ακρες .Να διακρίνονται από κάτω ψυγεία και καναπέδες,απορω πως δε τα έχασε στο δρόμο :lol:.Το αλλο πιο κορυφαίο ακομα, μικρο φορτηγό ανατρεπομενο και μέσα φορτωμένο αυτοκίνητο. Λογικά θα ήθελε να γλυτώσει το δεύτερο εισητηριο ο άνθρωπος :D

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Nick the Greek said:

Διήμερο ταλαιπωρίας πλοίων και επιβατών, καθυστερήσεων(ειδικά για τα ταχύπλοα) και άφθονης καραβολατρικής δράσης, ανάμεσα σε μπάνιο και την μαγική κατσαρόλα της Χριστίνας, ας μην κάνω διαφήμιση στη μαγαζάρα:rolleyes:. Ο αέρας εδώ ειδικά σήμερα Κυριακή χτύπησε το 8άρι αλλά όχι με τόσο υψηλό κυματισμό, όσο μπορούσα να καταλάβω. Τα συμβατικά ανταπεξήλθαν καλά και με λιγότερη ταλαιπωρία και καθυστερήσεις για τους επιβάτες, αντίθετα με τα ταχύπλοα που υπέφεραν πραγματικά με πολλά ψηλώματα και γενικά με εν πλώ συμπεριφορά που ταλαιπώρησε. Καλά σχόλια άκουσα χτές για το Thunder από συγγενικά μου πρόσωπα με πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία στη γραμμή, που ταξίδεψαν μαζί του. Ειδικά όσον αφορά το ταξίδεμα, σε μια δύσκολη όπως είπα ημέρα. Το Σαντορίνη Παλάς το Σάββατο ταλαιπώρησε και ταλαιπωρήθηκε(θα πούμε ξεχωριστά εντυπώσεις), ενώ το Power Jet είχε μεγάλες καθυστερήσεις.

 

Και για να μιλήσω για μια ακόμη φορά σχετικά με την ασφάλεια και την έλλειψη κουλτούρας που έχουμε, να πω το εξής: Σήμερα βγήκε από βαπόρι της γραμμής μονό φορτηγό με καρότσα από πίσω. Πίσω από την καμπίνα του οδηγού είχε κάτι παλέτες και διάφορα εμπορεύματα και από πίσω τους ένα γεμάτο 20άρι κοντέινερ. Αποτέλεσμα ήταν το κοντέινερ να εξέχει 2 μέτρα από την καρότσα. Πέραν του ότι δεν υπήρχε καμία σήμανση για το μήκος της καρότσας που ήταν πάνω από το κανονικό, το -γεμάτο επαναλαμβάνω- κοντέινερ ήταν δεμένο με δύο ιμάντες από πάνω, και έναν στο διαμήκες. Με καιρό 8 μποφώρ. Εννοείται πως γεμάτο κοντέινερ δεν κρατιέται με ιμάντες και είμασταν τυχεροί που δεν υπήρξαν θέματα. Στην τύχη όλα.

Πλοιο από Πειραιά ή από Ραφήνα;

Link to comment
Share on other sites

Παντως μετα το σημερινο ατυχημα περιμενα το λιμεναρχειο Μυκονου να βγαλει απαγορευση διαπλου μεσα απο τις βραχονησιδες αλλα το seajetaki περασε κ αυτο μεσα το απογευμα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...