Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/20/2020 at 1:07 AM, proud_ionian said:

Ελα @Nick the Greek, μην ντρεπεσαι :P πες το με το ονομα του ^_^

Άφιξη Βαγγέλη Αράθυμου:D στις 1855 από Σάμο και Ικαριά. Κάπου 10 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 15 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και μία νταλίκα η κίνηση του πλοίου για Τήνο - Σύρο - Πειραιά. Ανεχώρησε στις 1910 περίπου. Είναι η μοναδική επιστροφή από Μύκονο πρός Πειραιά, απόψε. 

 

Κατά τα άλλα 2250 έπεσε ο καταπέλτης του Θεολόγος Π στη Μύκονο απόψε, προσκύνημα από αναμένοντα επιβάτες ΙΧ αλλά και τράκτορες. Δυστυχώς η web cam είναι στην 1 ενώ το πλοίο πέφτει στην 7, είναι και νύχτα με βροχή οπότε κατά προσέγγιση να δώσω κίνηση περίπου 70 IX και περίπου 30 φορτηγά όλων των μεγεθών. Βλέπουμε λοιπόν γιατί στα Παναγιωτακέικα:D τραγουδάνε "Όλα τα λεφτά μωρό μου, όλα τα λεφτά, για 2 γκαράζ γεμάτα ασφυκτικά":D. Απόψε το πλοίο είχε 50+ φορτηγά και 110+ ΙΧ αν προσθέσει κανείς όλα τα λιμάνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρνητική έκπληξη η κίνηση του πρώην Νήσος Μύκονος στη Μύκονο απόψε, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Εκφόρτωσε 25 επιβάτες, 10 ΙΧ και 1 φορτηγό μόλις. Το γκαράζ βέβαια είναι γεμάτο για την Ικαρία και τη Σάμο. Έφτασε 2220 και απέπλευσε πρίν τις 2230. Απόψε έχει ένα 7άρι στον Τσικνιά και το σουελάκι είναι φανερό στο λιμάνι.

 

Αντίθετα το Blue Star Delos προερχόμενο από Σαντορίνη, τα πήγε σαφώς καλύτερα, όντας βέβαια και η μοναδική σημερινή επιστροφή από Μύκονο πρός Πειραιά με αναχώρηση από το μεσημέρι και μετά. Έριξε καταπέλτη στις 2300, με ντροπαλή αριστερή στροφή η μανούβρα. Αμέσως ξεκίνησε η επιβίβαση περί των 35 επιβατών από τον αριστερό καταπέλτη στον οποίο είχαν τοποθετηθεί 2-3 κώνοι για να διαχωρίζονται οι επιβάτες από τα φορτηγά. Ευτυχώς γρήγορα κατάλαβαν πως αυτό δεν είναι καλή ιδέα ενώ κώλωνε η πρώτη νταλίκα, και άρον-άρον κατέβασαν το καταπελτάκι των επιβατών για να γίνει με ασφάλεια η επιβίβαση.

 

Το Θεολόγος Π είχε ρίξει καταπέλτη ένα 5λεπτο πρίν το Δήλος και είχε ήδη ξεκινήσει να ξεβράζει ΙΧ. Το προσωπικό του ΛΣ είχε την ιδέα να προωθήσει τα ΙΧ του Θεολόγου όχι πίσω από τα κτίσματα του λιμανιού αλλά από μπροστά. Και φυσικά τα ΙΧ του Θεολόγου έπεσαν επάνω στις πρώτες νταλίκες που φόρτωνε το Δήλος. Σας αφήνω να φανταστείτε τη σκηνή :D. Ήθελα να πάρω ένα screenshot και να το στείλω στην Ελεύθερη Ώρα με λεζάντα "αυτοί θα κάνουν την καινούρια ελληνική αυτοκρατορία":D. Γενικά είναι απογοητευτικό πως δε γίνεται μια προσπάθεια, ειδικά για το συγκεκριμένο πλοίο, να ντανιαστούν σωστά τα αυτοκίνητα. Τα ΙΧ ξέρουμε πως θα μπούν από δεξιά για το πατάρι, τόσο δύσκολο είναι? Τέλος πάντων το πλοίο απέπλευσε στις 2320 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά με 30 επιβάτες, 25 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά, 4 μονά φορτηγά και 6 επικαθήμενα. Πάντως από τη Σαντορίνη ήρθε σχεδόν άδειο, δεν πρέπει να είχε πολλά φορτηγά μέσα. Παρεπιπτόντως αυτό το Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Σαντορίνη δεν το είχε κάνει ούτε ο Άρχοντας :D

 

Επίσης είχαν πλάκα οι τράκτορες που φόρτωναν τα επικαθήμενα στο Δήλος και αμέσως μετά σπριντάριζαν για να ξεφορτώσουν το Θεολόγο. Μια που είπα Θεολόγος δεν αναφέρω την κίνηση για να μη γίνομαι βαρετός. Μια από τα ίδια με χτές, χαρακτηριστικό είναι πως ακόμη ξεφορτώνει νταλίκες, 45 λεπτά μετά την άφιξη.

 

That's all folks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φημες λενε πως αφησε στη ραφηνα κ 4 φορτηγα απεξω ο Τεο

29 minutes ago, Nick the Greek said:

Παρεπιπτόντως αυτό το Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Σαντορίνη δεν το είχε κάνει ούτε ο Άρχοντας :D

 

 

Σκεψου στο μακρινο 1996 να ειχε βαλει το Ροδανθη σε αυτη τη γραμμη κ οχι Παροναξια που ηταν ο ενας πανω στον αλλο τι θα γινοταν!!!θα ειχε φερει το Ανδρ.Παπανδρεου που θα παραγγελνε τοτε😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
12 hours ago, Nick the Greek said:

 

 

That's all folks!

Αφησες το καλύτερο......ΚΙΝΗΣΗ ''ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ'' ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ!!!!😄😄.....!!!!

Edited by proud_ionian
κοντου mod, το quote του φταιει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με προσβλήνεις:D φίλε Mytilene, έτοιμους σας έχω για σεντονάτο Καπετάν Χρήστος. Τα καλά του να έχει κανείς αυπνία, βάζει να παίζει ένα ντοκιμαντέρ στο background και χαζεύει webcam στη Μύκονο, δεν είχα ενέργεια να γράψω χτές όμως. Να δούμε τι έγινε νωρίτερα σήμερα λοιπόν με το πλοίο. 

 

Η όλη περιέργεια της παρακολούθησης του πλοίου ξεκινά από την πορεία που ακολούθησε χθές το βράδυ. Όταν το είδα να βάζει πλώρη πρός νοτιοανατολικά, φαντάστηκα πως κουβαλάει μόνο βυτία και του έδωσε σχετική εντολή η ΕΚΟ ν' αλλάξει προορισμό και να πάει για τη Νάξο. Όμως τελικά βλέποντάς το να καταφθάνει κατάφορτο στη Μύκονο, μας έδειξε και το screenshot o Μαργαρίτης, άρχισα να πιθανολογώ τι συνέβη. Το πλοίο ήταν πίτα, δεν το έχω ξαναδεί τόσο φορτωμένο, καλά-καλά δε φαινόταν το πλαινό ζωνάρι. Συγκρίνετε το screenshot, με το πλοίο δεμένο στην ίδια θέση(την 3 της Μυκόνου) και μερικώς φορτωμένο. Συγκρίνετε την κλίση του καταπέλτη, αυτό τα λέει όλα για το πόσο φορτίο είχε πάνω του. Η δική μου εξήγηση λοιπόν για την πορεία που ακολούθησε ήταν το ότι γνωρίζοντας πως είναι κατάφορτο το πλοίο και μάλιστα με κάμποσες νταλίκες με βαριά οικοδομικά υλικά στο πάνω γκαράζ, όπως είδα αργότερα, ο πλοίαρχος επέλεξε να αποφύγει να βάλει τον καιρό στο πλάι, όσο μπορούσε. Έτσι λοιπόν πήρε αυτή την πορεία, χαρακτηριστικό είναι πως φτάνοντας στη Μύκονο και βγαίνοντας από το στενό της Δήλου, δεν έκανε αμέσως δεξιά για το λιμάνι αλλά ξέκλεβε μοίρες και τελικά γύρισε για το λιμάνι ανάμεσα στα Χουλάκια και τον Άγιο Στέφανο(ΒΔ του λιμανιού, σε σημείο που απαγγιάζει ο καιρός). Άρα φοβόταν πολύ το υψηλό κέντρο βάρους.

 

Αυτό όμως δεν ήταν το τέλος της χτεσινής περιπέτειας. Συνήθως ο Καπετάν Χρήστος στις μανούβρες του είναι ακριβής, χθές μου φάνηκε πολύ περίεργη η συμπεριφορά του, άρχισε να στρέφει πολύ νωρίς για τη θέση του, σα να μην τιμόνευε καλά ένα πράμα, τελικά ήρθε με αρκετή φόρα και στραβά για το ντόκο και δεν το αποκλείω να τον φίλησε με το πρύμα δεξί ζωνάρι. Φυσικά αμέσως έγινε αντιληπτό πως το πλοίο ήταν τόσο φορτωμένο που ο καταπέλτης είχε κλίση -ή μάλλον κατηφόρα- πρός τα μέσα και πως η εκφόρτωση θα ήταν περιπετειώδης. Έτσι κι αλλιώς το πλοίο έχει κοντό καταπέλτη, βάλτε και το σουελάκι που ανέφερα παραπάνω, και έχετε μια δύσκολη εικόνα. Οι διαβουλεύσεις άρχισαν αμέσως για το πως θα γινόταν η εκφόρτωση, έβλεπε κανείς τα πρώτα 2 επικαθήμενα που ήταν στοιβαγμένα στον καταπέλτη. Τελικά μετά από 20 λεπτά βγήκε η πρώτη νταλίκα, μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης. Εγώ προσωπικά δεν θα είχα ξεκινήσει εκφόρτωση εκεί, θα είχα shiftάρει το πλοίο σε πλαγιο-πρυμνοδέτηση στην 4 της Μυκόνου. Εκεί ο ντόκος έχει ελαφρά κλίση πρός τη θάλασσα, σαν γλίστρα. Το πρόβλημα δε θα είχε λυθεί αλλά σίγουρα θα είχε ελαττωθεί η κλίση του καταπέλτη σε κάποιο βαθμό.

 

Δε σταμάτησε εκεί το πράγμα όμως, κόσμος επάνω στον καταπέλτη, συζητήσεις και πολύ πήγαιν-έλα. Η δεύτερη νταλίκα χρειάστηκε άλλο ένα μισάωρο γα να βγεί, ήταν από αυτές που στο μέσον τους, ανάμεσα στους άξονες, έχουν ένα μεγάλο μεταλλικό κουτί, σαν εργαλειοθήκη. Αυτή αλλά και ο τράκτορας που την τράβηξε σίγουρα υπέστησαν κάποιες ζημιές. Κι αυτό γιατί με το που καθάρισε τον καταπέλτη, σταμάτησαν κι άρχισαν όλοι να περιεργάζονται τράκτορα και επικαθήμενο. Μάλιστα άλλαξαν τράκτορα και τελικά άλλος την διεκπεραίωσε για τον προορισμό της, ο πρώτος τράκτορας έμεινε στην άκρη ανενεργός από και και πέρα. Μάλιστα εκεί βιράρισε και το πλοίο καταπέλτη για λίγα λεπτά και το πλήρωμα περιεργαζόταν την εξωτερική πλευρά του, δεν αποκλείεται να υπέστη κι ο καταπέλτης κάποια στρέβλωση από το συνδυασμό βάρους και κλίσης. Με λίγα λόγια 70 λεπτά τους πήραν οι δύο πρώτες καρότσες, δυσκολεύτηκαν και στις επόμενες 3-4 αλλά μετά από αυτό ελαττώθηκε η κλίση, έπεσε κι καιρός και όλα πήγαν καλά. Εδώ να πούμε πως η μεγάλη πλειοψηφία των φορτηγών είχαν βαριά οικοδομικά υλικά, αδρανή σε σάκκους, τούβλα, πλάκες και πλακίδια, όπως και μπετόβεργες. Έτσι εξηγείται και το τόσο βάρος.

 

Το πλοίο έφτασε στη Μύκονο περίπου στις 0040 και τελικά εκφόρτωσε 1 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο, 3 επικαθήμενα βυτία και 15 νταλίκες με οικοδομικά υλικά ως επί το πλείστον. Το ασανσέρ παρεπιπτόντως είναι σχετικά γρήγορο, για κάποιο λόγο περίμενα πως θα ήταν της υπομονής. Γιατί όμως έφτασε το Καπετάν Χρήστος να έχει τόση κίνηση για τη Μύκονο? Όπως μαθαίνω, έχει δημιουργηθεί αρκετό backlog φορτηγών που δε χωράνε στα περιορισμένα υπό επιδότηση δρομολόγια, προτεραιότητα προφανώς δίνεται σε είδη πρώτης ανάγκης κι όχι σε τούβλα και πλάκες Καρύστου. Από την άλλη οι εταιρείες της γραμμής δεν είναι διατεθειμμένες να κάνουν έκτακτα δρομολόγια γιατί αν γίνει αυτό σταματά η επιδότηση, με τη λογική πως υπάρχει αρκετή κίνηση, άρα αχρείαστη η επιδότηση. Και μαντέψτε, όλοι προτιμούν τα γκαραντί λεφτά της επιδότησης. Έτσι λοιπόν κατέληξε το Καπετάν Χρήστος να μεταφέρει τόσα φορτηγά για Μύκονο, από τη μία εξυπηρετούν μια κατάσταση κι από την άλλη φυσικά είναι μια ευχάριστη ένεση εσόδων πέρα από τα λεφτά της ΕΚΟ. Όπως είδαμε και στα δελτία των προηγουμένων ημερών, πχ το Νήσος Μύκονος από Πειραιά είναι φορτωμένο για Ικαρία - Σάμο βασικά, το Θεολόγος Π βάζει ό,τι μπορεί με δεδομένο πως τώρα πλήθυναν και τα ΙΧ, το Σουπερφέρρυ ΙΙ έχει πολύ μικρότερη χωρητικότητα σε φορτηγά, η Blue Star από Πειραιά ασχολείται περισσότερο με την Παροναξία(δέστε πρόσθεση Νάξου στο Blue Star Delos, έκτακτες προσεγγίσεις του Blue Carrier 1 στην Πάρο), αυτή είναι η εικόνα.

 

Το πλοίο απέπλευσε κατά τις 7 το πρωί με φόρτωση -όσο άντεξα να δω μέσα στη νύχτα- 2 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα βυτία και 3 νταλίκες. Και μάλιστα έκανε Σύρο - Τήνο - Άνδρο(ακόμη βρίσκεται στο Γαύριο), που μάλλον επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο. Σκουπίζει ό,τι φορτηγό έχει μείνει έξω από τα άλλα πλοία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκινάμε τις προσεγγίσεις απόψε με τη Μυκονάρα να ρίχνει καταπέλτη στις 2127. Όταν είσαι στο ντόκο και το βλέπεις ολοταχώς πάνω σου στην αριστερή στροφή, είναι εντυπωσιακό το θέαμα. Είχαμε καμιά 70αριά επιβάτες, 10 δίκυκλα, 38 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 επικαθήμενο ενώ βλέπει κανείς πως άνοιξαν οι δουλειές από το ότι πρύμα δεξιά στο γκαράζ άρχισε το πλοίο να κατεβάζει το πατάρι για τα ΙΧ όπου ήταν φορτωμένα τα ΙΧ της Ικαρίας. Βγήκαν 5 φορτηγά για να κατέβει η ράμπα του πάνω γκαράζ τα οποία ξαναμπήκαν μετά οπότε είχαμε αρκετό χασομέρι. Φόρτωση 4 ΙΧ και 1 φορτηγό για Ικαρία και Σάμο, αναχώρηση στις 2147.

 

Σχεδόν μαζί έφτασαν στη Μύκονο τα Θεολόγος Π και Blue Star Delos στις 2255, έχει πλάκα να βλέπεις το Θεολόγο των 18 και κάτι μιλίων να ρίχνει σκόνη στο Blue Star Delos των 17 και κάτι μιλίων. Η εκφόρτωση ξεκίνησε υπό τους ήχους του Mykonos FM όπου ο Νίκος ο Κοντιζάς έπαιζε "Κελί Βαρύ και Σκοτεινό" του Μανώλη Αγγελόπουλου, αφιερωμένο στους αναξιοπαθούντες πλοιοκτήτες:D που τα φέρνουν δύσκολα τη σήμερον ημέρα. 'Ελαβον:

Blue Star Delos: 25 επιβάτες, 10 ΙΧ, 5 μονά φορτηγά, 9 νταλίκες, από φορτηγά πολύ καλή κίνηση. Εκφόρτωση 2 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 1 μονό φορτηγό. Αναχώρηση 2320 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά. Γενικά όσες μέρες το βλέπω βράδυ στην επιστροφή από Μύκονο, δε φαίνεται να έχει πολύ πράμα από Σαντορίνη όσον αφορά το γκαράζ. Σκεφθείτε σήμερα πως παρά τη φόρτωση της Μυκόνου, δε φαινόταν να έχει γεμίσει ούτε στο μισό, από τη webcam πάντα.

Θεολόγος Π: Πολλά ΙΧ και τράκτορες να περιμένουν την άφιξη συν το ότι η κάμερα είναι πολύ μακριά από το πλοίο, ήταν δύσκολο να διακρίνει κανείς λεπτομερώς. Αλλά κρίνοντας από την κίνηση των ΙΧ θεωρώ πως καμιά 50αριά επιβάτες και 70 ΙΧ θα τα είχε σίγουρα. Από φορτηγά 5 μονά και 8 νταλίκες όσο μπόρεσα να δώ.

 

Εύφημος μνεία στην προβλήτα Μυκόνου και πάλι. Όπως είπα τα 2 πλοία έφτασαν σχεδόν μαζί, τι πιο αφασία:D και θέαμα λοιπόν από το να στείλουμε την εκφόρτωση του Θεολόγου επάνω στη φόρτωση του Blue Star Delos! Έπηξε το σύστημα όπως μπορείτε να φανταστείτε, νταλίκες να προσπαθούν να γυρίσουν, ΙΧ να κάνουν σφήνες και το Λιμεναρχείο Μυκόνου, βουκόλος, να έχει επιτρέψει ακόμα και τη στάθμευση ΙΧ που έφερναν κόσμο στο Blue Star Delos ακριβώς απέναντι από τον καταπέλτη, μπροστά στο κτίριο του Λιμεναρχείου, στερώντας κι άλλο από τον ήδη ανεπαρκή χώρο που έχουν οι νταλίκες για να γυρίσουν. Ρεμπέτ-ασκέρ πραγματικά. Εδώ που τα λέμε βέβαια, δε χρειάζεται να έχεις σαν πολίτης το IQ του καθηγητή Λιαντίνη, ούτε την καθοδήγηση ενός λιμενικού με σφυρίχτρα για να καταλάβεις πως το να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου 50-100 μέτρα πιο μακριά και να μη δημιουργήσεις συνωστισμό, είναι πρός το συμφέρον και το δικό σου, και της κοινωνίας. Αυτόν τον ανεπτυγμένο κοινωνικό πολιτισμό:D φθονούν τα όργανα της παγκοσμιοποίησης και μας ψεκάζουν:rolleyes:.

 

Απόψε έχουμε και roro στη Μύκονο, πρώτη άφιξη η σκούπα Τάλως που ρουφάει τη σκόνη:D, από Σαντορίνη - Νάξο - Πάρο ακριβώς τα μεσάνυχτα και με μπομπάτη αριστερή στροφή του Βελαλό Κωνσταντέν(όπως λέμε Vacheron Constantin:D) για την 3 της Μυκόνου. Και λέω σκούπα Τάλως γιατί μετά τη Μύκονο το πρόγραμμα λέει Σύρο - Τήνο - Άνδρο και μετά Πειραιά. Οπότε σαν Κουκιανάκης μαζεύουμε χαρτί από αυτά που δεν χωράνε αλλού, και γειασάν του μάγκα. Ξεκινάμε με την εκφόρτωση, γιατί είχαμε και τέτοια. Δύο μονά φορτηγά, μία κλούβα με τράκτορα, 1 ΙΧ και 1 νταλίκα. Από φόρτωση 1 μονό φορτηγό, 7 νταλίκες και 2 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 10 κομμάτια. Το πλοίο πρέπει να είχε ήδη αρκετά κομμάτια μέσα, μου φάνηκε πατημένο και κάτω πιθανόν να είναι γεμάτο. Οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τίγκα στον Πειραιά αύριο, κάτι σαν αυτό. Απόπλους στις 0035 για τα παραπάνω νησιά, αντί για το δημοσιευμένο 2250 που όμως είναι ανεδαφικό εντελώς. Αρκεί να δεί κανείς πως το Μύκονος - Σύρος είναι υπολογισμένο σε 40 λεπτά, χρόνος που κάνει το Νήσος Μύκονος με 25 μίλια. Οπότε αντί για 0730 στον Πειραιά σύμφωνα με το πρόγραμμα, κι ανάλογα τη φόρτωση σε Σύρο, Τήνο κι Άνδρο, το κόβω κατά τις 1100 στον Πειραιά.

 

Το καραβολατρικό θέαμα δε σταματάει εδώ όμως γι απόψε, καλώς τον Κάπετάν Χρή στις 0037 που λόγω καθυστερημένης αναχώρησης του Τάλως έπεσε στην 1 αντί για τη συνήθη θέση 3. Προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο φαίνεται γεμάτο αλλά όχι όσο την περασμένη Παρασκευή, ο καταπέλτης στρώνει ελαφρώς καλύτερα και η εκφόρτωση ξεκίνησε αφότου το πλήρωμα έβαλε κάποιες έξτρα στρωμάτσες κάτω από το δεξί κομμάτι του καταπέλτη, εκεί που το κοίταζαν για εκδορές την περασμένη εβδομάδα(βλέπε προηγούμενο δελτίο). Σημειωτέον και το πάνω γκαράζ πίτα. Από κίνηση εκφόρτωσης 2 αγροτικά, 1 ημιφορτηγό, 2 μονά φορτηγά, 13 επικαθήμενα, 3 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωση 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες αερίων, 2 επικαθήμενα, 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Βασικά τα επικαθήμενα βυτία βγαίνουν πρώτα, αδειάζουν και επιστρέφουν στα καπάκια για να ξαναμπούν στο Καπετάν Χρήστος και να επιστρέψουν στην Ελευσίνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις είπε "μόλα όλα" ο πλοίαρχος του Blue Star Delos στη Μύκονο, από όλο το άδειο λιμάνι, για κάποιο λόγο έβαλαν το πλοίο στην 3, στο σημείο δηλαδή με το λιγότερο διαθέσιμο χώρο. Κάποιος λόγος φαντάζομαι θα υπάρχει αλλά δε μπορώ να τον κατανοήσω. Έβγαλε 100+ επιβάτες, καμιά 60αριά ΙΧ και 8 φορτηγά.

 

Κατά τα άλλα το μοτορσιπάκι Μαστρονίκος ξεφορτώνει οικοδομικά υλικά, με άλλα 3 πλοία να περιμένουν στη ράδα τη σειρά τους. Είναι τα Κάπτεν Διαμαντής, Καλλιόπη Κουμιανού και Ζενίθ Αγίας Πετρ.. έεεε Βόλου:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εν τω μεταξύ η θέση εκεί στα μοτορσιπάκια ΔΕΝ αδειάζει ποτέ,φεύγει το ένα πέφτει το άλλο.Ανεβαίνει η οικοδομή λογικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, mytilene said:

Εν τω μεταξύ η θέση εκεί στα μοτορσιπάκια ΔΕΝ αδειάζει ποτέ,φεύγει το ένα πέφτει το άλλο.Ανεβαίνει η οικοδομή λογικά.

πλωτό εργοτάξιο εινα το νησί και ακομη και εργασίες του δήμου που θα μπορούσαν να έχουν γίνει μέσα στο lockdown (όπως πχ η αποκατάσταση του πλακόστρωτου στο Γυαλό) δεν εγιναν και τρέχουν τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφερουσα αφιξη σημερα του BLUE CARRIER 1 αξημέρωτα στη ΜΥΚΟΝΟ:!!!!!Nick  ετοιμάσου😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε επιφυλακή ρε, τι λές τώρα, εφαρμόζω Σχέδιο Ξενοκράτης :D

 

Ο Καπετάν Χρήστος έριξε καταπέλτη στη Μύκονο στις 2140 το βράδυ του Σαββάτου, προερχόμενος από Ελευσίνα - Σύρο - Τήνο. Δεν είχε κανένα φορτηγό στο επάνω γκαράζ, σχεδόν γεμάτο όμως το κάτω. Όταν δεν έχει φορτίο στο επάνω ο καταπέλτης στρώνει καλά. Εκφόρτωση 2 μονά φορτηγά, 4 επικαθήμενα βυτία και 6 νταλίκες. Υποπτεύομαι πως το πλοίο πάει κι αλλού μετά, μια και βγήκαν 4 βυτία με σκοπό να ξαναμπούν όταν επιστρέψουν τα βυτία της Μυκόνου ώστε να γίνει διαφορετική διάταξη στο γκαράζ για τον επόμενο προορισμό. Τελικά τα βυτία επέστρεψαν στις 0130 και το πλοίο έλυσε κάβους για τη Σύρο και μετά για Σίφνο. Δεν ξέρω αν έχει ξαναπάει Σίφνο το συγκεκριμένο.

 

Ο Μπλέ Κουβαλητής 1 όντως έφτασε στη Μύκονο στις 0250 κατάφορτος. Για να μην το πολυλογώ, όλο το πάνω γκαράζ, το μισό πλοίο βασικά ήταν για τη Μύκονο με το κοντέρ τελικά να γράφει 2 ημιφορτηγά και 39 νταλίκες εκφόρτωση, ενώ μία νταλίκα φορτώθηκε στο πάνω γκαράζ, υποψιάζομαι με προορισμό τον Πειραιά. Το πλοίο απέπλευσε στις 0430 για τη Νάξο, έκατσε δηλαδή πάνω από μιάμιση ώρα. Με τα επικαθήμενα όμως όλα σχεδόν στο πάνω γκαράζ και με τις ιδιαιτερότητες που αυτό συνεπάγεται, ήταν λογικό να πάρει τόση ώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΥΚΟΝΟ ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ για να χαλαρώσει τα συμβατικά έκανε.Ευχαριστούμε πολύ NICK για την μεταμεσονύχτια ανταπόκριση.....ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ δεν άντεξες ε???😄😄 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Superfast VI said:

Μετά από πολύ καιρό πρώτη μέρα με δύο πρωινές αφίξεις από Ραφήνα, δύο επανεκκινήσεις ουσιαστικά, του Superferry και του FF Andros. Στην πρώτη μέρα λοιπόν για το Andros είχαμε 3 νταλίκες και 25+ ιχ και για το Superferry 1 νταλίκα 2 βανακια και 31 ιχ. Από επιβάτες όχι και πάρα πολλά πράγματα και για τα δυο. 

 

Ανάλογη εικόνα και στη Μύκονο. Λίγα πράγματα από επιβάτες και στα 3 πλοία, πολλά περισσότερα τα φορτηγά στο Fast Ferries Andros, πολλά περισσότερα τα ΙΧ στο Superferry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσο μπόρεσα είδα κινήση και από τα 3 λιμάνια της ΑΤΜ και στα 2 πλοία.Πιστεύω ψιλο-ξεκάθαρα φαίνεται η ''μοιρασιά''     ΙΧ-επιβάτες  GSF /   Φορτηγά FAST.

ΣΗΜ:Αρκέτα ιχ έβγαλε και το BS PAROS σήμερα στη Μύκονο

Edited by mytilene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...