Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απογευματινό εξτραδάκι στις 1810 με την άφιξη του Superexpress από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο για τη θέση 3. Αξιοσημείωτη κίνηση ακόμα και για Μεγάλη Παρασκευή αργά το απόγευμα με περίπου 180 επιβάτες και 28 ΙΧ. Φόρτωσε περίπου 20 επιβάτες μαζί με 3 δίκυκλα και 8 ΙΧ και απέπλευσε στις 1817 για πίσω.

 

Είχαμε και Καπετάν Χρήστος όμως, προερχόμενο από Τήνο και Νάξο, με κατάπλου λίγο μετά τις 1920 στη θέση 6 και με μεσίστια την γαλανόλευκη στην πρύμη. Εννοείται πως το πλοίο το δέσανε... οι μυροφόρες:D, μέρα που είναι. Φόρτωσε 1 νταλίκα και 6 επικαθήμενα βυτία, στο επάνω γκαράζ δεν έχει τίποτα. Απόπλους για Κέα - Ελευσίνα, ώρα Μυκόνου 1935.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δράττοντας της ευκαιρία της παρότρυνσης στο τόπικ του Χίος-Μυτιλήνη για δελτίο κινήσεως, θα προσπαθήσω να γίνω Νίκος @Nick the Greek στη θέση του Νίκου. Οπότε, οι "σκηνικές κριτικές" με επιείκεια.

Περί την ώρα 16:45 μεσημβρινή, το πρώην Ιόνιαν Κουΐν, πρώην Ιόνιαν Γκλόρι, πρώην Νιού Ακάσια (πολυβαφτισμένο πανάθεμά το) και νυν Νήσος Σάμος, ξεπροβάλλει αγέρωχο από τον Αρμενιστή. Όχι, δεν βρισκόμαστε στην Ικαρία (αν και δεν είναι μακριά η ώρα που η Άττικα θα το στείλει και εκεί) αλλά στον άλλον Αρμενιστή, αυτόν του νησιού με τα χίλια ονόματα. Με μια αργή, αλλά και μακρόσυρτη αριστερή στροφή, φέρνει την γιαπωνέζικη πλώρη του στην ευθεία με τους χιλιοτρύπητους και καταταλαιπωρημένους ντόκους του Τούρλου. Με βήμα νωχελικό, αρχίζει μια απρόσμενα σβέλτη δεξιά στροφή, γλυκοκοιτάζοντας την ένα του νησιού των αυθαιρέτων. Αφού έρχεται αργά και βασανιστικά, ανάποδα, δένει κάβους με μαεστρία στην ένα και εν ώρα 17:00 ρίχνει την μπουκαπόρτα του κάνοντας ζεύξη την χαμηλοτάβανη χαβούζα του με την αντίστοιχη χαβούζα της Μυκόνου. Επιβάτες, οχήματα, φορτηγά, όλοι κάθονται "εφ'όπλου λόγχης' έτοιμοι να ξαμοληθούν με τα όργανα της τάξεως (ναι, ευτυχώς είχε και τέτοια, δεν ήταν το Καπετάν Χρήστος) να τους συγκρατούν λησαλέα. Αφού αποβιβάστηκαν μια ντουζίνα επιβάτες που είχαν προορισμό το νησί των μπράβων, άρχισε το σκούπισμα. Περίπου 350 με 400 επιβάτες όρμησαν στο πλοίο, ωσάν τις όρνιθες που ορμούν στα πίτουρα. Από τροχήλατα είχαμε: 70 ΙΧ (τα μισά σχεδόν ήταν SUV), 2 βαν, 1 τροχόσπιτο, 1 λούξουρι βαν-τουριστικό λεωφορείο, 2 αγρότες (φορτωμένους κιόλας!..απορώ τι παράγει το νησί), 1 τανκς (Hammer H2), 19 καρότσες (από τις οποίες οι 5 διπλές με άλλες καρότσες πάνω τους), 1 φορτηγό με ρυμούλκα, 1 φορτηγό και 25 μοτοσακά (που έλεγε και η συγχωρεμένη η γιαγιά μου). Όλα αυτά κράτησαν σχεδόν μια ώρα. Εντύπωση μου έκανε που οι νταλίκες έμπαιναν με τη μούρη (εκτός τις 5 τελευταίες) στο κάτω γκαράζ..! Τόσο άδειο ήταν..? Στις 17:56 μόλα όλα και ντουγρού για Περαία.

Υ.Γ. Ένα πράμα θα πω.., "Νίκο χαράς το κουράγιο σου!!!" Μια ώρα μετρούσα προβατάκια...εεε ανθρωπάκια, μηχανάκια, φορτηγάκια και αμαξάκια. Τα μάτια μου κάναν πουλάκια και η γυναίκα, που ήθελε να την βοηθήσω με τα χθεσινά αποκαΐδια, κόντεψε να με σουβλίσει με το "σε 5' έρχομαι".Άξιος φίλε μου!!!! 

 

Link to comment
Share on other sites

Από Μυτιληνη με αναχώρηση 09:00 και αργία αντε να πήρε καμια 15αρια φορτηγά με το ζόρι,είχε αρκετό κόσμο και ιχ τα οποια σίγουρα θα τα είχανε στο επανω γκαραζ οπότε το να πετάξει στο κάτω γκαράζ 20-25 καρότσες δεν είναι και κάτι υπερβολικό για το Ν.ΣΑΜΟΣ.ΕΥΧΑΡΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΕ Strofalos  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη του Πάσχα απόψε, επιστροφές έχουμε, και η άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος στις 2125 για την 2 του Τούρλου από Πειραιά και Σύρο. Αρκετοί επιβάτες, θα έλεγα γύρω στους 150. Δύσκολο να μετρήσει κανείς και να συγκεντρωθεί όταν στην άλλη οθόνη παίζει το αριστούργημα του Γιάννη Φλωρινιώτη, "Το Κορίτσι του Μπάρ". Από τροχοφόρα είχαμε 10 δίκυκλα, 44 ΙΧ και 6 επικαθήμενα, το γκαράζ άδειασε σε αρκετό βαθμό. Το πλοίο απόψε συνεχίζει για την επιδοτούμενη της Καβάλας οπότε είχαμε αξιοσημείωτη φόρτωση με καμιά 50αριά επιβάτες όπως επίσης 1 δίκυκλο και 13 ΙΧ. Μολάρισε και ήφυε(που λένε και στη Μύκονο) στις 2142. 

 

Συνέχεια με ro-ro, πρώτη άφιξη το Τάλως που απόψε κάνει το γνωστό δρομολόγιο Μύκονο - Κώ - Ρόδο. Αρκετά καλή κίνηση και απόψε. Κατάπλους λίγο μετά τις 2325 στην θέση 3 με πολύ προσεκτική δεξιά στροφή. Έβγαλε 2 μονά και 3 επικαθήμενα βυτία ενώ μπήκαν και 2 ΙΧ με προορισμό τα Δωδεκάνησα. Αναχώρηση ώρα 2337 και σε 7 περίπου ώρες, Κώς.

 

Στις 0015 άρχισαν και τα αποψινά ΚαπταΧρήστεια. Για την πάρτη του το λιμάνι απόψε, πήγε λοιπόν στην αγαπημένη του 6. Εντελώς γεμάτο το κάτω γκαράζ, εντελώς άδειο το επάνω, το μεροκάματο βγαίνει πάντως. Από κίνηση για τη Μύκονο, 3 νταλίκες και 3 επικαθήμενα βυτία. Το κουφό είναι πως φόρτωσε και 1 βυτίο, δεν ξέρω από πού και πότε έχει ξεμείνει αυτό στη Μύκονο. Μέχρι αυτήν την ώρα πρέπει να περιμένει τα βυτία του.

Link to comment
Share on other sites

Άρχοντα της Μυκόνου....αυτό το βυτίο που πήρε πρέπει να ειχε βγει πρώτο και ξαναμπήκε....ίσως αποσπάστηκε η προσοχή σου από τον φωτισμό του βασιλοβαπορου🤪

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, polmyt said:

Το πλοιο γεμισε με την παρουσια του ,το λιμανι της Μυκονου.Αρκετα εντυπωσιακο οταν το εβλεπες απο τον περιφεριακο κατεβαινοντας για τον Τουρλο

Στο νησι εκατσε περιπου μια ωρα και  καθαρισε αρκετο κοσμο μιας και ηταν η μοναδικη απογευματινη επιλογη απο Μυκονο τη Δευτερα του Πασχα προς Πειραια

Ισα που το προλαβα εχοντας μολις σηκωσει καταπελτη και αναχωροντας για Πειραια

Ήσουν εκεί απ'ότι καταλαβαίνω.., για βοήθα με λίγο, ο κόσμος μήπως ήταν και παραπάνω?? Θυμάμαι πως το κάτω μέρος της webcam ήταν γεμάτο κόσμο, μέτρησα την πρώτη σειρά που έκαναν τα κεφάλια τους αντίθεση με το φόντο της προβλήτας και τους έβγαλα 30 άτομα. Υστερα προσπάθησα να μετρήσω και την κάθετη αλλά ήταν αδύνατο καθώς μετακινούνταν και δεν μπορουσα να τους ξεχωρίσω. Έκαναν κοντά 25 λεπτά να μπουν όλοι μέσα και λέω, μήπως ήταν καμιά 500αρα και εγώ τους έβγαλα  "μόνο"  350? 

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Εφτασα λιγο πριν φυγει ,αλλα αν σκεφτεις οτι ειδες 300 που στανταρ σε τοσο κοσμο ολο και κατι χανεις ,βαλε και τον κοσμο μεσα στα ΙΧ κλπ νομιζω οτι τους 450-500 πρεπει να τους πηρε.

Οταν εφτασα κατι πρεπει να περιμεναν γιατι για κανα 5 λεπτο δεν υπηρξε καποια καποια κινηση μεχρι που ελυσε καβους και εφυγε

 

On 4/14/2023 at 2:54 PM, Nick the Greek said:

Συνέχεια με το Blue Star 2 και τον κατάπλου του στην 1, ώρα 1358 προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο.

Το Blue Star Naxos πήγε στην 7 οπότε δεν είδαμε και πολλά.

Τελευταίο και καταιδρωμένο το πρώην Νήσος Μύκονος, ερχόμενο απ' ευθείας από τον Πειραιά και έχοντας ακολουθήσει από τα Γιούρα και μετά μια λιγάκι περίεργη πορεία. Κατάπλους στην 3 γύρω στις 1420, άρα είχαμε σήμερα 3 πλοία της Blue Star Ferries την ίδια ώρα στη Μύκονο.

 

Να τα και τα τρια βαπορια στη Μυκονο

BLUE STAR 2 και BLUE STAR ΝΑΞΟΣ δεμενα ,ενω το BLUE STAR ΜΥΚΟΝΟΣ κανει αναποδα για να δεσει στην 3

Link to comment
Share on other sites

Μερικές καρότσες τις έφερναν από τον δρόμο και απευθείας μέσα στο γκαράζ οπότε ναι, φαινόταν στάσιμο το σκηνικό. Συν οτι είχε 2-3 τράκτορες μέσα του που περίμεναν να ξεκοτσάρουν για να σταθμεύσουν μπροστά από τις καρότσες τους τα μπλε φορτηγά της μεταφορικής που ήταν δίπλα στην είσοδό του (και που το ένα είχε και ρυμούλκα). 

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι αλλοδαπός και έρθεις στα ελληνικά νησιά με έναν καιρό σαν το σημερινό, τότε αποφασίζεις να  αγοράσεις σπίτι στην Ελλάδα, αν έχεις τη δυνατότητα. Μέσα σε ένα τέτοιο ειδυλλιακό καιρό και ο κατάπλους του πρώην Νήσος Μύκονος στον Τούρλο απόψε λίγο πρίν τις 1950, προερχόμενο από την επιδοτούμενη της Καβάλας. Είδαμε περί των 30-40 επιβατών να αποβιβάζονται μαζί με 15 δίκυκλα και 25 ΙΧ. Από επιβίβαση είδαμε κάπου 50 επιβάτες ενώ είχαμε και 4 δίκυκλα, 10 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 φορτηγό αλλά και 2 νταλίκες. Το πλοίο φαινόταν να έχει αρκετό κόσμο ήδη στα καταστρώματα, απέπλευσε για Σύρο και Πειραιά ελάχιστα λεπτά μετά τις 2000.

Link to comment
Share on other sites

On 4/19/2023 at 8:12 PM, polmyt said:

Στο νησι εκατσε περιπου μια ωρα και  καθαρισε αρκετο κοσμο μιας και ηταν η μοναδικη απογευματινη επιλογη απο Μυκονο τη Δευτερα του Πασχα προς Πειραια

Η οποία σκούπα ήταν 800επιβάτες, σχεδον 100ιχ, 30 μοτο και περιπου 30 φορτηγά. Παραμονή στο λιμάνι 1 ώρα και 7 λεπτά

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ψάχνω να βρώ κάποιον καλό λόγο να ταξιδέψει κανείς με Blue Star από τον Πειραιά για τη Μύκονο, σε μέρα που έχει προηγηθεί έκτακτο νυχτερινό δρομολόγιο για Παροναξία. Μία εξ' αυτών των ημερών ήταν και η σημερινή με το πρώην Νήσος Χίος να ρίχνει καταπέλτη στην 1 της Μυκόνου περί ώρας 1455. Σκεφτείτε πως τα Ραφηνιώτικα είχαν φύγει ήδη και από την Τήνο εν πλώ πρός Ραφήνα. Τέλος πάντων από κίνηση για Μύκονο είχαμε περίπου 250 επιβατες, 10+ δίκυκλα, περίπου 35 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 1 βυτίο, 1 φορτηγό ψυγείο, 3 επικαθήμενα ψυγεία και 11 νταλίκες. Το όλον 35 ΙΧ και 16 φορτηγά στο γκαράζ. Επιβιβάσθηκαν για Τήνο - Σύρο και Πειραιά, περίπου 120 επιβατες μαζί με 6 δίκυκλα, 16 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό, 4 επικαθήμενα ψυγεία και 3 νταλίκες. Το όλον 11 κομμάτια στο γκαράζ. Απόπλους ώρα 1545.

 

Στα καπάκια άφιξη στην ίδια θέση της Κατερνώς από τη Νάξο, ώρα κατάπλου 1553. Βγήκαν περίπου 40 επιβάτες, 1 δίκυκλο και 6 ΙΧ. Επιβιβάστηκαν πλέον των 120 επιβατών, 4 δίκυκλα, 27 ΙΧ, 7 φορτηγά και 3 νταλίκες. Έχει ενδιαφέρον η σύγκριση της κίνησης των δύο πλοίων. Μόλα-όλα για Τήνο και Ραφήνα στις 1605.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, hsw giorgos said:

Η οποία σκούπα ήταν 800επιβάτες, σχεδον 100ιχ, 30 μοτο και περιπου 30 φορτηγά. Παραμονή στο λιμάνι 1 ώρα και 7 λεπτά

Τα'πα εγώ πως παίζει να ήταν περισσότεροι από 400 που υπολόγισα..παραήταν μπούγιο για όσους έβγαλα με το μάτι χοντρικά. Στα τροχοφόρα φίλε μου τα'χεις στρογγυλοποιήσει, μια ώρα ήμουν με μολύβι και χαρτί και τραβούσα γραμμούλες. Αλλά περίπου εκεί κυμάνθηκε η κίνηση. Πάντως, αν και δεν είμαι συνηθισμένος στο άθλημα, έμεινα έκπληκτος από τον όγκο της κίνησης..! 

Link to comment
Share on other sites

Απόψε έχουμε και τη βραδυνή βάρδια της Μυκόνου, εν αρχή ήν το πρώην Νήσος Μύκονος που κατέπλευσε από Πειραιά και Σύρο στις 2020. Θα έλεγα καμιά 100ή επιβάτες, 17 δίκυκλα, 1 βανάκι, 21 ΙΧ και 4 νταλίκες. Επεβίβασε και καμιά 25αριά επιβάτες μαζί με 1 δίκυκλο και 8 ΙΧ. Δε γνωρίζω αν έφυγε γεμάτο από τον Πειραιά, αν δεν έφυγε, τότε έβγαλε πολύ πράγμα στη Σύρο μια και το γκαράζ είναι μισογεμάτο. Με δεδομένο το ότι απόψε έχει Blue Carrier 1 για το Βαθύ, πρέπει να έχει μόνο Ικαρία το γκαράζ. Απόπλους ώρα 2035 για την επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκης.

 

Έχουμε και 2 ro-ro απόψε, ξεκίνημα με το Καπετάν Χρήστος, προερχόμενο απ' ευθείας από την Ελευσίνα. Η προσέγγισή του στις 0105 για την 6, δίπλα στο Rhino που ξεφόρτωνε αμμοχάλικο. Η κίνηση ήταν 1 νταλίκα ξηρού φορτίου και 7 επικαθήμενα βυτία, σύνολο 8 κομμάτια. Απέπλευσε στις 0125 για τη Νάξο, φαίνεται να έχει και στο επάνω γκαράζ 3-4 κομμάτια.

 

Τέλος ήρθε και η ώρα του Τάλως, έφτασε στη Μύκονο στις 0220 για τη θέση 3, προερχόμενο από Πειραιά, Σύρο και Τήνο. Αρκετά καλή φαινόταν η κίνησή του και απόψε, με πολλά κομμάτια στο επάνω γκαράζ μια και το πλοίο μετά τη Μύκονο συνεχίζει για Μεστά, Μυτιλήνη και Λήμνο. Μάλιστα η επιστροφή του στον Πειραιά είναι προγραμματισμένη για τα ξημερώματα της Δευτέρας. Από κίνηση Μυκόνου είχαμε 1 φορτηγό, 2 μονά βυτία και 7 επικαθήμενα βυτία, σύνολο 10 κομμάτια. Απόπλους στις 0230 για τη συνέχεια στο βόρειο Αιγαίο.

 

Αξίζει να παρατηρήσει κανείς πως Καπετάν Χρήστος και Τάλως έφεραν απόψε 16 βυτία στη Μύκονο. Σημάδι πως η θερινή σεζόν έχει αρχίσει και οι ανάγκες του νησιού αυξάνονται κατακόρυφα όχι μόνο σε καύσιμα για τροχοφόρα και σκάφη αλλά και σε jet fuel για τις ανάγκες του διεθνούς αεροδρομίου Μαντώ Μαυρογέννους.

Link to comment
Share on other sites

On 4/17/2023 at 6:31 PM, Strofalos said:

Δράττοντας της ευκαιρία της παρότρυνσης στο τόπικ του Χίος-Μυτιλήνη για δελτίο κινήσεως, θα προσπαθήσω να γίνω Νίκος @Nick the Greek στη θέση του Νίκου. Οπότε, οι "σκηνικές κριτικές" με επιείκεια.

Όλα τέλεια και η περιγραφή όλα τα λεφτά! (γέλασα πολύ και ευχαριστώ), μια διόρθωση μόνο για του επιβάτες, δν ήταν 400 αλλα σχεδόν 800!!!

22 hours ago, Strofalos said:

Δε βλέπω να μας λες ποιοί το'δεσαν το Καπετάν Χρήστος και ανησυχώ..! Πες μου πως είχε καβοδέτες να τρελαθώ... 

Άντε καλέ, τι είναι ο καβοδέτης?? Πρώτα από όλα πρέπει να κάνεις τάμα, να ρίξεις τα χαρτιά και να διαβάσεις τον καφέ, μην σου πω να φάς και το γιαούρτι με το μαιντανό που έτρωγε η μανταμ Ζαίρα (Ελένη Βλαχάκη) για να πετύχεις την ώρα άφιξης στο περιπού! 

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Άμα γίνει καμιά στραβή, να τους δω μετά τι θα λένε....   Και όχι τίποτ'άλλο αλλά ξεφορτώνει βυτία ως επί το πλείστον πανάθεμά το... 

https://www.kathimerini.gr/society/562385113/mykonos-me-diadikasia-expres-oi-katedafiseis-sto-nammos-40-000-tetragonika-paranomion-sto-prigkipato/

Πες πες για το νησί των αυθαιρέτων, μας πήρανε χαμπάρι!!! 

Link to comment
Share on other sites

Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας για να μεταδώσουμε εκτάκτως την άφιξη του Τάλως στη Μύκονο. Προέρχεται από Λήμνο - Μυτιλήνη - Μεστά και έριξε καταπέλτη στην 3 της Μυκόνου στις 1945 υπό αρκετά έντονο βοριά. Ήδη αρκετά φορτωμένο φαίνεται το πλοίο, πολλά κομμάτια στο επάνω γκαράζ και ο καταπέλτης απολύτως ευθυγραμμισμένος με το ντόκο. Η φόρτωση της Μυκόνου ήταν 1 φορτηγό μαζί με 2 μονά και 7 επικαθήμενα βυτία, σύνολο 10 κομμάτια δηλαδή. Τα 2 μονά βυτία πήγαν στο επάνω γκαράζ και μάλιστα με την όπισθεν, όπερ εστί μεθερμηνευόμενον το επάνω γκαράζ έχει σχεδόν γεμίσει. Τα επικαθήμενα βυτία μπήκαν όλα στο κάτω γκαράζ. Απόπλους για Τήνο, Σύρο και Πειραιά, λίγο πρίν τις 2015.

Link to comment
Share on other sites

Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ λέει το πρόγραμμα απόψε για το πρώην Νήσος Μύκονος, και στα πλαίσια αυτού του δρομολογίου κατέπλευσε απόψε Δευτέρα, στη θέση 2 του Τούρλου στις 2025 μετά από αργή και προσεκτική δεξιά στροφή. Εδώ ας αποθεώσουμε όλοι μαζί το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου, οι δύο μπετονιέρες τσιμέντο που έριξαν πέρυσι εκεί, κάνουν τη διαφορά. Φανταστείτε σε τι χάλια είναι το υπόλοιπο:rolleyes:. Η κίνησή του για τη Μύκονο περιέλαβε περίπου 100 επιβάτες, 22 δίκυκλα, 23 ΙΧ και 5 νταλίκες. Είχαμε και φόρτωση όμως από ελάχιστους επιβάτες, 3 ΙΧ και 1 ημιφορτηγό. Το κυρίως γκαράζ όσο μπόρεσα να διακρίνω μετά τη Σύρο και τη Μύκονο έχει αδειάσει κατά το ήμισυ. Απόπλους για τη συνέχεια λίγο μετά τις 2040.

 

Εννοείται πως απόψε έχουμε και Creta Cargo Lines στο γνωστό πια δρομολόγιο της Δευτέρας, Μύκονος - Κώς - Ρόδος. Απόψε εκτελεί το, ο Τάλως, που έριξε καταπέλτη στην 3 της Μυκόνου λίγα λεπτά μετά τις 2305. Το βαπόρι είναι πίτα στην κίνηση, τίγκα και το επάνω γκαράζ. Από εκφόρτωση είχαμε 2 νταλίκες μαζί με 1 μονό και 2 επικαθήμενα βυτία. Αξιοσημείωτο το ότι η μία νταλίκα ήταν χαμηλή που συνήθως κουβαλάει βαρέα μηχανήματα, αυτήν τη φορά όμως μετέφερε ένα μεγάλο δέντρο. Σύνολο 5 κομμάτια. Φόρτωσε 1 ημιφορτηγό και 1 φορτηγό και αναχώρησε για τα Δωδεκάνησα στις 2325.

 

Από μοτορσιπάκια, έχουμε το Μύκονος Ι να κάνει οπερέσιο και το Μιχαήλ να έχει μόλις ρίξει άγκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή πρό τριημέρου απόψε, όπως αναμενόταν αρκετή η κίνηση. Στην άφιξη του Θεολόγος Π γινόταν πανζουρλισμός από ΙΧ που περίμεναν κόσμο από το πλοίο, αλλά δε μπορώ να μετράω κίνηση και να βλέπω ταυτόχρονα και το Θρύλο:D. Οπότε περνάμε στο έκτακτο δρομολόγιο του Σουπερφερρίου από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο, με άφιξη στις 2315 για τη θέση 1 του Τούρλου. Από επιβάτες είδα καμιά 80αριά μαζί με 7 δίκυκλα, 47 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και 1 νταλίκα. Άμεση φόρτωση για Ραφήνα που περιέλαβε ελάχιστους επιβάτες, 5 δίκυκλα, 27 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 11 νταλίκες. Όταν βάζει το Σούπερφέρρυ 11 νταλίκες μόνο από Μύκονο, καταλαβαίνει κανείς τι κίνηση υπάρχει. Απόπλους ώρα Μυκόνου 2345 για τη Ραφήνα.

 

Πάμε τώρα στα ρορό με πρώτο το Καπετάν Χρήστος να ρίχνει καταπέλτη στην 6 ελάχιστα λεπτά πρίν τις 0100. Σχεδόν γεμάτο το κάτω γκαράζ σε αυτό το απ' ευθείας δρομολόγιο από την Ελευσίνα, υπάρχουν και 2 κομμάτια στο επάνω. Η κίνησή του για τη Μύκονο ήταν 1 μονό, 6 επικαθήμενα βυτία και 2 νταλίκες, σύνολο 8 κομμάτια. Απόπλους λίγο μετά τις 0110 για τη Νάξο όπως και κάθε Παρασκευή.

 

Και ενώ το Καπετάν Χρήστος ξεμάκραινε, το Τάλως έπαιρνε τη σειρά του στο λιμάνι της Μυκόνου προερχόμενο απ' ευθείας από τον Πειραιά και ρίχνοντας καταπέλτη στην 1(παραδόξως) περί ώρας 0120. Δεν είναι γεμάτο το πλοίο απόψε, παρ' όλ' αυτά έχει κάμποσα κομμάτια στο επάνω γκαράζ. Από κίνηση είχαμε 1 μονό και 5 επικαθήμενα βυτία μαζί με 10 νταλίκες, σύνολο 16 κομμάτια. Σε αυτό το σημείο αξίζει να πούμε ότι η Creta Cargo Lines έχει ξεκάθαρη προτίμηση σε βυτία, χορταράδικα και τέλος πάντων επικίνδυνα φορτία, οπότε δεν βλέπει κανείς τόσα πολλά φορτηγά ξηρού φορτίου. Και επειδή εξ' όσων γνωρίζω δεν έχει αλλάξει αυτή η πολιτική, το γεγονός ότι σήμερα το Τάλως είχε παραπάνω νταλίκες απ' ότι βυτία, υποψιάζομαι πως σημαίνει ότι υπήρχε έλλειψη χωρητικότητας για τα φορτηγά της Μυκόνου τις τελευταίες ημέρες. Αναχώρηση ώρα 0210 για Εύδηλο και Καρλόβασι.

Link to comment
Share on other sites

Για σήμερα θα δούμε μία μόνο προσέγγιση, την επιστροφή του Τάλως από Καρλόβασι και Εύδηλο. Το πλοίο κατέπλευσε στις 2025 δένοντας στη θέση 6. Κι αυτό γιατί στην προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων ήταν το MSC Musica ενώ πρύμα του έδεσε και το Gemini. Η φτιάξη(που λέει κι ο Τσιφόρος) είναι πως το εμπαρκέσιο του Gemini που βρίσκεται πλώρα είναι ίσα-ίσα μέσα στην προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων ενώ το υπόλοιπο πλοίο ξεχειλίζει και η πρύμη του φτάνει μέχρι και τη θέση 2. Οπότε οι επιβάτες βγαίνουν από τον χώρο Σένγκεν χωρίς να έχει σημασία που βρίσκεται το υπόλοιπο πλοίο. Και επειδή ούτε στη Μύκονο δε γίνεται να παίζουν μπάλα βυτία δίπλα του, το Τάλως βρέθηκε στην 6. Από κίνηση προφανώς είχαμε μόνο φόρτωση κατα την οποία μετρήσα 1 μονό και 4 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 2035 για τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piraeus ships spotting said:

Αναχώρησε από τον Πειραιά με αναγραφόμενο προορισμό την Μύκονο(;) 

Και μάλιστα ήταν εμπορικό δρομολόγιο, έδεσε στην 7 στις 2225 και επεβίβασε ελάχιστους επιβάτες μαζί με 4 ΙΧ. Η διανυκτέρευσή του έχει σαν αποτέλεσμα το Fast Ferries Andros να διανυκτερεύει στην θέση 3.

 

Με βάση τα παραπάνω, κάποιος θα διανυκτερεύσει στην 2 και αυτός σε αυτήν την Πρωτομαγιά θα είναι ο Θεολόγος Π που κατέπλευσε λίγο πρίν τις 2310, με πλέον της μισής ώρας καθυστέρηση σύμφωνα με το πρόγραμμα. Επιβάτες γύρω στους 250 ενώ από τροχοφόρα είχαμε 15 δίκυκλα, 86 ΙΧ, 2 τουριστικά λεωφορεία, 1 μονό ψυγείο και 6 νταλίκες. Δεν είναι κι άσχημα για κίνηση ε?

 

Αυτά σημαίνουν πως το Σούπερφέρρυ θα διανυκτερεύσει στην 6, όπου και έριξε καταπέλτη στις 2335 αντί για τις 2315 σύμφωνα με το πρόγραμμα. Λιγότεροι από 80 επιβάτες, έφερε όμως άλλα 10 δίκυκλα και 27 ΙΧ στη Μύκονο.

 

Οπότε η μοναδική θέση που έχει μείνει κενή είναι η 1. Εκεί λοιπόν έπεσε το πρώην Νήσος Μύκονος στις 0050 και στην ώρα του, προερχόμενο από τον επιδοτούμενο σιδηρόδρομο της Θεσσαλονίκης. Αλαλούμ με τους επιβάτες στην άφιξη με τους αποβιβαζόμενους και επιβιβαζόμενους να γίνονται ένα επάνω στον καταπέλτη. Συνολικά πιστεύω γύρω στους 50 βγήκαν στη Μύκονο ενώ γύρω στους 120 επιβιβάστηκαν για Σύρο και Πειραιά. Από τροχοφόρα βγήκαν 30 δίκυκλα και 32 ΙΧ, νομίζω η μεγάλη πλειοψηφία νοικιάρικα. Το πλοίο φόρτωσε 7 δίκυκλα, 5 ΙΧ και 3 νταλίκες αποπλέοντας με ολιγόλεπτη καθυστέρηση στις 0110 για τη Σύρα και τον Περαία.

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τόσα δελτία κινήσεως, πες-πες τόσα χρόνια έχει δημιουργηθεί κίνηση μεταξύ Μυκόνου και νησιών Βορείου Αιγαίου. Ποτέ δεν έχει έρθει ή έχει φύγει άδειο. Καλό μήνα σε όλους και καλή Πρωτομαγιά! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...