Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Ρ/Κ MEGALOCHARI XIV ξεκίνησε απο Πειραια και τραβάει έναν πλωτό γερανό με προορισμό την Μύκονο . Πάει να σηκώσει και να μεταφέρει στο Πέραμα την θαλαμηγό ION FEDRA του Γ. Καμπάνη που προσάραξε χτες στον κόλπο του Ορνου .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βράδυ Πέμπτης και το SuperStar ακούμπησε τα ευλογημένα τσιμέντα της 1 στις 2145, από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο, με κανένα τέταρτο καθυστέρση από την προβλεπόμενη ώρα. Επιβάτες γύρω στους 70, δίκυκλα 3, ΙΧ 50 και μονά φορτηγά 2. Φόρτωση για Παρό είχε περίπου 100 επιβάτες, 2 δίκυκλα, 8 ΙΧ και 7 μονά φορτηγά μεταφοράς αδρανών υλικών με απόπλου 2158. Ο αριθμός των 50 ΙΧ για Μύκονο είναι εξαιρετικός. 

 

Σχεδόν στα καπάκια(2213) άφιξη του Huge Funnel Myconos από Ικαριά και Σάμο. Στην ανανεωμένη και φρεσκοτσιμεντωμένη 2 του Τούρλου. Το πλοίο έβγαλε καμιά 40αριά γκρούβαλους και γκρουβαλίνες:D, 1 δίκυκλο και 3 ΙΧ. Έβαλε περίπου 25 νοματαίους, 3 δίκυκλα και 5 ΙΧ. Πενιχρά νούμερα η επιστροφή από Μύκονο, όσο έχω δεί μέχρι τώρα στη σεζόν. Κάτι θα πρέπει να αλλάξουν από του χρόνου και αυτό μάλλον είναι η επιστροφή στα περσινά ωράρια, όσο αυτό είναι δυνατόν. Ενδεικτικό πως το πλοίο έμεινε στο λιμάνι 4 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του Blue Star Chios στον Τουρλο της Μυκόνου σήμερα στις 17:10. Αποβιβάστηκαν 80 επιβάτες, 23 ΙΧ,5 μοτοσυκλέτες και 5 νταλίκες. Επιβιβάστηκαν 100 επιβάτες ,4 δίκυκλα και 15 ΙΧ. 

Αμέσως μετά την αναχώρηση του Χίος άφιξη του Thunder. Από Νάξο για Μύκονο ταξίδεψαν 90 επιβάτες και 1 ΙΧ. Για Σύρο-Πειραιά επιβιβάστηκαν 200 επιβάτες ,25 ΙΧ,1 βαν και 8 δίκυκλα. "Μολα όλα και βίρα καταπέλτη " μετά από 6λεπτη παραμονή.

Link to comment
Share on other sites

Βράδυ Πέφτης και το Huge Funnel Myconos επιστρέφει από Σάμο και Ικαριά, με τη Μύκονο να παρεμβάλλεται πρίν τον Πειραιά. Ο καταπέλτης έπεσε στην 2 στις 2250 μετά από μανούβρα που έβγαλε το πλοίο στην 1. Κίνηση για Μύκονο καμιά 25αριά επιβάτες, 3 δίκυκλα και 4 ΙΧ. Κίνηση για Πειραιά καμιά 30αριά επιβάτες, 5 δίκυκλα 6 ΙΧ και 1 επικαθήμενο. Πενιχρά νούμερα για άλλη μια φορά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, χαρακτηριστικό το ότι το πλοίο έμεινε στη Μύκονο λιγότερα από 6 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Χάζευα το Μύκονος νωρίτερα σήμερα, άφιξη 2050 στο νησί για τη θέση 2. Αποβιβάστηκαν περί των 25 επιβατών μαζί με 5 ΙΧ. Τα τελευταία θεωρήθηκε σκόπιμο να βγούν ενώ είχαν ξεκινήσει ήδη την επιβίβαση των περίπου 100 επιβατών για Σύρο και Πειραιά, με αποτέλεσμα να γίνει ένα μεγάλο τουρλουμπούκι. Οι επιβάτες στριμωγμένοι στα 2/3 του καταπέλτη και στο άλλο τρίτο να βγαίνουν τα 5 ΙΧ της αποβίβασης, ακολουθούμενα από τα 8 δίκυκλα και τα 12 ΙΧ της φόρτωσης. Καταπελτάκι επιβατών δεν θεωρήθηκε σκόπιμο να βγεί, η φόρτωση ολοκληρώθηκε με 3 βυτία να αναποδίζουν δίπλα στους επιβάτες που ήταν ακόμη συνωστισμένοι στο κυρίως γκαράζ, δίπλα στον καταπέλτη. Sailing together to the 80s side of life:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Καπετάν Χρήστο, μας λείπεις. Οι καβοδέτες σου :D.

 

Άφιξη του Καπετάν Χρήστος λοιπόν στις 2340 από την Ελεψίνα. Σα να μην πέρασε μια μέρα, μόνο κι έρημο στην θέση 6 να δένει με τις γνωστές ταρζανιές που δε γίνονται ούτε στην Ισημερινή Γουινέα. Άμεση εκφόρτωση με 7 επικαθήμενα ξηρού φορτίου και 2 επικαθήμενα βυτία ενώ το πλοίο φόρτωσε ένα επικαθήμενο ξηρού φορτίου και ένα επικαθήμενο βυτίο. Το πλοίο παραμένει στο λιμάνι της Μυκόνου ως την ώρα που πατιέται το Submit Reply, κι όχι το Quote:D.

 

Στο κατόπι κι ο Σήφακας προερχόμενος από Πειραιά, προσέδεσε στην 1 στις 0035 μετά από δύσκολη μανούβρα και με το πλοίο τελικά να αγαντάρει τον δεξί κάβο για τη θέση του. Εντελώς πίτα ο Σήφακας με φορτηγά ως τον καταπέλτη και στο κυρίως γκαράζ και στο επάνω. Στο κάτω μάλιστα είχαμε και ΙΧ στοιβαγμένα με το πλάι. Από κίνηση για Μύκονο είχαμε 1 μονό φορτηγό, 3 μονά βυτία, 1 συρόμενο βυτίο και 19 επικαθήμενα βυτία. Το όλον 24 κομμάτια και απόπλους στις 0050 για Κώ και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φαντασμαγορική η αποψινή νύχτα στη Μύκονο. Ελαφρό, δροσερό αεράκι, θάλασσα γυαλί και τρία φωτισμένα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι να κάνουν overnight ή τέλος πάντων να αναχωρούν αργά μέσα στη νύχτα για τους επόμενούς τους προορισμούς. Το Costa Deliziosa αρόδου, κάνει κανονική διανυκτέρευση και αναχωρεί στις 2030 της Τρίτης. Το Blue Sapphire στην πλαγιοδέτηση αναχωρεί σε λιγάκι και το Gemini στη θέση 6.5 αναχωρεί στις 0300.

 

Μαζί τους το Θεολόγος Π στη γνωστή του διανυκτέρευση, όπως και το Ζέφυρος που εφοδιάζει με καύσιμα το νησί. Μια που μιλάμε για καύσιμα, απόψε είχαμε προσέγγιση και του Ιωσήφ Κ στα πλαίσια του συνήθους δρομολογίου της Δευτέρας από Πειραιά για Μύκονο, Κώ και Ρόδο. Ο καταπέλτης έπεσε στην 1 του Τούρλου στις 2350 και πάνω από αυτόν πέρασαν 4 μονά και 16 επικαθήμενα βυτία για τα πρατήρια και το αεροδρόμιο του νησιού. Ενώ σε πολλά άλλα νησιά η σεζόν αρχίζει να τελειώνει, οι παραπάνω αριθμοί νομίζω αντικατοπτρίζουν την κατάσταση στη Μύκονο όσον αφορά την κίνηση και τον τουρισμό.

 

Κατά τα άλλα, αξιοσημείωτο ένα γιώτ με όνομα Zeus που πέτυχα προχτές στην Ελιά, με την σημαία του ΠΝ με το λευκό σταυρό στο κέντρο να κυματίζει στην πρύμνη, και όχι την κλασσική ελληνική σημαία που βλέπουμε στα εμπορικά πλοία. Αναρωτιέμαι αν έχει κανείς γνώση σχετικά με το αν αυτό επιτρέπεται ή όχι, και κάτω από ποιές προυποθέσεις.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερη σερί νύχτα με πάρα πολλά βυτία στη Μύκονο, εκτός από αυτά του Καπετάν Χρήστος που προσέγγισε κατά τις 2300 νωρίτερα απόψε, είχαμε λίγο μετά τα μεσάνυχτα και το Τάλως από Πειραιά. Έβγαλε 1 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες, 2 μονά βυτία και 12 επικαθήμενα βυτία. Λιγότερο από δεκάλεπτη η παραμονή του, συνεχίζει απόψε με λίγα εναπομείναντα κομμάτια για Εύδηλο και Καρλόβασι.

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή του Τάλως από το χθεσινοβραδυνό δρομολόγιο από Καρλόβασι και Εύδηλο με αρκετά μεγάλη πληρότητα στο επάνω γκαράζ κατά τα φαινόμενα. Κατάπλους στη Μύκονο στις 2040 και φόρτωση ενός μονού φορτηγού με μπουκάλες, 2 μονών βυτίων και 10 επικαθημένων βυτίων για Πειραιά. Εικοσάλεπτη παραμονή και απόπλους στις 2100 για το μεγάλο λιμάνι.

 

Καταπέλτης στην 1 της Μυκόνου για το SuperStar στις 2130 από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Πάνω από 50 επιβάτες, περίπου 10 δίκυκλα, 37 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό η εκφόρτωση για τη Μύκονο. Είχαμε και φόρτωση περίπου 20 επιβατών, 2 ΙΧ και 4 φορτηγών μεταφοράς οικοδομικών υλικών για την Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χαμός από πλοία στο νέο λιμάνι Μυκόνου και πολλά κρουαζιερόπλοια στη ράδα στις 08/09 στο νησί το οποίο ήταν γεμάτο με κόσμο. Οι ντόπιοι έλεγαν ότι ο κόσμος ήταν ίσως περισσότερος και από ότι τον Αύγουστο.

Πολύ αέρα  τις περισσότερες μέρες όπως συνήθως αλλά το Σάββατο μας έκανε άπνοια και έβγαλα αυτή την ωραία φωτογραφία από το πάρκινγκ πάνω από τη φάμπρικα.

Τέλος ηλιοβασίλεμα στη μικρή Βενετία με ένα κρουαζιερόπλοιο (το όνομα του οποίου μου διαφεύγει) το οποίο αναχώρησε γύρω στις 3 το πρωί, οπότε οι επιβάτες έκαναν και mykonos by night.

Bonus πολύ όμορφη νυχτερινή photo αλλά όχι και τόσο καλής ποιότητας.

 

IMG_6821.jpeg

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, superfastship said:

Τέλος ηλιοβασίλεμα στη μικρή Βενετία με ένα κρουαζιερόπλοιο (το όνομα του οποίου μου διαφεύγει)

Εμένα, έτσι όπως το βλέπω, για ένα εκ των Marina/Riviera μου κάνει. 

Πολύ ωραίες πάντως οι φωτογραφίες σου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρωινό, Σαββατιάτικο δελτίο Μυκόνου που ξεκινά με την άφιξη του Champion Jet 2 από Πειραιά και Σύρο. Το Champion Jet 2 αντικατέστησε το WC Jet στα δρομολόγια, βέβαια στην Seajets διέφυγε:rolleyes: να προσαρμόσει τα ωράρια του πλοίου στο σύστημα, στη μικρότερη ταχύτητα του εν λόγω τενεκεδακίου. Παραπλανώντας φυσικά το επιβατικό κοινό που διαβάζει άφιξη 0955 στη Μύκονο ενώ στην πράξη το Champion Jet 2 προσέδεσε στην 3 του Τούρλου στις 1025, με ημίωρη καθυστέρηση δηλαδή. Μέσα σε 7 λεπτά που διήρκεσε η προσέγγιση το πλοίο πρόλαβε να ξεφορτώσει 1 δίκυκλο και 6 ΙΧ ενώ απεβίβασε και περί των 350 επιβατών. Φόρτωσε 2 ΙΧ και επιβίβασε 400 περίπου επιβάτες, πάρα πολύ καλά νούμερα για την εποχή. Μάλιστα η από-επιβίβαση των επιβατών έγινε ταυτόχρονα από τους 2 καταπέλτες του πλοίου, αριστερά αποβίβαση και δεξιά επιβίβαση, φαντάζομαι τι χαμός θα έγινε στο γκαράζ.

 

Είχαμε και Superstar με άφιξη στις 1040 από την Πάρο, πλοίο το οποίο έδεσε στην 1 μετά από όμορφη αριστερή στροφή, στην πρύμη του Celebrity Constellation που ήταν με τη σειρά του πλαγιοδετημένο στην προβλήτα των κρουαζιεροπλοίωνε. Από κίνηση πρός Μύκονο είχαμε γύρω στους 120 επιβάτες, 6 ΙΧ, 5 μονά φορτηγά και 1 επικαθήμενο φορτηγό μεταφοράς οικοδομικού υλικού. Από τη Μύκονο είχαμε 250 επιβάτες, 10 δίκυκλα, 78 ΙΧ, 3 κλούβες, και 2 επικαθήμενα. Εξαιρετικά νούμερα θα έλεγα και απόπλους στις 1105 για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα.

 

Τέλος να πούμε πως ξεκίνησε και η οικοδομική σεζόν στη Μύκονο. Το νεοαγορασθέν Μύκονος Ι είναι εν πλώ από το Μυλάκι πρός το νησί με αδρανή υλικά, ακολουθούμενο από το Μαστροκώστας με τον ίδιο λιμένα προέλευσης κι αυτό. Από τη σημαία του Δήμου μας, πρέπει πια να βγούν λάβαρα απελευθέρωσης και λαλακίες, να μπεί μια μπετονιέρα που στη μέση της θα έχει τη φάτσα του Σαντοριναίου του Νίκουλα.

Link to comment
Share on other sites

Ας δώσουμε ανταπόκρα και από την βραδυνή προσέγγιση του Τάλως, το οποίο προερχόμενο από τη Σαντορίνη κατέπλευσε στον Τούρλο στις 2020. Η κίνησή του περιέλαβε περίπου 20 γουρούνες και δίκυκλα, 9 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες, 1 μονό βυτίο και 7 επικαθήμενα βυτία. Προφανώς τα δίκυκλα και τα ΙΧ είναι ενοικιαζόμενα που επιστρέφουν στην Αττική καθώς η σεζόν έχει μπεί πια στην αντίστροφή της μέτρηση και στη Μύκονο. Συνολική παραμονή 40 λεπτών και απόπλους για Τήνο, Σύρο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα βράδυ στη Μύκονο και ξεκινάμε με το πρώην Νήσος Μύκονος, άφιξη 2055 στην 2 του Τούρλου από Πειραιά και Σύρο. Από κόσμο έβγαλε καμιά 30αριά νοματαίους ενώ από τροχοφόρα είχαμε 5 δίκυκλα, 11 ΙΧ και 5 επικαθήμενα. Η φόρτωσή του ήταν 3-4 επιβάτες και 4 ΙΧ. Απόπλους στις 2125 για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ.

 

Παραδίπλα, στις 2115 έφτασε για την 7 και διανυκτέρευση το Superstar προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Δύσκολο να διακρίνει κανείς λεπτομέρειες από τη webcam, αλλά μέτρησα καμιά 30αριά ΙΧ.

 

Φωτιά στα κόκκινα για την 1 και διανυκτέρευση ο Θεολόγος στις 2225, από το κλασσικό απογευματινό Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο. Από επιβάτες περί των 25 ενώ κατά τα άλλα είχαμε 2 δίκυκλα, 27 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 3 μονά φορτηγά και 12 νταλίκες. Εννοείται πως έχει ξεκινήσει και η φόρτωση για αύριο το πρωί με 5 χαλασμένα ΙΧ που τα εναπόθεσαν γερανοί οδικής βοήθειας στο γκαραζ, 20 νοικιάρικα ΙΧ που γυρνούν στην Αττική αλλά και 1 νταλίκα.

 

Τέλος, όπως και κάθε Δευτέρα βράδυ το Σηφαλιό στη Μύκονο στα πλαίσια του κλασσικού Κουκιανάκειου δρομολογίου Περαιάς - Μύκονος - Κώς - Ρόδος. Περίπλοκη η μανούβρα για την 3 της Μυκόνου με το Θεολόγος Π στην 1, το ΕΚΟ 1 στην 6 και το Costa Deliziosa αγκυροβολημένο κοντά στον Τούρλο. Ο Κώστας Βελαλόπουλος έκανε μια δεξιά, συντηρητική στροφή στην πλώρη του Θεολόγου, αντί για τη γνωστή αριστερή του με αρκετό δρόμο. Ο καταπέλτης έπεσε στις 2325 και η κίνηση για τη Μύκονο ήταν 1 μονό ψυγείο, 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Είχαμε όμως και λίγη φόρτωση από νοικιάρικα αυτοκίνητα και γουρούνες, είδα 2 ΙΧ και 3 γουρούνες να περνούν τον καταπέλτη. Απόπλους στις 2337.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που κάνει δρομολόγια ακόμη το Superstar και παίρνουμε μάτι την εκφόρτωση του Θεολόγου στην 1 κάθε δυο μέρες. Άφιξη λοιπόν του Θεολόγου νωρίτερα απόψε στις 2237, και το μέτρημα έδειξε: επιβάτες περίπου 25 και από τροχοφόρα είχαμε 2 δίκυκλα, 15 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 εννιάμετρο ταχύπλοο, 4 μονά φορτηγά και 18 νταλίκες. Συνολικά 22 κομμάτια από φορτηγά. Την ίδια στιγμή είχαμε και φόρτωση για την πρωινή αναχώρηση με 1 χαλασμένο ΙΧ που φορτώθηκε με φορτηγό οδικής βοήθειας, 2 ασυνόδευτες βάρκες, 11 νοικιάρικα ΙΧ, 2 μονά ψυγεία και 6 νταλίκες. Βάλτε και τι θα φορτώσει το πρωί. 

 

Είχαμε και Τάλως απόψε, προερχόμενο από τον Πειραιά και με κατάπλου για την 3 του Τούρλου στις 0040. Και καβοδέτες έχουμε, λέγετε. Λίγα πράγματα από κίνηση, δεν είχε παρά μόνο 4-5 κομμάτια στο επάνω γκαράζ. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν μόνο 2 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 0047 για Εύδηλο και Καρλόβασι.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετός αέρας και δυνατές ριπές σήμερα στη Μύκονο που δυσκολεύουν τα πλοία.

 

Από σημερινές προσεγγίσεις ξεκινάμε με το Superferry που έπεσε στην 2 στις 1225 από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Καμιά 50αριά επιβάτες βγήκαν μαζί με 15 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 1 μονό ψυγείο.

 

Εν συνεχεία άφιξη του Superrunner Jet για την 3 στις 1310 σε δύσκολη προσέγγιση ανάμεσα σε Celestyal Crystal, Superferry και το αγκυροβολημένο Brilliance of the Seas. Βγήκαν περίπου 200 επιβάτες και επιβιβάτηκαν άλλοι 100 μαζί με 7 ΙΧ. Άμεσος απόπλους στις 1317 για Σύρο και Πειραιά, αφου πλησίασε πάαααρα πολύ κοντά στην πλώρη του Superferry και κρατήθηκε εκεί δύσκολα λόγω του δυνατού αέρα. Γιατί όλα αυτά? Μα γιατί το Λιμεναρχείο Μυκόνου του έδωσε άδεια απόπλου ενώ το Αικατερίνη Π περνούσε από την πλώρη του. Οκτώβριο μήνα έτσι. Όχι πως τον Αύγουστο θα δικαιολογούταν αλλά θέλω να πω ρε παιδί μου, άστο δίπλα μέχρι να φύγει το Αικατερίνη Π, τι διάολο, τόσο δύσκολο είναι? 

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή βράδυ με ρορό στη Μύκονο. Πρώτος αποψινός πελάτης ο -δε θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλες καβοδέτες:D- Καπετάν Χρήστος, που έδεσε στην 3 του Τούρλου στις 2355 απ' ευθείας από την Ελευσίνα. Με ελαφρά κλίση και πάλι ο κοντός καταπέλτης, φορτίο μόνο στο κάτω γκαράζ. Από κίνηση εκφόρτωσης είχαμε 1 μονό βυτίο, 2 επικαθήμενα ξηρού φορτίου και 4 επικαθήμενα βυτία. Είχαμε και φόρτωση όμως, μέτρησα 1 μονό βυτίο, 1 χαλασμένο ημιφορτηγό και 1 χαλασμένο ΙΧ που φορτώθηκαν από γερανό οδικής βοήθειας, σύν 2 νταλίκες ξηρού φορτίου. Απόπλους στις 0030 για τη Νάξο.

 

Δεύτερος πελάτης το Τάλως, προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο και Τήνο. Κατάπλους στην 3 περί ώρας 0145 και εκφόρτωση 2 μονά και 6 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 0155 για Σαντορίνη, πιστεύω πως έχει πάνω από 30 κομμάτια για τον Αθηνιό.

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα βράδυ στη Μύκονο και όπως πάντα έχουμε την προσέγγιση κάποιου roro της Creta Cargo Lines που κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς - Μύκονος - Κώς - Ρόδος. Λόγω κυρίως της κακοκαιρίας στο Αιγαίο το Ιωσήφ Κ ρίχνει καταπέλτη στην 2 του Τούρλου στις 0100 τη νύχτα και αφού έχει πλεύσει από τον Πειραιά για τη Μύκονο περνώντας νοτινά της Σύρου, της Ρήνειας και της Δήλου, ανεβαίνοντας από το στενό Δήλου - Μυκόνου για τον Τούρλο. Πάνω γκαράζ γεμάτο, έπαιρνε ακόμη 2-3 κομμάτια στη ράμπα. Στο κάτω πιστεύω πως χωρούσε άλλα 6-7 κομμάτια.

 

Καθόλου εύκολη η μανούβρα πρόσδεσης λόγω των καιρικών συνθηκώνε. Στην 3 το περίμεναν, για την 1 φάνηκε να πηγαίνει, στην 2 φάνηκε να πέφτει, στην 3 τελικά κατέληξε, δημιουργώντας κομφούζιο στα νοικιάρικα ΙΧ που το περίμεναν για να φορτωθούν με προορισμό τα Δωδεκάνησα και μετακινούνταν από θέση σε θέση. Εκφόρτωση είχαμε 1 μονό ψυγείο, 2 μονά βυτία, 2 επικαθήμενα ξηρού φορτίου και 4 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 9 κομμάτια απόψε για τη Μύκονο. Φόρτωση είχαμε 17 νοικιάρικα ΙΧ, όπως είπα και πρίν. Απόπλους για Κώ και Ρόδο στις 0124.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο μετά τις 2120 προσέγγισε τη Μύκονο απόψε το SuperStar προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Η κίνηση ήταν καμιά 30αριά επιβάτες, 25 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 1 νταλίκα. Διανυκτερεύει στην 1 μια και είναι η σειρά του Θεολόγου για την 7.

 

Το δεύτερο πλοίο που παρακολούθησα απόψε ήταν το καμάρι της καβοδεσίας:D, η Καπτάν Χρήστς που έριξε καταπέλτη στην 3 περί ώρας 2220 προερχόμενο από τη Νάξο. Και πάλι αυτό που συμβαίνει με την πρόσδεση είναι επιεικέστατα ξεφτίλα και για τον Σουρμελή αλλά και για το περήφανο κι αγέρωχο Λιμεναρχείο Μυκόνου που κάνει πως δεν βλέπει. Πολύ φορτωμένο το πλοίο με κάμποσα κομμάτια και στο επάνω γκαράζ. Από τη Μύκονο είχαμε φόρτωση 3 επικαθημένων ξηρού φορτίου και 3 επικαθημένων βυτίων. Απόπλους στις 2242 με το ναύτη να λύνει το πλοίο και να τρέχει να προλάβει τον καταπέλτη. Και το πλοίο να λύνει και να αποπλέει την ώρα που το μοτορσπιπάκι Μύκονος Ι περνάει από την πλώρη του για την 6, αναγκάζοντας το Καπετάν Χρήστος να κάνει όλο δεξιά για να αποφύγει τη σύγκρουση. Εικόνες Νιγηρίας με ένα -στα χαρτιά- λιμεναρχείο αντάξιο της εν λόγω χώρας. 

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη βράδυ και ο Θεολόγος φτάνει στη Μύκονο σε ένα ακόμη δρομολόγιό του από τη Ραφήνα, την Άνδρο και την Τήνο. Λόγω της παρουσίας του SuperStar στην 7, το βαπόρι ρίχνει καταπέλτη στην 1 κατά τις 2235 και μας δίνει την ευκαιρία να βλεφαριάσουμε την αποψινή του κίνηση από κοντά. Επιβάτες γύρω στους 30 μαζί με 6 δίκυκλα, 26 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά, 1 μπουλντόζα και 20 νταλίκες. Συνολικά δηλαδή 23 κομμάτια μόνο για τη Μύκονο.

 

Όπως πάντα είχαμε και βραδυνή φόρτωση για να μην τρέχουμε πρωί-πρωί, μέτρησα 20 νοικιάρικα ασυνόδευτα ΙΧ, 1 χαλασμένο που φορτώθηκε με τη συνδρομή της οδικής βοήθειας και 1 βανάκι. Αναχώρηση την Παρασκευή το πρωί στις 0735 για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε τι έχει να δώσει απόψε η Μύκονος από καραβολατρικό θέαμα.

 

Ξεκινάμε στις 1950 με την άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος στην 2 του Τούρλου, εκ Πειραιώς και Σύρου, με δυναμική αριστερή στροφή. Από κίνηση εκφόρτωσης είχαμε 40 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 4 ΙΧ και 3 νταλίκες. Πενιχρά τα νούμερα, κάντε αντιπαραβολή με αυτά που έβγαλε ο Θεολόγος Π χτές το βράδυ. Είχαμε όμως και επιβίβαση γύρω στους 30 επιβάτες μαζί με 26 δίκυκλα και 27 ΙΧ. Τα νούμερα των τροχοφόρων είναι εντυπωσιακά αλλά αυτό νομίζω πως συνέβη γιατί πολλά από αυτά ήταν νοικιάρικα αλλά και υπάρχει ίσως και ένας αριθμός εργαζομένων που επιστρέφουν πρός τη Βόρειο Ελλάδα μετά την καλοκαιρινή σεζόν. Απόπλους στις 2007 για Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη.

 

Συνεχίζουμε με το Superstar το οποίο και προσέγγισε στην 1, με άφιξη 2123. Απεβίβασε κάπου 30 επιβάτες, 4 δίκυκλα και 13 ΙΧ, όπως επίσης και 1 νταλίκα. Απόψε πάει και Πάρο, προορισμό για τον οποίο επιβίβασε περίπου 30 επιβάτες. Απόπλους στις 2130. 

 

Πάμε τώρα στις μεταμεσονύχτιες αφίξεις των ρορό, ξεκινώντας από το Καπετάν Χρήστος που έριξε καταπέλτη στην 3 στις 0300. Προερχόμενο από την Ελευσίνα μέσω νοτίου Ευβοίας, λόγω των καιρικών συνθηκών. Άδειο το επάνω γκαράζ ενώ ούτε και στο κάτω πρόσεξα να έχει φορτηγά μέχρι έξω. Εκφόρτωση 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία, νομίζω θα περιμένει τα βυτία του να αδειάσουν και μετά θα αναχωρήσει.

 

Τέλος για απόψε με το Τάλως στα πλαίσια του γαλατάδικου δρομολογίου Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Σαντορίνη. Με αριστερή στροφή έπεσε στην 1 στις 0420 τα ξημερώματα και εκφόρτωσε 1 μονό και 2 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωσε κι έναν μικρό εκσκαφέα και πήρε καταπέλτη στις 0440 για την μακρά συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο Θεολόγος Π βλεφάριασα γι απόψε από τη Μύκονο όσον αφορά τα επιβατηγά/οχηματαγωγά, με άφιξη στις 2220 για την 1 του Τούρλου από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Από επιβάτες γύρω στους 15 και από τροχοφόρα είχαμε 1 δίκυκλο, 10 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 3 μονά φορτηγά και 1 νταλίκα.

 

Φυσικά είχαμε και την επιστροφή του Τάλως από το χθεσινοβραδυνό δρομολόγιο. Προηγούμενα λιμάνια η Σαντορίνη, η Νάξος και η Πάρος με το πλοίο να ρίχνει καταπέλτη στην 3 στις 0120. Μπορουσε κανείς να διακρίνει αρκετά μεγάλη πληρότητα του επάνω γκαράζ. Στη Μύκονο βγήκαν 1 ΙΧ και 2 μονά φορτηγά που κάνουν γεωτρήσεις και είχαν φορτωθεί από την Πάρο. Από τη Μύκονο φορτώθηκαν 1 μονό και 2 επικαθήμενα βυτία. Το Τάλως πήρε επάνω τον καταπέλτη στις 0133 και έβαλε πλώρη για Τήνο, Σύρο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Μυκονάρα κι απόψε, ξεκινάμε λοιπόν με το πρώην Νήσος Μύκονος που κατέπλευσε στην 1 στις 2109 προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Είδα περίπου 30 επιβάτες να αποβιβάζονται, τους οποίους ακολούθησαν 2 δίκυκλα, 1 bobcat, 9 ΙΧ και 4 νταλίκες. Είχαμε και επιβίβαση περί των 10 επιβατών. Βλέπω σύντομα να ζητούν επιδότηση για τη Μύκονο. Μόλα-όλα στις 2125 με προορισμό τον Εύδηλο και το Καρλόβασι με προβλεπόμενη ώρα άφιξης στο τελευταίο στις 0105 μετά τα μεσάνυχτα.

 

Γύρω στις 2120 έριξε καταπέλτη στην 3 και το Superstar που απόψε διανυκτερεύει. Λόγω του Μύκονος δεν κατέστη δυνατόν να κάνω ακριβή καταμέτρηση αλλά μιλάμε για τουλάχιστον 25 ΙΧ και 2 νταλίκες από τροχοφόρα.

 

Περνάμε στο Θεολόγος Π και την άφιξή του στις 2225 για την 2 και όχι την 7 που παραχωρήθηκε απόψε για τη διανυκτέρευση του Champion Jet 2. Οι επιβάτες ήταν περίπου 25 και από τροχοφόρα είχαμε 7 δίκυκλα, 28 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 4 μονά φορτηγά, 1 σιλοφόρο και 13 νταλίκες(οι περισσότερες 15-μετρες). Το πλοίο θα φύγει κανονικά το πρωί για τη Ραφήνα, έτσι είχαμε και φόρτωση 21 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 1 σιλοφόρο. Κάντε σύγκριση της κίνησης των δύο πλοίων της Ραφήνας με το Νήσος Μύκονος από Πειραιά, είναι αξιοσημείωτη η διαφορά υπέρ της Ραφήνας.

 

Απόψε όπως είπα και πρίν έχουμε και το έκτακτο δρομολόγιο του Champion Jet 2 από Πειραιά για Σύρο και Μύκονο, για να ξεφύγει από άλλη μια απεργία-παρωδία των ναυτεργατικών σωματείων. Η άφιξη του στην 7 ήταν στις 2245 αλλά από κίνηση ελάχιστους επιβάτες και 3 ΙΧ.

 

Μέσα σε όλα κι ο Σήφακας για την 1, στα πλαίσια του γνωστού του Δευτεριάτικου δρομολογίου για Μύκονο, Κώ και Ρόδο. Το πάνω γκαράζ φαινόταν εντελώς γεμάτο από βυτία αλλά στη ράμπα δεν είχε κανένα. Το κάτω γκαράζ ήταν πολύ γεμάτο, χώραγε ακόμη 4-5 κομμάτια όσο μπόρεσα να δώ.  Έριξε καταπέλτη στην 1 στις 2307 και έβγαλε 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωσε όμως και 13 ασυνόδευτα ΙΧ και απέπλευσε στις 2320 για τα Δωδεκάνησα.

 

Έχουμε επίσης και το Μύκονος Ι να ξεφορτώνει οικοδομικά υλικά, διαδεχόμενο το Rhino πρίν 3-4 ώρες στην θέση εξήμιση. Το Καπετάν Χρήστος δε φάνηκε απόψε, κλειστό το AIS του, αναρωτιέμαι που βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε με την "έκτακτη" προσέγγιση του Τάλως απόψε στη Μύκονο. Έδεσε στην 1 προερχόμενο από Σαντορίνη - Ίο - Νάξο και Πάρο, κάνει δηλαδή την επιστροφή του χθεσινού του δρομολογίου. Κατέπλευσε γύρω στις 2040 και στην ολιγόλεπτη παραμονή του φόρτωσε 2 δίκυκλα, 3 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 2 μονά βυτία και 3 επικαθήμενα βυτία, βασικά αυτή ήταν η κίνηση που έφερε στο νησί το ομόσταυλο Ιωσήφ Κ στο χθεσινό δρομολόγιο. Πιθανολογώ πως το Ιωσήφ Κ είναι γεμάτο ήδη από τη Ρόδο και την Κώ οπότε ίσως έτσι να ακυρώνεται η προσέγγισή του στη Μύκονο κατά την επιστροφή, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 0730 αύριο Τετάρτη. Απόπλους στις 2050 για Πειραιά.

 

Συνέχεια με το Superstar και την άφιξή του στις 2115 από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Έπεσε στην 1 του Τούρλου και από κίνηση είχαμε περί των 40 επιβατών μαζί με 2 δίκυκλα, 20 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 1 νταλίκα flatbed που κουβαλούσε επάνω της έναν μεγάλο εκσκαφέα . Αναχώρηση στις 0950 αύριο για το γνωστό δρομολόγιο πρός Ραφήνα.

 

Απόψε είχαμε και το Καπετάν Χρήστος που κατέπλευσε στη Μύκονο στις 0025. Και συνεχίστηκαν οι εικόνες Νιγηρίας. Το λέω αυτό γιατί η μοναδική διαθέσιμη θέση ήταν η 2(βλέπε επόμενη παράγραφο), με το SuperStar δεμένο ακριβώς δίπλα και το Ειρήνη από την άλλη πλευρά. Και όμως το "Λιμεναρχείο" Μυκόνου επιτρέπει στο Καπετάν Χρήστος να δένει χωρίς καβοδέτες, ενάντια σε οποιαδήποτε έννοια ασφάλειας.. Μάλιστα αναρωτιέμαι και πόσα άτομα πλήρωμα (πρέπει να)έχει το συγκεκριμένο πλοίο υπό την έννοια πως ο ίδιος ναύτης που είναι στο ρεμέτζο της πρύμης κατεβαίνει στον καταπέλτη για να πάρει κάβο και να δέσει το πλοίο.

 

Η τεχνική είναι πως το πλοίο πλησιάζει πολύ αργά το ντόκο, χρησιμοποιείται ο καταπέλτης για φρένο, λασκάρει ο κάβος μέχρι το ύψος του καταπέλτη και τότε κατεβαίνει τρέχοντας ο ναύτης για να τον πιάσει και να τον καπελώσει. Πάλι καλά που δεν αγγαρεύουν τους οδηγούς των βυτίων να δέσουν το πλοίο:rolleyes:. Το Καπετάν Χρήστος είχε μερικά κομμάτια στο επάνω γκαράζ και ήταν γεμάτο σχεδόν στο κάτω, νομίζω χωρούσε 1 νταλίκα ακόμη. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν 3 νταλίκες ξηρού φορτίου και 4 επικαθήμενα βυτία. Είχαμε και φόρτωση 2 βανάκια. Aπόπλους για τη Νάξο στις 0045 με την αντίστροφη διαδικασία. Ο -μοναδικός κατά τα φαινόμενα- ναύτης ξεκαπελώνει τον κάβο και μετά τρέχει στο ρεμέτζο της πρύμης για την αναχώρηση.

 

Αξίζει να σημειώσουμε και μια άλλη, ασυνήθιστη σκηνή απόψε στη Μύκονο. Λόγω της παρουσίας του Aegean Odyssey στην πλαγιοδέτηση στο μπαστούνι, το φορτηγό Ειρήνη έχει κάνει πλαγιοδέτηση με την πλώρη ανατολικά, καταλαμβάνοντας τις θέσεις 3 και 4, εκφορτώνοντας οικοδομικά υλικά σε 50-τονες(νομίζω) σακούλες που βγαίνουν από το αμπάρι με φορητό γερανό της στεριάς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...