Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δευτέρα βράδυ και επιστροφή του πρώην Νήσος Μύκονος από Σάμο και Ικαριά, με προσέγγιση στη Μύκονο στις 2005 αντί για τις 1905 που ήταν η προβλεπόμενη ώρα. Άρα μιλάμε για 1 ώρα καθυστέρηση. Απεβίβασε ελάχιστους επιβάτες μαζί με 1 δίκυκλο. Από φόρτωση είχαμε περίπου 100 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 21 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό, 1 μονό ψυγείο του Μαδούπα και 1 επικαθήμενο ψυγείο. Απόπλους στις 2020 για Σύρο και Πειραιά.

 

Συνέχεια με SuperStar προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο στις 2115. Περί των 100 επιβατών, 6 δίκυκλα, 39 ΙΧ, 1 μεγάλο κενό τράκτορα σκάφους 2 μονά φορτηγά και 1 επικαθήμενο. Από φόρτωση για Πάρο καμιά 15αριά επιβάτες και 3 ΙΧ με απόπλου στις 2130.

 

Όπως και κάθε Δευτέρα στη Μύκονο, το πλοίο ίσως με τις μεγαλύτερες πληρότητες στο Αιγαίο, το Ιωσήφ Κ που για ένα ακόμη δρομολόγιο είναι μπούνια στις νταλίκες και τα βυτία. Όμορφη αριστερή στροφή και ο καταπέλτης ερίφθη στις 2355. Εκφόρτωση 4 γουρούνες, 1 μονό ψυγείο, 1 μονό βυτίο, 5 επικαθήμενα βυτία και 1 επικαθήμενη νταλίκα ξηρού φορτίου. Είχαμε και φόρτωση ενός φορτηγού για Κώ ή Ρόδο, νησιά με προορισμό τα οποία απέπλευσε το Ιωσήφ Κ στις 0010.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νήσος Ρόδος απόψε στην εβδομαδιαία προσέγγιση στη Μύκονο, από κίνηση περίπου 40 επιβάτες, 1 δίκυκλο, 16 ΙΧ, 3 βανάκια, 1 μονό φορτηγό και 16 νταλίκες.

Link to comment
Share on other sites

Τριημέρου το ανάγνωσμα απόψε, πάμε να πάρουμε μια γεύση:

 

Πρώτο βραδυνό πλοίο το SuperStar με καταπέλτη στις 2155 στην 1 της Μυκόνου. Από κίνηση γύρω στους 120 επιβάτες, 8 δίκυκλα, και 48 ΙΧ. Φόρτωση για Πάρο 25 επιβάτες, 1 δίκυκλο, 5 ΙΧ και 1 φορτηγό. Απόπλους 2205 για την Παροικιά, απ' όπου και θα αναχωρήσει εξπρές για Ραφήνα ώστε να κάνει από εκεί πρωινό δρομολόγιο.

 

Συνέχεια με το Θεολόγος Π που έφτασε στη Μύκονο στις 2309, υπό νεροποντή και κεραυνούς που ξεκίνησαν όταν ξεκίνησε κι αυτό το ρεμέτζο του. Και αυτό για την 1, πράγμα που μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά την κίνησή του. Από επιβάτες έβγαλε καμιά 100αριά, από οχήματα 8 δίκυκλα, 40 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 7 νταλίκες. Το πλοίο είχε άμεση αναχώρηση εξπρές για τη Ραφήνα, για την οποία και φόρτωσε 10 ΙΧ και 5 νταλίκες. Μάλιστα η φορτοεκφόρτωση των φορτηγών έγινε σε πολλά σημεία ταυτόχρονα. Απόπλους στις 2332.

 

Δεύτερο πλοίο της Fast Ferries απόψε το Fast Ferries Andros με κατάπλου στον Τούρλο στις 0015. Οι επιβάτες ήταν γύρω στους 120 ενώ από οχήματα είχαμε 5 δίκυκλα, 38 ΙΧ, 2 μονά ψυγεία και 2 επικαθήμενα ψυγεία. Και αυτό άμεση αναχώρηση για Ραφήνα με φόρτωση 2 μονά ψυγεία, 2 επικαθήμενα ψυγεία και 8 νταλίκες, το όλον 12 φορτηγά. Το πλοίο με το νοτιαδάκι μποτζάριζε αισθητά μέσα στο λιμάνι ενώ στη διάρκεια της παραμονής του δυνάμωσε και η μπόρα. Τελικά απέπλευσε στις 0037 για τη Ραφήνα ενώ έβρεχε κρουνηδόν κι ασκαρδαμηχτί, που έλεγε κι ο Χαρούλης ο Κλύν.

 

Τέρμα στα ΕΓ/ΟΓ, πάμε στα ρορά. Αποψινό σεφτέ έκανε το Καπετάν Χρήστος με εντελώς γεμάτο το κάτω γκαράζ και άλλα 3 κομμάτια στο επάνω, προερχόμενο από Ελευσίνα. Έριξε καταπέλτη στην θέση 3 στις 0115 και ενώ στο λιμάνι δεν υπήρχαν όχι λιμενικοί αλλά ούτε καν καβοδέτες. Χαρακτηριστικό είναι πως κατέβασαν τον δεξί κάβο μέχρι το ύψος του καταπέλτη και το πλοίο το έδεσε το ίδιο το πλήρωμα! Πώπω Ευρώπη, αμάν πολιτισμός! Γελάνε και τα daiquiri banana:D. Και μετά αναρωτιέμαι εγώ πως είναι δυνατόν να έχει γίνει το λιμάνι σαν το ρδελομπού της μαντάμ Ικονοπέσκου:rolleyes:. Κίνηση 1 βανάκι, 2 μονά βυτία, 11 επικαθήμενα βυτία, 2 επικαθήμενα ψυγεία και 4 επικαθήμενες νταλίκες ξηρού φορτίου. Σύνολο 20 κομμάτια. Φόρτωσε και μία νταλίκα αλλά κατά πως φαίνεται τώρα περιμένει τα βυτία του, με άλλα λόγια αναχώρηση το πρωί.

 

Τέλος να πω ότι απόψε θα έχουμε και το Τάλως στη Μύκονο προερχόμενο από Πειραιά, Άνδρο, Σύρο και Τήνο αλλά αυτό θα φτάσει μετά τις 0430 το πρωί οπότε πάμε για ύπνο Κατερίνα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως η Μυκονος ήταν χαρμα οφθαλμού το πρωί με ταυτόχρονες αφιξοαναχωρησεις (MYKONOS THEOLOGOS ANDROS AIKATERINI SANTORINI CALDERA VISTA) και 2 - 3 λιμενικούς ΜΟΝΟ να προσπαθούν να κανουν κουμάντο τον λαο που μπαινοεβγαινε !!!!ΥΓ: Αν δεν πληρώνεις καβοδεσίες....ΜΗΝ περιμένεις να έρθει καβοδέτης😉😉

Link to comment
Share on other sites

Σωστός είσαι, από την άλλη είναι θέμα ασφαλείας. Θα έπρεπε να τους υποχρεώνει το Λιμεναρχείο να δένουν τα πλοία. Κι αν τους χρωστάει λεφτά κανένας μπαταχτσής, ας το πάνε νομικά, με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Αυτά είναι λεφτά που χρωστούνται στο Λιμενικό Ταμείο, ας μην του επιτρέψουν την προσέγγιση. Αν είχε γίνει κανένα ατύχημα με το πλοίο, ποιού ευθύνη θα ήταν?

 

Πάμε σε σημερινά φρούτα με το Thunderιον να ρίχνει καταπέλτη στις 1655. Έβγαλε καμιά 10αριά επιβάτες και επεβίβασε γύρω στους 150. Να σημειώσω πως και πέρυσι κάνουν καλή δουλειά στο να γίνεται ταυτόχρονα η επιβίβαση των επιβατών και η φόρτωση των οχημάτων, με ασφάλεια για τα δεδομένα των "λιμανιών" μας. Φόρτωση 2 δίκυκλα, 7 ΙΧ και 2 βανάκια, απόπλους στις 1705 για Σύρα και Πειραιά. 

 

Συνέχεια με το εύδρομο:D Caldera Vista που με τα αστρονομικά 25 του μίλια έφτασε στη Μύκονο στις 1830 προερχόμενο από Ραφήνα και Τήνο. Πάαααρα πολύ αργή και προσεκτική μανούβρα για την 2 του Τούρλου, δεν ξέρω αν η μηχανική του κατάσταση έχει να κάνει κάτι με αυτό. Πολύ περίεργο και το στρώσιμο του καταπέλτη στην προβλήτα, ελάχιστο εμβαδό από αυτόν ακουμπούσε επάνω της, άκρη-άκρη. Έβγαλε περίπου 50 επιβάτες και έβαλε 5, απόπλους στις 1832(άρα έμεινε μόλις 2 λεπτά) για τη Νάξο και την Πάρο.

 

Και πρώην Νήσος Μύκονος είχαμε σήμερα με άφιξη 2005 σύμφωνα με το πρόγραμμα από το σιδηρόδρομο της Καβάλας. Απεβίβασε 20 επιβατες και από τροχοφόρα έβγαλε 2 ΙΧ. Φόρτωση 70 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 13 ΙΧ, 4 βανακια, 2 μονά φορτηγά και αναχωρηση στις 2020 για Σύρο και Πειραιά.

 

Συνέχεια με τον ήλιο να έχει δύσει και το Θεολόγος Π προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο, με διανυκτέρευση στη Μύκονο. Ο καταπέλτης έπεσε στη θέση 1 στις 2300, γιατί στη συνήθη για το Θεολόγος Π θέση(7), διανυκτερεύει απόψε το Superexpress. Λίγα πράγματα από επιβάτες όπως ήταν αναμενόμενο, μόλις καμιά 50αριά. Είχαμε επίσης 9 δίκυκλα, 38 ΙΧ, 1 μονό ψυγείο, 1 συρόμενο ψυγείο, 1 μονό φορτηγό και 6 νταλίκες. Το όλον 9 φορτηγά.

 

Τέλος για απόψε με το SuperStar που κάνει δρομολόγιο Ραφήνα - Τήνο - Μύκονο - Πάρο. Η προσέγγισή του στη Μύκονο έλαβε χώρα στις 0058. Προφανώς λίγη η κίνηση μια και μιλάμε για Κυριακή βράδυ τριημέρου και δρομολόγιο πρός τα νησιά, που συνοψίζεται σε 15 επιβάτες, 1 δίκυκλο, 4 ΙΧ και 2 νταλίκες. Άμεσος απόπλους στις 0105 για την Παροικιά της Πάρου και τη διανυκτέρευσή του.  

Link to comment
Share on other sites

Τα ξεφτιλίκια σε αυτήν τη χώρα δε σταματάνε ποτέ. Άφιξη του Καπετάν Χρήστος στη Μύκονο στις 2307 προερχόμενο από την Ελεψίνα. Και πάλι χωρίς καβοδέτες με το πλοίο να πλησιάζει γρήγορα για τα δεδομένα του και λοξώς ανάποδα για την θέση του. Μόνο που ο υπολογισμός δεν ήταν καλός με το πλοίο να επακουμβά με τη βάση του καταπέλτη -ανεπαίσθητα- στην προβλήτα, χρησιμοποιώντας τον για να γλιτώσει τα χειρότερα.

 

Έφυγε μπροστά το βαπόρι από την αντίδραση, πάμε πάλι ανάποδα και τελικά μετά κόπων και βασάνων, δέσιμο. Οι καβοδέτες(?) έξω να κάνουν χάζι γιατί και πάλι το πλοίο έδεσε μόνο του με τους ναύτες να πηδάνε από τον καταπέλτη με τους κάβους ανά χείρας. Παραδίπλα εν τω μεταξύ ξεφορτώνει καύσιμα και το Ζέφυρος. Λιμεναρχείο για ποτά στο Δαμιανό στο Γκαλλεράκι, όμορφο καλοκαιράκι.

 

Μεγάλη κλίση ο καταπέλτης μέχρι να βγούν τα 3-4 πρώτα βυτία. Από κίνηση τελικά είχαμε 10 επικαθήμενα βυτία και απόπλου στις 2325, υποθέτω για τη Νάξο. Αλήθεια, εκεί το δένουν καβοδέτες ή το δένει ο Άγιος Νικόλας?

Link to comment
Share on other sites

Η χαρά των ταχύπλοων σήμερα το μεσημέρι στις 15:00 στο λιμάνι της Μυκόνου.Άφιξη πρώτο το world champion jet για την No3 από Σαντορίνη Ίο Νάξο Μύκονο με 400 περίπου επιβάτες και φόρτωση για Σύρο Πειραιά αλλους τόσους επιβάτες 49ΙΧ και λίγα δίκυκλα.Άφιξη του Thunder για την Νο2 από Πειραιά Σύρο με 9ΙΧ και 200 επιβάτες περίπου και ανάχωρηση για Νάξο με λιγοστούς επιβάτες.Άφιξη Santorini Palace για τη Νο1 από Ηράκλειο Σαντορίνη Νάξο Πάρο με 400 επιβάτες και 13ΙΧ και αναχώρηση από για Σύρο Πειραιά με 40 επιβάτες και 8 ΙΧ...Τη μεγαλύτερη πίτα λοιπόν στη γραμμή βλέπουμε οτι την έχει το world παρόλο που τα άλλα δύο ταχύπλοα έχουν πιο οικονομικά εισητήρια...Μένει να δόυμε την επιστροφή του Thunder προς Πειραιά αργότερα το απόγευμα

Link to comment
Share on other sites

Βραδυνό Νήσος Ρόδος και απόψε στη Μύκονο, καταπέλτης στις 0110 προερχόμενο από τον Πειραιά. Και με καβοδέτες παρακαλώ :D. Επιβατική κίνηση καμιά 25αριά επιβάτες για τη Μύκονο κι άλλοι 15 επιβίβαση. Από τροχοφόρα για τη Μύκονο είχαμε 7 δίκυκλα, 7 ΙΧ, 2 βανάκια και 15 νταλίκες. Και λίγη φόρτωση είχε το πλοίο για Χίο και Μυτιλήνη, μέτρησα 4 δίκυκλα και 1 ΙΧ αυτοκίνητο. Απόπλους στις 0140 για τα Καρδάμυλα και τον Πολιχνίτο:D.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη World Champion Jet 14:44 προερχόμενο από Θηρα - Ιο - Νάξο αποβίβασε 500 περίπου επιβάτες και επιβίβασε γύρω στους 400 και 23ΙΧ και 14:54 αφού τους στοιβάξε όλους  στο γκαράζ αναχώρησε για Σύρο Πειραιά 

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη Thunder 16:52 αποβίβασες 1 ΙΧ και 40 επιβάτες και επιβίβασε 80-100 επιβάτες και 16 ΙΧ και άμεση αναχώρηση για Σύρο Πειραιά απογοητευτικά θα έλεγα νούμερα αν σκεφτούμε ότι το World είχε 3 πλαίσια μην πω 4 πλασια κίνηση σε επιβάτες 

Link to comment
Share on other sites

Το thunder κατέβασε από Νάξο 30 επιβάτες και πήρε γύρω στους 60 μαζί με 16ΙΧ για Πειραιά...Ίσως του χρόνου η εταιρεία του θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί διαφορετικά γιατί προς ώρας δε βλέπω να βγάζει κέρδος φέτος εκτός εάν χαμηλώσει τιμές και προσελκύσει με αυτό το τρόπο κόσμο, πράγμα το οποίο δε ξέρω πόσο πιθανό είναι να γίνει με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Δε φαίνεται να δουλεύει μέχρι στιγμής η πρωτότυπη αν μη τι άλλο ώρα αναχώρησης. Δε θα μου έκανε εντύπωση αν του χρόνου δούλευε σε τελείως άλλη γραμμή μαζί ή χωρίς το Αικατερίνη. 

Link to comment
Share on other sites

Από Πειραιά για Μύκονο, Πάρο, Νάξο και Σαντορίνη απόψε το Τάλως. Στον πρώτο του προορισμό έφτασε στις 0205 με αργή και δύσκολη μανούβρα λόγω της πολλής ρεστίας που ξεκίνησε με το πλοίο να φαίνεται πως πάει για την 1 και να καταλήγει τρείς θέσεις πρός τα αριστερά, σε σημείο που μπερδεύτηκε κι ο καβοδέτης για το που πάει το πλοίο και που πρέπει να καπελώσει κάβο. Κάτω γκαράζ φαινόταν εντελώς γεμάτο, το ίδιο μάλλον συνέβαινε και στο πάνω, αν κρίνω και από την κλίση του καταπέλτη.

 

Από κίνηση είχαμε 1 μπαγκαζιέρα που έβγαλε ένα αγροτικό που μπήκε μέσα στο πλοίο, 1 ΙΧ, 1 μονό βυτίο και 3 συρόμενα βυτία. Μόλα στις 0217.

 

Ακολουθεί και το Καπετάν Χρήστος το οποίο χαρίζει τρομερά σκηνικά τις τελευταίες ημέρες. Αλλά έχουμε και δουλειά αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι 1230 και το Fast Ferries Andros ρίχνει καταπέλτη στην 1 της Μυκόνου, προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο και με 7-8 τράκτορες να το αναμένουν, δείγμα του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Όχι πολλοί επιβάτες, λιγότεροι από 100. Από τροχοφόρα 2 δίκυκλα, 26 ΙΧ, 6 μονά φορτηγά, 2 συρόμενα ψυγεία και 13 νταλίκες. Σύνολο 21 φορτηγά για τη Μύκονο μόνο από 1 πλοίο. Φόρτωση 18 ΙΧ, 3 βανάκια/κλούβες και 50 περίπου επιβάτες.

 

Συνέχεια και τέλος με το Power Jet με άφιξη 1320 και αποβίβαση τουλάχιστον 350 επιβατών ενώ το περίμεναν για πλάκα άλλοι 400, κατελήφθη το λιμάνι στη Μύκονο. Έβγαλε επίσης 8 ΙΧ και φόρτωσε 1 δίκυκλο και 15 ΙΧ. Η επιβίβαση όπως έχουμε πεί πολλές φορές, ήταν σκηνή επιστροφής 15Αύγουστου από την Τήνο τη δεκαετία του 80. Ντού από παντού, take no prisoners. Όλα αυτά μέσα σε 11 λεπτά, αφού απέπλευσε για την Πάρο στις 1331. Φυσάει αρκετά στη Μύκονο, καλή τύχη σε όσους είστε ακόμη στο γκαράζ τώρα που θα βγείτε στο μπουγάζι. 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε την απογευματινή βόλτα με το Αικατερίνη Π που ήφτασε στα Mykonos places(που λέει κι ένας μαλλιάς) στις 1620 από τη Νάξο. Γρήγορη και ακριβέστατη μανούβρα σε απόσταση αναπνοής από το Seabourn Encore που βρίσκεται δεμένο στο ντόκο των κρουαζιεροπλοίων. Φόρτωση λιγότερους από 50 επιβάτες, 1 δίκυκλο, 17 ΙΧ, 8 κλούβες, 2 μονά φορτηγά και 12 επικαθήμενα. Καθόλου άσχημα τα 14 φορτηγά. Αναχώρηση για Τήνο - Ραφήνα στις 1640.

 

Συνεχίζουμε με το Thunderιον στις 1655. Έβγαλε 1 γουρούνα και 1 ΙΧ μαζί με 20 επιβάτες από τη Νάξο ενώ έβαλε καμιά 100ή επιβάτες, 4 δίκυκλα και 12 ΙΧ για Σύρα και Περαία, λιμάνια για τα οποία και απέπλευσε στις 1705.  Εδώ να σημειώσουμε πως σύμφωνα με έναν από τους ρούφ μου στη Μύκονο, το πλοίο στην άφιξη από τον Πειραιά αποβίβασε περί των 400 επιβατών.

 

Πάμε τώρα στο Superexpress το οποίο και έφτασε στη Μύκονο έφτασε στις 1803. Καμιά 60αριά επιβάτες απεβίβασε όπως επίσης και 8 ΙΧ. Επιβατική κίνηση για Τήνο και Ραφήνα ήταν γύρω στα 60 άτομα, 1 δίκυκλο και 30 ΙΧ. Μόλα-όλα στις 1811.

 

Η απογευματινή ζώνη τελειώνει με το Huge Funnel Myconos το οποίο και προερχόμενο από Καρλόβασι κι Εύδηλο, μας τίμησε με την παρουσία του στις 2007, ώρα Principote:D. Περί των 15 επιβατών αποβιβάστηκαν ενώ είδαμε και 5 ΙΧ. Αντίστοιχα είχαμε κάτι σε 35 επιβάτες πρός επιβίβαση ενώ εθεάθησαν επίσης 2 δίκυκλα, 2 κλούβες, 13 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό, πενιχρά τα νούμερα. Απόπλους για Σύρο και Πειραιά στις 2020.

Link to comment
Share on other sites

Ε ας δούμε και τη βραδυνή ζώνη. Ξεκινάμε με το Superstar προερχόμενο από Ραφήνα, Άντρο:D και Τήνο. Στην 1 έπεσε ο καταπέλτης του στις 2136 δίνοντας μόνο δεξί κάβο και φαντάζομαι και να φουντάρησε και τη δεξιά, δεν το πρόσεξα. Καμιά 50αριά επιβάτες μόνο για τη Μύκονο, άλλοι τόσοι από τη Μύκονο για την Πάρο. Επίσης είχαμε 5 δίκυκλα εκφόρτωση, 47 ΙΧ, 2 κλούβες και 3 μονά φορτηγά. Είχαμε και φόρτωση 1 δίκυκλο, 3 ΙΧ και μία κλούβα με απόπλου στις 2148.

 

Εδώ να σημειώσω κάτι για 2 από τα 3 φορτηγά που έβγαλε το SuperStar. Ήταν χορταράδικα, ξέρετε, από αυτά που μπαίνουν στο τέλος της φόρτωσης μέσα από τον καταπέλτη για λόγους ασφαλείας:D:D. Σε πλοία με πλατείς καταπέλτες ή με δύο καταπέλτες, έχω δεί να μπαίνουν δίπλα-δίπλα. Στο SuperStar είχαν μπεί το ένα πίσω από το άλλο, γιατί προφανώς το γκαράζ είναι στενό στην απόληξή του. Γνωρίζει κανείς αν και κατά πόσον είναι αυτό σύμφωνο με τους κανονισμούς?

 

Όπως και κάθε Παρασκευή, ήρθε και η ώρα του Καπετάν Χρήστος. Προερχόμενο το πλοίο από Ελευσίνα και Σύρο, κατέπλευσε στη Μύκονο στις 0130. Το λιμάνι άδειο. Μηδέ καβοδέτης, μηδέ λιμενικός. Και γιατί να υπάρχει λιμενικός εδώ που τα λέμε? Μήπως καταπλέει κανένα πλοίο με το οποίο μπορεί να υπάρχει θέμα ασφαλείας? Να μη μπορέσει να δέσει σωστά δηλαδή και να γίνει καμιά πρόσκρουση στην προβλήτα? Ή να πέσει πάνω στο τάνκερ που ξεφορτώνει ακριβώς δίπλα? Αστεία πράγματα. Έτσι κι αλλιώς οτιδήποτε άπτεται της ασφάλειας λιμένος είναι γνωστό τοις πάσι πως είναι αρμοδιότητα της διεύθυνσης δενδροφύτευσης του Δήμου Μυκονίων:rolleyes:.

 

Όπως καταλάβατε είχαμε για 4η σερί προσέγγιση(τουλάχιστον) το θέατρο του παραλόγου και του ανεύθυνου με το πλοίο αυτό. Να και τα φωτογραφικά πειστήρια. Εκφόρτωση 1 βανάκι, 1 μονό βυτίο, 1 συρόμενο βυτίο, 14 επικαθήμενα βυτία, 1 επικαθήμενο ψυγείο και 4 νταλίκες. Σύνολο 22 κομμάτια, καθόλου άσχημος αριθμός. Το πλοίο το βλέπω να περαμένει στο λιμάνι κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι να επιστρέψουν τα βυτία του.

 

Τέλος για απόψε, νύχτα Παρασκευής πρός Σάββατο, με την προσέγγιση του Τάλως που σήμερα κατέπλευσε στα πλαίσια του δρομολογίου Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Σαντορίνη. Με την 6 κατειλημμένη από το ΕΚΟ 1 και το Καπετάν Χρήστος στην 4, για το Τάλως περίσσευε η 1. Εκεί έριξε καταπέλτη το πλοίο στις 0320. Αρκετά φορτωμένο φαινόταν το πλοίο με πολύ πράμα στο επάνω γκαράζ και στο κάτω να έχουν βγεί τα κομμάτια που ήταν για Σύρο και Τήνο. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν 4 δίκυκλα, 1 ΙΧ, 3 μονά βυτία, 8 επικαθήμενα βυτία και 1 επικαθήμενο ψυγείο. Συνολικά 12 κομμάτια, σύν το ότι μπήκαν και 2 νταλίκες. Απόπλους για τη Σαντορίνη στις 0345.

 

That's all folks!

Image.jpg

Image2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όταν είναι φορτωμένο το πλοίο μόνο στο κάτω γκαράζ, η κλίση είναι όπως στη δεύτερη φωτογραφία. Αν έχει φορτώσει και στο επάνω ντέκ, η κλίση είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η κλίση που βλέπεις στην πρώτη φωτογραφία συμβαίνει όταν το πλοίο χρησιμοποιεί τον καταπέλτη για φρένο. Συνήθως του δίνουν μια τέτοια κλίση για να μην βρεί η πρύμη. Μόλις σταθεροποιηθεί παίρνουν λίγο μπόσικα να ισιώσει ο καταπέλτης και βγαίνουν οι ναύτες με τους κάβους. Αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία:rolleyes:.

 

Στα αποψινά, το Τάλως έριξε καταπέλτη στις 2200 και φόρτωσε σε χρόνο dt όλα τα βυτία που είχε βγάλει τα ξημερώματα. Απόπλους για Τήνο - Σύρο - Πειραιά στις 2213.

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμάμαι αν το έχουμε αναφέρει παλαιότερα.Το νέο λιμάνι της Μυκόνου δεν έχει χαμηλή ράμπα ώστε να μην αντιμετωπίζει το Καπετάν Χρήστος τέτοια προβλήματα;Και αν έχει που την έχει και γιατί δε δένει το συγκεκριμένο ρο.ρο εκεί;

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Κ γιατι δεν εχει καβοδετες;δε πληρωνει λιμανιατικα ή την κοπανανε γιατι ειναι αργα;;εχω την εντυπωση η θεση 5 ειναι χαμηλη αλλα ειναι χαλασμενη

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Η θέση που προτιμά το Καπετάν Χρήστος είναι η 6 συνήθως, εκεί είναι λιγο μικρότερη η κλίση. Γιατί δεν πάει εκεί στις τελευταίες προσεγγίσεις δεν ξέρω. Υποπτεύομαι ότι εκεί για να δέσει, δίνει λεντία στο μπαστούνι ειδικά αν φυσάει. Χωρίς καβοδέτες γίνεται αυτό? 

 

Οι καβοδέτες είναι 24ωροι, έχουν δικό τους χώρο στο λιμάνι, δεν είναι θέμα ωραρίου. Για να μην πηγαίνουν, οι πιθανότητες είναι πως κάτι έχει γίνει με το πλοίο.  

Link to comment
Share on other sites

Το Κατερνιώ κατέπλευσε στις 1650 νωρίτερα σήμερα στη Μύκονο, αρκετά καλή η κίνησή του. Περί των 200 επιβατώνε, 3 κλούβες, 3 μονά φορτηγά, 2 επικαθήμενα βυτία και 2 νταλίκες. Τα ΙΧ δεν πρόλαβα να τα μετρήσω επακριβώς αλλά νομίζω πως ήταν σίγουρα καμιά 50αριά. Πέρας φορτώσεως και αναχώρηση για Τήνο - Ραφήνα στις 1715.

 

Παραδίπλα το Θαντέριον έριξε καταπέλτη προερχόμενο από τη Νάξο στις 1705. Είχε 10 επιβάτες για τη Μύκονο και περίπου 130 επιβάτες για Σύρο και Πειραιά όπως και 16ΙΧ. Μόλα όλα στις 1712.

 

Superexpress στις 1750 για τη θέση 7 με μεγάλη ουρά ΙΧ πρός επιβίβαση. Μου ήταν δύσκολο να διακρίνω στη συγκεκριμένη θέση, θα έλεγα πάντως πως μιλάμε για τουλάχιστον 45 κομμάτια. Αναχώρηση ώρα 1805 για Τήνο και Ραφήνα.

 

Huge Funnel Myconos στις 2010 για την 2 του Τούρλου με αποβίβαση περίπου 20 επιβατών και 3 ΙΧ. Από φόρτωση γύρω στους 120 επιβάτες, 10 δίκυκλα, 28 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και αναχώρηση για Σύρο Πειραιά στις 2020.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...