Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακόμη και σε συνθήκες πανδημίας, η Μύκονος είναι σφηκοφωλιά κρουαζιεροπλοίων τα οποία προσφέρουν όμορφες κι εντυπωσιακές εικόνες. Εδώ δύο από αυτά, το Celebrity Apex μαζί με το Costa Luminosa.

Link to comment
Share on other sites

Στην ώρα(2005) η αποψινή άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος στον Τούρλο της Μυκόνου με κίνηση περίπου 25 επιβάτες, 13 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 3 επικαθήμενα. Προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο - Τήνο, έχοντας φορτώσει 1 ΙΧ απέπλευσε στις 2025 για Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ. Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε την αντίστοιχη κίνηση του Fast Ferries Andros, δυστυχώς η θέση 7 σε σχέση με την κάμερα είναι σχεδόν αδύνατο να δώσει μια αξιόπιστη εικόνα. Θεωρώ όμως πως η κίνηση θα είναι πολλαπλάσια.

 

Και Σήφη είχαμε απόψε, και μάλιστα για την 1 αφού στην 3 ήταν το ΕΚΟ 1 που βρίσκεται απόψε στη Μύκονο προερχόμενο από την Ελευσίνα για ανεφοδιασμό των πρατηρίων. Κάνει το δρομολόγιο Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Μεστά. Άφιξη στη Μύκονο στις 0020 και άμεσος απόπλους έχοντας εκφορτώσει 2 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα και 1 συρόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Μια ακόμη χαρακτηριστική καλοκαιρινή σκηνή από τον Τούρλο της Μυκόνου, που δείχνει και την ποσότητα των προσεγγίσεων που βλέπει το λιμάνι αλλά και την διαφορετικότητα των πλοίων. Τέλος Αυγούστου και έχουμε Celebrity Apex, Superferry, Blue Star Paros και το Superrunner Jet σε μια από τις λιγοστές του προσεγγίσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εφτάρι Α-ΝΑ ο άνεμος απόψε στη Μύκονο με τη θάλασσα στον Τούρλο ζωντανή,  να καβαλάει την προβλήτα. Σε αυτές τις συνθήκες έριξε καταπέλτη και το Μύκονος στις 2140 απόψε, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Και με δύσκολη αριστερή στροφή, με το πλοίο να κουπαστάρει εμφανέστατα και τον αέρα να το χτίζει πρός τη 2 όπου και έδεσε. Αριστερά δεν έδωσε κάβο σίγουρα, δεξιά δεν μπόρεσα να διακρίνω τι και πως. Απεβίβασε καμιά 40αριά επιβάτες που έγιναν λούτσα κατά τη διαδικασία ενώ από εκφόρτωση είχαμε 10 ΙΧ και 2 μόνο νταλίκες. Καμιά δεκαριά επιβάτες επιβιβάστηκαν ενώ φορτώθηκαν και άλλα 10 ΙΧ για τα επόμενα λιμάνια. Βλέποντας τα πενιχρά νούμερα του Μύκονος σε φορτηγά, καταλαβαίνει κανείς πως απόψε στο Fast Ferries Andros λογικά θα γίνεται χαμός από γκαράζ. Μόλα όλα στις 2151 για τον επιδοτούμενο σιδηρόδρομο με τελικό προορισμό την Καβάλα.

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα να φύγει για να γραψω, το χάζευα και γώ και εκνευριστηκα αρκετά με την κατάσταση!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΛΑ ''έγιναν λούτσα κατά τη διαδικασία'' -τριτοκοσμικές συνθήκες!!!ΛΙΜΑΝΙ ΜΥΚΟΝΟΥ λεει. ΑΧΡΗΣΤΟΙ - ΛΑΜΟΓΙΑ - ΑΛΗΤΕΣ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ οσοι ασχοληθήκατε για να ''φτιάξτε'' το λιμάνι, σχεδιάσατε αυτό το τίποτα που σε προφυλάσει μόνο στην μπουνάτσα σαν επιβάτη και με τα βαπόρια να χοροπηδάει ο καταπέλτης τους και να μην μπορούν να σταθούν !! ''Καμιά δεκαριά επιβάτες επιβιβάστηκαν'' ...μια γυναίκα με παιδικό καρότσι πάλευε να μπεί και στο τέλος έτρεξαν από το πλοίο να την βοηθήσουν να μπει μούσκεμα και να ταξιδέψει!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ 

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο του μεγέθους και των ελικτικών δυνατοτήτων του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ με καιρό γαρμπή, μπορεί να δέσει ασφαλώς στο "μέσα"? Και αν ναι, γιατί δεν το κάνει?

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Από το Λιμεναρχείο υπάρχει η απαγόρευση;Δηλαδή αν πχ ζητήσει το Άρτεμις να προσεγγίσει στο παλιό λόγω καιρικών συνθηκών,δε θα το αφήσουν;

Link to comment
Share on other sites

Για να δέσει κατ αρχας πρέπει να υπάρχει και θέση. Απ οσο ξέρω οι θέσεις πρόσδεσης του παλιού λιμανιού είναι κατειλημμενες απο διαφορα σκάφη. 

Δεν θα πάψουμε ποτέ να γράφουμε μελανά σημεία, κι αυτό γιατί ολόκληρη η νησιωτική χώρα δεν έχει ούτε ένα ασφαλές λιμάνι, με εξαίρεση ορισμένων που είναι ίσως σε καλύτερη μοίρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλοκαίρι σίγουρα θα τους πουν ότι δεν επιτρέπεται γιατί συνήθως είναι κότερα μέσα στις θέσεις που έπεφταν παλιά τα πλοίο. Εδώ πλέον έχουν μεταφέρει και τα μικρά ταχύπλοα στο νέο λιμάνι, που μέχρι πριν 3 χρόνια έπεφταν στο παλιό.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχει καταφύγει στο παλιό λιμάνι της Μυκόνου το μοτορσιπάκι Μαστροκώστας. Δεν ξέρω αν είναι για να προφυλαχτεί από τον καιρό ή κάνει και εκφόρτωση πάντως φαίνεται πως για ένα μικρό φορτηγό χώρος το χειμώνα υπάρχει σίγουρα. Την ίδια στιγμή το μότορσιπ Αναστασία έχει φουντάρει ανοιχτά του παλιού λιμανιού και πρός την κατεύθυνση του Κόρφου για να προφυλαχτεί από το νοτιά. 

Link to comment
Share on other sites

Στις 2055 έφτασε σήμερα το Μύκονος στο ομώνυμό του νησί με παρόμοια εικόνα με την περασμένη εβδομάδα. Οι 40 περίπου επιβάτες που αποβιβάστηκαν έφαγαν 1-2 καλές θαλασσιές. Κατά τα άλλα 3 δίκυκλα, 14 ΙΧ και 2 νταλίκες η εκφόρτωση. Ανεχώρησε στις 2110 για τον σιδηρόδρομο της Καβάλας έχοντας φορτώσει 2 ΙΧ και 1 ΙΧ που έσερνε ένα σκάφος σε τρέηλερ. Το πλοίο έχει στο γκαράζ και επικαθήμενο χορταράδικο που μπαινοβαίνει στα λιμάνια έτσι ώστε να βρίσκετα πάντα μπροστά στον καταπέλτη. Η γνωστή παπάντζα που υποτίθεται πως σε περίπτωση ανάγκης θα το ρίξουν στη θάλασσα ή κάποια τέτοια επιστημονική φαντασία τέλος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

χαχα αυτή την παραμύθα με τα χορταραδικα την ακούω χρόνια !!!Πάντως φαινόταν οτι σήμερα ήταν γκαραζ σχεδον αποκλειστικά για ΙΚΑΡΙΑ ΣΑΜΟ  έτσι όπως το είδα,έρχεται και απεργία και ικαροσαμια έχει ξανα Σαββατο!!!......1 ΙΧ που έσερνε ένα σκάφος σε τρέηλερ..... βγήκε το ιχ😝

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήκωσε καταπέλτη το πρώην Νήσος Μύκονος από τον Τούρλο, στο κατέβασμα του επιδοτούμενου σιδηροδρόμου της Καβάλας. Για το κομμάτι Σάμος - Καβάλα δεν ξέρω τι παίζει αλλά για το κομμάτι Σάμος - Πειραιάς εγώ θα πρότεινα να αυξηθεί η επιδότηση και μάλιστα αναδρομικά. Εκφόρτωση 3 ΙΧ είχαμε σήμερα και φόρτωση περίπου 40 επιβάτες, 3 δίκυκλα, 2 νταλίκες και πάνω από 20ΙΧ. Ενδεικτικό του πόσο γεμάτο είναι το επάνω γκαράζ το ότι τα τελευταία ΙΧ μπήκαν με ανάποδα επάνω στη ράμπα, προφανώς γιατί έχει φρακάρει επάνω. Είναι και 5-6 ΙΧ που μπήκαν στο κάτω γκαράζ και φαντάζομαι πως έχουν τελικό προορισμό τη Σύρο, που είναι και το τελευταίο λιμάνι του πλοίου πρίν τον Πειραιά. Το κυρίως γκαράζ από τα αριστερά είναι γεμάτο μέχρι την άκρη του μπουλμέ, κάπως έτσι πρέπει να είναι και το δεξί κομμάτι του.

Link to comment
Share on other sites

Το Σάμος - Πειραιάς είναι ελεύθερο (χωρις επιδότηση). Απο κίνηση (φορτηγά) δεν πρέπει να πηγαίνει άσχημα με δεδομένο οτι εκτός από τα 3 δρομολόγια την βδομάδα έρχεται και το BLUE CARRIER I  σε σταθερή εβδομαδιαία βάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άφιξη του Μπλέ Κουβαλητή 1 νωρίτερα σήμερα το πρωί περί ώρας 0820 στη Μύκονο, προερχόμενο από Ρόδο - Κώ - Σάμο. Περίπου 45 λεπτά η παραμονή του στον ηλιόλουστο Τούρλο για φόρτωση 15-20 κομματιών, συμπεριλαμβανομένων και 4 επικαθημένων βυτίων με καύσιμα. Νομίζω η μη ύπαρξη Κυριακάτικης επιστροφής με το Μύκονος απόψε λόγω της αναστάτωσης που επέφερε στα δρομολόγια το απαγορευτικό της Πέμπτης, έφερε λίγο παραπάνω κίνηση. Όλο το κάτω γκαράζ ήταν σχεδόν γεμάτο στην άφιξη, πρέπει να μπήκαν 5-6 κομμάτια εκεί για να κομπλάρει, τα υπόλοιπα on deck. Απόπλους λίγο μετά τις 0900 για Πειραιά, πρέπει να χώραγε ακόμη 2-3 κομμάτια ακόμη επάνω στη ράμπα.

 

Κατά τα άλλα από μοτορσιπάκια Μαστροκώστας το Σάββατο, ενώ σήμερα είχαμε το Νέμεσις που βρισκόταν αρόδου ήδη από το Σάββατο το μεσημέρι. Το Eviapetrol 2(αν θυμάμαι καλά) την Παρασκευή πέρασε κάποιες ώρες στον κόλπο της Ελιάς αρόδου, μάλλον επιδιορθώνοντας κάποια μικρή αβαρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με αργή και πολύ προσεκτική μανούβρα έριξε απόψε καταπέλτη το Χίος στη Μύκονο περί ώρας 2143, στη θέση 1 προερχόμενο από Πειραιά, Σύρο και Τήνο. Εκφόρτωση καμιά 50αριά επιβάτες, 10 δίκυκλα, 42 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά και κανένα φορτηγό. Φόρτωση 7-8 επιβάτες και 1 ΙΧ, απόπλους στις 2150 για Ικαριά και Σάμο.

 

Link to comment
Share on other sites

Λίγο μετά τις 2115 έριξε καταπέλτη σήμερα το Χίος στον Τούρλο, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Κίνηση περί τους 50 επιβάτες, 3 δίκυκλα, 18 ΙΧ και 5 καρότσες με φόρτωση 1 ΙΧ και απόπλου στις 2130 για Ικαριά, Σάμο και μετά το σιδηρόδρομο της Καβάλας.

 

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη προσέγγιση του Νήσος Σάμος απόψε στη Μύκονο στα πλαίσια της γραμμής Χίου - Μυτιλήνης. Είχε έρθει και παλιότερα όταν έκανε Μεστά. Αργή μανούβρα, σύμφωνη με τα χαρακτηριστικά του πλοίου και σε μεγάλη απόσταση από το ντόκο, μάλιστα γύρισε στο ύψους του ντόκου των κρουαζιεροπλοίων και ήρθε πολύ αργά πλάγια αρστερά. Περίπου 15 λεπτά συνολικά η μανούβρα πρόσδεσης, δεν είναι τυχαίο πως ο συνολικός χρόνος παραμονής είναι προγραμματισμένος στα 35 λεπτά. Εκφόρτωση γύρω στους 6 επιβάτες, 3 δίκυκλα, 5 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 15 επικαθήμενα, που μάλλον είναι και ο λόγος που εισήχθη αυτή η προσέγγιση. Πάντως η κλίση του καταπέλτη δεν είναι κι εύκολη απ' όσο μπόρεσα να διακρίνω για την έξοδο των φορτηγών.

 

Καλό νούμερο σε φορτηγά πάντως, σε μιαν εποχή που δεν υπάρχει ούτε το Καπετάν Χρήστος στην κυκλοφορία αλλά και η Creta Cargo Lines έρχεται μια φορά στις 2 εβδομάδες, με το Ιωσήφ Κ εκτός δράσης. Μάλιστα η εκφόρτωση περιέλαβε και μεταφόρτωση μιας καρότσας του Λιουδάκη με προορισμό Χίο ή Μυτιλήνη που μάλλον είχε έρθει λίγο πρίν την αναχώρηση από τον Πειραιά και είχε φορτωθεί μετά από τις καρότσες της Μυκόνου. Οπότε βγήκε πρώτη-πρώτη στη Μύκονο και στο τέλος της εκφόρτωσης την ξαναέβαλαν μέσα. Για όσους παρακολουθούν τις φορτώσεις στον Πειραιά, συμβαίνει συχνότατα το πλοίο της Χίου - Μυτιλήνης να περιμένει και 10 και 15 λεπτά μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση για καρότσες του Λιουδάκη που φτάνουν καθυστερημένες. Οπότε είμαι σίγουρος πως αυτά τα σούρτα-φέρτα στη Μύκονο θα τα δούμε πολλές φορές και θα χαθεί χρόνος.

 

Αναχώρηση στις 0135 σύμφωνα με το πρόγραμμα για Χίο και Μυτιλήνη, σύν κανένα 5λεπτο άγκυρα. Όπως και να το κάνει πάντως κανείς, είναι πολύ χοντρό αυτό που κάνουν στους Χιώτες και τους Μυτιληνιούς. Μια με τη Σύρο, μια με την Πάρο, μια με τη Μύκονο, παραπάει το πράγμα. Σκεφθείτε πως την ώρα που πήρε άγκυρα το Νήσος Σάμος από τη Μύκονο, ο Διαγόρας βγαίνει από τον Καφηρέα.

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ στο πρώτο δρομολογιο ΠΕΙΡ ΜΥΚΟΝΟΣ ΧΙΟ ΜΥΤ , έβγαλε 5-10 άτομα 3 ιχ και περίπου 20 καροτσες.

7 hours ago, Nick the Greek said:

Πρώτη προσέγγιση του Νήσος Σάμος απόψε στη Μύκονο στα πλαίσια της γραμμής Χίου - Μυτιλήνης

Έτοιμο το είχες????😜....ίσως τις μέτρησα παραπάνω τις καροτσες λόγω προχωρημένης ώρας!!!Θα δούμε πολλά ακόμα όσον αφορά τα δρομολογια και τα τσονταρισματα σε λιμάνια λόγω αυξημένης κίνησης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Έτοιμο ήταν, έγραφα όσο έβλεπα στην άλλη οθόνη. Απλά συμπλήρωσα την ώρα αναχώρησης και την παρατήρηση για το Διαγόρα:D.

 

Άσχημος ο καιρός απόψε στη Μύκονο 8άρι κι έτσι το Χίος έφτασε με καθυστέρηση 1 ώρα και 40 λεπτά σε σύγκριση με την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, δένοντας στην 1 στις 1825. Μάλιστα ήρθε από νοτινά της Μυκόνου κι όχι από βόρεια ως συνήθως, γεγονός που χειροτέρεψε την καθυστέρηση. Δύσκολη και η μανούβρα, ανάλογη με το Νήσος Σάμος χτές το βράδυ, έδωσε κάβο στο ντόκο των κρουαζιερόπλοίων και ήρθε σιγά-σιγά για τη θέση του.

 

Απεβίβασε περίπου 5 επιβάτες και 4 ΙΧ. Φόρτωση περίπου 25 επιβάτες, 2 δίκυκλα, 11 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 2 επικαθήμενα. Απόπλους για Σύρο και Πειραιά στις 1935, με άλλα λόγια 1 ώρα και 35' καθυστέρηση σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετή κίνηση απόψε στο Μάικονος, ξεκινάμε από το πρώην Νήσος Μύκονος το οποίο προερχόμενο από Πειραιά, Σύρο και Τήνο έριξε καταπέλτη στην 1 του Τούρλου στις 2120(περίπου 15 λεπτά πίσω από το πρόγραμμα δηλαδή) με αρκετά καλή αριστερή στροφή. Εκφόρτωση περίπου 50 επιβάτες, 10 δίκυκλα, 21 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 5 νταλίκες. Απόπλους στις 2135 με προορισμό Ικαριά και Σάμο.

 

Στη συνέχεια πάμε σε roro και πιο συγκεκριμένα στο Τάλως το οποίο προερχόμενο και αυτό από Πειραιά, Σύρο και Τήνο κατέπλευσε στις 2340, με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 2030, έτσι για την ιστορία. Κι εδώ αριστερή στροφή από τον Κώστα Βελαλόπουλο για την 3, παλιά μου τέχνη, κόσκινο. Το πλοίο σχεδόν γεμάτο στο πάνω γκαράζ. Εκφόρτωση 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες, 3 μονά βυτία και 3 επικαθήμενα βυτία, το όλον 7 κομμάτια. Να πούμε πως το πλοίο δυσκολεύτηκε πάρα πολύ στην εκφόρτωση λόγω κάποιων έργων ασφαλτόστρωσης(?) που γίνονται μπροστά από τις θέσεις 2-3-4 και είναι ήδη σε εξέλιξη εδώ και σχεδόν 2 μήνες, με αποτέλεσμα να μη χωράνε να γυρίσουν οι νταλίκες. Άλλο ένα ρεσιτάλ του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου. Από όλα τα θέματα που έχει στο λιμάνι, βρήκαν να φτιάξουν αυτό. Και να το έφτιαχναν πάει στο διάολο. Απόπλους ώρα 2350 για Μεστά και Μυτιλήνη. 

 

Συνεχίζουμε με την έκτακτη δρομολόγηση του Αικατερίνη Π στη θέση του Θεολόγος Π, ο καταπέλτης έπεσε στην 7 της Μυκόνου στις 0025. Η θέση της webcam δεν είναι ιδανική για να μετρήσουμε κίνηση αλλά τέλος πάντων υπολογίζω καμιά 30αριά επιβάτες, 46 ΙΧ, 4 μονά φορτηγά και 16 νταλίκες. Σταμάτησα να μετράω με την έλευση του επόμενου πλοίου, πολύ πιθανόν υπήρχαν κι άλλες νταλίκες στην Κατερνώ. Διανυκτέρεση και εκτέλεση και του πρωινού δρομολογίου του Θεολόγου μάλλον θα έχουμε. Κάντε τη σύγκριση ανάμεσα στα αποψινά βραδυνά δρομολόγια του Μύκονος από τον Πειραιά και του Αικατερίνη Π από τη Ραφήνα. Σε οχήματα η Ραφήνα έχει υπερδιπλάσια νούμερα με ένα κατά πολύ οικονομικότερο πλοίο. Και χαμηλότερα ναύλα βέβαια αλλά τέλος πάντων έχει μεγάλο ενδιαφέρον η σύγκριση.

 

Απόψε όμως είχαμε έκτακτη προσέγγιση και του Μπλέ Κουβαλητή 1, προερχόμενος από Ρόδο και Κώ. Η άφιξή του στην 1 της Μυκόνου στις 0115 και αυτός με αριστερή στροφή. Ήδη αρκετά φορτωμένο το πλοίο, δεν άνοιξε καθόλου το κυρίως γκαράζ που προφανώς είναι φίσκα. Οπότε όλη η κίνηση της Μυκόνου πήγε στο επάνω, με την σχετική καθυστέρηση που επέφερε αυτό. Η κίνησή του ήταν 2 μονά βυτία, 5 επικαθήμενα βυτία και 1 επικαθήμενη νταλίκα. Το οποίον, για τα βυτία και μόνο έγινε η προσέγγιση. Μόλα όλα και απόπλους στις 0125.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη Νήσος Σάμος από τον Πειραιά για δεύτερη φορά τη φετεινή σεζόν, ο καταπέλτης έπεσε στις 0128 με προβλεπόμενη ώρα άφιξης την 1η πρωινή, άρα ημίωρη καθυστέρηση. Μανούβρα πολύ πιο γρήγορη από την περασμένη εβδομάδα. Από κίνηση είχαμε 15 επιβάτες, 8 ΙΧ και 13 νταλίκες. Και πάλι δυσκολεύονται λιγάκι οι νταλίκες με την κλίση του καταπέλτη. Με προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης τις 0135 από τη Μύκονο, το Νήσος Σάμος μόλησε στις 0155 οπότε έχουμε καθυστέρηση περίπου 20 λεπτών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...