Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

3 hours ago, basilis89 said:

Πλοιο από Πειραιά ή από Ραφήνα;

 

Περισσότερο από Πειραιά, από εκεί τα πλοία είναι εκτεθειμένα σε δύσκολα περάσματα για πολλή περισσότερη ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απογευματινή βόλτα στον Τούρλο χθές ο οποίος ήταν κενός από το Costa Deliziosa που τελευταία στιγμή και λόγω καιρού ακύρωσε την προσέγγιση. Σημειώνω πως εδώ το μελτέμι καλά κρατεί, τουλάχιστον μέχρι το Σάββατο σύμφωνα με τις προβλέψεις. Στην ώρα του το Thunder(1805 αναχώρηση για Σύρο - Πειραιά) με λίγη κίνηση όμως που ήταν περίπου 100 επιβάτες και 3 ΙΧ για Πειραιά και εκφόρτωση 2 ΙΧ, δεν τα λες καλά νούμερα έστω και για Τρίτη απόγευμα. Δεν είναι εύκολος ο δρόμος πρός την καθιέρωση. Στις 1810 έφτασε και το Superexpress που πρέπει να είχε καμιά 30αριά ΙΧ να το περιμένουν στην 7, από επιβάτες δεν κατάφερα να δώ γιατί βρισκόμουν στην 1 όπου και ανέμενα το Κατερνιώ που έδεσε γύρω στις 1815. Εδώ είχαμε περίπου 50 επιβάτες, 15 ΙΧ, 4 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και 2 νταλίκες. Αναχώρηση στις 1830 σύμφωνα με το πρόγραμμα για Τήνο και Ραφήνα.  

Link to comment
Share on other sites

Το μελτέμι στις Κυκλάδες καλά κρατεί, καμία σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Την περασμένη εβδομάδα φυσικά ήταν ακόμη δυνατότερο, κάτι που φαίνεται και στις εικόνες του Αικατερίνη Π που συναντά το ομόσταυλο Θεολόγος Π στον Τσικνιά. Καλοκαιρινές, εντυπωσιακές και Κυκλαδίτικες εικόνες.

 

Την ίδια στιγμή στις νοτινές παραλίες της Μυκόνου, μπορεί κανείς να συναντήσει μια σειρά από παραδοσιακά βαρκάκια που με αφετηρία τον Πλατύ Γυαλό κάνουν γαλατάδικες προσεγγίσεις σε όλες τις νοτινές παραλίες, μέχρι και την Ελιά. Εμείς σήμερα θα δούμε το Μαρία αλλά και το Άγιος Δημήτριος σε προσεγγίσεις τους στο Αγράρι Μυκόνου. Σημειωτέον πως μέχρι πρίν καμιά 20αριά χρόνια, ίσως και 15, ο συγκεκριμένος στόλος από βάρκες χρησιμοποιούταν για την από-επιβίβαση ταξιδιωτών από τα κρουαζιερόπλοια που έπιαναν αρόδου στη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Σαββατοκύριακο που ξεκινούν οι άδειες του Αυγούστου αυτό που αφήσαμε πίσω μας, χωρίς να παρατηρήσω κάτι ιδιαίτερο από κίνηση. Βλέποντας το πρωί του Σαββάτου, είχαμε το WC Jet στις 0955 με εκφόρτωση για Μύκονο 120 επιβάτες περίπου και 11 ΙΧ ενώ η φόρτωση ήταν 4 ΙΧ αλλά και καμιά 200αριά επιβάτες για τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Στα καπάκια είχαμε το Superexpress με ελάχιστους πεζούς επιβάτες εκφόρτωση αλλά με 35 ΙΧ για τη Μύκονο. Πρός νότο επιβίβασε καμιά 80αριά επιβάτες και 5 ΙΧ. Όπως πάντα όμως είχαμε όμορφες καραβολατρικές εικόνες, όπως την ταυτόχρονη άφιξη Θεολόγου και Μύκονος, τα οποία και ακολούθησε το Κατερνιώ με λίγα λεπτά διαφορά. Είχαμε επίσης και τη προσέγγιση του Superjet με περίπου 70 επιβάτες εκφόρτωση και 100 φόρτωση, όπως και την πρώτη προσέγγιση του Sifnos Jet για φέτος στο shuttle service μεταξύ Μυκόνου και Πάρου. Δεν ξέρω για εσάς αλλά αρχίζω να πιστεύω στη δημιουργία συστήματος διαχείρισης κυκλοφορίας για τη Μύκονο, έχει κανείς αντίρρηση? :D

 

Αντίστοιχες εικόνες και χτές Κυριακή με το πολύ ευχάριστο αεράκι των 6 μποφώρ που πνέει ακόμη και τώρα που σας γράφω, να κάνει τον καύσωνα της ηπειρωτικής Ελλάδας να φαντάζει πολύ μακριά. Από κίνηση αξιοσημείωτο το Κατερνιώ με καμιά 15αριά ΙΧ και 200 άτομα για Νάξο και Κουφονήσα ενώ και το Fast Ferries Andros είχε καλά νούμερα για την Πάρο. Την παράσταση έκλεψε θετικά από πλευράς κινήσεως το Power Jet που είχε φόρτωση 45 ΙΧ και περίπου 300 επιβάτες από τη Μύκονο. Βλέποντας την ουρά των ΙΧ του που μεγάλωνε και φτάνοντας λίγο πρίν το Blue Star Paros λόγω καθυστέρησης, υπέθεσα πως όλα αυτά τα ΙΧ ντανιάρονταν για το Blue Star Paros, τελικά όμως κατέληξαν στον Ηλιόπουλο. Μια που ανέφερα το Blue Star Paros, η άφιξή του στη Μύκονο περιελάμβανε 2 νταλίκες, μονοψήφιο αριθμό ΙΧ και ελάχιστους επιβάτες. Και πως να γίνει αλλιώς όταν έχει καταντήσει να φτάνει τελευταίο και καταιδρωμένο στη Μύκονο, με ακριβές τιμές αλλά και πολλές πια περιπτώσεις όπως αύριο, που λόγω του αποψινού εκτάκτου για την Πάρο θα φτάσει Μύκονο στις 3 το μεσημέρι...

 

Αυτό που είπα παραπάνω για συστημα διαχωρισμού κυκλοφορίας, μήπως να το ξανασκεφτούμε πιο σοβαρά :D? Πέρα από την πλάκα, νομίζω πως οι εικόνες είναι όμορφες, από αυτές που μας έκαναν από μικρούς να αγαπήσουμε τα βαπόρια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλοκαιρινό traffic στη Μύκονο σε άφιξη Δευτέρας. Πρωταγωνιστούν τα Fast Ferries Andros, Αικατερίνη Π και Blue Star Myconos μαζί με κάμποσα μικρότερα. Ρεμέτζα άφιξης για τα πλοία της Fast Ferries και απόπλους για το πρώην Νήσος Μύκονος. Ξηροκάρπια, Τζώνυ και φύγαμε:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συγκλονιστική σκηνή σήμερα στο λιμάνι της Μυκόνου :D, όπου εγώ κι ο συνεπιβάτης μου κατεβαίνουμε με το αυτοκίνητο κατά τις 1215 για να πούμε ένα γειά σε κάτι γνωστούς. Μας σταματά το όργανο του ΛΣ, ρωτώντας μας αν ταξιδεύουμε. Απαντάμε ναι, μας ζητά τα πιστοποιητικά του εμβολιασμού. Εγώ προσωπικά το έχω σε application στο κινητό, application που εμφανίζει μόνο το ονοματεπώνυμό μου και το barcode του διαβόλου. Το κοιτάει καλά-καλά το όργανο, λέω τώρα θα βγάλει σκανεράκι για να το σκανάρει, να δεί αν είναι έγκυρο. Εγώ μπορεί να είχα εκεί barcode από τα ψώνια στο Σούπερ Μάρκετ Φλώρα :D. Ε δεν έβγαλε σκάνερ, το ήλεγξε με το μάτι, του φάνηκε έγκυρο και πέρασα :D. Ελλαδάρα αθάνατη..

Link to comment
Share on other sites

Η ατακα αππ λιμενικους ξερεις πια ειναι;;;σιγα πουωθα χαλασοουνε τα MB μας στο κινητο για τσεκαρουμε τα barcode!!! Γιατι το λογαριασμο στο  κινητο δεν τα πληρωνει το Υεν 

Link to comment
Share on other sites

σε δική μου περίπτωση αλλά και φίλου που ταξιδέψαμε με το ίδιο πλοίο με διαφορά μιας εβδομάδας από Πειραιά, τσέκαραν μόνο τα χαρτιά των οδηγών και αυτά μόνο οπτικά. Οι άλλοι στο αμάξι είχαν ανοσία εκ συγγενίας μάλλον :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 0020 η αποψινή άφιξη του Σηφαλιού στο λιμάνι μας για δεκάλεπτη παραμονή που περιέλαβε τη εκφόρτωση 2 επικαθημένων βυτίων, ενός μονού βυτίου, ενός μονού φορτηγού και 2 επικαθημένων νταλικών. Απόπλους για Κώ και Ρόδο, όντας η πρώτη του προσέγγιση στο νησί εδώ και 3 εβδομάδες αν δεν κάνω λάθος, λόγω μεγάλης κίνησης για Κώ και Ρόδο. Και απόψε φαινόταν πολύ φορτωμένο γι αυτούς τους προορισμούς. Απόψε στη Μύκονο και το ομόσταυλο, Νηρέας Κ.

Link to comment
Share on other sites

Λίγα λεπτά μετά τις 2 τη νύχτα η άφιξη του Τάλως απόψε το οποίο προσέθεσε τη Μύκονο στο δρομολόγιό του για Πάρο - Νάξο - Ίο και Σαντορίνη, ελευθερώνοντας το Ιωσήφ Κ να πάει μόνο Κώ - Ρόδο με πλέον των 60 φορτηγών. Ο Τάλως εκφόρτωσε 3 επικαθήμενα βυτία και 1 μονό βυτίο στα Μύκονο, περνώντας νοτίως Σύρου και Ρήνειας στην πορεία του για τη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Πρίν λίγα λεπτά αναχώρησε από τη Μύκονο το Τάλως προερχόμενο από τον Πειραιά και με προορισμό Εύδηλο και Καρλόβασι. Ολιγόλεπτη η παραμονή του, πενιχρή η κίνησή του η οποία συνολικά ήταν 1 μονό βυτίο και 2 επικαθήμενα. Απόψε στη Μύκονο και το Καπετάν Χρήστος αλλά και το ΕΚΟ 1.

Link to comment
Share on other sites

Γεύση και από την κίνηση της Μυκόνου σήμερα, ξεκινάμε με την Σαββατιάτικη άφιξη του Blue Star Myconos που σχεδόν πάντα συνέπιπτε με την άφιξη του Θεολόγος Π, έχοντας σαν αποτέλεσμα χορευτικές φιγούρες σαν αυτήν. Αλλά βέβαια έχουμε και κρουαζιερόπλοια, ειδικά τον Ιούλιο κάθε Πέμπτη είχαμε στο λιμάνι Costa Luminosa, MSC Magnifica αλλά και το Celebrity Apex, τα οποία και βλέπουμε σε παράταξη. Ειδικά το πρωί με τον ήλιο στα δεξιά τους, ομολογουμένως οι εικόνες είναι εντυπωσιακότατες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πεντάλεπτη η αποψινή παραμονή του Σηφαλιού στη Μύκονο απόψε, μόλις απέπλευσε(2335) για Κώ και Ρόδο έχοντας εκφορτώσει 5 βυτία για τη Μύκονο. Το πάνω γκαράζ φαινόταν γεμάτο, νομίζω πως το συγκεκριμένο δρομολόγιο δουλεύει σούπερ.

 

Μία ώρα αργότερα είχαμε και το Καπετάν Χρήστος για την θέση 3, θέση που πηγαίνει όταν δεν έχει διανυκτέρευση. Στις διανυκτερεύσεις πάει στην 6. Δεκάλεπτη παραμονή προερχόμενο από Ελευσίνα και Σύρο, απόπλους για Νάξο μάλλον έχοντας εκφορτώσει 7 επικαθήμενα βυτία. Το κάτω γκαράζ ήταν γεμάτο ενώ στο πάνω φαίνεται να έχει τουλάχιστον 5-6 κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Καταπέλτη στις 0125 έριξε απόψε το Καπετάν Χρήστος προερχόμενο από την Ελευσίνα και αφού ανέβηκε από το στενό της Μακρονήσου, έπιασε το νότιο άκρο της Εύβοιας και έκανε το συντομότερο πέρασμα για την Άνδρο με το βοριά στην μπάντα. Μετά από 10ωρο ταξίδι δηλαδή. Ακόμη και χωρίς νταλίκες στο επάνω γκαράζ μπορεί κανείς να το δεί στη webcam της Μυκόνου να κουπαστάρει αισθητά, όντας δεμένο στην 3 του Τούρλου. Εκφόρτωσε 1 μονό φορτηγό και 7 επικαθήμενα βυτία με καύσιμα ενώ βλέπω και ένα επικαθήμενο για φόρτωση. Δε βλέπω άλλη κινητικότητα, υποθέτω λοιπόν πως το Καπετάν Χρήστος περιμένει τα βυτία του να αδειάσουν.

 

Κανονικά θα είχε φτάσει και ο Τάλως στη Μύκονο, προερχόμενος από Πειραιά - Σύρο - Τήνο, πλήν όμως αυτήν τη στιγμή το πλοίο πλέει νότια της Κύθνου και υποπτεύομαι πως θα πάει κάτω από τη Σέριφο για να βάλει στην πλώρη τον καιρό και να στρέψει για τη Σύρα.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζουμε με καλοκαιρινές εικόνες από τη Μύκονο, σήμερα έχουμε ταυτόχρονη σχεδόν άφιξη του Worldchampion Jet από τον Πειραιά και τη Σύρο, με το Superferry II από Πάρο και Νάξο. Και τα δύο πλοία μπαίνουν με δρόμο στο λιμάνι, ενώ το WC Jet κάνει δεξιά στροφή για την 3, τo Superferry II προχωρά ακάθεκτο για γρήγορη δεξιά στροφή για την 1. Στο βάθος αναποδίζει και το Superexpress για την 7 με αποτέλεσμα να έχουμε ένα πολύ όμορφο στιγμιότυπο με τα 3 πλοία στο ίδιο καρέ. Βέβαια, κατά την ταπεινή μου άποψη το ερώτημα είναι γιατί πρέπει να γίνουν οι δύο τόσο γρήγορες και με δρόμο μανούβρες η μια δίπλα στην άλλη.

 

Για μένα που κοιτάζω απέξω και μου αρέσουν τα πλοία, είναι ένα όμορφο στιγμιότυπο. Αυτοί που παριστάνουν τις λιμενικές αρχές όμως θα έπρεπε να αναρωτώνται αν αυτό είναι ασφαλές για πλοία και επιβάτες κι αν θα έπρεπε ένα από τα δύο πλοία να δέσει ασφαλώς και μετά να ξεκινήσει τη δική του μανούβρα. Τέλος πάντων, αν δεν μπεί μια δρομολογιακή τάξη, αυτά θα έχουμε. Κι όταν λέω δρομολογιακή τάξη, εννοώ αυτοί που εκγρίνουν ωράρια και δρομολόγια να μπορούν με λίγα κλίκ να δούν αν αυτά που εγκρίνουν έχουν σαν αποτέλεσμα να πέφτουν 3 και 4 πλοία μαζί στα νησιωτικά λιμάνια της πλάκας που έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Συντομότατη η προσέγγιση του Σήφακα απόψε στη Μύκονο προερχόμενος από τον Πειραιά, έδεσε στις 2310 και ανεχώρησε στις 2315 για Κώ και Ρόδο. Αρκετή κίνηση πρέπει να είχε, σε καμία περίπτωση όμως δεν ήταν γεμάτο. Μπορώ να πιθανολογήσω καμιά 40-50αριά κομμάτια. Εκφόρτωση 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα, φόρτωση 11 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Μεσημέρι Κυριακής 5 Σεπτεμβρίου με τα πλοία της Fast Ferries, το Blue Star Myconos και το World Navigator πρωταγωνιστές.

Άφιξη του Fast Ferries Andros στη Μύκονο γύρω στις 12:20 και συνάντηση με το World Navigator που ήταν στην άγκυρα αλλά πολύ κοντά στο λιμάνι του Τούρλου. Το Fast Ferries Andros έκοψε ταχύτητα έτσι ώστε να φύγει το Θεολόγος Π από την Νο: 7 θέση και άρχισε το Fast Ferries Andros να γυρίζει δίπλα από το Θεολόγος Π. Το Blue Star Myconos αναχώρησε ταυτόχρονα με το Θεολόγο Π από το λιμάνι της Μυκόνου. Το Θεολόγος Π και το Fast Ferries Andros ήρθαν σε παράλληλη πορεία, έτσι το Θεολόγος Π πέρασε από πρύμα του World Navigator, ενώ το Fast Ferries Andros γύρισε στη πλώρη του World Navigator. Ενώ γινόντουσαν οι κινήσεις του Θεολόγος Π και του Fast Ferries Andros πέριξ του World Navigator, κατέφθανε το Αικατερίνη Π από τη Τήνο. Μέχρι να περάσει το Fast Ferries Andros τη γωνιά της  προβλήτας Νο: 7, το Αικατερίνη Π έφτασε στο λιμάνι της Μυκόνου και ξεκίνησε τη δεξιά στροφή για να δέσει στη Νο: 3 θέση σχεδόν ταυτόχρονα με το Fast Ferries Andros.

Link to comment
Share on other sites

Δύο αφίξεις χθές το βράδυ με διαφορά 5 λεπτών στη Μύκονο. Πρώτα το πρώην Νήσος Μύκονος προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο για τη θέση 1 και στα καπάκια το Σουπερφέρρυ προερχόμενο από Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο για τη θέση 3. Αξιοπρόσεκτη η κίνηση και των δύο πλοίων, μάλιστα το Μύκονος είχε και ικανή φόρτωση για το υπόλοιπο του δρομολογίου του που φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Το Σουπερφέρρυ έβγαλε και 2 πούλμαν, φαντάζομαι με εκδρομείς πρίν αναχωρήσει για την Πάρο. Το νησί γενικά έχει ακόμη αρκετό κόσμο για τα δεδομένα της εποχής παρά το ότι ο καιρός δεν έχει βοηθήσει. Ιδανικές συνθήκες υπό την έννοια πως όπου πας έχει κόσμο χωρίς να γίνεται συνωστισμός, ενώ την ίδια στιγμή βγαίνεις χωρίς να χρειάζεται να κλείνεις τραπέζια κλπ.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nick the Greek said:

Αξιοπρόσεκτη η κίνηση και των δύο πλοίων, μάλιστα το Μύκονος είχε και ικανή φόρτωση για το υπόλοιπο του δρομολογίου του που φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. 

Μέχρι την Καβάλα σε αυτό το δρομολόγιο. Το Σάββατο πάει μεχρι τη Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι βέβαια, έχεις δίκιο. Να συμπληρώσω πως ξεκίνησε και η σεζόν της οικοδομής επί του νησιού, προχωράμε με γοργούς ρυθμούς ώστε να γίνουμε Σιγκαπούρη😛 απο πλευράς δόμησης. Τα μοτορσιπάκια Ταξιάρχης και Μαδάρες έχουν ήδη προσεγγίσει αυτή την εβδομάδα ενώ αύριο αναμένεται το Μαστροκώστας.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

My Conos:D, προηγουμενο ΣΚ 9-10/10 και ας κανουμε μια ανακεφαλαιωση απο τα σημαντικοτερα που ειδαμε:

FF Andros να μανουβραρει επ'αγκυρα, Θεολογος Π, στο τελευταιο ΣΚ πριν δεσει και Αικατερινη Π, στο τελευταιο ΣΚ χωρις Ανδρο, να μας κανουν παρεα το Σαββατο το βραδυ. Ulusoy 15 να κατεβαινει με λαδιά τον Τσικνια το Σαββατο. Γνωστα yachts, οπως το Icon & το O'Pari, να κοσμουν καταφωτα το παλιο λιμανι (στην αγκυρα το πρωτο, πρυμνιοδετημενο το δευτερο). Τα μοτορσιπακια ειρηνη κ μαδάρες να βοηθουν τη μυκονο να γινει σιγκαπουρη, που λεει και ο @Nick the Greek. To madares περασε το σαββατο στη ραδα και εδεσε αργαμισυ. Μολις εδεσε μεζευτηκε ουρα φορτηγων απο γνωστη εταιρια χωματουργικων του νησιου, για να παρει το φορτιο του.

Την Κυριακη περα απο τη συνηθη κινηση των ferries, ειχαμε Seabourn Ovation φουνταρισμενο, Norwegian Getaway σε πλαγιοδετηση, και τον αποχαιρετισμο στο superferry II

 

Edited by proud_ionian
λινκ μαδαρες ex posteriori
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη ένα masterclass σε διαχείριση θαλασσίας κυκλοφορίας παρέδωσε φέτος το Λιμεναρχείο Μυκόνου. Εδώ βλέπουμε ταυτόχρονη άφιξη και ρεμέτζο του Superferry με το Santorini Palace τον Αύγουστο που μας πέρασε. Το δεύτερο έκανε αριστερή στροφή και ενώ το Superferry δεν είχε ακόμη νετάρει με συνέπεια τα πλοία να πλησιάσουν αρκετά κοντά το ένα με το άλλο. Αχρείαστα ρίσκα και ανύπαρκτη παρεμβολή από το Λιμεναρχείο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις απέπλευσε από τη Μύκονο το Τάλως με προορισμό τον Πειραιά, προερχόμενο από Καρλόβασι και Εύδηλο. Είχε ήδη αρκετά κομμάτια στο επάνω γκαράζ όπου και προσέθεσε ένα βυτίο προπανίου και ένα φορτηγό με μπουκάλες. Στο κυρίως γκαράζ μπήκε ένα μονό φορτηγό και άλλα 3 επικαθήμενα βυτία, το όλον 6 κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...