Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Αν η Μύκονος είχε χέρια θα μας είχε πλακώσει στο ξύλο. Τρία motorships με οικοδομικά υλικά(μάλλον) απόψε στη ράδα του νησιού. Το Rhino προερχόμενο από το Μυλάκι(εργοστάσιο Lafarge), το Zenith Volou προερχόμενο από το Βόλο, το Ταξιάρχης από τη Λέρο(αυτό δεν παίρνω όρκο πως έχει οικοδομικά υλικά) και το Captain Diamantis που περιμένει ναύλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τούρκος μου κάνει.. Στο databases δεν υπάρχει κάτι οπότε κανένα "ιδιωτικό" από τη γείτονα θα είναι που κάνει τσάρτερ στη Μυυυκονοος.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Blue Star Paros από Πειραιά - Σύρο - Τήνο, εκφόρτωση 15 επιβάτες, 12 ΙΧ, 4 νταλίκες, 2 φορτηγά, 3 ημιφορτηγά. 

Φόρτωση  για Σαντορίνη 2 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό.

Link to comment
Share on other sites

Blue Star Paros προερχόμενο από Σαντορίνη, σχεδόν άδειο το γκαράζ όσο μπόρεσα να δω.

 

Εκφόρτωση:  0 επιβατες, 1 ΙΧ

 

Φόρτωση

10 επιβάτες

5 ΙΧ

2 δίκυκλα

4 ημιφορτηγά

1 τράκτορας σκέτος

3 φορτηγά

3 νταλίκες

Link to comment
Share on other sites

Όσο έχει η Μπλου Σταρ αυτές τις τιμές, μόνο ως λύση ανάγκης θα είναι στο μυαλό πολλών..! Μη κοιτάς στους επιβάτες που δεν υπάρχει αξιόλογη εναλλακτική (πλην Ηρακλείου) και σαρώνει όπου πάει.., ΙΧ & νταλίκες το σκέφτονται δυο και τρεις φορές... 

Link to comment
Share on other sites

Η βραδινή άφιξη στη Μύκονο είχα καμιά 15αριά ΙΧ αλλά δυστυχώς εκεί που είναι η webcam δε βοηθάει, και είχε και διακοπές. Όσο μπόρεσα να δω και κρίνοντας και από το πόσοι τράκτορες ήταν εκεί πέρα, με μετριοπαθείς υπολογισμούς 10 νταλίκες για Μύκονο. Βγάζει κανείς τα συμπεράσματά του.

 

EDIT

Κάντε τις 20 τις νταλίκες, οι τράκτορες πηγαίνουν κι έρχονται, μόνο μέσα στο λιμάνι είναι ήδη 5-6 κομμάτια

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Σύνοψη της αποψινής κίνησης εις την νήσον:

 

Πρώην Νήσος Μύκονος από Πειραιά και Σύρο(έφτασε με πολύ γεμάτο γκαράζ, φαντάζομαι από Πειραιά έφυγε φούλ προφανώς για Ικαρία και Σάμο η μερίδα του λέοντος της κίνησης):

10 επιβάτες, 3 δίκυκλα, 8 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 3 νταλίκες.

 

Blue Star Paros από Σαντορίνη, φόρτωση για Τήνο, Σύρο και Πειραιά:

20 επιβάτες, 2 δίκυκλα, 12 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά, 4 μονά φορτηγά, 2 νταλίκες

και 1 ΙΧ εκφόρτωση από τη Σαντορίνη

 

Θεολόγος Π από Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο:

20 επιβάτες, περίπου 30 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 3 μονά φορτηγά, 18 νταλίκες

 

Για να το πω πιο παραστατικά, μία εκφόρτωση του Θεολόγου στη Μύκονο αυτές τις μέρες, ισοδυναμεί με κίνηση 2-3 αφίξεων από τον Πειραιά της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μαθαίνω η Fast Ferries ούτε η φθηνότερη είναι ούτε η πιο γενναιόδωρη στις πιστώσεις. Ακριβότερη και από τον Πειραιά είναι αν υπολογισεις για τα φορτηγά καύσιμα και διόδια. 

Απλά πιστώνεται το "365" ημέρες το χρόνο και το ότι ακόμη και στη δυσκολότερη ημέρα του καλοκαιριού επιλέγει να μην αφήσει το κοντέρ του γκαραζ στο Θεολόγος Π να γραψει 300 ΙΧ αλλα το κόβει στα 200 ΙΧ για να πάρει και 300 μέτρα φορτηγά. 

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη πρώην Νήσος Μύκονος στη 2 της Μυκόνου στις 2130 από Πειραιά - Σύρο - Τήνο με 35 επιβάτες, 4 δίκυκλα, 21 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά. Μηδέν φορτηγά. Κάποιος οδηγός φορτηγού είχε ξεχαστεί με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση ώστε να κατέβει η ράμπα για τα ΙΧ. Συνολικά βγήκαν και ξαναμπήκαν 6 φορτηγά στη Μύκονο για να κατέβει η ράμπα, πολύ μεγάλο μπέρδεμα και σύγχυση. Αναχώρηση 2150 για Ικαρία και Σάμο. 

 

Άφιξη Blue Star Δήλος από Σαντορίνη στις 2300 με φόρτωση 30 επιβάτες, 14 ΙΧ, 4 ημιφορτηγά, 9 μονά φορτηγά και 8 νταλίκες. Είναι η καλύτερη κίνηση της Blue Star από Μύκονο που έχω δεί τις τελευταίες 2 εβδομάδες. Φόρτωση εντελώς τουρλουμπούκι βέβαια, προσφορά του Λιμεναρχείου Μυκόνου. Οι νταλίκες ντανιασμένες δεξιά για να μπούν από τον αριστερό καταπέλτη, τα ΙΧ ντανιασμένα αριστερά για να μπούν από τον δεξί καταπέλτη. Σε κάποια φάση και το πλοίο φώναξε και τους 2 μαζί, καταλαβαίνετε τι έγινε.Το πλοίο δεν μπήκε στον κόπο να κατεβάσει καταπέλτη επιβατών, με συνέπεια αυτοί να περιμένουν κανένα 10λεπτο στην άκρη του αριστερού καταπέλτη μέχρι να βρεθεί κενό στα φορτηγά για να μπούν. Που να πλακώσει κι η κίνηση. Αναχώρηση στις 2325 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά.

 

Άφιξη Θεολόγος Π από Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο στις 2255 για την 7 της Μυκόνου με εκφόρτωση 30 επιβάτες, 60 ΙΧ, 5 μονά φορτηγά και 14 νταλίκες. Σήμερα στην αναχώρηση απ' τη Ραφήνα πρέπει να ήταν πίτα από γκαράζ το πλοίο ενώ ήδη έχει αρχίσει να φορτώνει νταλίκες για την αυριανή αναχώρηση από Μύκονο. Όσο είδα έχει ήδη βάλει 5. 

 

Άφιξη του Καπετάν Χρήστος στην 3 της Μυκόνου στις 2350 προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο. Απ' όσο μπόρεσα να δω λαμβανομένης υπ' όψιν της ποιότητας της εικόνας από τη web cam, το κάτω γκαράζε ήταν σχεδόν γεμάτο. Εκφόρτωσε 1 μονό φορτηγό, 10 νταλίκες και 1 βυτίο. Υποθέτω θα ακολουθήσει διανυκτέρευση και αναχώρηση το πρωί με τα άδεια βυτία, σύν ό,τι άλλο έχει από φόρτωση. Όταν είναι φούλ φορτωμένο πατάει αρκετά με συνέπεια στη Μύκονο να έχει λιγάαακι ανηφόρα ο καταπέλτης μέχρι να αδειάσει λίγο.

 

EDIT

Τελικά το Καπετάν Χρήστος απέπλευσε στις 0110, μόλις γύρισε το άδειο βυτίο. Υποθέτω για Σύρο - Πειραιά.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2020 at 11:50 PM, Nick the Greek said:

Φόρτωση εντελώς τουρλουμπούκι βέβαια, προσφορά του Λιμεναρχείου Μυκόνου. Οι νταλίκες ντανιασμένες δεξιά για να μπούν από τον αριστερό καταπέλτη, τα ΙΧ ντανιασμένα αριστερά για να μπούν από τον δεξί καταπέλτη. Σε κάποια φάση και το πλοίο φώναξε και τους 2 μαζί, καταλαβαίνετε τι έγινε.Το πλοίο δεν μπήκε στον κόπο να κατεβάσει καταπέλτη επιβατών, με συνέπεια αυτοί να περιμένουν κανένα 10λεπτο στην άκρη του αριστερού καταπέλτη μέχρι να βρεθεί κενό στα φορτηγά για να μπούν.

 

Και για να είμαι δίκαιος κι όχι φαιδρός-εγκάθετος, στη χτεσινή προσέγγιση και καταπέλτης επιβατών κατέβηκε, και σωστά ντανιασμένα ήταν τα αυτοκίνητα. Ας όψεται το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου με την εγκληματική εκμετάλλευση χώρου που κάνει τις μανούβρες των φορτηγών εξαιρετικά δύσκολες. Κίνηση λιγότερη από την Τρίτη το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

On 5/20/2020 at 1:07 AM, proud_ionian said:

Ελα @Nick the Greek, μην ντρεπεσαι :P πες το με το ονομα του ^_^

Άφιξη Βαγγέλη Αράθυμου:D στις 1855 από Σάμο και Ικαριά. Κάπου 10 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 15 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και μία νταλίκα η κίνηση του πλοίου για Τήνο - Σύρο - Πειραιά. Ανεχώρησε στις 1910 περίπου. Είναι η μοναδική επιστροφή από Μύκονο πρός Πειραιά, απόψε. 

 

Κατά τα άλλα 2250 έπεσε ο καταπέλτης του Θεολόγος Π στη Μύκονο απόψε, προσκύνημα από αναμένοντα επιβάτες ΙΧ αλλά και τράκτορες. Δυστυχώς η web cam είναι στην 1 ενώ το πλοίο πέφτει στην 7, είναι και νύχτα με βροχή οπότε κατά προσέγγιση να δώσω κίνηση περίπου 70 IX και περίπου 30 φορτηγά όλων των μεγεθών. Βλέπουμε λοιπόν γιατί στα Παναγιωτακέικα:D τραγουδάνε "Όλα τα λεφτά μωρό μου, όλα τα λεφτά, για 2 γκαράζ γεμάτα ασφυκτικά":D. Απόψε το πλοίο είχε 50+ φορτηγά και 110+ ΙΧ αν προσθέσει κανείς όλα τα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Αρνητική έκπληξη η κίνηση του πρώην Νήσος Μύκονος στη Μύκονο απόψε, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Εκφόρτωσε 25 επιβάτες, 10 ΙΧ και 1 φορτηγό μόλις. Το γκαράζ βέβαια είναι γεμάτο για την Ικαρία και τη Σάμο. Έφτασε 2220 και απέπλευσε πρίν τις 2230. Απόψε έχει ένα 7άρι στον Τσικνιά και το σουελάκι είναι φανερό στο λιμάνι.

 

Αντίθετα το Blue Star Delos προερχόμενο από Σαντορίνη, τα πήγε σαφώς καλύτερα, όντας βέβαια και η μοναδική σημερινή επιστροφή από Μύκονο πρός Πειραιά με αναχώρηση από το μεσημέρι και μετά. Έριξε καταπέλτη στις 2300, με ντροπαλή αριστερή στροφή η μανούβρα. Αμέσως ξεκίνησε η επιβίβαση περί των 35 επιβατών από τον αριστερό καταπέλτη στον οποίο είχαν τοποθετηθεί 2-3 κώνοι για να διαχωρίζονται οι επιβάτες από τα φορτηγά. Ευτυχώς γρήγορα κατάλαβαν πως αυτό δεν είναι καλή ιδέα ενώ κώλωνε η πρώτη νταλίκα, και άρον-άρον κατέβασαν το καταπελτάκι των επιβατών για να γίνει με ασφάλεια η επιβίβαση.

 

Το Θεολόγος Π είχε ρίξει καταπέλτη ένα 5λεπτο πρίν το Δήλος και είχε ήδη ξεκινήσει να ξεβράζει ΙΧ. Το προσωπικό του ΛΣ είχε την ιδέα να προωθήσει τα ΙΧ του Θεολόγου όχι πίσω από τα κτίσματα του λιμανιού αλλά από μπροστά. Και φυσικά τα ΙΧ του Θεολόγου έπεσαν επάνω στις πρώτες νταλίκες που φόρτωνε το Δήλος. Σας αφήνω να φανταστείτε τη σκηνή :D. Ήθελα να πάρω ένα screenshot και να το στείλω στην Ελεύθερη Ώρα με λεζάντα "αυτοί θα κάνουν την καινούρια ελληνική αυτοκρατορία":D. Γενικά είναι απογοητευτικό πως δε γίνεται μια προσπάθεια, ειδικά για το συγκεκριμένο πλοίο, να ντανιαστούν σωστά τα αυτοκίνητα. Τα ΙΧ ξέρουμε πως θα μπούν από δεξιά για το πατάρι, τόσο δύσκολο είναι? Τέλος πάντων το πλοίο απέπλευσε στις 2320 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά με 30 επιβάτες, 25 ΙΧ, 5 ημιφορτηγά, 4 μονά φορτηγά και 6 επικαθήμενα. Πάντως από τη Σαντορίνη ήρθε σχεδόν άδειο, δεν πρέπει να είχε πολλά φορτηγά μέσα. Παρεπιπτόντως αυτό το Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Σαντορίνη δεν το είχε κάνει ούτε ο Άρχοντας :D

 

Επίσης είχαν πλάκα οι τράκτορες που φόρτωναν τα επικαθήμενα στο Δήλος και αμέσως μετά σπριντάριζαν για να ξεφορτώσουν το Θεολόγο. Μια που είπα Θεολόγος δεν αναφέρω την κίνηση για να μη γίνομαι βαρετός. Μια από τα ίδια με χτές, χαρακτηριστικό είναι πως ακόμη ξεφορτώνει νταλίκες, 45 λεπτά μετά την άφιξη.

 

That's all folks!

Link to comment
Share on other sites

Φημες λενε πως αφησε στη ραφηνα κ 4 φορτηγα απεξω ο Τεο

29 minutes ago, Nick the Greek said:

Παρεπιπτόντως αυτό το Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Σαντορίνη δεν το είχε κάνει ούτε ο Άρχοντας :D

 

 

Σκεψου στο μακρινο 1996 να ειχε βαλει το Ροδανθη σε αυτη τη γραμμη κ οχι Παροναξια που ηταν ο ενας πανω στον αλλο τι θα γινοταν!!!θα ειχε φερει το Ανδρ.Παπανδρεου που θα παραγγελνε τοτε😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Nick the Greek said:

 

 

That's all folks!

Αφησες το καλύτερο......ΚΙΝΗΣΗ ''ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ'' ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ!!!!😄😄.....!!!!

Edited by proud_ionian
κοντου mod, το quote του φταιει
Link to comment
Share on other sites

Με προσβλήνεις:D φίλε Mytilene, έτοιμους σας έχω για σεντονάτο Καπετάν Χρήστος. Τα καλά του να έχει κανείς αυπνία, βάζει να παίζει ένα ντοκιμαντέρ στο background και χαζεύει webcam στη Μύκονο, δεν είχα ενέργεια να γράψω χτές όμως. Να δούμε τι έγινε νωρίτερα σήμερα λοιπόν με το πλοίο. 

 

Η όλη περιέργεια της παρακολούθησης του πλοίου ξεκινά από την πορεία που ακολούθησε χθές το βράδυ. Όταν το είδα να βάζει πλώρη πρός νοτιοανατολικά, φαντάστηκα πως κουβαλάει μόνο βυτία και του έδωσε σχετική εντολή η ΕΚΟ ν' αλλάξει προορισμό και να πάει για τη Νάξο. Όμως τελικά βλέποντάς το να καταφθάνει κατάφορτο στη Μύκονο, μας έδειξε και το screenshot o Μαργαρίτης, άρχισα να πιθανολογώ τι συνέβη. Το πλοίο ήταν πίτα, δεν το έχω ξαναδεί τόσο φορτωμένο, καλά-καλά δε φαινόταν το πλαινό ζωνάρι. Συγκρίνετε το screenshot, με το πλοίο δεμένο στην ίδια θέση(την 3 της Μυκόνου) και μερικώς φορτωμένο. Συγκρίνετε την κλίση του καταπέλτη, αυτό τα λέει όλα για το πόσο φορτίο είχε πάνω του. Η δική μου εξήγηση λοιπόν για την πορεία που ακολούθησε ήταν το ότι γνωρίζοντας πως είναι κατάφορτο το πλοίο και μάλιστα με κάμποσες νταλίκες με βαριά οικοδομικά υλικά στο πάνω γκαράζ, όπως είδα αργότερα, ο πλοίαρχος επέλεξε να αποφύγει να βάλει τον καιρό στο πλάι, όσο μπορούσε. Έτσι λοιπόν πήρε αυτή την πορεία, χαρακτηριστικό είναι πως φτάνοντας στη Μύκονο και βγαίνοντας από το στενό της Δήλου, δεν έκανε αμέσως δεξιά για το λιμάνι αλλά ξέκλεβε μοίρες και τελικά γύρισε για το λιμάνι ανάμεσα στα Χουλάκια και τον Άγιο Στέφανο(ΒΔ του λιμανιού, σε σημείο που απαγγιάζει ο καιρός). Άρα φοβόταν πολύ το υψηλό κέντρο βάρους.

 

Αυτό όμως δεν ήταν το τέλος της χτεσινής περιπέτειας. Συνήθως ο Καπετάν Χρήστος στις μανούβρες του είναι ακριβής, χθές μου φάνηκε πολύ περίεργη η συμπεριφορά του, άρχισε να στρέφει πολύ νωρίς για τη θέση του, σα να μην τιμόνευε καλά ένα πράμα, τελικά ήρθε με αρκετή φόρα και στραβά για το ντόκο και δεν το αποκλείω να τον φίλησε με το πρύμα δεξί ζωνάρι. Φυσικά αμέσως έγινε αντιληπτό πως το πλοίο ήταν τόσο φορτωμένο που ο καταπέλτης είχε κλίση -ή μάλλον κατηφόρα- πρός τα μέσα και πως η εκφόρτωση θα ήταν περιπετειώδης. Έτσι κι αλλιώς το πλοίο έχει κοντό καταπέλτη, βάλτε και το σουελάκι που ανέφερα παραπάνω, και έχετε μια δύσκολη εικόνα. Οι διαβουλεύσεις άρχισαν αμέσως για το πως θα γινόταν η εκφόρτωση, έβλεπε κανείς τα πρώτα 2 επικαθήμενα που ήταν στοιβαγμένα στον καταπέλτη. Τελικά μετά από 20 λεπτά βγήκε η πρώτη νταλίκα, μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης. Εγώ προσωπικά δεν θα είχα ξεκινήσει εκφόρτωση εκεί, θα είχα shiftάρει το πλοίο σε πλαγιο-πρυμνοδέτηση στην 4 της Μυκόνου. Εκεί ο ντόκος έχει ελαφρά κλίση πρός τη θάλασσα, σαν γλίστρα. Το πρόβλημα δε θα είχε λυθεί αλλά σίγουρα θα είχε ελαττωθεί η κλίση του καταπέλτη σε κάποιο βαθμό.

 

Δε σταμάτησε εκεί το πράγμα όμως, κόσμος επάνω στον καταπέλτη, συζητήσεις και πολύ πήγαιν-έλα. Η δεύτερη νταλίκα χρειάστηκε άλλο ένα μισάωρο γα να βγεί, ήταν από αυτές που στο μέσον τους, ανάμεσα στους άξονες, έχουν ένα μεγάλο μεταλλικό κουτί, σαν εργαλειοθήκη. Αυτή αλλά και ο τράκτορας που την τράβηξε σίγουρα υπέστησαν κάποιες ζημιές. Κι αυτό γιατί με το που καθάρισε τον καταπέλτη, σταμάτησαν κι άρχισαν όλοι να περιεργάζονται τράκτορα και επικαθήμενο. Μάλιστα άλλαξαν τράκτορα και τελικά άλλος την διεκπεραίωσε για τον προορισμό της, ο πρώτος τράκτορας έμεινε στην άκρη ανενεργός από και και πέρα. Μάλιστα εκεί βιράρισε και το πλοίο καταπέλτη για λίγα λεπτά και το πλήρωμα περιεργαζόταν την εξωτερική πλευρά του, δεν αποκλείεται να υπέστη κι ο καταπέλτης κάποια στρέβλωση από το συνδυασμό βάρους και κλίσης. Με λίγα λόγια 70 λεπτά τους πήραν οι δύο πρώτες καρότσες, δυσκολεύτηκαν και στις επόμενες 3-4 αλλά μετά από αυτό ελαττώθηκε η κλίση, έπεσε κι καιρός και όλα πήγαν καλά. Εδώ να πούμε πως η μεγάλη πλειοψηφία των φορτηγών είχαν βαριά οικοδομικά υλικά, αδρανή σε σάκκους, τούβλα, πλάκες και πλακίδια, όπως και μπετόβεργες. Έτσι εξηγείται και το τόσο βάρος.

 

Το πλοίο έφτασε στη Μύκονο περίπου στις 0040 και τελικά εκφόρτωσε 1 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο, 3 επικαθήμενα βυτία και 15 νταλίκες με οικοδομικά υλικά ως επί το πλείστον. Το ασανσέρ παρεπιπτόντως είναι σχετικά γρήγορο, για κάποιο λόγο περίμενα πως θα ήταν της υπομονής. Γιατί όμως έφτασε το Καπετάν Χρήστος να έχει τόση κίνηση για τη Μύκονο? Όπως μαθαίνω, έχει δημιουργηθεί αρκετό backlog φορτηγών που δε χωράνε στα περιορισμένα υπό επιδότηση δρομολόγια, προτεραιότητα προφανώς δίνεται σε είδη πρώτης ανάγκης κι όχι σε τούβλα και πλάκες Καρύστου. Από την άλλη οι εταιρείες της γραμμής δεν είναι διατεθειμμένες να κάνουν έκτακτα δρομολόγια γιατί αν γίνει αυτό σταματά η επιδότηση, με τη λογική πως υπάρχει αρκετή κίνηση, άρα αχρείαστη η επιδότηση. Και μαντέψτε, όλοι προτιμούν τα γκαραντί λεφτά της επιδότησης. Έτσι λοιπόν κατέληξε το Καπετάν Χρήστος να μεταφέρει τόσα φορτηγά για Μύκονο, από τη μία εξυπηρετούν μια κατάσταση κι από την άλλη φυσικά είναι μια ευχάριστη ένεση εσόδων πέρα από τα λεφτά της ΕΚΟ. Όπως είδαμε και στα δελτία των προηγουμένων ημερών, πχ το Νήσος Μύκονος από Πειραιά είναι φορτωμένο για Ικαρία - Σάμο βασικά, το Θεολόγος Π βάζει ό,τι μπορεί με δεδομένο πως τώρα πλήθυναν και τα ΙΧ, το Σουπερφέρρυ ΙΙ έχει πολύ μικρότερη χωρητικότητα σε φορτηγά, η Blue Star από Πειραιά ασχολείται περισσότερο με την Παροναξία(δέστε πρόσθεση Νάξου στο Blue Star Delos, έκτακτες προσεγγίσεις του Blue Carrier 1 στην Πάρο), αυτή είναι η εικόνα.

 

Το πλοίο απέπλευσε κατά τις 7 το πρωί με φόρτωση -όσο άντεξα να δω μέσα στη νύχτα- 2 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα βυτία και 3 νταλίκες. Και μάλιστα έκανε Σύρο - Τήνο - Άνδρο(ακόμη βρίσκεται στο Γαύριο), που μάλλον επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα στην προηγούμενη παράγραφο. Σκουπίζει ό,τι φορτηγό έχει μείνει έξω από τα άλλα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε τις προσεγγίσεις απόψε με τη Μυκονάρα να ρίχνει καταπέλτη στις 2127. Όταν είσαι στο ντόκο και το βλέπεις ολοταχώς πάνω σου στην αριστερή στροφή, είναι εντυπωσιακό το θέαμα. Είχαμε καμιά 70αριά επιβάτες, 10 δίκυκλα, 38 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 επικαθήμενο ενώ βλέπει κανείς πως άνοιξαν οι δουλειές από το ότι πρύμα δεξιά στο γκαράζ άρχισε το πλοίο να κατεβάζει το πατάρι για τα ΙΧ όπου ήταν φορτωμένα τα ΙΧ της Ικαρίας. Βγήκαν 5 φορτηγά για να κατέβει η ράμπα του πάνω γκαράζ τα οποία ξαναμπήκαν μετά οπότε είχαμε αρκετό χασομέρι. Φόρτωση 4 ΙΧ και 1 φορτηγό για Ικαρία και Σάμο, αναχώρηση στις 2147.

 

Σχεδόν μαζί έφτασαν στη Μύκονο τα Θεολόγος Π και Blue Star Delos στις 2255, έχει πλάκα να βλέπεις το Θεολόγο των 18 και κάτι μιλίων να ρίχνει σκόνη στο Blue Star Delos των 17 και κάτι μιλίων. Η εκφόρτωση ξεκίνησε υπό τους ήχους του Mykonos FM όπου ο Νίκος ο Κοντιζάς έπαιζε "Κελί Βαρύ και Σκοτεινό" του Μανώλη Αγγελόπουλου, αφιερωμένο στους αναξιοπαθούντες πλοιοκτήτες:D που τα φέρνουν δύσκολα τη σήμερον ημέρα. 'Ελαβον:

Blue Star Delos: 25 επιβάτες, 10 ΙΧ, 5 μονά φορτηγά, 9 νταλίκες, από φορτηγά πολύ καλή κίνηση. Εκφόρτωση 2 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 1 μονό φορτηγό. Αναχώρηση 2320 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά. Γενικά όσες μέρες το βλέπω βράδυ στην επιστροφή από Μύκονο, δε φαίνεται να έχει πολύ πράμα από Σαντορίνη όσον αφορά το γκαράζ. Σκεφθείτε σήμερα πως παρά τη φόρτωση της Μυκόνου, δε φαινόταν να έχει γεμίσει ούτε στο μισό, από τη webcam πάντα.

Θεολόγος Π: Πολλά ΙΧ και τράκτορες να περιμένουν την άφιξη συν το ότι η κάμερα είναι πολύ μακριά από το πλοίο, ήταν δύσκολο να διακρίνει κανείς λεπτομερώς. Αλλά κρίνοντας από την κίνηση των ΙΧ θεωρώ πως καμιά 50αριά επιβάτες και 70 ΙΧ θα τα είχε σίγουρα. Από φορτηγά 5 μονά και 8 νταλίκες όσο μπόρεσα να δώ.

 

Εύφημος μνεία στην προβλήτα Μυκόνου και πάλι. Όπως είπα τα 2 πλοία έφτασαν σχεδόν μαζί, τι πιο αφασία:D και θέαμα λοιπόν από το να στείλουμε την εκφόρτωση του Θεολόγου επάνω στη φόρτωση του Blue Star Delos! Έπηξε το σύστημα όπως μπορείτε να φανταστείτε, νταλίκες να προσπαθούν να γυρίσουν, ΙΧ να κάνουν σφήνες και το Λιμεναρχείο Μυκόνου, βουκόλος, να έχει επιτρέψει ακόμα και τη στάθμευση ΙΧ που έφερναν κόσμο στο Blue Star Delos ακριβώς απέναντι από τον καταπέλτη, μπροστά στο κτίριο του Λιμεναρχείου, στερώντας κι άλλο από τον ήδη ανεπαρκή χώρο που έχουν οι νταλίκες για να γυρίσουν. Ρεμπέτ-ασκέρ πραγματικά. Εδώ που τα λέμε βέβαια, δε χρειάζεται να έχεις σαν πολίτης το IQ του καθηγητή Λιαντίνη, ούτε την καθοδήγηση ενός λιμενικού με σφυρίχτρα για να καταλάβεις πως το να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου 50-100 μέτρα πιο μακριά και να μη δημιουργήσεις συνωστισμό, είναι πρός το συμφέρον και το δικό σου, και της κοινωνίας. Αυτόν τον ανεπτυγμένο κοινωνικό πολιτισμό:D φθονούν τα όργανα της παγκοσμιοποίησης και μας ψεκάζουν:rolleyes:.

 

Απόψε έχουμε και roro στη Μύκονο, πρώτη άφιξη η σκούπα Τάλως που ρουφάει τη σκόνη:D, από Σαντορίνη - Νάξο - Πάρο ακριβώς τα μεσάνυχτα και με μπομπάτη αριστερή στροφή του Βελαλό Κωνσταντέν(όπως λέμε Vacheron Constantin:D) για την 3 της Μυκόνου. Και λέω σκούπα Τάλως γιατί μετά τη Μύκονο το πρόγραμμα λέει Σύρο - Τήνο - Άνδρο και μετά Πειραιά. Οπότε σαν Κουκιανάκης μαζεύουμε χαρτί από αυτά που δεν χωράνε αλλού, και γειασάν του μάγκα. Ξεκινάμε με την εκφόρτωση, γιατί είχαμε και τέτοια. Δύο μονά φορτηγά, μία κλούβα με τράκτορα, 1 ΙΧ και 1 νταλίκα. Από φόρτωση 1 μονό φορτηγό, 7 νταλίκες και 2 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 10 κομμάτια. Το πλοίο πρέπει να είχε ήδη αρκετά κομμάτια μέσα, μου φάνηκε πατημένο και κάτω πιθανόν να είναι γεμάτο. Οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τίγκα στον Πειραιά αύριο, κάτι σαν αυτό. Απόπλους στις 0035 για τα παραπάνω νησιά, αντί για το δημοσιευμένο 2250 που όμως είναι ανεδαφικό εντελώς. Αρκεί να δεί κανείς πως το Μύκονος - Σύρος είναι υπολογισμένο σε 40 λεπτά, χρόνος που κάνει το Νήσος Μύκονος με 25 μίλια. Οπότε αντί για 0730 στον Πειραιά σύμφωνα με το πρόγραμμα, κι ανάλογα τη φόρτωση σε Σύρο, Τήνο κι Άνδρο, το κόβω κατά τις 1100 στον Πειραιά.

 

Το καραβολατρικό θέαμα δε σταματάει εδώ όμως γι απόψε, καλώς τον Κάπετάν Χρή στις 0037 που λόγω καθυστερημένης αναχώρησης του Τάλως έπεσε στην 1 αντί για τη συνήθη θέση 3. Προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο φαίνεται γεμάτο αλλά όχι όσο την περασμένη Παρασκευή, ο καταπέλτης στρώνει ελαφρώς καλύτερα και η εκφόρτωση ξεκίνησε αφότου το πλήρωμα έβαλε κάποιες έξτρα στρωμάτσες κάτω από το δεξί κομμάτι του καταπέλτη, εκεί που το κοίταζαν για εκδορές την περασμένη εβδομάδα(βλέπε προηγούμενο δελτίο). Σημειωτέον και το πάνω γκαράζ πίτα. Από κίνηση εκφόρτωσης 2 αγροτικά, 1 ημιφορτηγό, 2 μονά φορτηγά, 13 επικαθήμενα, 3 μονά βυτία, 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωση 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες αερίων, 2 επικαθήμενα, 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Βασικά τα επικαθήμενα βυτία βγαίνουν πρώτα, αδειάζουν και επιστρέφουν στα καπάκια για να ξαναμπούν στο Καπετάν Χρήστος και να επιστρέψουν στην Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...