Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Mahabbah (IMO 7210305)

Recommended Posts

Αναφερω την ειδηση αυτην εδω μια και το πλοιο εχει ιστορικη συνδεση με την εν λογω εταιρεια, και αν χρειαστει ανοιγουμε καινουριο τοπικ στην ενοτητα "Πλοια". Η Swansea Cork Ferries ανακοινωσε οτι το Supeferry εχει πουληθει και οτι τα δρομολογια της εταιρειας στην γραμμη Swansea - Cork θα σταματησουν απο τον Οκτωβρη, θα συνεχισθουν ομως μολις βρει η εταιρεια καινουριο πλοιο(πιθανοτατα τον εεχομενο Μαρτιο). Λετε να εχουμε την δευτερη επιστροφη σε ελληνικα νερα?

 

_______________________________________________________________

(1972, ex-Cassiopeia, Izu No 3, Superferry, Blue Aegean)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η Swansea Cork Ferries ανακοινωσε οτι το Supeferry εχει πουληθει...

Λετε να εχουμε την δευτερη επιστροφη σε ελληνικα νερα?

Ουφφφ!!! Σύμφωνα με το σημερινό Fairplay το πλοίο πουλήθηκε στην Αίγυπτο...ευτυχώς!

Ένα νεότευκτο 34 Μαϊων μας έλειπε τώρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 λόγια περιληπτικά για το πλοίο:Το ξενιτεμένο στην Ιρλανδία SUPERFERRY είναι αδελφό του ΠΑΤΜΟΣ.Οι πιο πολλοί το θυμόμαστε ως αντικαταστάτη του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη ραφήνα όπου έμεινε για μία (επεισοδιακή) σεζόν το 1992.Για τη συγκεκριμένη γραμμή ήταν τεράστιο με απίστευτο γκαράζ και πρωτόκολο 2700 άτομα!!Σύντομα αντικαταστάθηκε με το SUPERFERRY II και έφυγε για Ιρλανδία μέχρι το 2001 που ήρθε ως BLUE AEGEAN στη συροτηνομυκονία για να ξαναφύγει τελικά στους Ιρλανδούς.Η ταχύτητα του ήταν γύρω στους 19 κόμβους έχανε όμως σε ευελιξία ειδικά σε σχέση με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itan omos karavi me ta ola tou, mia epanastasi tote, ton aprilio tou 1992.Me yperoxous ,anetous xorous, sinema klp.....vevea asprise ta mallia tou kapta kosta, kathoti itan akatallilo , poli megalo gia ta limania- min xehname exo limani sti mikono den ypirxe tote-kai mas afise grigora. To 2001 epanilthe sti grammi gia 20 meres prin to pasxa kai meta to pasxa mexri tou Ag.pneymatos, opote kai pige peirea - sirotinomikonia.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
το 2001 που ήρθε ως BLUE AEGEAN στη συροτηνομυκονία για να ξαναφύγει τελικά στους Ιρλανδούς

Μια απορια , γιατι ως BLUE AEGEAN δεν επιασε στη γραμμη?? Και αν δεν επιασε γιατι ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eixe parei apogeymatina dromologia, mono savvato eixe proi....an den kano lathos eixe zeiteisei paronaxia alla den tou edosan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι τα πρωινά του ήταν 7:00 το πρωί oπότε που να δεί άσπρη μέρα..Κρίμα γιατί όντως εσωτερικά ήταν πολύ όμορφο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με εσωτερικη πληροφορηση που εχω απο εγκυρους ναυτιλιακους κυκλους:D (ferries of southern europe) το αλλοτινο καμαρι του Cork (πολιτιστικη πρωτευουσα και αυτο) και παρολιγον καμαρι των αβαθων της λεβεντογεννας μυκονου, μετονομαστηκε σε MAHABBAH και ενταχθηκε στο στολο της Namma Lines. θα κανει παρεα στο King Minos (MAWADDAH) και σε ενα πρωην της Tirrenia.

να και τα στοιχεια των αγγλων συνασθενων;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή στιγμή το πλοίο πρέπει να είναι δεμένο στην Αλεξάνδρεια για επισκευή. Το πλοίο ήταν να έρθει στο Πέραμα αρχές Δεκεμβρίου για επισκευή. Αλλά ο πλοιοκτήτης αποφάσισε να το επισκευάσει στην Αλεξάνδρεια γιατί το Δεκέμβριο γινόντουσαν κάποιες απεργίες στη Ν.Ε.Ζ. Κρίμα θα ήταν ωραία να το ξαναβλέπαμε έστω και για λίγο στην Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

p100 εξακολουθει να ειναι δεμενο ή ειχαμε καμια αλλη εξελιξη;

αυτο το βαπορι ηταν μια πολυ καλη μετασκευη για την εποχη του αλλα πηγε σε λαθος γραμμη.

θυμιζω οτι μαζι με το πατμος τα ειχαν αγορασει οι μινωικες και θα τα μετονομαζαν ερωτοκριτο και αρετουσα (νομιζω το πατμος ηταν το αρετουσα). οπως εχουμε πει και στο thread του ερωτοκριτου και στον Γ.Στριντζη, η strintzis φοβουμενη οτι δεν θα της εβγαινε η μετασκευη του ερωτοκριτου, τον πουλησε στις μινωικες με ανταλλαγμα το (μελλοντικο) superferry και μετρητα.

τα υπολοιπα τα ξερετε. το 1992 ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο (με ενα επεισοδιακο τριημερο του αγιου πνευματος στο περαμα:D) και αφου εκανε τρεις βδομαδες πατρα ancona μετα τη μετασκευη. τελος 1992 βαφεται ασπρο. αρχες του 93 καθεται 2 μηνες στην πατρα για τις επισκευες των στριντζοβαπορων και απο το μαρτιο ως τον οκτωβριο μενει swansea cork. ξανα ελλαδα για ακινησια και επισκευες των strintzoβαπορων. απο το 95 ερχοταν ελλαδα μονο γεναρη φλεβαρη για επισκευες.

αρχες του 99 η strintzis (lines παντα) πουλησε την εταιρεια swansea cork ferries και τα δικαιωματα στα λιμανια. αρχικη προθεση ηταν το πλοιο να ενισχυσει τη γραμμη της βενετιας ως superferry kerkyra (ειχαν κυκλοφορησει και τα πρωτα φυλλαδια ετσι). τελικα οι νεοι ιδιοκτητες της swansea cork ζητησαν να παραταθει η ναυλωση του και εμεινε πανω αλλον εναμισυ χρονο.

τελη του 2000 ερχεται ελλαδα, αντικαθιστα λιγο το bridge κανει την ετησια του και μετονομαζεται σε Blue Aegean. το μαρτιο αντικαθιστα το blue star ithaki στην παροναξια, μετα πηγαινει στη ραφηνα να αντικαταστησει το superferryII για την ετησια του. το πασχα εκανε μερικα δρομολογια απο πειραια και μετα το πασχα ξανα ραφηνα για να παει το superferry II κυλληνη αργοστολι για να κανει το ionian sun την (τελευταια του) επισκευη. το καλοκαιρι του 2001 απο πειραια συροτηνομυκονια με οχι τοση επιτυχια (τα ειπαν τα παιδια παραπανω). οκτωβριο του 2001 αφηνει τον πειραια, κανει την επισκευη του bridge, ερχεται πατρα και κανει την επισκευη του κεφαλονια και μετα πωλειται στην swansea cork ferries και ξαναγινεται superferry για αλλα 4μιση χρονια.

παρολο που στην ελλαδα εμεινε μονο 2 σαιζον και καποιους χειμερινους μηνες, περασε απο ολες σχεδον τις γραμμες της αδριατικης (πλην bari νομιζω), περασε απο τα φιλετα της αττικης (ανδρο τηνο μυκονο, συρο τηνο μυκονο, παρο ναξο θηρα), περασε και απο την κεφαλονια και το θιακι, αλλα απο ολες τις γραμμες περασε σε λαθος timing.

αρχες του 1994 ειχε ακουστει οτι η εταιρεια σκεφτοταν να στειλει το Ionian Sun στο Cork (ειχε γινει και το 1990 αυτο) και να φερει το Superferry στη σαμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΟ 1993 ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΔΩΔΕΚΑΝΝΗΣΑ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ -ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ- ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ...ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΣΑΡΩΣΕΙ...ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΣΤΡΙΝΤΖΑΙΩΝ (ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ):o

Share this post


Link to post
Share on other sites
p100 εξακολουθει να ειναι δεμενο ή ειχαμε καμια αλλη εξελιξη;

Από ότι έχω μάθει λύθηκαν τα μηχανικά προβλήματα και έχει ξεκινήσει πάλι τα δρομολόγια του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παλι καλα π100, γιατι το εβλεπα να πηγαινει κατα ινδια:(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερωτηση μικρου ασχετου. Το πλοιο ειχε χειριστηρια στις βαρδιολες ή ηταν απο τα κλασικα γιαπωνεζικα που ειχε μονο στο κεντρο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καϊκάκι όταν ήρθε Ελλάδα δεν είχε καθόλου χειριστήρια στις βαρδιόλες παρά μόνο κέντρο, είχε όμως το bow thrust φορητό με καλώδιο που ο άρχοντας κρατούσε στο χέρι.

Όταν την επόμενη χρονιά την έκανε για μέρη πέτσικα είχε και ενα ζευγάρι χειριστήρια στην αριστερή βαρδιόλα μόνο, αφού αριστερά έπεφτε και στα δύο λιμάνια εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η Swansea Cork Ferries ανακοινωσε οτι το Supeferry εχει πουληθει και οτι τα δρομολογια της εταιρειας στην γραμμη Swansea - Cork θα σταματησουν απο τον Οκτωβρη, θα συνεχισθουν ομως μολις βρει η εταιρεια καινουριο πλοιο(πιθανοτατα τον εεχομενο Μαρτιο).
Με καθυστέρηση 2 ετών:rolleyes:... λέγεται ότι ο αντικαταστάτης θα είναι το JULIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα αποτελέσματα 2009 της ΑΤΤΙΚΑ (σελ 110-111) μιλάει για απαιτήσεις των αγοραστών του BLUE AEGEAN, διαιτησίες, αποζημιώσεις κλπ. Μήπως κανένας γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο γι' αυτή την υπόθεση?

Share this post


Link to post
Share on other sites
εκτελει δρομολογια μεταξυ Jeddah-Suakin(170μιλια) ως φορτηγο

Μετακoμισε στην γραμμη του ΛΥΚΟΜΗΔΗ αλλα κανονικα,ως ferry.Τελευταια του φωτογραφια που βρηκα,ειναι την πρωταπριλια στην Σαφαγα.

Παρακατω ενα βιντεακι με τους εσωτερικους του χωρους, με λαθος ονομα ομωςwink.png.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βαπόρι συνεχίζει δυνατό και ακμαίο κατά τα φαινόμενα, έχει όμως ξεπέσει χειρότερα από τη Safaga. Εκτελεί πια δρομολόγια μαζί με το Mawaddah(πρώην King Minos) ανάμεσα στη Jeddah και το Sawakin(στα αραβικά νομίζω Digna) του Σουδάν. Τα δρομολόγια είναι νυχτερινά με πρωινή άφιξη(μετά τις 10 εννοώντας) στον προορισμό και εκτελούνται απ' όσο έχω δεί με ταχύτητες 14 μιλίων. Αυτό κι αν είναι ταξίδι-εμπειρία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειχε παρει το ονομα ionian star, οταν ηρθε στην ελλαδα, πριν ξεκινησει η μετασκευη του;

Share this post


Link to post
Share on other sites

καποια ξενα sites αναφερουν οτι πηρε το ονομα για λιγους μηνες το 1991. 

ΥΓ: ηξερα οτι ειχε ερθει για τις μινωικες και θα ονομαζοταν ερωτοκριτος

αλλα οχι οτι σκοπευαν να το ονομασουν ionian star

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...