Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φοβάμαι πως το fund θα έχει πολύ λιγότερη ανοχή στην ΑΝΕΚ από ότι είχε η Εθνική τράπεζα.
Αρα η διοίκηση της εταιρείας θα πρέπει να αρχίσει ξανά με κάποιο τρόπο να εξυπηρετεί το δάνειο ή βλέπω το fund του εξαδέλφου Τσακαλώτου να βγάζει τα πλοία σε πλειστηριασμό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην το φοβάσαι.., πες το με σιγουριά.
Τα fund κοιτάνε πρώτα να αυγατίζουν τα λεφτά, και μετά τα υπόλοιπα. Θα βάλουν την θηλιά στην ΑΝΕΚ και ο Θεός βοηθός. Αν τα καταφέρει η ΑΝΕΚ, αφενός θα επιβιώσει η εταιρία, και αφετέρου θα βγάλει το fund χρήματα. win-win καταστάσεις που λένε. Αν δεν τα καταφέρει η ΑΝΕΚ, θα βγουν τα ασημικά της στο σφυρί (με πρώτο στη λίστα το Ελυρος) για εκποίηση με σκοπό να κερδίσει χρήματα το fund. Εδώ το win πάει μόνο στο fund.
Δυστυχώς βλέπω πως μόλις τοποθετήθηκε η κλεψύδρα στο τραπέζι.
Κρίμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Agaios said:

ANEK LINES γιατί πραγματοποιεί όλα τα δρομολόγια με σταθερές ταχύτητες και χρόνο χειμώνα-καλοκαιρι(όχι σαν τις Μινωικές) και έχει διαχειριστεί άψογα δύσκολες καταστάσεις (olympic champion και πέρσι Ελ.Βενιζελος).

Όχι και τόσο σταθερή. Και δεν είναι τωρα το θέμα με το Βενιζελος, αλλά και το καλοκαίρι

On 12/18/2019 at 11:12 PM, MILTIADIS said:

Τις εχει μονιμοποιησει τις χαμηλες ταχυτητες και μαζι μ αυτες και τις καθυστερησεις ο Βεν.Καθημερινα μαζευει 1 ωρα αργοποριας για πλακα.

 

On 12/23/2019 at 2:42 AM, MILTIADIS said:

Και χθες δεν τα πηγε και πολυ καλα.Εδεσε λιγο μετα τις 8 αντι για 6:30.

Όσο για τα θεματα Βενιζελος-Τσαμπιον, εκτος οτι συνβησαν σε διαφορετικα ετη, καλώς ή κακώς έχει....εμπειρία απο τα υπόλοιπα 3 συμβάντα, και στο θέμα διαχείρισης τους αλλά και στο θέμα επίλυσης των ασφαλιστικών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυσκολεύουν τα πράγματα για τον Έλυρο:

Ανοίγει η διαδικασία για την επόμενη ημέρα της ΑΝΕΚ

Συναντήσεις της Cross Ocean με τους υπόλοιπους πιστωτές της Ακτοπλοϊκής. Πόσο αγόρασε τα δάνεια της ΑΝΕΚ από την Εθνική η Cross Ocean, μαζί με το ενέχυρο επί του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου ΕΛΥΡΟΣ.
 

Quote

Η Cross Ocean αγόρασε από την Εθνική χαρτοφυλάκιο απαιτήσεων από ναυτιλιακά δάνεια συνολικού ύψους 262 εκατ. ευρώ, με τίμημα που ανέρχεται περίπου στο 50% της καθαρής λογιστικής αξίας του χαρτοφυλακίου. 

Μεταξύ των δανείων που μεταβιβάστηκαν, συμπεριλαμβάνονται και χορηγήσεις της Εθνικής προς την AΝEΚ, συνολικού ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για α) ένα διμερές δάνειο ανεξόφλητου υπολοίπου περίπου 42 εκατ. ευρώ, με πρώτη υποθήκη επί του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου ΕΛΥΡΟΣ, β) τη συμμετοχή (16-17 εκατ. ευρώ) της Εθνικής στο κοινοπρακτικό των 220 εκατ. ευρώ καθώς και γ) μετατρέψιμες ομολογίες ύψους 2 εκατ. ευρώ επί ΜΟΔ συνολικού ύψους 22 εκατ. ευρώ. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Cross Ocean αποτίμησε στην προσφορά της τα δάνεια της AΝEΚ στα 37 εκατ. ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερα, δηλαδή, από το 50% της ονομαστικής αξίας. Το fund, με όπλο την πρώτη υποθήκη επί του ΕΛΥΡΟΣ, λογικά θα επιδιώξει μια γρήγορη λύση αποεπένδυσης, που θα του εξασφαλίζει απόδοση. 

Η υπογράμμιση δικιά μου.
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2002782/anoigei-h-diadikasia-gia-thn-epomenh-hmera-ths-ane.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

H ΑΝΕΚ LINES, φιλοξένησε στο πολυτελές πλοίο «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», στην προβλήτα Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά, την Κυριακή 12 Ιανουαρίου, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρητικών Σωματείων. Εκατοντάδες μέλη της Ομοσπονδίας, εκπρόσωποι κρητικών σωματείων και τοπικών φορέων, ανταποκρίθηκαν με χαρά στο κάλεσμα της ΠΟΚΣ, που για 16η συνεχή χρονιά επέλεξε την ΑΝΕΚ LINES για το ετήσιο ραντεβού της κοπής της αγιοβασιλόπιτας του Συλλόγου

Η ΑΝΕΚ LINES φιλοξένησε την Κυριακή 19 Ιανουαρίου, για μία ακόμα χρονιά, με εξαιρετική επιτυχία, τη μεγάλη ετήσια εκδήλωση της «Παγκρητίου Ενώσεως». Στο πλοίο «ΚΡΗΤΗ ΙΙ», «επιβιβάστηκαν» περισσότεροι από 1.000 Κρήτες και φίλοι της Κρήτης, ανάμεσα στους οποίους υπουργοί, βουλευτές, πολιτικοί, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, πολιτιστικών σωματείων και φορέων, απολαμβάνοντας μια μοναδική γιορτή και την ξεχωριστή φιλοξενία των ανθρώπων της ANEK LINES.

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Nikos_Chania said:

Να πηγαινε και με καλη ταχυτητουλα ομως ε; οχι μονο πατώματα και μπουλμέδες. Ρίχνουμε κανα φραγκο και στο μηχανοστάσιο που και που.

Σε ποιο από τα δύο αναφέρεσαι? Το μεν αν ανοίξει θα πνίξει τον Ελυρο και το δε 21 ήταν η μέγιστη ταχύτητα του από κατασκευής. Οπότε τα 17, 18,19 δεν είναι άσχημα. Τώρα αν σου φαίνονται λίγα πάω πάσο αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι μια χαρά βαπόρι. Επίσης στη Κρήτη δε θα έπρεπε να έχετε παράπονο γιατί πάντα είχατε από τα καλύτερα βαπόρια. Αν ήσουν εσύ στη διοίκηση της ΑΝΕΚ θα είχες το Σπιριτ, το Τσαμπιον η τον Ελυρο στη Κρήτη η Αδριατική? Αυτά έχει αυτά κάνει.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναφερομαι στο Ελ. Βενιζέλος. Καλες οι ανακαινίσεις, αλλα μηχανικά πάσχει εδώ και χρόνια.

Αν ειναι καλά οι 15κομβοι, τότε να πληρώνουμε εισιτήριο για 15 κομβους και αντιστοιχα να προσαρμοσει η εταιρεία τα ωραρια της και να λεει εγω το δρομολογιο το κανω σε 10+ ώρες κι οχι 9.

Έχουμε παραπονο διοτι κάποιοι απο εδώ έδωσαν πολλά για να έχουν μια εταιρεία δικιά τους. Πλέον, οι κόποι του που γίναν χρηματα και η εταιρεία ανδρωθηκε φτιάχνοντας νεα και συγχρονα βαπορια, γινονται τερψη των ιταλών αφήνοντας στα Χανιά ότι περισσεύει στην κυριολεξία. 

Είναι προσβλητικό για μένα να βλέπω να με κοροιδεύουν φέρνοντας χειμωνα τον Ελυρο και το καλοκαιρι βουρ για έσοδα στο Αλγέρι, που πλεον και ο χειμωνας παει περιπατο με τις τραμπες της Αδριατικής.

Το Ελυρος χτίστηκε για τα Χανια, τετοια βαπορια εχει αναγκη η γραμμή. Γραμμικά μετρα και κρεββατια.

Το Βενιζελος υστερεί σε γραμμικά και σε ταχύτητα. Την κατασταση σωζει στα γραμμικα το γκαλαξυ αλλα η ΑΝΕΚ χανει το παιχνιδι με σταθερό ρυθμό. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτον τα 15 που τα είδες? Αυτή τη στιγμή ανεβαίνει με 17.5 για Πειραιά.. 

Δεύτερον το ότι η ΑΝΕΚ έγινε μετά το ναυάγιο του Ηρακλείου ως λαϊκής βάσεως  εταιρείας δε σημαίνει ότι είναι και σήμερα..οπότε δεν ειναι τα δικά σου λεφτά..Οπως σου είπα πριν αν ήταν όντως τα δικά σου λεφτά δε νομίζω να άφηνες ούτε μια καλή ναύλωση στην Αλγερία ούτε θα τράβαγες τα καλά σου βαπόρια από μια γραμμή που θα σου φέρει περισσότερα λεφτά γιατί θα αισθανόσουνα πατριώτης.. Στο επιχειρην δε χωράει ούτε το συναίσθημα ούτε ο τοπικισμος..Ελεύθερη αγορά είναι αν δε θες δεν ταξιδεύεις με ΑΝΕΚ.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ναύλωση στην Αλγερία δεν είναι επιλογή της εταιρείας, ούτε η ΑΝΕΚ εισπράττει κάτι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την είσπραξη της ναύλωσης ξεχρεώνονται χρέη προς της τράπεζες.

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι δεν είναι επιλογή της εταιρείας ούτε ότι δεν εισπράττει. Απομειώνει τα χρέη της. Ακόμη και αν δεν μπαίνει στην πραγματικότητα ουτε δολλάριο ή ευρώ "ζωντανό" στα ταμεία της, στα βιβλία θα εμφανίζονται τα έσοδα της ναύλωσης (και το έξοδο της αποπληρωμής).

Share this post


Link to post
Share on other sites

επι της ουσιας εχει δικιο ο @lostromos.  επι της διαδικασιας ο @pathfinder.  η ανεκ μονο που θα το βαλει το χειμωνα αποφασιζει

On 7/17/2018 at 6:20 PM, proud_ionian said:

το ελυρος μονο στα χαρτια ειναι δικο της. τις αποφασεις τις παιρνουν ξενες τραπεζες.

 

On 9/13/2019 at 10:21 AM, Orestis said:

Στην πώληση των δανείων της ΑΝΕΚΑΝΕΚ 0,00%, προχωρά η Εθνική Τράπεζα[...] 

Πρόκειται για τη συμμετοχή της Εθνικής στο κοινοπρακτικό των 220 εκατ. ευρώ και στο μετατρέψιμο ομολογιακό των 22 εκατ. ευρώ,

 

On 9/13/2019 at 12:14 PM, MILTIADIS said:

Με πρωτη υποθηκη επι του ΕΛΥΡΟΣ εναντι 42 εκατ. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2020 at 12:29 AM, Nereus said:

Πρώτον τα 15 που τα είδες? Αυτή τη στιγμή ανεβαίνει με 17.5 για Πειραιά.. 

Δεύτερον το ότι η ΑΝΕΚ έγινε μετά το ναυάγιο του Ηρακλείου ως λαϊκής βάσεως  εταιρείας δε σημαίνει ότι είναι και σήμερα..οπότε δεν ειναι τα δικά σου λεφτά..Οπως σου είπα πριν αν ήταν όντως τα δικά σου λεφτά δε νομίζω να άφηνες ούτε μια καλή ναύλωση στην Αλγερία ούτε θα τράβαγες τα καλά σου βαπόρια από μια γραμμή που θα σου φέρει περισσότερα λεφτά γιατί θα αισθανόσουνα πατριώτης.. Στο επιχειρην δε χωράει ούτε το συναίσθημα ούτε ο τοπικισμος..Ελεύθερη αγορά είναι αν δε θες δεν ταξιδεύεις με ΑΝΕΚ.. 

Ελευθερη αγορά, γι αυτο ταξιδεύω με Μινωικές, Aegean και Skyexpress.

Δεν ειχα ποτέ μερίδιο στην Ανεκ και δεν με απασχολεί. Με απασχολεί που α) η ανεκ η ιδια "πουλαει" το παραμυθι της μεγαλης χανιωτικης εταιρειας και β) που οι ιδιοι, ντε φακτο, χαμενοι μέτοχοι της ανεκ συνεχίζουν να υποστηριζουν το ιδιο παραμυθι της εταιρείας τους αρνουμενοι να παραδεχθουν οτι δεν ειναι πια μια εταιρεία λαικης βασης και οτι ειναι ξεκαθαρα επιχειρηση που προσβλεπει στο κερδος.

Οοοοταν παραδεχθουν ολα αυτα, τοτε θα δεχθω το βενιζελος και τα κρητη γιατι θα πω οτι η ανεκ είναι μία ακομα επιχείρηση που δραστηριοποιείται στα Χανιά.

Δεν θα αφηνα καμία καλή ναύλωση. Θα φρόντιζα να έχω τα μέγιστα κέρδη, να εξυπηρετώ όπου η χασούρα είναι λιγότερη και να φεύγω από όπου χάνω. 

Συνεπώς, προσωπικά σαν Νίκος δεν έχω τίποτα από όσα ανέφερες. Αντικατόπτρισα την πραγματικότητα στην κοινωνία των Χανίων και της Κρήτης γενικότερα.

ΥΓ: δεν θα μαλώσομε για τα 15 ή 17.5 ή 18.2. Είναι το ίδιο κοροιδία όταν το δρομολογιο 8.5ωρών θέλει 19 κομβους ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρώτο βήμα για την απόκτηση του ελέγχου της ΑΝΕΚ έκαναν οι πιστώτριες τράπεζές της, μαζί με το fund Cross Ocean καθώς, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Euro2day.gr, άσκησαν το δικαίωμα μερικής μετατροπής ομολογιών, ενισχύοντας (Πειραιώς) ή αποκτώντας μετοχική θέση στην ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Ένα σχεδόν χρόνο μετά το πρώτο τους τελεσίγραφο, Πειραιώς, Alpha Bank, Τράπεζα Αττικής και το fund Cross Ocean, το οποίο απέκτησε, μεταξύ άλλων, τις μετατρέψιμες ομολογίες ΑΝΕΚ της Εθνικής Τράπεζας, προχώρησαν σε μερική εξάσκηση του Μετατρέψιμου Ομολογιακού Δανείου (ΜΟΔ).

Οι κάτοχοι των ομολογιών έκαναν χρήση του όρου αυτόματης -μερικής- μετατροπής καθώς συνέτρεχε η προϋπόθεση αρνητικών ιδίων κεφαλαίων. Η ΑΝΕΚ έκλεισε το 2018 με ζημιές μετά από φόρους 13,3 εκατ. ευρώ και αρνητική καθαρή θέση σε επίπεδο ομίλου (8,9 εκατ. ευρώ) και εταιρείας (7,8 εκατ. ευρώ). Ταυτόχρονα, δεν μπόρεσε να εξυπηρετήσει τον μακροπρόθεσμο δανεισμό της (σ.σ. δεν κατέβαλε πληρωτέα δόση δανείου), με αποτέλεσμα να παραβιαστούν όροι των δανειακών της συμβάσεων.

Μετά τη μερική εξάσκηση του ΜΟΔ, η καθαρή θέση της ΑΝΕΚ διαμορφώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, στα επίπεδα των 3 εκατ. ευρώ, χωρίς να συνυπολογίζονται οι επιδόσεις του 2019, καθώς δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμη οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις.

Το Δ.Σ. της Ακτοπλοϊκής θα πρέπει να συνεδριάσει για να εγκρίνει την αύξηση κεφαλαίου από τη μερική μετατροπή του ΜΟΔ, κάτι που προς το παρόν δεν έχει συμβεί. Οι τράπεζες, πάντως, με βάση τις γνωμοδοτήσεις των νομικών τους τμημάτων, θεωρούν το γεγονός τετελεσμένο.

Το «μπλοκ» των πιστωτών, μετά την εξάσκηση, κατέχει ποσοστό υψηλότερο από αυτό της Αμαλίας- Αναστασίας Βαρδινογιάννη, αδερφής του ισχυρού άνδρα της ΑΝΕΚ Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη. Η κα Βαρδινογιάννη, πριν την μετατροπή και την απίσχναση (dilution) που προκάλεσε, κατείχε το 26,62% της ΑΝΕΚ και η Πειραιώς το 24,17%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Αττικα τη ρωτησες; :DΠοσα δανεια να φορτωθει πια κ αυτη..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και όλο αυτό ίσως θα έπρεπε να παει στην γωνία του κουτσομπόλη βάση λογικής και επιτροπής ανταγωνισμού δεν νομίζω ότι είναι δυνατόν η Αττικά να αποροφησει την ΑΝΕΚ. Πιθανότερο είναι να καταλήξει στον Γκριμάλντι σε μια τέτοια περίπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχει λογικη.;)

η τραπεζα πειραιως εμπλεκεται μεχρι τα μπουνια και στις δυο εταιριες. θεμα ανταγωνισμου δεν υπαρχει ή αν θελετε υπαρχει σε πολυ μικροτερο βαθμο απο οτι υπηρχε με την εξαγορα της hellenic, μιας και η ΑΝΕΚ ειναι ηδη δορυφορος της attica, μεσω της κοινοπραξιας.

για τα φεσια υπαρχουν πολλα νομικα εργαλεια

αυτα με τα σεναρια. πιστευω οτι μεσα στο 2020 θα τρεξουν γρηγορα οι εξελιξεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα ειναι τι θα ειχε να κερδισει απο μια τετοια κινηση.Εναν απαρχαιωμενο στολο με μολις 3 συγχρονα πλοια(εκ των οποιων το ενα αμφιβαλω αν θα καταφερει να βγαλει τους επομενους μηνες κοντα μας),κοινες γραμμες/πελατολογιο και διπλασιασμο δανειακων υποχρεωσεων.Ακομα και με γενναιο κουρεμα θα ειναι και παλι πολυ ψηλα για να τον αντεξει η με αγνωστη μελλοντικη διοικηση Αττικα η μητρικη της οποιας εχει ηδη να λυσει τα δικα της προβληματα.

Η Hellenic ηταν μια εντελως αλλη περιπτωση και εξαγοραστηκε επειδη αν αυτο δεν γινοταν θα την εξαγοραζε καποιος αλλος ο οποιος θα δημιουργουσε προβλημα. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δεις πως ταιριάζει το έργο θα σου πω και ένα άλλο σενάριο.. Σκέφτηκες ότι η Hellenic πουλήθηκε γιατί πλησίαζε η ξερα? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός από την μερική μετατροπή του ΜΟΔ από τις τράπεζες, η πλευρά Βαρδινογιάννη κινδυνεύει να χάσει και το σύνολο των μετοχών που κατέχει στην εταιρεία.

Quote

Διαγωνιστική διαδικασία για δάνεια, που έχει λάβει ή έχει εγγυηθεί η εταιρεία ΒΑΡΜΙΝ ΑΕΒΕ, συμφερόντων της Αμαλίας – Αναστασίας Βαρδινογιάννη, ετοιμάζεται να «τρέξει» η Eurobank.

Η τράπεζα έχει διερευνήσει, ήδη, το ενδιαφέρον επενδυτών, ενημερώνοντας ότι προτίθεται να «τρέξει» ταχεία διαδικασία για την πώληση συνολικής απαίτησης της τάξης των 90 εκατ. ευρώ.

Μια ματιά στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της ΒΑΡΜΙΝ ΑΕΒΕ αποκαλύπτουν τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία:

Η εταιρεία στο τέλος του 2016 εμφάνιζε αρνητικά ίδια κεφάλαια, πενιχρό τζίρο και χρωστούσε στην Eurobank ομολογιακό δάνειο ανεξόφλητου υπολοίπου 24,8 εκατ. ευρώ. Για το παραπάνω δάνειο η τράπεζα είχε προσημειώσεις επί 14 ακινήτων, ιδιοκτησίας της εταιρείας, συνολικού ποσού 17,9 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, για την εξασφάλιση των απαιτήσεων της Eurobank είχε συσταθεί ενέχυρο επί 50.000.000 μετοχών της ΑΝΕΚ, ιδιοκτησίας της ΒΑΡΜΙΝ ΑΕ.

Η ΒΑΡΜΙΝ είχε παράσχει, όμως, εγγυήσεις και για δάνεια, που έλαβε από την Eurobank κυπριακή εταιρεία (Sea Star;), συμφερόντων ενός μετόχου της. Το πρώτο δάνειο ανερχόταν σε 40,6 εκατ. ευρώ (αρχικό ποσό) και η Eurobank έχει προσημειώσεις επί 14 ακινήτων, ιδιοκτησίας της εταιρείας, για το ποσό των 10 εκατ. ευρώ.

Edited by Orestis

Share this post


Link to post
Share on other sites

κατα το euro2day, oι δανειστες ελεγχου ηδη, μετα τη μερικη μετατροπη, πολυ πανω απο το 33,4% (καταστατικη μειψηφια).

επισημως ομως δηλωνουν οτι λειτουργουν ανεξαρτητα (κανεις δεν πιανει μονος του το 33,4%), ωστε να μην αναγκασθουν εκ του νομου, να κανουν δημοσια προσφορα.

το μοντελο αυτο ακολουθηθηκε στη forthnet. νομιζω οτι το ειχαμε αναφερει παλιοτερα και σαν ενδεχομενη εξελιξη και για την ΑΝΕΚ (το να κανουν μεθοδευση ωστε να μην αναγκασθουν να προβουν σε δημοσια προσφορα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...