Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προσωπικά θεωρώ τα Κρήτη ιδανικά για τις ανάγκες της γραμμής για τη κοινοπραξία...

η ΑΝΕΚ τα παλιά χρόνια και η κοινοπραξία αργότερα ουδέποτε κατάφερε να κατάκτηση αξιόλογα μερίδια σε επιβάτες και ΙΧ.  ακομη κι όταν έβαζε πολυ ανώτερα πλοια... αντίθετα ακομη και τώρα εχει το μεγαλύτερο μερίδιο στα φορτηγά.

βεβαια μια ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό δεν θα έβλαπτε, αλλα θεωρώ ότι το οικονομικό αποτέλεσμα του πλοίου ειναι πολυ ικανοποιητικο

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τα αποτελεσματα εξαμηνου της ΑΝΕΚ μαθαινουμε οτι ο Αστεριωνας τελει υπο καθεστως μακροχρονιας ναυλωσης,με δικαιωμα αγορας.

Quote

Στις προσθήκες παγίων της περιόδου περιλαμβάνεται η αξία σύμβασης μακροχρόνιας ναύλωσης πλοίου,
με δικαίωμα αγοράς, η οποία πληρεί τα κριτήρια του ΔΛΠ 17 και αναγνωρίστηκε ως χρηματοδοτική μίσθωση. Ως
εκ τούτου, το εν λόγω πλοίο στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εμφανίζεται στα πάγια περιουσιακά στοιχεία,
ενώ η υποχρέωση που απορρέει από τη σύμβαση εμφανίζεται στις μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις
της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης. 

 

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση προς τον υπουργό ναυτιλίας:

«Οφείλετε να δώσετε εξηγήσεις για την ΑΝΕΚ, επειδή το Δημόσιο είναι βασικός μέτοχος και ασκεί έλεγχο μέσω εκπροσώπων στο ΔΣ»

erotisis.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

καποιος του την εδωσε ετοιμη. αποκλειεται να ξερει τοσες λεπτομερειες μονος του ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλες οι ερωτήσεις είναι πρωτότυπα αντεγραμμένες από δημοσιεύματα, οπότε και αυτή δε θα μπορούσε να διαφέρει. Αυτό δεν αλλάζει ότι ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για τα χρήματα και τα βαπόρια μας.😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

σιγα μην ασχοληθηκε ο νικολοπουλος λογω δημοσιευματων. καποιος του ανοιξε τα ματια ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενημερωση επιβατων για τις τροποποιησεις των δρομολογιων.

Quote

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω της απαγόρευσης απόπλου τα δρομολόγια των πλοίων μας θα διαμορφωθούν σήμερα Παρασκευή 30/11/18, ως ακολούθως:

F/B ELYROS
Αναχώρηση από Πειραιά στις 23:30 με άφιξη στα Χανιά στις 07:30

F/B KRITI II
Το πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά στις 23:30 με άφιξη στο Ηράκλειο στις 08:00

F/B ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ
Το πλοίο θα αναχωρήσει από το Ηράκλειο στις 23:30 με άφιξη στον Πειραιά στις 08:00

To F/B BLUE GALAXY θα αναχωρήσει κανονικά από την Σούδα στις 22:00.

Ευχαριστούμε

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H οικογένεια της ANEK LINES συγχαίρει τον Cpt. Ευστράτιο Κάβρο για μία ακόμα σπουδαία διάκριση στη διοργάνωση «Greek Shipping Awards 2018» της Lloyd's List οπού τιμήθηκε με το βραβείο "Ναυτικός της Χρονιάς"

Quote

Η κορυφαία διάκριση, το βραβείο «Ναυτικός της Χρονιάς» απονεμήθηκε για δεύτερη φορά στον Cpt. Ευστράτιο Καβρό της Αnek Lines, από τα «Greek Shipping Awards» της Lloyd's List, κατά την διάρκεια μίας λαμπρής τελετής, που πραγματοποιήθηκε, στην Αθήνα, την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου, παρουσία εκατοντάδων προσωπικοτήτων της ελληνικής & διεθνούς ναυτιλίας. Ο λόγος της βράβευσης αφορά στην ηγετική διαχείριση από τον cpt. Στράτο, της πυρκαγιάς στο ΕΓ/ΟΓ “ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» το περασμένο καλοκαίρι. Συγκεκριμένα, στις 28 Αυγούστου του τρέχοντος έτους ο Cpt. Καβρός ήταν στο πηδάλιο του επιβατηγού ΕΓ/ΟΓ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» της ΑΝΕΚ LINES με 875 επιβάτες και 140 μέλη πλήρωμα, όταν ξέσπασε πυρκαγιά τρεις ώρες μετά την αναχώρηση του πλοίου από τον Πειραιά, με προορισμό τα Χανιά. Στον Cpt. Καβρό πιστώνεται η απόφαση για την επιστροφή στο λιμάνι και η απολύτως επιτυχής αποβίβαση από το πλοίο των 1016 επιβαινόντων. Ο Cpt. Ευστράτιος Καβρός κατά την απονομή, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Νιώθω βαθιά συγκινημένος και είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ σήμερα. Αυτό το βραβείο δεν ανήκει μόνο σε μένα. Ανήκει σε όλο το πλήρωμα του «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»-σε όλους εκείνους που με τον επαγγελματισμό, το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και την απαράμιλλη αυταπάρνηση που επέδειξαν –ο καθένας από το πόστο του-, ανέδειξαν στην πράξη το μεγαλείο της ελληνικής ναυτοσύνης». Αξίζει να αναφερθεί, ότι ο Cpt. Καβρός έγινε ο πρώτος πλοίαρχος στον οποίο απονέμεται δύο φορές το Βραβείο Ναυτικός της Χρονιάς, από τα Greek Shipping Awards της Lloyd's List. Η πρώτη φορά ήταν το 2009, όταν ως πλοίαρχος του «ΕΛΥΡΟΣ» της ANEK LINES, ηγήθηκε του συντονισμού και της επιχείρησης διάσωσης 53 λαθρομεταναστών νότια της Μήλου, συνεπικουρούμενος από το “ΚΡΗΤΗ ΙΙ” και τον Cpt. Χαρ.Πετρά. Τα βραβεία, που αποτελούν πλέον θεσμό στο χώρο της ελληνικής ναυτιλίας, καθιέρωσε στην Ελλάδα εδώ και 15 χρόνια μια από τις παλαιότερες ναυτιλιακές εφημερίδες στο κόσμο, η Λονδρέζικη Lloyd’s List , η οποία ιδρύθηκε το 1734.

Η ANEK LINES, νοιώθοντας υπερήφανη για την σπουδαία διάκριση του Cpt. Ευστράτιου Καβρού, συγχαίρει τον πλοίαρχο για την βράβευσή του και ευχαριστεί από καρδιάς έναν προς έναν και όλους μαζί τους ανθρώπους της για τον επαγγελματισμό, την αποτελεσματική διαχείριση και την σημαντική συμβολή τους στην απρόσκοπτη διεξαγωγή των δρομολογίων & τη συνολική εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας.

ΑΝΕΚ LINES: Υπερήφανα συνεχίζουμε με πλώρη το μέλλον & σας κλείνουμε ραντεβού με την ελληνική φιλοξενία!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως κ να μην ειναι τελικα.Το θεμα ειναι πιο βαπορι θα τους δωσει η Ανεκ..το Βενιζελος ή το Ελυρος;,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά πρέπει να ειναι ενα joint κάλεσμα του λιμανιού της Αγ.Πετρούπολης στην Litinus που πρέπει να έχει να κανει και με κρητη μεσω real estate, την Primebulk (6 bulkcarrieriers) και την ανεκ.

Το αρχικο κειμενο μεταφρασμενο στα Ελληνικα μέσω google. Εκει που λέει Smolny , είναι το λιμάνι της Αγίας Πετρούπολης. Στο ρωσικο κειμενο φαινεται , googlαρετε και πάτε στο λιμάνι.

Quote

ύμφωνα με τα στοιχεία της Kommersant, η Smolny συζητά με τους Έλληνες επενδυτές τη δημιουργία μιας κοινής επιχείρησης για την έναρξη ναυτιλιακής εταιρείας επιβατικών μεταφορών στη Βαλτική. Αναμένεται ότι η πόλη θα έχει στην κοινή κλείδωμα ποσοστό επιχείρηση, και οι εταίροι θα προβλέπουν την πλοήγηση χειμώνα ice-class πλοίο, το οποίο θα συνδέει το λιμάνι της Αγίας Πετρούπολης «Marine Πρόσοψη» από το λιμάνι του Ελσίνκι, Στοκχόλμη και το Ταλίν, καθώς και να είναι σε θέση να εκτελέσει την κλήση στο Καλίνινγκραντ και στη Ρίγα.

(100% ιδιοκτησία Smolny) υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας με τις ελληνικές εταιρείες Anek Lines (εταιρεία πορθμείων), τον όμιλο Litinus (που ασχολείται με την κατασκευή ακινήτων) και την Prime Bulk (παρέχει υπηρεσίες συμβούλων και χειριστών) σχετικά με τη δημιουργία στην Πετρούπολη της ναυτιλιακής εταιρείας θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών. Το ζήτημα της δημιουργίας μιας κοινής επιχείρησης στην οποία η Smolny θα έχει 51% και ένας εταίρος θα φέρει το 49% στο διοικητικό συμβούλιο της Marine Facade μέχρι το τέλος του έτους, λέει μια πηγή Kommersant που συμμετείχε στις διαπραγματεύσεις. Σε ελληνικές εταιρείες, το αίτημα "Kommersant", που στάλθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, δεν έκανε σχόλια. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Litinus διαθέτει έκδοση ρωσικής γλώσσας του ιστότοπου και τα γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο νησί της Κρήτης και στο Κίεβο.
Δισεκατομμύρια θα χυθούν στον χειριστή των πορθμείων
Δισεκατομμύρια θα χυθούν στον φορέα εκμετάλλευσης πορθμείων

Η "Sea Facade" ανακοίνωσε σχέδια για τη δημιουργία ναυτιλιακής εταιρείας στην περιοχή στις αρχές του 2018 (βλέπε "Kommersant" από 04/20/2018), το λιμάνι ήταν έτοιμο να στείλει περίπου 600 εκατομμύρια ρούβλια γι 'αυτό. Σχεδιάστηκε η έναρξη λειτουργίας του νέου οχηματαγωγού στη Βαλτική Θάλασσα την εποχή του 2019 (ανοίγει τον Απρίλιο και λήγει τον Νοέμβριο). Σύμφωνα με τον Alexey Panfilov, εμπορικό διευθυντή της θαλάσσιας πρόσοψης, διατηρείται το χρονοδιάγραμμα για το άνοιγμα της γραμμής. Πρόσθεσε ότι η εσθονική γραμμή Tallink, η οποία είχε προηγουμένως συμμετάσχει σε διαπραγματεύσεις με την πόλη, δεν επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον για το σχέδιο, αλλά σκέφτεται να οργανώσει τις χριστουγεννιάτικες κρουαζιέρες το 2020.

Η ελληνική πλευρά είναι έτοιμη να παράσχει ένα πλοίο κατηγορίας πάγου για 2,5 χιλιάδες άτομα για την έναρξη χειμερινών κρουαζιέρων στη Βαλτική, λέει η πηγή της Kommersant, προσθέτοντας ότι ο φορέας εκμετάλλευσης θα έχει επίσης την ευκαιρία να οργανώσει τη μεταφορά αγαθών με κυλίνδρους. Το σύνολο του στόλου της Anek Lines διαθέτει εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων στη Μεσόγειο Θάλασσα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας της εταιρείας. Στο εγγύς μέλλον, λέει ο κ. Panfilov, η θαλάσσια πρόσοψη σχεδιάζει να διενεργήσει τεχνικό έλεγχο του σκάφους. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο επενδυτής προσφέρεται να εισέλθει σε μια νέα αγορά, όπου το εισόδημα προς τις ναυτιλιακές εταιρείες προήλθε από την πώληση κρουαζιερόπλοιων, υπηρεσιών συναλλάγματος, αφορολόγητων ειδών και άλλων εμπορικών και ψυχαγωγικών υπηρεσιών επί του σκάφους. Η πόλη είναι έτοιμη να αναλάβει τα έξοδα λειτουργίας για τη δημιουργία νομικής οντότητας, το άνοιγμα γραφείου και τη διεξαγωγή διαφημιστικής εκστρατείας. Αυτό θα απαιτήσει "αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ρούβλια", δηλώνει ο κ. Panfilov. Προηγουμένως, το "Sea Facade" εξέτασε άλλες επιλογές για τη λειτουργία του σκάφους: ναύλωση με σκάφος, ενοικίαση ή μίσθωση. Στη συνέχεια, η επένδυση στη δημιουργία εθνικού οχηματαγωγού υπολογίστηκε σε 8,4 δισεκατομμύρια ρούβλια, αλλά πρόκειται για αγορά πλοίου.

Θεωρείται ότι το πλοίο, το οποίο θα προσφέρει στην ελληνική πλευρά, θα πετάξει κάτω από τη σημαία της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ο λιμένας νηολόγησης θα είναι "Θάλασσα Πρόσοψη". Αυτό θα σας επιτρέψει να λάβετε παροχές σε φόρους και τέλη, λέει μια πηγή "Kommersant" στη μονάδα μεταφοράς Smolny. Μέχρι στιγμής, εξηγεί, πρόκειται μόνο για το επόμενο «κεφάλαιο στο βιβλίο» σχετικά με τη δημιουργία φορέα εκμετάλλευσης πορθμείων στην Αγία Πετρούπολη: οι διαπραγματεύσεις με την ελληνική πλευρά είναι μία από τις πιθανές επιλογές. «Οι Έλληνες εταίροι έχουν ανακοινώσει το ενδιαφέρον τους για το έργο, αλλά θα αξιολογήσει τις νομικές, οικονομικές και οικονομικές παραμέτρους της κοινοπραξίας. Στην πραγματικότητα, η συμφωνία προβλέπει μόνο για τη σύσταση της ομάδας έργου εργασίας. Το πιο πιθανό, αυτή η ομάδα δεν είχε χρόνο για να καταλήξουμε σε κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις για την επόμενη στο διοικητικό συμβούλιο ", αμφισβητεί ο συνομιλητής της Kommersant.

Τώρα από την Αγία Πετρούπολη στο Ελσίνκι, τη Στοκχόλμη και το Ταλίν διοχετεύεται το πλοίο Moby SPL της εταιρείας «Princess Anastasia». Χθες, η εταιρεία δεν σχολίασε τις πρωτοβουλίες της πόλης.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεδομενο και επιβεβαιωμενο πλεον το Βενιζελος ειναι το πλοιο που θα αναχωρησει για Ρωσια την ερχομενη ανοιξη με μακροχρονια ναυλωση και πιθανον κ με ξενο πληρωμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεπώς και σημαια ; η Έλληνες αξιωματικοί κΑι αλλες "λατσονες" στα χαμηλά ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ενδιαφέρον είναι με ποιο πλοίο θα τον αντικαταστήσει, αν θεωρήσουμε βέβαια,   δεδομένη , την κλασσική ναύλωση του Έλυρου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα Χανια το Κρητη 2 οπως εχει ζητηθει ηδη και για το Ηρακλειο σε περιπτωση που δεν παραταθει κατα ενα χρονο η ναυλωση του Κρητη 1 τον ερχομενο Μαρτιο θα παει το συγκεκριμενο.

Σε περιπτωση που συνεχιστει και του χρονου η ναυλωση του Κρητη 1ομως η Ανεκ ειτε θα πρεπει να ζητησει τη βοηθεια της Αττικα στο Ηρακλειο για 2ο πλοιο ειτε να κανει Πειραιας-Χανια-Ηρακλειο..😂

 

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορούσε να πάει στα Χανιά το Asrerion II ώστε να παρουσιαστεί ως καινούρια αγορά που ήρθε για τα Χανιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στην Αδριατική να καλύψει η Superfast το κενό.Τόσο καιρό η ΑΝΕΚ έχει 2 βαπόρια στην Ανκώνα και η Superfast έχει 1!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο «ΕΛΥΡΟΣ» της ΑΝΕΚ LINES η εκδήλωση-θεσμός της "Παγκρητίου Ενώσεως"

Quote

Στην ΑΝΕΚ LINES, πραγματοποιήθηκε για μια ακόμα χρονιά η καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση της "Παγκρητίου Ενώσεως". Το πλοίο της εταιρείας «ΈΛΥΡΟΣ», την Κυριακή 19 Ιανουαρίου, έριξε άγκυρα στον Πειραιά και φιλοξένησε εκατοντάδες Κρητικούς, με τη ζεστασιά και το χαμόγελο των ανθρώπων της εταιρείας, ντόπιες νοστιμιές και ξεχωριστά δρώμενα που συμπλήρωσαν την όμορφη γιορτή. Την ετήσια συνάντηση του μεγάλου Συλλόγου της Κρήτης, τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της εκκλησίας, του πολιτικού, στρατιωτικού και πολιτιστικού κόσμου του νησιού.

Ο κ. Γ. Μαριδάκης, πρόεδρος της "Παγκρητίου Ενώσεως", καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και ευχήθηκε σε όλους υγεία και ευτυχία και ένα όμορφο 2019, υπογραμμίζοντας: «Σήμερα, βρισκόμαστε ξανά όλοι μαζί πιστοί στο καθιερωμένο μας ραντεβού. Για μια ακόμα χρονιά ανταμώνουμε, ανταλλάζουμε ευχές, γιορτάζουμε με ήχους, εικόνες και γεύσεις από την πατρίδα. Γι` αυτό εδώ και χρόνια επιλέγουμε την φιλοξενία της ΑΝΕΚ LINES που περιβάλλει την ετήσια συνάντησή μας με φιλόξενη μέριμνα, έτσι όπως μόνο στην Κρήτη γνωρίζουμε ». Από την πλευρά της ΑΝΕΚ LINES, ο Πρόεδρος, κ. Γιώργος Κατσανεβάκης, ευχήθηκε σε όλους μια καλή και γεμάτη αισιοδοξία νέα χρόνια τονίζοντας ότι: «Για την ΑΝΕΚ LINES αποτελεί ιδιαίτερη τιμή, να υποδέχεται φίλους και συμπατριώτες. Με όσα μέσα διαθέτουμε, σας διαβεβαιώ εκ μέρους όλων μας, ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε κάθε ενέργεια που μας φέρνει πιο κοντά, κάθε πρωτοβουλία που αναδεικνύει όλα εκείνα που μας ενώνουν: την παράδοση, τις αρχές μας, την κληρονομιά μας, το νησί μας» Στη συνέχεια ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και με τη σειρά του ευχήθηκε σε όλους μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργικότητα. Μεταξύ άλλων τόνισε τη σημασία που έχουν για τη διατήρηση της παράδοσης, των τοπικών εθίμων αλλά και των ισχυρών δεσμών που ενώνουν όλους τους Κρήτες, εκδηλώσεις όπως της Παγκρητίου, δηλώνοντας υπερήφανος που τα πλοία της AΝΕΚ LINES, αποτελούν σταθερή επιλογή των Κρητικών.

Ο Λαογραφικός Όμιλος Αορείτης, με τους μικρούς και μεγάλους χορευτές του ξεσήκωσαν τον κόσμο με δυνατούς παραδοσιακούς κρητικούς χορούς. Η ΑΝΕΚ LINES πιστή στη δέσμευσή της να στηρίζει την τόπο συνεχίζει υπερήφανα με πλώρη το μέλλον!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης, την προσεχή Κυριακή 10/2 στις 11:30 η Ένωση Κρητών Σελίνου Αττικής "Η Έλυρος" θα κόψει εντός του Κρήτη ΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά την καθιερωμένη βασιλόπιτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/15/2019 at 8:35 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

 

7 hours ago, Nikos_Chania said:

Η αριστερή μηχανή του πλοίου πονάει, μιας και αυτή ειναι που βγάζει βλάβες.

 

με το δεξι μπηκε το 2019 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...