Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μηπως θα πρεπει πρωτα και να ιδρυθει η εταιρεια αυτη?Που σημαινει οτι εαν ειχε γινει θα ειχαν υπαρξει οι σχετικες ανακοινωσεις απο τις εμπλεκομενες εισηγμενες..Μηπως ειναι απλα ναυλωση με option αγορας σε εταιρεια του εξωτερικου με ενεργοποιηση του option σε 1-2 ετη?


edit:Γραψτε ακυρο στα προηγουμενα που ανεφερα.Με μια δευτερη αναγνωση της οριτζιναλ ανακοινωσης η οποια περιεχει μια κρισιμη λεξη καταλαβαινει κανεις περισσοτερα

 

και ακολούθως την σύναψη συμβάσεων μακροχρόνιας ναυλώσεως των

πλοίων.
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

sale and lease back λεγεται στα στεριανα (ή charter back).

παραμενει το ερωτημα παντως ποιος ειναι ο "αγοραστης". ειναι πραγματικη εταιρεια ή "ειδικου σκοπου" σαν και αυτες που μεταβιβασε η ακθιονα :P  τα δικα της

Link to comment
Share on other sites

Ποσα πληρωσανε να τα παρουν απο το Busan; 14εκ; ... Ηρθαν χωρις εσωτερικους χωρους και τα "ξαναφτιαξαν" με 7εκ και θεωρητικα τα πουλησαν 21εκ! Μαλιστα... 21-21=0!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν παντως αποδειχθει οτι ο αγοραστης/νεος ιδιοκτητης των Σοφ-Ορη θα ειναι η οποιαδηποτε Τραπεζα(Πειραιως)ετοιμαστειτε για γενικευμενη συρραξη γιατι δε νομιζω να μεινει μονο εκει αλλα μπορει να''αγορασει''και απο αλλες συμβεβλημενες :Dεταιρειες καποια καραβακια και μετα να τους ζηταει και τα..ναυλα.

θα πονταρα στο οτι ειναι καποια εταιρεια σχετιζομενη εμμεσως με τους πιστωτες της ΑΝΕΚ (οχι απαραιτητα μονο την πειραιως).

αν μαθαιναμε και ποσο ναυλο θα πληρωνει η ΑΝΕΚ θα ανοιγαν περισσοτερο τα ματια μας (πχ οσο οι ετησιοι τοκοι των 21εκ).

εκτος απο τα θετικα για την ΑΝΕΚ (μειωνεται κατα πολυ ο δανεισμος της, αλλα κρατα την εκμεταλλευση των πλοιων), εχουμε και τα αρνητικα.

τα πλοια ΔΕΝ της ανηκουν. αρκει να μην καταβληθει ο ναυλος για να χασει τα πλοια (και το οποιο κερδος απο την κοντραναυλωση)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 

Την 1η Αυγούστου 2014 ολοκληρώθηκε η πώληση των πλοίων «ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.» και «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» 

έναντι συνολικού τιμήματος € 21 εκατ. με το οποίο θα μειωθεί ισόποσα ο μακροπρόθεσμος δανει-
σμός της Εταιρείας. Ταυτόχρονα, συνάφθηκαν συμβάσεις μακροχρόνιας ναύλωσης των εν λόγω 
πλοίων με δικαίωμα επαναγοράς τους.

Οικονομικα αποτελεσματα σελιδα 10 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι προφανες οτι δεν μιλαμε για ναυτιλιακη εταιρεια αλλα για καποια off shore-σκια που δημιουργηθηκε απο τους πιστωτες για να κρυφτουν καποια χρεη κατω απ το χαλι.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στο επομενο 15νθημερο θα πραγματοποιηθει εκτακτη γενικη συνελευση με θεμα συζητησης την αυξηση του μετοχικου κεφαλαιου της εταιρειας.Λετε να δουμε κανεναν..στρατηγικο επενδυτη απο το εξωτερικο οπως εγινε στις Μινωικες και την Αττικα κι εδω περα?

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το ποιο πλοίο τελικά θα αντικαταστήσει το Έλυρος στα Χανιά καθώς και το αν αυτή η αλλαγή δημιουργήσει προβλήματα στην εταιρεία, αυτό που μένει είναι ότι τους τελευταίους μήνες η ΑΝΕΚ άλλαξε κατηγορία και σχεδόν όλα της τα πλοία που ναυλώνονται στην αλλοδαπή είτε γυρνούν άρον άρον είτε μαζεύουν ουκ ολίγα αρνητικά σχόλια.

 

Δεν είναι μόνο οι νεοεμφανισθέντες στην Αδριατική που δυσφήμισαν την Ελλάδα, είναι και οι παραδοσιακοί και μάλιστα από τους μεγάλους.

 

Χώρια που το τμήμα ναυλώσεων πάει από επιτυχία σε επιτυχία.

 

Φταίει η κρίση? 

Link to comment
Share on other sites

Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και τα ΚΡΗΤΗ τον περισσοτερο χρονο τον περνανε σε ακινησια και οταν ειναι να δρομολογηθουν ή να ναυλωθουν τους κανουνν μονο τα απαραιτητα.Οταν τα δρομολογουν στην Κρητη ειναι μια χαρα γιατι τα δρομολογια τους ειναι αρκετα χαλαρα και ξεκουραστα.Οταν τα ναυλωνουν και τους εχουν πιεσμενα ωραρια κλαταρουν (περυσι το ΚΡΗΤΗ Ι ενω ο ΒΕΝΙΖΕΛΟς και περυσι και φετος).Οταν τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ τον ναυλωναν στην tunisia ferries δεν εβγαζε προβληματα και ηταν ολα μια χαρα ηταν ομως σιγουρο πως θα ξαναναυλωθει την επομενη σεζον και για ενα αρκετα μεγαλο διαστημα ενω τωρα το ετοιμασαν στα γρηγορα για να φυγει με τα γνωστα αποτελεσματα

Link to comment
Share on other sites

Οι Ιταλοι ζητανε πισω ολα τα λεφτα που εδωσαν για τον Βενιζελο καθως σε ολα του σχεδον τα ταξιδια υπηρξε παραβιαση του συμφωνητικου ναυλωσης.
 
Ως προς τις βλαβες γενικοτερα,σαφως και φταιει η κριση και η οικονομικη κατασταση της Ανεκ.Απο την αλλη ολα αυτα τα πλοια που χαλανε ηταν εκτος επιχειρησιακου σχεδιασμου της εταιρειας και μονο με ναυλωση ειχαν ελπιδες να κουνηθουν απο το Περαμα.
 
Θυμαμαι παντως που οταν ειχε πει ο Γκριμαλντι πριν 1 χρονο να πανε ολα αυτα τα πλοια για σκραπ(Κρητη,Βενιζελος,Λατω)που φετος κι αν εβγαλαν ολα τους προβληματα,οι πιο πολλοι το πηρατε βαρεως. :lol: Ειμαι σιγουρος οτι τωρα η Ανεκ παρακαλαει να πιασει καλη τιμη εστω και ενα απο αυτα για να τα ξεφορτωθουν.
 

Μου κάνει όμως τεράστια εντύπωση πως ο ίδιος, ένας ανταγωνιστής της ΑΝΕΚ, αποφαίνεται ότι τρία συγκεκριμένα καράβια πρέπει να πάνε για scrap.
Έχει πληροφορίες ότι είναι προβληματικά ως προς την αξιοπλοϊα τους;

Φαινεται οτι του χαλαει τα σχεδια η ΑΝΕΚ και θελει να στειλει τα πλοια της ΑΝΕΚ για scrap!!!

Για τις σαβουρες του ομιλου που κυκλοφορουν στην Αδριατικη δεν αναφερθηκε ο Μανωλακης στη συνεντευξη.βαπορια 10ετιας προσφερουν αραγε καλυτερες υπηρεσιες στον επιβατη απο τα βασιλοβαπορα Κρητη και Βενιζελο;Αμφιβαλλω παιδια.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν μια γραμμή δεν πήγαινε καλά και έπρεπε το πλοίο να σταματήσει τα δρομολόγια.... έλεγαν ότι έβγαλε βλάβη το πλοίο.

Μήπως αντί για βλάβες στα πλοία έλεγαν ότι δήθεν έβγαζε βλάβη το πλοίο και σταμάταγαν τα δρομολόγια;

Είπαν ότι ο Βενιζέλος έβγαλε βλάβη. Θα φανεί σήμερα από την ταχύτητα που θα αναπτύξει στην διαδρομή Χανιά - Πειραιάς.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ εχει απο χρονια προβλημα με βλαβες των πλοιων της, ειδικα των παλιοτερων. καντε ενα τουρ στην ενοτητα βλαβες πλοιων πχ το 2008.

 

οι πολλες βλαβες μονο απο τυχη δεν ειναι, ειδικα οταν κατα συστημα δινονται προσωρινες λυσεις

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι μετοχες της εταιρειας εξακολουθουν να βρισκονται υπο επιτηρηση.

 

Και συνεχιζουν να βρισκονται σε επιτηρηση με προσπαθεια αρση αυτης...

 

«Σύμφωνα με το άρθρο 4.1.4.4 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με την από 04.04.2013 απόφαση του Δ.Σ. του Χ.Α. οι μετοχές της Εταιρείας υπήχθησαν στην «Κατηγορία Επιτήρησης» -βάσει του άρθρου 3.1.2.4 του Κανονισμού του Χ.Α.- λόγω του ότι οι ζημιές της χρήσης 2012 ήταν μεγαλύτερες από το 30% των ιδίων κεφαλαίων.

Η Διοίκηση του Ομίλου έχει προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες με στόχο την άρση του εν λόγω κριτηρίου υπαγωγής. Ήδη κατά τη χρήση 2013, η μείωση του λειτουργικού κόστους και η αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου του Ομίλου οδήγησε σε βελτίωση των αποτελεσμάτων. Η αναμενόμενη συμφωνία για την αναδιάρθρωση του μακροπρόθεσμου δανεισμού της Μητρικής, σε συνδυασμό με τις προβλέψεις για θετικό ρυθμό ανάπτυξης το 2014 και την ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης στην ακτοπλοΐα, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου και στην τρέχουσα χρήση. Τέλος, σημειώνεται ότι η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση της ΑΝΕΚ, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιουνίου 2014, έκανε δεκτή την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου για τη σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης εντός τριών μηνών με θέμα ημερησίας διατάξεως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας σε ποσό και με όρους που θα αποφασιστούν από την εν λόγω συνέλευση».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιο φτωχο απο ποτε το φετινο φυλλαδιο(και)της Ανεκ.Ενα τετρασελιδο αναδιπλουμενο εντυπο που γραφει μονο τα δρομολογια χωρις να εχει καμια φωτογραφια η' αναφορα στα πλοια της εταιρειας.Μαλιστα προχθες που ταξιδευα με το Κρητη 2 ολα τα διαθεσιμα ηταν στην Αγγλικη η' την Ιταλικη γλωσσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το χει η μερα σημερα φαινεται να μαθαινουμε αγοραστες. :D Τα Σοφοκλης και Λευκα Ορη λοιπον,που ολοι λεγαμε ποιος τα πηρε,τα αγορασε Γαλλικη τραπεζα συμφωνα με δημοσιευμα του cretavoice.Απο το ιδιο δημοσιευμα νομιζω οτι φωτογραφιζεται η δρομολογηση ενος εκ των δυο Σουπερφαστ στα Χανια...

 

Παράλληλα, πριν από ένα μήνα, η χανιώτικη εταιρεία έδωσε τα πλοία της σε γαλλικών συμφερόντων τράπεζα από την οποία στη συνέχεια τα ναύλωσε. Πρόκειται για τα «Λευκά Όρη» και το «Σοφοκλής Βενιζέλος». Όπως επισημαίνουν τραπεζικοί κύκλοι πρόκειται στην ουσία σαν ένα άτυπο δάνειο ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ

 

Στο πλαίσιο των στρατηγικών κινήσεων που κάνει είναι και η πρόσφατη συμφωνία με τον όμιλο Attica για την επέκταση της συνεργασίας στην κοινοπραξία που έχει με την θυγατρική Superfast Ferries ώστε να δρομολογηθεί και πλοίο της τελευταίας στα Χανιά, όπου δραστηριοποιείται έως τώρα αποκλειστικά η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

αγοραστές φαίνονται δύο ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες (Greek Maritime Companies) -μία γα κάθε πλοίο- ενώ η χρηματοδότηση τους έγινε απο την Natixis.

Είναι σαφές ότι πρόκειται για μια φόρμουλα αναχρηματοδότησης της Α.Ν.Ε.Κ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η ANEK LINES μετατρέπει πλοίο της σε καύσιμο LNG

 

Η ANEK LINES πρωτοπορεί με τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα : Archipelago-LNG για την χρησιμοποίηση  Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στην Ελληνική ναυτιλία.

 

Στο πλαίσιο αυτό η ANEK LINES  θα προετοιμάσει την μετατροπή ενός πλοίου της σε καύσιμο LNG.              

 

Η  Περιφέρεια Ν. Αιγαίου η ANEK LINES και άλλοι εταίροι υπέβαλαν και εγκρίθηκε το πρόγραμμα με γενικό τίτλο ‘’ Sustainable Maritime Transport with LNG between Greek mainland and islands in the Archipelagos (ARCHIPELAGO-LNG)’’ ( μτφ. : Βιώσιμη θαλάσσια μεταφορά με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο(LNG) μεταξύ των ελληνικής ηπειρωτικής χώρας και των νησιών του Αρχιπελάγους), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΤΕΝ-Τ  2014, από την Επιτροπή Μεταφορών της Ευρωπαϊκης Ένωσης.

 

Το Archipelago-LNG  είναι αποτέλεσμα πρωτοβουλίας που θέλει να δώσει μια νέα  προοπτική στην χρησιμοποίηση του Φυσικού Αερίου στην Ναυτιλία, στην ανάπτυξη της ναυπηγό-επισκευαστικής ελληνικής βιομηχανίας, στην ακτοπλοΐα και θαλάσσια μεταφορά στην Ανατολική Μεσόγειο, στην μείωση του κόστους των θαλασσίων μεταφορών, στην βελτίωση της προσβασιμότητας στη νησιωτική Ελλάδα με άμεσα οφέλη για τον τουρισμό και τις τοπικές κοινωνίες και φυσικά καθαρότερο περιβάλλον για όλους στο Αρχιπέλαγος του Αιγαίου.

 

Με την καθοδήγηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,  και τη συμμετοχή των εταίρων:

 

ANEK LINES

ΔΕΠΑ(Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου)

ΕΚΕΤΑ (Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας)

Νεωρίου Σύρου και

ΠΑΣΙΦΑΗ (Ναυτιλιακή εταιρία)

 

και με την εποπτεία των οργανισμών:

 

Υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών-Δικτύων

Υπουργείου Ενέργειας

Ελληνο-Γερμανικής Συνέλευσης

Νορβηγικού Νηογνώμονα

ΕΕΝΜΑ (Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων)

 

το Archipelago-LNG στοχεύει και φιλοδοξεί στην επιτυχή ολοκλήρωση τριών σταδίων:

 

Στην εκπόνηση Μελετών για την χρησιμοποίηση Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στη Ναυτιλία-Ακτοπλοΐα, μέσα από την υλοποίηση τριών μελετών:

 

Μελέτη από το Νεώριο Σύρου για τις ανάγκες και δυνατότητες του Νεωρίου στο ζήτημα των μετατροπών πλοίων, από την συμβατική καύση ντίζελ σε μετατροπή διπλού καυσίμου LNG/Ντίζελ

 

Μελέτες, από τις ναυτιλιακές εταιρίες ANEK LINES και ΠΑΣΙΦΑΗ, για μετατροπή σε καύσιμο LNG ενός πλοίου από την κάθε μία εταιρία.

Μελέτη από την ΔΕΠΑ, για τις ανάγκες και δυνατότητες προμήθειας LNG στα πλοία (Bunkering) στην Ελληνική πραγματικότητα.

Δεύτερο στάδιο είναι η έρευνα δύο μελετών από το ΕΚΕΤΑ που αφορούν:                                      

την καταγραφή πλήρους Περιβαλλοντικής Εκτίμησης για τη σχετική χρησιμοποίηση LNG στο Αρχιπέλαγος και στον Ελληνικό χώρο, γενικότερα  ως καύσιμο. Και

ένα πλήρες Επιχειρηματικό Σχέδιο (Business Plan) για την χρησιμοποίηση του LNG στις τοπικές θαλάσσιες μεταφορές  ανάμεσα στα νησιά και την ηπειρωτική χώρα .

 

Τρίτο και τελευταίο στάδιο, είναι η εφαρμογή των παραπάνω μελετών και συμπερασμάτων, με την παρότρυνση των εταίρων και των εποπτών-οργανισμών, προς τα αρμόδια υπουργεία, ώστε να υπάρξει η αναγκαία νομική αποτύπωση σε σχετικές υπουργικές αποφάσεις, νομοθετήματα, κλπ. Με τον τρόπο αυτό θα καλυφθεί, από την μια μεριά, το εθνικό νομικό κενό στη χρησιμοποίηση LNG στις Μεταφορές, στις Μετατροπές καυσίμου στη ναυτιλία, στην προμήθεια καυσίμου στα πλοία, ενώ από την άλλη μεριά, θα υλοποιηθούν οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και εναρμόνιση με το ευρωπαϊκό δίκαιο και τις οδηγίες.

 

Η επιτυχία του ARCHIPELAGO-LNG θα βοηθήσει αποφασιστικά τις επενδύσεις στον Ναυπηγοκατασκευαστικό κλάδο, στην ανάπτυξη και επένδυση στις υποδομές LNG στα νησιά και στην  ηπειρωτική χώρα, γιατί με την Επιστημονική-Μελετητική συμβολή του θα δώσει τα απαραίτητα εργαλεία για την εκπόνηση της σχετικής νομοθεσίας. Η ύπαρξη της είναι ο θεμέλιος λίθος για κάθε έναρξη οποιασδήποτε επένδυσης, δημόσιας ή ιδιωτικής. Χωρίς αυτές τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, δεν πρόκειται να γίνει καμία επένδυση στη χώρα στον τομέα του LNG λόγω του ελλειπούς νομικού πλαισίου αλλά και τεχνογνωσίας απαραίτητης για τις ομάδες ενδιαφέροντος του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (Δήμοι, Περιφέρειες, Υπουργεία, ακτοπλοϊκές και ναυπηγο-επισκευαστικές εταιρίες κ.α.) ανεξαρτήτως των καλών προθέσεων από όπου και αν προέρχονται.

 

Οι συμμετέχοντες στο ARCHIPELAGO-LNG πιστεύουν ακράδαντα, ότι η αυτονόητη ανάγκη νομικού εκσυγχρονισμού και μεταρρυθμίσεων, θα δώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα και το Έργο θα επιτύχει απολύτως τους στόχους του. Οι μελέτες θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια για την εκπόνηση και ψήφιση του απαραίτητου νομοθετικού πλαισίου και την  υλοποίηση σχετικών επενδυτικών στόχων με ίδρυση- επιχειρηματική λειτουργία υποδομών LNG  και μετατροπές συμβατικών πλοίων.

 

Τα πρώτα μηνύματα αποδοχής είναι ενθαρρυντικά για την επιτυχή έκβαση της προσπάθειας, ώστε η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί επιτέλους τη γεωγραφική της θέση στην Ανατολική Μεσόγειο και την έξοδο της Μαύρης Θάλασσας στο Αρχιπέλαγος του Αιγαίου, για την προμήθεια και χρήση καυσίμου LNG και τις αντίστοιχες μετατροπές πλοίων σε LNG. Φυσικά, αυτή η αποκτούμενη τεχνογνωσία θα είναι προστιθέμενη αξίας υψηλής σπουδαιότητας, για την εμπορική εκμετάλλευση της μελλοντικής τοπικής παραγωγής Φυσικού Αερίου.

 

Ο Προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο 1.146.180 Ευρώ , χρηματοδοτείται κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει διάρκεια μέχρι 31-12-2015.

 

Καινοτόμα για μία ακόμα φορά η ANEK LINES μέσα από τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα : Archipelago-LNG.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.146.180 Ευρώ είναι προφανώς το κόστος της μελέτης. Λογικά το κόστος μετατροπής θα είναι ανάλογο του πλοίου που θα επιλεγεί. Επειδή θα είναι μάλλον αρκετά παραπάνω θα είχε νόημα να αφορά άλλα πλοία πλην των δυο νορβηγικών?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...