Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΑΝΕΚ: Αγώνας για επαναλειτουργία ΔΑΝΕ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2005 07:00

ΣΕ ΑΓΩΝΑ δρόμου έχει υποδυθεί η διοίκηση της ΑΝΕΚ προκειμένου να αποκτήσει το πολύτιμο χαρτί το πιστοποιητικό ελευθεροπλοΐας για το πλοίο «Διαγόρας» της θυγατρικής της ΔΑΝΕ.

Η ΔΑΝΕ ανεδείχθη μειοδότης στο διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από το υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής πολιτικής με πρόσκληση που έστειλε το υπουργείο στην Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σάμος - Κως - Ρόδος με επιστροφή για την περίοδο από 15 Ιουνίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2005.

Η ΔΑΝΕ μειοδότησε με τίμημα 37.500 ευρώ ανά ταξίδι ενώ δύο ακόμη ακτοπλοϊκές εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, κατέθεσαν προσφορά ύψους 47.000 ευρώ ανά ταξίδι όσο και το ανώτατο τίμημα που είχε ορίσει το υπουργείο.

Ολες οι προϋποθέσεις λειτουργούν υπέρ της ΔΑΝΕ η οποία όμως προκειμένου τελικώς να λάβει την έγκριση από το υπουργείο Αιγαίου θα πρέπει να φέρει εκτός των άλλων απαιτούμενων εγγράφων και πιστοποιητικό ελευθεροπλοΐας το οποίο αναμένεται να εκδοθεί από το ΝΑΤ για το οποίο ωστόσο όπως σημειώνουν κύκλοι της ακτοπλοΐας και του ΥΕΝ μόνο οφέλη θα προκύψουν από την επαναλειτουργία του πλοίου.

Η διοίκηση της ΑΝΕΚ με την κίνηση αυτή κάνει μία ακόμη προσπάθεια προκειμένου να «νεκραναστήσει» τη ΔΑΝΕ, στην οποία συμμετέχει όπως είναι γνωστό με 41,87.

Αν η εταιρεία επαναλειτουργήσει η ΑΝΕΚ θα αποφύγει την εγγραφή σημαντικών ζημιών από τη συγκεκριμένη συμμετοχή κάτι που δεν απέφυγε με την περίπτωση της ΝΕΛ, όπου όπως εκτιμάται ενέγραψε ζημίες ύψους 12 εκατ. ευρώ περίπου.

Προκειμένου να στεφθεί από επιτυχία το εγχείρημα αυτό που ουσιαστικά απομένει μετά τη σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων είναι το πιστοποιητικό ελευθεροπλοΐας από το ΝΑΤ. Ωστόσο επισημαίνεται ότι το πλοίο «Διαγόρας» θα συνεχίσει και μετά την τυχόν επαναλειτουργία του να βρίσκεται υπό καθεστώτος κατάσχεσης.

www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΑΝΕΚ: Αύξηση κύκλου εργασιών και μείωση ζημιών

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2005 07:00

ΑΥΞΗΣΗ κύκλου εργασιών και μείωση ζημιών εμφανίζουν τα ενοποιημένα αποτελέσματα της ΑΝΕΚ του πρώτου τριμήνου του 2005 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2004.

Η ΑΝΕΚ σύμφωνα με τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις με βάση τα ΔΛΠ εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του 2005 κύκλο εργασιών ύψους 33.675.422 ευρώ έναντι 31.596.585 ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2004, σημειώνοντας μία αύξηση της τάξης του 6,7% περίπου.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 1.068.991 ευρώ έναντι ζημιών 2.539.288 στο πρώτο τρίμηνο του 2004, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα είναι ζημία ύψους 5.480.141 ευρώ έναντι ζημίας 6.226.308 ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2004.

Οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 297,5 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι που ήταν 300,086 εκατ. ευρώ.

Η καθαρή θέση μετόχων της εταιρείας είναι 89,462 εκατ. ευρώ έναντι 94,866 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2004.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΑΝΕΚ: Ανοίγει τη γραμμή Πειραιάς-Λεμεσός-Χάιφα με φορτηγά πλοία

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2005 07:00

ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ μεταφοράς εμπορευμάτων Πειραιάς- Λεμεσός -Χάιφα θα δραστηριοποιηθεί η ΑΝΕΚ, από τις επόμενες ημέρες αρχικά με ένα πλοίο και στη συνέχεια με δύο.

Κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι η συγκεκριμένη γραμμή η οποία λειτουργούσε και στο παρελθόν, όχι όμως ιδιαίτερα συστηματικά, θα αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρα για την επιχείρηση. Η ΑΝΕΚ γνωστοποίησε την πρόθεσή της αυτή με χθεσινή ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο. Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η «ΑΝΕΚ στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της αποφάσισε στη συνεδρίαση του δ.σ. της 02-08-2005 την ίδρυση Υπεράκτιας Εταιρείας με αντικείμενο τη διαχείριση πλοίων μεταφοράς εμπορευμάτων, για την ανάπτυξη και βελτίωση στον τομέα μεταφοράς αγαθών και προϊόντων, η οποία θα συνδέει το λιμένα του Πειραιά με το λιμένα της Λεμεσού (Κύπρος) και της Χάιφα (Ισραήλ) και τανάπαλιν. Η συμμετοχή της ΑΝΕΚ θα ανέρχεται σε 29.166,00 ευρώ ήτοι 70% του κεφαλαίου τής υπό ίδρυση εταιρείας».

Η ΑΝΕΚ, προτίθεται να βάλλει δύο πλοία (Ro-Ro) στη γραμμή εκ των οποίων το ένα θα είναι το «Aegean Pearl» του κ. Κωνσταντίνου Αγαπητού το οποίο θα το ναυλώσει από την εταιρεία του κ. Ααγαπητού, ενώ προτίθεται να αγοράσει ένα ακόμη πλοίο, δρομολογώντας δύο στη συγκεκριμένη γραμμή. Η αγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο. Επισημαίνεται ότι η ΑΝΕΚ έχει δρομολογήσει ένα ακόμη φορτηγό πλοίο του κ. Αγαπητού το Aegean Star στις γραμμές της Αδριατικής.

Στο έτος 2004 η ΑΝΕΚ προσέγγισε και τα λιμάνια της Βενετίας και του Μπάρι µε τη χρήση ναυλωμένων

πλοίων Ro - Ro για τη διακίνηση φορτηγών οχημάτων, δραστηριότητα η οποία συνέβαλε στο να αυξηθεί ο τζίρος εξωτερικού της εταιρείας σημαντικά κατά 15,7%.

Link to comment
Share on other sites

ενώ προτίθεται να αγοράσει ένα ακόμη πλοίο, δρομολογώντας δύο στη συγκεκριμένη γραμμή. Η αγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο.

Δηλαδή εξυγχρονίσαμε τόσο το στόλο μας με νέες αγορές πλοίων, που τώρα μπορούμε να πάρουμε και Ro/Ro για Κύπρο;

Επισημαίνεται ότι η ΑΝΕΚ έχει δρομολογήσει ένα ακόμη φορτηγό πλοίο του κ. Αγαπητού το Aegean Star στις γραμμές της Αδριατικής.

Τελικά αυτό το ΣΤΑΡ που διάολο δουλεύει; Αδριατική ή Κρήτη;

Link to comment
Share on other sites

Το Ετζιαν Σταρ θα πραγματοποιήσει τα πρώτα δρομολόγια στην γραμμή Κύπρου Χάιφας κ με το που τελειώνει το Πέρλ θα αναλάβει αυτό. Αντε την γλείτωσε την Πορτογαλέζική σημαία το Περλ, νεότερα θα σας πω σε λίγες μέρες!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με την κινηση των Βαρδινογιαννηδων προβλεπονται πολλες ανακαταξεις στην ΑΝΕΚ..!!

Ειναι γνωστη η παρουσια τους στα δρωμενατης εταιρειας..Ας ελπιζουμε οτι ο ομιλος θα συμβαλει στην βελτιωση της οικονομικης της εικονα γιατι απο του χρονου και μετα θα πρεπει να αρχιζει ο εκσυγχρονισμος του στολου της...

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο καιρό και ειδικά σήμερα η μετοχή της εταιρείας παρουσιάζει μεγάλη αύξηση (παραμένει βέβαια σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα) με πολύ μεγάλο όγκο συναλλαγών για τα δεδομένα της. Γνωρίζει κανείς αν συμβαίνει κάτι???

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως το καταστατικό της εταιρείας είναι τέτοιο, που κάποιος (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) δεν μπορεί να κατέχει ποσοστό μεγαλύτερο του 5% του μετοχικού κεφαλαίου. Δεν ξέρω κατά συνέπεια που μπορεί να οδηγήσει μία τέτοια κίνηση. Ισως να προσπαθεί να ελέγξει τη μετοχική σύνθεση και κατά συνέπεια το ΔΣ όδο περισσότερο μπορεί... Με επικεφαλής την γνωστή οικογένεια θα προκόψει η ΑΝΕΚ...

Link to comment
Share on other sites

Ο περιορισμός του 5% υπήρχε στην ΑΝΕΚ και στις άλλες εταιρίες λαικής βάσης πρίν την είσοδό τους στο Χρηματηστήριο. Από τη στιγμή που εισέρχονταν όμως στο ΧΑ αυτός ο περιορισμός διαγράφεται...Αλλωστε αν θυμάμαι καλά το πρώτο καιρό που η ΑΝΕΚ μέσω της Κρητική Φιλοξενια είχε αγοράσει τις μετοχές της ΑΝΕΚ είχε φτάσει σε ποσοστό ελαφρά μεγαλύτερο του 5 %.

Τώρα για την εταιρία, αν κάνουμε τη παραδοχη οτι θεωρούμε δεδομένο πως θα επιζησει δεν μπορούσε να πάει πιο κάτω...Αρα λογικό είναι από κάποια στιγμή κα πέρα να αυξάνει. Παρά τη πολύ άσχημη οικονομική θέση που βρίσκεται φαίνεται οτι δεν αντιμετωπίζει και ιδιαιτερα προβλήματα με τον ανταγωνισμο... Στην Αδριατική οι επιλογές της είναι σταθερές και δεν φαίνεται στο μέλλον να απειλείται από κάποιον είτε από Αγκώνα είτε από Βενετία. Όσο για τη Κρήτη τα Highspeed παράτου ότι πάνε καλα δεν αποτελουν την απειλή των Μπλε αλλά και στο Ηρακλειο, το πείραμα Παναγιά βοήθαμε δεν φαινεται οτι έχει παει πολυ καλα...Πάντως από πλευρα κίνησης, τουλάχιστον από Ηράκλειο για Αυγουστο και Μινωικές και ΑΝΕΚ μιλούσαν για σχεδον 20% αύξηση...Όσο και να πήγαν τα κάυσιμα αυτή είναι μια σοβαρή προοδός. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα είναι η αδυναμία στη παρούσα φάση για ανανέωση...Μην ξεχναμε οτι σύντομα Λισσος Λατω φεύγουν...

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζοταν να αλλαζει το διοικητικο τοπιο της ΑΝΕΚ.....Μονο με ριζικες αλλαγες μπορει να επιδιωξει να ξαναπαρει και παλι την παλια της αιγλη. Ισως η οικογενια Βαρδινογιαννη να εχει σκοπο για κατι καλυτερο γιατι μετα το θανατο του Σηφη Βαρδινογιαννη αρχιζε η καθοδικη της πορεια προς τα κατω λογω ενος διοικητικου συμβουλιου που ολοι τρωγοντουσαν μεταξυ τους...Οσο ζουσε ο Σηφης κανενας δεν τολμουσε να κανει εστω κι ενα κιχ!.....Ηταν γνωστο του σφιχτο κουμαντιλικι που εφαρμοζε ο εκλιπων....

Link to comment
Share on other sites

Από όσο θυμάμαι δεν παει και πολύ καιρό που έφυγε...Και μην ξεχνάμε οτι οσα έγιναν στην ΑΝΕΚ για να οδηγηθεί σε αυτή τη θέση έγιναν όσο ζούσε...Πόσο αναμεμιγμένος ήταν δεν ξέρω αλλά ήταν εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Δε λεω οτι η διοικησεις Βαρδινογιαννη ειναι οι καλυτερες. Αλλωστε οπως λεει και ενας αλλος shipfriend επι Σηφη εγινε της μετασκευης το καγκελο. Ομως δε νομιζω οτι και επι Ζαμπετακη ας πουμε εγινε και τιποτε θεαματικο προς το καλυτερο. Το αντιθετο θα ελεγα. Οπως και να εχει το πραγμα η ταμπακιερα ειναι οτι για την κατασταση στην οποια βρισκεται η ΑΝΕΚ, δεν ευθυνεται κανεις αλλος(ουτε ο ανταγωνισμος, ουτε ο ΥΕΝ, ουτε ο διεθνης σιωνισμος) παρα μονο τα ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΕΛΕΧΗ.

Link to comment
Share on other sites

To προβλημα με τις εταιρειες λαικης βασης ειναι τα ιδια τα στελεχη!! Συνηθισμενο πραμα εδω στην Ελληνικη Ακτοπλοια!!...Δειτε περιπτωσεις οπως ΑΝΤΕΣΙ, ΑΝΕ ΠΑΡΟΥ - ΝΑΞΟΥ, ΔΑΝΕ...... Εδω η ΑΝΕΚ προσπαθει η μαλλον πιο σωστα να ξεφυγει απο τα γραναζια των ιδιων των στελεχων της....Αν 8υμαστε οτι πολλοι απορησαν που τα στελεχη της Κρητικης εταιρειας εκαναν επενδυσεις στις ΝΕΛ και ΔΑΝΕ? Και πολλοι ειπαν οτι δεν ξερουν που πανε να βαδιζουν!! Και δυστυχως οπως ειδαμε ολοι οι επενδυσεις της καηκαν προ πολλου!!! Κριμα για μια τετοια εταιρεια!!! Ας ελπιζουμε οτι τωρα θα κανει πιο σωστες κινησεις....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

h anek idrithike meta to navagio tou hraklei gia na prosferi kalhteres kai asfalesteres siginonies anamesa sta xania kai ston piraia , oi xaniotes dosan apo to ysterima tous gia na stiriksoun thn anek swsta ? einai mia etairia einai me edra ta xania , swsta ?

tote giati exoun ta xeirotera karabia tous sta xania ? kai giati ta kainouria s.benizelos kriti 1 & 2 kai lefka ori ta exoun stis kales grames ? den einai adiko ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι άδικο αλλά αυτά έχει η ζωή!! Γιατί τα Χανιά τα έχουν σίγουρα έλλειψη ανταγωνισμού!! Είδες ότι μόνο του το Blue Star είχε το 50% στη κίνηση των επιβατών και ΙΧ (με τα στοιχεία που έδινε η Blue Star). Αλλά εγκατάλειψε τη γραμμή έλλειψη φορτηγών!! Άρα δε τους στήριξαν οι Χανιώτες μεταφορείς!! Άρα μήπως φταίτε και εσείς Χανιώτες??

Link to comment
Share on other sites

Καλα και ακόμα με αυτές τις αδικίες δεν νομίζω πως κανείς Χανιώτης έχει χάσει από την ΑΝΕΚ. Μπορεί να μην έχουν τα καλύτερά τους πλοία αλλά σε κάθε περίπτωση είτε επένδυσαν στη μετοχή (άρα μιλάμε για το καθαρό οικονομικό όφελος) είτε ως κάτοικοι των Χανίων, σίγουρα έχουν οφεληθεί σε τουρισμό κλπ κλπ κλπ. Πόσοι χανιώτες έχουν βρει δουλειά, πόσες χορηγίες έχει δόσει, ακόμα και έτσι, η ποιότητα της συγκοινωνίας είναι πολύ καλύτερη (με εξαίρεση τις γραμμές του Ηρακλείου), άρα αυξημένος τουρισμός, εμπόριο κλπ κλπ. Ωραία τα παράπονα αλλά καλό είναι να βλέπουμε και τι έχουμε πάρει. Οχι πως η ΑΝΕΚ δεν εχει κερδίσει, αλλωστε είναι παιδί σας αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Την ώρα που η ΑΝΕΚ ζητάει την εκκαθάριση της ΔΑΝΕ, στο site της εταιρείας αναφέρει ότι τα πλοία της ΔΑΝΕ ταξιδεύουν!

Χάρτης Δρομολογίων

Kάθε μέρα, όλο το χρόνο, τα πλοία του Ομίλου ANEK (ΑΝΕΚ, ΔΑΝΕ, ΛΑΝΕ, ΑΝΕΝ) διασχίζουν μαζί σας το Aιγαίο, το Iόνιο και την Αδριατική. Σας προσφέρουν πάνω από όλα άνετο και ασφαλές ταξίδι!

http://www.anek.gr/greek/dromol/map0.html

Είναι λίγο βαρύ, σύντεκνοι. Και ειδικά αυτή την ώρα!

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΑΝΕΚ: Μειώθηκαν οι ζημιές στο πρώτο εξάμηνο

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2005 07:00

Μείωση ζημιών εμφανίζει στο α' εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ).

Οι ζημιές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο ποσό των 9,157 εκατομμυρίων ευρώ έναντι ζημιών 10,349 εκατομμυρίων ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 11,51%. Σε επίπεδο ομίλου οι ζημίες ανήλθαν στα 9,857 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 10,663 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2004, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 7,5%.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 80,348 εκατ. ευρώ έναντι 77,480 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσιάζoντας αύξηση κατά 3,7%, ενώ σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 87,428 εκατ. ευρώ έναντι 88,520 εκατ. ευρώ το α' αξάμηνο του 2004, σημειώνοντας ελαφρά μείωση κατά 1,2%, λόγω κυρίως της μη λειτουργίας των πλοίων της ΔΑΝΕ. Σημαντική αύξηση (16,5%), παρά την ταυτόχρονη αύξηση του κόστους των καυσίμων, εμφανίζουν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 8,487 εκατ. ευρώ έναντι 7,290 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2004. Σε επίπεδο ομίλου τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 6,887 εκατ. ευρώ έναντι 4,483 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2004 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 53,8%.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας το 2005 έχει επηρεασθεί σημαντικά από τη συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών των καυσίμων. Επισημαίνεται ωστόσο ότι σε επίπεδο εταιρείας η αύξηση του κόστους πωληθέντων είναι μικρή, περίπου 0,75% λόγω μέτρων που έλαβε η εταιρεία για μείωση των επιπτώσεων των τιμών των καυσίμων στο κόστος.

Επίσης το α΄ εξάμηνο λόγω της έντονης εποχικότητας αντιπροσωπεύει μικρό μερίδιο των συνολικών εσόδων του έτους και σε συνδυασμό με την αύξηση του μεταφορικού έργου που παρουσιάζεται κατά το γ΄ τρίμηνο προσδιορίζουν προοπτική βελτίωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Εταιρείας για τη χρήση του 2005 σε σχέση με το 2004.

Σε αντίθεση με τα παιδιά της (ΝΕΛ, ΔΑΝΕ, ΑΝΕΝ, που πάνε κατά διάολου), φαίνεται ότι έχει νοικοκυρέψει τα πράγματα ο Βαρδινογιάννης!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...