Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σάββατο κι απόβραδο μες στην καραντίνα, κι αν γυρίσεις της ΑΝΕΚ την τσέπη ανάποδα, δεν πέφτουν μπικικίνια:D. Εν μέσω αυτής της ζοφερής κατάστασης, σε ένα άνετο penthouse apartment ενός trendy Αθηναικού προαστείου, ο χρήστης @Panagia Ekatontapiliani βηματίζει νευρικά μέσα στο σαλόνι του, κάνοντας αυλάκια στο πάτωμα όπως ο Θείος Σκρούτζ. Και κατεργάζεται τρόπους για την σωτηρία της εταιρείας. Εμένα πάλι με απασχολούν τα δεινοσαυράκια της ΑΝΕΚ, οπότε απόψε κάνω ένα νυχτερινό tribute και στα 2 αγαπημένα, ελπίζω να τη βρείτε:

 

Κρήτη Ι

 

Κρήτη ΙΙ

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ANEK: Μεγάλη απόσταση ακούμε ότι χωρίζει τη διοίκηση της εταιρείας από τους βασικούς πιστωτές της (τράπεζες και Cross Ocean), ως προς το μέγεθος του ταμειακού της προβλήματος, το οποίο εντάθηκε, λόγω πανδημίας.

Η διοίκηση της εταιρείας ακούγεται ότι ζητά πρόσθετη χρηματοδότηση άνω των 20 εκατ. ευρώ, ενώ οι πιστωτές δείχνουν διατεθειμένοι να δώσουν, υπό προϋποθέσεις, ποσό πέριξ των 5 εκατ. ευρώ.

Από τον πρόσφατο έλεγχο της Alix Partners τι κενό ρευστότητας προκύπτει;

Υ.Γ.: Αφού έχασε στο Διαιτητικό Δικαστήριο την υπόθεση διεκδίκησης ποσού ως 47 εκατ. από τις Μινωικές, η ΑΝΕΚ καλείται να καταβάλει δικαστικά έξοδα 2 εκατ. ευρώ.

euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να καταργήσει την διάθεση αριθμού κρεβατιών προς τους επιβάτες μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών τις οποίες εγκρίνει ο φορέας πιστοποίησης κάθε πλοίου . 
Εν προκειμενω η ΑΝΕΚ διαφυλάττοντας τα συμφέροντα της καλά έκανε και είναι μια πρακτική η οποία δεν συμβαίνει πρώτη φορά ούτε και η ΑΝΕΚ είναι η μοναδική εταιρεία που το πράττει . Ειναι παλιά τακτική η οποία εφαρμοζόταν κατα κόρον ειδικά στα πλοία που διέθεταν πολλά κρεβάτια κι εκτελούσαν άγονες γραμμές τον χειμώνα .
Οι απειλές για απεργιακές κινητοποιήσεις απαιτώντας  να ακυρωθεί  μια νόμιμη διαδικασία είναι εντελώς καταχρηστικές .

Οσο για την αναφορά ότι με την μικρότερη επάνδρωση των πλοιων με θαλαμηπόλους και επίκουρος τειθονται θέματα ασφαλείας για τα πλοία μόνο γέλιο προκαλούν . Δηλαδή τα πλοία με την χειμερινή σύνθεση κινδυνεύουν ενώ με την θερινή είναι όλα καλά ;;;

Ολα αυτα εκθέτουν τα σωματεία , τα προεδρεία των οποίων υπογράφουν μια καταγγελία η οποία ετοιμάστηκε στο πόδι , μεταχειρίζεται έναν ξύλινο λόγο με προκάτ - πασπαρτού επιχειρήματα και εν τελει βάλει κατα μιας επιχειρηματικής κίνησης μια εταιρείας η οποία έχει ακολουθήσει μια νόμιμη διαδικασία . 
Ειναι απολύτως κατανοητό τα σωματεία να θέλουν να παρέμβουν και να μειώσουν την ανεργία των ειδικοτήτων τους , όμως ο τρόπος με τον οποίο το κάνουν προκαλεί αλγεινη εντύπωση .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!! 

Να προσθέσω οτι και η προσθήκη στο τέλος περί κατάργησης ενός νόμου του 2013, έχει γίνει ανέκδοτο. Σου λεει, μεσα σ όλα ας πετάξουμε και κατι που θυμηθηκαμε ότι δεν έχουμε κάνει αρκετές κινητοποιήσεις για αυτό. 

Γελοιότητες και μόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα πολυ ακραιες μου φαινονται αυτες οι αντιδρασεις.Οι συνδικαλιστες δειχνουν για αλλη μια φορα οτι δεν ξερουν(?)που πατανε και που βρισκονται.

Χαρα στο κουραγιο τους εκει στην ΑΝΕΚ που μπηκαν και στον κοπο-αυτη τη φορα-να τους απαντησουν.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχονται τα 13 ναυτεργατικά σωματεία γράφοντας.... έκθεση ιδεών!!

Το απύθμενο θράσος του συνδικαλισμού τώρα εκφράζεται με τον λαικισμό και την επίκλιση στο συναίσθημα.

Η μείωση του πρωτοκόλλου του εκάστοτε πλοίου είναι νόμιμη διαδικασία. Και για μια στιγμή, όταν εργάζεσαι σε μία εταιρεία, υπογράφεις κι οτι θα εργάζεσαι για μια ζωή εκεί; Για να χαλαρώσουν λίγο...

 

173217087_10219790623064989_3031559928764827794_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απεργιακη κινητοποιηση στις 6/5 αποφασισαν τα 13 παραπανω σωματεια με αφορμη τις εξελιξεις με τις συνθεσεις στα πλοια της ΑΝΕΚ.

Παντως να αναφερουμε οτι η ΑΝΕΚ ειναι η μοναδικη τελικα εταιρεια σε ολη τν ακτοπλοια που δεν εφαρμοσε τις θερινες συνθεσεις.

Link to comment
Share on other sites

και να θυμησουμε για ποσες φορες, για διαστηατα μηνων, τα πλοια της ΑΝΕΚ ταξιδευαν, χωρις να σταματησουν απο επισχεσεις κλπ, με τα πληρωματα απληρωτα για μηνες

Link to comment
Share on other sites

Γράφονται από καιρού εις καιρόν κάτι περίεργα για πρίζες που πρέπει να βγουν από αναπνευστηρες, αλλά δεν πιστεύω να σχετίζονται με το σχόλιο του proud, ετσι δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

@Panagia Ekatontapiliani στις 4.5 εχει μεταφερθει η αργια και η απεργια

@georgios express δεν ειχα αυτο στο μυαλο μου, αλλα δεν θα ηταν και η πρωτη φορα που "χρησιμοποιουνται" εργατικες διαφορες, για να δρομολογηθουν εξελιξεις.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νεα απαντηση της ΑΝΕΚ στα σωματεια.

Quote

ΑΝΕΚ LINES: Δεχόμαστε «επιλεκτική εκστρατεία συκοφάντησης»

Για «Επιλεκτική εκστρατεία συκοφάντησης», κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η ΑΝΕΚ LINES, αναφέροντας επιστολή που απέστειλαν 13 Ναυτεργατικά Σωματεία στην εταιρεία, καταγγέλλοντας αυθαιρεσίες σχετικά με τη θερινή σύνθεση. 

 
Η εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι 

• Οι ναυτεργάτες που εργάζονται στην ΑΝΕΚ, δεν εκφράζονται από αυτές τις θέσεις. Αντίθετα την στηρίζουν και ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητά της. 

• Επαναλαμβάνουμε ότι καμία «αυθαιρεσία», «παρατυπία», «ναυτεργατική μεθόδευση» δεν έχει γίνει από μέρους μας αναφορικά με τη θερινή σύνθεση, ούτε η ΑΝΕΚ είναι η πρώτη ή η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που εφαρμόζει το Νόμο αναφορικά με το μειωμένο πρωτόκολλο επιβατών με τις απαιτούμενες εγκρίσεις των αρμοδίων φορέων. 

Επίσης, τονίζει ότι τον Μάιο του 2020, πριν την έναρξη ισχύος της θερινής σύνθεσης, μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία νόμιμα μείωσε τον αριθμό των κλινών από 758 σε 324 σε συγκεκριμένο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο εσωτερικού, προκειμένου να μειωθεί αντίστοιχα ο αριθμός των μελών ξενοδοχειακού πληρώματος. Αυτό έγινε σε μία εποχή χωρίς περιορισμούς στις μετακινήσεις, που δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή συγκυρία. 

Είναι άξιο απορίας, σύμφωνα με την ANEK LINES, γιατί οι Διοικήσεις των 13 Ναυτεργατικών Σωματείων δεν εξέφρασαν την παραμικρή διαμαρτυρία, ούτε νοιάστηκαν για τους συναδέλφους τους ναυτεργάτες που απασχολούνταν σε ένα δρομολογημένο πλοίο, που συνεχίζει όμως να βρίσκεται εκτός δρομολογίων από τον Οκτώβριο του 2020. 

Από αυτή την επιλεκτική μεταχείριση, υπογραμμίζει η εταιρεία, «καταδεικνύεται ότι οι πρωτεργάτες αυτής της συκοφαντικής εκστρατείας, επιλεκτικά και μόνο απευθύνονται στην ΑΝΕΚ, διαφοροποιώντας τις στάσεις τους, για να υπονομεύσουν τη βιωσιμότητα της εταιρείας μας και των εργαζομένων της». 

Η ΑΝΕΚ, διαβεβαιώνει ότι πάντα θα απαντάει με σαφήνεια και πλήρη διαφάνεια σε όποιον επιχειρεί να αμαυρώσει την ιστορία και τη λειτουργία της, πόσο μάλλον όταν αυτές οι ψευδείς αιτιάσεις υποκινούνται από ψευδεπίγραφους «σωτήρες» των ναυτεργατών που εξυπηρετούν σκοπούς αγνώστων συμφερόντων

https://m.naftemporiki.gr/story/1715311/anek-lines-dexomaste-epilektiki-ekstrateia-sukofantisis

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, nomikos said:

Αυτά,ας τα βλέπουν κάποιοι στην ΑΝΕΚ που τα τελευταία χρόνια είναι στάσιμοι.Κάποτε και απευθείας σύνδεση είχε η Σαντορίνη και η γραμμή είχε δύο πλοία της ΑΝΕΚ-ΛΑΝΕ.Τώρα στη μόνη γραμμή που βγάζει χρήματα και είναι μόνη της θα έχει ανταγωνιστή.Ας πρόσεχε...

Δεν νομίζω να νοιάζει την ανεκ και την καθε ανεκ ο κόσμος,οσο τα φορτηγα που ειναι σταθεροί πελάτες.. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, gpap2006 said:

To αδικείς πολυ. Τόσα χρόνια έχει σταθεί παλικαρισια σε άγριες συνθήκες και σε γραμμή που θεωρείται από πολλους η πιο δύσκολη του Αιγαίου. Ακόμα και τώρα που η ανεκ είναι σαφέστατα σε παρακμή έχει σταθεί αξιοπρεπεστατα. Αβαριες συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες κ δεν μηδενίζεται έτσι προσφορά 12 ετών. Μη ξεχνάμε ότι τους περισσοτερους χειμώνες έκανε ακινησία 4-5 ημερών! 

Είμαι από τους πρώτους που σέβομαι και εκτιμάω τον Πρέβελη και τους ναυτικούς του για τη προσφορά του όλα αυτά τα χρόνια.Είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό το βαπόρι έχοντας κάνει χωρίς υπερβολές 100+ ταξίδια μαζί του.Και σε καμία περίπτωση δε τα βάζω μαζί του.

Τα βάζω με τις συμπεριφορές,τις κινήσεις,τις επιλογές της ΑΝΕΚ  που από ότι φαίνεται τα έχει αφήσει όλα  μα όλα όμως στη τύχη τους.Ακόμα και την ίδια της τη μοίρα.

Δε γράφω κάτι άλλο συγχωρέστε με αν έγινα κουραστικός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, nomikos said:

Ακούγεται πως όποια μεταφορική εταιρεία τολμήσει και προτιμήσει τον Όλυμπο δε θα μπορεί να βρει θέση στο Πρέβελης.Ο νοών νοείτω.

Ειναι αυτο που λεμε "Μαθε τεχνη κ αστηνε κ αμα πεινασεις πιαστηνε" :D

Ειναι τα γνωστα φιλικα τηλεφωνηματα καποιων προς πελατες μεταφορικες.Απο τη δεκαετια του 90 ειχαν αστικη χρεωση εντος Χανιων αλλα βλεπω οτι πλεον αρχισαν και τα υπεραστικα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Και να φανταστεις οτι οι δευτεροι καποτε δεχοντουσαν το πιο σκληρο μπουλινκ στην πιατσα σ αυτο το θεμα απ τους πρωτους :P 

Αλλαξαν οι καιροι,αλλαξαν τα μεγαλα κεφαλια..

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν ανακαλυψαμε και τον τροχο

Δεν νομιζω οτι δεν θα κανουν κατι αναλογο οι Μινωικες ή Zante ή οποια αλλη εταιρια αν χρειαστει ή δεν γινοταν κατι αναλογο παλιοτερα απο τη ΝΕΛ ή  τον καπτα Μακη

Δε ξερω αν ειναι θεμιτη μια τετοια κινηση ,αλλα οσο χρονια υπαρχει το φορουμ τοσα θυμαμαι να συζηταμε αυτη την τακτικη των εταιριων οταν μπαινει νεο καραβι στα χωραφια τους

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 8/27/2021 at 9:37 PM, MILTIADIS said:

Kατασχεμενο απο τραπεζα λενε οι κακες γλωσσες.

 

On 8/28/2021 at 9:03 AM, proud_ionian said:

συμφωνειτε  ή διαφωνειτε:D, ξαναδιαβαστε το τοπικ της ΑΝΕΚ και αυτο για την Οικονομική Κατάσταση των εταιριων.

βαρη εχουν ολα τα πλοια της ΑΝΕΚ. η εταιρια δεν χρωστα ενα δανειο σε μια τραπεζα, αλλα πολλα δανεια, σε πολλες Τραπεζες και βεβαια και σε αλλους προμηθευτες. Η σειρα των βαρων ειναι διαφορετικη.

χωρις να ξερω κατι, δεν ειναι απιθανο ή εξωπραγματικο καποια Τραπεζα ή καποιος αλλος πιστωτης της ΑΝΕΚ, οχι μεγαλο ψαρι, να δαγκωσε τον Mπενυ, ακριβως επειδη τα fossen και τον ελυρο τα εχουν καπαρωσει οι δανειστες μετα μεγαλα υπολοιπα.

 

52 minutes ago, George...f said:

...το μέλλον της ΑΝΕΚ είναι δυσοίωνο. Θεωρώ και πως το ΚΡΗΤΗ ΙΙ κάτι το βαραίνει και δεν έφυγε για σκραπ τότε που έδεσε.

Τα πράγματα είναι σοβαρότερα και από τις χειρότερες εικασίες μας

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε ακουσει/διαβασει/γραψει αρκετα για τα οικονομικα της εταιριας, για ληξιπροθεσμα δανεια που πωληθηκαν σε funds, για ενεχυριασμενα εσοδα απο συγκεκριμενα πλοια, για βαρη σε ολο τον στολο που καλυπτουν, εν μερει, τις απαιτησεις των δανειστων, για τις προσπαθειες των τραπεζων να βαλουν αμεσα ελεγχομενη διοικηση κλπ κλπ. η δε εικονα των πλοιων, που μεταφερουν οσοι ταξιδευουν μαζι τους, ειναι αποκαρδιωτικη (ειχαμε προσφατα σχετικα ποστ, για τα fossen).

δεν πιστευω οτι οι τραπεζες θα ξεκινησουν ενα χορο πλειστηριασμων. για τετοια μεγεθη προτιμουν τις "συναινετικες" και ελεγχομενες διαδικασιες.θεωρω πολυ πιθανο ομως προμηθευτες με μικροτερες τελεσιδικες απαιτησεις, να προβουν σε κατασχεσεις και να βγαλουν προγραμματα πλειστηριασμων, προκειμενου να εκβιασουν την εταιρια να τους πληρωσει

πχ: μπορει σε ενα πλοιο ευλογης αξιας €30εκ να υπαρχουν πανω υποθηκες €30εκ απο τις τραπεζες. καποιος αλλος πιστωτης που δεν εχει γραψει βαρος, αλλα εχει βγαλει διαταγη πληρωμης, εχει καθε δικαιωμα να προβει σε κατασχεση και να ξεκινησει τη διαδικασια του πλειστηριασμου, οχι γιατι υπαρχει πιθανοτητα να παρει κατι απο τον πλειστηριασμο (προηγουνται δημοσιο ασφαλιστικα ταμεια και οσοι εχουν βαρη. δεν μπαινω σε λεπτομεριες), αλλα γιατι ετσι θα πιεσει και την εταιρια, αλλα και τις τραπεζες.

υπαρχει επισης και το ερωτηματικο του ΕΦΚΑ (τ.ΝΑΤ), τα πλοια που ειναι δεμενα, μπορουν να παρουν ελευθεροπλοΐα ή εχουν εκκρεμοτητες;

και κατι αλλο. η αγονη της κασοκαρπαθιας, φερνει για χρονια ενα σταθερο και σιγουρο εσοδο στην ΑΝΕΚ, ενω, μεσω της κοινοπραξιας, εξακολουθουσε να εχει ενα πολυ καλο χαρτζηλικι απο τις γραμμες της Κρητης. φετος για πρωτη φορα κινδυνευει σοβαρα να χασει την κασοκαρπαθια, ενω στην κρητη, ειδικα στα χανια, το μεριδιο της κοινοπραξιας εχει συρικνωθει. 

ολα αυτα θα επισπευσουν τις εξελιξεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...