Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μαλλον 8α πρεπει να ξεκαθαριζουμε κατι...Δεν ξερω κατα ποσο καλα ενημερωμενοι ειστε και θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι το καλοκαιρι η ΑΝΕΚ καταφερε να κανει αναδιαμορφωση των δανειακων υποχρεωσεων της με πιο ευνοικους ορους οσον αφορα στις δανειακες πληρωμες, που ηταν ο μεγαλυτερος της βραχνας. Οποτε γιατι να ρισκαρει να παραγγειλει κι αλλα 2 νεοτευκτα ενω ακομα πληρωνει για τα αλλα δυο νορβηγικα. Ειναι καλυτερα για την εταιρεια να παρει 2 μεταχειρισμενα, και μαλλον τα χει κλεισει και ισως η πωληση του ΑΠΤΕΡΑ ηταν η αρχη....Θα το μαθουμε φετος το χειμωνα....Τα ΚΡΗΤΗ Ι, ΙΙ δεν προκειται να τα πανε στα ΧΑΝΙΑ αυτο ειναι σιγουρο. Εκεινο που την ενδιαφερει την ΑΝΕΚ ειναι να αναμορφωσει την γραμμη ΧΑΝΙΩΝ -ΠΕΙΡΑΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξερω κατα ποσο καλα ενημερωμενοι ειστε και θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι το καλοκαιρι η ΑΝΕΚ καταφερε να κανει αναδιαμορφωση των δανειακων υποχρεωσεων της με πιο ευνοικους ορους οσον αφορα στις δανειακες πληρωμες...

μια που ειχες την καλοσυνη να μπεις στον κοπο, δε βαζεις και καποιο λινκ, ωστε να δουμε και μεις το περιεχομενο της συμφωνιας. εστω την ανακοινωση της εταιριας στο ΧΑΑ για την αναπροσαρμογη των δανειακων υποχρεωσεων; ετσι για να εχουμε ενα σημειο αναφορας

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ Η ΑΝΕΚ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΑΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ (Η ΝΑΥΛΩΣΕ) ΕΝΑ RO/RO ΜΕ ΞΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ. ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...

Link to comment
Share on other sites

Επισης το Σουηδικο σαιτ shippax.se που δυστυχως ειναι με συνδρομη, αναφερει "One out, two in for ANEK".
Μιά τζουρίτζα παραπάνω από το ferrynews που κι αυτό είναι με συνδρομή :D Προφανώς πρόκειται για το ίδιο άρθρο.
One out, two in for Anek

Chania-based ANEK Lines has sold the APTERA to Far Eastern buyers, but instead, the company is reportedly about to acquire two larger Japanese ferries.

Από ότι φαίνεται πρόκειται για μεταχειρισμένα και λογικά θα πρέπει να τα έχει κλείσει και όπου νάναι θα το μάθουμε και επίσημα.
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη του Ηρακλείου δεν προκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον γιατι τα ποσοστά που πετυχαίνουν τώρα είναι τα καλύτερα που είχαν ποτέ σε αυτή τη γραμμή...

Μόνη πολύσύντομη εξαίρεση αποτελούσε η περίοδος λίγων μηνών πριν την αγορά των Palace όπου με την παρουσία του King Minos & Καζαντακης είχαν βάλει το Βενιζέλος... Τότε στα δρμολόγια του Βενιζέλος και μόνο συγκριτκά οι επιβάτες που έπαιρναν ίσως και να ξεπαιρνούσαν των Μινωικών. Αρα στην παρούσα δεν νομίζω να αλλάζει κάτι εκει. Αλλωστε όπως είναι τώρα δεν νομίζω οτι κανείς Ηρακλειότης θα προτιμούσε κάποιο ΛΑΤΩ ΛΙΣΣΟΣ στη θέση των Κρήτη.

Προφανώς το πρόβλημα είναι στα Χανια που με τη Blue Star αποδείχτηκε οτι είναι ευάλλωτη. Το Highspeed, παει σχετικά καλά αλλά δεν αποτελεί απειλή για την ΑΝΕΚ.

Αναδιαρθρωση δανείων έχει γίνει την εποχή που έγινε και η αναδιάθρωση της ΝΕΛ, Β' εξάμηνο του 2003... Λεπτομέριες δεν έχω πρόχειρες αλλά αν έχει κανείς τη περιέργεια, μπορεί να πάει στο site της ΑΝΕΚ και να κατεβάσει τους Απολογισμους του 2003 και 2004. Γραφουν κάποια πράγματα... Όμως όποια ρύθμιση και να γίνει δεν αρκεί για να μπορεί η ΑΝΕΚ να προχωρήσει σε μεγάλες αγορές, αρα αποκλείται κάποιο νεότευκτο...

Προσωπικά βλέπω μεταχειρισμένο και μάλιστα με συντηρητικές αλλάγες... Το ίδιο προφανώς ισχύει και για τυχόν νεες αγορές Μινωικών ΝΕΛ και όλων των συναφών προβληματικών εταιριών...

Link to comment
Share on other sites

Από τις 25-10 και εξής γίνεται ένα μικροανακάτεμμα με τα δρομολόγια της ΑΝΕΚ. Πιο συγκεκριμένα: τόσο στο openseas όσο και στο site της ΑΝΕΚ φαίνεται από τις 26-10 να εκτελεί δρομνολόγια προς Ηράκλειο το ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (αναχώρηση από Ηράκλειο στις 22:30 στις 26 του μήνα, ενώ τις υπόλοιπες κανονικά στις 20:30). Το ΛΑΤΩ που ήταν στο Ηράκλειο πηγαίνει στα Χανιά με το ΛΙΣΣΟΣ και το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που ήταν ΧΑΝΙΑ πηγαίνει με το ΑΠΤΕΡΑ στο ΡΕΘΥΜΝΟ. Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ δεν φαίνεται πουθενά, εκτός και αν τα έχουν μπερδέψει λίγο τα πράγματα με τα πλοία. Οι άλλαγες αυτές (αν ισχύουν βέβαια) έγιναν για τα τριήμερο ή κάποιο κάνει την ετήσιά τους Ο Σοφοκλής όμως Ηράκλειο περίεργο μου φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

τετερτη 26/10 σταματα απο πατρα ο σοφοκλης, οποτε πολυ πιθανον να κατσει λιγο κρητη να κανει ετησιες. βεβαια δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ερθει το κρητηΙΙ εδω και να παει ο σοφοκλης κατω, αλλα anyway

Link to comment
Share on other sites

Το ΚΡΗΤΗ είναι πολύ πιο οικονομικό σαν λειτουργία σε γραμμή που το πλοίο πρέπει να ταξίδευει όλη τη μέρα καθώς και λιγότερα καύσιμα καιει και λιγότερα άτομα προσωπικό χρειάζεται. Παράλληλα από χωρητικότητες είναι υπεραρκετό για την εποχή.

Επίσης το ΣΟΦΟΚΛΗΣ έχει και περισσότερες καμπίνες που στο εσωτερικό σε τριημερα και γιορτές είναι πολύ χρήσιμες καθώς η ζητηση είναι τέτοια που δεν αρκούν.

Τώρα αν αυτές οι διαφορές δικαιολογούν αυτή τη ταλαιπωρία....άλλο θέμα

Link to comment
Share on other sites

Το ΛΑΤΩ που ήταν στο Ηράκλειο πηγαίνει στα Χανιά με το ΛΙΣΣΟΣ και το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που ήταν ΧΑΝΙΑ πηγαίνει με το ΑΠΤΕΡΑ στο ΡΕΘΥΜΝΟ.

Το ΑΠΤΕΡΑ μόνο την 28η Οκτωβρίου, οπότε κάνει και το τελευταίο του ταξίδι από Ρέθυμνο για Πειραιά.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δρομολογια στο OpenSeas μέχρι 7/11, τουλάχιστον για τη γραμμή του Ρεθύμνου.

Το περίεργο είναι ότι αναφέρεται δύο δρομολόγια για Πειραιά-Ρέθυμνο και Ρέθυμνο-Πειραιά την ημέρα των Χριστουγέννων (25/12) με ένα πλοίο "000015"??? (ονοματολογιά που χρησιμοποιεί η ΑΝΕΚ κυρίως στα Ro/Ro), που δίνει διαθεσιμότητα επιβατών... Μάλιστα μετρώντας τις διαθέσιμες θέσεις βγαίνει μία χωρητικότητα 2110+ επιβατών με 520 περίπου σε κατάστρωμα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Ετζιαν Περλ θα κάνει για κάποιο διάστειμα την γραμμή Ηρακλείου & Χανιών για τα επικίνδυνα. Ναυλώνετε νέο Οχηματαγωγο και αγοράζεται ένα καινούργιο απο Ιαπωνία. Κανενας ξέρει ποιό πουλιέται εκεί?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοίνωση της ΑΝΕΚ προς το Χ.Α

Γνωστοποίηση - Σε συνέχεια της από 18/10/2005 ανακοίνωσης της Εταιρίας,

γνωστοποιείται επιπλέον, στους μετόχους της και το επενδυτικό κοινό, ότι από το τίμημα πώλησης του Ε/Γ - Ο/Γ ΑΠΤΕΡΑ προκύπτει κέρδος 2.482.499,97 ευρώ.

Πηγή:www.presspoint.gr

Την έχει βάλει κι o proud στα πλοία την ίδια ανακοίνωση αλλά έχω μια απορία που αφορά το οικονομικό του θέματος.Τα σχεδόν 2,5 εκ που αναφέρονται στην ανακοίνωση είναι τα λεφτά που πήρε στο χέρι ή τα λεφτά που έβαλε στο παντελόνι μετά από την εκαθάριση τυχόν οφειλών?Ιδού η απορία ;)

Link to comment
Share on other sites

Προχθές τη Δευτέρα, όλα τα βαπόρια του ομίλου της ΑΝΕΚ ήταν σημαιοστολισμένα (συμπεριλαμβανόμενων της ΛΑΝΕ & ΑΝΕΝ) λόγω της εορτής της Παναγίας που είναι πολιούχος της πόλης των Χανίων!!

Αλλά και τα βαπόρια της ΜΙΝΟΑΝ ήταν και αυτά σημαιοστολισμένα.

Τις πιο πολλές σημαίες τις είχε το Βιτσεντζος Κορνάρος!!!

Link to comment
Share on other sites

Πηγή: www.anek.gr

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2005

ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 39,7% ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ 17,2% ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ

ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ ΤΟΚΩΝ & ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ (EBITDA)

ΑΥΞΗΣΗ 7,6% ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου 2005 ανακοινώνει τα εξής:

Σημαντική αύξηση κατά 39,7% παρουσίασαν τα καθαρά αποτελέσματα - κέρδη τα οποία διαμορφώθηκαν στο ποσό των 10,7 εκατομμυρίων ευρώ έναντι 7,7 εκατομμυρίων ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Αύξηση 7,6% του κύκλου εργασιών το εννεάμηνο του 2005 έναντι του 2004. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 158,1 εκατομμύρια ευρώ έναντι 146,9 εκατομμυρίων ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σημαντική επίσης αύξηση κατά 17,2% (παρά την αύξηση του κόστους των καυσίμων) για τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 37,4 εκατομμύρια ευρώ έναντι 31,9 εκατομμυρίων ευρώ του εννεαμήνου του 2004.

Σε επίπεδο ομίλου τα αποτελέσματα παρουσιάζουν αντίστοιχες μεταβολές. Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 173,9 εκατομμύρια ευρώ έναντι 160,6 εκατομμυρίων ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,3%, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε 41,6 εκατομμύρια ευρώ έναντι 35,8 εκατομμυρίων ευρώ το εννεάμηνο του 2004 παρουσιάζοντας αυξηση κατά 16,1% και τέλος τα καθαρά κέρδη περιόδου μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στο ποσό των 12 εκατομμυρίων ευρώ έναντι κερδών 9,3 εκατομμυρίων ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση κατά 29,4%.

Σημειώνεται ότι το 2005 έχει επηρεασθεί σημαντικά από τη συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών των καυσίμων.

Η Εταιρεία έχει ελεγχθεί φορολογικά μέχρι και τη χρήση 2004. Στο εννεάμηνο του 2005 έχει συμπεριληφθεί το αποτέλεσμα του τακτικού φορολογικού ελέγχου της Εταιρείας που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο.

Επίσης τον ίδιο μήνα πραγματοποιήθηκε η πώληση του πλοίου Απτερα το κέρδος της οποίας θα εμφανιστεί στις οικονομικές καταστάσεις τέλους χρήσεως.

Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου του 2005 εμφανίζουν την πολύ καλή πορεία της Εταιρείας η οποία θα επιβεβαιωθεί με το κλείσιμο της χρήσης 2005.

Χανιά, 24 Νοεμβρίου 2005

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Link to comment
Share on other sites

To ΛΑΤΩ προς πώληση με πιθανό αγοραστή την my way, ενώ συγχρόνως πρόκειται να αγοραστούν δύο πλοία, το ένα πιθανόν (σχεδόν σίγουρο) απο Γαλλία (SNCM?).Γνωρίζει κάποιος περισσότερα?

Link to comment
Share on other sites

Παραπάνω (πριν 1 μήνα), είχαμε γράψει μιά πληροφορία για 2 Γιαπωνέζικα. Δείτε, εδώ

Τώρα μπορεί να ήταν λάθος η πληροφορία ή να άλλαξαν τα σχέδια. Ίδωμεν!

Πάντως, ό,τι πλοία πουλάει η SNCM τα πουλάει εν όψει ιδιωτικοποίησης και πρώτα από όλα αυτά που έχουν παθητική εκμετάλλευση.

Και απ' ότι διάβασα από τα ποιό παθητικά είναι το Daniele Casanova-Mediteranee.

Και απ' αυτή τη άποψη δεν νομίζω να είναι στα υπ' όψιν της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανα πλοιο απο την SNCM ειναι τα Corse και Daniele Casanova-Mediteranee, δε νομιζω να παμε σε κατι πιο καινουριο.

nick ayta ta ploia sigura den prokete na agorastun apo tin anek ...

einai megalis ilikias kai einai mikra se megethos...kai den kanoun gia tin gramh twn xaniwn enas gnostos mou stin anek mou eipe oti den exoun brei tipota akoma oristiko alla koitane kati karabakia apo japan... tipota wmos siguro

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω οτι θα τα αγορασει, δεν εχω καμια πληροφορηση. Αυτο που λεω ειναι οτι αν αγορασει απο τη συγκεκριμενη εταιρεια, αυτα τα δυο μου φαινονται πιο πιθανα. Πιστευεις Κωστα οτι η ΑΝΕΚ εχει λεφτα/θελει να διαθεσει λεφτα για να αγορασει καποιο απο τα πιο καινουρια πλοια της συγκεκριμενης εταιρειας παντα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...