Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

συνεχιζεται το καθημερινο αφιερωμα του χρηστου κιτσου και του euro2day στην ΑΝΕΚ.

με τα την κοροϊδια με την ΑΜΚ, την οποια η διοικηση ειχε υποσχεθει να "τρεξει", αλλα τελικα παιζει καθυστερησεις, αλλα και μετα την αποφαση της ΕΤΕ να πουλησει τα δανεια της ΑΝΕΚ, οι αλλοι δυο μεγαλοι πιστωτες (Πειραιως και Alpha), φαινεται οτι αποφασιζουν να κινηθουν πιο επιθετικα.

σκοπευουν να ενεργοποιησουν τη ρητρα μερικης μετατροπης του μετατρεψιμου ομολογιακου δανειου. αν προχωρησει αυτο, το ποσοστο της Πειραιως θα ανεβει απο το 24,17 σε πανω απο 33,5 και η Alpha θα αγγιξει το 5%. Κατα το δημοσιευμα, η Πειραιως θα προβει σε δηλωση οτι θα διαθεσει στην αγορα 3% του ποσοστου της, ωστε να πεσει κατω απο το 1/3 και να μην ειναι υποχρεωμενη να προβει σε δημοσια προταση. αν τελικα  προχωρησει η μετατροπη, Πειραιως και Alpha θα μπορουν να ορισουν διοικηση της επιλογης τους. περισσοτερα εντος.

μεταξυ μας τωρα, εδω και παρα πολυ καιρο η ΑΝΕΚ εχει την εικονα ασθενους σε τελικο σταδιο, με τη διοικηση να παιζει καθυστερησεις, ωστε να διασφαλισει τα δικα της συμφεροντα, οχι μονο τα οικονομικα, αλλα και τη μετεπειτα ασυλια και τις (ελληνικες) τραπεζες απο την αλλη, να σφυριζουν αδιαφορα, ελπιζοντας να μην τους σκασει η βομβα στα χερια. 

θεωρω οτι δυσκολα θα βρεθει επενδυτης να βαλει λεφτα, στην κατασταση που ειναι σημερα η εταιρια, με τον δανεισμο εκτος ελεγχου, τα πλοια να χρειαζονται αμεσα λεφτα (scrubbers, σιωπηλες βλαβες που τα κανουν να σερνονται κλπ). φανταστειτε τι εχει να γινει, αν την ανοιξη η Attica ειτε δεν ανανεωσει την κοινοπραξια, ειτε ζητησει πιο επαχθεις ορους.

διαβαστε ξανα, οσοι δεν εχετε τπτ πιο ενδιαφερον να κανετε:P, τις τελευταιες 4-5 σελιδες του τοπικ και θα δειτε πως σιγα σιγα, την τελευταια διετια, η εταιρια ισορροπει ολο και πιο χαμηλα (οικονομικα και οχι μονο).

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
6 hours ago, superfastship said:

 θα είναι το πρώτο απο τα ''ασημικά'' της ανεκ που θα πωληθούν.

ενα απο τα σεναρια που εχουν ακουστει ειναι και αυτο. οτι δηλαδη ο ΙΣΒ και οι συν αυτω, προκειμενουν να κερδισουν χρονο, θα αρχισουν να πουλανε πλοια και να ¨μικραινουν" την ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

Η πιο εμπλουτισμένη εκδοχή είναι τα λεφτά να τα ρίχνει η πλευρά του βαρδή και να έχει τα πλοια αυτός.

Ωστόσο η Ανεκ φαινεται οτι τον φετινο χειμώνα θα επιδιώξει να μαζεψει αρκετά χρήματα από τα πλοία της, και να τα εκμεταλλευτεί στο έπακρο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nereus said:

Η ΑΝΕΚ κατά τη γνώμη μου ίσως να φλερτάρει κάτω από το τραπέζι με τον εταίρο κρητικό Μανώλη Γκριμαλντακη.. 

Θα δείξει.. 

 

On 9/14/2019 at 10:59 AM, proud_ionian said:

θεωρω οτι δυσκολα θα βρεθει επενδυτης να βαλει λεφτα, στην κατασταση που ειναι σημερα η εταιρια, με τον δανεισμο εκτος ελεγχου,

γιατι να τη στηριξει τωρα και να μην περιμενει να παρει οποιες μοναδες τον ενδιαφερουν, μετα απο ενα ενδεχομενο κανονι. ετσι και αλλιως, σε ολες τις γραμμες της ΑΝΕΚ, ειναι παρων ο ομιλος γκριμαλντακη

Link to comment
Share on other sites

Μονάδες ο Μανωλιος μπορεί να πάρει από όπου θέλει η και να φτιάξει.. Με δεδομένη τη κατάσταση ίσως να τον συμφέρει πιο πολύ να αγοράσει το brand 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Να το κανει τι?Να του πληρωνει τα δανεια?Δε νομιζω οτι εχει να παρει κατι απο την Ανεκ ο συγκεκριμενος..Σε περιπτωση καταρρευσης ενα μεγαλο μερος του πελατολογιου της ΑΝΕΚ θα περασει εκ των πραγματων στα χερια του ακριβως επειδη οπως ειπε και ο proud ειναι στις ιδιες γραμμες.Ακομα και για τα πλοια σε περιπτωση κανονιου ειναι αγνωστο ποσο καιρο θα μπορουσαν να διαρκεσουν οι διαδικασιες πλειστηριασμων(οχι οτι θα τον ενδιεφεραν και πολλα απο αυτα οπως σωστα λες κι εσυ αλλα λεμε τωρα).

Στο αναλυτικο δελτιο αποτελεσματων παντως διαβαζουμε και το αλλο ενδιαφερον.Η Κοινοπραξια χρωσταει στην ΑΝΕΚ 21.842.000 ευρω(εναντι 10.936.000 ευρω στις 31/12/18).Βλεπουμε λοιπον οτι μεσα σε ενα εξαμηνο εχουμε διαπλασιασμο του ποσου και πραγματικα θα ηθελα να μαθω καποια στιγμη ποιος πληρωνει τι εκει μεσα

Link to comment
Share on other sites

Οι υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις εταιρειών που έχουν τόσο μεγάλη εποχικότητα όσο οι ακτοπλοϊκές, πρέπει να συγκρίνονται με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στο α'  εξάμηνο λοιπόν του 2018, οι απαιτήσεις από τα “Λοιπά συνδεόμενα μέρη” (δεν ξέρω εάν αφορά την κοινοπραξία που αναφέρεις), ήταν 21,0 εκ., δηλαδή στα φετινά επίπεδα.

Link to comment
Share on other sites

Το προοδευτικό 902:D μιλάει για απολύσεις μελών του πληρώματος του Ολυμπικ Τσαμπιον μετά την φωτιά με αιτιολόγηση Αμοιβαία Συναινέσει ενώ ο πραγματικός λόγος είναι άλλος.

Παράλληλα μιλάει για μη καταβολή των δεδουλευμένων. 

 

Πέφτετε απ τα σύννεφα, το ξέρω, αλλά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Σαφώς υπάρχουν χρωστούμενα, και πολλούς μήνες μάλιστα. Όμως κατά την επισκευή πάντα γίνεται απόλυση των μελών που δεν χρειάζονται στην επισκευή, δεν διατηρεί πλήρη σύνθεση στο Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται οτι σιγα σιγα ξεφευγουμε απο τις απλες δηλωσεις ενδιαφεροντος στα πλαισια συνεντευξεων τυπου.

Quote

«Πρέπει η Κρήτη να έχει μία εταιρεία που θα προκύψει από τη συνένωση Μινωικών–ΑΝΕΚ έχοντας ανταγωνιστή την Attica» ειπώθηκε από «κύκλους» του Ομίλου  για να προσθέσουν: «Οι Μινωικές έχουν αποπληρώσει τα δάνειά  τους έχουν καθαρή θέση και θα μπορούσαν υπό προϋποθέσεις να απορροφήσουν τους οικονομικούς κραδασμούς από την συνένωση με την ΑΝΕΚ.»  

Ο Γκριμάλντι θέλει να αγοράσει την ΑΝΕΚ – Επαφές με την Πειραιώς

Το μότο στην ακτοπλοΐα τη χρονική αυτή περίοδο είναι ότι «όλοι μιλάνε με όλους». Οι συζητήσεις της Τράπεζας Πειραιώς για την MIG  κάτω από την ομπρέλα της οποίας βρίσκεται ο όμιλος Attica (Superfast Ferries- Blue Star Ferries-Hellenic Seaways), αλλά και για το μέλλον της ΑΝΕΚ έχουν ανοίξει τον ασκό του Αιόλου στους σεναριολόγους.

Υψηλόβαθμο στέλεχος του Ομίλου Γκριμάλντι δήλωσε πριν από λίγες ημέρες ότι ο Εμάνουελ Γκριμάλντι ενδιαφέρεται να κάνει σοβαρές  επενδύσεις στην Κρήτη: «Ήρθε στην Κρήτη για να μείνει».

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκπρόσωπος του Ιταλού εφοπλιστή είχε συνάντηση με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς και έκανε διερευνητική συζήτηση  για το εάν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να αγοράσει ο Όμιλος την ΑΝΕΚ. Το τίμημα σε πρώτη φάση θεωρήθηκε υψηλό και η συζήτηση έμεινε εκεί χωρίς όμως να αποκλειστούν οι εκπλήξεις στην πορεία.

«Πρέπει η Κρήτη να έχει μία εταιρεία που θα προκύψει από τη συνένωση Μινωικών–ΑΝΕΚ έχοντας ανταγωνιστή την Attica» ειπώθηκε από «κύκλους» του Ομίλου  για να προσθέσουν: «Οι Μινωικές έχουν αποπληρώσει τα δάνειά  τους έχουν καθαρή θέση και θα μπορούσαν υπό προϋποθέσεις να απορροφήσουν τους οικονομικούς κραδασμούς από την συνένωση με την ΑΝΕΚ.»  

Υψηλόβαθμα στελέχη του ιταλικού Ομίλου  επεσήμαναν στο NM  για το μέλλον της ακτοπλοΐας στην Ελλάδα:

– Τέλος του 2019 αρχές του 2020 τα παιδία θα σταματήσουν να…παίζει!!!

– Η επόμενη χρονιά είναι κομβικής σημασίας.  Το συγκριτικό πλεονέκτημα στην ακτοπλοΐα θα έχει όποιος δεν χρωστάει και συνάμα έχει προνοήσει να βάλει scrubbers στα πλοία εν όψει του νέου κανονισμού που θα ισχύσει από την 1η-1-2020 για μείωση της ατμοσφαιρικής  ρύπανσης από εκπομπές αερίων των πλοίων.

– Όσοι δεν έβαλαν scrubbers που είναι κάτι σαν καταλύτες σε ελεύθερη μετάφραση, θα πρέπει να χρησιμοποιούν για τα πλοία  τους το νέο αποθειωμένο καύσιμο που θα κοστίζει ακριβότερα από το πετρέλαιο που συνεχίσουν να καταναλώνουν τα πλοία με scrubbers.

– Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς  η Attica θα έχει μια επιπλέον επιβάρυνση 45 εκατομμυρίων ευρώ και η ΑΝΕΚ 20 εκατομμυρίων που θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο θέση τους αφού δεν έχουν βάλει scrubbers στα πλοία τους.

– Η αύξηση της τιμής των καυσίμων θα έχει ως αποτέλεσμα το 2019 να επιβαρυνθούν οικονομικά οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις».
Μάλιστα τόνισαν  ότι ο Όμιλος εξετάζει πάντοτε σχέδια επέκτασής του σε δρομολόγια αλλά όλα θα εξαρτηθούν από την κατάσταση της ακτοπλοϊκής αγοράς.

Ο Εμάνουελ Γκριμάλντι δημόσια έχει δηλώσει τα εξής για την ακτοπλοΐα στην Ελλάδα:

«Οι Μινωικές Γραμμές είναι έτοιμες να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που θα προκύψει στην αναπτυσσόμενη ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά. Είναι η πρώτη  εταιρεία στην Ελλάδα  η οποία επένδυσε σε σχήματα φιλτραρίσματος των καυσαερίων (scrubber).
Η εταιρεία  έχει περιουσιακά στοιχεία, ιδιόκτητα κτήρια, ρευστότητα και μηδενικά χρέη ώστε να αντιμετωπίσει με ηρεμία το μέλλον όποιο και αν είναι αυτό».

Όταν του ζητήθηκε να διευκρινίσει τι σημαίνει  «ευκαιρίες στον ακτοπλοΐα» και αν έχουν όνομα,  Attica ή ΑΝΕΚ. Εκείνος   αναρωτήθηκε: «Είστε σίγουροι ότι είναι ευκαιρίες;» και συνέχισε: «Δεν ξέρουμε ακόμα, θα το δούμε. Το θέμα είναι εάν οι εταιρείες είναι προς πώληση και εάν ψάχνουν αγοραστή πλοιοκτήτη ή  fund. Δεν είναι ξεκάθαρο σε μένα».

Κύκλοι της Attica που πληροφορήθηκαν τις δηλώσεις Γκριμάλντι φέρεται να αντέδρασαν λέγοντας: «Πολύ σωστά μίλησε»

 

Edited by proud_ionian
link sf
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τοτε που έγινε η κοινοπραξία για να χτυπήσουν τις Μινωικές αν κρατούσαν ένα αξιοπρεπές προϊόν με Τσαμπιον στο Ηράκλειο και Ελυρο στα Χανιά, ίσως να μην ήταν σε αυτό το σημείο τώρα. Με το Κρήτη ΙΙ και το Οραιζον προκοπή δε γίνεται, και να έχεις και τιμές ανάλογες Μινωικών. Το αγόι δεν ξύπνησε τον αγογιάτη και θα θερίσουν ότι εσπειραν, δυστυχώς για τον κόσμο. Θα θελουμε προσεχώς ένα 600αρι να βγουμε απο την Κρήτη.

 

@bigman Θα βρεθούν με αρκετά αξιόλογα πλοία. Τα Κρήτη πρέπει ή να μπουν σε γραμμές στο Αιγαίο όπως κάποτε ή να φύγουν. Πολύ φοβάμαι όμως ότι θα ξαναπάνε σε ναυλώσεις. Είναι εύκολα λεφτά. Και εμείς θα μείνουμε με τα Κρήτη, αν υπάρχει ΑΝΕΚ μέχρι τότε

 

Ωραιος, καλή αρχή. Μα και παλι με την κρουαζιερα των Μινωικών είναι υπεραρκετή η ταχύτητα. Επίσης είναι αξιπορεπέστατο βαπόρι, καμία σχέση με τα Κρήτη. Αν την παρει ο Γκριμαλντι δε νομίζω οτι θα συνεχίσει να υπάρχει ΑΝΕΚ στην Κρήτη. Σιγά μην έχει 4 καράβια Ηράκλειο Αθήνα. Εκτος πάλι αν θέλει να διώξει την Αττικα. Πάντως με Ελυρο, Τσαμπιον, Σπιριτ, Κυδον, Αστεριων (, με το Αριαδνη δεν ξερω τι παίζει αν ειναξ Αττικα ή ΑΝΕΚ), ειναι πολη καλη βαση για να χτυπησει Χανια Ηρακλειο και μια γραμμη στην Ιταλία. Δεν ξέρω όμως αν η Κρητη εχει τα λεφτα της Ιταλιας. Και ένα  αλλο θέμα που δεν έχει ξεκαθαριστεί ειναι το τι θα κάνουν με τα scrubbers. Θα αντεξουν να καίνε το ακριβό;

Link to comment
Share on other sites

Ο Καζαμίας συνήθως είναι μέρος όπου κοπιαζουμε να δώσουμε ιδέες και να βάλουμε και λίγο χιούμορ στις προτάσεις μας...σε ένα πρόσφατο που είχα γράψει, είχα προτείνει την μετακίνηση του Τσαμπιον πίσω στο Ηράκλειο με την μονιμοποίηση του blue star 1 στην Αδριατική. Συμφωνώ και επαυξάνω ότι χρειάζεται το Τσαμπιον στην Κρήτη να κοντράρει τα Μινωικα Αλλά δεν νομίζω ότι είναι αρκετό. Ελυρος ή Αστεριωνας που έχω ακούσει ψιθύρους ότι σκέφτονται την μόνιμη αλλαγή μεταξύ των δύο (κρατώ μικρό καλάθι) στα Χανιά σίγουρα θα δώσουν βοήθεια και για μένα είτε είναι το ένα είτε το άλλο δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές, αλλά για μένα όταν γυρίσει η Αριάδνη πρέπει να δρομολογηθεί εκεί. Τίμιο, χρυσό, Ρομαντικό το Οραιζον και το Γκαλαξι Αλλά πρέπει να μεγαλώσει ο ανταγωνισμός πολύ Υ.Γ μην ξεχνάτε ότι γύρισε το Κρήτη Ι και σε βάθος χρόνου έρχεται και το Κύδων πίσω (εάν δεν πουληθεί) οπότε μην φανεί παράξενο αν μέσα στα επόμενα 2 χρόνια κάποιο της ΑΝΕΚ μας χαιρετήσει προς Τουρκία μερια ή προς άλλες θάλασσες 

 

Κι όχι μόνο. Ο Βενιζέλος πάει εδώ και ενάμιση μήνα που τους 18 κόμβους δεν τους ξεπερνά ποτέ πάει με 17-17.5 υπηρεσιακή και μιλάμε για ανταγωνισμό. Θελωντας και μη αυτά τα καράβια πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθούν. Δεν γνωρίζω τι πρέπει να γίνει, τώρα μπήκα στο ΟΠΑ οπότε θα μάθω τα επόμενα χρόνια λύσεις να ορθοποδήσει😋αλλά εάν τυχόν συμφέρει να πουληθούν όλα τα παλιά , είτε σε αλλες εταιρίες είτε να πάνε για σκραπ να γίνει και να μείνει η ΑΝΕΚ με 3-4 βαπόρια. Και να αρχίσει από το 0 και σιγά σιγά να ανακαμψει.

 

Τι προτείνω αναλυτικά εγω: 

Πατρα-Ηγουμενιτσα-Ανκονα: Hellenic Spirit 

Πατρα-Ηγουμενιτσα-Βενετια: Ελυρος/Αστεριων2

Πειραιας-Χανια: Ελυρος/Αστεριων2

Πειραιάς-Ηράκλειο: Ολυμπίκ Τσαμπιον

 

Να έχει αυτά τα δρομολόγια η ΑΝΕΚ, τα υπόλοιπα τα συμπληρώνει η κοινοπραξία. Όταν έρθει και το Κύδων, το βλέπουμε. Ας κρατηθούν  για μπαλαντέρ 1-2 απ τα 3 που άφησα έξω, μπενυ και τα Κρήτη, ή ας μπουν σε καμία άγονη...Πάντως πρέπει σιγά σιγά το ξεσκαρτάρισμα να γίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Το αστεριων δεν κάνει για τα χανια διότι έχει χαμηλό προτοκολό σε σχέσει με Βενιζέλο και ελυρο..Ίσως καλύτερο θα ήταν να μπει το γκαλαξι με το Κύδων εφόσον επιστρέψει από την ναυλωσή στην γραμμή του Ηρακλείου και ελυρος Αριάδνη στα Χανιά ετσι κατά την γνώμη μου θα χτυπήσει και στα δύο με καλα πλοία καλές ταχύτητες και κάπως πιο σύγχρονα..όσο για το Κρήτη θα συμφωνήσω να βάλει το ένα σε κάποια γραμμή του Αιγαίου και το άλλο Αλβανία-ιταλία

Link to comment
Share on other sites

Το Αστεριων ΙΙ για το Ηράκλειο είναι ότι πρέπει. Μπορεί να αυξήσει το πρωτόκολλο του με αυξημένη σύνθεση πληρώματος και σωστικά και πρέπει να τοποθετήσει κάπου αεροπορικά καθίσματα γιατί τα ζητάει η γραμμή.
Απο αριθμό καμπίνων για Ηράκλειο είναι μια χαρά και το γκαράζ του είναι επίσης άψογο.

Edited by Αναερόβιος
Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2019 at 10:29 AM, Αναερόβιος said:

Το Αστεριων ΙΙ για το Ηράκλειο είναι ότι πρέπει. Μπορεί να αυξήσει το πρωτόκολλο του με αυξημένη σύνθεση πληρώματος και σωστικά και πρέπει να τοποθετήσει κάπου αεροπορικά καθίσματα γιατί τα ζητάει η γραμμή.
Απο αριθμό καμπίνων για Ηράκλειο είναι μια χαρά και το γκαράζ του είναι επίσης άψογο.

Εδώ δεν υπάρχει μαντήλι να κλάψουν και εσύ ονειρεύεσαι μετασκευές? 

Link to comment
Share on other sites

Την μεγαλύτερη απόδοση δεν ξερουμε ποιο αποτέλεσμα την δινει, όμως η ΑΝΕΚ ούτε αντέχει να επωμιστεί κόστος εγκατάστασης σκραμπερ στον γηρασμενο στολο της, αλλά ούτε και στα φοσενακια της. Όπως επίσης και το κόστος του να καίει ULSFO είναι κάτι που αργά ή γρήγορα θα φανεί στα εισιτήρια των επιβατών, αν δεν μπορέσει να το αντισταθμίσει διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ολοκληρωθηκε χθες η πωληση του μη εξυπηρετουμενου δανειου που ειχε λαβει η ΑΝΕΚ απο την Εθνικη Τραπεζα.

Quote

Εχθές η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας έβαλε τις τελικές υπογραφές για την πώληση ενός μπουκέτου μη εξυπηρετούμενων ναυτιλιακών δανείων ύψους 262 εκατευρώ. Η στήλη πληροφορείται ότι πρόκειται για 10 ναυτιλιακά δάνεια, τα οποία φέρουν ενέχυρο πλοία. Ένα από αυτά – όπως μου μετέφεραν – ύψους 58 εκατ ευρώ ανήκει στην ΑΝΕΚ, συμφερόντων του Γιάννη Βαρδινογιάννη, υιού του Σήφη και η εταιρεία το είχε πάρει από την Εθνική 40 εκατ. ευρώ με εγγύηση το πλοίο ΕΛΥΡΟΣ και τα υπόλοιπα αποτελούν το τμήμα της Εθνικής στο κοινοπρακτικό δάνειο. Τα συνολικά δάνεια της πολύπαθης ΑΝΕΚ φθάνουν τα 251 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 220 εκατ ευρώ είναι ένα κοινοπρακτικό στο οποίο μετέχουν όλες οι τράπεζες…

Την διαχείριση των δανείων πήρε η εταιρεία QQuant του Ορέστη Τσακαλώτου

mononews.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...