Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η INTERAMERICAN και η ΑΝΕΚ Lines ανακοίνωσαν, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την σήμερα, στο πλοίο «ΕΛΥΡΟΣ» της ΑΝΕΚ στον Πειραιά, την έναρξη συνεργασίας τους με το πρωτοποριακό για τους ταξιδιώτες πρόγραμμα προστασίας «Ασφαλώς Μαζί».

Είναι μία μοναδική στο χώρο της ναυτιλίας δωρεάν παροχή της ΑΝΕΚ LINES προς όλους τους επιβάτες της. Το «Ασφαλώς Μαζί» είναι ένα πλήρες πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας από την INTERAMERICAN, ειδικά σχεδιασμένο για όλους τους ταξιδιώτες της ΑΝΕΚ και ισχύει από την επιβίβασή τους στο πλοίο μέχρι και για 7 ημέρες μετά το ταξίδι. Το πρόγραμμα «Ασφαλώς Μαζί» εξασφαλίζει, πέρα από τις βασικές παροχές της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας INTERAMERICAN, μια σειρά επιπλέον παροχών που θα βοηθήσουν τον επιβάτη και την οικογένειά του να αντιμετωπίσουν ολοκληρωμένα τις συνέπειες ενός ενδεχόμενου ατυχήματος ή απρόοπτου περιστατικού υγείας. Συγκεκριμένα, το «Ασφαλώς Μαζί» εξασφαλίζει σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος του ταξιδιώτη:

1. Επαναπατρισμό των μελών της οικογένειάς του που συνταξιδεύουν.

2. Φροντίδα των παιδιών του.

3. Εισιτήριο σε στενό συγγενή για να βρεθεί άμεσα κοντά στον παθόντα.

4. Κάλυψη των εξόδων σε ξενοδοχείο για στενό συγγενή στην Ελλάδα

και το εξωτερικό.

5. Νοσοκομειακή περίθαλψη στο εξωτερικό, εφόσον ταξιδεύει εκεί το πλοίο της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε απάντηση της από 7-5-2009 (Αρ. Πρωτ. 1776) Επιστολής σας, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι:

Στα πλαίσια των υποχρεώσεων που απορρέουν από το άρθρο 2 της απόφασης 5/204/2000 του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, όπως ισχύει, η Εταιρεία αναφερόμενη σε δημοσιεύματα του έντυπου και του ηλεκτρονικού τύπου(Κέρδος, Ναυτεμπορική και Capital.gr) της 7-5-2009, ενημερώνει ότι εντός των πλαισίων της επιχειρηματικής και της επενδυτικής της πολιτικής διεξάγει συζητήσεις προς υλοποίηση των σχεδίων της, τα αποτελέσματα των οποίων, όταν αποφασισθούν από τα αρμόδια όργανά της θα ανακοινωθούν στο επενδυτικό κοινό αρμοδίως, σύμφωνα με τις διάτάξεις της κείμενης νομοθεσίας και σε κάθε περίπτωση η εταιρεία επιφυλάσσεται να απαντήσει εν' όψει οριστικών ανακοινώσεων.

ase.gr

Link to comment
Share on other sites

H Εταιρεία ανακοινώνει ότι ευρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με την εταιρεία ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. για την σύναψη επιχειρηματικής συμφωνίας που αφορά στην αγορά από την Εταιρεία μας, ποσοστού 33,35% που κατέχει η εταιρεία ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. στην εταιρεία Hellenic Seaways.

Η Εταιρεία δεσμεύεται να ενημερώσει προσηκόντως το επενδυτικό κοινό για κάθε περαιτέρω ουσιώδη εξέλιξη σύμφωνα με τις διάτάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Η παρούσα Ανακοίνωση λαμβάνει χώρα κατόπιν της από 7-5-2007 σχετικής επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

ase.gr

Πολύ πιθανό μετά το κλείσιμο της σημερινής συνεδρίασης του χρηματιστηρίου, να έχουμε τις οριστικές ανακοινώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αντε το περιμεναμε τελος της προηγουμενης εβδομαδας αλλα απ οτι φαινεται θα τα ακουσουμε σημερα ;) Καθε χρονο τετοια εποχη και μια αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό μετά το κλείσιμο της σημερινής συνεδρίασης του χρηματιστηρίου, να έχουμε τις οριστικές ανακοινώσεις.

Τελικά εις αυριον τα σπουδαια:

Αύριο συνεδριάζει, εκτός σημαντικού απροόπτου το Διοικητικό Συμβούλιο των Μινωικών Γραμμών, προκειμένου να αποφασίσει σύμφωνα με πληροφορίες, την πώληση του ποσοστού 33,35% που κατέχει στην Hellenic Seaways, στην εταιρία ΑΝΕΚ.

Κατά συνέπεια αύριο το απόγευμα αναμένονται και οι επίσημες ανακοινώσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες το τίμημα θα είναι στην περιοχή των 4,8-4,9 ευρώ ανά μετοχή, ενώ όπως ανέφεραν στο Euro2day.gr έγκυρες πηγές, μέρος της χρηματοδότησης προς την ΑΝΕΚ, θα προέλθει με πολύ ευνοϊκούς όρους από τον όμιλο Γκριμάλντι, βασικό μέτοχο των Μινωικών.

euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

όπως ανέφεραν στο Euro2day.gr έγκυρες πηγές, μέρος της χρηματοδότησης προς την ΑΝΕΚ, θα προέλθει με πολύ ευνοϊκούς όρους από τον όμιλο Γκριμάλντι
Ο Grimaldi χρηματοδοτεί την αγορά της ΑΝΕΚ και μάλιστα "με πολύ ευνοϊκούς όρους"? Αυτό τί να σημαίνει άραγε? :confused:

Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μήπως αυτή η αγοραπωλησία είναι το πρώτο βήμα μιάς ευρύτερης συμφωνίας/συνεργασίας? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύθηκαν oι επίσημες ανακοινώσεις από την ΑΝΕΚ και τις Μινωικές Γραμμές. Περισσότερο κατατοπιστικά πάντως είναι τα αποσπάσματα των παρακάτω άρθρων:

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες η εξαγορά από την ΑΝΕΚ, των μετοχών της Hellenic Seaways που κατέχει η Minoan Lines έγινε δυνατή έπειτα από διευκολύνσεις χρηματοδοτικής φύσεως που παρείχε ο όμιλος Grimaldi με τη συνδρομή των τραπεζών Πειραιώς και Credit Swiss.

Ουσιαστικά ο όμιλος Grimaldi και η ΑΝΕΚ συμφώνησαν να δώσει ο πρώτος τις μετοχές σε μία προσυμφωνημένη τιμή και η αποπληρωμή να γίνει σε βάθος χρόνου με τραπεζική εγγύηση (deferred payment).

Λογιστικά η διαδικασία αυτή θα εμφανίσει την ΑΝΕΚ να έχει υποχρεώσεις προς τον όμιλο Grimaldi ο οποίος με τη σειρά του θα εμφανίζεται ότι έχει απαιτήσεις από την ΑΝΕΚ. Ρόλο ως εγγυητές καλής εκτέλεσης έχουν οι τράπεζες Πειραιώς και Credit Suisse η συμβολή των οποίων στη συμφωνία είναι καθοριστική καθώς αναλαμβάνουν όλο το βάρος ολοκλήρωσής της. Η τιμή αγοράς των μετοχών της Hellenic Seaways δεν έγινε γνωστή αλλά σε κάθε περίπτωση η πραγματική τιμή όπως εκτιμούν τραπεζικοί κύκλοι είναι σε άμεση συνάρτηση με τους λοιπούς όρους της συμφωνίας.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΑΝΕΚ θα προχωρήσει στο άμεσο μέλλον σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προκειμένου να καλύψει ένα μέρος της συναλλαγής. Ταυτόχρονα εξετάζεται και η απορρόφηση μελλοντικά της Hellenic Seaways από την ΑΝΕΚ, ενώ τα σχέδια φθάνουν μέχρι και τη δημιουργία τομέων δραστηριότητας (ταχύπλοα, συμβατικά κ.λπ.). Πάντως ως προς τα σχέδια που αφορούν την ΑΝΕΚ ο όμιλος Ρέστη δηλώνει ότι συμμετέχει.

Ναυτεμπορική

Οι Μινωικές Γραμμές συμφώνησαν να εκχωρηθεί το ποσοστό της στρατηγικής συμμετοχής στην HSW, έστω και με τμηματική αποπληρωμή του ποσού, γεγονός που αποδεικνύει ότι η συμμετοχή αυτή είχε πλέον καταστεί... «ξένο σώμα». Ο έλεγχος της HSW είχε περάσει στα χέρια της ΑΝΕΚ. Παρά το γεγονός ότι οι Μινωικές Γραμμές διέθεταν ισχυρή μετοχική παρουσία, η αξία της συμμετοχής στην εταιρεία είχε απαξιωθεί, καθώς οι αποφάσεις λαμβάνονταν πλέον μόνο από την ΑΝΕΚ. Ο Ναπολιτάνος εφοπλιστής Em. Grimaldi έχοντας δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει να επενδύσει σε άλλη εταιρεία πλην των Μινωικών Γραμμών και δεδομένου ότι το πεδίο δράσης του ομίλου εστιάζεται σε διεθνείς και όχι εσωτερικές γραμμές, δεν είχε άλλη επιλογή από το να ρευστοποιήσει την συμμετοχή της HSW.

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

η αξία της συμμετοχής στην εταιρεία είχε απαξιωθεί
Πού είναι εκείνες oi -όχι και τόσο παλιές, προ Grimaldi- ωραίες εποχές που οι Μινωικές έκαναν τον δύσκολο και έλεγαν...θα το σκεφτούμε...όποιος δώσει τα περισσότερα και μάλιστα μετρητά?

Πάντως, πολύ Κωτσόβολος αυτή η συμφωνία...πάρτα τώρα και πληρώνεις όποτε έχεις. Μετρητά δεν αναφέρονται καθόλου...μόνο λογιστικές εγγραφές θα γίνουν. Όσο και να είχε απαξιωθεί η μετοχή, ο Grimaldi τί κέρδος έχει να δώσει στον ανταγωνιστή του (σε 3 γραμμές) τον απόλυτο έλεγχο της HSW?

Link to comment
Share on other sites

Εχει πολλη πλακα πως γυρισαν τα πραγματα ομως, πριν 1.5 χρονο η HSW εμπαινε στα Χανια για να αμφισβητησει την κυριαρχια της ΑΝΕΚ και τωρα γινεται μια ακομα θυγατρικη της.. Ενα πραγμα δεν βλεπω να γινεται παντως τωρα πια, να μπαινει ταχυπλοο στα Χανια!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Στο διαφημιστικό της ΑΝΕΚ για τα δρομολόγια του εσωτερικού για το 2009, έχει ένα χάρτη με τους προορισμούς της ΑΝΕΚ και της ΛΑΝΕ, αλλά συμπεριλαμβάνει και τους προορισμούς που θα κάνει εάν πάρει τις άγονες που εκκρεμούν (Πειραιά Μήλο Σαντορίνη Ηράκλειο Σητεία Κάσος Κάρπαθος Ρόδος και Ρόδος Κως Κάλυμνος Βαθύ, Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Αλεξανδρούπολη), εκτός δηλαδή της ενδοκυκλαδικης.

Έτσι εκτός από τα γνωστά σε όλους μας δρομολόγια προς Χανιά (με τον Ελυρο & το Λατω), στο Ηράκλειο (με το Κρήτη Ι & Κρήτη ΙΙ), οπού αναφέρει τις ημερομηνίες και τις ώρες των ημερησίων δρομολογίων της, αλλά δεν αναφέρει την ώρα αναχώρησης των βραδινών δρομολογίων της.

Λέει ότι έχει μέχρι 3 δρομολόγια την εβδομάδα για Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Θεσσαλονίκη (με το Λισσος). Έως 4 αναχωρήσεις την εβδομάδα από Πάτρα για Κέρκυρα Ηγουμενίτσα (με το Λευκά Όρη & Σοφοκλής Β).

Αναφέρει ότι έχει έως και 4 αναχωρήσεις στη γραμμή Κυκλάδες Δωδεκάνησα (Πειραιά Σαντορίνη Ανάφη Κάσιος Κάρπαθος Διαφανι Χάλκη Ρόδος), δηλαδή υπολογίζει ότι θα πάρει και τη δεύτερη άγονη γραμμή με το Ιεράπετρα Λ. Τέλος αναφέρει τις γραμμές της ΛΑΝΕ (Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμος, Πειραιά Κύθηρα Ρέθυμνο και Κρήτη Γύθειο Καλαμάτα

Έτσι στο χάρτη με τα δρομολόγια σε όσα λιμάνια περνάνε πλοία από διαφορετικές γραμμές, έχει χωρίσει σε τμήματα με διαφορετικά χρώματα τους κύκλους του λιμανιού.

Για παράδειγμα το Ηράκλειο (γραμμή Ηράκλειο και η άγονη με το Ιεράπετρα Λ, Χίο Μυτιλήνη Λήμνο με το Λισσος και το Πρεβελης με την άγονη από τη Ρόδο για Αλεξανδρούπολη

Link to comment
Share on other sites

Ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με το πρόσφατο deal.

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Το ρεζουμέ φαίνεται να είναι ότι η πώληση (ξεφόρτωμα ή όπως αλλιώς το αντιλαμβάνεται ο καθένας) της HSW περιλαμβάνει ίσως και άλλες συνιστώσες οι οποίες αφορούν και την Αδριατική και την τύχη των Μινωικών.

Η μόνη μου απορία, αν και φαντάζομαι έχει να κάνει με τις αποσβέσεις και άλλα χρηματο-οικονομικά, είναι η λογιστική αποτίμηση των πλοίων και της HSW και των υπολοίπων.

Δύο νεότευκτα, κάμποσα συμβατικά με ναυαρχίδα την Αριάδνη, τα Highspeed, τα γατάκια, τα δελφίνια και κάμποσα Ro-Ro μόνο τόσα λίγα?

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν είχε αγοράσει τις Μινωικές ο Γκριμάλντι...θα αγόραζαν ποτέ οι Μινωικές τα Cruise Europa/Olympia? Και εάν δεν τα αγόραζαν (πουλώντας Πασιφάη κλπ) πού θα τα δρομολογούσε αποδοτικά?
Ο Grimaldi χρηματοδοτεί την αγορά της ΑΝΕΚ και μάλιστα "με πολύ ευνοϊκούς όρους"? Αυτό τί να σημαίνει άραγε? :confused:

Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μήπως αυτή η αγοραπωλησία είναι το πρώτο βήμα μιάς ευρύτερης συμφωνίας/συνεργασίας? :confused:

Ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με το πρόσφατο deal.
Χαίρομαι που οι δικές μας πρώτες σκέψεις και υποθέσεις συμπίπτουν στην ουσία με τους προβληματισμούς του έγκυρου οικονομικού τύπου. Να συμπληρώσω μόνο ότι νομίζω οποιαδήποτε ενδεχόμενη συμφωνία στην Αδριατική...δεν μπορεί να μην περιλαμβάνει μέσα και το Ηράκλειο. Δεν πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ θα παραχωρούσε το παραμικρό στην Αδριατική χωρίς να εξασφαλισθεί στο Ηράκλειο, ειδικά τώρα που αναμένεται να μπει SF και στα Χανιά. Και εάν έπρεπε κάπου να ποντάρω σε κάποιο σενάριο...θα έλεγα Βενετία με Ηράκλειο.
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω με οσα ειπες φιλε νηρεα,αν και θεωρω πιο πιθανο οι ζυμωσεις να γινονται για τη γραμμη της ancona λογω και των cruise ferry που θα φερει ο γκριμαλντι και τα οποια καπως θα πρεπει να γεμιζουν..;)

Link to comment
Share on other sites

Ηράκλειο με ποίο πλοίο?

Αν θεωρητικά έφευγε ο Γκριμάλντι από την Κρήτη ποιο πλοίο της ΑΝΕΚ θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα SF, μόνο τα Φόσεν το οποίο επεκτείνει την συνεργασία, ουσιαστικά σε Αγκώνα/Βενετια με Ηράκλειο...

Νομίζω πως αυτό είναι too much για την ΑΝΕΚ.

Δεν νομίζω πως στην πράξη η αγοροπωλησία θα εχει και άλλες κρυφές παραγράφους. Όπως είχαν γίνει πλέον τα πράγματα η HSW ήταν χαμένη επένδυση για την Minoan οπότε ο Ιταλός προσπαθεί να ξεφορτωθεί τις μετοχές του στο μόνο αγοραστή που έχει κάποιο λόγο να πληρώσει κάποιο premium (η ονομαστική τιμή ανα μετοχή βέβαια είναι πιο μικρή από αυτή που είχε παλαιότερα αγοράσει η Sea Star τις προηγοέμενες μετοχές της HSW). Αλλωστε ποιος άλλος θα πλήρωνε 125 εκ για να έχει απλώς το 1/3 των μετοχών, που όμως δεν του δίνουν κανένα ρόλο στην εταιρεία.

Ετσι παράλληλα έμμεσα η Minoan χρηματοδοτεί και την αγορά των cruises.

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ είναι για απόσυρση, και τα δίδυμα Κρήτη Ι/ΙΙ σχεδόν 30ρίζουν, δε θα υπήρχε πιθανότητα να βλέπαμε μια σχετική αναδιάρθρωση, ίσως και στα πλαίσια μιας συμφωνίας με τον Γκριμάλντι;

Δηλαδη:

Ancona - Εγκατάλειψη

Βενετία - Champion/Spirit

Ηράκλειο - Όρη / Σοφοκλής

Χανιά - Έλυρος / χχχχ

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ είναι για απόσυρση, και τα δίδυμα Κρήτη Ι/ΙΙ σχεδόν 30ρίζουν, δε θα υπήρχε πιθανότητα να βλέπαμε μια σχετική αναδιάρθρωση, ίσως και στα πλαίσια μιας συμφωνίας με τον Γκριμάλντι;

Δηλαδη:

Ancona - Εγκατάλειψη

Βενετία - Champion/Spirit

Ηράκλειο - Όρη / Σοφοκλής

Χανιά - Έλυρος / χχχχ

στο ΧΧΧΧ βαλε ΑΡΙΑΔΝΗ;)B)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, ο ολοκληρωτικός πλέον έλεγχος της HSW ίσως θα μπορούσε να τους βοηθήσει να κάνουν και οικονομίες κλίμακας, χρησιμοποιώντας και πλοία "μπαλλαντέρ"

Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με τον marioskef. Χωρίς να θέλω να αποκλείσω το παρασκήνιο εντούτοις δεν νομίζω να είχαμε κρυφές παραμέτρους στην συμφωνία. Άλλωστε μετοχές μιας εταιρείας αγοραπωλήθηκαν , έπεσε χρήμα δεν νομίζω να έγιναν παραχωρήσεις στο εμπορικό κομμάτι και μάλιστα σε αυτό που ανήκει ενα μεγάλο μέρος των εσόδων της εταιρείας.Δεν νομίζω να έκανε εκπτώσεις στο εμπορικό κομμάτι μιας μεγάλης εταιρείας ΄'εναντι ενός πακέτου μετοχών σε μια εταιρεία που ούτως ή άλλως έκανε κουμάντο .

Απλά όπως είπε κι ο marioskef αγοραστικό ενδιαφέρον για ένα ποσοστό μειοψηφίας δύσκολα θα βρισκόταν πέραν αυτού του Ι.Βαρδινογιάννη οπότε επ ευκαιρία πούλησε ο Ιταλός.

Άλλωστε αν μπορούσαν να επιτευχθούν τέτοιες συμφωνίες στο εμπορικό κομμάτι τότε πιστεύω εδω και πολλά χρόνια ΑΝΕΚ και Μινωικές θα είχαν τουλάχιστον συνεργαστεί κάτω από μία πανίσχυρη κοινοπραξία όπως κάποτε ο Στρίντζης με τις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

Το ειχαμε καταλαβει οτι η Ανεκ δεν ενδιαφερεται για τη Λανε αλλα ελπιζαμε οτι θα τον δουμε τουλαχιστον στα κιτρινομπλε. Μαλλον μετα την επιστροφη του Ιεραπετρα ο Κορναρος εμεινε στην τυχη του και αν δεν αλλαξει κατι συντομα βλεπω και το σινιαλο της Λανε να κουναει μαντηλι. :(

Έχω μια απορία αφού το Ιεράπετρα Λ επέστρεψε στην ΑΝΕΚ, η ΑΝΕΚ δε θα έπρεπε να ενημερώσει το επενδυτικό της κοινό ότι πλέον της ανήκει το πλοίο ή της επιστράφηκε το πλοίο και πλέον δεν έχει συμμετοχή στη ΛΑΝΕ??

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που αλλαξε σινιαλα το βαπορι ειτε η ΑΝΕΚ το πηρε πισω αποσυροντας τη συμμετοχη της απο την ΛΑΝΕ (ειχε το 50% με την παραχωρηση του Ιεραπετρα) ειτε το ναυλωσε. Αλλα οτι και να εκανε απο τα δυο δεν επρεπε να ανακοινωθει :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...