Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καθαρα αποτελεσματα 2018: ζημιες €13,8εκ

Quote

Οι μακροπρόθεσμες τραπεζικές υποχρεώσεις του Ομίλου ανήλθαν σε € 2,6 εκατ. έναντι € 242,7 εκατ. στο τέλος της προηγούμενης χρήσης. Σημειώνεται ότι στις 31.12.2018 έγινε αναταξινόμηση των μακροπρόθεσμων δανείων της Μητρικής σε βραχυπρόθεσμες τραπεζικές υποχρεώσεις, δεδομένου ότι δεν πληρούνταν όροι των σχετικών δανειακών συμβάσεων που αφορούσαν στην εξυπηρέτηση των δανείων. Ως εκ τούτου, οι βραχυπρόθεσμες τραπεζικές υποχρεώσεις του Ομίλου στις 31.12.2018 ανήλθαν σε € 256,1 εκατ. έναντι € 17,5 εκατ. στις 31.12.2017.

Οι υποχρεώσεις σε προμηθευτές ανήλθαν σε € 41,0 εκατ. έναντι € 26,7 εκατ., ενώ οι λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις διαμορφώθηκαν σε € 16,6 εκατ. έναντι € 13,3 εκατ. στο τέλος της προηγούμενης χρήσης. Επίσης, υποχρεώσεις συνολικού ποσού € 2,9 εκατ. στις 31.12.2018 (έναντι € 4,1 εκατ. στο τέλος της χρήσης 2017) που αφορούν σε ρυθμισμένες φορολογικές οφειλές, η εξόφληση των οποίων εκτείνεται πέραν του έτους, εμφανίζονται στις «λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις» της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης.

αυτες οι περικοκλαδες για τις μακροπροθεσμες υποχρεωσεις που εγιναν βραχυπροθεσμες, σε απλα ελληνικα σημαινει οτι δεν πληρωνα τις δοσεις και εγινε ολο το δανειο απαιτητο.

συνηθως ειναι το πρωτο βημα για την οδο του μαρτυριου.

ομως δεν ειναι μονο οι τραπεζες και οι αλλοι που εχουν λαμβανειν απο την ΑΝΕΚαρα, βλεπουν το φεσι να μεγαλωνει

Link to comment
Share on other sites

Εγω περα απο τα παραπανω πολυ ουσιαστικα χρηματοοικονομικα θα σταθω και στα ακολουθα διαχειριστικα θεματα

Quote

ο Όμιλος της ΑΝΕΚ το
2018 σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιήθηκε, διακίνησε συνολικά 965 χιλιάδες επιβάτες έναντι 1.040
χιλ. το 2017 (μείωση 7%), 189 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα έναντι 204 χιλ. (μείωση 7%) και 132 χιλ. φορτηγά έναντι
139 χιλ. το προηγούμενο έτος (μείωση 5%). Η μείωση του μεταφορικού έργου προήλθε, κυρίως, από τη
γραμμή των Χανίων λόγω της εισόδου ανταγωνιστή ως συνέπεια έκτακτης έγκρισης άδειας δρομολόγησης
κατά τη θερινή περίοδο και έπειτα.
Ωστόσο, η Εταιρεία αύξησε τα έσοδά της από τις γραμμές της Αδριατικής και από τις εκναυλώσεις των πλοίων της σε εταιρείες του εξωτερικού.

Στις 28 Μαρτίου 2019 το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε αρχικά να προτείνει στη
Γενική Συνέλευση την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά το ποσό των € 20 εκατ. με όρους και
προϋποθέσεις που θα αποφασιστούν σε μεταγενέστερο χρόνο

Μεταβλητότητα τιμών καυσίμων Επίδραση στα αποτελέσματα και στα ίδια κεφάλαια

±5% / μετρικό τόνο (-/+) € 2,64 εκατ.

± 10% / μετρικό τόνο (-/+) € 5,28 εκατ.

± 20% / μετρικό τόνο (-/+) € 10,56 εκατ. 

Σύμφωνα με απόφαση της Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος του Διεθνή Ναυτιλιακού Οργανισμού ΙΜΟ, από την 1η
Ιανουαρίου 2020 όλα τα πλοία είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν καύσιμο μικτής περιεκτικότητας σε θείο 0,5%. Η εν λόγω υποχρέωση ενδέχεται να οδηγήσει στην έκθεση του Ομίλου σε απρόβλεπτες διαφοροποιήσεις στις τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων.

 Η ορθολογική κατανάλωση καυσίμου αποτελεί στόχο της Εταιρείας για κάθε πλοίο, κάτι που εξασφαλίζει τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν τα εξής:
 Συντήρηση των μηχανών και μηχανημάτων του πλοίου σύμφωνα με τις διαδικασίες και τα πρότυπα
που ορίζονται από τους κατασκευαστές με αποτέλεσμα την αποδοτικότερη λειτουργία και κατά
συνέπεια τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.
 Καθαρισμός γάστρας (hull) κάθε ένα ή δύο χρόνια ανάλογα με την κατάσταση της γάστρας και με
κύριο γνώμονα την απόδοση του πλοίου. Η καλή συντήρηση μειώνει δραστικά την κατανάλωση του
πλοίου, καθώς και τους εκπεμπόμενους ρύπους.
 Χρήση Exhaust Gas Boiler με σκοπό τη μείωση των ενεργειακών απαιτήσεων του πλοίου το οποίο
συμβάλει στη μείωση των εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου που επιβαρύνουν την
ατμόσφαιρα

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άρα ως διαφαίνεται δεν υπάρχει καν σαν σκεψη η τοποθέτηση scrubber στα πλοία της εταιρίας. Κρίμα μια τόσο ιστορική εταιρία λόγω κακών διοικήσεων του παρελθόντος να καταλήξει στο χρόνοντουλαπο της ιστορίας. Ούτως η αλλως η αίγλη της έχει χαθεί καιρό. Τσόντα της Attica έχει καταντήσει. Και το λέω με πικρία όντας Χανιωτης.

Link to comment
Share on other sites

Η Πειραιως βασει των..μνημονιακων της δεσμευσεων δεδομενα εγκαταλειπει την ακτοπλοια-και τις μη τραπεζικες συμμετοχες της γενικοτερα-και αυτο ειναι κατι που εχει θιχτει κατ επαναληψη τα τελευταια χρονια εδω μεσα απο τον proud nostradamionian :P κυριως.

Το πρακτικο θεμα για την ΑΝΕΚ δεν ειναι τοσο η εγκαταλειψη της Πειραιως(απο τη στιγμη που με τα δανεια μαλλον δεν μπορει να κανει κ τοσα πολλα οπως φαινεται)αλλα μια ενδεχομενη εγκαταλειψη της κοινοπραξιας απο πλευρας Αττικα η οποια θεωρω οτι τους επομενους μηνες/ετος το πολυ θα πεσει πολυ σοβαρα στο τραπεζι δεδομενου οτι με τη νεα διοικηση της δευτερης(ανεξαρτητως εθνικοτητας)αφενος δεν θα θεωρειται και τοσο..απαραιτητη(καθολου απαραιτητη βσκ)η συνυπαρξη οσο οταν εγινε,με αποκλειστικη μεσολαβηση και προς εξυπηρετηση φυσικα της τραπεζας Πειραιως και αφετερου αμεσα 'η εμμεσα ολο και καπου θα χωσει τη μυτη του ο καλος τους γειτονας.Ειδικα στην περιπτωση που μπει στην Αττικα καποιο fund το θεωρω απιθανο να μην υπαρξει προσεγγιση μεταξυ Ιταλιας κ ΗΠΑ για καποιας μορφης''συνεννοηση''στην Ελληνικο θεμα.B)Ποσο μαλλον να ειναι ειναι ο ιδιος βραχυπροθεσμα 'η μακροπροθεσμα αγοραστης της.

Το πως θα μπορεσει να διαχειριστει η ΑΝΕΚ την επομενη μερα μιας τετοιας εξελιξης με νεους κανονισμους,παλια πλοια κ παλια χρεη το αφηνω στην φαντασια του καθενος.

Edited by proud_ionian
τως οχι του. επιρρημα ειναι :P
Link to comment
Share on other sites

Ας ευχηθούμε η εταιρεία σύντομα να ξανα βρει το δρόμο της ανάπτυξης. Πιστεύω επίσης πως η ιδέα στο μυαλό του Μανώλη να μπλεχτεί και με την ΑΝΕΚ , υπάρχει ,  έτσι ώστε να δημιουργήσει έναν ισχυρό πόλο εντός της χώρας.

Link to comment
Share on other sites

On 4/22/2019 at 6:20 PM, proud_ionian said:

συνηθως ειναι το πρωτο βημα για την οδο του μαρτυριου.

το obituary της ΑΝΕΚ, εχει σημερα το euro2day.

Quote

Έτσι, ο όμιλος έκλεισε το 2018 με αρνητική καθαρή θέση 8,9 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια 7,8 εκατ. ευρώ.

πονοκεφαλο για τις τραπεζες την αποκαλει.

Link to comment
Share on other sites

Οι 2 κορες του Σηφη Βαρδινογιαννη,Χρυση και Αμαλια,θα δουν 3 σπιτια ιδιοκτησιας τους να βγαινουν στο σφυρι λογω χρεων τον επομενο μηνα συμφωνα με το Εθνος και το Πρωτο Θεμα,εξελιξη την οποια αποδιδουν στην κακη οικονομικη κατασταση της ΑΝΕΚ.Τα παιδια του Σηφη ως γνωστων μεσω της Βαρμιν ειναι οι μεγαλυτεροι μετοχοι της εταιρειας.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

παντως απο τα αναφερομενα, δεν προκυπτει οτι το... πιστολιασμα ειναι απο τα δανεια της ΑΝΕΚ.

η πειραιως επισπευδει για στεγαστικο και η eurobank για ποσα πολυ μικροτερα απο τα βαρη που φερουν τα ακινητα, αλλα και απο την αξια που εχουν.

περισσοτερο για ασκηση πιεσης μου φαινεται

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν θα βαζαν υποθηκη κ τα σπιτια τους για καμια Ανεκ οι Βαρδινογιαννηδες :D ωστοσο το timing φανερωνει ξεκαθαρα τη διαθεση πιεσης κατι που δε συνηθιζε η Πειραιως,κυριως,παλαιοτερα επι διοικησεως Σαλλα με τις γνωστες σχεσεις που ο ιδιος ειχε με την οικογενεια.

Και δημιουργειται κ το ερωτημα ποιος θα βαλει τα 20 εκατ στην επικειμενη ΑΜΚ απο τη στιγμη που οι μεγαλομετοχοι μαλλον δεν θα μπορεσουν.

Link to comment
Share on other sites

Και μέσα σε ολα αυτα βλέπουμε αγορά/ναύλωση πλοίων απο την Ανεκ και ριζική ανακαίνιση καμπινών(;) στο Ελ. Βενιζέλος, με τι λεφτά; της ασφαλιστικης απο την πυρκαγιά;

Ειδικά η παραδοχή στις καταστασεις τους για το οτι η μείωση της κίνησης οφειλεται στις Μινωικές εκτός απο αναμενόμενο, είναι και μία "κωλοτούμπα" διότι ισχυρίζονταν οτι η κίνηση διατηρείται και ειδικά στα φορτηγα (στα οποία επίσης είχε μείωση).

Γιατην εφαρμογή απο 1.1.20 του ulsfo, προβλέπω να κάνει μετρημένα δρομολόγια, αύξηση διάρκειας δρομολογίων και χρηση μόνο των πλοίων με μικρή κατανάλωση.

Τα υπολοιπα αναγκαστικά θα φορέσουν scrubber, που δεν ειναι πιστευτο σενάριο, ή θα καινε επισης ulsfo, με αντίστοιχες προσαρμογες ναύλων. 

Με τον Ελυρο και την Αλγερια οτι σπασμενα καλυψει αλλα ειδαμε οτι το 18 δεν τα καλυψε, οποτε δεν ειμαι αισιοδοξος για το 19..

Link to comment
Share on other sites

Κομψός επικήδειος στην "Καθημερινή" (ο πλήρης στην έντυπη έκδοση) με αρκετά "ναι μεν αλλά" και αναφορές στην ισχυρή προσωπικότητα του Γιάννη Ιωσήφ Βαρδινογιάννη, τα δάνεια της "Πειραιώς" και τον σεβασμό που τρέφουν στο "Ηράκλειο*" για το brand ΑΝΕΚ.

*Δεν διευκρινίζεται αν ο σεβασμός προέρχεται από τα Λιοντάρια, τον Κούλε ή την γωνία 25ης Αυγούστου & Επιμενίδου 😜.

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2019 at 9:56 PM, MILTIADIS said:

Οι 2 κορες του Σηφη Βαρδινογιαννη,Χρυση και Αμαλια,θα δουν 3 σπιτια ιδιοκτησιας τους να βγαινουν στο σφυρι λογω χρεων τον επομενο μηνα συμφωνα με το Εθνος και το Πρωτο Θεμα,εξελιξη την οποια αποδιδουν στην κακη οικονομικη κατασταση της ΑΝΕΚ.Τα παιδια του Σηφη ως γνωστων μεσω της Βαρμιν ειναι οι μεγαλυτεροι μετοχοι της εταιρειας.

 

On 4/27/2019 at 10:28 PM, proud_ionian said:

παντως απο τα αναφερομενα, δεν προκυπτει οτι το... πιστολιασμα ειναι απο τα δανεια της ΑΝΕΚ.

Το ΠΘ εχει καποιες λεπτομερειες σημερα.Σε πολλους αλλωστε ειχε κανει εντυπωση πως η Βαρμιν μια μεσαια εταιρεια παραγωγης μαρμαρου ειχε καταφερει να μπει μεγαλομετοχος στην ΑΝΕΚ στην τελευταια ΑΜΚ πριν μερικα χρονια παντως δινοντας τοσα εκατομυρια.

Quote

Η κυρία Αμαλία-Αναστασία Βαρδινογιάννη είναι πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της ΒΑΡΜΙΝ ΑΕΒΕ βιομηχανία μαρμάρων, η οποία αντιμετωπίζει τεράστια οικονομικά προβλήματα και εμφανίζεται να είναι μεγαλομέτοχος σήμερα στην ΑΝΕΚ, ελέγχοντας το 26,625%. Η συμμετοχή έγινε με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ναυτιλιακής το 2011 και με τη σύναψη υπέρογκων δανείων, τη στιγμή μάλιστα που ο ετήσιος κύκλος εργασιών της κινούνταν στα 200.000 ευρώ! Ηταν δάνεια για τα οποία δόθηκαν προσωπικές εγγυήσεις της Αμαλίας Βαρδινογιάννη και τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ώστε η οικογένεια να εξακολουθήσει να ασκεί τον μετοχικό έλεγχο στη ναυτιλιακή, καλύπτοντας το κενό που άφηνε τότε η Sea Star Capital, συμφερόντων του αδελφού της Γιάννη, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εξακολουθεί να είναι διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΚ. 

Στον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2016 η ΒΑΡΜΙΝ εμφανίζεται να έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 8,1 εκατ. ευρώ και σύνολο υποχρεώσεων (όλες βραχυπρόθεσμες) 24,96 εκατ. ευρώ. 

Τα 24,82 εκατ. ευρώ αφορούσαν τριετές ομολογιακό δάνειο που είχε συναφθεί από τη Eurobank και για το οποίο ως εξασφάλιση δόθηκαν προσημειώσεις υποθηκών επί 14 ακινήτων της εταιρείας και προσωπικές εγγυήσεις της Αμαλίας Βαρδινογιάννη. Παράλληλα έχουν δοθεί ως ενέχυρο οι 50.000.000 μετοχές της ΑΝΕΚ από το σύνολο των 50.039.780 μετοχών που κατείχε στις 31.12.2016 η ΒΑΡΜΙΝ. 

Κοινώς, το 26,625% που ελέγχει η ΒΑΡΜΙΝ στην ΑΝΕΚ μπορεί να περάσει στην κυριότητα της Eurobank στην περίπτωση που δεν μπορεί να καλυφθεί διαφορετικά για τα δάνεια που έχει χορηγήσει. Κάτι που σημαίνει πως η τράπεζα μπορεί να καταστεί άμεσα ο μεγαλύτερος μέτοχος της ναυτιλιακής. 

Κάτι ανάλογο είχε γίνει στα τέλη του 2014 όταν η Τράπεζα Πειραιώς ενεργοποίησε τις ρήτρες των δανείων που είχε χορηγήσει στη Sea Star Capital Ltd, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Κύπρου, παίρνοντας στην κυριότητά της το 23,5661% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ που ανήκε στην εταιρεία των Βαρδινογιάννη - Ρέστη. Μια εξέλιξη που έφερ 

ε και τη ρήξη μεταξύ των δύο ανδρών, με αποκορύφωμα την πρωτόδικη καταδίκη του πρώτου σε τρία χρόνια φυλάκιση με αναστολή για ακάλυπτες επιταγές ύψους 24 εκατ. ευρώ που είχε δώσει στον Βίκτωρα Ρέστη. Σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς εμφανίζεται να ελέγχει το 24,1788% των δικαιωμάτων ψήφων. 

Και τα πράγματα βέβαια περιπλέκονται καθώς μόλις την περασμένη εβδομάδα γνωστοποιήθηκε πως η ΑΝΕΚ δεν κατάφερε να πληρώσει δόση δανείου στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δανεισμού της, με αποτέλεσμα να σπάσουν όροι δανειακών συμβάσεων και να καταστούν άμεσα πληρωτέα δάνεια άνω των 200 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι η αναδιάρθρωση του δανεισμού έγινε με την έκδοση νέου, επταετούς διάρκειας κοινοπρακτικού ομολογιακού δανείου 220 εκατ. ευρώ. Τμήμα του ομολογιακού (22 εκατ. ευρώ) είναι μετατρέψιμο σε μετοχές, υπό προϋποθέσεις.

Η Αμαλία-Αναστασία Βαρδινογιάννη, χάνει την εντυπωσιακή μονοκατοικία της στο Παλαιό Ψυχικό για οφειλή 500.000 ευρώ, καθώς και το μερίδιό της σε διώροφη οικία στο παλαιό λιμάνι των Σπετσών για οφειλή 100.000 ευρώ

Παρένθετο πρόσωπο

Με όλες αυτές τις εξελίξεις, στην αγορά ψιθυρίζεται ότι η Αμαλία Βαρδινογιάννη ουσιαστικά πληρώνει τις επιχειρηματικές αστοχίες του αδελφού της Γιάννη, καθώς η ίδια δεν έχει διοικητικό ρόλο στην ΑΝΕΚ, αν και εμφανίζεται μέσω της ΒΑΡΜΙΝ να είναι μεγαλομέτοχος. 

Στις 5 Ιουνίου βγαίνει σε πλειστηριασμό το σπίτι της Χρυσής Βαρδινογιάννη στο Καστρί για οφειλή 200.000 ευρώ από στεγαστικό δάνειο το οποίο δεν εξυπηρετείται

Πάντως αυτή δεν ήταν η μόνη φορά που την πληρώνει για τον αδελφό της Γιάννη, καθώς πέρυσι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Κύπρου επέβαλε πρόστιμο 6,38 εκατ. ευρώ στον κ. Βαρδινογιάννη και 50.000 ευρώ στην ίδια για παραβίαση της νομοθεσίας σε σχέση με την απόκτηση από εκείνη 19.358.487 μετοχών της εταιρείας Sea Star Capital Plc (τότε Megabet, στις 29.03.2007). 

Σύμφωνα με το πόρισμα που εκδόθηκε, ο κ. Βαρδινογιάννης χρησιμοποίησε ουσιαστικά ως παρένθετο πρόσωπο την αδελφή του για την απόκτηση των συγκεκριμένων μετοχών, γνωρίζοντας πριν εμπιστευτική πληροφορία που αφορούσε στην αλλαγή των δραστηριοτήτων της εταιρείας ως προς τη ναυτιλία.
 

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

ωραιο λαυρακι αυτο Milfiadis.;)

δεν θυμαμαι να εχει γινει ξανα αναφορα σε τοσο μεγαλη, εμμεση, αλλα ουσιαστικη, εμπλοκη της eurobank στην ΑΝΕΚ.

(ξανα)γενναταιτην ευλογη απορια, πως δοθηκαν τετοια δανεια, εν ετει 2011B), οταν η συμφωνικη ορχηστρα των μνημονιων επαιζε ηδη την μουσικη της (ρητορικη η ερωτηση).

πολλη κινητικοτητα παντως στην ΑΝΕΚ. ωρες ειναι να ξυπνησει απο το ληθαργο η αδεκαστη αγγλικη διαιτησια και να βγαλει αποφαση για την εξαγορα της hsw

Link to comment
Share on other sites

η καθημερινη πηρε χτες τη σκυταλη στα σπαραξικαρδια αρθρα. στο blender η αμειλικτη πραγματικοτητα, με ψυχοπονιαρικα για τη μαχητικη διοικηση Βαρδινογιαννη, το σεβασμο που εμπνεει η ΑΝΕΚ και αλλα παρομοια.

εχει ομως και ζουμι το αρθρο.

Quote

Είναι όμως δύσκολο να διακριβωθεί εάν τούτη τη φορά θα μπορέσει να περάσει και πάλι επιτυχώς τον σκόπελο. Κάποιοι εκτιμούν κιόλας πως αποτελεί μονόδρομο για την εταιρεία η απομείωση του δανεισμού της μέσω κάποιου μοντέλου με βάση το πτωχευτικό δίκαιο και κατόπιν η συγχώνευσή της με άλλο ισχυρότερο όμιλο

ωραια φραση.

η απομειωση του δανεισμου της μεσο καποιου μοντελου. προς στιγμην νομισα οτι ψαχνουν για καμια γκομενιτσα:P, αλλα τετοια μοντελα συνηθως αυξανουν το δανεισμο, δεν τον μειωνουνB)

οπως καταλαβαινετε, να τα φορτωσουν στα κοροϊδα θελουν. οποιοδηποτε κουρεμα των οφειλων της ΑΝΕΚ, οπως και γενικως τα κουρεματα δανειων, σημαινει οτι μερος που διαγραφεται, θα το πληρωσουν κατα μεγαλο βαθμο, οι συνεπεις δανειοληπτες και οι φορολογουμενοι,  αμεσα ή εμμεσα

αυτον ειναι λοιπον το business plan για την εξοδο της ΑΝΕΚ απο το τελμα. η ελεγχομενη εκρηξη.:rolleyes:

τα σπαραξικαρδια αρθρα απλως φτιαχνουν το κλιμα

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έλεγα πάντως ότι με πείθει με τις γνώσεις του το άρθρο... απο ποτε η συνεργασία με την αττικα ηταν επίτευγμα το Βαρδινογιάννη... εχει ναυλώσει το αστεριών σε άλλη εταιρεία για ταξίδια στο εξωτερικό;

Link to comment
Share on other sites

Τα δημοσιευθεντα στοιχεια συγκροτουν major event... Βεβαια το major event συνεβει πριν απο εξι μηνες αλλα τωρα το πηραμε χαμπαρι. Ειναι φυσιολογικο ολος ο σχετικος τυπος να ασχολειται με αυτο.

Δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσε καποιος δημοσιογραφος να αναρτησει κατι διαφορετικο. Ειτε θα κανει copy paste την ανακοινωση της εταιρειας που τα δειχνει ολα λαμπρα και οι απωλειες ειναι ενα απλο technicality (οπως εγινε τις πρωτες μερες) ειτε θα τα περιγραψει μαυρα και αραχνα (οπως πραγματικα ειναι).

Προσωπικα εχω την αισθηση οτι η εταιρεια υπαρχει απλως και μονο για να μην αναγνωρισουν οι τραπεζες τις μαυρες τρυπες στα δανεια τους. Απλως καθυστερουν το αναποφευκτο.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα. το σχολιο μου παραπανω εχει να κανει με τους... λυρισμους περι δυναμικης διοικησης βαρδινογιαννη, σεβασμου προς την ΑΝΕΚ και ειδικου της βαρους στην κρητη, μεγαλου επιτευγματος που ειναι η κοινοπραξια (δεν μας εδειραν μονο, τις φαγαμε κιολας) κλπ κλπ. επειδη ειναι παρομοιοι στα περισσοτερα sites, υποθετω οτι πηγε το ιδιο... non paper

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται τελικά τη καλύτερη δουλειά την έκανε ο Γκριμάλντι με τις Μινωϊκές. Συυρκνωσε το μαγαζί στις γραμμές που θα είχε κέρδος και νοικοκυρεμένα προχώρησε μπροστά...

θελω να πιστεύω ότι ακομη και με το Μύκονος σαν ανταγωνιστή οι μόνες γραμμές που βγάζουν κέρδος ειναι αυτές τις Κρήτης. Ίσως θα ηταν συνετό να κανει κατι αντίστοιχο και η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Τελειως διαφορετικες περιπτωσεις ομως.Η Ανεκ δεν εχει περιθωριο να αφησει καποια απ τις γραμμες της γιατι αυτοματως θα πεσουν δραματικα και τα εσοδα.Ειδαμε αλλωστε πως μονο στην Αδριατικη πετυχε μια σταθερη πορεια περυσι.Επισης και τα πλοια της Ανεκ δεν εχουν την αξια που ειχαν τα πλοια που πουλησαν οι Μινωικες(Πασιφαη,Ικαρος,Ολυμπια).Εδω απο που να βγαλει καποιο ποσο ικανο να κλεισει τρυπες;Απο τα Κρητη ή απο το Πρεβελης;Ακομα και τα Φοσεν να εδινε δεν φτανουν να πληρωσει ουτε τα μισα χρεη χωρια που θα μεινει στην ουσια γυμνη απο πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Η ανεκ έχει πέσει σε μια δίνη που είναι διαφορετική από αυτή των εταιριών τα τελευταία χρόνια(που ενμερει ευθυνεται απο μονη της ενω οι αλλες εταιρίες έπεσαν θυματα αλλαγης συνθηκων).Οι υπόλοιπες υπερδανειστηκαν γία να ναυπηγησουν.Η ανεκ ναυπήγησης και αυτή,αλλά σε μικρότερο βαθμό.Τωρα Πότε πήγαν όλα τα υπολοιπα χρήματα αντί να γίνεται αντικατάσταση του στόλου μόνο η ανεκ και οι τράπεζες το ξέρουν.Στην ουσία έχει πέσει στο βουρκο από μόνο της με ένα παλιό στολο χωρίς μεγάλη αξία και περιθώρια κέρδους.Σε λίγο βλέπω το μανωλακη να έρχεται να κάνει παρέα στο Βαρδινογιάννη 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...