Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H ανακοινωση της ΑΝΕΚ για τα ημερησια δρομολογια του καλοκαιριου να διαβαστει αυτουσια απο τους εκπροσωπους της στο επομενο ΣΑΣ. 😂😂

http://hania.news/2018/06/26/ανεκ-138-ημερήσια-δρομολόγια-προς-κρήτη/

Γενικα τις τελευταιες μερες εχει αρχισει ο αγων της προπαγανδας στην πολη αναλογος με αυτον που ειχε γινει το 2003 λιγο πριν βαλει πλοιο ο Στριντζης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, MILTIADIS said:

H ανακοινωση της ΑΝΕΚ για τα ημερησια δρομολογια του καλοκαιριου να διαβαστει αυτουσια απο τους εκπροσωπους της στο επομενο ΣΑΣ. 😂😂

http://hania.news/2018/06/26/ανεκ-138-ημερήσια-δρομολόγια-προς-κρήτη/

Γενικα τις τελευταιες μερες εχει αρχισει ο αγων της προπαγανδας στην πολη αναλογος με αυτον που ειχε γινει το 2003 λιγο πριν βαλει πλοιο ο Στριντζης.

Μόνο που εγώ τους παίζω μπάλα στην.....αντιπολίτευση και τους βγαζω σέντρα τα....παπαγαλάκια και φερέφωνα των τοπικιστών. Δεν ξερω ποσα ημερησια πρόσθεσαν για να βγαλουν τριψηφιο αριθμο αλλά σύντομα θα φάνε κράξιμο. Θελουν ανταγωνισμό και θα στρώσουν κι αυτοί. 

Ημερήσιο το 2006 με το Λισσος με αναχώρηση 08:00 από Πειραιά και άφιξη 16:30 στη Σούδα. 

Και φέτος αναχώρηση 10:00 με άφιξη 19:00;

Όσο για το τι προσφέρει η ΑΝΕΚ των Χανιωτών άλλη ιστορία!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 minutes ago, proud_ionian said:

 η ΑΝΕΚ κρατησε το μονοπωλιο με βαρυ κοστος

και ακομη δεν εχει βγει η αποφαση της διαιτησιας, στα διαιτητικα δικαστηρια του λονδινου, οπου εχουν προσφυγει και η ΑΝΕΚ και ο Ομιλος Grimaldi, σχετικα με την προκαταβολη και το συνολικο τιμημα της αποτυχημενης εξαγορας της HSW απο την ΑΝΕΚ.

σχεδον 7 χρονια εχουν περασει και ακομη δεν εχει βγει αποφαση. ουτε στην ελλαδα να εκδικαζοντανB)

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την νέα γραμμή της Minoan προς Χανιά φαίνεται πως η ΑΝΕΚ αποκτά μεγαλύτερο αναγωνισμό από ποτέ. Τόσα χρόνια κράταγε με νύχια και με δόντια σχεδόν μονοπώλιο στα Χανιά. Τώρα όμως με τα Κρήτη 2 και Ελ. Βενιζέλος σε Ηράκλειο και Χανιά δύσκολα θα μπορέσει να το κρατήσει. Τουλάχιστον το Κρήτη 2 δεν μπορεί να ορθοποδίσει απέναντι στα Blue Galaxy/Horizon και στα παλάτια. Στα Χανιά το Ελ. Βενιζέλος αν το κρατήσει στη γραμμή θα τα βγάλει πέρα όπως έχει αποδειχθεί. Ίσως με τις νέες κινήσεις της Minoan είναι καιρός να φέρει κάποιο από τα υπερσύγχρονα στι Αιγαίο. Αλλιώς... το μονοπώλιο θα το κρατήσει το Πρέβελης στην Κασοκαρπαθία!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό εννοείται αλλά όλο και περισσότερο ο ζυγός γέρνει προς την μεριά του Blue Horizon ως νεότερου και πιο σύγχρονου πλοίου έστω κι αν υπάρχει σχέση συνεργασίας ανάμεσα στις δυο εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Να φέρει τα σύγχρονα πλοια της στα Χανιά; Όπως έκανε και παλαιότερα που απειλείτο το κάστρο της;

Μα αυτή είναι η άθλια συμπεριφορά της απέναντι στον λαό της. Τους βάζει καλά καράβια όταν απειλείται. Όταν παιζει μπάλα μόνη της, ξεχνάει ποιός την ίδρυσε και ποιος την κρατάει ζωντανή!

3 καλοκαίρια τώρα στέλνει το Ελυρος στην Αλγερία, αφήνει την γραμμή στο Βενιζέλος που αν και ανακαινίσθηκε, μηχανικά αναγκάζει την εταιρεία να παραμένει στις 8.5 με 9 ώρες ημερήσιου ενώ θα μπορούσε να κάνει 7.5 και 8 ώρες όπως παλαιότερα.

Το παν είναι να σεβόμαστε το χέρι που μας ταΐζει όλο το χρόνο κι όχι όποτε το έχουμε ανάγκη.

Link to comment
Share on other sites

το ελυρος μονο στα χαρτια ειναι δικο της. τις αποφασεις τις παιρνουν ξενες τραπεζες. νομιζω η natixis. ουτε τα εσοδα απο τα μπαρ δεν πρεπει να παιρνει

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα λόγο στα τεκταινόμενα της εταιρείας έχει και η Πειραιώς, η τράπεζα όχι το κόμμα στον ομώνυμο δρόμο. Στην οποία τράπεζα συμμετέχουν κλάδοι της οικογένειας που σχετίζεται με την ΑΝΕΚ. Μπέρδεμα η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

οπως εχουμε πει και σε αλλα τοπικ, ειναι μνημονιακη υποχρεωση των τραπεζων, να απαλλαγουν απο τις μη τραπεζικες δραστηριοτητες.

μολις τελειωσει με την attica, θα ερθει η σειρα της ΑΝΕΚ.

για τον Ελυρο παντως, νομιζω οτι τον πρωτο λογο εχει η Natixis

Link to comment
Share on other sites

Κάτι ακόμα... τα "υπερσύγχρονα" Τσάμπιον & Σπιριτ ήταν τέτοια όταν κτίσθηκαν στα 00ς. Πλέον χρήζουν ανακαίνισης, όχι ριζικής αλλά σίγουρα με μοκέτες να βουλιάζουν, συχνά χαλασμένες τουαλέτες, και άλλα προβλήματα που εμφανίζονται εδώ και εκεί δεν τα λες και σε άριστη κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Σημερα απεκτησα το επετειακο λευκωμα της ΑΝΕΚ για τα 50 χρονια λειτουργιας της.

Ειναι ενα πανεμορφο βιβλιο με σπανιοτατες φωτογραφιες απο τα 70s, 80s κ τα 90s απο τα εγκαινια ολων των πλοιων που εχουν περασει απο το στολο της,διαφημισεις εποχης κ πολλα αλλα ενδιαφεροντα ιστορικα στοιχεια.

Θα ελεγα πως θα επρεπε να το αποκτησει καθε καραβολατρης.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, MILTIADIS said:

Σημερα απεκτησα το επετειακο λευκωμα της ΑΝΕΚ

Πως γίνεται να το αποκτήσουμε;

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι στα Χανια απο τα κεντρικα γραφεια της εταιρειας στη Λεωφορο Σουδας.Για την υπολοιπη Ελλαδα δυστυχως δεν γνωριζω.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, lostromos said:

Πως γίνεται να το αποκτήσουμε;

Το έχω σε pdf , βέβαια το έχω και σε κανονικο που το περίμενα λίγο καιρό 😛  , αν κανει σε pdf να το στείλω με ενα mail :)

(πρέπει να το ειχα κατεβάσει απο το σάιτ της ΑΝΕΚ μ φαινεται)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/7/2017 at 10:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όλα έχουν τακτοποίηθει και φαίνεται έχει ξεπεράσει τη κρίση και με τις φετινές ναυλωσεις πλοίων στην Ιταλία και Καραϊβική, θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα οικονομικά της αποτέλεσματα. 

Ελάτε να ταξιδέψουμε παρέα στο χθές και το σήμερα της ANEK LINES μέσα από το φακό του Θοδωρή Παπαδουλάκη! 50 Χρόνια ANEK LINES - με πλώρη το μέλλον! 

 

Σήμερα το είδα,περιγράφει την ΑΝΕΚ στο έπακρο..με τα καλά και τα κακά της :)

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα ειδα το βιντεακι και ακολουθησαν αλλες 4.Δε ξερω για εσας αλλα εμενα με αγγιξε.Η ΑΝΕΚ παντα ξεχωριζε απο τις αλλες εταιρειες για τους λογους που αναφερθηκαν στο βιντεο.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΚ LINES: Καλοκαίρι με περιβαλλοντικό πρόσημο

Quote

Η ΑΝΕΚ LINES, με το βλέμμα στραμμένο σε ένα καλύτερο αύριο για το περιβάλλον και αναγνωρίζοντας τη σημασία να διατηρηθούν καθαρές οι ελληνικές θάλασσες και ακτές, ενώνει τις δυνάμεις της με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM και προσφέρει πάνω από 200.000 εύχρηστα τασάκια από ανακυκλώσιμο υλικό, σε όλους εκείνους που επιλέγουν να ταξιδέψουν με τα πλοία της.

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΝΕΚ LINES αντιλαμβανόμενη ότι τα αποτσίγαρα αποτελούν βασική πηγή μόλυνσης όχι μόνο για την θαλάσσια ζωή, αλλά και για τα μικρά ζώα, και τα μικρά παιδιά συμβάλλει στον περιορισμό τους, προσφέροντας πάνω από 200.000 τασάκια παραλίας. Λέει «όχι» στα αποτσίγαρα και μας ενθαρρύνει να αλλάξουμε καθημερινές συνήθειες που όμως έχουν επιβλαβείς συνέπειες για την υγεία μας και το περιβάλλον.

Το αποτσίγαρο, αυτό το είδος του μικρού απορρίμματος είναι κυριολεκτικά ένα τεράστιο πρόβλημα τοξικής ρύπανσης του περιβάλλοντος και αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό (κοντά στο 40%) των απορριμμάτων που συλλέγονται παγκοσμίως στους καθαρισμούς των ακτών.

Βάσει στατιστικών οι Έλληνες καπνιστές «παράγουν» κάθε χρόνο κοντά στα 22 δισεκατομμύρια αποτσίγαρα, πολλά από τα οποία καταλήγουν στη θάλασσα, μολύνοντας την, δηλητηριάζοντας ψάρια, θαλασσοπούλια και ανθρώπους.

Η ΑΝΕΚ, αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά έμπρακτα τη διαχρονική της μέριμνα για το περιβάλλον, μέσα από την πρωτοποριακή της συνεργασία με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM, στοχεύει μεταξύ άλλων στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση ολοένα και περισσότερων συνανθρώπων μας, προς όφελος του περιβάλλοντος. Εστιάζοντας στη διάσωση της θαλάσσια ζωής, καλεί όλους να συμβάλλουν δυναμικά στην καταπολέμηση της ρύπανσης του φυσικού μας πλούτου, για να αναδειχθεί η ομορφιά της Ελλάδας μας, για έναν πιο πράσινο πλανήτη, για ένα καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.

Η ΑΝΕΚ LINES συμπλέει με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM ως προς την πρόληψη και καταπολέμηση του αποτσίγαρου και μας καλεί να αλλάξουμε συνήθειες, να κάνουμε την αρχή αξιοποιώντας το εύχρηστο τασάκι παραλίας.

Γιατί οι παραλίες δεν είναι σταχτοδοχεία. Ας τις κρατήσουμε καθαρές!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ακατανοητο ωστοσο παραμενει για το φτωχο μου το μυαλο πως η ανεκ εχει αγορασει 2 πλοια σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα . Μια εταιρια που δυστυχως την σφιγγει ο εκ Νεαπολεως κλοιος 🤣🤣 ασφυκτικα . 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχω δύο απορίες σχετικά με την εταιρεία:

1) Πως γίνεται να μην έχει βγάλει μέχρι τώρα ανακοίνωση για την αγορά του Αστερίωνα, ώντας εισηγμένη στο χριματηστήριο εταιρεία;

2) Υπάρχει στα σχέδιά της πλάνο για την αντικατάσταση του Κρήτη απο το Ηράκλειο; Όπως και να το κάνουμε είναι ένα πολύ παλιό πλοίο και είναι λογικό τα μερίδια της Μινοαν στη γραμμή αυτή να είναι τόσο μεγαλύτερα σε σχέση με της κοινοπραξίας. Το ξέρω οτι δεν είναι και εύκολο να βρει cash η ανεκ, αλλά αυτές οι φήμες για αγορά επιπλέον ιαπωνικού καραβιού που υπήρχαν, ισχύουν ακόμα; Γιατί θα μπορούσε έτσι άνετα να βάλει το νέο στο Ηράκλειο και να στείλει το κρήτη για σκραπ (εκτός και αν του βρει καμία ναύλωση όπως του αδερφού του).

Link to comment
Share on other sites

για τον αστεριωνα θα παρεις την απαντηση σε προηγουμενα ποστ.

δεν ανηκει στην ανεκ, αλλα σε κυπριακη εταιρια (πιθανοτατα ανθρωπων κοντα στην ΑΝΕΚ, αλλα οχι θυγατρικη της)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...