Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μη ξεχναμε ομως πως ανοιχτηκε λιγοτερο απο τους αλλους ναυπηγωντας μονο 2 νεοτευκτα.Αγορες οπως αυτες των Κρητη και των Σοφ Βενιζελο- Λευκα ορη αποδειχτηκαν με τη παροδο των χρονω ιδανικες για Αδριατικη.Οι αλλοι τοτε πετουσαν στα συννεφα με τα νεοτευκτα τους...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΝΟΜΙΚΕ, δαπανησαν λιγοτερα για νεοτευκτα, ηταν πιο συντηρητικοι στα πλοια που επελεγαν, αλλα η μαυρη τρυπα, οπως ειπα και παραπανω, ηταν η εμπλοκη με αλλες εταιριες, ναυτιλιακες και μη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

11η Εθελοντική αιμοδοσία & 2η δειγματοληψία για τη Δωρεά Μυελού των Οστών από την ΑΝΕΚ LINES

Quote

Η ANEK LINES «έστειλε» χθες, Τετάρτη 8 Νοεμβρίου, μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς στον συνάνθρωπο, μέσα από την 11η Εθελοντική Αιμοδοσία που πραγματοποίησε, στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας, στα Χανιά, σε συνεργασία με το Σύλλογο Eθελοντών Αιμοδοτών «Άγιος Ιωάννης» και το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων. Παράλληλα, για 2η συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε δειγματοληψία για Δωρεά Μυελού των Οστών. Με τη συμμετοχή δεκάδων εθελοντών, της ANEK LINES – εργαζομένων, πληρωμάτων, στελεχών- και Χανιωτών, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 30 πολύτιμες μονάδες αίματος, ως ελάχιστο δείγμα προσφοράς, ελπίδας και αισιοδοξίας.

Η Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών «Άγιος Ιωάννης», Δέσποινα Ροδουσάκη, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που έχουμε στο πλευρό μας μια εταιρεία, όπως η ANEK LINES που στέκεται ουσιαστικά μέσα από τέτοιες δράσεις δίπλα σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη το πιο πολύτιμο αγαθό, το αίμα.

Η συνεργασία μας με την ΑΝΕΚ LINES για 11η φορά, επιβεβαιώνει έμπρακτα το γνήσιο ενδιαφέρον της εταιρείας να σταθεί στο πλευρό εκείνων που έχουν αιματολογικά και νεοπλασματικά νοσήματα”. Και συνέχισε «Το αποτέλεσμα των δράσεων του συλλόγου μας ενισχύει τα κίνητρα μας για το μέλλον, καθώς έως και την στιγμή που μιλάμε για την τρέχουσα χρονιά έχουμε συγκεντρώσει περίπου 700 μονάδες αίματος».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ANEK LINES, Γιώργος Κατσανεβάκης, τόνισε: «Για όλους εμάς στην ΑΝΕΚ LINES, η συνεισφορά αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας.

Η Εθελοντική Αιμοδοσία, αποτελεί πλέον παράδοση για την ΑΝΕΚ, μια παράδοση που διευρύνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τη δειγματοληψία μυελού των οστών, προκειμένου να έχουμε ουσιαστικά αποτελέσματα και να αμβλύνουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας που χρειάζονται τη στήριξη όλων μας, επιβεβαιώνοντας , έτσι, με τον καλύτερο τρόπο ότι “η προσφορά είναι στο αίμα μας”

50 χρόνια τώρα η ANEK LINES, τιμά τη δέσμευσή της απέναντι στον τόπο και στους ανθρώπους του. 
50 χρόνια τώρα η ANEK LINES στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας, φέρνοντας στο προσκήνιο την αξία της αληθινής συμπαράστασης. Γιατί η προσφορά είναι στην ψυχή και στο αίμα μας.

50 χρόνια τώρα η ANEK LINES, με το ανθρώπινο πρόσωπό της γράφει τη δική της ιστορία και προσφέρει από καρδιάς στην Κρήτη και στους ανθρώπους της.
50 Χρόνια ΑΝΕΚ LINES. Και το ταξίδι συνεχίζεται με πλώρη το μέλλον!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διάλεξη στο KΡΗΤΗ II με τον Dr. Νίκο Λυγερό

Quote

Η ΑΝΕΚ LINES, φιλοξένησε με εξαιρετική επιτυχία την ομιλία του Dr. Νίκου Λυγερού με θέμα: «Στρατηγικός τουρισμός και Πράσινο Λιμάνι», στο πλοίο «ΚΡΗΤΗ ΙΙ», την Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018, ξεκινώντας έτσι με ούριους ανέμους το νέο έτος. Ο αναγνωρισμένος πολυπράγμων Έλληνας επιστήμονας ανέπτυξε τις θέσεις του μέσα από μία συναρπαστική ομιλία που επάξια κέρδισε το ειλικρινές ενδιαφέρον του κοινού. Η διάλεξη του dr. Νίκου Λυγερού διοργανώθηκε από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Ηρακλείου και ήταν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας. Κατά την έναρξη της εκδήλωσης χαιρετισμό απηύθυναν ο κος Δημητρακόπουλος, Πρόεδρος της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, ο Πρόεδρος του ΙΟΗ κος Μαυράκης καθώς και σημαντικοί εκπρόσωποι των τοπικών φορέων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ LINES η μεγάλη ετήσια εκδήλωση της Ένωσης Κρητών Σελίνου Αττικής «Η ΕΛΥΡΟΣ»

Quote

Η ΑΝΕΚ LINES φιλοξένησε για μία ακόμα χρονιά με επιτυχία, τη μεγάλη ετήσια εκδήλωση της «Ενωσης Κρητών Σελίνου Αττικής «Η ΕΛΥΡΟΣ», την Κυριακή 28 Ιανουαρίου στο πλοίο της «ΚΡΗΤΗ ΙΙ». Την όμορφη γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους εκατοντάδες Κρητικοί που είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικά λαογραφικά δρώμενα, σε μια ευχάριστη συνάντηση με άρωμα Κρήτης.

Την έναρξη του καθιερωμένου πλέον ραντεβού, σηματοδότησε εντυπωσιακό δρώμενο, με την υπογραφή του σκηνογράφου-λαογράφου κ.Γιάννη Σκουλούδη, ο οποίος για δεύτερη χρονιά, κατάφερε να συνθέσει μια ξεχωριστή εικόνα που μάγεψε το κοινό. Κρητικόπουλα, ντυμένα με παραδοσιακές στολές του τόπου και κρατώντας αναμμένα λευκά κεριά, μπήκαν στο χώρο με προπομπό μεγάλη εικόνα του Αγίου Βασιλείου, στολισμένη με λευκά γιορτινά λουλούδια. Παραδοσιακό συγκρότημα συνόδευσε την είσοδο των παιδιών με πατροπαράδοτα κάλαντα, δημιουργώντας κλίμα συγκίνησης και ψυχικής ανάτασης σε όλους τους παρευρισκόμενους

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αν ισχυει η αγορα του Αστεριων ΙΙ, πρεπει να απονεμηθουν στην ΑΝΕΚ, οσκαρ και νομπελ εταιρικης διακυβερνησης.B)

ειχαν δυο εξαιρετικοτατα πλοια στη βενετια, τα λευκα ορη και το σοφοκλης β. παω πασο οτι πλεον δεν χρειαζονταν δυο. τι θα εκανε ενας λογικος ανθρωπος; θα εκανε ενα μικροφρεσκαρισμα και στα δυο, θα αφηνε το ενα βενετια και το αλλο θα το εστελνε, ειτε στην κρητη, ειτε για ναυλωσεις.

το τι εκανε η ανεκ το ξερουμε. εστειλε τα δυο στην κορεα, με τελικο αποτελεσμα να χασει το ενα, προσπαθησε, για λιγο, να στειλει τα κρητη βενετια και εφαγαν του κοσμου της παρατηρησεις, περασε μια εξαετια με αμφιλεγομενες ναυλωσεις και πλεον φτανει στην αγορα ενος πλοιου, που ειναι συνομηλικο με τα ορη και τον σοφοκλη:rolleyes:.

ο πιο ευκολος τροπος να κρυψεις μια δυσαρεστη πραγματικοτητα, ειναι να διασπειρεις αποσπασματικες θετικες ειδησεις.

π.χ. ακουσαμε, μετ'επιτασεως, ποσο επωφελεις θα ηταν για την ΑΝΕΚ οι ναυλωσεις των πλοιων της GNV, γιατι ειχαν μικρο ξενοδοχειακο και μειωμενη συνθεση λογω ιταλικης σημαιας, μονο και μονο για να δουμε τον αστεριωνα να ταξιδευει δυο χρονια με ελληνικη σημαια και συμμορφωμενο με την ελληνικη νομοθεσια.

αν ημουν μετοχος της ανεκ, θα ηθελα παρα πολυ να μαθω ποσο επηρρεασαν τα αποτελεσματα της εταιριας, ολες αυτες οι αλλοπροσαλες κινησεις

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
53 minutes ago, Orestis said:

Να υποθέσω πως τις επόμενες 40 ημέρες θα γίνουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα προκειμένου το πλοίο να μη χάσει την καλοκαιρινή περίοδο και τα υπόλοιπα & μετασκευή θα γίνουν το χειμώνα;

 

On 3/14/2018 at 10:40 AM, Orestis said:

Παράλληλα με την ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων πρέπει να γίνεται και μια ιδιαίτερα εκτεταμένη επισκευή στις μηχανές. Τα ποσά που ακούγονται πως επενδύονται στο πλοίο είναι ιδιαίτερα υψηλά. Να φανταστώ πως η λογική είναι πως μετά τη δρομολόγηση του Έλυρος στην Αδριατική, θα καθιερωθεί ως βασικό πλέον πλοίο στα Χανιά;

Μέχρι να δούμε τι θα γίνει με την επικείμενη μετασκευή του Αστεριων ΙΙ, υπάρχει ένα πιθανό line up της εταιρείας για Χανιά και Βενετία.

Αρχές Ιούνη δρομολογείται  (όπως όπως) το Αστερίων ΙΙ στη Βενετία καλύπτοντας την γραμμή για το καλοκαίρι. 

Τέλη Σεπτέμβρη επιστρέφει το Έλυρος από τη ναύλωση και επιστρέφει στην γραμμή της Βενετίας αποδεσμεύοντας το Αστερίων ΙΙ για να μετασκευαστεί.

Όλο αυτο το διάστημα στα Χανιά παραμένει το Ελ. Βενιζέλος, που αν λάβουμε υποψιν τον χρονο που θα χρειαστεί η μετασκευή και ενδεχόμενη νεα ναυλωση του Ελυρος στην Αλγερια, τοτε δεν θα δουμε το Έλυρος να επιστρέφει στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

On 4/26/2018 at 3:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εννοείται ότι θα γίνουν οι απαραίτητες εργασίες μονάχα τώρα για να μην χαθεί το καλοκαίρι για το πλοίο, αλλά κυρίως για να μην υπάρξει αναστάτωση των δρομολογίων της κοινοπραξίας.

 

 

ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΜΕΝ ΕΙΡΗΝΑΙΟΝ ΓΑΛΑΝΑΚΗ
Μνημονεύομεν Ειρηναίον Γαλανάκη τον Χριστιανό. Σε ενεστώτα μα και σε μέλλοντα χρόνο το ρήμα, όπως έχω ξαναγράψει. Και γι’ αυτά που είπε και έγραψε, έτσι όπως αυτός τα είπε και τα έγραψε. Κυρίως όμως γι’ αυτά που είπε και έπραξε, έτσι όπως αυτός τα έπραξε κατά της διάρκεια της υπεραιωνόβιας γήινης παρουσίας του. Τι σημασία έχει αν τον γνωρίσαμε ή δεν τον γνωρίσαμε από κοντά. Ολοι χωρούμε στη μεγάλη πλατεία της ευθύνης του, της ευθύνης που του είχε αναθέσει ο Θεός. Ολοι ανήκουμε στο «ποίμνιο της φιλίας και της αγάπης του», όπως χαρακτηριστικά έχει γράψει ο ίδιος. Ιδιαίτερα αυτές τις μέρες που συμπληρώνονται πέντε χρόνια απ’ το φευγιό του για τη Χώρα του Φωτός, μνημονεύομεν Ειρηναίο Γαλανάκη τον Χριστιανό.

Ήμουν κι εγώ εκεί… Την λαμπροφόρο, τη βαϊοφόρο εκείνη ημέρα της επανενθρόνισής του στη φτωχική πλην όμως πολύ αγαπημένη Μητρόπολή του, Κισάμου και Σελίνου. Είχε βουλιάξει από κόσμο το Καστέλι, πάνε 37 χρόνια από τότε. Ο λαός έφερνε, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, πίσω, με το “έτσι θέλω”, τον επίσκοπό του. Θυμούμαι τη χαρά στα λάμποντα μάτια των ανθρώπων. Η Ορθοδοξία (κι ορθοδοξία όπως έλεγε ο Παππούς σημαίνει ορθροπραξία) είχε νικήσει. Ήμουν κι εγώ εκεί… Στις 23 Αυγούστου 2005, ημέρα της παραίτησής του απ’ τον επισκοπικό θρόνο. Πατείς με πατώ σε και τότε ο κόσμος στο Καστέλι, που το βρήκε, όταν πρωτόρθε δεσπότης το 1957 χωριό και το άφησε σφύζουσα από ζωή πόλη. «Να αγαπάτε τον συνάνθρωπο σας, να βοηθάτε τη δυστυχία του, να συγχωρείτε τα λάθη και να υπερασπίζετε το δίκιο του, από το ψωμί, ως την ειρήνη του κόσμου», μια απ’ τις παρακαταθήκες του. Ήμουν κι εγώ εκεί… Τη Μεγάλη Πέμπτη του 2013, στις 2 Μαΐου, την ημέρα της κηδείας του, στην Κίσαμο πόλη. Την ημέρα του Μεγάλου Αποχαιρετισμού. Στον Ιππότη του Σταυρού”, στον “Φτωχούλη του Θεού”, στον “Κοινωνικό Αγωνιστή”, στον “Οραματιστή Πραγματοποιό”, στον Ειρηναίο της ειρήνης, στον Ειρηναίο της Καρδιάς μας! Οχι δεν έκλαιγε το συρρεύσαν απ’ όλες τις γωνιές της Κρήτης και από τα διάφορα μέρη της Ελλάδας, μέγα πλήθος. Δεν κλαίνε οι άνθρωποι στην Κοίμηση των Αγίων! Αγιος στη συνείδηση του λαού ο Παππούς… Ανθρωπος του Θεού, που λειτουργούσε στο όνομά του. Ενας πρεσβευτής του ουρανού στη γη.

“Ο Χριστός σημάδεψε την Κρήτη”, ο τίτλος ενός απ’ τα πολλά (35 αν τα λογαριάζω σωστά) βιβλία που έγραψε ο ταπεινός αυτός εργάτης του Ευαγγελίου της Αγάπης για τον συνάνθρωπο. “Ο Ειρηναίος σημάδεψε τη ζωή μου”, ο τίτλος του βιβλίου που θα μπορούσαν να γράψουν όλοι όσοι έτυχε να τον γνωρίσουν λίγο ή πολύ (ένας απ’ αυτούς κι εγώ) από κοντά…

Τρία απ’ τα δεκάδες νεοριζίτικα για τον Παππού, που έχει καταγράψει στο βιβλίο του “Η Λαϊκή Μούσα της Κρήτης για τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ειρηναίο Γαλανάκη – Ριζίτικα, Μαντινάδες, Ρίμες, Ποιήματα”, ο γνωστός τοις πάσι Δάσκαλος – Λαογράφος Σταμάτης Αποστολάκης: 1) «Πολλοί τα γκόλφια τα φορούν, μ’ αξιώνονταί τα λίγοι/ τα κόκκαλά τους εις τη γη ν’ ανθιούν και να μυρίζουν/ μ’ αυτός ακόμη ζωντανός κι οι μόσκοι τσ’ αγιοσύνης/ όπου διαβεί ξεχύνονται και ούλοι τσα γρικούνε/ λεν, ένας άγιος ζωντανός, ο Άγιος Ειρηναίος» Νίκος Ψαρός 2) Στην Κίσαμο, στο Σέλινο, Δεσπότης με χατήρι/ δίδει χαρά στον δυστυχή, τον πόνο του γιατρεύει/ και δεν ξεχνά και τον κακό κι αυτόν καταλαβαίνει/ του δίδει τη συγχώρεση για να μετανοήσει/ να ‘ρθει στο δρόμο του Χριστού, ελεύθερος να ζήσει». π. Νικόλαος Σαμάνδουρας, Ρέθυμνο. 3) Αγιε Πατέρα Γαλανέ, Δέσποτα Δεσποτάδω/ απ’ όλους εξεχώρισες στη θέληση, στη δράση./ Σεμνός, λιτός και ταπεινός, με το σκισμένο ράσο,/ έχτιζες κι εθεμέλιωνες για τον θεό ’χες Λόγο,/ και σκέψη σου τον άνθρωπο. Γιώργης Μιχελάκης, Σέμπρωνας Κυδωνίας.
Χανιώτικα νέα (27.04.2018)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ισως λίγο οφ-τοπικ , το μόνο πλοίο που έχει κρατήσει ανάγλυφη τη Κρήτη στο τσιμινέρα παραμένει αυτη τη στιγμή το Κρητη ΙΙ ( και δεν έχει αλλαξει ποτε σινιαλα ?) η κάνω κάποιο λάθος?

υ.γ. το Πρέβελης δε το αναφέρω μιας και ηρθε απο τη Ρεθυμνιακη

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το χειμώνα θα πρέπει να αναμένουμε να μεγαλώσει αρκετά το πρωτόκολλο των επιβατών του!! Για φέτος το καλοκαίρι μάλλον με 1000 άτομα πρωτόκολλο θα ταξιδεύει και του χρόνου μάλλον θα φτάσει τα 1800 άτομα, έτσι είχα ακούσει στις αρχές της μετασκευής!! 

πραγματικα ειναι να απορει κανεις με τον τροπο που παιρνουν αποφασεις στην ANEK.

πριν απο 7 περιπου χρονια, αποφασισθηκε οτι πλοια με μεγαλα πρωτοκολλα και μεγαλο ξενοδοχειακο δεν βγαινουν στη γραμμη της βενετιας. σοφοκλης και ορη βρεθηκαν στην αποτυχημενη ναυλωση της κορεας και τελικα, το ενα τελειως, το αλλο στην ουσια, εκτος στολου ΑΝΕΚ.

μετα απο ενα συντομο περασμα των κρητη απο τη βενετια, οπου εβγαλαν κακο ονομα απο βλαβες και τη φωτια στο Κρητη ΙΙ, περασαμε στις ναυλωσεις απο την GNV. Audacia, Corraggio & Forza, ηταν πολυ πιο συμφεροντα υποτιθεται, παροτι ναυλωμενα, διοτι λογω σημαιας, μειωμενης συνθεσης, μικροτερου πρωτοκολλου κλπ, ειχαν πολυ λιγοτερα λειτουργικα εξοδα. απο τα GNV περασαμε στα Visentini. Norman πρωτα και Αστεριων μετα. το Αστεριων και ναυλωμενο και με ελληνικη σημαια και ολες τις απαιτησεις της.

επτα σχεδον χρονια μετα, ξαναγυρναμε σε γιαπωνεζικο του 1991, αδιευκρινιστου ιδιοκτησιακου καθεστωτως το οποιο θα μετασκευαστει για να εχει πρωτοκολλο κλπ κλπ.

ολα αυτα, ενω το μονο πλοιο που ταξιδευει απ΄ευθειας για την ΑΝΕΚ, και οχι σε κοινοπραξια ή ναυλωμενο σε τριτους, ειναι το πρεβελης και ενω εκκρεμει ακομη η περιβοητη αποφαση της διαιτησιας στο λονδινο, για τα χρωστουμενα στον Grimaldi

Link to comment
Share on other sites

θα κερδισαν το τζακ ποτ τοτε.

εχει πλοια που περισσευουν και τα ναυλωνει (θελοντας και μη), φερνει (?) πλοιο για την αδριατικη, το οποιο θα μετασκευασει μηπως και μπει κρητη καποια στιγμη;

και ολα αυτα, ενω τα οικονομικα της δεν ειναι και τα πιο ροδινα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση proud.Το μονο που μπορει να υπαρχει στο μυαλο τους ειναι να υπολογιζουν το πλοιο ως μελλοντικο αντικαταστατη του Κρητη ΙΙ στο Ηρακλειο ας πουμε(40αριζει συντομα η μεγαλοκοπελα αυτη αλλωστε).

Βεβαια αν θες να εχεις εικονα σοβαρης εταιρειας δεν επενδυεις σε κατι ηδη αρκετα παλιο αλλα το αποτελεσμα θα το κρινει η ιστορια οπως και στις υπολοιπες επιλογες που εχει κανει η Ανεκ την τελευταια δεκαετια.

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε πως και η HSW επένδυσε πολλά περισσότερα στο Νήσος Σάμος.Το Αστερίων ii αγοράστηκε σε καλή τιμή και όπως φαίνεται από το χρόνο μετασκευής του δεν χρειάστηκαν πολλές αλλαγές για να έρθει στα Ευρωπαικά δεδομένα.Είναι ένα βαπόρι οικονομικό με μεγάλο αριθμό καμπινών κοινόχρηστων χώρων και με μεγάλο γκαράζ.Η επιλογή του φαίνεται σωστή αφού θα μπορούσε να δρομολογηθεί και σε γραμμή της Κρήτης εκτός από Αδριατική.Οπότε για να αγοράσει η εταιρεία ένα τέτοιου μεγέθους πλοίο κάτι παραπάνω θα ξέρει.Όσον αφορά την υπόθεση με τον Grimaldi θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι έχει γίνει.Η ΑΝΕΚ έδωσε κάμποσα εκατομμύρια και δεν πήρε τίποτα χωρίς βέβαια να τηρήσει τη συμφωνία.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

On 6/16/2018 at 11:54 PM, proud_ionian said:

 τουλαχιστον καποια ανακοινωση τηε ΑΝΕΚ, για την αποκτηση του εχουμε;

 

On 6/20/2018 at 9:54 PM, proud_ionian said:

γιαπωνεζικο του 1991, αδιευκρινιστου ιδιοκτησιακου καθεστωτως το οποιο θα μετασκευαστει για να εχει πρωτοκολλο κλπ κλπ.

 

ενω περιμενουμε να μαθουμε σε ποιον ανηκει ο δευτερος αστεριων(ας), ο οικονομικος τυπος, το bankingnews εν προκειμενω, περιμενει να δει αν η εταιρια θα πληρωσει την πρωτη, μεγαλη, δοση του κοινοπρακτικου δανειου με τις 4 συστημικες τραπεζες. αν η δοση δεν πληρωθει, οι τραπεζες μπορουν, βασει των ορων του δανειου, να μετοχοποιησουν την απαιτηση.

απο το χειμωνα εχω πει οτι το μελλον δεν διαγραφεται ευοιωνο, αλλα μαλλον τρεχουν πιο γρηγορα τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nikos_Chania said:

Στο κατάστρωμα 9 του πλοίου δημιουργήθηκε μία γωνία αφιερωμένη στον καιρό όπου οι επιβάτες ενημερώνονται για τον καιρό και υπάρχουν και 3 διαδραστικές οθόνες με puzzle και πληροφορίες. Η δράση αυτή είναι σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.

meteo.thumb.jpg.b5c69f88646dc3f3aa5112b932ca76a1.jpg

Συνεργασία της ΑΝΕΚ με το meteo

Quote

Το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών/meteo.gr σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ ξεκίνησε στις 21 Ιουνίου του 2018, τη λειτουργία περιπτέρου/έκθεσης σε δύο πλοία της (Ελ. Βενιζέλος και Κρήτη ΙΙ) τα οποία δραστηριοποιούνται στις γραμμές της Κρήτης.

 Η έκθεση έχει τίτλο: Ο καιρός και το κλίμα της Κρήτης και αποτελείται από τα παρακάτω εκθέματα:

Προβολή βίντεο (στα ελληνικά και αγγλικά) τα οποία παρουσιάζουν με κατανοητό τρόπο το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής, τα κύρια χαρακτηριστικά του καιρού της Κρήτης ανά εποχή καθώς και τους υδατικούς πόρους του νησιού. Σκοπός είναι η ενημέρωση ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών για το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής αλλά και για τον καιρό, το κλίμα και τα νερά της Κρήτης, χαρακτηριστικά που κάνουν μοναδική την επίσκεψη στο νησί.

Προβολή των τρεχουσών συνθηκών στο νησί, προβάλλοντας σε ξεχωριστή οθόνη μετρήσεις από το δίκτυο των 45 αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, δορυφορικές μετρήσεις θερμοκρασίας θάλασσας αλλά και προγνώσεις καιρού για τις πόλεις της Κρήτης και τις περισσότερες παραλίες της.

Διαδραστικά παιχνίδια σε ταμπλέτες, με θέμα τον καιρό και το κλίμα.

Ταυτόχρονα θα διανέμονται στους επισκέπτες των περιπτέρων κάρτες με τυπωμένα διασκεδαστικά παιχνίδια σχετικά με τον καιρό (ελληνικά και αγγλικά).

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Διοίκηση και το προσωπικό της ΑΝΕΚ για την θερμή αποδοχή της πρότασης μας για τη δημιουργία της έκθεσης, την βοήθεια τους και την άψογη συνεργασία.

Κ. Λαγουβάρδος

ΕΑΑ-Πεντέλη

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...