Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

to thema einai oxi h anesh poy den exoyn ta lato lissos aptera prebelis einai kseperasmenis esthitikis allwn epoxwn . einai h taxitita toys 19 komboi den einai kalh taxitita giayto h anek den nomizv na agorasei ploio toylaxistwn 28-30 kombon (yperisikh) gia na ginei antagonistikh .

pisteyv oti an ferei grigoro ploio tha ktipisei to highspeed 4-5

giati:

1 tha kanei to dromologio me mia vra peripoy diafora dhladh 4:45 to highspeed

5:30 h anek

2 ta dromologia tha ekteloynte sthn wra toys ,oxi wpos to highspeed poy exei kai alles grames kai sigoyra tha exei kathisteriseis.

3 ta logika dromologia tha mporoyse na bgalei thn gramh me ena ploio me dromologia san toy blue star ara anti na agoasei dyo ploia xamilwn taxititwn !

4 h anesi oi xoroi oi kampines se antithesi me to highspeed poy mono kathese.

me liga logia tha to isopedosi to highspeed.

logiko den einai. anti na agorasei dyo ploia palaioy typoy agorazei ena kainoyrgio

kai bgazei thn grammh aneta!

Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ εχει χασει το τραινο.

μια εταιρεια που ηταν υποδειγμα διαχειρησης ειναι στο κοκκινο εχοντας κανει στοχες επενδυσεις και χωρις να εχει ανανεωσει το στολο της.

περαν αυτου βασανιζεται απο διοικητικα προβληματα. εμφυλιος των στελεχων την τελευταια πενταετια και παρατεταμενη δυσκαμψια στη ληψη αποφασεων.

τωρα για τα μελλουμενα, μαυρο σκοταδι. Αν συνυπολογισουμε και το "συμφωνο μη επιθεσης" attica και minoan η ανεκ ειναι στη γωνια και χωρις δυνατοτητα ελιγμου.

με εξαιρεση τα champion και spirit που ειναι εξαιρετικα απο καθε αποψη (καποια μικροπροβληματα περσυ μαλλον οφειλονται σε ελλειπη συντηρηση) και τα σοφοκλης β και λευκα ορη που ειναι πολυ καλα αλλα υστερουν στο ξενοδοχειακο τα υπολοιπα πλοια εχουνα αφεθει στη μοιρα τους. μπορει καποια οταν ηρθαν να ηταν κοσμηματα αλλα πλεον.....

ενω η εταιρεια εχει διασπαστει de facto με αφορμη τα ro ro της aegean cargo καποιοι περιμενουν την καταλληλη ωρα για να δοθει το τελειωτικο χτυπημα (επιθετικη εξαγορα ή ασφυξια απο τραπεζες λογω χρεων).

παντως για νεα πλοια ουτε λογος.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς Λανε και Ανεν είναι τα καλά παιδιά της ΑΝΕΚ αλλά και τα μικρότερα. Οι δύο κυριότεροι συνεργάτες της ΑΝΕΚ καταστρέφονται ή καταστράφηκαν.

---Η ΑΝΕΚ έχει πολλά πλοία. Τώρα αν πουλήσει 3 ή 4 δεν θα καταστραφεί , τα κερδη θα εξαφανιστούν σχεδόν και ύστερα ο χρόνος θα κάνει τη δουλειά του. Σιγα-σιγά θα ξαναπάρει τα πάνω της και τότε θα έρθουν νεα πλοία και θα επανέλθει η δόξα της εταιρίας.Και να μην πάρει έστω και μετ/μένα καλύπτει τις γραμμές. Πχ: Αν πουλήσει Aptera , lissos , prevelis και El. Venizelos τοτε μπορεί να έχει τα νορβηγικά Ανκώνα , τα 90άρια Βενετία και όσα μένουν εσωτερικό ή εγκαταλείπει Βενετια.Δεν νομίζω πως έχασε το τραίνο μία εταιρια με τόση ιστορία. Εκανε λάθη που σίγουρα θα της γίνουν μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

η λανε και η ανεν στηριζονται στην καλη θεληση του κρατους. η ανεν παιρνει μεχρι και διαφημιση του ΟΠΑΠ (να διαφημιζει το στοιχημα στα αντικυθηρα) και η ΛΑΝΕ λογω αγονης. μην ξεχνατε οτι πριν δυο χρονια εξεταζοταν σοβαρα η πωληση/ναυλωση του ιεραπετρα.

δυστυχως ή ευτυχως στον κοσμο των επιχειρησεων δε μετρα τοσο πολυ η ιστορια, αλλά άλλα πραγματα, οπως σωστη και ευελικτη διοικηση της επιχειρησης, διορατικοτητα, ευστοχες επιλογες κλπ. αυτα απο την ΑΝΕΚ λειπουν.

δεν διασωζει την κατασταση η αυταρεσκεια οτι εχουμε τους περισσοτερους επιβατες η τα περισσοτερα φορτηγα οταν για να το καταφερουμε αυτο εχουμε κανει τετοιες εκπτωσεις ωστε παρ'οτι ειμαστε γεματοι το καραβι μπαινει μεσα.

οταν την εποχη του παρτυ του χρηματιστηριου οι αλλοι (παρα και τις δικες τους αστοχες επιλογες) κατασκευαζαν νεοτευκτα (superfast, blue star, palace, highspeed) η ΑΝΕΚ εκανε ρουσφετια στην τοτε κυβερνηση και αγοραζε μειοψηφικα πακετα προβληματικων ΑΝΕ (ΝΕΛ, ΔΑΝΕ, ΑΝΕΝ, ΛΑΝΕ) και ακομη χειροτερα δεν αναμειχθηκε ενεργα στη διοικηση τους (πλην της ΔΑΝΕ με τα γνωστα αποτελεσματα).

τωρα που εσφιξαν τα πραγματα οι αλλοι πουλανε τα πλεοναζοντα νεοτευκτα και παιρνουν βαθειες ανασες ενω η ΑΝΕΚ δεν εχει τι να πουλησει. Τις απαξιωμενες συμμετοχες της σε ΝΕΛ, ΑΝΕΝ, ΔΑΝΕ, ΛΑΝΕ (οσο συμπαθεις και να μας ειναι αποτιμωνται πολυ χαμηλα) ή τα υπερηλικα πλοια του εσωτερικου. μονο απο champion spirit σοφοκλη και ορη μπορει να εβγαζε κατι, αλλα αν δωσει αυτα ΝΕΤΑ ΟΛΑ.

για να σωσει το παιχνιδι χρειαζονται δυσκολες αποφασεις.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ στο πηδάλιο της ΑΝΕΚ, όπως ήταν αναμενόμενο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης. Στην έκτακτη γενική συνέλευση της προηγούμενης Παρασκευής, ανήμερα της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου, που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά, η πλειοψηφία των μετόχων της εταιρείας σε ποσοστό 65%, επαναβεβαίωσαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του κ. Βαρδινογιάννη.

Επισημαίνεται ότι μία μειοψηφία μετόχων που κατείχε πάνω απo το 1/20 των μετοχών της ΑΝΕΚ, προκάλεσε την σύγκληση της έκτακτης γενικής συνέλευσης με θέμα την καθαίρεση του κ. Βαρδινογιάννη από τη θέση του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Ωστόσο η πρόταση απερρίφθη και τώρα ο κ. Βρδινογιάννης αισθάνεται ελεύθερος να προχωρήσει στην υλοποίηση των αναπτυξιακών σχεδίων για την χανιώτικη ναυτιλιακή εταιρεία.

Οπως δήλωσε στη «Ν» τώρα το βάρος θα δοθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας με πρώτο στόχο την ανανέωση του στόλου. Ηδη εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς δύο νέων πλοίων.

πηγη Ναυτεμπορικη 28/03/2005

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ κατ' εικόνα των Μινωικών για το δρομολόγιο των Χανιών απέκτησαν φορτηγό για τα ασυνόδευτα... Ζηλιάρηδες αυτοί οι Χανιώτες...

Link to comment
Share on other sites

Το αστείο είναι ότι το φορτηγό αυτο απεικονίζει τα HELLENIC κάτι που είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα, αφού ο επιβάτης θα μπεί τελικά στα γνωστά υπερσύγχρονα πλοία της δεκαετίας του 70΄.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη Παρασκευή μου έπεσε στα χέρια το φετινό prospectus της ΑΝΕΚ, και στο στόλο της παρατήρησα ότι είχε μόνο τα καλά βαπόρια της!!!!! Δηλαδή ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, Σ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, OLYMPIC CHAMPION, HELLENIC SPIRIT, ΚΡΗΤΗ Ι,ΙΙ!! Τα υπόλοιπα βαπόρια δεν ανήκουν στο στόλο της??? Δηλαδή το ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ, ΠΡΕΒΕΛΗΣ & ΑΠΤΕΡΑ είναι τα αποπαίδια τους??

Link to comment
Share on other sites

Αρκετους μηνες πριν ο Χιτλερ εισβαλει στην ΕΣΣΔ, οι πρακτορες των Σοβιετικων ειχαν ανακαλυψει τα σχεδια για την εισβολη και ενημερωναν αγωνιωδως το Σταλιν προσωπικα. Ομως ο Σταλιν δεν τους πιστευε γιατι ηταν σιγουρος πως η συμφωνια που ειχε κανει με το Χιτλερ ηταν ειλικρινης με αποτελεσμα να εξολοθρευσει με τον ενα η τον αλλο τροπο τη μιση μυστικη υπηρεσια γιατι δεν του εφερναν αρεστα σε αυτον νεα. Οι καινουριοι που ανελαβαν τις χηρευουσες θεσεις δεν ηταν βεβαια κιριζα και επιδοθηκαν ισως στην μεγαλυτερη εκστρατεια επιλεκτικης πληροφορησης στην ιστορια του Β' ΠΠ προκειμενου να σωσουν τη ζωη τους και ανεφεραν στο Σταλιν μονο οτι ηθελε ο ιδιος να ακουσει. Ε, μια παρομοια επιλεκτικη πληροφορηση εχουμε και εδω. Το επιβατικο κοινο δεν θελει να ακουει ουτε να του υπενθυμιζουν πως οι μεν πηγαινοερχονται με Παλατια και οι δε με το Λατω και το Απτερα...

Link to comment
Share on other sites

αποσπασματα δηλωσεων του κ.Βαρδινογιαννη κατα τη χτεσινη γενικη συνελευση, απο τη σημερινη Ναυτεμπορικη:

Σε ό,τι αφορά στους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας ο κ. Βαρδινογιάννης είπε: «Εχουμε μελετήσει, μελετούμε και ερευνούμε τη διεθνή αγορά για την αντικατάσταση πλοίων και πιστεύω ότι θα το κάνουμε πραγματικότητα σύντομα».

Επίσης πρόσθεσε ότι «μελετούμε και σχεδιάζουμε νέες γραμμές και νέα πορεία για την εταιρεία μας πέραν από τα σημερινά σύνορα της ΑΝΕΚ. Το πιστεύω, το πιστεύουμε. Πιστεύω ότι θα πετύχουμε τους στόχους που βάζουμε διότι έχουμε τις γνώσεις, την εμπειρία και τη βούληση της εργασίας».

Ακόμη το «αφεντικό» της ΑΝΕΚ υποστήριξε ότι η εταιρεία «από ουραγός το 2002, έγινε προπομπός των εξελίξεων το 2004. Έχουμε δώσει νέους στόχους στην Εταιρεία, από μιμητές της αγοράς γίναμε οδηγοί» και διαβεβαίωσε τους μετόχους ότι θέλει «μία εταιρεία ψηλά, όχι μία που θέλουν ορισμένοι να χαμηλοφτερουγίζει» και κατέληξε λέγοντας ότι «διανύουμε μία καλή χρονιά. Το νέο συμβούλιο που θα εκλεγεί σήμερα θα οδηγήσει την ΑΝΕΚ στο κοινό όραμα όλων μας να γίνει η πρώτη δύναμη».

Link to comment
Share on other sites

Την καταβολή μερίσματος 0,04 ευρώ ανά μετοχή (κοινή, προνομιούχο έκδοσης 1990 και προνομιούχο έκδοσης 1996) για τη χρήση 2004 αποφάσισε η προχθεσινή τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της ΑΝΕΚ. Δικαιούχοι του μερίσματος είναι οι κάτοχοι μετοχών της εταιρείας την 17-04-2005. Από 18-04-2005, οι μετοχές της εταιρείας είναι διαπραγματεύσιμες χωρίς το δικαίωμα του μερίσματος.

Link to comment
Share on other sites

Η ANEK LINES συμμετέχει και εφέτος στις Κινητές Εκθέσεις Τουρισμού στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους, με στόχο να ενημερώσει τους Γερμανούς επισκέπτες για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγιά της από Βενετία και Αγκόνα σε Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα και Πάτρα.

Ως αποκλειστικός χορηγός του ελληνικού «Hotel Reception Desk», που λειτουργεί στους εκθεσιακούς χώρους των σταθμών Φραγκφούρτης, Μονάχου, Στουτγάρδης, Βερολίνου, Λειψίας και Ανόβερου, η ANEK LINES παραχωρεί σε κάθε έναν σταθμό 2 δωρεάν εισιτήρια για 2 άτομα και ένα αυτοκίνητο από Ιταλία - Ελλάδα με επιστροφή.

Πηγή www.kerdos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για αυτό φαίνεται ότι ζήτησαν την προσωρινή διακοπή δρομολογίων του ΛΙΣΣΟΣ για Χανιά!! Θα βγάλουν τα σπασμένα τώρα με τις κρουαζιέρες!!

Να σημειώσω ότι περνώντας από το βαπόρι το μεσημέρι, είδα στο καταπέλτη των επιβατών να έχουν κρεμάσει και μπαλονάκια με τα χρώματα την ΑΝΕΚ!! Αλλά και τους πρώτους γέροντες να μαζεύονται έξω από το πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

Τρία εκατομμυριάκια ευρώ στο ταμείο απο πώληση μετοχών της ΝΕΛ, σε καλή μεριά.

Οσα δηλαδή θα έπαιρνε αν πούλαγε πχ τα ΑΠΤΕΡΑ+ΛΙΣΣΟΣ (κακίες.. :mad:)

(το συζητάμε και εδώ)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η ΑΝΕΚ πούλησε τη συμμετοχή της στη ΝΕΛ με ιδιαίτερα χαμηλό τίμημα, χάνοντας περίπου το 75% της αρχικής της επένδυσης. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι βρίσκεται σε ιδιαίτερα δυσχερή οικονομική θέση πιεζόμενη από τράπεζες και οικονομικές υποχρεώσεις. Θυμίζω ότι η ΑΝΕΚ διέψευδε εδώ και καιρό την πώληση της ΝΕΛ - ιδιαίτερα δε με τόσο χαμηλό τίμημα. Τέλος ο εκπρόσωπος των εγοραστών είναι όχι μόνον μεσολαβητής, αλλά εκπρόσωπος της Alstom στην Ελλάδα, οπότε έχει ιδιαίτερη σημασία να δούμε ποιες είναι οι προθέσεις του για την πρώην θυγατρική της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται έχει αποφασίσει να απεξαρτηθει από τις κακές συνήθειες!! Δηλαδή συμμετοχή σε άλλες ακτοπλοϊκές εταιρίες!! Με οποιοδήποτε τίμημα!! Και να αρχίσει να κοιτάει το δικό της σπίτι!! Πρέπει σιγά σιγά να αρχίσει να αντικαθιστά βαπόρια που πλησιάζουν στη 35ατια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΣΕ ΑΓΟΡΑ ιδίων μετοχών προχώρησε η ΑΝΕΚ σε εφαρμογή απόφασης της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της. Η απόφαση προέβλεπε αγορά ιδίων μετοχών μέχρι ποσοστού 5% του συνόλου των μετοχών της εταιρείας, με σκοπό τη στήριξη της χρηματιστηριακής της τιμής.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανακοίνωσε χθες, προχώρησε στην αγορά 1.307.290 κοινών μετοχών, ήτοι ποσοστό 2,19 %, του μετοχικού κεφαλαίου με μέση τιμή 1,09 ευρώ/μετοχή. Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει αγοράσει συνολικά μέχρι σήμερα 1.856.120 κοινές μετοχές, ήτοι ποσοστό 3,11% του μετοχικού κεφαλαίου, με μέση τιμή 1,15 ευρώ/μετοχή.

Πηγη www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Από τις 10 Ιουνίου, ομαλοποιείται το πρόγραμμα της ΑΝΕΚ προς την Κρήτη, και επιστρέφει συγχρόνως το Κρήτη ΙΙ από την Πάτρα. ‘Ετσι θα έχουμε και πάλι Κρήτη I και Kρήτη ΙΙ για Ηράκλειο, Λατό και Λισσός για Χανιά, Πρέβελης και Απτερα για Ρέθυμνο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο μειώνεται αρκετά η χωρητικότητα για επιβάτες και φορτηγά προς Χανιά. Μετά τις 10 Ιουνίου δεν φαίνεται πουθενά το Ελ. Βενιζέλος, άρα μάλλον θα ναυλωθεί. Άρα, κατά την περίοδο αιχμής η ΑΝΕΚ θα μείνει με 2 πλοία στη Βενετία προς τέρψη των Μινωικών...

Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαινεται οτι επρεπε να διαλεξουν τι θα θυσιασουν. Απο τη μια το τριτο πλοιο της Βενετιας κι απο την αλλη οχι μονο το δευτερο πλοιο του Ρεθυμνου αλλα σαν ντομινο και μικροτερη χωρητικοτητα/χειροτερο πλοιο στα Χανια. Υποθετω πως λογω αντιδρασεων στην Κρητη, προτιμησαν τελικα να θυσιασουν το τριτο πλοιο της Βενετιας, και για μενα ορθως επραξαν. Δεν εβγαινε η καλοκαιρινη σεζον στα Χανια με το Πρεβελης.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, θα βγει ο Ιταλικός Βορράς με 2 πλοία?? Βέβαια, θα μου πείτε ότι και κατά το 2004 2 πλοία είχαν στο Βορρά (Τεργέστη αντί Βενετίας).

Link to comment
Share on other sites

Οχι βεβαια, σιγουρα δε βγαινει. Απλα διαλεξαν πρωτα να σωσουν την παρτιδα εντος εδρας μην την χασουν διπλη και μετα να δουν τι μπορουν να κανουν προς τα εξω και τι μπορουν να κερδισουν. Για μενα ειναι οτι καλυτερο μπορουσαν να κανουν δεδομενης της καταστασεως και του οτι τους συμφερει να ναυλωνουν εξω το Βενιζελο απο το να τον εκμεταλλευονται μονοι τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...