Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το μεγαλυτερο ακτοπλοικο ανεκδοτο 2 χρονια πριν ηταν να βαρεσει κανονι μια εταιρια ας πουμε τυχαια σαν τη BSF και η ΝΕΛ να συνεχισει να ταξιδευει.

Ακομα σαν αστειο το λεμε αλλα μη γινει κανα μπαμ και δε ξερουμε που να παμε να κρυφτουμε εδω μεσα

Ένα μεγάλο μπράβο αξίζουν στα πληρώματα της ΑΝΕΚ και της ΗSW που αν και απλήρωτοι, συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό-ειδικότερα στην Αδριατική!

Μηπως τα πραγματα για τον ομιλο δεν πανε καθολου καλα η εστω δεν ειναι ετσι οπως τα φανταζομαστε? Οι εργαζομενοι ειναι απληρωτοι αρκετους μηνες και ισχυει για ολες τις γραμμες της εταιριας?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν η ΑΝΕΚ θέλει να βγάλει χρήματα, θα πουλήσει το ΕΛΥΡΟΣ. Αν θέλει απλά να ξεφορτωθεί πλοία τότε θα πουλήσει το ΛΑΤΩ.

(Είναι εύκολο να καταλήξουμε σ' αυτό το συμπέρασμα αν σκεφτούμε ότι: Τα πλοία της κοινοπραξίας εξαιρούνται επειδή έχουν αντικείμενο εργασίας, τα ΚΡΗΤΗ βρήκαν δρομολόγιο, τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ και ΛΕΥΚΑ ενοικιάστηκαν και το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ μισθώνεται κάθε Καλοκαίρι.)

Κίνηση αυτοκτονίας εάν διώξει τον ΕΛΥΡΟ κάτι που φαντάζομαι δεν το σκέφτεται καν η ΑΝΕΚ...

Μηπως τα πραγματα για τον ομιλο δεν πανε καθολου καλα η εστω δεν ειναι ετσι οπως τα φανταζομαστε? Οι εργαζομενοι ειναι απληρωτοι αρκετους μηνες και ισχυει για ολες τις γραμμες της εταιριας?

Είχα πει και κάπου αλλού εδώ στο φόρουμ, ότι τα πληρώματα πληρώνονται με ελάχιστο το 50% του μισθού και το υπόλοιπο καταβάλλεται εντός διμήνου. Δεν μένουν δηλαδή απλήρωτοι. Αυτό ισχύει σε μερικές περιπτώσεις. Δεν ξέρω αν υπάρχουν όντως κάποιοι που να είναι απλήρωτοι περισσότερο καιρό...

Δεν τα βγάζω από την κεφαλή μου... και δεν έχω και κανένα συμφέρον να υπερασπιστώ την εταιρία που μονοπωλεί την πόλη μου... ο καθένας τα ξέρει διαφορετικά, του τα λένε διαφορετικά... και που τα γραφουμε δηλαδη, θα βγει καποιος να τα πει;;;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μηπως τα πραγματα για τον ομιλο δεν πανε καθολου καλα η εστω δεν ειναι ετσι οπως τα φανταζομαστε? Οι εργαζομενοι ειναι απληρωτοι αρκετους μηνες και ισχυει για ολες τις γραμμες της εταιριας?

πιο ασχημα δεν γινετε.απο τον οκτωβριο απληρωτοι της ανεκ σε ολες τις γραμμες.αλλα κατι μου λεει οτι πλεον θα μιλαμε μονο για ανεκ και οχι για ομιλο...ο μανωλακης οπως δειχνουν τα πραγματα παιρνει την τυχη της hsw στα χερια του και μαλιστα με απαιτηση για καποια εκατομμυρια ευρω απο την ανεκ.που περα απο τα 16 και βαλε που γραφει ο φιλος πιο πανω γιατι δεν αναφερετε το 2011 ,ο μανωλακης ψαχνει που πηγε ενα γερο ταμιακο υπολοιπο της hsw που εξαφανιστηκε επι ημερων ανεκ...

Είχα πει και κάπου αλλού εδώ στο φόρουμ, ότι τα πληρώματα πληρώνονται με ελάχιστο το 50% του μισθού και το υπόλοιπο καταβάλλεται εντός διμήνου. Δεν μένουν δηλαδή απλήρωτοι. Αυτό ισχύει σε μερικές περιπτώσεις. Δεν ξέρω αν υπάρχουν όντως κάποιοι που να είναι απλήρωτοι περισσότερο καιρό...

υπαρχουν παρα πολλοι......απληρωτοι..........το ελαχιστο 50%???????????????? χααχαχαχαχαχα μηπως ηθελες να πεις το περισοτερο?????εντος διμηνου????????????οκτωβριος-νοεμβριος-δεκεβριος-γεναρης τρεχει ο φλεβαρης αναδρομικα του 2010-2011....φτανουν αυτα?????????????

δεν μου τα μεταφερουν δεν μου τα λενε δεν τα διαβαζω.............τα ζω.....απλα το μονο που αλλαζει ειναι ισως σε τι κεφια ειναι ο καθε αρχιλογιστης του πλοιου.....που ισως να σου δωσει κατι παραπανω....100-200 ευρω απο οσα δινει σε ολους

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ANEK ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Κεντρικό Πρακτορείο της Εταιρείας στον Πειραιά (Ακτή Κονδύλη 22) από την Δευτέρα 13/02/2012 θα λειτουργεί ως εξής:

Δευτέρα έως και Κυριακή από τις 07:30 έως τις 20:30.

Οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται, μετά τις 20:30, από τα Εκδοτήρια της Εταιρείας εντός του λιμένα Πειραιά, τα οποία θα παραμένουν ανοιχτά έως την αναχώρηση των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Οταν οι Μινωικες επεσαν στα χεριας της "αγιας οικογενειας" του δ/ντος συμβουλου της ανεκ, ειχαν την ευκαιρια να κανουν την εταιρεια πληρως δικης τους, αλλα προτιμησαν να την πωλησουν στον ιταλο, προφανως τους πιεζαν οι μετοχοι της εταιρειας τους (ανεκ). Εκεινη την εποχη η "αγια οικογενεια" ελεγχε το 30% της Minoan και ενα παρεμφερες ποσοστο στην ανεκ. Ο ιταλος ελεγχε το 15% της ανεκ. Η λυση που βρεθηκε τοτε ηταν να παραχωρησει η "αγια οικογενεια" το 30% των Μινωικων στον Ιταλο, προκειμενου να της επιστραφει το 15% που ως τοτε κατειχε στην ανεκ.

Με βαση την τελευταια παραγραφο που αναφερω, θεωρω πως θα μπορουσε τοτε να δημιουργηθει μια ισχυρη ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με συγχωνευση Μινωικων - ανεκ. Ο ιταλος με το 15% που ελεγχε τοτε στην ανεκ θα μπορουσαν να τον "απομονωσουν" και σταδιακα να συρρικνωθει το ποσοστο του στην εταιρεια. Αλλα τελικως προτιμηθηκε να γινει οτι ανεφερα παραπανω...

Τα ποσοστά που αναφέρεις δεν είναι τα σωστά και δίνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα για τους συσχετισμούς της εποχής: η πλευρά Βαρδινογιάννη ήλεγχε το 15% της ΑΝΕΚ και ο Grimaldi είχε φτάσει το 14,1%. Ο έλεγχος της ΑΝΕΚ κινδύνευε να χαθεί και συνεπώς καμία σημαντική απόφαση δεν θα μπορούσε να ληφθεί χωρίς την έγκριση της πλευράς Grimaldi, πόσο μάλλον μία συγχώνευση που δεν θα τον εξυπηρετούσε.

Φυσικά υπήρχαν και πολλά άλλα εμπόδια, όπως η χρηματοδότηση ενός τέτοιου project, η επιτροπή ανταγωνισμού (τόσο για τις γραμμές της Κρήτης, όσο και για την Αδριατική) και πολλά άλλα.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Το παρεμφερες ποσοστο το οποιο αναφερω ειναι οτι η "αγια οικογενεια" ελεγχε την ανεκ με ενα 25% και τις Μινωικες με 30%, προερχομενο απο τον εφοπλιστη Λασκαριδη. Αλλα ακομα και αυτο να ισχυει οπως αναφερεις, υπαρχει απο τη μια ενα ποσοστο 85,9% μαζι με αυτο της "αγιας οικογενειας" και ενα 14,1% του ιταλου. Δεν θα μπορουσε να περασει τις οποιες αποφασεις με πλειοψηφια ανω των 4/5? Εκτος και αν οι λοιποι μετοχοι της ανεκ υποστηριζαν την "γραμμη" του ιταλου

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Όχι και για πολλούς λόγους:

  • Οι αποφάσεις δεν παίρνονται επί του συνόλου των μετοχών αλλά επί των παρευρισκομένων στις γενικές συνελεύσεις.
  • Την εποχή εκείνη ο Grimaldi αγόραζε συνεχώς μετοχές προκειμένου να πάρει υπό τον έλεγχο του την εταιρεία. Συνεπώς το 14-15% που τελικά έφτασε δεν ήταν το ταβάνι, αλλά μόνο ένα μέτρο πίεσης. Αυτό δε είχε αναγκάσει και την πλευρά Βαρδινογιάννη να αγοράζει μετοχές, σε μια εποχή που τα χρήματα έπρεπε να πάνε στην ΑΜΚ και όχι σε ανώφελο πόλεμο χαρακωμάτων, που θα συνεχιζόταν εάν δεν κατέληγαν σε συμφωνία

Και φυσικά υπήρχαν και τα υπόλοιπα εμπόδια που αναφέρω πιο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Νέες υπηρεσίες για τους επιβάτες σε LUX καμπίνες της ANEK LINES

Η ΑΝΕΚ Lines στην προσπάθειά της να προσφέρει στο επιβατικό της κοινό τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες εν πλω, παρέχει στους επιβάτες που ταξιδεύουν σε καμπίνες κατηγορίας LUX μία σειρά επιπλέον υπηρεσιών που σκοπό έχουν να κάνουν την παραμονή τους στο πλοίο ακόμα πιο

ευχάριστη. Οι παροχές/υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

ειδικό χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων στο γκαράζ, με σκοπό την ευκολότερη πρόσβαση στην είσοδο/έξοδο του πλοίου (*)

δυνατότητα valet parking: αφήνετε τα κλειδιά του οχήματός σας στον Ύπαρχο στην είσοδο του πλοίου και το παραλαμβάνετε στο ίδιο σημείο κατά την αναχώρησή σας, αποφεύγοντας την οδήγηση/παραμονή στο γκαράζ. (*)

δυνατότητα παραμονής στο πλοίο έως τις 09.00. Απολαύστε τον ύπνο σας και ξεκινήστε χαλαρά την ημέρα σας!

Room service με απολαυστικά πιάτα στον ιδιαίτερο χώρο της καμπίνας σας.

καλάθι φρούτων στην καμπίνα με την επιβίβασή σας.

δωρεάν φιάλη κόκκινου κρασιού και νερό.

δωρεάν χρήση ειδών μπάνιου και περιποίησης για μία πιο όμορφη παραμονή στην καμπίνα.

δυνατότητα πρωινής αφύπνισης, εφόσον το επιθυμείτε.

(*) για να εξασφαλίσετε τα προνόμια της υπηρεσίας στάθμευσης, παρακαλούμε όπως:

(α) δηλώνετε κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων σας στην είσοδο του πλοίου, ότι διαμένετε σε LUX καμπίνα και θα θέλατε την ειδική υπηρεσία του parking.

(β) να βρίσκεστε στην είσοδο του πλοίου τουλάχιστον 1 ώρα πριν την αναχώρηση του.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Τον χορο της λυπητερης ανοιξε για φετος λοιπον η ΑΝΕΚ,η οποια ανακοινωσε ζημειες υψους 22,9 εκατ. Ευρω,μειωμενες σε σχεση με το 2010 σημαντικη μειωση τζιρου λογω καυσιμων και μειωμενης κινησης αλλα βελτιωμενο EBITDA ποσου 12,3εκατ εναντι -11,4εκατ το 2010.

http://web.anek.gr/a...20328_PR_GR.pdf

με τη λιβυη μεσα υποθετω

Link to comment
Share on other sites

Σαφως!Και με τη Λιβυη μεσα,αλλα και με την κοινοπραξια.Τα δυο γεγονοτα που αποτελεσαν το σωσιβιο σωτηριας για την εταιρεια τη χρονια που μας περασε οπως φαινεται και μεσα στην εκθεση της.Απο δω και μπρος να δουμε τι θα γινει που δεν εχει ουτε Λιβυη,ουτε βαπορια της εταιρειας βλεπω να πωλουνται τελικα(?)..Ακριβοτερα καυσιμα και μειωμενη κινηση υπαρχουν ομως.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Τώρα για το 2012 θα γίνει ότι και με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου (θα τελειώσουν τα χαρτομάντιλα από το κλάμα που θα ρίχνουν) :( Ότι πλοία (Λευκά Όρη & Σοφοκλής Β) δεν πουλήθηκαν το έχουμε αναφέρει κοντά 2 μήνες

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν παρα πολλοι......απληρωτοι..........το ελαχιστο 50%???????????????? χααχαχαχαχαχα μηπως ηθελες να πεις το περισοτερο?????εντος διμηνου????????????οκτωβριος-νοεμβριος-δεκεβριος-γεναρης τρεχει ο φλεβαρης αναδρομικα του 2010-2011....φτανουν αυτα?????????????

δεν μου τα μεταφερουν δεν μου τα λενε δεν τα διαβαζω.............τα ζω.....απλα το μονο που αλλαζει ειναι ισως σε τι κεφια ειναι ο καθε αρχιλογιστης του πλοιου.....που ισως να σου δωσει κατι παραπανω....100-200 ευρω απο οσα δινει σε ολους

Το θετικο παντως ειναι οτι οι χωροι μεσα ηταν καθαροι και το πληρωμα πολυ ευγενικο,ασχετα που καπου πηρε το αυτι μου οτι εχουν να πληρωθουν 3 μηνες

Τα πληρωματα τελικα συνεχιζουν να ειναι απληρωτα? Ειχα μπερδευτει με το δανειο της HSW και νομιζα οτι ειχε τακτοποιηθει και η ΑΝΕΚ. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Η ΑΝΕΚ εξεδωσε την ακολουθη ανακοινωση με αφορμη τη νεα της γραμμη(Μπαρι-Δυρραχιο)

Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από σήμερα Πέμπτη 14/06/2012 το

Ε/Γ-Ο/Γ “ΛΑΤΩ” δρομολογείται στη γραμμή Μπάρι – Δυρράχιο με καθημερινές εναλλάξ

αναχωρήσεις από τα δύο λιμάνια στις 23:00 και άφιξη την επόμενη ημέρα στις 07:00.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ο Θεος βοηθος που λενε...

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, επιβράβευσε την ANEK LINES, για την πολυετή, έμπρακτη στήριξη της στην Ιερά Σταυροπηγιακή Μονή της Αγίας Τριάδος των Τζαγκαρόλων, σε μία λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε, την 1η Σεπτεμβρίου 2012, με αφορμή την άφιξη του Παναγιώτατου στα Χανιά.

Η διάκριση ήρθε ως επιστέγασμα της πρωτοβουλίας της ΑΝΕΚ, να προβάλλει και να προωθεί μέσα από τα εστιατόρια και τα καταστήματα των πλοίων της, τα βιολογικά προϊόντα, που η ιστορική Μονή της Αγίας Τριάδος, παράγει, στα πλαίσια του παγκοσμίως αναγνωρισμένου, κρητικού διατροφικού πολιτισμού, με κορυφαίο το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.

Κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου, το οποίο παρετέθη προς τιμήν του Παναγιωτάτου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος επέδωσε, εκ μέρους της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος διά της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου, στον Δ/ντα Σύμβουλο της ΑΝΕΚ LINES, κύριο Γιάννη Σ. Βαρδινογιάννη, πέραν της Έντυπης Ευαρέσκειάς του και ως ευλογία, το Σταυρό του Πατριαρχείου.

Από την πλευρά του, ο κύριος Βαρδινογιάννης αφού ευχαρίστησε τον Παναγιώτατο, του προσέφερε δώρο αντάξιο της περίστασης που φέρει ανάγλυφο, σε χρυσό, το έμβλημα του Πατριαρχείου.

Η ΑΝΕΚ LINES, πάντα φιλόξενη, κρατάει τις παραδόσεις, τιμά τα προϊόντα του τόπου & παραμένει η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί στα εστιατόρια των πλοίων της αποκλειστικά ελληνικό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, και παράλληλα προωθεί τον “οίνον και το έλαιον” της Ιεράς Μονής της Αγ. Τριάδος -και όχι μόνο - δίνοντας έτσι στα εκατομμύρια των επιβατών της μια γεύση των πολύτιμων διατροφικών θησαυρών που παράγει η χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εντάλματα για τους επικεφαλής της ΑΝΕΚ

Εντάλματα σύλληψης για τον 101 ετών, τέως Μητροπολίτη Κισσάμου Ειρηναίο Γαλανάκη αλλά και τον Γιάννη Βαρδινογιάννη εξέδωσαν πριν από λίγες ημέρες οι Οικονομικοί Εισαγγελείς.

Τα εντάλματα σύλληψης, τα οποία έφτασαν στην Ασφάλεια Χανίων και την Ασφάλεια Ρεθύμνου αντίστοιχα, αφορούν σε χρέη της ακτοπλοϊκής εταιρείας ΑΝΕΚ, της οποίας πρόεδρος ήταν στο παρελθόν ο 101 ετών τέως Μητροπολίτης Ειρηναίος και νυν πρόεδρος είναι ο κ. Βαρδινογιάννης.

Το ένταλμα που αφορά στον γέροντα Ειρηναίο εξαιτίας της προχωρημένης ηλικίας του δεν επρόκειτο έτσι κι αλλιώς να εκτελεστεί.

Όπως διαπιστώθηκε, όταν η οικογένεια Βαρδινογιάννη ενημερώθηκε για την εξέλιξη αυτή, οι συγκεκριμένες οφειλές προς το δημόσιο είχαν αποπληρωθεί πριν από την έκδοση των ενταλμάτων σύλληψης.

Ωστόσο το τέρας της γραφειοκρατίας φαίνεται πως έκανε το θαύμα του με συνέπεια να τελούν σε καθεστώς... δίωξης οι δύο άνδρες.

Η υπόθεση προκάλεσε την αντίδραση της οικογένειας Βαρδινογιάννη η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, εξέφρασε την πρόθεση να προσφύγει σε ένδικα μέσα κατά του δημοσίου, «για την παθογένεια και την διαπόμπευση που συνιστά η δικαστική πράξη που οδήγησε στην έκδοση των ενταλμάτων σύλληψης».

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...