Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

On 11/2/2018 at 9:10 PM, nikosa said:

Μα μιλάμε για εταιρεία του ομίλου Grimaldi  μην το ξεχνάμε....

Προσωπικά  θεωρώ πως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τα υπόλοιπα  πλοία του Γκριμάλντι όσον αφορά την καθαριότητα ή την συντήρηση . Τα πλοία είναι αρκετά προσεγμένα .  Άλλωστε η διαχείριση γίνεται νομίζω καθαρά από την Minoan . 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βέβαια και τα πληρώματα Κρητικοί κυρίως.(με ότι συνεπάγεται)..Για θέματα οργάνωσης όμως?Τώρα για τις αποφάσεις...'όπως χτυπάει Μανωλιός...

Πιστεύω σε λίγο καιρό θα έρθουν σε παρόμοια  κατάσταση δυστυχώς ....

Οι παλιές Μινωικές της χρυσής εποχής  δεν υπάρχουν...έχουν μπει ήδη στην περίοδο της παρακμής  δυστυχώς....

Αν αρθεί το καμποτάζ να δεις τι θα δούμε,,,

 

Edited by nikosa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Άσκηση ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικού εκδήλωσης πυρκαγιάς με την επωνυμία «ΑΡΓΩ 2018» ήταν η άσκηση που είχα αναφέρει πριν μια εβδομάδα. 

Quote

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η άσκηση αντιμετώπισης φωτιάς σε πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά.

Το σενάριο της άσκησης με την επωνυμία «ΑΡΓΩ 2018» προέβλεπε ότι εκδηλώθηκε φωτιά σε χώρο οχημάτων του πλοίου «Knossos Palace» της Minoan Lines από το σημείο λήψης καυσίμων και επεκτάθηκε στο κατάστρωμα πρυμνοδέτησης. Στον χώρο εγκλωβίστηκε ένα μέλος του πληρώματος, ενώ συνάδελφός του έπεσε στη θάλασσα στο πρυμναίο μέρος, στην προσπάθειά του να βγει από το πλοίο λόγω της αποπνικτικής ατμόσφαιρας.

Άμεσα καταφθάνουν στο σημείο οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με εννέα πυροσβέστες και τα πυροσβεστικά πλοιάρια «Π15 Κοκκινάκης» με ένδεκα άτομα πλήρωμα και «Π10 Καραβασίλης» με έξι άτομα πλήρωμα.

Μέλη του πληρώματος του «Κοκκινάκης» συνέδραμαν τους συναδέλφους τους στη στεριά για την κατάσβεση της πυρκαγιάς στο γκαράζ του πλοίου, ενώ το πλήρωμα του «Καραβασίλης» προέβη στη διάσωση του μέλους του πληρώματος που είχε πέσει στη θάλασσα. Στις 10:30 ο ναυτικός που είχε εγκλωβιστεί μέσα στο πλοίο έχει διασωθεί και παραληφθεί από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τη μεταφορά του σε νοσοκομείο.

Στην άσκηση συμμετείχαν πυροσβέστες από τον 5ο Πυροσβεστικό Σταθμό Λιμένα Πειραιώς και τον 3ο Πυροσβεστικό Σταθμό Πειραιώς, ενώ συνέδραμαν το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ο ΟΛΠ, το πλήρωμα του «Knossos Palace» και άλλες υπηρεσίες και φορείς.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με 29 μίλια ανηφορίζει αυτή την ώρα το πλοίο απο Μήλο προς Πειραιά, είχαμε πολύ καιρό να δούμε τέτοιες ταχύτητες απο τα παλάτια!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

35 minutes ago, Sf_X said:

Ένα ακόμα με ταξίδι με το πλοίο και κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές που προκύπτουν σε κάποιον που γνωρίζει το πλοίο.

......

Στα αρνητικά:

......

- Ο χώρος του ελικοδρομίου μόνο στο συγκεκριμένο και όχι στα αδερφά του έχει αποκλειστεί με προστατευτικό δίχτυ από τα βαρελάκια και πίσω περιορίζοντας ουσιαστικά την οποιαδήποτε θέα πρύμα αφού το μπαλκονάκι στο κατάστρωμα 7 πίσω από τα αεροπορικά της οικονομικής θέσης απαξ και κλείσουν οι καταπέλτες κάνει μόνο για να πάρεις λίγο αέρα και ένα τσιγάρο για τους καπνίζοντες. Σε ερώτηση σε μέλος του πληρώματος γιατί συμβαίνει αυτό δεν δόθηκε σαφής απάντηση. Μάλιστα ένας συνεπιβάτης έκανε την εύλογη ερώτηση αν είναι τόσο ζωτικής σημασίας ο χώρος γιατί είναι ακόμα κρεμασμένη η γιρλάντα ?

 

Μιας και ανάφερε ο @Sf_X πως ο χώρος του ελικοδρομίου είναι κλειστός στο Φαιστός Πάλας ας αναφερθεί πως το ίδιο ισχύει και στο Κνωσός Πάλας, με το οποίο ταξίδεψα προς στα τέλη Ιουλίου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ταξίδεψα πρόσφατα παρόλα αυτά όταν συναντηθήκαμε μαζί του στην Μήλο είχε πίσω κόσμο κανονικά και φάνηκε οξύμωρο

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, είναι κλειστό το μισό ελικοδρόμιο.....από πρύμα έχουν βάλει σκοινιά στις σκάλες και δεν μπορείς να ανέβεις, όμως αν βρίσκεσαι στο πάνω deck βγαίνεις κανονικά μέχρι τη μέση όπου έχουν τοποθετήσει κάτι σαν φιλέ για να μην πηγαίνουν πρύμα.

Στο ταξίδι που έκανα στις 2/8 είχαν ρίξει τ σκοινιά από τις σκάλες και ανέβαινες κανονικά όμως (Φαιστος Παλάς)

Edited by mvin
Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο δρομολόγιο το οποίο ταξίδεψα εγω υπήρχε αυτό το δίχτυ, γι αυτό και το ανάφερα.

 Μπορεί να το αφαιρούν σε ορισμένα δρομολόγια, κάτι όμως  που φαντάζει παράξενο! 

 

6B3E1F1D-3AFE-4BDC-93D4-656A954C6D69.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα ένα μέλος του πληρώματος του Festos Palace και μου είπε ότι το κάνουν γιατί φοβούνται μην πέσει κανένας στην θάλασσα. Τον γνωρίζω προσωπικά αυτόν που ρώτησα δεν νομιζα να μου το είπε έτσι αερολογώντας. Επίσης εάν βγείτε έξω από το κάτω κατάστρωμα στα αεροπορικά μπορείτε να ανέβετε από τις σκάλες στο ελικοδρόμιο, σε ένα από τα 2 πλοία δεν θυμάμαι σε ποιο ακριβώς δεν έχουνε κλείσει τις σκάλες ενώ στο άλλο νομίζω ότι έχουνε βάλει σχοινιά και στις σκάλες πίσω.

Στο Mykonos Palace δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

 

15 hours ago, lostromos said:

Ρώτησα ένα μέλος του πληρώματος του Festos Palace και μου είπε ότι το κάνουν γιατί φοβούνται

 

15 hours ago, lostromos said:

μην πέσει κανένας στην θάλασσα.

Την ίδια απάντηση είχα πάρει όταν είχα ρωτήσει παλιότερα μέλος του πληρώματος την περίοδο που έκλεισαν  την πρόσβαση στο πρυμναίο κατάστρωμα στο deck 6. Γιατί θα θυμάστε ότι τα πρώτα χρόνια η πρόσβαση υπήρχε και μάλιστα ήταν από τα πιο ωραία σημεία του πλοίου. Το θέμα είναι ότι ο άνθρωπος που ρώτησα άφηνε να εννοηθεί ότι αυτό γίνεται για να μην μπορεί κάποιος να πηδήξει στη θάλασσα κοινώς με αυτοκτονικές τάσεις . Ήταν μάλιστα η περίοδος που είχαν γίνει κάποιες εξαφανίσεις στα Κρητικά πλοία(θυμάμαι και στο Κνωσσός ) και τους έψαχνε η Νικολούλη. Οπότε μπορώ να σκεφτώ δύο λόγους που κλείνουν την πρόσβαση. 

1) Άμεση συσχέτιση με τα γεγονότα του τελευταίου καιρού όπου έχουμε κάποιες περιπτώσεις ανθρώπων που φουντάρουν στη θάλασσα. Που δεν έχει λογική γιατί άμα θέλει ο άλλος να πηδήξει μπορεί από παντού(έχει και μπροστά από τα βαρελάκια ρέλια) . Εκτός αν θεωρούν στην Minoan ότι το ελικοδρόμιο ευνοεί για κάτι τέτοιο γιατί πολλές φορές τα βράδια δεν υπάρχει άνθρωπος εκεί . 

2) Η αλήθεια είναι ότι έχω παρατηρήσει πως το ύψος της κουπαστής στο ελικοδρόμιο είναι σχετικά πιο χαμηλό σε σχέση με άλλα πλοία. Αλλά και πάλι για να πέσει κάποιος πρέπει να έχει μεγάλες κλίσεις για να γίνει κάτι τέτοιο( όπως το χειμώνα που μας πέρασε την βραδιά που έπεσε σε δύσκολο καιρό το πλοίο).

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Και πάλι μπορεί να πέσει κάποιος από το σημείο που είναι ανοιχτό το ελικοδρόμιο ή από τον χώρο πίσω από την γέφυρα. Ίσως να έχει γίνει κάποιο περιστατικό που να μην έγινε γνωστό...

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2018 at 4:14 PM, margaritis24 said:

20180224_160929-01.thumb.jpeg.2350e17649604ab2de72932fd3515947.jpeg

Εχει σπασει η μια καπνοδοχος απο τις μηχανες εδω κ κανα μηνα τωρα

Χθες παρέλαβα ένα δέμα από Ηράκλειο 😉 και παρατήρησα ότι είναι ακόμα στην ίδια κατάσταση.. 

IMG_20180826_213003.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αποβίβαση ασθενών από του Ε/Γ – Ο/Γ Κνωσός Παλλάς στη Μήλο

Quote

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μήλου, ότι το Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο «ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ» Ν.Η. 31, το οποίο είχε αποπλεύσει από λιμένα Ηρακλείου για λιμένα Πειραιά, θα καταπλεύσει εκτάκτως στο λιμένα Αδάμαντα για να αποβιβάσει δύο (02) ασθενείς, οι οποίοι έχρηζαν νοσοκομειακής περίθαλψης.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι, οι ανωτέρω μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Μήλου όπου μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών εξήλθαν, , ενώ το «ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ» απέπλευσε για συνέχιση του προγραμματισμένου του δρομολογίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα εχθές στο δρομολόγιο, δεν έγινε ανακοίνωση ότι θα πάμε στην Μύλο έτσι εξηγείται η ταχύτητα που έπιασε ξαφνικά. Ένας επιβάτης δημιούργησε πρόβλημα, συγκεκριμένα ένας μεθυσμένος κυκλοφορούσε με ξεκούμποτο παντελόνι και το πλήρωνα έτρεχε να τον μαζέψει. Μπορεί να αφήσανε και αυτόν στην Μύλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο σήμερα ξεκινάει την ακινησία του το Κνωσός Παλας και θα είναι το πρώτο που θα ξεκινήσει την προετοιμασία της εγκατάστασης των scrubber. Το πλοίο σήμερα έδεσε στις δεξαμενές, στη θέση του Μύκονος Παλας και αργότερα θα μεθορμίσει στο Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...