Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... θεωρω σαν μια τελικη εκτιμηση οτι τα festos-knossos ειναι τα καλυτερα ελληνικα πλοια.

Πολύ πρόσφατα ταξίδεψα και με τα δύο καράβια και οι απόψεις μου αφορούν και στα δύο. Λέμε νεότευκτα και νεότευκτα αλλά είναι ήδη ηλικίας 7 ετών, με αποτέλεσμα οι φθορές να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, πχ μοκέττες σε διαδρόμους, καλύμματα καθισμάτων, το κενό στα WC των καμπινών δεν λειτουργούσε επί μερικές ώρες, αρχή σκουριάς σε σημεία των καταστρωμάτων... Τίποτα απ' όλα αυτά δεν είναι προς θάνατον, αλλά όλα χρειάζονται μάζεμα πριν ξεφύγουν :confused:.

Το πλήρωμα λες και δεν υπάρχει. Σαν όλα να λειτουργούν βάσει διαδικασιών. Καλό, αλλά λίγο κρύο.

Η κουζίνα νομίζω ότι είναι το αδύνατο σημείο. Βιομηχανοποιημένη, χωρίς έμπνευση, τυπική, απέχει από την κουζίνα της ΑΝΕΚ που είναι πιό "Κρητική" και με προσωπικό touch κάθε φορά. Διαπίστωση που δεν είναι μόνο δική μου και ισχύει μάλλον για όλα τα πλοία των Μινωϊκών.

Κατά τ' άλλα απίθανος κόσμος που τα σαλόνια λόγω χώρων τον χωνεύουν και αντίστοιχη παρατήρηση για το garage και τα αυτοκίνητα.

Συμπέρασμα: Προσοχή και εγρήγορση, γιατί κάποτε και το Ροδάνθη ήταν βασιλοβάπορο αλλά τώρα...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Στις 24-03-08 είχαν μείνει με απαγορευτικό στο Πειραιά τα πλοία της Κρήτης

Χθες δεν έφυγε το Λισσος, το Λατώ και το Μυρτιδιωτισα λόγω του απαγορευτικού
και στη Κρήτη το Κρήτη Ι και Ελ. Βενιζέλος.

Εκτός των Κνωσός Παλλάς και Φαιστός Παλλάς.:D

Όλοι φαντάζεστε ότι θα έφυγαν ως Ro-Ro, λόγω του απαγορευτικού.

Αλλά το Κνωσός Παλλάς στις 24/03/08 έφυγε κανονικά ως Ε/Γ-Ο/Γ με σχεδόν πρωτόκολλο στους επιβάτες, και όχι σαν Ro-Ro. Φαντάζομαι ότι θα υπέγραψε ο πλοίαρχος κάποιο πρακτικό για να κανει το δρομολογιο.:P

Κάτι ανάλογο θα πρεπει ναέγινε και με το Φαιστός Παλλάς από το Ηράκλειο.

Link to post
Share on other sites
Μήπως έγινε απλά παρέκλιση πορείας,έχω δεί αρκετές φορές στο ais τα ηρακλειώτικα καμάρια σε μη συμβατικές πορείες

Από ότι είχα δει στο AIS εκείνη την ημέρα, το palace μπήκε μέσα από τις Κυκλάδες (το είχα παρατηρήσει γιατί μου έκανε εντύπωση τι γύρευε το παλάτι πάνω από τη Φολέγανδρο...)

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Χθες το Κνωσός Παλλάς πρέπει να προσέγγισε στο λιμάνι της Μήλου, κατά τη διάρκεια του ημερησίου ταξιδιού από Πειραιά για Ηράκλειο, για να πάρει ένα γκρουπ, που είχε αφήσει λίγες ημέρες πριν.

Link to post
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην τα θέλει ο Ιταλός στο Ηράκλειο.Είναι η γραμμή με το καλύτερο παντεσπάνι χειμώνα καλοκαίρι (καλύτερη κι από Αδριατική) και δεν νομίζω να φέρει χειρότερα πλοία να κάνει χώρο σε ανταγωνιστές του.

Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά δε γίνονται αυτά τα πράγματα προς το παρόν.

Είναι δυνατόν? η ίδια η εταιρεία έχει βγεί και έχει διαψέυσει αυτά που ακούγονταν περι πώλησης και των εναπομήναντων μετοχών στον Ιταλό.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Σημερα επεσε απο τη δεξαμενη και εδεσε στην Ελευσινα οπου θα μεινει ακομα 2 μερες. Εδεσε στις αγκυρες αριστερα απο το Λευκα Ορη.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Το Κνωσσος παλας που είχε δέσει στην παγόδα και ήταν μακριά από τις κινητοποιήσεις των αγροτών έφυγε κατά τις 1 το μεσημέρι και κατεβαίνει φουλαριστό για Ηράκλειο ώστε να προλάβει να φύγει από εκεί το βράδυ κανονικά στην ώρα του.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ρε παιδιά, γιατί το ΚΝΩΣΟΣ κατεβαίνει Ηράκλειο με ....30???:confused: Και έχει δώσει ώρα άφιξης στις 3:15 το πρωί!!!:eek: Τι γίνεται???:confused::eek:

Link to post
Share on other sites

Οντως κανει κατεβαινε μεχρι με 29,4 μιλια και ξαφνικα τωρα το ειδα με 14. Μηπως εκανε καποιο test στις μηχανες του η προεκυψε κατι. Παντως με το που ξεκινισε απο τον Πηραια ανοιξε στροφες και τις κρατησε σταθερα μεχρι το σημειο που ειναι τωρα και επεσε.

Link to post
Share on other sites

Μπορει να ακονιζουν τιποτα σπαθια για τη μαχη ;)

Στο μηχανικα τωρα το οτι πεφτουν στα 14 ειναι για να γινει ο συγχρονισμος των 2 μηχανων ωστε να δουλεψουν στον ιδιο αξονα ;)

Στη συγκεκριμενη περιπτωση πεσανε στα 14 μειωνοντας τις στροφες και σβησανε τη μια μηχανη και μετα ξανανοιξανε ωστε να πανε στα γνωστα.

Link to post
Share on other sites
  • Nick the Greek changed the title to Cruise Bonaria (ΙΜΟ 9204063)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...